آگهی شغلی GTA 6 شامل اطلاعاتی از جزئیات گرافیکی بازی میشود
بر اساس آگهی شغلی منتشر شده در وبسایت راکستار گیمز، بازی GTA 6 شامل تخریب باشکوه برجها و جزئیات ریز گرافیکی میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.
شعبهی انگلستان راکستار گیمز (Rockstar Games) آگهی شغلی جدیدی را منتشر کرده است که به ما اطلاعاتی در مورد پروژه بزرگ بعدی این شرکت میدهد که به احتمال زیاد GTA 6 خواهد بود. طبق آگهی شغلی مذکور، آنها به دنبال یک آرتیست VFX هستند که باید در سطح حرفهای روی یک بازی بسیار بزرگ کار کند.
در آگهی شغلی منتشر شده آمده است:
افکتهای بصری به بازیبازان کمک میکند تا در جهانی قابل باور غرق شوند. از قرار دادن حشرات پیرامون بازیباز و قطرات ریز باران که از سقف ساختمانها روی زمین یا انسانها میچکد گرفته تا تخریب گسترده و پرجزئیات آسمانخراشها.
با وجود این که بازیبازان خواهان نسخهی جدیدی از سری GTA هستند، راکستار گیمز سکوت اختیار کرده است. به نظر نمیرسد که آنها در مرحلهای از توسعه قرار داشته باشند که بتوانند از این اثر رونمایی کنند. مدتی پیش شایعهای از سوی ThatsSoBold منتشر شد مبنی بر این که به دنبال اعتراضات شدید مخاطبین، راکستار گیمز قصد دارد در اواخر امسال تیزری از این اثر منتشر کند.
پر بحثترینها
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
نظرات
تنها چیزیش که برام خیلی اهمیت داره میزان واقع گراییشه خیلی دوست دارم بیشتر از ردد ۲ باشه باید از اون حالت تخیلی خارجش کنن
چه استدلال محکمی بعله بعله👏👏
تو اگه بفهمی داخل استودیو راکستار با لزلی بنزیز چیکار کردن حتما میفهمی بازی جدیدشون چیه…
بهانه ی هیچ کدوم خسته شدیم نبود. همین لزلی بنزیز رو راکستار با نامردی تمام به زور انداخت بیرون. دن هاوزر رو نمیدونم چرا رفت.
باو دن گفت چون خیلی روی رد دد کار کردم خسته شدم!
گفت نیاز به استراحت دارم
لزلی بنزیز کی بود؟؟
رئیس قبلی راکستار نورث
آخرش منتشر میشه، یه نقشه بزرگ ولی خالی از ماموریت فرعی، طراحی مراحل کاملا بسته و محدود (دقیقا باید یک کار خاص رو در زمان خاصی انجام بدی، بدون آزادی عمل) و همچنین توجه بی حد و حصر به جزیاتی که ۸۰ درصد گیمرها متوجهشون نمیشن
احسنت این واقعا نکته مهمیه. امیدوارم gta6 همچین مشکلی نداشته باشه.
تو رددد۲ این مشکل به اوج خودش رسید تمام مراحل اصلی بازی از بازیای ناتی داگ هم خطی تر بودن و هیچ آزادی عملی نداشتن و گیم پلی بازی هم از اول تا آخر هیچ چالش خاصی نداره و حتی هیچ پیشرفتی هم توش رخ نمیده و تنها انگیزه گیمرا برای تموم کردن این بازی ۷۰ ساعته داستان شاهکارشه. واقعا وقتش رسیده که راکستار این فرمول بازی سازیش رو تغییر بده تا بتونه بازیای جذاب تری بسازه.
راکستار با قرار دادن جزییات فوق العاده ریز و مسخره فقط وقت خودش رو تلف می کنه ، به شخصه اصلا برام مهم نیست که اندازه یه قسمتی از بدن اسب ها در دما های مختلف تغییر میکنه ، مثلا من توقع داشتم که به ده ها روش مختلف بشه از یه بانک دزدی کرد و بطور کلی منتظر طراحی مراحل خیلی غیرخطی تر و خلاقانه تری بودم.
واقعا از تعداد دیسلایک های این کامنت تعجب کردم.
همه ما می دونیم راکستار چه شرکت بزرگیه و تا به حال چه بازی های ابرشاهکاری ساخته ولی این اصلا دلیل نمیشه از مشکلات بازی هاش چشم پوشی کنیم. تعریف و تمجید بیش از حد و چشم پوشی از نقاط ضعف فقط باعث میشه راکستار الکی مغرور بشه و بازی هاش دیگه پیشرفتی نکنن.
نه خب ببین ، همه این مشکلا تقریبا تو ردد۲ حل شدن ، راکستار دنیای خشک و خالی تحویل نمیده! ولی تقریبا موافقم که از پتانسیل برخی از محیط ها برای طراحی مرحله فرعی استفاده نمیکنه ، ولی عوضش ، گشت و کذار و کشف کردنش و میزاره عهدع پلیر ، در ضمن اخرین gta نه سال پیش اومده ، خب طبیعیه این مشکلاتو داشته باشه ، اونموقع اصلا بازی جهان باز در حد این بازی نبود و در حد اون سالی که عرضه شد ، عالی عمل کرد ، ردد۲ هم همچنین ، اونم تو سالی که اومد نسبت به بقیع بازی های جهان باز تو این زمینه عالی بود ، راجب محدودیت ها باید جمله تو تکمیل کنم ، منظور تو محدودیت تو مرحله هاست که باهات موافقم ولی ولی جوری تکنیک زدن که اصلا این حس زندانی بودن بهت دست نمیده ، وگرنه اگه منظورت جهان بازیع که محدودیت داره ، باید بگم حرفت اشتباهه
لقب عجیبترین شرکت بازی سازی هم میرسه به راک استار. چجوری میشه شرکت به این بزرگی تو نسل هشت فقط یه بازی رد دد انتشار داده باشه. صنعت گیم داره به کدوم سمت میره؟ یعنی واقعا برای ساختن یه بازی با کیفیت باید سال ها صبر کرد!!!
به سمت پول🤡
والا منم تو همین موندم ، حتما پروژه سنگینیه
شاید منظورش یه ساختمون باشه چون اگه تخریب پذیری بزارن کل شهر رو نابود میکنن مردم و واسه اونم باید سناریو بزارن
اینطوری مصنوعی میشه😑
فکر کنم اگه تخریب پذیریی هم در کا باشه بعد از لود آخرین چکپوینت به حالت اول خودش برگرده
سابقه راکستار نشون داده که اخر امسال یه تیزر میده و توش فقط اسم جی تی ای رو مینویسه
هیچ عکس و … ای هم نشون نمیده
چه عجب!
اینطور که فهمیدیم(امیدوارم)
تخریب پذیری خفن، فیزیک خفن تر و رفتن به سوی واقع گرایانه تر شدن
جزئیات خیلی زیادی انگار قراره داشته باشه.
تنها شرکتی که همیشه خیالم از کیفیت بازی هاش راحته
نمیدونم این اگهی شغلی رو جدی بگیرم یا نه . اخه میترسم اگه در ساخت بازی دست داشته باشم دیگه بازی کردنش بهم لذت نده . دو دل هستم
قول میدیم به سوسمار ها آسیب نزنیم 😁 (هر چند که تو rdr2پوستشون رو کندیم!)
خیالت راحت 🍻
نترس باهات کاری نداریم
شاهکار واقعی دار میاد
راک استار ایز کامینگ
اخرا نسل میاد یا برای PS6 میاد
خوب دیگه مشخص شد که میخوان یه عنوان نسل بعدی باشه و چند هفته ای صدر جدول فروش باشه این یعنی ۲۰۲۵ میاد که فروش کنسول ها به چند ده میلیون رسیده باشه.الان هم میومد هیچ فایده ای نداشت چون محدودیت های نسل قبل اتوماتیک اعمال میشد روش.کنسول نسل ۹ هم اونقدر فراگیر نشده.به نظرم حق دارن این همه سال عرضه نکردن احتمالا هم دنبال بهبود های بیشتر بودن که دیگه نسل ۸ توانی نداره
ای جان دلم……