ویژگی های Call of Duty:Ghosts از زبان Infinity Ward | گیمفا
ویژگی های Call of Duty:Ghosts از زبان Infinity Ward | گیمفا
ویژگی های Call of Duty:Ghosts از زبان Infinity Ward | گیمفا
ویژگی های Call of Duty:Ghosts از زبان Infinity Ward | گیمفا

ویژگی های Call of Duty:Ghosts از زبان Infinity Ward

امیررضا صفایی
۱۱:۰۸ ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
ویژگی های Call of Duty:Ghosts از زبان Infinity Ward | گیمفا

خبرهای بزرگ همچنان درحال آمدن است!پس از نمایش Call of Duty:Ghosts در کنفرانس خبری مایکروسافت،امروز ویژگی های نسل بعد فرنچایز call of duty منتشر شد! براساس چیزی که قبلا در مورد این بازی شنیدیم بازی جدید استودیو اینفینیتی وارد بر اساس یک موتور جدید ساخته خواهد شد که ویژگی هایی همچون چندضلعی های نمایی(exponential polygons) را به همراه خواهد داشت.اول از همه،به گفته سایت Eurogamer،تصاویر و نماهای بازی به کمک تکنولوژی Sub D پشتیبانی و تقویت میشوند.این تکنولوژی که موتور بازی از آن استفاده میکند، در زمان بازی با افزایش تعداد چندضلعی ها،تصاویر مطلوب تر و زنده تری را ایجاد می کند. مثلا هنگامی که بازیکن اقدام به هدفگیری از درون دوربین سلاح خود میکند. نبود این تکنولوژی در سری های قبل همانند MW3 باعث ایجاد سطوع دندانه دار(حتی با فعال بودن Anti-Alising در سطح بالا) می شد. بنابراین،بازیکنان در هنگام بازی تصاویر واقعی تر با سطوح صافتری را شاهد خواهند بود.

طبیعتا این توانایی به مدد قدرت کنسول های نسل بعد امکان پذیر خواهد بود که باعث ارتقای تمامی سطوح بازی از جمله  سطح کیفیت محیط ، کلاه خود ها و سلاح ها,طبیعی بودن پوست ، مو ، زخم ها و آلودگی ها خواهد شد.

تهیه کننده اجرایی اینفنیتی وارد آقایMark Rubin در مورد مراحل توسعه بازی اینگونه سخن میگوید: ما در حال کشیده شدن توسط چیزی هستیم که می خواهیم در بازی به آن در بازی دست بیابیم و باید کنسول های نسل بعد را هم در نظر بگیریم.کاری که ما انجام میدهیم مثل بازی شطرنج می باشد.ما باید تصمیم بگیریم جای کدام مهره ها را عوض کنیم که برای تیم توسعه ما کار چندان ساده ای نیست. این طرز نگاه به بازیکنان امکان می دهد تا در بازی با واقعیت بیشتر بتوانند کنار بیایند.در بحث داستان هم تیم ما نیم نگاهی به آینده نزدیک دارند که می تواند یک مسیر آشکار برای سری های بعدی این فرنچایز باشد.

جالب است بدانید نویسنده این عنوان کسی نیست جز آقایStephen Gaghan که برای فیلمنامه فیلم  Trafficبه کارگردانی Steven Soderbergh برنده جایزه اسکار شد.پس به احتمال زیاد شاهد داستانی حماسی با پیچ و خم های بسیار خواهیم بود.

معرفی کنسول های نسل بعد این تفکر را به تیم طاحی داد که میتوانند  روی یک داستان کاملا جدید بدون کلیشه های تکراری کار کنند.داستان گرچه ممکن است در آینده نزدیک رخ دهد اما پیوستگی آن به گونه ایست که بازیکنا احساس غریبی با فضای بازی را نخواهند کرد.همانظور که آقای Rubin می گوید”به نظر ما خلق یک داستان جدید برای شروع رقابت در کنسول های نسل بعد یک فرصت تکرارنشدنی بود.نه فقط یک داستان جدید،بلکه داستانی جدید در دنیایی جدید.”

در زمینه مولتی پلیر هم وجود نقشه های داینامیک(تغییر پذیر) می تواند انتخابی عالی برای آن دسته افرادی باشد که علاقه به ماجراجویی با اتفاقاتی مافوق تصورشان دارند.شاید هیچ کس در این نقشه ها انتظار بلایای طبیعی مثل زلزله و سیل را نداشته باشد همانطور که انتظار برخورد با تله های انفجاری را ندارند.در پایان شاید شما هم در تریلر بازی آن سگ را که همراه بازیکن بود دیده باشید.آقای Rubin اضافه میکند”ما تجربه ای عالی در کار کردن با سگ داشتیم.از همان ابتدا فکر میکردیم داشتن یک سگ در بازی خیلی عالی خواهد بود.چون در سری های قبلی سگ های دشمن فقط وجود داشتند و داشتن همچین سگ هایی در بازی آرزوی بازیکنان شده بود. برای شناخت خصلت های یک سگ نطامی،ما از یک تکاور نیروی دریایی که تعلیم دهنده این سگ ها بود کمک گرفتیم و مطالبی که وی در مورد مزیت های این موجودات،چه عاطفی . چه تکنیکی به ما گفت واقعا باورنکردنی بود.پس به این نتیجه رسیدیم که داشتن یک سگ در بازی واقعا کاربردی هست.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویژگی های Call of Duty:Ghosts از زبان Infinity Ward | گیمفا
ویژگی های Call of Duty:Ghosts از زبان Infinity Ward | گیمفا
ویژگی های Call of Duty:Ghosts از زبان Infinity Ward | گیمفا
ویژگی های Call of Duty:Ghosts از زبان Infinity Ward | گیمفا
ویژگی های Call of Duty:Ghosts از زبان Infinity Ward | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

ویژگی های Call of Duty:Ghosts از زبان Infinity Ward | گیمفا