بیانیه کپکام در مورد مشکلات نسخه استیم Resident Evil جدید
بیانیه کپکام در مورد مشکلات نسخه استیم Resident Evil جدید
بیانیه کپکام در مورد مشکلات نسخه استیم Resident Evil جدید
بیانیه کپکام در مورد مشکلات نسخه استیم Resident Evil جدید
بیانیه کپکام در مورد مشکلات نسخه استیم Resident Evil جدید
بیانیه کپکام در مورد مشکلات نسخه استیم Resident Evil جدید

کپکام در حال بررسی مشکلات نسخه رایانه های شخصی Resident Evil Village است

مرصاد قدیری
۱۵:۵۴ ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
بیانیه کپکام در مورد مشکلات نسخه استیم Resident Evil جدید

اگر به خاطر داشته باشید، مدتی پیش بازی Resident Evil Village بر روی رایانه‌های شخصی کرک شد و کاربران گزارش کردند که این نسخه بهتر از نسخه اورجینال بازی اجرا می‌شود. پس از این ادعا، دیجیتال فاندری (Digital Foundry) کرک جدیدترین نسخه‌ی Resident Evil را امتحان کرد و به نتایج جالبی رسید. بله، استفاده از کرک Resident Evil Village به تجربه‌ی بهتری منجری می‌شود. حال ظاهراً کپکام (Capcom) به این موضوع واکنش نشان داده است.

آزمایش دیجیتال فاندری نشان داد که نسخه‌ی کرک شده‌ی Resident Evil Village فاقد مکث‌های تمام نشدنی نسخه‌ی اصلی است. در نظر داشته باشید که نسخه‌ی کرک شده نرخ فریم شما را افزایش نمی‌دهد. از نظر عملکرد، هر دو نسخه در اکثر موارد به صورت مشابه اجرا می‌شوند. با این حال، در برخی موارد، زمان بیشتری طول می‌کشد تا نسخه‌ی اصلی بتواند یک فریم را رندر کند؛ موضوعی که به یک مکث ناگهانی منجر شده و به تجربه‌ی روان بازی آسیب می‌زند.

دیجیتال فاندری توضیح داد که این مکث‌ها اصلاً در نسخه‌ی کرک شده دیده نمی‌شوند. اگرچه با اطمینان کامل نمی‌توان این موضوع را اثبات کرد، اما به نظر می‌رسد که پردازش‌های DRM در برخی لحظات بر روی عملکرد بازی Resident Evil Village تاثیر می‌گذارند و این مکث‌ها را به وجود می‌آورند. با این حال، در نظر داشته باشید که حتی ممکن است مشکل از قفل Denuvo و یا حتی DRM اختصاصی کپکام نیز نباشد.

در حال حاضر تنها می‌توان گفت که نسخه‌ی کرک شده فاقد مشکل مکث‌های ناگهانی در نسخه‌ی اصلی Resident Evil Village است. خبر خوب این است که پوشش گسترده‌ی این موضوع، سبب شده است تا کپکام نیز بیانیه‌ای را در این مورد منتشر کند. طبق گزارش‌های دیجیتال فاندری و وب‌سایت PC Gamer، کپکام در حال کار بر روی یک به‌روزرسانی است که به زودی منتشر خواهد شد.

جالب است بدانید که کپکام در نهایت قفل Denuvo را از بازی‌های خود حذف خواهد کرد. قفل بازی‌های Devil May Cry 5 و Resident Evil 7 به ترتیب تقریباً یک سال و دو سال پس از عرضه حذف شدند.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بیانیه کپکام در مورد مشکلات نسخه استیم Resident Evil جدید
بیانیه کپکام در مورد مشکلات نسخه استیم Resident Evil جدید
بیانیه کپکام در مورد مشکلات نسخه استیم Resident Evil جدید
بیانیه کپکام در مورد مشکلات نسخه استیم Resident Evil جدید
بیانیه کپکام در مورد مشکلات نسخه استیم Resident Evil جدید
بیانیه کپکام در مورد مشکلات نسخه استیم Resident Evil جدید
بیانیه کپکام در مورد مشکلات نسخه استیم Resident Evil جدید
بیانیه کپکام در مورد مشکلات نسخه استیم Resident Evil جدید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Witcher گفت:

    ههه ببین به کجا رسیده !!! اینقدر که این قفل داغونه کپکامم صداش در شد :laugh: اون که بالاخره کرک میشه بهتر نیست قفل نزاری روش ؟ ما که رو پی سی هیچ مشکلی ندیدیم

  • انسان گفت:

    کسانی که در رزیدنت ایول ۷ بیشتر ترسیدند : لایک
    کسانی که در رزیدنت ایول ویلج بیشتر ترسیدند: دیسلایک

    • ShinjiMikami گفت:

      ترس فقط یک هدف کپکامه. هدف اصلی کپکام در رزیدنت ایول ایجاد تعادل بین اکشن و ترسه که در ایول ۴ و ایول ۲ ریمیک و همین ایول ویلیج و … شاهدش هستیم همچنین داستان و گیم پلی و طراحی سلاح ها و شخصیت ها و محیط و باس و … هدف های دیگه بازی هستش. شما اگه ترس خالص میخوای تشریف ببر اوت لست و اسلندر رو بازی کن.
      در مقایسه ایول ویلیج و ایول ۷ باید گفت که مسئله فقط ترس نیست و خیلی چیزا رو باید مقایسه کرد. از محیط بازی و تنوع انمی ها و باس ها و شخصیت های بازی گرفته تا داستان و گیم پلی بازی که در همه ی این موارد ایول ویلیج یکی دو قدم جلو تره.
      در مورد ترس باید بگم که بنظر من ایول ویلیج ترسناک تر از ایول ۷ هستش‌‌. قصر و خونه ی benevento و خیلی از صحنه های بازی بخصوص اوایل بازی ترسناک بود. در ایول ۷ فقط و فقط اوایل بازی که اون شخص مرد دنبالمون میفته تا کاراژ ترسناکه وگرنه بعدا بازی کاملا ترسشو از دست میده. حتی از نیمه به بعد کاملا تکراری و خسته کننده میشه ولی ایول ویلیج در کل این ۱۰ ۱۲ ساعت سرگرم و غرقت میکنه در بازی و بازی بخاطر باس ها و انمی های متنوع و داستان خفنش هیچوقت تکراری و خسته کننده نمیشه و من به شخصه ( شما رو نمیدونم ) میگم فقط و فقط بشینم و بازی کنم و برم جلو.

      • انسان گفت:

        ممنون از اطلاعات خوبی که دادی . من هم فقط درباره ترس سوال کردم. می خواستم ببینم کدوم ترسناکترین همون رو بگیرم. با تشکر از شما

      • Ladon گفت:

        داداش من همیشه مشکل داشتم با رویه اینطوریه re میتونی مخلوطی از اکشن و ترس بسازی حتما نباید جدا کنی یه قسمتیو از نیمه بازی به بعد واقعا بازی اکشن میشه ترسش کمتر میشه بعد یهو کال اف دیوتی میشه من اصن خوشم نیومد از قسمت کارخونه هایزنبرگ و بیهوده ترین قسمت کریس ردفیلد که واقعا به نظرم مسخره بود انقدر اکشن بعد جالبه تیراش انقدر قویه که اصن دیگه تو اون لحظه ترس و بقا هم بهت منتقل نمیکنه کال اف دیوتی بهت میده با دو تا ضربه طرف میمیره بعد ی قسمتی هست که یکی از بدنسازا میاد باهات بجنگه من دقیقا وایسادم یه جا انقدر تیر زدم مردش این دیگ چی بود تو اون لحظه پشمام ریخت من بازیو خیلی دوس دارم ولی دلیل نمیشه بدون مشکل باشه بازی من عاشق قلعه لیدی دی با benevento هستم بک ترک بازی عالیه ولی دقیقا مث re7 خراب میکنه از وسط بازی

    • انسان گفت:

      پس نتیجه می گیریم که رزیدنت ایول ۷ ترسناک تر است

  • خیلی راحته راه حل
    قفل رو حذف کنید
    صد در صد تو محبوبیت هم تاثیر داره

    • البته در مفت خوری پیسی گیمرا هم تاثیر بسزایی داره :rotfl:

      • sajadx01 گفت:

        اولا که حرف دهنتو بفهم دوما حتی مفتخور بودن از لاشخور بودن یک سری کنسول باز مثل تو که یا اشتراکی میزنی یا اکانت یه بدبختیو که یه نفر ازش دزدیده به اسم اکانت هکی میخری یا تو بهترین حالت آویزون پاپاجونت میشی تا پول بازیتو بده (چون سنت فکر نکنم از ۱۵ ۱۶ سال بیشتر باشه با توجه به جمله بندیت یا حداقل از نظر عقلی بخوام حسب کنم به ۱۰ ۱۲ سال بیشتر نمیشه)خیلی بهتره چون اگه من کرکی هم بزنم به کسی ضرر نزدم(چون شاید اینجا به خاطر قیمت های فضایی بیشتر کرکی بزنند ولی خارج برعکسه چون برای اونها پوله ۱ روز کارکردنه نهایتا برای همین شرکت سودشو میکنه) سودی هم نرسوندم(چون هزینه ای هم ندادم) ولی تو موارد بابا بلخره یکی این وسط ضرر میکنه (البته اشتراکی رو نمیدونم ولی بقیه رو مطمعنم)

بیانیه کپکام در مورد مشکلات نسخه استیم Resident Evil جدید