Twelve Minutes هیدئو کوجیما را به ساخت یک بازی ماجراجویی جدید تشویق کرده است
بازی Twelve Minutes روز گذشته بالاخره منتشر شد و نقدهای نسبتاً خوبی را دریافت کرد. با توجه به این که Twelve Minutes جزوی از عناوین سرویس ایکسباکس گیم پس بوده، پس طبیعی است که تعداد زیادی هماکنون در حال تجربهی آن باشند. با این حال، ظاهراً هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، توسعهدهندهی افسانهای و خلاق صنعت بازی، یکی از افرادی محسوب میشود در حال لذت بردن از تجربهی اثر منحصر به فرد لوییس آنتونیو (Luis Antonio) است. کوجیما اخیراً در توییتر خود تصاویری را از Twelve Minutes به اشتراک گذاشته در مورد آن صحبت کرده است.
کوجیما در توییت جدید خود Twelve Minutes را تحسین کرد و در مورد تجربهی خود توضیح داد:
Twelve Minutes. عالی است! من متوجه گذر زمان نشدم و تقریباً ۴ ساعت در حال تجربهی آن بودم! پس از Inside، هیچ وقت تا این حد در یک بازی غوطهور نشده بودم. یک بازی ماجراجویی با محوریت حلقهی زمانی که استایل خوبی دارد.
زمانی که به زاویهی بالای دوربین و کنترلها عادت کنید، این موضوع دیگر شما را اذیت نخواهد کرد. این عنوانی است که از هوش و ذکاوت استفاده میکند. این بازی شبیه آن عناوینی است که بر روی Amiga تجربه میکردم. من هنوز آن را به اتمام نرساندهام، اما سرگرم کننده است. از ملاقات با Dafoe میترسم!
طرح قالیچهای که در راه رو قرار دارد، کاملاً به The Shining اشاره دارد و نقطهی دید کمد نیز خوب است. صدای Dafoe مشابه عملکردش در The Lighthouse است.
حتی حالا هم حس میکنم که Dafoe ده دقیقهی دیگر از در وارد میشود… در حالت عادی از او استقبال میکردم. چراکه من یکی از طرفداران بزرگ او هستم، اما پس از تجربهی TWELVE MINUTES، میترسم با مشت من را بزند. انتخاب او برای بازی تصمیم خوبی بود.
این طور که به نظر میرسد، Twelve Minutes به کوجیما انگیزه داده است تا بر روی یک بازی ماجراجویی دیگر کار کند.
کاری کرده است که به نوعی دوست دارم یک بازی ماجراجویی دیگر بسازم.
بازی Twelve Minutes هماکنون بر روی کنسولهای ایکسباکس سری ایکس و اس، ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
پس معلومه واقعا خلاق بودن که کوجیمای خاص پسند رو حتی تشویق به روی کار بر روی یک پروژه جدید کردن
منم تمومش کردم.روایت داستان بازی عجیب و رازآلوده.توی هر حلقه ی زمانی یه سوالت به جواب میرسه یه سوال بذرش کاشته میشه توی ذهنت.هرچی میری جلو شگفت زده تر میشی از روایت بازی.بازی فک میکنم ۳ تا پایان داره میخوام برم سراغ پایان بعدی.داستان بازی و روایت و کارگردانیش شاهکاره.این قرنطینه یه توفیق اجباری شد من تمام بازی هایی که تایم نداشتم بازی کنم رو تموم کنم.ascent هم فوق العاده هست حتما بازی کنید
کوجیما هم از این بازی تعریف و تمجید کرده باز سونی فنهای کارشناس نما الف بچه گوشی بدست توی پست نمرات این بازی کولاک کردن. :laugh:
چی میشه متالگیر جدیدو بسازی و دیگه حالت جهان آزاد نباشه و نیمه اوپن ورلد باشه
امیدوارم یه روزی این خبر تایید بشه
حرف حرف دایی کوجیماس
اصلا متا رو بریزید بیرون از سرتون
وقتی کوجیما تایید کرده خوبه یعنی خوبه پس سریعا بازیش کنید
بنظر خودم خیلی بازی جذابیه و نمراتی که gamespot و IGN و game informer بهش دادن حقشه. تازه دایی کوجیما هم گفت عالیه
یه اشاره ای به اینساید هم کرد باید بگم مثل این بازی کم پیدا میشه. هرچقدر هم ازش تعریف کنم و بگم شاهکاره باز هم کمه. حتما بازیش کنید
امیدوارم پلی دد یه بار دیگه اینطوری ظاهر بشه و یه اثر جدید و عالی خلق کنه
نه که قبلی اکشن محض بود :laugh:
قبلی هم ادونچر بود مومن
سلام
میخواهیم اکشن را بازتعریف کنیم!
کوجیما از بازی های که گیمپلی ضعیف و خسته کننده دارن خوشش میاد
برای همین هم دث استرندینگ رو ساخت
برید نقدای همین ۱۲ Minutes رو بخونید میبینید که همشون به گیمپلی کند خسته کننده بازی گیر دادن
با این خبر هم تمامی شایعات Abandoned یا بازی انحصاری کلاودش تکذیب میشه و نشون میده هیچ بازی ای نمیسازه
کوجیما به بازیهایی که درک و فهمشون از عهده امثال شماها خاجه علاقه داره
داداش فکر کنم وقتی یه نابغه تو صنعت گیم که همه پاش قسم میخورنو قبول نداری بهتره تو افکارت تجدید نظر کنی
رفقا کدوم سایت برا ترجمه بازی خوبه؟؟
خدا کنه همین روزا زیرنویس فارسیش بیاد راحت پلی بدیم
اگه کیفیت ترجمه در حد پاری سن ژرمن میخوای گیم ساب ولی اگه کیفیت ترجمه در حد لیگ ازادگان میخوای فارسی ساز کلاه بردار و اگر کیفیت ترجمه به اندازه لیگ هند میخوای پارسی گیم 😀
ی ساعت از گیم پلی شو دیدم و خوب بود
هیچ شایعه ایی از طرف کوجیما من یکی رو هایپ نمیکنه ، فقط خبر رسمی ،فقط و فقط خبر رسمی ….
حتی به همکاری کوجیما با مایکروسافت هم اصلا امید ندارم ، احتمال این قضیه رو نزدیک به صفر میدونم ،تنها زمانی میپذیرم که خبر رسمیش بیاد ….
حتی دیگه اشارات و نشونه های خود کوجیما هم برام رسمیت نداره ، حتی الان که میگه دوست داره بازی ماجراجویی بسازه هم به دوست داشتنش شک دارم 😀
بفرما کوجیما هم ایکس باکس داره و از گیم پس استفاده می کنه. 😎
(دوستان شوخی بود :rotfl: اما شاید جدا ایکس باکس داشته باشه کی میدونه، اصلا مگه اشکال داره؟)
حالا خیلی ذوق زده نشو کفو خون بالا میاری….
شایدم پیسی داره :evilgrin:
سلام
والا هیچ اشکالی نداره! اتفاقا سازندهها بهتره همهی پلتفرمهای رو داشتهباشند.
تقریبا سه ساعتی هست بازی کردمش امروز، بازی خیلی متفاوتی هست که نمونش رو شاید نداشته باشیم اصلا، اوایل بازی خیلی هیجانش بالا هست همش داشتم فکر میکردم چطور میتونم جلوی اتفاقی که توی ۱۲ دقیقه ی بعد میوفته رو بگیرم (جالبیش اینجاست تمام محیطی که بازی توش جریان داره فقط یه خونه خیلی کوچیک هست) ولی یه موردی که بعد از دو ساعت اول توی ذوقم زد این بود که بعد از loop چهارم بازی هیجانش رو از دست میده. درسته که مقدار کمی تکراری میشه ولی متوجه میشی که باید چیکار بکنی و از اونجا به بعد دیگه هیچ ترسی نداری که اشتباه بکنی و بمیری. در کل تجربه خاصی هست و ارزش یکبار تجربه رو داره. یه بخشی هم که اوایل اذیت میکرد ولی بعد عادت کردم gameplay و نوع interact کردن با محیط اطراف که point & click هست. حجم بازی هم خیلی کمه کلا ۲gb هم نیست.
همه ی اینا به کنار فقط عکس پست! :rotfl:
کوجیما عشقه خیلی دوست دارم بازی جدید خلق بکنه یا بره رو Metal Gear یا Silent Hill کار بکنه
پس از Inside، هیچ وقت تا این حد در یک بازی غوطهور نشده بودم.
.
.
فقط همین حرفش بسه 😎
این بازی خیلی راه داره که به پایان برسه یکیش استفاده از کلید برق 😀
منظورم تو خوده بازی
سلام
استاد کوجیما به همین شهره ست، ایده و الهام گرفتن!
عمو چرا فاز بروسلی گرفتی :laugh:
خبرش راجع به تجربه ی رزیدنت اویل یک را هم کار کنید