بازی Dying Light 2 به هیچ وجه تاخیر نخواهد خورد - گیمفا
بازی Dying Light 2 به هیچ وجه تاخیر نخواهد خورد - گیمفا
بازی Dying Light 2 به هیچ وجه تاخیر نخواهد خورد - گیمفا
بازی Dying Light 2 به هیچ وجه تاخیر نخواهد خورد - گیمفا

بازی Dying Light 2 به هیچ وجه تاخیر نخواهد خورد

امیرعلی قهرمانی
۲۱:۱۶ ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
dying light 2

به تازگی یکی از توسعه‌دهندگان عنوان Dying Light 2 از استودیوی تکلند (Techland)، طی مصاحبه‌ای در مورد تاریخ انتشار بازی صحبت کرده است.

پس از تست بازی توسط منتقدین در هفته‌ی جاری و انتشار گیم‌پلی جدیدی از عنوان مورد انتظار Dying Light 2، می‌توان با اطمینان از انتشار سر وقت این عنوان سخن گفت؛ چرا که به نظر می‌رسد یکی از توسعه‌ دهندگان عنوان Dying Light 2، طی مصاحبه‌ای بیان کرده است که احتمال تاخیر خوردن دوباره‌ی این بازی صفر است.

طبق گزارش رسانه‌ی PlayStation LifeStyle، آقای تیمون اسمکتالا (Tymon Smektala)، طراح بازی Dying Light 2، در طول این مصاحبه گفت:

طبق قرارمان با مخاطبین، بازی Dying Light 2 سر وقت، در فوریه‌ی سال آینده منتشر خواهد شد. تمام تمرکز و کار ما در همین راستا بوده است؛ پس به هیچ وجه ممکن نیست شاهد تاخیر دوباره باشیم و احتمال وقوع این مطلب صفر است.

آقای اسمکتالا در ادامه‌ی صحبت خود به این نکته اشاره کرد که با وجود تاثیرات همه‌گیری روی روند ساخت بازی، کرونا دلیل اصلی تاخیر در انتشار آن نبوده است. ایشان در این‌باره گفتند:

فکر می‌کنم که مهم‌ترین نکته برای ما این بود که وقتی می‌خواهید یک بازی با چند خط داستانی متفاوت را تکمیل کنید، شما در حال کار بر روی یک بازی نیستید، بلکه در حال تکمیل جزئیات چند بازی مختلف هستید. این‌جور بازی‌ها می‌توانند زیر شاخه‌های متفاوتی داشته باشند که با هم یک دنیا فرق دارند؛ چه از نظر محیطی، چه از نظر داستانی و حتی در گیم‌پلی.

این موضوع در این عنوان پیچیده‌تر نیز هست، چرا که فقط ۱۰۰۰ حالت برای بازی کردن وجود ندارد، بلکه در هر زیر شاخه ۱۰۰۰ حالت برای پیش بردن بازی وجود دارد.

در ادامه، آقای اسمکتالا اشاره کردند که سری Dying Light مانند فرزند استودیوی تکلند است و اگر مطمئن نبودیم برای انتشار آماده است، آن را منتشر نمی‌کردیم. ایشان در این‌باره فرمودند:

می‌دانم که خبر تاخیر برای طرفداران ناامید کننده بوده است، اما فکر می‌کنم که تاخیر خیلی بهتر از انتشار اثری باشد که از اول آماده‌ی انتشار نبوده است.

به نظر می‌رسد که استودیوی تکلند، از نارضایتی‌های ایجاد شده به دلیل انتشار زودهنگام و پر از مشکل بعضی از عناوین منتشر شده‌ی اخیر، درس گرفته است و قصد تکرار اشتباه آن استودیو‌ها را ندارد.

عنوان Dying Light 2: Stay Human در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ (۴ فوریه ۲۰۲۲ میلادی) روانه‌ی پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی خواهد شد. این بازی همچنین از طریق سرویس ابری، روی نینتندو سوییچ نیز قابل اجرا خواهد بود.

MmadDARKSIRENGAMER 1995علیEllie terminatoralinerdکاپتان استخونیRaminامیرعلی قهرمانی

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Dying Light 2 به هیچ وجه تاخیر نخواهد خورد - گیمفا
بازی Dying Light 2 به هیچ وجه تاخیر نخواهد خورد - گیمفا
بازی Dying Light 2 به هیچ وجه تاخیر نخواهد خورد - گیمفا
بازی Dying Light 2 به هیچ وجه تاخیر نخواهد خورد - گیمفا
بازی Dying Light 2 به هیچ وجه تاخیر نخواهد خورد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • T800 گفت:

    سایبرپانک هیچگاه تاخیر نخواهد خورد

    هنوز ۳ ۴ بار دیگه جا دارا

    ChiefEnnenraRaminEllie terminatorGAMER 1995علیT800XERXES
    • منظورت اینه که این بازی سایبر ۲ هستش؟
      این بازی نسخه اولش متای ۷۴ گرفت. اگه یه وقت متاش ۸۵ یا بالای ۸۵ شد، نیاین اینجا بگین که سایبرپانک دوم؛ چون سایبر قرار بود متای بالای ۹۰ بگیره ولی سرآخر ۸۵ شده اما این قضیش فرق میکنه.
      پس اگه از متای ۷۴ بیاد ۸۵ یا بالاتر به معنی پیشرفته نه سایبر دوم!!
      تازه گیم پلی با سلاح سرد توی دایینگ لایت ۲ واقعا عالیه اما سایبر چی؟
      توی دایینگ لایت ۲ ما یسره با سلاحای سرد و فایتای نزدیک سر و کار داریم و اینجوری باعث میشه که دوربین اول شخص به نفع بازی باشه و سرگرم شیم اما سایبر محیطاش خیلی بزرگ و باز بود و اول شخص بودنش فقط به درد تماشا کردن محیطا میخورد. سایبر تعداد باگاش واقعا زیاد بود.
      توی دایینگ لایت ۲ ما با پارکور پیشرفته ای سر و کار داریم که باعث میشه فقط روی سطح زمین نباشیم و بالای ساختمونا هم میشن وجود داره.
      من که واقعاً بهش امید دارم. گرافیکشم که عالیه. مخفی کاری و پارکور و خشونت هم که داخلش موج میزنه. استرس زا هم که هست😰
      خلاصه که اینقد سخت گیر نباشین و به نظرم گیم واقعا با کیفیتی میشه!!

      Ramin
      • Omid گفت:

        دوست عزیز هنگام عرضه این بازی خیلی توسط منتقدها تحویل گرفته نشد اما به مرور خودش رو ثابت کرد و با محتویات مختلف تبدیل به یک اثر ارزشمند شد. امتیاز نسخه following بازی که نسخه کامل اثر با دی ال سی هاش هست فکر کنم ۸۸ باشه که عالیه.

        Ramin
        • نمراتشو نگاه کردم ولی متای ۸۸ ندیدم. مثبن با ۵ یا ۶ نمره،متای ۸۷ گرفته.اما نگاه که کنین،میبینین که بعضی متاهایی که براش اومده،کمتر از ۸۰ هستش.نسخه یکش توی گیم پلی ضعف داشت. حتی مپ پویایی هم نداشت(کاملن بی روح و سرد بود). اما همه این چیزا توی نسخه دوم خداروشکر برطرف شده.منتقد ها به نظرم درست نمره دادن. نمیشه گفت که توسط منتقد ها تحویل گرفته نشد. من خودمم بازیشو پلی دادم و متوجه ایراداتی توی گیم پلی شدم. مثلن اینکه چرا باید یه ق مه رو ده بار بزنی رو دوش طرف تا تازه بمیره.

  • بالای یک سال تاخیر خورده. همینطوری طرفداران نگران کیفیت نهایی بازی ن اگه دوباره تاخیر بخوره که دیگه هیچی. بازم میگم، امیدوارم اون RPGیی بشه که کریس اولون قولشو داد (با اینکه دیگه نیستش🤦‍♂️😑)

    Sina Morganmajidammasoud pc gamerSCommander jensenVampireکاپتان استخونیT800
  • Amir گفت:

    الان اینو میگه فردا دوباره ۶ ماه تاخیر میخوره

  • راستش از زمان اتفاقی که برای سایبر افتاد این جور جمله ها مثل اطمینان از تاریخ عرضه و خوب اجرا شدن بازی روی فلان پلتفرم خیلی نگرانم کرده ولی این دایینگ لایت ۲ خیلی نسخه اول پیشرفت داشته خیلی براش هایپم

    اریا
  • Omid گفت:

    مهم حس و حالی هست که بیننده یک اثر از اون اثر دریافت میکنه‌ بر همین اساس نسخه اول این بازی برای من یکی از بهترین ها بوده. در واقع جز محبوب ترین بازیهایی هست که تجربه کردم چون واقعا از حس و حال خاص ترس و هیجان و تنهایی و اتمسفر هول انگیز دنیای اثر لذت بردم. اگر تجربه ش نکردید احساس میکنم با تجربه اون غافلگیر بشید.

    اریاRaminEllie terminator
بازی Dying Light 2 به هیچ وجه تاخیر نخواهد خورد - گیمفا