سونی نشان تجاری جدیدی برای Soho Engine به ثبت رساند
طبق جدیدترین گزارشهای منتشر شده، شرکت سونی یک علامت تجاری جدید برای Soho Engine را در اروپا به ثبت رسانده است. شاید این اتفاق در نگاه اول عادی به نظر برسد اما احتمالا میتواند خبر از تمرکز سونی بر روی احیای یکی از مجموعههای محبوب و قدیمی خود بدهد.
استودیوی تیم سوهو (Team Soho) در واقع سازندهی یک بازی ماجراجویی، جنایی و جهان باز به نام The Getaway برای کنسول پلیاستیشن ۲ به شمار میآید. این عنوان شاید در زمان عرضهی خود امتیازات یا میزان فروش بسیار بالایی را به ثبت نرسانده باشد اما در همان زمان بسیار مورد تحسین منتقدین و بازیبازان قرار گرفت و بدون شک هواداران نسبت به شنیدن اخبار جدید آن خوشحال خواهند شد.
با این که شرکت سونی هنوز به صورت رسمی به بیان اطلاعاتی نپرداخته است اما ثبت یک نشان تجاری جدید برای Soho Engine میتواند حامل اخبار جالبی باشد. در واقع حدس و گمانها نشان میدهند که احتمالا استودیوی پلیاستیشن لندن در حال کار بر روی یک نسخهی جدید از سری The Getaway است. لازم به ذکر است خبر توسعهی یک انحصاری جدید برای کنسول پلیاستیشن ۵ توسط این مجموعه تایید شده و آنها قبلا توسعهی عنوان The Getaway: Black Monday را نیز در دست داشتهاند؛ از همین رو احتمال ساخت یک نسخهی جدید از سری The Getaway برای کنسول پلیاستیشن ۵ توسط استودیوی پلیاستیشن لندن وجود دارد.
در نهایت برای ارائهی جزئیات بیشتر باید منتظر اعلام رسمی شرکت سونی بمانیم.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
اوه اوه سونی معلوم نیست چه برنامه هایی داره برامون :pray:
هیچوقت سونی رو دست کم نگیرید
نسل جدید تازه شروع شده
و حتما غافلگیرانه عمل میکنه.
نشان تجاری playstation home هم ثبت شده . جیم رایان در چند سال آینده عملکردی از خود نشان خواهد داد که همگان را انگشت به دهان خواهد گذاشت و این آغازش است به علاوه مدیا مولکول پروژه ای را برای حضور dreams در psvr2 در دست دارد
عرض ادب و احترام خدمت جناب آقای حسن اکرامی . امیدوارم روز خوبی را گذرانده باشید . مجموعه ی Team Soho که به آن نیز SCEE Internal Development Team و یا SCEE Studio Soho می گویند یک توسعه دهنده ی بازی های ویدیویی بریتانیایی است که به نوعی یکی از زیرمجموعه های شرکت Sony Computer Entertainment نیز می باشد . لازم به ذکر است این استودیو در منطقه ی Soho شهر لندن واقع گردیده است و نام آن معرف محل سکونت آن نیز می باشد ( همچون استودیوی بازی سازی Santa Monica ) . این شرکت در سال ۱۹۹۴ تأسیس گردید . لازم به توضیح است در اوایل کار این استودیو آن قدر کوچک بود که توانایی ساخت بازی های ویدیویی را به شکل به روز نداشت و اکثر اعضای آن را افرادی تشکیل می داده اند که فارغ التحصیلان جوان دانشگاه های مختلف بریتانیا بودند . علی ایحال بعد از دو سال از تأسیس این استودیو اولین محصول ایشان با نام NBA ShootOut در سال ۱۹۹۶ برای پلتفرم پلی استیشن معرفی گردید . جالب است بدانید در سال ۲۰۰۲ این استودیو به طور کلی تعطیل گردید و بخش زیادی از اعضای آن به استودیوی Psygnosis ملحق شدند و در نهایت استودیوی Psygnosis نیز به London Studio تغییر نام داد . اما جالب اینجاست برند Team Soho به خاطر نشان تجاری عنوان The Getaway: Black Monday توسط شرکت سونی تا به امروز حفظ گردیده است و لازم است بدانید که این نشان تجاری مجدداً توسط سونی تمدید گردیده است . لازم به ذکر است کارگردان آخرین اثر استودیوی Team Soho یعنی The Getaway شخص Brendan McNamara بود که بعد از جدایی از شرکت خود ، شرکت بازی سازی Team Bondi را تأسیس نمود و بخشی از اعضای سابق Team Soho نیز به ایشان ملحق شدند . استودیوی Team Soho بعد از اولین عنوان خود به ترتیب هر ساله به معرفی یک اثر اقدام نمود و هم برای پلتفرم نسل اول پلی استیشن و هم نسل دوم پلی استیشن کار کرده است . بخش زیادی از تمرکز این شرکت بر روی عناوین ورزشی و در اصطلاح Sport معطوف بوده حال آن که این شرکت در کارنامه ی خود عناوین مختلف دیگری نیز داشته است . علی ایحال این استودیو به نوعی دیگر وجود خارجی نداشته و شرکت مادر ایشان یعنی سونی نیز به شدت در خبر رسانی از فعالیت استودیوهای زیرمجموعه ی خود محافظه کاری می کند . سخت است که بتوان دقیقاً پیش بینی نمود افرادی که بعضا در این استودیو کار کرده اند امروز در چه جایگاهی قرار دارند . گمان می کنم دلیل تمدید نشان تجاری Soho Engine نیز نه حفظ افراد قدیمی این استودیو است و نه زنده کردن مجدد این استودیو می باشد بلکه صرفاً به این دلیل نشان تجاری تمدید شده است تا ناشر بتواند مجدداً از IP های قدیمی استودیوی سابقش استفاده نماید . حال این که ناشر تصمیم به زنده کردن کدام یک از این آثار گرفته باید صبور بود . پیروز و پایدار باشید .
ای جاااااااان :inlove:
هوووووووو
برو که رفتیم :inlove:
یادش به خیر این بازی خیلی قشنگ بود بهت نمیگفت به کدوم سمت بپیچی راهنما میزد یعنی باید اون سمتی میچرخیدی
بازیش هم هلس نداشت بخوری من کلی به زور رفتم جلو بعد یک روز تو کلوپ دیدم یک نوب از من خیلی جلوتر رفته پشمام ریخت گفتم صد در صد چیت زدی گفت نه
گفتم پس چه جوری تا اینجا اومدی هلسش پر نمیشه. گفت میری کنار دیوار وای میسی هلست پر میشه این قیافه من بود :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: با چه بدبختی یک ضرب بدون هلس پر کردن جلو رفته بودم رکورد زده بودم :rotfl:
سونی چه برنامه ای داری برامون؟ :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship: