معرفی گرافیکی ترین بازی های موبایل - گیمفا 
معرفی گرافیکی ترین بازی های موبایل - گیمفا 
معرفی گرافیکی ترین بازی های موبایل - گیمفا 
معرفی گرافیکی ترین بازی های موبایل - گیمفا 

معرفی گرافیکی ترین بازی های موبایل؛ پتانسیل یک پلتفرم کوچک

سجاد باقریان
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - 09:00
معرفی گرافیکی ترین بازی های موبایل - گیمفا 

سخت‌افزار گوشی‌های هوشمند همواره در حال قدرتمند‌تر شدن می‌باشند و به لطف تراشه‌های قدرتمندی که امروزه در گوشی‌های هوشمند به کار می‌روند، ما شاهد بازی‌هایی با گرافیک فوق‌العاده‌ هستیم که دست کمی از عناوین کنسولی ندارند و واقعا نمی‌توان بعضی‌ از بازی‌ها را تشخیص داد که آیا برای گوشی هستند یا کنسول! به همین دلیل در این مطلب به سراغ گرافیکی‌ترین بازی‌های گوشی‌های هوشمند رفته‌ایم که قدرت این پلتفرم کوچک را نشان می‌دهند، اگر با گوشی خود به تجربه‌ بازی‌ها می‌پردازید، حتما در ادامه با گیمفا همراه باشید.

The Elder Scrolls: Bladess

معرفی گرافیکی ترین بازی های موبایل - گیمفا 

بدون شک سری The Elder Scrolls  یکی از برترین فرانچایز‌های دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود که هنوز هم بسیاری از افراد مشغول تجربه نسخه skyrim آن هستند و بدون هیچ اغراقی می‌توان گفت که با گذشت سال‌های زیاد از عرضه این بازی، هنوز هم The Elder Scrolls: skyrim ارزش تجربه را دارد.

در این مطلب به سراغ نسخه موبایل این سری رفته‌ایم که با نام The Elder Scrolls: Bladess شناخته می‌شود و قطعا از نظر گرافیک فنی و بصری،‌ این بازی جزو بهترین‌های پلتفرم گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و در کمتر بازی‌ای می‌توان چنین محیط‌های زیبا و پرجزئیاتی را دید.

گیم‌‌پلی بازی برای تجربه بهتر در گوشی‌ها دستخوش تغییراتی شده است و دارای محدودیت‌هایی می‌باشد که به پای نسخه‌های دیگر این سری نمی‌رسد. به هرحال این عنوان را به تمامی دوست‌داران بازی‌های نقش‌آفرینی پیشنهاد می‌کنیم و شما قادر هستید The Elder Scrolls: Bladess را برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و آی او اس دانلود و دریافت کنید.


Pascal’s Wager

گرافیکی ترین بازی های موبایل

از عاشقان سری سولز و معتاد بازی‌های هاردکور هستید؟ پس حتما بازی Pascal’s Wager را در گوشی خود تجربه کنید. این بازی در ابتدا برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر گشت که با استقبال چندان خوبی مواجه نشد، اما با عرضه این بازی بر روی گوشی‌های هوشمند،‌ این عنوان به یکی از بهترین بازی‌های سبک هاردکور تبدیل شد.

گرافیک بازی چیز خاصی از یک بازی کنسولی کم ندارد و محیط‌های تیره که از سری سولز الهام گرفته شده است به خوبی به شما می‌فهماند که این بازی قرار است سخت باشد و چه چیزی لذت‌بخش‌تر از یک بازی سخت که شما را به چالش بکشد؟

این بازی برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس در دسترس می‌باشد و شما می‌توانید آن را با قیمت ۳٫۹۹ دلار از اپ‌استور‌های مختلف خریداری کنید.


ARK: Survival Evolved

گرافیکی ترین بازی های موبایل

اگر عاشق دنیای ژوراسیک و دایناسور‌ها هستید، عنوان ARK: Survival Evolved مناسب شما است. بازی از نظر گرافیکی خارق‌العاده‌ بوده و شما را در نگاه اول حیرت‌زده خواهد کرد. در این بازی شما با بیش از ۸۰ نوع دایناسور روبه‌رو خواهید شد که باید آن‌ها را رام کرده و لوت‌های مختلفی را به‌دست ‌آورید.

بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین در دسترس شما خواهد بود و شما در بخش آنلاین عنوان ARK: Survival Evolved، باید با دوستان خود، قبایل مختلفی بسازید و با یکدیگر به پیشرفت در بازی بپردازید. بازی توسط شرکت Wildcard، فقط برای گوشی‌های با سیستم‌عامل اندروید منتشر شده و از بهینه‌سازی خوبی هم برخوردار نیست. به‌طوری که برای تجربه این عنوان به حداقل ۳ گیگ رم، اندوید ۷٫۰، OPEN GL 3.1، Vulkan API و حداقل CPU هشت‌ هسته‌ای نیاز خواهید داشت که هر گوشی چنین سخت‌افزاری را در اختیار ندارد.


Genshin Impact

گرافیکی ترین بازی های موبایل

علاقه‌مندان به مانگا، انیمه و بازی‌های نقش‌آفرینی قطعا از تجربه بازی Genshin Impact لذت می‌برند زیرا همه چیز در این بازی شما را به یاد قهرمانان و تم مانگاهای مختلف خواهد انداخت. این عنوان خوش‌ساخت در ابتدا توسط شرکت miHoYo Limited برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم عرضه گردید و بعد از بازخورد‌های مثبت از سوی گیمر‌ها، نسخه گوشی‌های هوشمند با یک سال تاخیر روانه اپ‌استورها شد.

داستان بازی یکی از نقاط قوت Genshin Impact به حساب می‌آید. جایی که خدا چهار خواهر و برادر را به سیاره‌های مختلف تبعید کرده و شما باید سعی کنید تا گمشده‌ها را به هم برسانید و رمز و راز‌های مختلف داستانی را کشف کنید. در زمینه  گرافیکی، این عنوان بدون اغراق هیچ چیزی از نسخه‌ رایانه‌شخصی کم نداشته و به شدت زیبا به‌نظر می‌رسد. طراحی محیط، بسیار متنوع و با سلیقه کار شده و شما نمی‌خواهید چشم از تماشای مناظر بازی بردارید. بازی از نظر مبارزات هم فوق‌العاده است و صداگذاری و افکت‌های بازی هم در سطح مطلوبی قرار دارد. برای تجربه Genshin Impact نیاز به یک گوشی با سخت‌افزار قدرتمند دارید و حتما به این نکته توجه کنید که بازی فقط بر روی پردازنده‌های ARM64 قابل اجرا است. اما نکته مثبت دیگر بازی، رایگان بودن آن بوده که می‌تواند ارزش تجربه این عنوان را بسیار افزایش دهد.


Oceanhorn 2

گرافیکی ترین بازی های موبایل

Oceanhorn 2 روایت‌گر ماجراجویی قهرمانی کوچک می‌باشد که می‌خواهد با سفر به سرزمین‌های مختلف قلمروی خودش را برپا کند. در این راه با دشمنان و هیولاهای مختلفی روبه‌رو می‌شوید که مبارزه با آن‌ها از جذابیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، البته می‌توانید از جادو‌های مختلف استفاده کنید تا راحت‌تر هیولاها را از پای در بیاورید.

گرافیک فنی یکی از نکات مثبت بازی Oceanhorn 2 می‌باشد که سازندگان به خوبی بر روی این بخش کار کرده‌اند و محیط‌های بسیار زیبایی را خلق کرده‌اند که هم از نظر فنی و هم‌ بصری در سطح بسیار خوبی قرار دارند. این بازی برای دوست‌داران سبک نقش‌آفرینی می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد و هر آن چیزی که انتظارش را دارید در Oceanhorn 2 وجود دارد تا ساعت‌ها به صفحه‌نمایش زل بزنید و به تجربه آن بپردازید.


Sky: Children of the Light

گرافیکی ترین بازی های موبایل

بازی Sky: Children Of Light را می‌توان شاهکار گوشی‌های هوشمند دانست، این بازی با گرافیک بی‌نظیر خودش شما را شگفت‌زده خواهد کرد، محیط‌های بازی بسیار زیبا هستند و واقعا نمی‌توان کلمه‌ای برای توصیف آن‌ها پیدا کرد، فقط کافی است به مناظر بازی بنگرید تا آرامش را در وجود خود حس کنید و از زیبایی آن‌ها لذت ببرید.

بازی داستان یک قلمروی رویایی را روایت می‌کند که بر فراز آسمان قرار دارد که اتفاقی تلخ آن را به یک مکان شیطانی تبدیل کرده است، حال شما باید به دنبال ارواح مختلف بگردید و بار دیگر شادی را به این قلمرو بازگردانید. گیم‌پلی، صداگذاری و موسیقی بازی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارند و قطعا شما را راضی خواهند کرد. شما می‌توانید این بازی را برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس دانلود و نصب نمایید.


Monster Hunter Stories

گرافیکی ترین بازی های موبایل

این بازی در ابتدا در انحصار کنسول دستی Nintendo 3DS بود و بعد از گذشت ۲ سال، کپ‌کام تصمیم گرفت تا Monster Hunter Stories را برای گوشی‌های هوشمند نیز منتشر کند. مانند تمامی نسخه‌های این سری، بازی Monster Hunter Stories هم داستانی مربوط به اساطیر و دنیای خیالی دارد که دارای جذابیت فوق‌العاده‌ای می‌باشد.

دیالوگ‌ها و داستان بازی از کیفیت خوبی برخوردار است و Monster Hunter Stories در این زمینه یکی از برترین‌های گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. اما مهم‌ترین بخش یک بازی نقش‌آفرینی، گیم‌پلی آن است که این عنوان در این بخش هم بسیار عالی کار شده و تنوع مراحل، مبارزات، درخت‌ مهارت، هوش‌مصنوعی دشمنان و در مجموع، همه‌چیز در سطح قابل قبولی قرار دارند. تمامی این نکات مثبت را در کنار یک گرافیک و موسیقی عالی تصور کنید. تنها مشکل بازی به بهینه‌سازی آن برمی‌گردد، به احتمال قوی در اجرای این عنوان با گوشی‌های میان‌رده و ضعیف‌تر با مشکل مواجه خواهید شد.


The Walking Dead Series

گرافیکی ترین بازی های موبایل

اگر از طرفداران سینما و سریال‌های شبکه خانگی هستید، حتما اسم سریال The Walking Dead به گوشتان آشنا خواهد بود. سریالی محبوب از شبکه پرطرفدار amc که این‌بار در قالب بازی در اختیار شما قرار گرفته است. عنوانی جذاب در سبک ترسناک و اکشن که توسط استودیو نام‌آشنای Telltale ساخته شده و برای گوشی‌های هوشمند اندروید و آی او اس  انتشار یافته است.

در این بازی، شما باید به دختر بچه‌ای به‌ نام کلمانتین کمک کنید تا در جهانی پر از زامبی‌های مختلف جان سالم به‌در ببرد. بازی از نظر گیم‌پلی و گرافیک واقعا بالاتر از یک عنوان برای گوشی‌های هوشمند ظاهر شده و بدون هیچ اغراقی چیزی از نسخه‌های کنسولی و رایانه‌های شخصی کم و کاست ندارد. بازی The Walking Dead  به تازگی رایگان شده است و شما می‌توانید از اپ‌استور‌های مختلف آن را دانلود و از تجربه این عنوان لذت ببرید. اگر می‌خواهید از سایت‌های داخلی این عنوان را دریافت کنید، حتما فایل نصبی و دیتایی را دانلود کنید که برای پردازنده گوشی شما طراحی شده باشد.


Life is strange

گرافیکی ترین بازی های موبایل

بازی Life Is Strange عنوانی داستان‌محور در سبک ماجراجویی بوده که شما را به شدت جذب خواهد کرد. عنوانی خوش ساخت با داستانی بسیار جالب که به تازگی برای گوشی‌های هوشمند اندروید و ios بازسازی و منتشر شده است.

داستان بازی از آن‌جایی شروع می‌شود که شخصیت اصلی بازی یعنی Max Caulfield، پی می‌برد که قدرت کنترل زمان را دارد. با Max همراه شده تا به صورت کامل با روحیات او آشنا شوید. شما در بازی باید با کمک‌ اشیاء مختلف، پازل‌ها را حل کرده و در انتخاب دیالوگ‌ها دقت کنید تا Max را به دردسر نیندازید. بازی از لحاظ گرافیک بصری و فنی در سطح فوق‌العاده‌ای قرار دارد، اما بهینه‌سازی مناسبی برای نسخه گوشی‌های هوشمند صورت نگرفته و به همین دلیل بازی را نمی‌توانید بر روی گوشی‌های میان‌رده به صورت روان و بدون مشکل تجربه کنید. بازی به‌طور رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای در اپ‌استور‌های مختلف منتشر شده است.


Asphalt 9: Legends

گرافیکی ترین بازی های موبایل

سری Asphalt تا حدود زیادی نقش سری NFS را در گوشی‌های هوشمند بازی‌ می‌کند و در چند سال اخیر به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این پلتفرم تبدیل شده است که تقریبا همه دارندگان گوشی‌های هوشمند با نام آن آشنا هستند.

زمان زیادی از عرضه جدیدترین نسخه از این سری محبوب نگذشته و در همین زمان کوتاه، Asphalt 9 به موفقیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کرده‌ است. این بازی در سبک racing و آرکید بوده که خوراک علاقه‌مندان بازی‌های اتومبیل‌رانی می‌باشد. شما در این بازی هرکار جنون‌آمیزی که دلتان می‌خواهد را می‌توانید انجام بدهید. بازی Asphalt 9 دارای ۶۰ محیط مختلف و بیش از ۸۰۰ مرحله می‌باشد که این ارقام واقعا برای یک عنوان انحصاری گوشی‌های هوشمند بی‌نظیر می‌باشد. کمپانی gameloft، در ساخت نسخه نهم این بازی پا را فراتر گذاشته و با کارخانه‌های بزرگی مانند لامبورگینی، پورشه و فراری قرارداد بسته و بسیاری از ماشین‌های این کارخانه‌های بزرگ را لایسنس کرده است.

بازی از نظر گرافیک فنی و بصری بی‌نقص عمل کرده و واقعا در حد و اندازه‌های یک بازی کنسولی ظاهر شده است. شما نمی‌توانید با هر گوشی‌ای به تجربه این عنوان بپردازید و نیاز به یک گوشی با سخت‌افزار نسبتا قوی دارید. خوشبختانه این بازی کاملا رایگان بوده و شما به راحتی می‌توانید آن را از اپ‌استور‌های مختلف دانلود نمایید. بازی آنلاین بوده و برای آی‌پی ایران در دسترس نیست و شما باید با استفاده از اپلیکیشن‌های تغییردهنده آی‌پی به تجربه عنوان Asphalt 9 بپردازید.


Need for Speed: No Limits

گرافیکی ترین بازی های موبایل

EA GAMES، یکی از باسابقه‌ترین کمپانی‌ها در ساخت بازی‌های racing محسوب می‌شود که این بار با انتشار بازی Need for Speed: No Limits ثابت کرد که گوشی‌های هوشمند هم پتانسیل داشتن یک بازی فوق‌العاده در سبک racing را دارند.

این بازی در سبک آرکید بوده و یکی از برترین‌های سبک racing در گوشی‌های هوشمند تلقی می‌شود. بازی Need for Speed No Limits، به خوبی حال و هوای یک بازی دیوانه‌وار از سری NFS را برای شما تداعی می‌کند و قطعا از تجربه آن لذت خواهید برد. گرافیک بازی چیزی از بازی‌های کنسولی کم ندارد و کوچک‌ترین ایرادی به آن وارد نیست. به لطف لایسنس‌ ماشین‌های کارخانه‌های بزرگ، این بازی از تنوع و تعداد ماشین‌های بسیار خوبی برخوردار بوده و کمبود خاصی در آن دیده نمی‌شود. طراحی شهر و جاده بسیار زیبا است و شما را به یاد بازی Need For Speed 2015 خواهد انداخت، زیرا محیط بازی همیشه در شب و تاریکی می‌باشد.

صدای موتور و برخورد ماشین‌ها به یکدیگر بسیار عالی کار شده و حس بسیار خوبی را به شما منتقل خواهد کرد که در کمتر بازی‌ای برای گوشی‌های هوشمند شاهد آن هستیم. هندلینگ ماشین و رانندگی در حد بازی Asphalt  آرکید و دیوانه‌وار نبوده و شما تفاوت‌های آشکاری در ماشین‌های مختلف احساس می‌کنید. خلاصه باید گفت که بازی  Need for Speed No Limits، شما را شگفت‌زده خواهد کرد و به شما پیشنهاد می‌کنم که حتما آن را تجربه کنید تا یکی از خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های پلتفرم گوشی‌های هوشمند را از دست ندهید.

بازی Need for Speed No Limits آنلاین بوده و متاسفانه با آی‌پی ایران در دسترس نیست و شما برای وارد شدن به بازی نیاز به استفاده از اپلیکیشن‌های تغییر‌دهنده آی‌پی خواهید داشت. بازی برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios منتشر شده است. شما می‌توانید این بازی جذاب را به‌صورت رایگان و از ‌اپ‌استور‌های مختلف دانلود کنید.


GRID AUTOSPORT

گرافیکی ترین بازی های موبایل

در این جایگاه از لیست به سراغ بازی‌ای می‌رویم که قطعا برای دوستداران مسابقات اتومبیل‌رانی، هیجان‌انگیز خواهد بود. بعد از خرید حق نشر عنوان GRID AUTOSPORT توسط شرکت Feral Interactive، این بازی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی او اس منتشر شد. شما با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ نوع اتومبیل و پیست، به سادگی‌ نمی‌توانید از این عنوان خسته شوید.

بازی GRID AUTOSPORT با دارا بودن گیم‌پلی نیمه آرکد، تجربه جدیدی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این عنوان از نظر گرافیکی بسیار چشم‌نواز بوده و از این حیث، یک شاهکار برای گوشی‌های‌ هوشمند محسوب می‌شود. طراحی پیست و ماشین‌ها در سطح فوق‌العاده‌ای قرار دارند و در حد یک بازی کنسولی می‌باشند. شاید جذاب‌ترین بخش بازی صداگذاری آن باشد، جایی که صدا‌های موتور‌ها، اگزوز و همه‌چیز بسیار طبیعی و واقع‌گرایانه کار شده‌اند و بازی در این زمینه هیچ مشکلی ندارد.

برای تجربه این عنوان به گوشی‌ای با سخت‌افزار نسبتا قدرتمند نیاز خواهید داشت و بسته به نوع سخت‌افزار گوشی شما، باید انتظار داغ شدن و لگ را داشته باشید. بازی فقط برای نسخه‌های اندروید ۹ به بالا قابل نصب می‌باشد؛ با این اوصاف اگر شرایط نصب بازی را دارید، حتی یک لحظه هم درنگ نکنید و وارد دنیای مسابقات اتومبیل‌رانی شوید.


F1 Mobile Racing

گرافیکی ترین بازی های موبایل

قطعا فرمول ۱ یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیز‌ترین ورزش‌های حوزه اتومبیل‌رانی می‌باشد که علاقه‌مندان بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. اگر شما هم به این رشته علاقه‌مند هستید، بازی F1 Mobile Racing مخصوص شما است. این عنوان توسط Codemasters Software Company Ltd توسعه یافته و به صورت رایگان منتشر شده است که توانسته نمره ۴٫۵ از ۵ را از اپ‌استور گوگل دریافت کند که نشان‌دهنده کیفیت بالای این بازی است.

بازی F1 Mobile Racing از روی نسخه کنسولی همین عنوان ساخته شده و سازندگان تمام سعی خودشان را کرده‌اند تا یک تجربه کنسولی را برای ما به ارمغان بیاورند که تا حدود زیادی موفق بوده‌اند، البته بازی دارای کمبود‌ها و محدودیت‌هایی است و قابل مقایسه با نسخه کنسولی آن نیست. با وجود تمام این کمبود‌ها، هم‌چنان عنوان F1 Mobile Racing بهترین بازی در حوزه فرمول ۱ محسوب می‌شود و از نظر گرافیک فنی کمتر عنوانی در این پلتفرم به پای آن می‌رسد.

گیم‌پلی بازی و هندلینگ واقع‌گرایانه و سخت، از نکات مثبت بازی محسوب می‌شود و حتما از کنترل ماشین‌ها لذت خواهید برد. صداگذاری در سطح مطلوبی قرار دارد و هیچ ایرادی در این زمینه به بازی وارد نیست. یکی از نکات جذاب این بازی، لایسنس بودن تیم‌ها و رانندگان بزرگ می‌باشد و شما می‌توانید در نقش راننده موردعلاقه خودتان به مسابقه با رقبای خود بپردازید که به جذابیت بازی افزوده است.

شما می‌توانید این بازی را به ‌صورت رایگان و برای دو سیستم‌عامل اندروید و آی او اس دریافت کنید.


Real Racing 3

گرافیکی ترین بازی های موبایل

زمان زیادی از عرضه بازی Real Racing 3 می‌گذرد و به جرئت می‌توان گفت که هم‌چنان این عنوان، یکی از برترین بازی‌های racing برای گوشی‌‌های هوشمند می‌باشد که قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در فوریه سال ۲۰۱۳ بود که کمپانی ELECTRONIC ARTS، بازی Real Racing 3 را منتشر کرد. در آن زمان کمتر کسی باورش می‌شد که گوشی‌های هوشمند می‌توانند بازی‌ای با این گرافیک را اجرا کنند و قطعا بازی Real Racing 3، تحول بزرگی در بازی‌های گوشی‌های هوشمند ایجاد کرد. این عنوان در هیچ‌ زمینه‌ای کمبود ندارد، ناسکار، فرمول یک و کلاس‌های بسیار متنوعی در بازی وجود دارد که این عنوان را به کامل‌ترین بازی racing برای گوشی‌های هوشمند تبدیل کرده است. هندلینگ ماشین‌ها بسیار طبیعی بوده و تفاوت‌های آشکاری بین آن‌ها احساس می‌شود.

شما با مد‌های مختلفی مواجه هستید که تجربه‌ هرکدام از آن‌ها می‌تواند جذاب باشد. یکی از بزرگ‌ترین نکات مثبت بازی، سخت بودن آن می‌باشد، به‌طوری که شما به راحتی نمی‌توانید از سد رقبای خود عبور کنید و همیشه با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستید که بازی را بسیار جذاب کرده است، البته نسخه قدیمی این عنوان بسیار آسان‌تر بود و خوشبختانه در نسخه‌های جدید این عنوان، بر سختی رانندگی و مسابقه افزوده شده که یک حرکت بسیار هوشمندانه از سوی سازندگان بازی می‌باشد. با گذشت ۸ سال از عرضه عنوان  Real Racing 3، گرافیک بازی فوق‌العاده به‌‌نظر می‌رسد و ELECTRONIC ARTS  با آپدیت‌های فراوان و پشتیبانی مناسب، توانسته بازی خودش را همیشه به‌روز نگه دارد. تنوع پیست‌ها و طراحی آن‌‌ها بسیار راضی کننده‌ بوده و بالاتر از استاندارد‌های گوشی‌های هوشمند ظاهر شده‌ است. ماشین‌ها با وسواس زیاد طراحی شده‌اند و از جزئیات راضی‌کننده‌ای برخوردار هستند. صداگذاری بازی در سطح مطلوبی قرار داشته و ایراد خاصی به آن وارد نیست.

بازی Real Racing 3 به‌صورت رایگان عرضه شده و در اپ‌استور‌های مختلف در دسترس می‌باشد. لازم به ذکر است که بازی از بهینه‌سازی بسیار فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و شما می‌توانید به راحتی آن‌ را در گوشی‌های پایین‌رده اجرا کنید.


NBA 2K Basketball

گرافیکی ترین بازی های موبایل

تعداد طرفداران ورزش جذاب بسکتبال در ایران کم نبوده و اگر شما هم جزو این دسته هستید، قطعا با بازی NBA 2K Basketball آشنا خواهید بود. عنوانی که به جرئت می‌توان گفت یکی از کامل‌ترین و جذاب‌ترین عناوین ورزشی در دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود.

بازی همان‌گونه که انتظارش را دارید از گرافیکی عالی‌ برخوردار بوده و طراحی صورت و فیزیک بدنی بازیکنان‌‌ نیز در سطح مطلوبی قرار دارد. شاید بتوان ایراداتی از نظر طراحی چهره به بازی وارد کرد، اما مطمئن باشید که در گوشی‌های هوشمند، عنوانی بهتر از NBA 2K Basketball در حوزه ورزش بسکتبال پیدا نخواهید کرد. گیم‌پلی بازی دقیقا حس و حال نسخه کنسولی را به شما نمی‌دهد اما همچنان جذاب و روان است.

عنوان NBA 2K Basketball  از بخش‌های متنوع و بسیار جذابی تشکیل شده که باعث می‌شود از بازی خسته نشوید. صداگذاری و گزارش بازی نیز با کمبود‌هایی مواجه بوده و از این حیث بازی تعریف چندانی نسبت به نسخه‌های کنسولی ندارد. اما بزرگ‌ترین مشکل بازی عدم بهینه‌سازی مناسب برای گوشی‌های هوشمند است. اگر از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنید، باید بدانید که بازی NBA 2K Basketball را می‌توانید فقط بر روی پردازنده‌های ARM64  نصب کنید و حداقل به چهار گیگ رم نیاز خواهید داشت. پس قبل از نصب بازی حتما سری به مشخصات گوشی خود بزنید تا با مشکل خاصی روبه‌رو نشوید.

خوشبختانه بازی رایگان بوده و شما می‌توانید به راحتی آن را از اپ‌استور‌ها یا سایت‌های مختلف دانلود کنید.


eFootball PES 2021

گرافیکی ترین بازی های موبایل

فوتبال محبوب‌ترین رشته ورزشی در جهان، که مخاطبین میلیونی آن هیچ‌گاه از تماشای مستطیل سبز، خسته نخواهند شد. اگر مثل اکثر مردم جهان دیوانه فوتبال هستید، قطعا با نام PES آشنا خواهید بود. عنوانی از کمپانی Konami که با تجربه چندین ساله خود در امر ساخت بازی PES نشان داده که استاد این کار است. امروزه بستری فراهم شده که شما می‌توانید عنوان eFootball PES 2021 را علاوه بر کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی خود، بر روی گوشی‌های هوشمند نیز تجربه کنید.

بازی از نظر گرافیکی و گیم‌پلی نمی‌تواند دقیقا حال و هوای نسخه کنسولی را برای شما به ‌نمایش بگذارد، ‌اما مطمئن باشید که شما را ناامید نخواهد کرد. این عنوان از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و چهره‌سازی‌ با توجه به محدودیت‌های سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند قابل قبول می‌باشد. Konami لایسنس تیم‌های بزرگی مانند منچستر‌یونایتد، یوونتوس، بایرن‌مونیخ و تیم‌های دیگر را به‌دست آورده و خوشبختانه بسیاری از آن‌ها در نسخه گوشی‌های هوشمند eFootball PES 2021 هم وجود دارد. بخش‌های متعددی در این عنوان وجود دارد و اگر از بازی‌های دوستانه لذت نمی‌برید، می‌توانید پا به دنیای تجارت فوتبال بگذارید و تیم خودتان را بسازید و با تیم‌های گیمر‌های دیگر به رقابت بپردازید.

بازی رایگان بوده و برای دو سیستم‌عامل اندروید و آی او اس در دسترس می‌باشد. تنها چیزی که شما نیاز دارید سخت‌افزار مناسب و اتصال دائمی به اینترنت خواهد بود.


Call of Duty: Mobile

گرافیکی ترین بازی های موبایل

سری cod،‌ همیشه یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها در هر نسلی از کنسول‌ها بوده و ما با بخش چند نفره و داستانی این عنوان خاطرات زیادی را ثبت کرده‌ایم. حال نوبت به آن رسیده که با گوشی‌های هوشمندی که در دستانمان قرار گرفته وارد دنیای COD شویم.

عاشقان بازی شوتر اول شخص به‌هیچ وجه نباید Call of duty:Mobile را از دست بدهند، چون این بازی هیچ کم و کاستی نسبت به نسخه‌های کنسولی این فرانچایز محبوب نداشته و با گیم‌پلی و به‌خصوص گرافیک بی‌نظیرش می‌تواند همان حس آشنای همیشگی را به شما القاء کند. اگر کنترلر‌های مختلفی در دسترس‌ دارید، معطل نکنید و با اتصال آن به گوشی‌خود، لذت مضاعفی از بازی ببرید. Activision این عنوان را به صورت رایگان در اختیار مصرف‌کنندگان گوشی‌های اندروید و آی او اس عرضه کرده و تنها نگرانی شما، پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای همیشه در صحنه خواهد بود. هیچ الزامی در خرید تفنگ و اقلام مختلف بازی بر شما وارد نیست و شما می‌توانید با افزایش ساعت‌های بازی، لوت خوبی به‌دست آورید. اما همچنان، افرادی در بازی خواهید دید، که با پرداخت پول و خرید اقلام مختلف بازی، یک قدم از شما جلوتر هستند


Bright Memory

گرافیکی ترین بازی های موبایل

Bright Memory یک عنوان شوتر اول‌شخص می‌باشد که با گرافیک فنی و بصری فوق‌العاده‌اش شما را شگفت‌زده خواهد کرد، نکته عجیبی که باعث می‌شود خیلی بیشتر از قبل گرافیک بازی را تحسین کنید این است که بازی Bright Memory در بخش فنی تنها توسط یک شخص به نام Xiancheng Zeng توسعه یافته است.

داستان بازی درمورد زنی به نام شیلا است که به دنبال پیدا کردن و پس‌گرفتن داده‌های اطلاعاتی می‌باشد، در کل باید گفت که داستان بازی قابل‌قبول است، اما نباید انتظار زیادی از آن داشت. گیم‌پلی این عنوان بسیار خوب کار شده و سیستم‌شوتینگ بازی بسیار روان به‌نظر می‌رسد و شما در حال استفاده از سلاح‌های مختلف احساس خوبی را کسب خواهید کرد.


Modern Combat 5

گرافیکی ترین بازی های موبایل

بازی‌های شوتر اول‌شخص، نقش بزرگی در شکوفایی صنعت بازی‌های ویدیویی داشته‌اند و بسیاری از ما با عناوین این سبک خاطره‌های بسیار زیادی داریم. خوشبختانه کمپانی Gameloft در ساخت بازی‌های اول شخص هیچ‌وقت کم‌کاری نکرده و ما شاهد عناوین اول‌شخص بزرگی از این کمپانی هستیم.

یکی از این عناوین، بازی بسیار جذاب Modern Combat 5 می‌باشد که می‌توان گفت یکی از برترین بازی‌های حال حاضر پلتفرم گوشی‌های هوشمند می‌باشد و گرافیک آن می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. بازی دارای دو بخش مولتی‌پلیر و کمپین می‌باشد و هیچ‌چیزی از بازی‌های کنسولی کم ندارد. داستان بازی مربوط به یک سرباز آمریکایی خیانت‌کار می‌باشد که با ساخت گروه تروریستی و حمله به آمریکا، سعی بر نابودی این کشور دارد، شما در نقش یک سرباز آمریکایی قرار دارید که باید جلوی این خیانت‌کار را بگیرید و آن را نابود کنید.

بخش کمپین بازی با‌ وجود مشکلاتی مثل هوش مصنوعی ضعیف، هم‌چنان بسیار سرگرم‌کننده می‌باشد و مراحل بازی قطعا برای شما جذاب خواهند بود. اما جذاب‌ترین بخش بازی، قسمت مولتی‌پلیر آن می‌باشد که شما در مد‌های مختلف به مبارزه با دیگر افراد می‌پردازید. بخش مولتی‌پلیر بازی، تا حدود زیادی مشابه عنوان COD: MOBILE  می‌باشد و بسیار عالی ساخته شده است. صداگذاری و گیم‌پلی بازی Modern Combat 5 بسیار خوش‌ساخت بوده و شما با تجربه این عنوان، ساعات خوشی را سپری خواهید کرد.

بازی کاملا رایگان بوده و به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما بازی را با گوشی‌های میان‌رده یا بالا‌رده تجربه کنید، زیرا بهینه‌سازی بازی خوب کار نشده و بازی دارای لگ و افت فریم فراوانی است.


Into the Dead 2

گرافیکی ترین بازی های موبایل

بازی Into the Dead 2 توسط استودیوی بازی سازی PIKPOK منتشر گشته است و این بازی از لحاظ گرافیک فنی و بصری بدون شک جزو برترین‌های پلتفرم گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید و سازندگان به خوبی توانستند بر روی این بخش از بازی کار کنند و ما شاهد مشکل خاصی در گرافیک بازی نیستیم.

در این بازی باید به دل زامبی‌ها بزنید و هرچه‌قدر که می‌توانید زامبی‌های بیشتری را از پای در بیاورید و نابود کنید، تنوع زیاد تفنگ‌ها و شخصی‌سازی آن‌ها باعث می‌شود که هیج‌گاه از بازی خسته نشوید و در کل می‌توان بازی Into the Dead 2 را یک عنوان سرگرم‌کننده دانست که قادر است تا ساعت‌ها شما را به خود مشغول کند.


Black Desert Mobile

گرافیکی ترین بازی های موبایل

Black Desert Mobile در سبک نقش‌آفرینی و جهان‌باز می‌باشد که نسخه موبایل آن در سال ۲۰۲۰ عرضه شد و می‌توان گفت که نسخه موبایل این بازی از نظر گرافیک هیچ تفاوت خاصی با نسخه‌های کنسولی خود ندارد و سازندگان به خوبی توانستند ساخته خودشان را برای موبایل پورت کنند.

شخصیت خود را انتخاب کنید و به شخصی‌سازی آن بپردازید، سپس با ساخت شخصیت خود، باید وارد جهان بازی شوید و به ماموریت‌های مختلف بازی بپردازید. این ماموریت‌ها از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند و وجود آیتم‌های مختلف در بازی باعث شده است که تجربه بازی بسیار لذت‌بخش‌تر شود و این بازی را به علاقه‌مندان به عناوین نقش‌آفرینی توصیه می‌کنیم. این بازی را از اپ‌استور‌های مختلف دریافت کنید.


Fortnite

گرافیکی ترین بازی های موبایل

Fortnite عنوانی است که نه‌تنها صنعت بازی‌سازی را تحت تاثیر خودش قرار داد، بلکه در هر زمینه‌ای که فکر می‌کنید نفوذ کرد و جوامع مختلفی را با خود همراه ساخت. از حاشیه‌های مختلف این عنوان که بگذریم، بازی fortnite بسیار سرگرم‌کننده بوده و شما را می‌تواند معتاد خودش بکند. همچنین گرافیک فنی و بصری آن در حد یک عنوان کنسولی عمل می‌کند و هیچ‌گونه ایرادی به گرافیک بازی نمی‌توان وارد کرد.

EpicGames با انتشار این عنوان به صورت رایگان توانست گیمرهای بیشتری را به سمت این بازی اعتیادآور بکشاند و هم‌اکنون با انتشار بازی بر روی گوشی‌های هوشمند اندروید و ios توانست موفقیت Fortnite را ادامه دهد. این عنوان به‌دلیل محدودیت‌هایی که در اجرای سخت‌افزاری دارد نتوانست مانند Pubg Mobile به موفقیت بزرگی برسد، اما هرگز نمی‌توان گفت که نسخه گوشی‌های هوشمند بازی Fortnite با شکست روبه‌رو شد. اگر گوشی شما دارای پردازنده از نوع ARM64 می‌باشد و از سخت‌افزار قدرتمند آن مطمئن هستید، می‌توانید به تجربه این عنوان بپردازید و مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.


PUBG MOBILE

گرافیکی ترین بازی های موبایل

می‌توان عنوان pubg  را یکی از پرسروصداترین بازی‌های عرضه شده در سال‌های اخیر دانست که با شروع عالی در شبکه steam به شهرت دست‌یافت. این بازی در سبک اکشن و بقا می‌باشد و شما در این بازی باید سعی ‌کنید از بین ۱۰۰ گیمر دیگر که همراه شما به رقابت می‌پردازند، جان سالم به‌در برده و مقام اول را کسب کنید. بازی pubg در سال ۲۰۱۸، توسط شرکت چینی Tencent، برای گوشی‌های هوشمند اندروید و ios منتشر شد و همانند نسخه‌های دیگر این عنوان در پلتفرم‌های مختلف با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد، به‌طوری‌که Pubg در سال ۲۰۱۸ موفق به کسب عنوان بهترین‌ بازی سال در حوزه گوشی‌های هوشمند شد.

این بازی از گرافیک خیره‌کننده‌ای در گوشی‌های هوشمند بهره‌ می‌برد و قطعا شما را محو خود خواهد کرد. کنترل بازی می‌تواند برای اولین‌بار که به تجربه این عنوان می‌پردازید کمی پیچیده و سخت به‌نظر برسد، اما با صرف ساعت‌های بیشتر در بازی می‌توانید قلق بازی را به‌دست آورید. از حیث گرافیک فنی نیز این عنوان بدون شک جزو برترین بازی‌های پلتفرم گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید و جزئیات، بافت و … در بهترین سطح ممکن قرار دارند. خوشبختانه این عنوان با آی‌پی ایران در دسترس بوده و نیازی به تغییر ‌آی‌پی نخواهید داشت. اگر به‌د‌نبال یک بازی در سبک اکشن و بقا می‌گردید، Pubg تمام نیاز شما را برطرف خواهد کرد.


DEAD TRIGGER 2

گرافیکی ترین بازی های موبایل

به جرئت می‌توان گفت که بازی Dead Trigger 2، یکی از برترین عناوین شوتر اول شخص در سبک زامبی است که برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده است و اکثر گیمر‌های این پلتفرم با آن آشنایی دارند. بازی Dead Trigger 2 توسط کمپانی Madfinger Games ساخته و عرضه شده است. این عنوان در اپ‌استور گوگل نمره فوق‌العاده ۴٫۵ از ۵ را دریافت کرده که نشان‌دهنده محبوبیت این عنوان در بین کاربران گوشی‌های هوشمند است.

بازی دارای ۴ مد مختلف می‌باشد که هرکدام از آن‌ها جذابیت خاص خودشان را دارند. در مد اول باید تعداد مشخصی از زامبی‌ها را از بین ببرید تا به مراحل بعدی راه پیدا کنید، در مد دوم شما با یک محدودیت زمانی مواجه هستید و در یک بازه زمانی مشخص باید هرچه‌قدر که می‌توانید زامبی‌ها را نابود کنید، در مد سوم باید یک وسیله را از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل کنید و در طول مسیر حواستان به زامبی‌ها باشد تا کشته نشوید، در مد چهارم باید از یک وسیله یا یک منطقه محافظت کنید و اجازه ندهید که آن وسیله به دست زامبی‌ها نابود گردد. خلاصه تجربه بازی Dead Trigger 2، با آن گرافیک چشم‌نوازش می‌تواند بسیار جذاب باشد و به شما پیشنهاد می‌کنم که حتما این عنوان را در گوشی هوشمند خود نصب کنید.

بازی Dead Trigger 2 کاملا رایگان بوده و برای دو سیستم‌عامل اندروید و آی او اس در دسترس می‌باشد.


Dead by Daylight Mobile

گرافیکی ترین بازی های موبایل

قطعا عنوان Dead by Daylight یکی از برترین بازی‌های ترسناک و بقا است که توسط شرکت Behaviour Interactive  توسعه یافته و عرضه شد. عنوانی بسیار جذاب با گرافیک خیره‌کننده که قطعا هیجان را به شما منتقل می‌کند. قانون بازی بسیار ساده است. ۴ بازمانده و ۱ قاتل در بازی وجود دارد که در مقابل هم قرار گرفته‌اند، اگر شما در نقش قاتل هستید، باید قبل از آن‌که بازماندگان فرار کنند آن‌ها را به قتل رسانده و به محلی به نام Sacrificial Hook،‌ منتقل کنید.

اما اگر در نقش بازماندگان هستید باید با همکاری یکدیگر هرچه سریع‌تر ژنراتور‌‌های برق را تعمیر کرده و پا به فرار بگذارید. بازی می‌تواند بدون این ‌که احساس خستگی کنید ساعت‌ها شما را مشغول سازد. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های ترسناک هستید و می‌خواهید استرس و نگرانی وصف‌نشدنی را تجربه کنید، عنوان Dead by daylight را حتما بر روی گوشی‌های هوشمند اندروید یا آی او اس  خود نصب کنید.


Bully

گرافیکی ترین بازی های موبایل

Bully عنوان خاطره‌انگیز دیگری از RockstarGames که برای گوشی‌های هوشمند، بازسازی شده. داستان بازی مربوط به پسری قلدر و خرابکار به‌نام جیمی هاپکینگز است که همیشه سعی می‌کند برای معلمان‌ و مدرسه خود دردسر ایجاد کند، این داستان جذاب به همراه یک گرافیک خیره‌کننده شما را شگفت‌زده خواهد کرد و قطعا تجربه چنین بازی‌ای در گوشی بسیار لذت‌بخش می‌باشد.

از همان ابتدا تا انتهای بازی شما درحال تجربه کارهایی هستید که در دوران مدرسه به فکرتان خطور می‌کرد. کلاس را به‌هم بریزید؛ با هم‌کلاسی‌های خود دعوا کنید، معلمان خود را آزار دهید، از دست انتظامات مدرسه فرار کنید و از بازی در نقش قلدر مدرسه لذت ببرید. شاید این عنوان به‌دلیل محدودیت‌های مختلف در گیم‌پلی، در حد و اندازه‌های فرانچایز GTA نباشد، اما نمی‌توان منکر کیفیت ساخت بی‌نظیر این بازی شد. گیم‌پلی بازی با وجود محدودیت‌ها همچنان سرگرم کننده بوده و شما را ساعت‌ها درگیر خود می‌کند. این عنوان هم از بهینه‌سازی بسیار خوبی برخوردار می‌باشد و شما نیاز به گوشی قدرتمندی برای تجربه این عنوان ندارید. همچنین Bully را می‌توانید بر روی گوشی‌های اندروید و آی او اس تجربه کنید.


Gangstar Vegas

گرافیکی ترین بازی های موبایل

بازی Gangstar Vegas، یکی از موفق‌ترین عناوین کمپانی Gameloft می‌باشد که در سبک جهان‌آزاد و اکشن می‌باشد. شما در این بازی با یک محیطی تقریبا مشابه با فرانچایز GTA روبه‌رو هستید و باید سعی کنید با انجام ماموریت‌های مختلف، سطح خودتان را بالا‌ ببرید. سازندگان بازی از بخش آنلاین عنوان gta v الهام گرفته‌اند و شما در همان اولین نگاه متوجه شباهت بسیار زیاد عنوان Gangstar Vegas با بخش آنلاین GTA V  خواهید شد.

بازی Gangstar Vegas از لحاظ گرافیک فنی و بصری یکی از پرقدرت‌ترین عناوین گوشی‌های هوشمند می‌باشد و باید اعتراف کرد که با توجه به جهان بزرگ بازی، جزئیات آن بسیار عالی است و قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. ماموریت‌های بازی بسیار متنوع بوده و شما می‌توانید به‌صورت تک‌نفره یا گروهی آن‌ها را به اتمام برسانید. شما قادر هستید که گروه مافیایی خودتان را در بازی بسازید و ساعت‌ها با دوستان خود به تجربه این عنوان جذاب بپردازید.

اگر از طرفداران بازی‌های جهان آزاد و به‌خصوص فرنچایز GTA هستید، حتما عنوان Gangstar Vegas را تجربه کنید. این بازی رایگان بوده و متاسفانه با آی‌پی ایران در دسترس نیست و شما باید با استفاده از اپلیکیشن‌های تغییر‌دهنده آی‌پی به سرور‌های بازی وارد شوید. به‌غیر از همین مشکل، بازی هیچ ایراد دیگری ندارد و یک عنوان باکیفیت برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود.


SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom

گرافیکی ترین بازی های موبایل

این بازی بسیار مهیج در سال ۲۰۲۰ توسط شرکت Purple Lamp Studios توسعه یافت و توسط کمپانی THQ برای پلتفرم‌های کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر شد. نسخه اندرویدی این عنوان بعد از گذشت حدود ۶ ماه توسط استودیو HandyGames منتشر شد.

بازی SpongeBob SquarePants:BFBB در سبک اکشن و ماجراجویانه بوده و شما در این بازی باید با کمک باب‌اسفنجی و دوستانش، شهر بیکینی‌باتم را از هجوم ربات‌ها نجات دهید. بازی از فضای بسیار زنده و رنگارنگی برخوردار است و گرافیک فنی فوق‌العاده‌ای دارد که واقعا چیزی از نسخه‌های کنسولی آن کم ندارد. اگر شما هم عاشق شخصیت باب‌اسفنجی و شهر بیکینی‌باتم هستید، قطعا از این بازی لذت خواهید برد. متاسفانه این عنوان، فقط برای دارندگان گوشی‌های اندرویدی در دسترس می‌باشد و هنوز اطلاعاتی از انتشار بازی بر روی سیستم‌عامل آی او اس از سوی سازندگان منتشر نشده.


MORTAL KOMBAT

گرافیکی ترین بازی های موبایل

دیگر همه گیمر‌ها با سری مورتال کمبت آشنا هستند، بازی‌های این سری همیشه از یک کیفیت خوب بهره می‌برند و می‌توان مورتال کمبت را یکی از باثبات‌ترین سری‌های دنیای بازی‌های ویدیویی دانست. همه‌ی ما با مبارزات خشن و خونین این سری خاطرات زیادی داریم و تجربه این عنوان در گوشی‌های هوشمند خود قطعا لذت‌بخش خواهد بود.

نسخه موبایل MORTAL KOMBAT دارای گرافیک فنی بسیار باکیفیتی می‌باشد و از نظر بصری نیز محیط مبارزات بسیار جذاب هستند و دست کمی از نسخه‌های اصلی این عنوان ندارند، مبارزات بازی جزو نکات مثبت این بازی به حساب می‌آید و مثل همیشه مبارزات در اوج خشونت و هیجان هستند و بازی به خوبی شما را غرق مبارزات آن خواهد کرد.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی گرافیکی ترین بازی های موبایل - گیمفا