پلیرهای نتورک تست Elden Ring خرسی غول پیکر را بیرون از نقشه مشاهده کرده‌اند
پلیرهای نتورک تست Elden Ring خرسی غول پیکر را بیرون از نقشه مشاهده کرده‌اند
پلیرهای نتورک تست Elden Ring خرسی غول پیکر را بیرون از نقشه مشاهده کرده‌اند
پلیرهای نتورک تست Elden Ring خرسی غول پیکر را بیرون از نقشه مشاهده کرده‌اند

پلیرهای نتورک تست Elden Ring خرسی غول پیکر را بیرون از نقشه مشاهده کرده‌اند

احسان شریعت
۲۲:۰۲ ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
پلیرهای نتورک تست Elden Ring خرسی غول پیکر را بیرون از نقشه مشاهده کرده‌اند

این هفته، فرام‌ سافتور (From Software) نتورک تستی را از Elden Ring در اختیار پلیرها قرار داده و آن‌ها متوجه چیزهای جالبی در خارج از محدوده‌ی نقشه‌ی بازی شدند.

این نتورک تست که توسط فرام‌ سافتور برای تعدادی از پلیرها ارائه شده، تنها شامل بخش محدودی از بازی می‌شود و همین موضوع باعث تلاش پلیرها برای تجربه‌ی بخش‌های بیشتری از Elden Ring شده است. در واقع اگر در این تست تلاش کنید که از نقشه بیرون بروید، با دیواری نورانی مواجه خواهید شد که مانع ورود شما به منطقه‌ی بیرونی می‌شود. البته این مانع پایان داستان نیست، چنان‌که پلیرها با نادیده گرفتن محدودیت‌های نقشه‌ و از طریق ترفندهایی، به بخشی که توسعه‌ دهندگان بازی قصد نمایش آن را نداشتند، راه پیدا کردند.

با وجود این که هیچ آیتم جدیدی برای غارت در محدوده‌ی بیرون نقشه وجود ندارد و برخی از مناطق آن پلیرها را در یک خلا بی‌پایان رها می‌کنند، چیزهای زیادی برای مشاهده و کشف در این مناطق غیرمجاز Elden Ring وجود دارند. از جالب‌ترین آن‌ها می‌توان به حضور خرس‌های وحشی که ویدیوی از آن‌ها منتشر شده است، اشاره کرد. گونه‌های معمولی از این خرس‌ها به آن چیزی که ما در دنیای خود به عنوان خرس می‌شناسیم، نزدیک‌تر هستند، اما خرس مادر در این بازی بسیار عظیم الجثه و وحشتناک به نظر می‌رسد. در ادامه می‌توانید ویدیویی از برخورد با این خرس را مشاهده کنید:

علاوه بر این خرس، پلیرها جنبه‌های جدید و جالب دیگری را در محدوده‌ی خارج از نقشه‌ی پیش‌نمایش Elden Ring مشاهده کردند. به طور کلی این پیش‌نمایش و مشاهدات از آن، نشان می‌دهند که Elden Ring یک بازی عظیم است و به نظر می‌رسد که فرام سافتور نه تنها ژانر جهان باز را پذیرفته است، بلکه قرار است آن را به طور کامل دوباره گسترش داده و هر متر مربع از محیط بازی را با چیزی جالب، ترسناک یا صرفا عجیب و غریب برای تجربه پر کند.

بازی مورد انتظار Elden Ring، در تاریخ ۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ (۲۵ فوریه‌ی ۲۰۲۲) برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در صورت تمایل می‌توانید بررسی نتورک تست این بازی را از این نشانی مطالعه کنید.

ShinjiMikamiBAXY bachsCorvoعمو سیبیلوCROW-BHard gamerNigelmatrix4221489alinerdRezaGtxMemorialS1100PARASITE EVE 2AlirezaSina MorganVampire🤘Mohsenj74امیرعلی قهرمانیP.morgan 𔓙more

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پلیرهای نتورک تست Elden Ring خرسی غول پیکر را بیرون از نقشه مشاهده کرده‌اند
پلیرهای نتورک تست Elden Ring خرسی غول پیکر را بیرون از نقشه مشاهده کرده‌اند
پلیرهای نتورک تست Elden Ring خرسی غول پیکر را بیرون از نقشه مشاهده کرده‌اند
پلیرهای نتورک تست Elden Ring خرسی غول پیکر را بیرون از نقشه مشاهده کرده‌اند
پلیرهای نتورک تست Elden Ring خرسی غول پیکر را بیرون از نقشه مشاهده کرده‌اند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Redgurd گفت:

    این یه بازی نیست یه دنیاس.
    یه چن تا سوال داشتم از اساطیر تو بازی قابلیت شنا داره؟یه ویدیو دیدم توش یه جزیره بود که از ساحل کمی فاصله داشت.که برا رسیدن بهش حتما باید شنا کرد اگه بشه شنا کرد و زیر ابم رفت که دنیاش خیلی بزرگتر میشه.

    اسپویل سکیرو

    مثله اون ماهیه تو سکیرو یا اون مینی باس های بدون سرش و مبارزه باهاشون.

    Hard gamerآرینalinerdکاپتان استخونیMemorialNietjAmir(PC & PS4)Sina Morgan
    • PpooyaA گفت:

      خیر شنا نداره. اسپویل: برای اون جزیره ای که گفتید یه غار زیرزمینی هستی که میرسه با جزیره.

      Hard gamerآرینalinerdRedgurdMemorialArtorias
    • Sina Morgan گفت:

      من تو گیم پلی هایی که دیدم ، ندیدم کسی شنا کنه ولی دیدم با اسب (یاکول) میشه ازش رد شد. البته عمق چندانی هم نداره ، فکر کنم بدون اسب هم بشه ازش رد شد. فقط اون یه دونه جزیره هم فکر نکنم باشه ، احتمالا تعداد بیشتری جزیره وجود داشته باشه.

      Hard gamerآرینalinerdکاپتان استخونیRedgurdNietjPC gamer ;)Vampire
    • Nietj گفت:

      اسپویل
      .
      .
      .
      .
      ای گفتی گ … ترین قسمت بازی اون ماهیا بودن که از عمد اونجوری گذاشته بودن تا ازارت بدن

      Hard gamerآرینalinerdRedgurd
      • Redgurd گفت:

        سکیرو خیلی خوب بود بالای ۴ بار رفتمش.

        اسپویل سکیرو

        یه اپدیت برا یک سالگی بازی داده بود که میتونستی با اسکین sekijo بازی کنی که در اصل مربوط به دوران جوانی همون کسیه که sekiro رو نجات میده و اون دست مصنوعی رو بهش میده بهترین قسمت داستان بازی هم مربوط به داستان همین sekijo که هم دوره و رفیق isshin باس اخر بازی بوده.
        سرگذشتش و عاقبتش یکی از بهتریناس.
        خیلی ناحق میشه اگه ادامه سکیرو ساخته نشه پتانسیلشو داره یه بازی عظیم جهان ازاد مثله همین elden ring ازش دربیاد

        Dark PassengerNietjHard gameralinerd
    • S گفت:

      نه بری داخل اب میمیری
      عین من😑

      Hard gameralinerdShougo MakishimaRedgurd
    • Omid گفت:

      من فقط یکبار متوجه شدم که با fast travel وارد جزیره شد. حالا دفعه قبل چجوری رفته بود نمیدونم. ولی تصور میکنم قایق یا کشتی در بازی باشه. اگر یادتون باشه در ویچر ۳ یه نقاطی وسط دریا وجود داشت که سه تا بشکه روی اب شناور بودن و صندوقهایی بهشون وصل بود. علامت بشکه وسط دریا رو روی نقشه میشه دید پس احتمالا راه رسیدن بهشون باید قایق یا مشابه قایق باشه چون بدون تردید علامت بشکه نشانگر ایتم یا محل خاصی باشه

      Hard gameralinerdRedgurd
      • Redgurd گفت:

        منم همین فکرو میکنم چون قبله معرفی بازی تو e3 بود که یه سری اطلاعات مثله قابلیت شنا کردن پریدن مخی کاری در کنار اسم بازی و علامت اون حلقه های طلایی و همکاری با ج.ار.ار.مارتین لو رفت.شاید با پیشروی تو بازی قابلیت شنا کردن ازاد بشه مثله اوله بازی که بعد کمی پیشروی قابلیت سوارکاری ازاد میشه.

        Hard gameralinerd
  • s.a.m گفت:

    کلا بازیش یه جوریه . انگار یه محیط خالیه که با چندتا جک و جونور پر شده . بعضی از فیلمایی که از نتورک تست اومده وقتی گیمپلی رو نشون میدن انگار یه بچه دبستانی بازی رو ساخته . بازی نهایی اگه بخواد کیفیتش مثل نتورک تست باشه هیچ شانسی دربرابر God of War و Horizon نداره .

    EnnenraHard gamerArtoriasfbjgDMC3alinerdSkyrim : The Elder Scrolls Vکاپتان استخونیmasoud pc gamerRezaGtxmore
    • PpooyaA گفت:

      به نظرم به چشم پزشک سری بزنید. موفق باشید.

      ShinjiMikamiEnnenraHard gamerfbjgalinerdSkyrim : The Elder Scrolls VOmidMemorialSPC gamer ;)more
      • s.a.m گفت:

        ۱۱دقیقه و ۱۱ثانیه گیمپلی را مشاهده بفرمایید . به غیر از ۶ عدد عقاب و یک عدد خرس بزرگ و دو عدد خرس کوچک و تعدادی علف که سمی بودند چه چیزی در این چند کیلومتر مربع نقشه وجود داشت ؟ نقشه ی رد دد ۲ با آن همه جزئیات را خالی و پوچ مینامند ولی میگویند به الدن رینگ نباید ایرادی گرفت چون ساخته ی فرامسافتور است .
        منطق را جایگزین تعصب کنید .

        ShinjiMikamiMemorialAcc.Com gameEnnenraHard gamerCommander jensenjohn117alinerdSkyrim : The Elder Scrolls Vmore
        • البته لازم به ذکره که احتمال زیاد این دوستمون بتا رو فارم کرده بود بخاطر همین هیچی نبود تو جهان بازی!

          MR.AS
        • Artorias گفت:

          این قسمت جز نتورک‌تست نیست پس موقعی که بازی اصلی اومد و ایجوری بود بعد هرچقدر که دلت میخواد غر بزن…

          Memorial
        • PpooyaA گفت:

          فقط توی نتورک تست بازی به اندازه ۵ تا ۶ ساعت content داشت بازی. و این بخشی که تو فیلم هست گیمر ها تونستن از مپ اصلی بازی خارج بشن. و طبیعیه که اینجا ها خالی باشن. گیم کامل رو خو ندادن دست پلیر ها. بزار گیم اصلی بیاد بعد بگو خالیه. فعلا که همون بخش کوچیک نتورک تستش خیلی بهتر از بعضی گیم های کامل دیگس

          amira
        • amira گفت:

          اولن این که این یازده دقیقه ای که شما میگی بخشی از مپ بتاس که قرار نبوده پلیر بهش دسترسی داشته باشه دوم این که من میتونم از هر بازی اپن وردی ویدویی ضبت کنم که انگار بازی محتوایی نداره بعدشم شما برو یوتیوب یه سرچی بزن ویدو های بتارو ببین متوجه میشی که بازی محتواداره یا نه

          Memorial
    • افتضاحه
      اون نحوه راه رفتن و کنترل دوربین بدرد یه بازی جهان باز نمیخوره گرافیک هم نگم، یه گروه کوچیک یه بازی سولز لایک مثل مورتال شل میسازه انیمیشن و گرافیکش از بازی های این استدیو اصلی و دهن پر کن بهتره

      ShinjiMikamiamiraHard gamerfbjgalinerdکاپتان استخونیmasoud pc gamerRezaGtxsamanOmidmore
      • اسمش نسخه بتاعه اصن اسمش روشه. دوما این استودیو خودش پدر سبک سولزلایکه وقتی اطلاعاتی در مورد چیزی نداریم چرا باید الکی نظر بدیم؟!!!

        Hard gamerfbjgSalinerdVampireEllie terminatorکاپتان استخونی
      • s.a.m گفت:

        ساخت اوپن ورلد با کیفیت کار هرکسی نیست . میازاکی میتونست الدن رینگ رو به شکل یه بازی بی نقص تحویل بده . نمیدونم که به این گفت بازی اوپن ورلد بساز . آخه مگه مجبوری مرد حسابی . محیط بازی به کنار . گیمپلی بازی خیلی ایراد داره . یه چیزی مثل سیستم بک استب توی بازی فاجعه کار شده . اینا رو خارجیا دونه دونه دارن پیدا میکنن گزارش بدن که درست شه بعد پروفسور های گیمفا چون تعصب دارن رو فرامسافتور میگن هرچی بسازه شاهکاره .

        ShinjiMikamiamiraHard gamerfbjgalinerdVampireEllie terminatorکاپتان استخونیmasoud pc gamerRezaGtxmore
        • S گفت:

          وای میشه از تجربیات بازی کردن هاتون بدین
          البته مشخصه اصلا تست رو نرفتین🤕🤒

          MemorialHard gamer
        • Nietj گفت:

          امیدوارم وقتی نمراتش اومد تو بخش کامنت ها هردوتون رو ببینیم و نظرات کارشناسانتون با حقیقت رو به رو بشه تا مثل شینجی شرمنده روی زیباتون نشیم

          ShinjiMikamisamanHard gamerSalinerdVampireETERNALMANکاپتان استخونیRedgurd
          • ETERNALMAN گفت:

            سلام – داداش حالا فارغ از چیزی که گفته شد ، بعضی ایرادات واقعا بهش وارده ، شما دقیقهٔ ۲:۴۵ رو نگاه کن ، یارو همچنین نرم و سبک از ارتفاع فرود میاد رو زمین انگار پرٍ پرندندست ، اصن هیچیش نمیشه – اونوقت سال ۲۰۱۵ تو متالگیر ما همچین ضعفی رو نمی بینیم – بله این یه بازی فانتزی هست و کمتر میشه در این موارد بهش خرده گرفت ، اما ضعف ضعفه ، بازی باید طبیعی تر می بود – یا خالی بودن جهان بازی نسبت به وسیع بودنش ایرادیه که خبرنگار pcgamer.com هم ازش گرفته بود – و خب منتقدها به اینا نگاه نمی کنن معمولا – البته یکی از نکاتی که شخصا دربارش دوست دارم اینه که گرافیک خوبی داره به خصوص با توجه به سبک و میان نسلی بودنش ، یکی هم اینکه طراحی و رنگ بندی خیلی خوبی داره دنیای بازی👌

            ShinjiMikamiتی‌تاپ طلاییHard gamerNietj
            • درباره ی نکته ی اول
              دقت کنی قبل از فرود از دابل جامپ‌استفاده کرد بخاطر همین هیچیش نشد ، و گرنه در حالت عادی از یه همچین ارتفاعی بیفته نصف جونش به فنا رفته
              در کل واقعا به همچین چیزی ایرادی وارد نیست ، بنظرم بخاطر وجود پرش کم کردن فال دمیج منطقیه
              .
              درباره ی بعدی هم بالا یه چیزی گفتم هم اون رو دوباره میگم ، هم یه سری چیز دیگه
              این دوستمون که تونسته این خرس هارو پیدا کنه قطعا بازی رو شخم زده تا بالاخره یه سوراخ پیدا کرده😂
              اونم خارج نتوورک تست ، به مپش هم نگاه کنی چندین علامت میبینی
              جز اون این یک دهم ابتدایی بازیه ، تو یک دهم ابتدایی خود زلدا و ویچر هم زیاد محتوا نبود

              RedgurdMR.AS
        • Omid گفت:

          شما واقعا متوجه نیستی یا نمیخوای متوجه باشی؟ این یک نتورک تست بود . معنی ش رو میدونی ؟ یک تست و ازمایش بود برای دریافت بازخوردها و پیدا کردن ایرادات. در ابتدای هم پیش نمایش و هم نتورک تست تاکید! شده که چیزی که تجربه میکنید و میبینید ابدا بیانگر کیفیت نهایی اثر نیست! این روال کار این استودیو بوده که بدون ترس همیشه قسمتی از بازی تکمیل نشده رو در اختیار گیمرها قرار بده. هنوز اونقدر اگاهی ندارید که بفهمید یک اثر رو باید پس از کامل شدن و تجربه کردن ارزیابی کرد. کی قراره متوجه این موارد ساده بشید؟

          ArtoriasSHard gameralinerdRedgurd
      • Wounds گفت:

        الان می فهمم چرا در رده بندی IQ شدیم ۴۶ ….انیمیشن مورتال شل رسما تو دیوار اخه یک چیزی بازی نکردین مگه مجبورین نظر بدین؟؟؟ تومب رایدرهای احد بوق انیمیشن از گودال رد شدن شون بهتر از مورتال شل بود

        Hard gameralinerdVampireکاپتان استخونیRedgurdsamanDeleted accountMemorialS
      • Omid گفت:

        اقا جمع کنید لطفا.‌هنوز عاشقان دنیای سولزبورن این بازیها رو زنده نگه داشتن اما پدیده هایی مثل مورتال شل و surge خیلی زود فراموش میشن. شما دارک سولز ۳ و یا بلادبورن بازی کردی ؟ اگر اوج هنر و طراحی حیرت انگیز رو با استایل خاص فرام سافتور دیدی و حیرت نکردی پس با احترام درک و اگاهی به مقوله هنر و زیبایی شناسی نداری. من تجربه حرفه ای در حوزه طراحی و کاریکاتور دارم و همیشه جذب دیزاین های هنری میشدم. حداقل اونقدر اگاهی و نگاه نقادانه به این مقوله دارم که ادعا کنم فرام سافتور در حوزه حداقل خلق یک تابلوی هنری بی نظیر بی همتاست. امثال شما که مدام موضوع حوصله سر بر گرافیک رو در مورد فرام سافتور بکار میبری بهتره به توصیه اول بازی عمل کنی : “feel free to go off and die in a ditch somewhere “

        ShinjiMikamiSHard gamermasoud pc gameralinerdکاپتان استخونیMR.A
    • Vampire گفت:

      انگار هنوزم مهندسین زیادی در این سایت هستند که باید به غار بروند

      Hard gameralinerdکاپتان استخونیmasoud pc gamersamanDeleted accountNietjMemorialPC gamer ;)kojemimore
    • شما بهتره اصن سمت بازیای سولزبورن و استاد میازاکی نری. از نظرت قشنگ متوجه سلیقت شدیم.

      MemorialHard gamerSalinerdMR.A
    • ببینید کلا قصدم نه توهین به طرفدارهاست نه دشمناست الان همین لحظه که دارم کامنت میدم دارم دیمن سولز رو تجربه می‌کنم بسیار بازی سختی هست من حتی دارک سولز ۲ ۳ و بلاد بورن رو تجربه کردم اما شدت سختی دیمن سولز رو نداشت من خودم طرفدار بازی های نقش آفرینی و ماجراجویی و هک اند اسلش هستم اصلا سولز بورن ها و روگ لایک ها به دل من نمیشینه چرا ؟؟!! چون این بازی ها بسیار سخت هستند و طرفدار خاص و بسیار کمی دارند و سن و سال دار باید برای تجربشون باشی و مهارت هات هم زیاد باشند و درک کردن این بازی ها برای اکثر گیمرا بسیار سخته یک بار هم از دید طرفدارهاشون نگاه کنیم میبینم این بازی ها بسیار زمان بر و وقت گیر هستند و پازل های بسیار دشواری دارند در عوض جهان بسیار فوق العاده بزرگی دارند که حتی شاید بازی های جهان باز هم چنین جهانی نداشته باشند و سیستم مبارزات این بازی ها از دید معمولی حوصله بر و تکراریه ولی از دید تخصصی بسیار هوشمندانه و جذابه من خودمو میگم مثلا با اینکه ساعت ها هیدیس و دد سل و سولزها رو بازی کردم بیشترین نمره ام بهشون هشت بوده حدود نود درصد گیمرا که هاردکور گیمر نیستن و فقط کمتر از ده درصد هستن این بازی های شاهکار از نظر اونا بسیار زیبا و بی نقصه اما از نظر ما تمام بازی ها به گاد اف وار و کالاف و فیفا و بتل و بقیه خلاصه می‌شوند بیایید واقع بین باشیم و چشممون به همه وقایع باز باشه وقتی از یک بازی خوشمون نمیاد از کنارش رد شیم و نظر ندیم و اگر هم دادیم چیزی بگیم که طرفدار هاش خوشحال بشن حرف ما توی این بازی تاثیر نداره آخر هم اسفند میاد و بازی با متای مثلا ۹۲ عرضه میشه و موفق میشه و این تنها خودمون میشیم که کوچک میشویم

      Ali soulslikeHard gamerCommander jensenArt Pro : are you a calm and a resonable personalinerdOmidMemorial
      • s.a.m گفت:

        من نگفتم از این بازی بدم میاد . این برداشت شما بوده . و دلیلش هم اینه که انتقادپذیر نیستید . فکر میکنید هر کسی یه حرفی برخلاف نظرتون گفت هیتره . من میگم محیط بازی خالیه شما به جای اینکه جواب منطقی به حرفم بدی نوشتی اگه از بازی خوشت نمیاد دربارش نظر نده . این یعنی انتقاد رو نمیپذیرید. این یعنی تعصب . حداقل تا جایی که اطلاع دارم خارجیا اینجوری نیستن و دونه دونه این اشکالاتو دارن اطلاع میدن .

        PpooyaAHard gamerArt Pro : are you a calm and a resonable person
    • آه چقدر این بچه دره شعر تلاوت می‌کنه
      ببین نظرت محترمه اما بزار یه چیزی بگم بازخورد ها از متورم تست تقریبا نود درصد مثبت بوده است !!! و لزوما طرفدارای کژوال که تو عمرشون حتی سولز بازی نکردن نمی تونن درک کنن پس وقتی چیزی رو نمی تونی بازی کنی تو پست چرت و پرت نگو

      نمسیس ( Fury edition)Ali soulslikeHard gamer
    • Freedom گفت:

      داداش اخه من موندم
      در مقابل بازی هایی که انحصاری نیستن هم شما فن بوی بازی درمیارین؟
      بشینین بازیتون رو بکنین دیگه
      اقاا اصلا بازیش خوب نیست؟
      چهارتا جک و جونور داره؟
      چمیدونم جهانش خالیه بدرد نمیخوره متای منفی ۱ اصلا میاره
      خب تو بازی نکن
      خیلی درکش برات سخته اقای کارشناس؟
      بزار هجی کنم برات ت و ب ا ز ی ن ک ن
      خب گاد اف وار مگه نمیگی عالیه هوریزون عالیه خب برو بشین پای نقد همونا اینجا چیکار میکنی
      یعنی من موندم نصف سایت های معتبر و کارشناس های معتبر دنیا میگن این بازی یکی از بهتربن بازی های سال میشه همه چیش عالیه همه هم دارن دست و پا میشکنن واسش
      جالبه استدیو بازی سازیش هم تازه کار نیست خوبه هزارتا شاهکار داره
      بعد امثال ایشون میان نظرات کارشناسی میدن و نقد میکنن بازیا رو
      داداش بازم میگم
      این بازی چرت ترین بازی جهانه اصلا
      تو بازی نکن اتفاقی نمیوفته
      اینقدر پای هوریزون گاد اف وار بشین تا پردازنده دستگاهت منفجرشه

      Sahand
  • Sina_2081 گفت:

    بازی رو ببین فقط ! نگاه کردنش هم لذت بخشه ، چه برسه به تجربه‌اش

    Hard gameralinerdsamanOmidSMemorialPC gamer ;)kojemiVampire🤘Mohsenj74more
  • Little∞God گفت:

    چقدر باحاله این بازی خدایی من که زیاد حرفه ایی نیستم تو این بازی ها و بخاطر نوب بودن بازی نمیکردم ☺️😁🤫😆

    دلم خواست اینو بگیرم کم کمش دور میزنم تو محیط 🤣🤣

    چقدر باحاله آخه خوشگل درستش کردن

    آقا من حرفامو خودمونی میزنم برام مهم نی خودمو دمج یا هیت کنم حقیقت آدم باید راحت باشه 😆💓💓💓💓💖

    امیدوارم همه باهم صفا کنیم با این گیم 💖💓💖💓

    Hard gameralinerdOmidMemorialNathanNietjkojemiSina MorganVampireRedgurdmore
  • #ONLY_PS5 گفت:

    چرا من هر وقت بخوام یه ویدیو از گیفا بببنم حتما باید دانلود کنم از بس ویدیو پلیر سایت لگ پیدا میکنه .

    Hard gamerLittle∞Godalinerdکاپتان استخونیDeleted accountMemorialNietjPC gamer ;)Amir1990Vampiremore
  • OXONE گفت:

    خدایی من یکی کفم برید …
    چطور تونستن تو ۶ گیگ اینقدر جزییات و بزرگی نقشه قرار بدن !
    هیچکی هم پیدا نمیشه با رسم شکل نشون بده 😕
    بازی از هر نظر کامله اگ بخوای به زور اسلحه ازش ایراد بگیری شاید دانجن های کوتاه (ولی با جزییات) و مخفی کاری ضعیف شاملش حالش بشه ک خب تو این مدت کوتاهی که دارن بعید میدونم دانجن ها رو بتونن تعییری بدن نهایتا ی دست ب مخفی کاری بکشن دل ما شاد شه .

    Hard gamerLittle∞Godalinerdکاپتان استخونیMemorialSNietjPC gamer ;)VampireRedgurd
  • Hosien3D گفت:

    الدن رینگم خیلی چیزای مخفی قطعا توش میزاره ک بعد چندین سال بعد قابل کشف میشن

    Hard gameralinerdکاپتان استخونیRedgurdOmidMemorialkojemiVampire
  • Mr Dewitt گفت:

    تا اسفند میمیرم از انتظارررر

    OmidArt Pro : are you a calm and a resonable personHard gameralinerdکاپتان استخونیMemorialNietjkojemiVampire
  • Wounds گفت:

    باندای نامکو خیلی حرکت کثیفی زد خودش عرضه بازاریابی و تبلیغات نداشت حوالش داد به گیمرها…. جنبه منفی قضیه اینکه گیمر هم میشه ارائه دهنده محتوا هم منتقدش و از اونجایی که خیلی از این افراد آشنایی با بازی های این مدلی ندارند شروع می کنند به ارائه نظرات و نقد های آبکی حتی بخش زیادی از این افراد عمدا بازی رو می کوبن

    fbjgHard gamerمحمد حسین کریمیMemorialNietjkojemiVampireArtorias
    • Artorias گفت:

      درست میگی-ی سوال : چند ساله گیم رو شروع کردی؟

      Hard gamer
      • Wounds گفت:

        والا من از سوم دبستان که یک سگا با رنگ مشکی داشتم گیم شروع کردم اون موقع اسم کنسول ها نمی دونستم یا حتی اسم بازی ها رو یکی از باحال ترین بازی هاش سونیک بود بعدش شد پلی استیشن یک و همین طوری ادامه پیدا کرده تا به امروز بخوای حساب یک ۱۴ الی ۱۵ سالی میشه

        Hard gamer
        • Bounty Hunter گفت:

          خب پس قدیمی کاری-بنظرم با این تجربه اصلا نباید ب نظرهای ی سری افرادی ک درک این سبک رو ندارن توجه کنی یا بعضا خیلی هاشون تجربه نسل های قبل رو هم حتی ندارن ک ایرادی نداره ولی ادعا هایی دارن ک غیر قابل هضمه و کارشناسانه نظرهایی میدن ک فقط خودشون رو دارن مسخره میکنن.با این تجربه مسلما از اکثر منتقد هایی ک بنا ب دلایلی (تعصب ب پلتفرم و بازی خاصی-نژاد-اجبار-جلب توجه و …) میتونی بهتر تصمیم بگیری چ بازی ای خوبه و چ بازی ای بدردت نمیخوره.من خودم الان حدودا ۸-۱۰ ساله توجه ای ب نمرات Metacritic نداشتم و ندارم و بوده بازی هایی با امتیاز بالای ۹ ولی بنا ب دلایلی خوشم نیومده و بازی هایی با امتیاز ۶-۷ ولی کیف کردم باهاشون.
          همون Artorias ک riplay کردم هستم-
          اکانت Artorias هم یکی دیگه ساخته!!اون از اکانت Hunter من ک بعد ۱۰-۱۲ سال الان کلی مشابه داره-اینم از این.

  • Ardalan گفت:

    اسپم : دوستان بابت اسپم متاسفم به دلیل حذف قابلیت پیام خصوصی چاره ای نیست . . .
    سایت یا کانال معتبری برای خرید اکانت های ظرفیت ۲ PS4 با قیمت معقول میشناسین؟

    Hard gamer
  • joel گفت:

    مسخره کردین !!! جوری گفتین خرسی غول پیکر گفتم چی هست حالا.این غول پیکره دروغ گو !!!! اونم ۱۱ یازده دقیقه خداییش زشته خجالت بکشاحسان جان.
    یا خدا عقاب ها رو نگاه صرافا یک انیمیشن همه کپی پیست هم یا یکی یا دو تا همشون هم وقتی یاکول رد میشه حتی از وسطشون تازه یادشون میاد پرواز کنن.

    ShinjiMikamiHard gamerfbjgalinerdmasoud pc gamerOmidArt Pro : are you a calm and a resonable personMemorialNietjS
  • پس شما بازی بهتر از الدن رینگ ندیدید درسته بازی ممکنه شاهکاری بشه اما اصلا گوتی نمیشه یک بازی که می‌خواد گوتی بشه باید کامل کامل باشه بازی الدن رینگ از لحاظ مخفی کاری و دانجین و زاویه دوربین ضعف تاکتیکالی داره روی گرافیک بازی و انیمیشن حرکات هم بسیار کم کاری کردند و همچنین جادو های بازی بسیار کمتر از عناوین های سولز بورن های امروزی هست توی گیمپلی هم یه چندجا باگ دیدم موقعی که استریمرا بازی می‌کردند مثلا پای اسب فرو رفت توی تخته سنگ و … هوش مصنوعی بازی خوبه اما به پای بلاد بورن و دیمن سولز نمیرسه در عوض این جهان بازه و جهانش ده برابر اوناست و بازی خیلی روح دارک سولز ۳ رو داره احتمالا بتونه ۸۸ تا ۹۲ بشه پیشنهاد می‌کنم تا تابستون ۲۰۲۲ صبر کن و عناوین گاد اف وار و هورایزون و گرن توریسمو را ببین تا بدونی اصلا معنی گوتی یعنی چه الدن رینگ یک بازی عالی رو به شاهکاره اما در حد رقیبای امروزیش شاید نباشه منظورم دیمن سولز و بلاد بورن و سکیرو ولی مکمل شاهکار از دارک سولز ۲ و ۳ هست تکسچر هم جای بهبودی داره بعضی وقتا درختا شبیه پنبه هستند رقابت اصلی گیم اواردز بین گاد و هورایزون و اثر راکستدی و استارفیلد و هیلو هست احتمال گوتی این بازی با این تست نتورک اش خیلی ضعیفه . سپاس

    ShinjiMikamiPpooyaAmasoud pc gamerHard gamerCommander jensenfbjgVampireXERXESETERNALMAN
    • داداش من گوتی سال ۲۰۲۰ برام هیدیس بود با اینکه عاشق لست ۲ بودم سال ۲۰۱۹ سکیرو بود ۲۰۱۸ گاد بود سال ۲۰۱۷ ولفنشتاین ۲ بود سال ۲۰۱۶ دارم سولز بود سال ۲۰۱۵ بلاد بود سال ۲۰۱۴ دارک ۲ بود سال ۲۰۱۳ بایوشاک اینفنیت و لست بودن و….. در کل می‌خوام بگم نظر هر فرد محترمه و هرکس یه بازی رو دوست داره دلیل نمیشه چون اون بازی مورد نظر تو رو دوست ندارم بیای اینطوری اذیت کنی منم برام این بازی هایپ شده ترین است بازی ۲۰۲۲ است حتی از گاد و استارفیلد بیشتر

  • Omid گفت:

    شمایی که میای و میگی چقدر دنیای بازی خالیه انگار بچه دبستانی بازی رو ساخته ؛ نمیتونی درک کنی که یک گیمر با ترفندی که پیدا کرده بود وارد منطقه غیرقابل دسترسی شده بود که اصولا برای تست در نظر گرفته نشده بود لابد انتظار داشتی میازاکی بهمراه اهنگساز بازی در اون منطقه بیان به استقبال ت و یک اهنگ حماسی هم بنوازند!!!!!! لطفا بفهمید! این یک تست بود و نسخه کامل نبود. در یک کلام یا علاقه دار به سولزبورن یا نداری. اگر علاقه نداری پس درک کن این بازی ب ای شما نیست! تمام . نق زدن و ایرادهای بی منطق تون واس چیه؟ یه مقدار بزرگ شید .

    fbjgHard gamerCommander jensenSalinerdRedgurdMR.Aکاپتان استخونی
  • دو هفته از شروع پیش فروش بازی گذشته ولی همچنان بین ده تا بازی پرفروش استیمه تازه تو ویش لیست استیم بتلفیلد رو رد کرد و الان دومه یک رتبه پایین تر از دایینگ لایت ۲

    MR.AHard gameralinerd
  • Artorias گفت:

    دوستان برید مد converge بازی dark souls 3 رو دانلود کنید خدایی عجب مدیه انگار میازاکی ساخته بازی رو از اول میکوبه میسازه حیفه بازیش نکنید خیلی باز خورد خوبی گرفته

    OmidHard gameralinerd
    • Omid گفت:

      دو ماد convergence و cinders حیرت انگیزن….و همگی بر مبنای قابلیت ها و مکانیکهای حیرت انگیز دارک سولز ۳ ساخته شدن. در convergence حتی باس های جدید میبینید….تقریبا این اتفاق در هیچ ماد و هیچ بازی دیگه ا اتفاق نمیافته که مادساز بتونه باس هایی ج دید و بزابر با کیفیت اصلی و مکانیکهای ترکیبی از هسته اصلی بسازه. این فقط بدلیل وجود مکانیکها و انیمیشن های حیرت انگیز نسخه اصلی هست

  • alinerd گفت:

    فقط حال میده تو جهانش بگردی و عشق کنی…
    پ.ن : فرام سافتور کی اینقدر هیتر پیدا کرد /:

    Hard gamerSMR.AVampire
  • Ķįņosą گفت:

    چه چیزای عجیبی داخل بازیه یه گل هم بود میرفت سمتش گله یجوری میشد 😬😬 فکر کنم گل گوشتخوار بود

پلیرهای نتورک تست Elden Ring خرسی غول پیکر را بیرون از نقشه مشاهده کرده‌اند