روش ساخت درگاه پرداخت برای استریمرها - گیمفا
روش ساخت درگاه پرداخت برای استریمرها - گیمفا
روش ساخت درگاه پرداخت برای استریمرها - گیمفا
روش ساخت درگاه پرداخت برای استریمرها - گیمفا

روش ساخت درگاه پرداخت برای استریمرها

پست گیمفا
۱۰:۵۳ ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
روش ساخت درگاه پرداخت برای استریمرها - گیمفا

گیمرها، استریمرهای موفق و محبوب

استریمرها از جمله فعالان عرصه‌ی تجارت الکترونیک هستند. آن‌ها در واقع با تولید محتوا در حوزه‌های گوناگون و قرار دادن آن در معرض دید مخاطبان، کسب درآمد می‌کنند. استریمرها از پلتفرم‌های مختلفی استفاده می‌کنند که اگر بخواهیم مشهورترین پلتفرم‌های جهان و ایران را نام ببریم، باید به پلتفرم توییچ، پلتفرم یوتیوب و در نهایت سایت آپارت خودمان اشاره کنیم. گیمرها از محبوب‌ترین و موفق‌ترین استریمرها در سراسر جهان هستند. گیمرها در بستر پلتفرم‌های گوناگون به تولید محتوا که عموما اشتراک‌گذاری آنلاین بازی‌های‌شان است، تولید  محتوا می‌کنند و از این طریق مخاطبان زیادی را جذب می‌نمایند. از طرف دیگر این پلتفرم‌ها نیز از راه‌های مختلفی سعی در جذب مخاطب و سفارش تبلیغات هستند.

اما حالا این پرسش مطرح می‌شود که سازکار کسب درآمد گیمرها چگونه است؟ در ادامه به شرح این مطلب خواهیم پرداخت.

گیمرها چگونه درآمد کسب می‌کنند؟

به ساده‌ترین بیان؛ گیمرها از طریق فرآیندی تحت عنوان حمایت مالی یا دونیت درآمد کسب می‌کنند. اما این حمایت مالی اصولا چیست؟

قبل از پرداختن به فرآیند حمایت مالی، باید اشاره کنیم که در واقع گیمرها در راستای آن توانایی‌هایی که دارند، تلاش می‌کنند محتوایی با کیفیت و جذاب تولید کنند. در واقع گیمرها با اشتراک‌گذاری فرازهای جذابی از جریان بازی‌ به علاوه‌ی توصیفات تکمیلی، به نوعی تولید محتوا می‌کنند. اگر کیفیت تولید محتوای گیمرها مطلوب باشد و همچنین به شکل مستمر این کار را انجام بدهند، پس از مدتی مخاطبان زیادی را جذب خواهند کرد.

از این‌جا به بعد است که پلتفرم‌هایی که از آن‌ها نام بردیم، بر اساس تعداد بازدیدها، درصدی از فروش تبلیغات را به گیمرها اختصاص می‌دهند. اما آن سازکار دیگر که در ابتدا تحت عنوان حمایت مالی از آن یاد کردیم هم، راه دیگری برای کسب درآمد گیمرها است.

به عبارت دیگر گیمرها با قرار دادن یک درگاه پرداخت اینترنتی در معرض دید مخاطبان‌شان، این امکان را فراهم می‌آورند که آن‌ها به دلخواه خود مبالغی را به حساب گیمر مورد نظرشان واریز یا به اصطلاح دونیت نمایند. در واقع دونیت نوعی فرهنگ جا افتاده در عرصه‌ی تولید محتوا و فعالیت استریمرها است. برای نمونه گیمرها محتوای تولیدی خود را به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند؛ پس در این شرایط است که مخاطبان ایشان نیز در مقابل، به روش دونیت، تا حد توان‌ از گیمر محبوب‌شان حمایت می‌کنند.

این حمایت‌های مالی است که انگیزه و توان ادامه‌ی تولید محتوا را برای گیمرها فراهم می‌کند و از قضا مقدار این حمایت‌های مالی، رابطه‌ی مستقیمی با کیفیت محتواها نیز دارد. اکنون باید به این نکته بپردازیم که اصولا گیمرها چگونه از مخاطبان خود حمایت مالی دریافت می‌کنند؟

ساختن درگاه پرداخت برای گیمرها

همان‌طور که اشاره‌ای گذرا کردیم، گیمرها برای کسب درآمد و دریافت حمایت مالی نیاز به درگاه پرداخت دارند. حالا می‌خواهیم توضیح بدهیم اصولا یک گیمر چگونه باید برای کسب و کار خود درگاه پرداخت بسازد؟

برای این منظور در گام اول گیمرها باید به سایت درگاه پرداخت مورد نظرشان مراجعه کنند و مراحل عادی ثبت‌نام را انجام بدهند. ما در این‌جا درگاه پرداخت رایان‌پی را پیشنهاد می‌کنیم. زیرا شرکت رایان پی، یک شرکت پرداخت با سابقه‌ای روشن و موفق در زمینه‌ی ارائه‌ی درگاه پرداخت واسط است. بنابراین پس از این‌که مراحل ساده و کوتاه ثبت‌نام در سایت رایان پی rayanpay.com  را به انجام رساندید و سرویس مورد نظرتان را انتخاب کردید، اطلاعات و آموزش‌های لازم در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مراحل ساخت درگاه دونیت رایگان :

۱.ثبت‌نام در شرکت رایان پی

۲.احراز هویت

۳.دریافت لینک پرداخت

۴.قرار دادن در آپارات و فضایی مربوط به حمایت مالی

آموزش قرار دادن لینک پرداخت حمایت مالی در آپارات

اکنون سرویس لینک پرداخت شما فعال است، حال نیاز است با استفاده از لینک ساز به آدرس rayanpay.com/link-builder ، توضیحاتی را به صفحه‌ی پرداخت خود اضافه کنید. سعی کنید دلیل حمایت مالی و قدردانی از هواداران خود را بنویسید تا از آن پس با انگیزه بیش‌تری از شما حمایت شود.

روش ساخت درگاه پرداخت برای استریمرها - گیمفا

برای دریافت حمایت مالی از طریق آپارات، نیاز است به بخش داشبورد زنده‌ی خود در آپارات به آدرس: aparat.com/livedashboard  مراجعه کنید و بر روی گزینه‌ی حمایت مالی کلیک نمایید. درست مانند تصویر زیر، شما باید عنوانی برای دکمه‌ی پرداخت و آدرس صفحه‌ی پرداخت خود انتخاب کنید. همچنین در نوشتن عنوان باید سعی کنید از جملات خلاقانه‌ی هواداران خود بهره ببرید، زیرا این کار، سبب جذب حمایت مالی برای شما خواهد شد. در نهایت نیز باید در بخش آدرس صفحه پرداخت نیز، لینک پرداخت ایجاد شده‌ی خود را وارد کنید.

مزایای درگاه رایان‌پی برای گیمرها

در راستای دریافت حمایت مالی بیش‌تر برای گیمرها، درگاه پرداخت رایان‌پی می‌تواند با ارائه‌ی راهکارهایی، بسیار مفید باشد. درگاه پرداخت رایان‌پی، امکان انجام تراکنش‌های امنی را فراهم می‌آورد. رایان‌پی قابلیت‌هایی دارد که می‌تواند برای استریمرها بسیار کاربردی باشد. برای نمونه قابلیت ساختن آیتم مالی، که در راستای جذب حمایت‌های بیش‌تر بسیار کارساز است. آیتم مالی درگاه رایان‌پی عموما برای انجام یک کار ویژه ساخته می‌شود. تصور کنید استریمر نیاز به یک ابزار برای تولید محتوایی با کیفیت بالاتر دارد، در این صورت با شرح وضعیت در آیتم مالی، می‌تواند حمایت خوبی از مخاطبان خود دریافت کند.

استفاده از لینک پرداخت رایان‌پی برای گیمرها مزایای متنوع دیگری نیز دارد. توجه کنید که استفاده از لینک پرداخت نیازی به داشتن سایت شخصی ندارد. بنابراین لینک پرداخت می‌تواند در پلتفرم‌های مختلف و از راه‌های گوناگون به دست مخاطبان گیمرها برسد. به طور کلی حامیان این استریمرهای محبوب می‌توانند به سادگی از طریق لینک مورد نظر به صفحه‌ی پرداخت شخصی گیمرها وارد شوند و مبلغ دلخواه خود را به حساب ایشان واریز نمایند. این نکته را نیز در این‌جا باید اضافه کنیم که واریز وجه از طریق لینک پرداخت رایان‌پی، فرآیندی امن، ساده و سریع است و حامیان استریمرها در انجام تراکنش به کمک این سرویس هیچ نگرانی نخواهند داشت.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

روش ساخت درگاه پرداخت برای استریمرها - گیمفا
روش ساخت درگاه پرداخت برای استریمرها - گیمفا
روش ساخت درگاه پرداخت برای استریمرها - گیمفا
روش ساخت درگاه پرداخت برای استریمرها - گیمفا
روش ساخت درگاه پرداخت برای استریمرها - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

روش ساخت درگاه پرداخت برای استریمرها - گیمفا