فیل اسپنسر: بیش از این نمی‌توانم برای نشان دادن جزئیات بیشتری از بازی Fable صبر کنم
فیل اسپنسر: بیش از این نمی‌توانم برای نشان دادن جزئیات بیشتری از بازی Fable صبر کنم
فیل اسپنسر: بیش از این نمی‌توانم برای نشان دادن جزئیات بیشتری از بازی Fable صبر کنم
فیل اسپنسر: بیش از این نمی‌توانم برای نشان دادن جزئیات بیشتری از بازی Fable صبر کنم

فیل اسپنسر: بیش از این نمی‌توانم برای نشان دادن جزئیات بیشتری از بازی Fable صبر کنم

ابوالفضل مناف زاده
۲۲:۰۲ ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
فیل اسپنسر: بیش از این نمی‌توانم برای نشان دادن جزئیات بیشتری از بازی Fable صبر کنم

فیل اسپنسر به عنوان مدیر ایکس باکس، طی مصاحبه‌ی اخیر خود تیم توسعه‌ی بازی Fable یعنی استودیوی پلی‌گراند گیمز را مورد ستایش قرار داد و آن‌ها را “شگفت‌انگیز” خطاب کرد. همچنین، وی گفت که برای نشان دان جزئیات بیشتری از این بازی لحظه شماری می‌کند.

اگرچه شرکت مایکروسافت در رویداد E3 2021 حضور نسبتاً قدرتمندی داشت، اما عناوین بسیاری هم‌اکنون توسط استودیوهای ایکس باکس و استودیوهای تردپارتی برای ایکس باکس در حال توسعه هستند که در این نمایشگاه حضور نداشتند. بازی‌هایی نظیر Hellblade 2: Senua’s Saga، Awoved، Perfect Dark به همراه ۳ State of Decay و حتی Fable را می‌توان از این دست از بازی‌ها نامید که به نظر می‌رسد فاصله‌ی زیادی تا عرضه‌ی آن‌ها باقی مانده است و با توجه به شلوغ شدن تقویم بازی‌های سال ۲۰۲۲، قطعاً عرضه‌ی آن‌ها به زمانی دیگر موکول خواهد شد و در نتیجه، تاکنون شاهد انتشار اخبار و ویدیوهای رسمی مختلف از آن‌ها نبوده‌ایم.

به‌هر ترتیب، بازی Fable را می‌توان از جمله عناوین مورد انتظار ایکس باکس قلمداد کرد که گویا فیل اسپنسر به عنوان رئیس ایکس باکس، شخصاً به آن علاقه‌ی ویژه‌ای دارد و طی پادکست اخیر خود، در مورد این بازی صحبت کرد و استودیوی پلی‌گراند گیمز را تحسین نمود. وی در کنار اشاره به بازی Forza Horizon 5 و توصیف مهارت‌های استودیوی پلی‌گراند، چنین اظهار داشت که:

تنها چیزی که من واقعاً در مورد Fable اطمینان دارم، این است که تیمی کاربلد با کارنامه‌ی درخشان در حال ساخت آن است و بارها شاهد جابه‌جا کردن استانداردهای مختلف توسط استودیوی آن‌ها (پلی‌گراند گیمز) بوده‌ایم. من فکر می‌کنم برای اثبات این حرف می‌توان به پیش‌نمایش بازی Forza Horizon 5 رجوع کرد. مطمئن باشید که گیوین ریبرن (مدیر استودیوی پلی‌گراند) تمامی تمرکز خود را بر روی این آیپی معطوف کرده‌اند و می‌دانند که این بازی برای طرفداران ایکس باکس چقدر اهمیت دارد. من نمی‌توانم بیش از این برای نشان دادن جزئیاتی بیشتری از آن (Fable) صبر کنم و مطمئن باشید که آن‌ها (پلی‌گراند) شگفت‌انگیز هستند.

به هر ترتیب، با نگاهی اجمالی به کارنامه‌ی استودیوی پلی‌گراند گیمز، درمی‌یابیم که گفته‌های اسپنسر چندان بی‌راه نیست. همچنین، جالب است بدانید که اخیراً افراد مختلفی از استودیوهای مطرح نظیر Rockstar Games ،Ninja Theory و BioWare به استودیوی پلی‌گراند گیمز ملحق شده‌اند تا بازی Fable را توسعه دهند. همچنین، خانم آنا مگیل (Anna Megill) که سابقه‌ی نویسندگی بازی Control از استودیوی رمدی (Remedy) را در کارنامه‌ی خود دارد، در حال نویسندگی داستان بازی Fable است و این بازی بر روی موتور بازی‌سازی ForzaTech به همراه پشتیبانی از قابلیت رهگیری پرتو در حال ساخت است.

بازی Fable هم‌اکنون برای عرضه بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی مبتنی بر روی ویندوز و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس\اس در حال توسعه است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فیل اسپنسر: بیش از این نمی‌توانم برای نشان دادن جزئیات بیشتری از بازی Fable صبر کنم
فیل اسپنسر: بیش از این نمی‌توانم برای نشان دادن جزئیات بیشتری از بازی Fable صبر کنم
فیل اسپنسر: بیش از این نمی‌توانم برای نشان دادن جزئیات بیشتری از بازی Fable صبر کنم
فیل اسپنسر: بیش از این نمی‌توانم برای نشان دادن جزئیات بیشتری از بازی Fable صبر کنم
فیل اسپنسر: بیش از این نمی‌توانم برای نشان دادن جزئیات بیشتری از بازی Fable صبر کنم

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

فیل اسپنسر: بیش از این نمی‌توانم برای نشان دادن جزئیات بیشتری از بازی Fable صبر کنم