انتشار تصاویری جدید از فیلم Spider-Man: بازگشت دکتر اختاپوس!
انتشار تصاویری جدید از فیلم Spider-Man: بازگشت دکتر اختاپوس!
انتشار تصاویری جدید از فیلم Spider-Man: بازگشت دکتر اختاپوس!
انتشار تصاویری جدید از فیلم Spider-Man: بازگشت دکتر اختاپوس!

انتشار تصاویری جدید از فیلم Spider-Man: بازگشت دکتر اختاپوس!

احمد آریا
۱۸:۲۷ ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست spider man no way home

تصاویر جدیدی از فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شده که در یکی از آن‌ها، شاهد مبارزه مرد عنکبوتی با دکتر اختاپوس هستیم.

مجله امپایر، جلد این ماه خود را به فیلم شدیدا مورد انتظار مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) که قسمت پایانی سه‌گانه مرد عنکبوتی است، اختصاص داده و ضمن مصاحبه با عوامل سازنده، دو تصویر جدید نیز از این فیلم منتشر کرده است.

تاکنون اتفاقات بسیاری برای مرد عنکبوتی که تام هالند (Tom Holland) در نقش آن بازی کرده، رخ داده است اما اگر فکر می‌کنید که این پایان کار است، سخت در اشتباهید چرا که در قسمت پایانی این مجموعه، پیتر پارکر دوست داشتنی قرار است با سخت‌ترین شرایط زندگی خود مواجه شود.

در این قسمت از این مجموعه موفق و محبوب، مرد عنکبوتی به لطف شخصیت دکتر استرنج (Doctor Strange) با بازی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، قرار است به دنیاهای مجازی سر بزند.

فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست spider man no way home

دنیای پیتر پارکر که اکنون دیگر تمام دنیا می‌دانند وی مرد عنکبوتی است و شخصیت وی لو رفته است، قرار است شدیدا دگرگون شود. جان واتس (Jon Watts)؛ کارگردان این فیلم می‌گوید که راهی به خانه نیست، قرار است یک فیلم بسیار بزرگ باشد:

سعی کردیم که خیلی جاه طلبانه فکر و کار بکنیم. در واقع من این فیلم رو، مرد عنکبوتی: پایان بازی می‌دونم!

واتس با بیان این جمله، می‌گوید که این قسمت قرار است همان نقشی که فیلم پایان بازی (Endgame) برای مجموعه انتقام‌جویان (Avengers) داشت را، برای سه‌گانه مرد عنکبوتی ایفا کند. یک پایان باشکوه و بزرگ.

یکی از جاه طلبی‌هایی که تیم سازنده این قسمت آن را انجام دادند، وارد کردن برخی از دشمنان فیلم‌های قبلی مرد عنکبوتی به این مجموعه است که در این بین در حال حاضر می‌توانیم به شخصیت الکترو (Electro) اشاره کنیم که جیمی فاکس (Jamie Foxx) در فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ (The Amazing Spider-Man 2) در نقش وی بازی کرده بود.

اما احتمالا جذاب‌ترین دشمن قدیمی که مجددا شاهد حضور وی در این فیلم هستیم، شخصیت دکتر اختاپوس (Doctor Octopus) است. شخصیتی که حدود ۲۰ سال قبل و در فیلم مرد عنکبوتی ۲ که توسط سم ریمی (Sam Raimi) ساخته شده بود، وی را در حال مبارزه با مرد عنکبوتی مشاهده کردیم.

آلفرد مولینا (Alfred Molina) در آن فیلم به زیبایی آن نقش را بازی کرده بود و به همین دلیل مجددا برای بازی در این نقش انتخاب شده است و در این فیلم نیز شاهد رقابت وی با شخصیت مرد عنکبوتی هستیم.

فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست spider man no way home

کوین فایگی (Kevin Feige)؛ مدیر موفق مارول، با یادآوری دورانی که تصمیم گرفته شده بود که شخصیت مرد عنکبوتی وارد دنیای سینمایی مارول شود، درباره بازگشت مولینا به این مجموعه گفت:

یادمه اون دوران درباره این صحبت کردیم که آیا می‌خوایم دشمن‌هایی که قبلا توی فیلم‌های قبلی دیده شدن رو وارد دنیای مارول بکنیم یا نه که در نهایت تصمیم گرفتیم این کار رو نکنیم.
ولی در عین حال، با خودم فکر می‌کردم که اصلا چجور می‌شه شخصیت دکتر اختاپوس رو دوباره وارد این مجموعه کنیم؟‌
آلفرد مولینا اون نقش رو فوق‌العاده بازی کرده بود و به همین دلیل می‌گفتم که اگه روزی خواستیم از این شخصیت دوباره استفاده کنیم، باید یه جوری مولینا رو راضی کنیم که دوباره این نقش رو بازی کنه.

تام هالند نیز که این احتمالا آخرین بازی وی در نقش مرد عنکبوتی می‌باشد، درباره ایده حضور شخصیت منفی‌های سایر فیلم‌های این مجموعه در این فیلم، به مجله امپایر گفت:

وقتی اولین بار این ایده رو شنیدم، به خودم گفتم “واو! اگه می‌شد این کار رو بکنیم، فوق‌العاده می‌شد”.
ولی در عین حال، می‌دونستم که امکان نداره این اتفاق رخ بده. چون برای انجام این کار، باید کلی اتفاق رخ می‌داد که امکان رخ دادنش وجود نداشت.
اما به شکل عجیبی، در نهایت این اتفاق رخ داد که باعث شده این فیلم دیوانه‌وار باشه!

لازم به ذکر است که فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) سال جاری، منتشر خواهد شد.

منبع: مجله امپایر

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

انتشار تصاویری جدید از فیلم Spider-Man: بازگشت دکتر اختاپوس!
انتشار تصاویری جدید از فیلم Spider-Man: بازگشت دکتر اختاپوس!
انتشار تصاویری جدید از فیلم Spider-Man: بازگشت دکتر اختاپوس!
انتشار تصاویری جدید از فیلم Spider-Man: بازگشت دکتر اختاپوس!
انتشار تصاویری جدید از فیلم Spider-Man: بازگشت دکتر اختاپوس!

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • GrandWarden گفت:

    با توجه به تریلر ها و پلات فیلم، به نظرم بهترین قسمت سه گانه خواهد شد. البته کار بزرگی هم نکرده چرا که دو قسمت قبلی بخصوص اولی در بهترین حالت “قابل تحمل” بودند و واقعا نمیتونم تصور کنم کسی بخواد بیش از یکبار اونا رو تماشا کنه.
    از صمیم قلب آرزو می کنم سونی اگر واقعا قصد اعتماد به جوانان رو داره، به جوانان دیگری به جز تام هالند هم اعتنا کنه و اونا رو کشف کنه.
    با مسیری که سونی پیش گرفته، عجیب نیست که یک روزی شاهد نقش آفرینی تام هالند در نقش جین ساکای و یا آترئوس هم باشیم!

  • Sorena گفت:

    سلام، من خیلى براى این فیلم هایپم!
    و اینکه میخواستم بگم واقعاً ایده تلفیق دو سایت سینما و گیم خیلى خوب و مفیده؛ من همیشه اخبار همین فیلم رو تو یوتیوب دنبال میکردم چون سایت هاى ایرانى (حداقل اونایى که من میشناسم) خیلى پویا نیستن و منفعل اند. اما این اتفاق براى گیمفا باعث میشه بیشتر به این سایت بیام. ممنونم از همگى!

  • Spider-Mah04 گفت:

    دوست دارم تو این نسخه، پیتر(تام هالند) به یه بلوغ به عنوان اسپایدر من بودن برسه، جایی که واقعا بین مسئولیتش و کسایی که دوستشون داره یکیو باید انتخاب کنه، و با توجه به اون تیزر فشار خیلی زیادی روی زندگیشه، این یه نکته ایه که کاراکتر پیتر پارکر/ اسپایدر من رو جذاب میکنه، اینکه همیشه زندگیش داغون تر و داغون تر میشه اما بازم رو پا های خودش می ایسته با اینکه بعضی وقتا به حدی میرسه که دیگه نمیخواد ابرقهرمان باشه یا چند بار نزدیک بود دشمناشو بکشه ( به خاطر کاری که گرین گابلین با زندگی پیتر کرد، پیتر بیماری PTSD گرفت و هر شب کابوس های مختلف از مرگ کسایی که براش عزیز بودنو میبینه) ، راستشو بخواید تو دو تا فیلم قبلی اسپایدرمن تو دنیای سینمایی مارول یه همچین چیزیرو ندیدم و به خاطر همین هم بود که بهم اصلا حس و حال یه داستان از اسپایدرمنو نمیداد، و اینکه هیچ نشونه ای از عمو بن تو این دنیا نیست و انگار تونی استارک جاشو گرفته! درسته تونی برای پیتر مهم بود، ولی عمو بن کسی بود که باعث شد پیتر ابرقهرمان شه، منم با اینکه از دوباره بخوان مرگ عمو بنو نشون بدن مخالفم، ولی حداقل اشاره به این موضوع یا جمله “قدرت زیاد مسئولیت زیادی به همراه داره” نمیشه! ولی یه حسی بهم میگه این فیلم میتونه نقطه اوج شخصیت پیتر پارکر تو دنیای سینمایی مارول باشه….
    و اینکه فک نکنم فقط من باشم که منتظره توبی و اندرو رو از دوباره ببینیم! البته اگه شایعات حقیقت داشته باشه که با اون تیزر به نظر میاد واقعا داره اتفاق میوفته…..

  • Conor گفت:

    اسپایدر من فقط سه گانه اولش. شاهکار بود. یادش بخیر پیتر پارکر اصلی. الان دگ انگاری ی اثر فانتزی کودکانه شده. اسپایدر من ۱ ۲ ۳ و الانم نگا کنی بازم حال مبده

  • NicK گفت:

    کاش اسپایدی بعدی واقع گرایانه تر و بزرگسالانه تر باشه و یه اسپایدی کاملا مسقل ببینیم ک ب هیچ کس وصل نیست
    سوال:قضیه توبی و اندی چی شد؟

  • 20000panda گفت:

    هرچی زور زدم چیزی ازش اسپویل نشه واسم تو اینترنت پر شد که اختاپوس برگشته به شخصه تریلر هیچ سینمایی رو نگا نمیکنم چون دوس دارم سوپرایز شم راجب تمام اتفاقا اون فیلم

  • وای این شخصیت پروتاگونیست فیلم تو نسخه ی ۲ مرد عنکبوتی اصلی شاهکار شد خوب کاری کردن

  • John Ford گفت:

    فیلم های کمیک بوکی اینقدر به ته دیگ خوردن میرن از سه چهار قسمت قبل سری شخصیت های که مردن یا داستانشون به پایان رسیده میرن میارن البته هنر پست مدرن جز نوستالژی بازی و بچه بازی چیزی برای ارائه نداره.

انتشار تصاویری جدید از فیلم Spider-Man: بازگشت دکتر اختاپوس!