استودیوی ساکر پانچ در حال استخدام نیروهای جدید است
استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch Productions)، توسعه دهندهی ارشد عناوین Ghost of Tsushima ،Infamous و Sly Coope، برای توسعهی پروژهی بعدی خود نویسندهی ارشد جدیدی را استخدام میکند.
ساکر پانچ به لطف عشق و علاقهی فوق العادهای که بازیبازان نسبت به Ghost of Tsushima از خود بروز دادند، توانسته تا خود را به عنوان یکی از استودیهای خاص و مهم در صنعت بازیهای ویدیویی مطرح کند. پس از گذشت سالها از ارائهی سری محوب و پر طرفدار Infamous، ساکر پانچ توانست تا نام خود را دوباره در بین نامزدهای رویداد Game Developers Choice نامزد کند و به نوعی شکوه خود را باز به دست آورد.
اکنون به نظر میرسد که بعد از کسب موفقیتهای فراوان، استودیوی ساکر پانچ به سراغ توسعهی یک بازی جدید رفته است. هرچند که هنوز به طور قطع مشخص نیست که این عنوان در حال توسعه یک IP جدید است یا دنبالهی یک عنوان قدیمی، اما طرفداران از هم اکنون برای آن هیجان زده شدهاند. به هر حال، آنچه که مشخص است این است که ساکر پانچ در حال حاضر به شدت به دنبال گسترش تیم توسعهی خود برای کار بر روی بازی بعدی این استودیو است. این استودیو اخیرا آگهی شغلی جدیدی منتشر نموده که به استخدام یک نویسندهی ارشد داستان بازی اشاره میکند.
ساکر پانچ در حال حاضر به دنبال یک نویسندهی ارشد بازی برای پروژهی بعدی خود است. بر طبق این آگهی جدید این موقعیت کسی را نیاز دارد که دارای تجربهی قابل توجهی در توسعهی داستان بازیهای ویدیویی به ویژه در ساخت و توسعهی بازیهای ویدیویی AAA میباشد. نکته مهم در این آگهی شغلی این است که با توجه به شرایط لازم ذکر شده باری استخدام فرد، میتوان نکاتی را از بازی بعدی در دست تویعهی آنها متوجه شد.
اینطور که به نظر میرسد ساکر پانچ به دنبال فردی ماهر در خلق یک داستان شخصیت محور در یک بازی جهان باز است. این ممکن است که بدین معنا باشد که ساکر پانچ در حال حاضر به دنبال ساخت یک بازی ویدیویی دیگر و شخصیت محور مشابه Infamous و یا Ghost of Tsushima میباشد. از طرفی اگر هم این بازی عنوان جدیدی باشد، احتمال میرود که ساکر پانچ خیلی تغییری در رویهی خود ایجاد نکند و بازی با همان حال و هوای بازی قبلی خود بسازد چرا که حداقل از فروش آن مطمئن خواهد بود.
در حال حاضر، بازیبازان طرفدار آثار این استودیو در مورد آنچه که از ساکر پانچ انتظار دارند، به دو دسته تقسیم شدهاند. از یک طرف، Ghost of Tsushima تبدیل به یک بازی بسیار موفق و عالی شده و بسیار از بازیبازان مشتاق دنبالهی آن یا یک بازی دیگر در همان اتمسفر هستند. در عین حال، بسیاری از بازیبازان امیدوارند که به سری Infamous فرصتی دیگر داده شود. به علاوه، در حالی که احتمال ساخت همهی اینها ممکن است، ساکر پانچ در حال حاضر مشغول ساخت یک بازی چند نفره نیز هست. البته هنوز چیز زیادی از آن منتشر نشده، اما بدون شک این بازی چند نفره در حال توسعه است.
اگر بازی جدید این استودیو قصد داشته باشد تا یک سری نوستالژیک را احیا کند، بدون شک فرنچایز Infamous بهترین انتخاب است. این مجموعه از زمان انتشار نسخهی اولیهی در سال ۲۰۰۹ به موفقیت نسبتا خوبی رسید و برخی از مکانیکهای خاص گیمپلی آن به یک الگو در توسعهی سایر بازیهای ویدیویی بدل شدند.
اگر یک IP کاملا جدید در دست کار باشد، احتمالا چند سالی طول میکشد تا اطلاعاتی از آن منتشر شود. به هر حال، تکمیل شدن سیستم مبارزاتی نسبتا بی نقص و عالی بازی Ghost of Tsushima و ایجاد یک جهان زیبا و رنگارنگ در آن در حدود شش سال طول کشید و این تلاش با کیفیت در نهایت نتیجه داد.
همچنین در صورت تمایل میتوانید نقد بررسی آخرین ساختهی این استودیو، Ghost of Tsushima را از اینجا به قلم آریا مقدم بخوانید.
نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در این زمینه چیست؟ به نظرتان بازی بعدی ساکر پانچ چه خواهد بود؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
گوست ۲ که معلوم شد تو دست ساخته ، احتمالا چند نفره هم دارن ، اینم احتمالا مال یک بازی جدیده
شاهکاری دیگر درراه است
احتمالا میخواد یه پورت بهینه از Ghost of Tsushima برا ویندوز منتشر کنه.
یه infamous بزنین دیه ۸ سال شد
گوست آف سوشیما گیمی بود با محتوای دقیق تاریخی و گیم پلی شاهکار – به سلامتی سازنده هاش :beer: :rose:
:heart: :beer:
واقعا همه چیش شاهکار بود
ماموریت هاش
داستانش
مهم تر از همه ! گیم پلیش !!
و اینکه یکی از اون بازی هایی بود که قشنگ حس داشت
و باز هم تعجب میکنم چجوری متای این بازی ۸۳ شده !
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
دهه هشتادی ها چرا مدل نوشتنون اینجوری شده؟ :pain:
به دیگه میگید دیه
سلام رو سلاپ مینویسید
داداش رو دابش مینویسید
اول جمله هاتون عامو مینویسید تا احساس شاخ بودن داشته باشید
نگران آینده هستم که چه بلایی قراره سر زبان پارسی بیاد 😥
فردوسی کجایی 😥
:laugh:
:rotfl: :rotfl:
راست میگی اینا رو هس
ولی عامو رو قبول ندارم بیا شیراز پیرمرد ۷۰ ساله میگه عامو 😀 :rotfl:
رو به نابودی………
این استودیو خیلی محبوب شده و واقعا حقشه :heart:
گوست ۲ چ شود :heart:
New inFamous 😎
ای جان
ایی جانم
توی نسل هشت خیلی خوب استعدادش رو نشون داد
البته تمام استودیو های سونی همینن چیز جدیدی نیست
همه شون با استعدادن
مخصوصا استودیوی lucid games با destruction All stars با متای ۶۰ :rotfl:
واقعا ساکر پانچ عالی است و خلاق ولی اسمشون یکم جالب نیست (کلمه اولش)(xd)
کلمه دومش که قشنگتره (پانچ) :beatup:
کرم از خود درخته که میگن یعنی این مگه من استدیو هیت کردم که میای تیکه میندازی و فن بوی بازی در میاری اتفاقا گفتم استدیو عالی ای است و تازه به نظرم اسمش هم قشنگه فقط با اسمش شوخی کردم
ذهن منحرف
من مثل فیلم های اصغر فرهادی پایانش باز گذاشتم شما با توجه به فکر خودت ببینی با خوندن کلمه اول استدیو چی میفهمی پس فقط من ذهنم کثیف نیست 😀 ( شوخی )
پ.ن: حالا جدا از شوخی اسمش خیلی باحاله من خودم حال میکنم اسمش رو میگم
نگا دیگه عزیز دلم ماس مالی نکن!!
مثه مرد بگوووو آرررره!!!
تازه ساکر استار هم بازی میکنم 😀 😀
همونقدری که ماکروسافت چسبیده به نسل قبل، سونی داره رگباری گونی گونی انحصاری معرفی میکنه. دمت گرم ساکر پانچ :bomb: :footmouth:
گوست ۲؟؟؟ممکنه گوست ۲ باشه اگه باشه که عالیه این استودیو با این بازی خودشو ثابت کرد. اگه بخوان نسخه دوم رو بسازن و حسابی رو بازی کار کنن و یه بازی نسل نهمی انقلابی بسازن دیگه چی بشه :chic:
چرا اینقدر خبر راجع به ساکرپانچ با شک میاد؟ مگه قبلا رسما اعلام نکردن که گوست ۲ رو دارن میسازن؟ حتی آگهی شغلی شون داد میزد که گوست ۲ رو دارن میسازن چون نوشته بود کسی که گوست ۱ رو بازی کرده باشه و با تاریخ ژاپن آشنایی داشته باشه ، والا ما هم به شک میفتیم امیدوارم همون گوست ۲ باشه چون عالی بود مخصوصا مبارزاتش ضعف هاشو برطرف کنن یه بازیه معتاد کنندس جهانشو گسترش بدن از چیز هایی که تو محیطه مراحل فرعیشو عمیق تر کنن خلاصه تنوعش بیشتر بشه غولی میشه این بازی تنوع دشمنارو یادم رفت خلاصه بشدت منتظر نسخه ۲ هستم کاش یجوری بسازن قسمت های بعدیشم بتونن بسازن
ی روح سوشیما نسل نهمی میخوایم :دی
چیزی که مشخصه Sucker Punch Productions میخواد بزرگ تر از قبل بشه و داره تیمش گسترش پیدا میکنه از این موضوع خیلی خوشحالم اون بازی چند نفرشون هم احتمالا یه پروژه کوچک تره نسبت به بقیه بازی هاشون و ممکنه بخش آنلاین Ghost of Tsushima باشه درباره بازی که دارن میسازن ولی هیچ ایده ای ندارم که دقیقا چی ممکنه باشه
گوست شاهکار نیست ولی فوق العادست
برخلاف نظرت راجب سیستم مبارزه،از نظر من کمبت این بازی جزء تاپ تن کمبت های این نسل یا حتی تاریخ گیمه،به لطف سیستم ارتقا و skill پیشرفته و وجود استایل های مختلف،مبارزاتش نتنها تکراری نمیشه بلکه جذاب تر هم میشه.من سیستم مبارزه این بازی رو برترین نکته مثبتش میدونم
ماموریت های فرعی هم تنوع کافی رو داشتن(البته جای کار هم داشتن) ولی مهمترین مشکلات گوست در دو مورد خلاصه میشه
مورد اول هوش مصنوعی خیلی بد دشمنا هنگام مخفی کاریه که قبلا راجبش حرف زدم.کارهای غیر منطقیه دشمنا خیلی زیاده و میدان دیدشونم واقعا افتضاحه.یه کمپ کامل رو از دشمنا پاک سازی میکنی و هزار جور صدای شمشیر و فریاد مغول ها شنیده میشه ولی وقتیوارد چادر های کمپ میشی میبینی سرباز مغول گرامی عین مترسک تو چادر ایستاده 😐 انگار نه انگار یه دنیایی بیرون چادر وجود داره :-/
مشکل دوم گرافیک فنی و مشکلات لیپسینگ(ناهماهنگ بودن حرکات چهره با دیالوگ ها) هستن.گرافیک فنی در قسمت هایی مثل صخره ها و آتش و برخی از بافت های محیطی ضعیفه و ساکرپانچ سعی کرده با گرافیک هنری این مشکلات رو بپوشونه
بعضی وقتا شاهد مشکلات دوربین هم هستیم.گفته بودم ماموریت های فرعی در کل خوبن ولی بعضیاشون که باید دنبال ردپا بگردی ساختاری تکراری پیدا می کنن
ضمن تکمیل حرفتون ؛ گوست از نظر من یه ایراد دیگه داشت و اون موشن کپچر بود ؛ البته سطح انتظارات ما از فرست پارتی های سونی بیش از حد بالاست و در مقایسه با موشن کپچر های گاد و لست ؛ به نظرم انیمیشن های صورت یه مقدار خشک بود ؛ البته بازم تاکید میکنم که نسبت به باقی بازی های بزرگ سونی یکم ضعیف تر بود وگرنه نسبت به بازی های یوبی سافت و EA یه سر و گردن بالاتر بود ؛ هوش مصنوعی بازی میتونست بهتر باشه
و همینطور متاسفانه انیمیشن های راه رفتن شخصیت اصلی و… خشک بودن!
ولی خب در فوقالعاده بودنش هیچ شکی نیست