Activision در ویدئوی Call of Duty : Ghosts “دروغ” تحویل داده است ! - گیمفا
Activision در ویدئوی Call of Duty : Ghosts “دروغ” تحویل داده است ! - گیمفا
Activision در ویدئوی Call of Duty : Ghosts “دروغ” تحویل داده است ! - گیمفا
Activision در ویدئوی Call of Duty : Ghosts “دروغ” تحویل داده است ! - گیمفا

Activision در ویدئوی Call of Duty : Ghosts “دروغ” تحویل داده است !

دانیال نوروزی
۱۶:۰۸ ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
Activision در ویدئوی Call of Duty : Ghosts “دروغ” تحویل داده است ! - گیمفا

همانطور که در مراسم رونمایی کنسول جدید شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One مشاهده کردید،شرکت Activision و استودیو مطرح Infinity Ward از اولین ویدئوی in-game بازی Call of Duty : Ghosts رونمایی کردند و مانور زیادی در بخش گرافیک بازی و پیشرفتش نسبت به قبل دادند.اما شاید چیزی که کشف کردیم در این ویدئو برایتان جالب باشد.دروغی بزرگ در بخش گرافیکی بازی که کاملا مشخص میکند ویدئوی ارائه داده شده از پیش رندر شده و تدوین شده بوده و نه یک تریلر In-Game خاص !

در تریلری که مشاهده شد،بخش گرافیکی بازی با اینکه نسبت به MW3 پیشرفت کرده بود ولی اصلا قابل قیاس با Battlefield 4 و یا حتی Crysis 3 نبود.اما ای کاش این تمام ماجرا بود.کاربری از وب سایت DSOGaming توانسته در ثانیه ی ۰:۲۶ تریلر یک گاف بسیار بد و وحشتناک را تشخیص دهد که دروغ بزرگ شرکت سازنده در ارائه ی محصول را به خوبی نشان داده است.اول تصویر زیر را مشاهده کنید :

untitled cod ghosts lighting

در تصویر بالا همانطور که مشاهده میکنید،منبع نور خورشید در مرکز رو به راست صفحه است.پس تابش نور باید فقط از آن سمت باشد.پس پرتو های نوری که از سمت چپ دیده میشود از کجا آمده است ؟‌آیا یک اشتباه تکنیکی است ؟ انقدر واضح ؟‌یا این ویدئو تنها حاصل تدوین های استودیو و از پیش رندر شده است ؟ البته شاید در بازی زمین دو خورشید دارد ؟‌!!!!!!

حدسی که ما میزنیم این بوده که infinity ward قصد داشته با ریختن سیستم نور حالا به هر جهت و حتی غیر منطقی،تعجب و شگفتی بیننده را جلب کند و چه بسا خیلی ها متوجه این قضیه نشده اند.ولی آیا آنها شعور مخاطب را زیر سوال نبرده اند ؟

اصلا کاری به این قضیه هم نداریم که این موتور قرار است نسل بعدی باشد و را frostbite 3 و Cryengine 3 رقابت کند.ولی آیا نور پردازی جزو استانداردهای اولیه نیست که دو سه نسل است که رعایت میشود ؟؟

قضاوت با شما…

 

ویدئو تریلر COD : GHOSTS

 [jwplayer mediaid=”77666″]

دانلود ویدئو HD

دانلود ویدئو SD

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Activision در ویدئوی Call of Duty : Ghosts “دروغ” تحویل داده است ! - گیمفا
Activision در ویدئوی Call of Duty : Ghosts “دروغ” تحویل داده است ! - گیمفا
Activision در ویدئوی Call of Duty : Ghosts “دروغ” تحویل داده است ! - گیمفا
Activision در ویدئوی Call of Duty : Ghosts “دروغ” تحویل داده است ! - گیمفا
Activision در ویدئوی Call of Duty : Ghosts “دروغ” تحویل داده است ! - گیمفا
Activision در ویدئوی Call of Duty : Ghosts “دروغ” تحویل داده است ! - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • به قول دوستمون playstation
    just killzone shadow fall

  • s-zeus گفت:

    اقا من خیلی ناراحت شدم یعنی اینکه مارو هالو گیر اوردند ریل تام نبوده موتورم اپدیت نشده

  • Meisam Gamer گفت:

    من اولین باری که تریلر رو دیدم با نظر خیلی از کاربرا که گفته بودن گرافیکش از بتلفیلد سره تعجب کردم شاید پیشرفت کرده باشه ولی هنوز گرافیک نسل حاضره نه نسل بعد !!

  • اقا چرا بحث میکنید؟بالا برید پایین بیاید بتلفیلد۴ بهتر از کال افه :yes:

  • AMir گفت:

    واقعا خندم میگیره بعضی از کامنتارو میخونم! 😐
    طرف به هیچ عنوان حاضر نیست قبول کنه که این ویدئو دروغی بیش نبوده! هنوزم میگه چه ربطی داره دوتا نور از دو زاویه کاملا متفاوت بتابه!

  • HULK گفت:

    اشتباه همیشه رخ میده 😀 😀

  • من شک کرده بودم…یه چیزی تو محیط غیر طبیعی بود… :idk:

  • big-man گفت:

    اقا مگه نمیگن خدا همه چیز رو نر و ماده آفریده؟خب اینا هم نر و ماده هستن دیگه 😀

  • alireza0007 گفت:

    خوب دوستان این سوتی رو هم می ذاریم ب پای اینکه بتلم سوتی گرافیکی داده بود
    خوب پس الان در رقابت سوتی ها یکسانیم
    بتل با یک سوتس در صدر جدول قرار داره :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    در دنبال اون کال آف هم با یک سوتی رتبه ی دوم از آن خودش کرده :rotfl: :rotfl:
    :rotfl: :rotfl: 😉

  • S_Majid_S گفت:

    صلا این یک مشکل تو ساخت بازی بوده ولی در هر صورت گرافیکش عالیه
    راستم اصلا این ویدئو یک دروغه idiots :-/

  • Altair گفت:

    من خودم هم بتل دوست دارم هم کالاف رو
    قبلنم گفته بودم حتی call of رو بیشتر دوست دارم
    فقط ای تاریخ چی بود!؟
    ۱۳.۵.۲۱
    تاریخ حماسه ای ترین دروغ سال بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • kasra_fenix گفت:

    شاید توی یه سیاره ی دیگست که به خورشید خیلی نزدیک تره برای همین خورشید اینقدر بزرگه که نورش از دو سمت اومده ?:-) :rotfl:

  • CODISMYLIFE گفت:

    منم با نظر اون دوستمون موافقم ،که واقعا فکر می کنید.شرکت به اون بزرگی .با تریلر به این با عظمتی تو اون کنفرانس بزرگ همچین سوتی بده.مطمئنم یه دلیلی داره.وگرنه تریلر الکی نیست که بدن بیرون ۱میلیون بار چکش کردن یعنی اونا نفهمیدن ما فهمیدیم :rotfl: :rotfl: :rotfl: :no:

  • peyman3 گفت:

    خاک تو سرت اکتیویژن یعنی رسمن مخاطب رو چقندر فرض کرده :pissedoff:

  • g-unit گفت:

    منم اولین جا اینو تو فیسبوک دیدم! 😀 گاف بدی بوده! ولی باز cod سرتره :rotfl:

  • بازم کالاف از بتل بهتره 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛

  • cpt mc t4vish گفت:

    چه مسخره مثلا باید قبول کنم بعد ۱۰ سال سابقه قوی cod رو بی خیال بتلفیلد ۴ که بدتر بود تریلرش دوستان که قبلا تحلیل و بررسی کردن… :no: :no: :no: :no: :no:

  • sorena گفت:

    دوست عزیز god of ps اولا شما از سره بحث هیلو و کیلزون.. گرند توریسمو و فورزا با من مشکل داری و این اولین بارت نیست که تو چیزی که مربوط نیست میپری.. کلا اون کامنت ها رو درک نمیکنم چون روی حرفم با هیچکدوم از شماها نبود خودتون خودتون رو قاطی کردین 😐
    البته کلا مطمئن بودم سر کال بهم حمله ای حماسی خواهد شد با گیر های بنی اسرائیلی به دو دلیل یک از the last of us باگ پیدا کردم دو از بتل ۴ باگ پیدا کردم میدونستم از این اتفاق میافته 😉 ولی نه درحد پست گذاشتن :rotfl:
    خلاصه آخر سال تو vga اگه بتل بهترین شوتر شد حسابه اگه بهترین گرافیک شد حسابه اگه بهترین مولتی شد حسابه اون وقت هرچی خواستی بگو منم دیگه حرفی از کال نمیزنم و بهترین شوتر هم با وجود بایوشاک ۱۰۰% cod ghosts میشه از همین حالا بهت قول میدم و بهترین گرافیک با وجود نسل بعد یا گاد عروج هست یا the last of us مولتی هم یه طرف کال هست اما باتوجه به چندتا بازی مانند gta و the last of us ووو

    _____________
    حماسه در ۲۱ می
    انقلاب در e3
    COD GHOSTS
    تا پایان سره حرفم وایستادم چون سلطان بازیه بی پیشینه و تازه به گود واره شده نیست که با این چیزا از ارزشش کم بشه
    تو e3 به همه ثابت میشه

  • S_Majid_S گفت:

    خوشحالم که میبینم هنوز طرفدارای کال اف دارن از کال اف طرفداری میکنن
    زنده باد کال اف :yes: :yes:

  • farid1376 گفت:

    سلام به همه ی دوستان گل،
    اولا که خداوکیلی با یه تصویر نمیشه قضاوت کرد. ما که نمیدونیم که آیا واقعا اشتباه بوده یا جزو گیمپلی هست یا مخصوصا گداشتن یا احتمالاتی از این قبیل…
    من خودم هم بتل رو دوست دارم هم فن سرسخت کال هستم. قبول دارم که از انجین قدیمی نیاید انتظار داشت که گرافیک همرده با بتل ارائه بده اما بتل با داشتن گرافیک باورنکردنی چیزی به افتخارات خودش اضافه نمیکنه. انواع باگ های بد از قبیل نیومدن دشمن تو بتل ۳، رفتن قسمتی از بدن در زمین، رفتن اسلحه تو بدن و برعکس و… و صد البته در مولتی که فراوون یافت میشه.. کسایی هم که میگن بازی باگ نداره یه سری به سایت ها و youtube بزنن و ویدیو ها رو ببینن. البته نمیگم که کال هم باگ نداره چرا داره ممثل بد گرفتن اسلحه ولی هیچ وقت تو گیمپلی تاثیر نداشته و توی Ghosts و سری قبل اون BO2 این باگ ها تا حد خوبی برطرف شده تا بجایی که در Ghosts به حداقل رسیده. بتل بازی قویی و اینو همه میدونن ولی هیچ وقت به پای کال نخواهد رسید. حتی اگر گرافیک هم نداشته باشه بازم موفق میشه.گواه حرف من پیروزی MW3 در برابر بتل با اون گرافیک پایین (ولی من باهاش حال کردم) که حتی یه لپ تاپ ۵-۶ سالع هم اونو میاره. این منتقان نیستن که موفقیت یک فرنچایز رو تایین میکنن بلکه مردم و فن های اون تایین کنندن. تو E3 قدرت Ghosts رو خواهید دید…

  • B3HZAD گفت:

    نه بابا این که خورشید نیست چون تو جنگل تاریکه نور آسمون اینطوری به نظر میرسه
    اگه تریلر با کیفیت نگاه کنید تابلو که خورشید نیست
    به نظر من که خیلی هم تمیز کار کردن
    :yes: :yes: :yes:

  • Shiraz گفت:

    باز اینا اومدن گفتن حماسه … خاک بر سر اکتی خاک بر سر IW بابا اینا میخوان فقط پول بچاپن BF فقط ۱۷ دقیقه تریلر IN Game نشون داد همه تو بهت گرافیک گیم پلی .. نور پردازی .. تخریب پذیری … کشش… زیبایی و … بودن COD هم هندل میزنه آبروی Xbox هم میبره یه تریلر نشون میده با گرافیک دوره قاجاریه … بعد ملت هم میگن حماسه حماسه لووووولللل حماااااسه صاف تو حلقم .. اسم حماسه که میاد یادم میفته به آشغال .. آخه انسان به جا حماسه بذار آشغال …. “تا چند وقته دیگه آشغالی از عنوان زیبای COD بدست ملت میرسه ” …. دیگه ضایع شدنم حدی داره .. این میخواست با خدای شوتر رقابت کنه ؟! 😐 … البته کلا COD هربار توهین به شعوره مخاطباشه … ما که مخاطبشم نبودیم چون از اسمشم بدم میاد به اون بعضیای حماسسسسههه داره توهین میشه حالا هی تا یه سال دیگه بگو حماسه بدرد بچه های زیر ۶ سال میخوره از این به بعد اون زیر باید بزنه -۶ سال تا پرفروش تر بشه جدا فروشش نجومیه چون زیر ۶ سال ها نجومی هستن … واقعا زشته عنوان خدای شوتر یعتی بتل رو با این بچه بازیه آشغال که گرافیک دوران قاجار رو داره مقایسه کرد .. هر سال میشینیم یه چیز بهتر درست کنه یه آشغال دیگه میسازه … حیف حیفه COD که ناشرش یه مشت بی شعور که هر IP میفته دستش به گند میکشدش … تا زمانی که ناشر COD اکتی باشه همین آش و همین کاسه ……………………………………………………………………….
    Just God Of Shooter “Battlefield” ……….. :yes:

  • همه کالیا فرار کنن… دیگه حرف نزنن به crysis3 هم نرسیدید چه برسه به بتل…

    برید دیگه جول و پلاستونو جمع کنید. :no: :no: :no: :no:

  • farid1376 گفت:

    ای بابا اینا آدمو کفری میکنن. عزیزم میانگین سری های بیل پاشو از ۸۵ اونور تر نذاشته در صورتی که کال بدترین میانگینش ۸۵ بوده اونم واسه BO2 (البته واقعا به نظر من قشنگ بود فقط نیاز به درک داشت). بتل وقتی نمیدونست گرافیک چیه MW1 چند بار بهترین بازی سال و بهترین گرافیک شد. در مورد صدا گداری در مورد شخصیت ها هم در سری های MW و هم BO معروف ترین افراد با بهترین عملکرد سر و کار داشته (Sam worthington , Gary Oldman ,…( و در مرد صدا گذاری اسلحه ها همه اسلحه صدای واقعی ضبط شده دارند. و از لحاظ فروش هم که دیگه همه میدونن ولی ارزش یه بار شنیدن دوباره رو داره. ۴ سال پیاپی پرفروش ترین بازی جهان فقط توسط این فرنچایز تونسته صورت بگیره و هر سال بازی جدید داره رکورد پرفروش ترین بازی تاریخ رو میشکنه. بهترین و پرفروش ترین و محبوب ترین سرگرمی تاریخ هست و رکورد بیشترین بازی انجام شده در XBL(BO2). حالا هی بگید امسال بتل فلان..

  • azizalizad گفت:

    کلا نور پردازی گوست خیلی ضایع تره اما چیزی که مهمه گیمپلی هست و داستان البته bf این سری داستان رو نسبت به سری های قبلی کلا عوض کرده و امید دادن که توی سینگل پیشرفت بسیاری داشتن اما همه میدونن که اینفینیتی وارد رسما این کارست اما قبول کنید که گرافیکش خیلی کمتر از bf هست حداقل توی این تریلر ها
    تخریب پذیری این موتور تغییری کرده؟ آخه تخریب پذیری به نظر من خیلی مهمه و bf توی تخریب پذیری خیلی عقبه 😀

  • خوب بابا عیبی نداره تو بازی درست میشه چقدر گیر میدین بابا

  • farid1376 گفت:

    اگه آقا دانیال “توهین به شعور مخاطب” رو نمیگفت تو چی می گفتی Shiraz جان؟؟
    اون ۱۷ دقیقه گیمپلی چرا اول وقتی دیدم پشمام ریخت… خیلی خفن بود. خودمم بتل رو دوست دارم ولی اگه یه کم دقت کنی میبینی همش خالی بندی… طرف ساختمون چند طبقه ای رودر عرض ۳ ثانیه میاد بالا این زیاد با دو تا خورشید فرقی نداره یا آخرش طرف از پشت بوم یه کارخونه که ارتفاش اندازه برج میلاده پرت میشه بعد وقتی بلند میشه از منو تو هم سالم تره بعد وقتی میخواد پای دوستشو ببره با یه چاقو نظامی نمیدونم چه جوری استخونه به اون سختی رو قطع میکنه اره برقی هم با اون قدرت نمیتونه ببره… میدونم من هر چه قدر هم بگم باز تو تعصبتو داری البته هممون همینیم چون با بازیامون حال میکنیم..

  • S_Majid_S گفت:

    بابا اصلا شاید دوتا خورشید داره به ما چه
    اصلا دوازده تا خورشید داشته باشه ما چیکار کنیم
    اصلا شاید در بهشت باز شده (تو عکس) که نور از اون ور اومده 😀 😀 :laugh:

  • Shiraz گفت:

    Farid 1376 تازه اومدی تو این سایت ؟ من همون اولش که هنوز هیچکدومشون معرفی نشده بودم به همه گفتم که اکتی هر بار داره توهین میکنه به همه مخاطب ها BO2 رو انگار ندیدی؟ با سنگ میزد هلیکوپترو مینداخت پایین… یا خیلی چیزای دیگه که باید با عکس و فیلم نشون داد که چی میگم … شاید cod بشه با MOH مقایسه کرد … تازه همونم حیفشه … چون MOH هم واسه خودش خداست . بتل که دیگه ………….. تا زمانی که بتل باشه کال باید بگه بووووووووقققققققق….. در ضمن ۱۷ دقیقه گیم پلی بتل هیچ مشکلی نداره .. زیبا .. شیک .. باحا … واقعی … گیم پلی توپ و اینکه قراره سینگل بهتریم با داستان بهترم داشته باشه مولتیشم که هر زمان اسم مولتی میاد نگاه ها به سمت بتل میره … خدایی بتل مولتیشو دیدی این حرفو میزنی ؟!!!!! یا اینکه تو اون ۱۷ دقیقه بشین یه بار دیگه ببین… همه چیز واقعی … شلیک کردن .. تخریب پذیری … فرمان دادن .. رانندگی کردن … و و و و و دیگه توضیح دادن الکیه … کال هرچی باشه بازم به گرد پای BF نمیرسه … BF3 با MW 3 میخواستن با مقایسش کنن مگه نه؟ اما دیگه کی MW3 رو بازی میکنه؟ اما بتل ۳ همچنان ملت بازیش میکنن تو مولتی … اینترنت های ایرانم قطعه حیف واقعا BF3 یه بازیه بیاد موندنی شد واسم هیچوقت از یادم نمیره همینطور از سری Medal Of honor … MOH :A هم از یادم نمیره …. تو MOH:W خدایی همه نا عادلانه بهش نمره دادن حقش بیشتر از اینا بود آدم حس میکرد واقعا خودش تو میدونه جنگه … :yes:

  • farid1376 گفت:

    عزیزم من حرفی در مورد مولتی بتل زدم؟ اتفاقا طرفدار مولتی اش هم هستم. در مورد BO2 که با سنگ زد هلکوپترو اورد پایین نمیدونم کجاشو میگی، ولی به نظر من BO2 یکی از بهترین بازی های تاریخ بود و با رکورد فروشش به منتقد ها هم دهنکجی کرد. نمیدونم چرا تو این حرفو میزنی ولی باید قبول کنی MoH یه تیکه اشغال بود به اون همه باگی که داشت تا نمراتش زیادی هم بود… در مورد اینکه دیگه هیشکی MW3 بازی نمیکه لطفا از رو شیکمت حرف نزن. یه چیزی رو که ندیدی در موردش قضاوت نکن. همید الان برو تو PC 4d1 بیبین چند نفر دارن بازی میکنن. برو تو XBL PSN ببین بعد بیا اظهار نظر کن. آره الان طرفدارای بتل مجبورن BF3 بازی کنن مگه بازی غیر از اون دارید شما ها. هنوز بعد گذشت چند ماه از امدن BO2 هنوز که هنوزه تو جدول فروش بازی بریتانیا پنجم هست. محبوب ترین بازی تو XBL هست. شما ها چشم دیدن اینارو ندارید. لیاقتتون اینه که برین تو Caspian Border قایم موشک بازی کنید… 😀

  • farid1376 گفت:

    اینو یادم رفت بگم چه جوری روتون میشه در مورد گیمپلی و داسستان با کال کل کل کنید. هر سال کال داره با بهترین نویسنده های دنیا کار میکنه. امسال با برنده جایزه اسکار برای نویسندگی Traffic و سری BO با نویسنده ی سری بتمن Christopher Nolan همون فیلم معروف Dark knight Rises اقای David s Goyer. دیگه کالاف هر چقدر مزخرف باشه یک گیمپلی تمیز به فن ها هر سال هدیه میده

  • Shiraz گفت:

    ۷ میلیون کاربر BF3 رو با ۱۰۰۰ تا ایرانی تو سرور MW3 مقایسه میکنی؟…۷ گیگ آپدیت بتل ۳ میدونی یعنی چی؟ ما تو MW3 هروقت خواستیم مولتی بازی کنیم هر سروری میرفتیم پیغامایی که میومد فارسی بود … بعدشم مجبور نیستیم بازی کنیم … اکتیویژن پول پرسته اگه ۳ سال صبر میکرد یه بازی توپ از COD میساخت الان نباید این گرافیک و این وضع و این اوضاعش باشه .. رندر از پیش تعیین شده میدونی یعنی چی؟ یعنی اینکه ما داریم طرفدارامونو گول میزنیم هیچی نیستیم فقط پول میخوایم .. DICE چیکار کرد؟ ۱۷ دقیقه گیم پلی IN Game نشون ملت داد نور پردازی … وسعت …. تخریب پذیری اینارو انگاری ندیدی؟ COD و Infinity ward چیکار کرد؟ یه رندر از پیش تعیین شده تقریبا … ۲تا خورشید ؟ میدونی معنی دیگه اینکارش چی بوده؟ میخواست خودشو شبیه بتل کنه چون بتل تو نور پردازی دست همه بازیارو فعلا از پشت بسته .. اینقدر گفتین بتل کپیه بعد همگی دیدیم نه این COD هست که دوست داره به بتل برسه .. در مورد فروششم باید اینو بهت بگم .. به یه بچه ۴-۵ ساله بگو COD چیه از سیر تا پیازشو بهت میگه اما بهش بگو BF چیه اصلا نمیدونه تقریبا تو هر GAME NET میری میبینی یه مشت بچه زیر سن نشستن دارن COD بازی میکنن اما انگار تو هنوز مولتیه بتل رو ندیدی؟ هنوز فرق یه بازی عامه و یه بازی جامع رو نمیدونی؟ اگه میدونی که هیچ اگه مولتی بتل ۳ رو بازی کردی که بازم هیچ اگه نمیدونی نمیدونم نت شما چطوره واسه من که ۲ ماهه اصلا … فکر کنم تو ایران کلا همینطوری شده پینگم قبلا روی ۶۰ بود الان روی ۴۰۰..۵۰۰ هستش … پیشنهاد میکنم برو اوریجینال بتل رو بازی کن همه آپدیتاشم بگیر از نت … ( فکر کنم ۲-۳ تا از آپدیتاش اجباریه تقریبا هم رایگان ) بعد بشین مولتیشو بازی کن دیگه اسم COD از ذهنت پاک میشه …

    • COD-ER گفت:

      وقت طلاست
      اگه اکتی تا ۲۰۱۶ کال نسازه گرافیک ue4 fb3 ce3 رو با هم میذاره تو جیبش
      بعد تو این مدت زمان همه چیز مثل mw1 میشه
      ولی فقط تو گرافیک کم آورده فعلا iw مثل ۲۰۱۱ با یه موتور نسل قبل هم
      حال dice رو می گیره

      ۱۱.۵.۱۳

  • sorena گفت:

    یسری ها کمتر چرت بگن دیگه واسه همه روشنه که mw3 گردن بتل رو شکست بهترین شوتر شد بیشترین بازیه انجام شده تو ایکس لایو و هنوزم هست وقتی چیزی رو نمیدونید تز هم ندین
    توهین به شعور یعنی اینکه بتل ۳ رو کلی تبلیغ گرافیک کردن اما وقتی گذاشتی تو کنسول حالت بد شد از گرافیک کلی باگ دیر لود شدن ووووووو نصف کیلزون گرافیک نداشت نسخه پیچی سی ش هم انقدر باگ داشت و در مورد گرافیکش بلوف زده بودن که حتا تو لیست بهترین گرافیک هاهم جانگرفت :rotfl:
    همون سگ قشنگه رو تو حماسه ای ارواح دیدین؟ خودش به تنهایی از کل سریه بتل نوآورانه تر و خلاقانه تره :yes: :smug:
    اینو مطمئنم هرچی تو کال ارواح باشه از سالهای دیگه تو بتل و مدال خواهیم دید :rotfl: بر هیچ کس پوشیده نیست هرچی که الان تو بازی های اول شخص نظامی شاهدیم نخست کال آورده 😉

    ____
    با سپاس از یکی از دوستان که زحمت میکشه و هرچی من تو پست های دیگه نوشتم رو کامل و جامع تو یک کامنت کنار هم قرار میده :rotfl: دلشم خوشه که داره کل کل میکنه :rotfl: :rotfl:

  • rmin@ گفت:

    فقط میخوام قیافه بعضی ها که از cod بیخودی طرفداری میکنن رو ببینم :rotfl: کلن دیگه cod سقوط کرد شرکتش فقط هدفش پوله همینو بس

  • Shiraz گفت:

    ببخشید داستان COD چیه ؟ داستان بتل هم چیزی نیست و اصلا واسم مهم نیست اما بتل یه مولتی داره اما کال چی یه داستان که همش داره شبیه هم میشه … روس ها و جهان شرق برای دنیا خطر آفرین شدن CPT Prise و ۳ نفر از دنیای جهان غرب میرن که دنیا رو از مزدوران شرقی نجات بدن شما به این میگی داستان؟ با ۴ تا حرکت سینماتیک که ۴ تا بچه ۱۴-۱۵ ساله رو به وجد میاره ؟ خدایی ما که از داستانای COD فقط اینو فهمیدیم روسا خطر آفرین شدن باید برن بکشنشون همینو همین … تازه امسال بتل قراره یه داستان متفاوت طبق چیزایی که گفتن بده بیرون اما کال چی ؟ مگه نگفتن میخوان گرافیکشو تغییر بدن؟ با این عکس خنده دار حتما میخواد رقابت کنه ؟ یا گرافیک دوران قاجاریش ؟ گرافیک اولترا اچ دی تریلر COD : Ghost به گرافیک LOW تریلر بتل هم نمیرسه چه برسه به رقابت … بهتره واقع بین باشی ..

  • rmin@ گفت:

    ایناییکه میگن گرافیک مهم نیست آدم واقن زورش میگیره یعنی چی آخه تمامه حالی که یه بازی میتونه به آدم بده گرافیکه بالای بازیه من پیشنهادم اینه به این آدما برن آتاری دستی بخرن اگه گرافیک مهم نیست بازیه نسله جدید به دردشون نمیخوره :sidefrown:

  • farid1376 گفت:

    آخه باقالی پوخته تو مگه میدونی ویدیو از قبل رندر شده؟ تو مگه میدونی اون اشتباه گرافیکی بوده یا مخصوصا بوده یا اصلا خورشید نباشه… من بهت گفتم من مولتی بتلو دیدم و قبولش دارم اما مگه بازی فقط به مولتی بازی واسه کمپینش و داستانش ساخته میشه و تجربه نشون داده که کالاف همیشه بهتر بوده. کی میگه داستان مهم نیس… انقد که عشق به بتل جلو چشتو گرفته نمیذاره داستان های عاطفی کاالافو بفهمی… انقد خوب شخصیت پردازی میکنن که وقتی طرف میمیره گریه همه در میاد… جمعا ۷ میلیون نفر دارن BF3 بازی میکنن تقریبا همون اندازه( اگه بیشتر نباشه) دارن CoD4 بازی میکنن… اره کالاف ۱۲GB اپدیت نمیده بیرون چون بازی رو سرشار از باگ درست نمیکنه..گرافیک Ghosts رو ندیدی نه… برو مودل دستشو دوباره نگاه کن بعد بگو بتل فلان… هر وقت بتل تونست رگها، کبودیها، زخمها، دونه های روی دست و کثیفی زیر ناخن ها رو با اون دقت و تکسچر نشون بده بعد بیا. اره کالاف هم بیاد یه انجین بده که فقط با کارت گرافیک ۱۰۰۰دلاری بتونی بازی کنی گرافیکش خوب میشه دیگه… ببینید انقد این سازنده های بتل بدبختن که حتی خشاب عوض کردن AK شونو مثله Fn Fal توی MW2 ,MW3,BO طراحی کردن…..

  • farid1376 گفت:

    سورنا جان “دلشم خوشه که داره کل کل میکنه” یعنی چی دقیقا؟؟؟ 🙂 :-)) 😀

    • sorena گفت:

      اول بگم اصلا منظورم به شما نبود یوقت سوتفاهم نشه :yes:
      منظورم چیزه دیگه ای بود توضیحش زیاد میشه خلاصه بگم یکی کامنت های پست های دیگه منو کنار هم گذاشت که مثالا جواب به من بده اما همونا یه جواب قشنگ واسه خودش هست البته من اینجا با هر نوبی کل نمیکنم البته پیشتر نمیدونستم اینکار رو کردم نتیجه اش شد حرف های بی منطق و تکراری تو طرفدار های بتل فقط اون یکیشون منطقی هست.. از من میشنوی فقط تایید کن چون هرچی بگیرد بی فایده هست کسی که دو روزه بازی میکنه اونم با پی سی دیگه… بهتره کشش ندی اگه میخ تو سنگ رفت حرف شما هم تو گوش بعضی ها میره :yes: البته اون ینفر منطقی هم که میگم باهاش بحث کنی ولی نمیکنه هرجا رفت بزنی میاد میپری وسط حرفت 😀
      حالا بگذریم اینو نگاه کن یکم بخند به حال اونایی که اینو تابوش کردن :rotfl:

      http://8pic.ir/viewer.php?file=03835249332477960154.jpg

  • big-man گفت:

    آقا من نمیدونم چرا بحث میکنید!! اینو دیگه همه میدونن که اگر cod بدترین نسخه ی ممکن رو بده,باز هم بتل رو شکست میده!
    گرچه از اکتیویژن بدم میاد ولی به شدت به cod علاقه دارم :yes:

  • farbod.music گفت:

    تو بازی ghost recon هم اینطور بود :rotfl:

  • ramin#x#.x گفت:

    جهل انست بدانی اشتباه میکنی اما به اشتباه خود پافشاری کنی.

    • Mehrad گفت:

      :yes: بسیار عالی.
      همین طور پیش داوری مغرضانه حاصل جهلِ و همین طور “کسایی که با چندین هزار تومن بازی رو میخرن و پول بازی اورجینال نمی دن بعد میان اینجا میکوبن تو سرِ هم به علاوه بازی که خودشون هم ساعت ها وقت صرفش می کنن در حالی که تحت تاثیر جو یا تعصب بی خودی هستن” در جهلن.
      من منظورم شخص خاصی نیست چون نمی دونم کی کپی می خره کی اورجینال ولی کسی که با ۶ تومن (یا دو سه تومن بیشتر) یه بازی ۲۰۰ هزار تومنی رو می خره و بعد می کوبش واقعا آدم جاهلیه.بازی های کپی مثل اسب پیشکشِ.دندونش رو نمی شمرن.مگه این که اون اشخاص اورجینال بخوان بخرن.اون وقت این جا در صورت صلاحدید مدیران می تونن هم دیگه رو سالادی خُرد کنن.

  • Mahdi081 گفت:

    فکر نکنم سوتی باشه اخه سوتی به این بزرگی 😮
    شاید یه چیز دیگس که ما ازش خبر نداریم

  • cpt mc t4vish گفت:

    آقای نوروزی شما خودت بریدی و دوختی حالا ماها قضاوت کنیم به وضوح میشه گفت از bf4 دارید غیر مستقیم طرفداری میکنید مگه cod توی نه سال قبل بعد بوده که دارید انجوری میکوبیدش !!! آخه آقای نوروزی این یعنی چی ((ولی آیا آنها شعور مخاطب را زیر سوال نبرده اند ؟)) EA که رسما شعور هم رو برده زیر سوال خودتون که خوبه میدونید هر روز از BF4 یه خبر بیرون میاد دستتون که توی کار هست میدونم میخواهید بی طرف باشید ولی اینجا طرفداری کردید که این دعوا به راه افتاد.
    درباره تیتر هم ((Activision در ویدئوی Call of Duty : Ghosts “دروغ” تحویل داده است !)) چه ربطی به اکتیویژن داره اگر هم مشکلی بوده به سازنده بر میگرده تازه EA که بدترین کار ممکن رو کرد با PC چند میلیاردی اومدن یه تریلر بازی مثلا نشون داده اند اونا که به شعور هیچ کسی احترام نگذاشتن مگه همه آدما پول ابر PC خریدن رو دارن در حالی که اگر هم در E3 2013 تریلری گیم پلی پخش کنند با XBOX 360 یه XBOX ONE خواهد بود نه یه ابر PC حالا کی به شعور مخاطب بی احترامی می کنه EA یا Activision .

    • sorena گفت:

      مکتاویش جان آقای نوروزی که طرفدار بتل هست خودشون پیشتر تو اولین تیزه سلطان گفتن 😉 منم کلا با سر تیتر خبر مشکل داشتم و گفتمم چون تو سایت اندرویدک.. بودم میدونم چقدر رو رفتار کاربران تاثیر میزاره الان ۸۰% کامنت های کوبنده تحت تاثیر سر تیتر نوشته شدن وگرنه هرجور حساب کنی چیزه خاصی نیست اصلا بزاریمش رو حساب مشکل تکنیکی خوب بتل باگ داشت چی شد؟ حالا چون این واسه کال هست شاخ درآورده؟
      توهین به مخاطب بالاتر از تحول دادن فاجعه ای مانند مدال؟ توهین به مخاطب بالاتر دروغ هایی که درمورد گرافیک بتل۳ رو کنسولا گفتن؟ خلاصه من مطمئن بودم هر تریلری از سلطان بیاد میره زیره ذره بین به دو دلیل یک از the last of us باگ پیدا کردم دو از بتل ۴ باگ پیدا کردم اولی خیلی به مزاج دوستان خوش نیامده بود هنوزم تاثیراتش هست درصورتیکه مورد انتظار ترین بازی من بعد از gta هست… من این پست رو تو کلوپ به بتل بازهای ۱۰ آتشه یعنی اسم کال بیاری 😀 نشون دادم گفتم توهینه؟ بخدا قسم خدای من شاهده گفت توهین نیست فن بازیه!!! ولی هرچی هست یک یک.. حالا اینجا هم باید یک یک میشدیم ما تو کامنت ها پخش کردیم دوستان قدرت داشتن پست گذاشتن 😀
      بهر روی تو e3 معلوم میشه چی به چیه :yes:

    • ramin#x#.x گفت:

      ادم پولدار نمیخواد قبلا کیس خفن رو میگرفتی ۱ میلیون و دویست الان میگیری با دونیم
      و کسی بخواد سیستم گیم بگیره اینا براش مسئله ای نیست از مهدی که بدتر نبودید با دوتومن یه سیستم خیلی قوی بست بیس amd انویدیا برای پولدارها و حرفه ای هاست
      خودشمایی که داری این حرف رو میزنی مطمئنا میگم این نسل که ته کشید کنسول های نسل بعد هم کپی خور نشدن نفر اولی برای ارتقا سیستم.
      واقعا۲ تومن پولی نست و الان حداقل ها دارن چنین پولی رو برای سیستم میزارن کنار چرا حرف بی مورد میزنید؟ اون زمان گذشت ۳۶۰ میخریدی ۲۰۵ هزار تومن الا یه ۳۶۰ حدود یک و دویسته و مطمئن باش کنسول نسل بعدی هم کمتر از ۲تومن نخواهد بود. در حالی با ۲۵۰۰ میشه یه سیستم بیس amd خیلی قوی جمع کرد

  • codbazha گفت:

    من با بازی رو بازی میکنم که گرافیکش در حد قاب قبول و دل چسبی باشه و گیم پلی و مولتی خوبی داشته باشه که کال داره و بتل فراتر از ان :smirk: :smirk: :smirk: :yes:
    این ایرادم رفع میشه مطمئن باشین مگه چیه بازی دو تا خورشیده (که نخواهد بود) داره مگه تو بازی تاثیر مهمی میزاره 😐

  • Mansour گفت:

    توسط۳تا شرکت داره ساخته میشه دیگه :drool: ا
شپز که ۲تا بشه آش یا شور میشه یا بی نمک حالا اینکه ۳تاس 😯 😯

  • hoseinpower گفت:

    باو بیخیال
    بروبچ داغش نکنید
    آقا کسی میدونه هدف از دادن این تریلر چی بود ؟
    مسلماً اهداف زیادی داشت ولی یکیش این بود که پیشرفت های بصری بازی رو بهمون نشون بده …
    خوب ما هم دیدیم .
    حالا مشکل چیه ؟؟؟
    ضمناً دوستانی که میخوان از این ثانیه از بازی ایراد بگیرن لطفا اول ثانیه های ۴۷ و ۱:۸ و ۱:۱۵ و ۱:۳۱ و ۱:۴۵ و به طور خلاصه « کل » تریلر رو ببینند بعد هر چی خواستن بگن .
    « کالاف اگه تو شب ۴ تا خورشید بگذاره بازم طرفدارشیم . »

  • kaveh-67 گفت:

    قبل از این که حرف بزنید یکم فکر کنید…شماها مثل گرگ کمین کردین تا یه داستانی اتفاق بیافته بعد عقده های چند سالتون رو خالی کنید….. :razzmad: :razzmad: :razzmad:

  • farid1376 گفت:

    حداقلش اینکه حقیقت رو گفتن. مثل بتل نیست که یکم تکسچرو قوی کنه بعد به عنوان نسل بعد و Frostbite 3 بده بیرون. مگه این همه بازی که گرافیک خدا داشتن به کجا رسیدن؟؟ Crysis 3 ,BF3, Witcher2,… اینا به کجا رسیدن؟؟ MW3 با همون گرافیک مسخره و ابتداییش تونست BF3 رو نابود کنه. با اینکه گرافیکش پاییین بود ولی انقدر افکت های باحال و سینمایی مبتکرانه ای توش به کار به کار برده بودن که گرافیک از یاد بازیکن میبرد. سری های کالاف همیشه بر پایه روان بودن ساخته شده و هیچ وقت گرافیک رو به داستان و گیمپلی ترجیح نمیدن. ولی با این حال تو این سری با حفظ مکانیزم روان بازی گرافیک رو به صورت خیلی خوبی ارتقا دادن. جزئیات باورنکردنی مثل مو ها، کبودی ها، زخم ها، رفتگی پوست دست و حتی کثیفی زیر ناخن در بازی وجود داره. نور پردازی خوب، High Res تکسچر، Self Casting Shadows، سایه زنی بسیار خوب،… من که به شخصه حال کردم.. 😀

  • Best Gamer گفت:

    فن های COD :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    اینم نتیجه ادعای بیش ازحد :rotfl:
    امسال کال نمیتونه با بتل رقابت کنه و کلا IW باید تا اطلاع ثانوی تعطیل شه :rotfl: :rotfl:

  • orka گفت:

    اونجایی که داشت تفنگ می زد چی ?:-)

  • mosi007 گفت:

    اقایونی که میگن بتل سرتره خوب گوش کنن.اقای shiraz و… چرا وقتی کال جدید معرفی شد و خبر از گرافیک و داستان جدید شد همه مثل چی ترسیده بودین و هیچ نظری نمیدادین.حالا اوندین برای ما شاخ شدین.ببینین کال اف چه گرافیک داشته باشه چه نداشته باشه بازم فروشش بیشتر از بتل هست.
    دیدیم مدال جدید در برابر کال اف بلک ۲ چی کار کرد :rotfl:

    ea میگه بتل ۳ ۱۷ میلینون نسخه فروش کرده اما کال بلک ۲ ۳۰ میلیون.الانم چیزی نشده فقط یک اشتباهه یا فقط یک ماجرایی داره.هر چی باشه از بتل پر باگ بهتره.اینفیناتی گفته ما موتور رو ارتقا دادیم که عالی هستش از کجا معلوم گرافش عالی نباشه؟
    ea ترسیده واسه هر بتل موتور جدید میسازه تا حداقل از گرافیک از کال بهتر باشه نه داستان.
    داستان بتل چیه.همون که مزخرف اخرش تموم میشه؟
    کال اف چیه؟همون که همیشه اسطوره هست و اقا با لا سر بتله.

    بتلی ها lollllllllllllllllllllllll :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    call :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

    battle :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:

  • Hossien Gamer گفت:

    طرفداران کد=هیس هیس هیس.دیگه صحبت نکنید.یک یک مساوی. :no:

Activision در ویدئوی Call of Duty : Ghosts “دروغ” تحویل داده است ! - گیمفا