ویدئوی جدید Returnal به توضیح مکانیسم حلقههای زمان میپردازد
هفتهی آینده شاهد انتشار بازی مورد انتظار Returnal به صورت انحصاری بر روی کنسول پلیاستیشن ۵ خواهیم بود. این بازی محصول جدید استودیوی هوسمارک (Housemarque) به شمار میآید و میتواند به خوبی پیشرفت سازندگان در طراحی یک عنوان منحصر به فرد را نشان دهد.
به گفتهی استودیوی هوسمارک، بازی Returnal قرار است یک تجربهی اکشن مبتنی بر روایت داستانی علمی-تخیلی را برای بازیبازان فراهم کند و گیمپلی آن دارای المانهای سبک روگلایت خواهد بود؛ چرا که شخصیت اصلی آن در یک حلقهی زمانی عجیب گرفتار شده است و پس از مرگ باید ماجراجویی خود را در یک دنیای جدید دوباره آغاز نماید. حال استودیوی هوسمارک ویدئوی جدیدی از مکانیسم عمل حلقههای زمانی در بازی Returnal را منتشر کرده است که جزئیات بیشتری را در اختیار بازیبازان قرار خواهد داد.
طبق اطلاعات منتشر شده، بازی Returnal المانهای مختلفی از سبک روگلایت دارد؛ به طور مثال هنگامی که بازیبازان کشته شوند، باید کار خود را از ابتدا شروع کنند. در این حال که بازیبازان از دنیای جدیدی شروع به ماجراجویی خواهند کرد، تنها یک سلاح کوچک در دست دارند. در این حین افراد باید در هر بیوم مجددا به مبارزه بپردازند تا بتوانند اسلحه و مهمات مختلف را جمعآوری کرده و به ارتقای تجهیزات خود بپردازند. با این که بخشی از پیشرفت بازیبازان با هر بار کشته شدن از بین خواهد رفت اما برخی از ارتقاهای بزرگ و دستاوردهای قبلی همچنان حفظ خواهند شد.
به گفتهی استودیوی هوسمارک یکی از اصلیترین تفاوتهای بازی Returnal با عناوین اصلی سبک روگلایت، در این خواهد بود که پس از پاکسازی یک بیوم و رسیدن به دنیای بعدی، بازیبازان نیاز ندارند به صورت کامل به مبارزه با تمامی دشمنان بپردازند. همچنین مبارزه با باسفایتها تنها یک بار صورت خواهد گرفت و در موارد بعد به صورت اختیاری رخ خواهد داد. در عوض بازیبازان این دفعه با تجهیزات و اسلحههای جدیدی وارد بیوم شدهاند و میتوانند تجربهای متفاوت را رقم زنند.
بازی Returnal قرار است در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ (۳۰ آوریل ۲۰۲۱ میلادی) به صورت انحصاری بر روی کنسول پلیاستیشن ۵ عرضه شود. در پایان شما میتوانید جدیدترین تریلر این اثر را در زیر مشاهده نمایید:
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
امیدی ندارم به بازی
ولی امیدوارم متای بالایی بگیره و هیترارو بسوزونه حسابی
چیکار ترولرها و هیترها داری.
شماها عضقتون متا و این کل کلهای بچه گونست؟
لذت ببرین از بازیها و چیکاره رقیب دارین.
من خودم returnal رو بازی بدی نمیدونم.بدم نمیاد ازش و ایده های خوبی داره اگر خوب پیاده سازی کرده باشن.
انشالله ps5 بگیرم تجربش میکنم.
من با متا کاری ندارم
شخصا خودم دوست نداشتم بازیو و بنظرم گند میزنه
واسه ی حرف این اون هم گیمی رو پلی نمیدم
صرفا فقط میخوام روی این هیترا کم شه
هنوزم نمیتونم درباره بازیش نظر قطعی بدم نسبت بهش دو دلم ولی امیدوارم بازی عالی ای در بیاد و Housemarque هم به سونی ثابت بشه با این بازی و اینکه بین گیمرا بدرخشه این استودیو
به امید موفقیت بازی
بازی خوبی میشه بنظرم :yes:
Preview هایی که دیدم همه خیلی تعزیف کرده بودن به نظرم متاش تو رنج ۸۰ تا ۹۰ میشه
از گیم پلی بازی معلومه بازی خوبی میشه :yes: .
اینکه یه باسو نباید ده ها بار شکست بدی خیلی خوبه
بنظرم جزو تغییرات لازم بود برای این ژانر
دیگه وقتی لم یه باس دست گیمر میاد دلیل نداره ده بیست بار باهاش مبارزه کنه
هرچند یه بدی داره این کارشون اونم اینه که یکم از حس هیجان کلی کم میکنه
گیمر از پیشرفت خودش مطمئنه و شکست خوردن از باس زیاد براش مهم نیست چون نیاز نیست دوباره با باسهای قبلی بجنگه و عملا از درجه هاردکور بودن بازی کم میشه
یه trade off ریسکی هست باید ببینیم جواب میده یا نه
That’s the point lol
اینکه کرکترت قوی تر بشه هر دفعه و راه و روش شکست دادن باس رو بهتر درک کنی یکی از لذت های روگ لایت/ لایک هاست.
توی Risk of Rain 2 و Hades باس ها شکل ها و Moveset های مختلفی دارن بعد یه مدت تکراری میشن ولی اون ایتم هایی هم که میگیری رندومن، کلاس های مختلف و اسلحه ها هم هستن. ده ساعت اول بازی ممکنه کلی وقت ببره شکست دادن هر Level ولی هرچقدر بیشتر بازی میکنی اون باسی که توی RoR2 توی چنددقیقه شکست می دادی رو میتونی زیر ۵ ثانیه بکشی. :laugh:
ریترنال فرق داره قضیه ش چون ترکیبی از Rouge lite و Metroidvania ست. بخاطر داستانش این ویژگی بهش میخوره 😉
به گفتهی استودیوی هوسمارک یکی از اصلیترین تفاوتهای بازی Returnal با عناوین اصلی سبک روگلایت، در این خواهد بود که پس از پاکسازی یک بیوم و رسیدن به دنیای بعدی، بازیبازان نیاز ندارند به صورت کامل به مبارزه با تمامی دشمنان بپردازند. همچنین مبارزه با باسفایتها تنها یک بار صورت خواهد گرفت و در موارد بعد به صورت اختیاری رخ خواهد داد.
این قضیه یکم منو نگران میکنه
از اینجا که می بینیم چیز خوبی هستش
آقا این بازی به نظر من خیلی خوب میشه ، بیشتر شبیه نیر اتوماتا هستش که با اسلحه گرم کار بیشتری میکنه …. به نظرم نمرات خوبی رو هم بگیره ….
بازیش مالی نیست 🙁 🙁 🙁
درکت میکنم عزیزم.
سوزش واقعا درد بدی داره.
اصلا اشکم در اومد.
هق هق هق 😥 😥
من به طرز عجیبی شیفته این بازی شدم خیلی بهش امیدوارم به نظر میرسه خیلی منحصر به فرده دم استودیو هوسمارک گرم اینکه سعی کردن یه چیز مجزا از باقی آثار این سبک رو بسازن خودش ریسک پذیری و شجاعت قابل تحسینیه
بازی خوبی فکر کنم بشه متاش بین ۸۲ تا ۸۹ شاید بالای ۹۰ که احتمالش کمه
به نظرم اگه همینکی که نشون دادن باشه متاش میتونه بالای ۸۰ باشه تا ۹۰ ولی اگه یه چیزای جذاب خفن داشته باشه که نگفته باشن احتمال اینکه بالای ۹۰ بگیره هست
اگه anthem موفق شد اینم موفق میشه 🙄