مادی برای تجربهی بازی Resident Evil: Village با دوربین سومشخص منتشر شد
از ابتدای سال جاری میلادی که شخصیت Lady Dimitrescu معرفی شد، طرفداران سری Resident Evil مشتاقانه منتظر مواجهه با این شخصیت منفی بلندقامت بودهاند. با تلاشهای طرفداران، شخصیت Lady Dimitrescu تا کنون به نسخههای بازسازیشدهی عناوین Resident Evil 2 و Resident Evil 3 پورت شده و محبوبیتش روز به روز در حال افزایش است.
یکی از مواردی که از زمان عرضهی هفتمین عنوان سری Resident Evil، نسبت به گذشته متفاوت است، دوربین بازی است که از سال ۲۰۱۷ به بعد، به دوربین اولشخص تغییر یافته است. در حالی که مطمئنا که تعداد زیادی از بازیبازان، تجربهی بازیها را با دوربین سومشخص ترجیح میدهند. برای این دست از طرفداران عنوان Resident Evil: Village، خبری خوبی داریم و آن هم این است که یکی مادسازان طرفدار بازی موردبحث، مشکل آنها با دوربین بازی را برطرف کرده است.
به تازگی ویدئویی در یوتیوب بارگذاری شده است که نتیجهی تلاشهای مادسازی با نام Fluffyquack را نشان میدهد. این طراح ماد، توانسته است دوربین بازی Resident Evil: Village را از حالت اصلی اولشخص، به حالت سومشخص تغییر دهد. در ویدئویی که از این ماد منتشر شده، یکی از کاتسینهای بازی به همراه برخی از صحنههای اکشن آن نمایش داده شده است.
به طور کلی، ماد مذکور به شما این امکان را میدهد که آخرین عنوان از سری Resident Evil را، با دوربینی مشابه دوربین نسخههای قدیمیتر آن (به عنوان مثال دوربین بازی Resident Evil 4) اجرا کنید. هرچند ویدئوی منتشرشده از این ماد خیلی کوتاه است، اما همین ویدئوی کوتاه هم برای نمایش عملکرد خوب ماد موردبحث کافی است. شما میتوانید این ماد را از طریق صفحهی سازندهی آن در وبسایت Patreon دریافت نماید.
البته این اولین مادی نیست که کاربر Fluffyquack برای بازی Resident Evil: Village طراحی کرده است. اگر به صفحهی این کاربر در وبسایت Patreon نگاه کنید، متوجه مادهای دیگری که برای این بازی ساخته است هم خواهید شد. از جملهی این مادها، میتوان به مادی که امکان تنظیم میدان دید را به بازیبازان میدهد، و همچنین مادی که حشرات اطراف جادوگران را نامرئی میکند اشاره کرد. البته Fluffyquack به انجام تغییراتی در نسخهی دموی بازی Resident Evil: Village هم پرداخته است.
عنوان Resident Evil: Village که در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه (۷ می) عرضه شد، تا کنون توانسته است که علاوهبر جامعهی طرفداران خود، تحسین منتقدین را هم برانگیزد. حتی برخی بر این باورند که علیرغم اینکه بازی مذکور، ترسناکترین عنوان این سری به حساب نمیآید، اما با این وجود ارزش دو بار بازی کردن را دارد.
بیشتر محبوبیت بازی Resident Evil: Village، به شخصیت Lady Dimitrescu بازمیگردد که در ماههای پایانی کمپین بازاریابی کپکام (Capcom)، به نوعی طوفان به پا کرد. هر چند این ماد و سایر مادهای منتشرشده، باعث میشوند بازی مذکور مدتی طولانیتر بازیبازان را مشغول خود کند، اما در حقیقت این Lady Dimitrescu است که طرفداران سری Resident Evil را تا حد زیادی هایپ کرده است.
در ادامه میتوایند علاوهبر مشاهدهی آنلاین ویدئوی منتشرشده از ماد موردبحث، آن را با سه کیفیت متفاوت نیز دانلود کنید:
دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P
عنوان Resident Evil: Village هماکنون در دسترس کاربران کنسولهای ایکسباکس سری ایکس/سری اس، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی و همچنین در اختیار مشترکین سرویس گوگل استادیا قرار دارد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
تیتر مشکل داره لطفا درست کنید
خداییش کاری به خشک بودن کاراکتر و بد راه رفتنش ندارم(خب یه ماد دیگه)
اما چقدر خوب میشد کپکامو سیدیپراجکتو….از راکستار یاد میگرفتن که از خیلی سال پیش موضوع دوربین اول و سوم شخصو در اختیار خود کاربر قرار میدن
سلام خسته نباشی دلاور
اینکه گفتین کپکام و سیدی باید از راکستار یاد بگیرن خب این درست نیست. دلیلاشم بگم:
اولا اینکه نباید بگید یاد بگیره، چون این نشون میده شما با دید نقص و ضعف به کپکام و سیدی و بقیه ی شرکتا نگاه میکنی. اینکه راکستار از دو دوربین استفاده میکنه کار حارق العاده ای نیست این نشون نمیده که راکستار بخاطر این از بقیه ی شرکتا برتره بلکه همه ی شرکتا میتونن اینکار رو انجام بدن مثل بتسدا. ولی خودشون اینکارو نمیکنن طبق دلیل دومم که پایین میگم
دلیل دومم اینه که من برای یه بازی ترسناک و خطی داستانی اونم رزیدنت ایول، دو دوربینه بودن رو ترجیح نمیدم بلکه یه بازی خطی داستانی بنظرم باید یه دوربین ثابت داشته باشه یا اول شخص باشه یا سوم شخص باشه(اینو ایول فنای قدیمی میفهمن). با بازیای جهان باز کاری ندارم.
در اخر باید بگم که دوربین سوم شخص برای بازیای خطی داستانی بهتره چون باعث میشه با شخصیت اصلی و داستان بازی بیشتر ارتباط برقرار کنیم.
با تشکر ( آرام بخوانید)
البته همون دید اول شخص بازیای راکستار افتضاحه
چرا؟
چون لول دیزاین بازیاش بر اساس سوم شخص بودنه
همه ی بازیاش همینطورن
این قضیه که یه بازی کلا اول شخص باشه یا سوم شخص بهتره چون لول دیزاین بهتر در میاد
همین اول شخص خوبه واسه این بازی ولی psvr2 اگه بیاد فکر کنم قابلیت vr رو هم بهش اضافه میکنن.
قابلیتهای دسته+صدای سه بعدی+ Vr چه شود
حاجی فک کنم تیتر یه کوچولو اشتباه شده نوشتی اول شخص
خیلی عالی شده. من که خیلی خوشم اومد :rotfl:
توی ماد قبلی که ساخته بودن ایتن سر نداشت
پس الان چجوری سر داره؟
کاش واقعا سوم شخص بود . :heart: :yes: