شایعه: کلیپ کوتاه تازهای از بازی Elden Ring فاش شد [تکذیب شد]
از زمان معرفی عنوان Elden Ring در E3 گذشته، هواداران استودیوی محبوب فرامسافتور مشتاقانه منتظر دریافت جزئیات جدیدی از این بازی بودهاند. در این مدت، اطلاعات کمی مثل حیات وحش پویای بازی فاش شده است، اما هنوز شاهد اطلاعات رسمی نبودهایم. در رویداد E3 2019 از بازی Elden Ring رونمایی شد و در جریان کنفرانس مایکروسافت شاهد تریلری سینماتیک از این اثر بودیم.
اگر یادتان باشد ماه گذشته کلیپهای متعددی از بازی Elden Ring فاش شد که کیفیت خوبی هم نداشتند. بر اساس گزارشهای متعدد از سوی منابع داخلی مختلف، تریلر و جزئیات فاش شده به یک ساخت قدیمی از بازی مربوط میشدند، ساختی که سهامداران و اعضای داخلی باندای نامکو (Bandai Namco) را هدف قرار داده بود. به احتمال زیاد سطح کیفی و گیمپلی تغییرات گستردهای را نسبت به آن کلیپها به خود ببیند. همچنین اطلاعات منتشر شده به ما میگویند که تریلر رسمی کاملاََ با این نمایش تفاوت دارد.
دقایقی پیش یک منبع بینام در ۴chan کلیپ تازهای را منتشر کرده است و به نظر میرسد که کلیپ مذکور بخشی از همان ویدیوی تریلر مخصوص سهامداران باشد. با این وجود، باید به این موضوع تاکید کنیم که منابع داخلی این کلیپ کوتاه را تایید نکردهاند و هنوز مشخص نیست که آیا با یک ویدیوی تقلبی روبهرو هستیم یا خیر.
بهروزرسانی:
کلیپ فاش شدن فیک بود. به نظر میرسد که این ویدیو توسط یکی از آرتیستهای آرتاستیشن ساخته شده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
😯
من نمیدونم چرا توو این دو تا سکانسی که نشون دادن از نظر فضاسازی هم دارکو حماسی تور بود و هم مدرن بود…شایدم اشتباه کنم..
فرامسافتور دیگه معروف شده به طراحی محیطهای فوقالعاده در کنار طراحی باسهای استثنایی
الدنرینگ اگه ۲۰۲۲ بخواد بیاد عجب جنگی بشه سال بعد…
امیدوارم همین ۲۰۲۱ بیاد
هایپ چسبیده به سقف برج میلاد :inlove:
کی میتونیم این ابرشاهکار رو تجربه کنیم
با همین ۵ ثانیه؟ امیدوارم مثل بقیه بازیاش اونقد سخت نباشه که بعد ۲ ساعت نتونی بری. اصلا چی میشه درجه سختی داشته باشه؟!
خب بازیاش بخاطر همون سختی خاص هستن بعد بیاد بازی رو آسون کنه؟
بازی مال قشر کژوال نیست، برای طرفداران بازی های هاردکور ساخته شده. (البته این دو قشر برتری به یکدیگر ندارن فقط سلیقه اس). دلیل نذاشتن آپشن انتخاب درجه سختی اینه که فرام سافتور به دنبال اینه که اولاََ حس موفقیت و شکست دادن دشمنی سرسخت رو به وجود بیاره و یک نوع حس موفقیت و دستاورد به وجود بیاد. این که وقتی داخل کامیونیتی دو نفر وارد بحث میشن، هر دو نفر با ذوق و شوق در مورد شکست دادن فلان باس یا اسپید ران یا god run صحبت کنن، نه این که هر کسی یک view خاص خودش رو از بازی داشته باشه. در بازی های اکشن ادونچر سوم شخص مثل آنچارتد هدف یک روایت عالی و ماجراجویی بلاک باستر هستش و وقتی دو نفر در موردش بحث می کنن یک view کاملاََ مشابه دارن چون هدف روایته و روایت ثابته، اما برای بازی هاردکورد که درش اژدها و خدایان و هیولاهای مخلتف رو ازبین میبری و هدف قشر هاردکور هستش، اگر سختی های متفاوت داشته باشن اون کامیونیتی همیشه سردرگم هستش. و چون اینجا هدف گیمپلی چالش برانگیز هستش نه چیز دیگری، دید هر شخص نسبت به بازی کاملاََ متفاوت خواهد بود و کامیونیتی همدیگر رو درک نخواهند کرد.
جدای از تمامی این موارد فرام سافتور با بازی های سخت مشهوره و اصلاََ این عزت و احترام رو به دلیل طراحی بازی های سخت اما نه unfair بدست آورده. ارائه درجه سختی خیانت به کامیونیتی سولزبورن هستش. وقتی محور کلیدی سختی بازی باشه و اگر ناگهان در این آثار درجه سختی اعمال بشه دیگه point view هر کس با دیگری فرق داره و هیچوقت بازی مطرح نمیشه.
اگرچه در حقیقت به شکل هوشمندانهای بازی یک نوع درجه سختی مناسب حال خودش داره و اون هم Summoning نام داره، می تونین برای شکست باسها از دیگری کمک بگیرین. یا overlevel بشین یا build های overpower رو انتخاب کنین. این یعنی طراحی هوشمندانه.
سولز باز نیست که اینو میگی 😐
بازیای میازاکی سخت نیستن، فقط واسه هر کسی ساخته نشدن، هم داستان هم گیمپلی مخصوص آدمای خاصیه (نمیگم این ادما الزاما برترن، صرفا بازی برای مخاطب عام نیست، علاقهی زیادی به جست و جو و مطالعه در کنار صبر احتیاج داره)
درجه سختی رو موافق نیستم ولی اینکه بشه همه جا سیو کرد خیلی بهتره البته اینم با یه مکانیزم خاص مثلا موقع مبارزه ها نشه سیو کرد موقع مبارزه با باس ها نشه سیو کرد و اینکه بشه سیو همه جا کرد ولی با محدودیت ، چون واقعا باختن و برگشتن به اول ماجرا وقت میخواد که خیلی ها ندارن خب ، امیدوارم الدن رینگ یه رویکرد خاصی داشته باشه به این موضوع
مثل اینکه دیمن سولز فقط اینطوریه
و گروه سری سولز تو هر منطقه دو سه تا بنفایر داره با کلی شورتکات پشم ریزون
:yes:
امیدوارم کامبت بازی مثل دارک سولز نباشه چون مهمترین مشکل من با دارک سولز کامبتش بود
از طرفی امیدوارم لول دیزاین بازی چیزی مثل دارک سواز یک باشه و طراحی باس هاش مثل دارک ۳ و طراحی و فضاسازی بلادبورن(اگر این ۳ تا ویژگی رو همزمان داشته باشه که کار خیلی سختیه ولی شک ندارم بهترین بازی سال انتشارش میشه)
با توجه به تاکید خود فرام سافتور و از طرفی اطلاعات از سمت معتبرترین اینسایدر فرام سافتور، کمبت به شدت شبیه Dark Souls هستش با این تفاوت که حس برخورد ضربات بهتر القاء میشه و یک سری المان های جدید مثل همون Arm وجود داره.
موضوع دوم در مورد طراحی و فضاسازی، با توجه به تریلرهای لیک شده و این که بازی چندین Kingdom بزرگ داره، من حدس میزنم هر Kingdom فضاسازی خاص خودشون رو دارن و بازی می تونه چندین فضاسازی متفاوت در قالب این بازی ارائه بده و تقریباََ هم فضاسازی بلادبورن رو ببینیم هم DSها.
در مورد لول دیزاین هم امیدوارم همون دارک سولز ۱ مبنا باشه چون هنوز ندیدم دیزاین هاب به این زیبایی در اثری اعمال بشه.
اصلی ترین مشکل من با سری دارک سولز کامبت بازیه!!! هرچقدر سعی کردم باهاش کنار بیام نتوستم…دلیلش هم به خاطر اینکه زیادی خشک و مصنوعیه(نظر شخصی)
عجیبه به نظر من که اصلا خشک و مصنوعی نیست تم دارکی که بازی داره به شدت زیباست …
آقا کریمی خسته نباشی :rose: ببین اینکه بازی ۱۶ سال به بالا به این معناست سیستم قطع عضوی نداره؟
نداره. البته درجه بندی سنی موقتی بود، ممکنه تا ماه منتهی به انتشار بازی تغییر کنه، اگر همین باشه یعنی قطع عضو نداره.
ممنونم بابت جوابتون :rose:
دایی تو همسن بابای منی 😐 درجه سنی رو میخوای چیکار دقیقا
برادر درجه سنی به خاطر این میگم که سیستم قطع عضوی داره یا نه من چون تین سیستم قطع عضو دوست دارم ببین داره یا نه :-/
داداش یه درخواست دارم
اگه با گوشی میای تو سایت اون غلط گیر خودکارشو فعال کن
اگه با پیسی میای تو سایت
یکم با دقت تر تایپ کن
غلط های املایی و نگارشیت جوریه که بعضی وقتا آدم نمیتونه بخونه حتی!
آقا کریمی سوال داشتم به نظر شما اینE3خبری از الدرن میشه
اینکه ۶ ثانیه بود کلا
احتمال نداره یه تریلری از الدن رینگ نشون بدن تو e3؟
سال ساختش از ۲۰۱۳ بوده دیگه نه؟
۲۰۱۶٫
چه فضای دارک و سورئالی داره :inlove:
کاشکی یچی امسال نشون بدن باو مردیم بسکه صبر کردیم براش
امیدوارم اگه اپن ورلد میشه
اپن ورلد خالی نباشه و پر از محتوا باشه به طوری که حس filler بودن نده
ساید کوئست های الکی و وقت پر کن نداشته باشه
در یه اقدام انقلابی ، میتونه اپن ورلد باشه بدون مپ و گیمر رو مجبور کنه کل دنیای بازیو تو ذهنش حفظ کنه بجای اینکه ۲۴ ساعته به مارکر های نقشه نگاه کنه
ترتیب شکست دادن باسها هم با خود گیمر باشه جالب میشه! و بر اساس level گیمر باسها scale بشن که گیمر هم نتونه با over_level شدن، باسهارو شکست بده
بازی اون open worldیی که من و شما در ذهن داریم نیست، داخل مصاحبه میازاکی با IGN، توضیح میده که بازی وسیع و عظیمه، اما ساختار OPEN WORLD بازی های دیگر رو نداره، مثلا ساید کوئست ها همچنان شباهت به آثار قبلی فرام سافتور رو دارن. بازی با نام Open-Field مطرح شده، یعنی دنیای وسیع در همان قالب ساختار قدیمی فرام سافتور. محیط وسیعی که ازش برای گیمپلی و سیستم مبارزه استفاده شده. خیلی در مورد این سیستم نمی دونیم، اما تنها نکتهای که بهش تاکید شده اینه که بازی یک open world متفاوت و در مسیر همان بازی های قبلی فرام سافتور هستش.
بعید می دونم فرام سافتور از Map استفاده کنه، اما برای این کار باید محیط های به شدت به یاد ماندنی خلق کنه و چون بازی عظیم هستش لازمه که تک تک بناها و مسیرها آنقدر طراحی منحصر به فردی داشته باشند که بازی باز به خوبی مسیرها رو با چند بار بازی کردن در آن لوکیشن، حفظ کنه. داخل عناوین قبلی محیط های منحصر به فرد زیاد بود اما برای یک اثر عظیم این کار طاقت فرسا تر هم میشه براشون.
بنظر من یه مپ فیزیکی داشته باشه شخصیت اصلی که راه هارو نشون بده یا مکان هارو ، بدون مارکر مقصد و محلی که الان توشیم و اینا
مثل یه نقشه ی واقعی
اره این جالبه
عین نقشه هایگنج قدیمی صرفا شکل و شمایل کلی دنیای بازیو نشون بده( بدون جزییات زیاد) ولیمکان گیمر رو نشون نده
جهت یابی با استفاده از level design و حفظ کردن مناطق خاص دنیای بازی و پرسیدن از npc ها باشه
اینکه یه نقشه بزرگ کپیپیست بسازن و چهارتا map marker روش بذارن در شان میازاکیو فرام سافتور نیست
منظورت رو تمیز نفهمیدم ولی کل قشنگی بازیای فرام سافتور اینکه ندونی کجا بری و چیکاری و یکهویی شوکه بشی !! به نظرم نباید کوچکترین هینتی تو بازی باشه و دقیقا به اندازه دارک یا حتی بیشتر سخت باشه کامبت بازی
از طرفی اصلا فکر نمیکنم بازی جهان باز باشه تنها چیزی که میشه گفت اینکه نسبت به گیم های قبلی وسیع تره و اون المان هایی که تو بازی های جهان باز نقش دارن فکر نکنم داخل این بازی پیاده سازی بشن
نقشه ی فارکرای دو یادته
قشنگ میگرفت تو دستش
حالا مارکر هاش رو حذف کن
یکم هم از جزییاتش کم کن میشه چیزی که مد نظر منه
یا ساده تر بگم نقشه های گنج رددد و بلک فلگ!
جااااان نزدیک به انتشار این بازی هستیم :inlove:
تریلر رو تیکه تیکه میدن بیرون بعد به مردم میگن سر هم کنید:-D
نمی دونم فقط من احساس کردم انگاری تو فاز دکتر استرنج بود این کیلیپ یا بقیه هم احساس کردن :laugh: :laugh:
همین؟
شاید بازی در دو زمان متفاوت جریان داره.
همه تو کف این بازی هستیم. استاد میازاکی.
به مولا خسته شدیم از بس صبر کردیم
من دیگه رد دادم امیدوارم میازاکی یک جور گند بزنه به این بازیش که تا آخر عمرش این افتضاحش یادش نره و بفهمه که نباید بازیش با یک تیزر و تاریخ انتشار معرفی کنه بعد شعور مخاطب به کتفش بگیره
اصلا شاید بازیش وجود خارجی نداره 😀 😀 :rotfl: (شوخی)
بازی های میازاکی فوق العاده هستن همین دارک سولز ها تقریبا ۱سال تا ۲ سال تو دست ساختن ولی شاهکار در میان نمره هاشون رو ببینید متوجه می شید تازه حجمشون هم نسبت به بقیه بازی کم تره امیدوارم این اثر خوب در بیاد
کریمی جون سیکرو با اون همه پشم ریزونی شماره ۵ خدایی ؟
من تازه امروز خبرو دیدم 😐