معرفی سخت ترین بازی های موبایل؛ روی بی رحم بازی ها - گیمفا
معرفی سخت ترین بازی های موبایل؛ روی بی رحم بازی ها - گیمفا
معرفی سخت ترین بازی های موبایل؛ روی بی رحم بازی ها - گیمفا
معرفی سخت ترین بازی های موبایل؛ روی بی رحم بازی ها - گیمفا

معرفی سخت ترین بازی های موبایل؛ روی بی رحم بازی ها

سجاد باقریان
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:00
معرفی سخت ترین بازی های موبایل؛ روی بی رحم بازی ها - گیمفا

بازی‌های هاردکور را می‌توان جزو خاص‌ترین ساخته‌های این صنعت بزرگ دانست و عناوین باکیفیت زیادی  در این سبک پیدا می‌شوند که دارک ‌سولز، بلاد بورن و … تنها نمونه‌های اندکی از بازی‌های هاردکور هستند که همگی با آن‌ها آشنا هستیم، ولی همه‌ی ما توانایی به پایان رساندن آن‌ها را نداریم. تجربه چنین عناوینی حوصله و مهارت بالایی را می‌طلبد که در صورت داشتن این دو فاکتور، مطمئن باشید که عاشق بازی‌های هاردکور خواهید شد. ما در این مقاله دوباره به سراغ گوشی‌های هوشمند رفته‌ایم و می‌خواهیم سخت‌ترین بازی‌های موبایل را خدمت شما معرفی کنیم و به بررسی مختصر آن‌ها بپردازیم.

Ninja Arashi 2

سخت ترین بازی های موبایل

می‌توان Ninja Arashi 2 را دارک‌سولز گوشی‌های هوشمند نامید، این بازی به‌خاطر مبارزات سخت و باس‌های سرسختش به محبوبیت بسیار زیادی دست یافته است. Ninja Arashi 2 توانایی آن را دارد که اعصاب شما را مثل آب خوردن به‌هم بریزد تا شما به فکر کوبیدن گوشی به دیوار بیفتید.

تله‌ها به شکل بی‌رحمانه‌ای در طول مراحل جای داده شده‌اند و عبور از آن‌ها کار هرکسی نیست، بارها پیش می‌آید که از یک مانع عبور می‌کنید و یک سرباز تفنگ‌دار از درون دیوار شما را غافل‌گیر می‌کند و کشته می‌شوید. تنها یک ضربه باعث می‌شود تا نینجای بازی بمیرد و همه‌چی از ابتدا شروع شود، البته تا سه بار اول، بعد از مرگ به چک‌پوینت‌ها می‌روید، ولی بعد از سه بار همه چیز از نو شروع می‌شود و کل یک مرحله طولانی را باید از همان ابتدا شروع کنید. در پایان هر فصل، با باس اصلی مواجه می‌شوید که مبارزه با آن‌ها واقعا سخت و دشوار بوده و از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. اگر از عاشقان سبک اسکرولینگ هستید و به دنبال چالش‌های سخت می‌باشید، حتما بازی Ninja Arashi 2 را تجربه کنید.

عنوان Ninja Arashi 2 برای دو سیستم‌عامل اندروید و IOS منتشر گشته و شما می‌توانید آن را از اپ‌استور‌های مختلف دریافت کنید.

Getting Over It with Bennett Foddy

سخت ترین بازی های موبایل

گاهی اوقات شاهد ترند شدن بازی‌هایی هستیم که حتی خود سازندگان آن عنوان هم فکرش را نمی‌کردند که روزی ساخته آن‌ها به این محبوبیت بزرگ دست پیدا کند. یکی از همین عناوین، بازی Getting Over It می‌باشد که با یک ایده عجیب و بسیار ساده توانست بر سر زبون‌ها بیفتد.

شما در این بازی با شخصیتی که در کوزه گیر کرده است سر و کار دارید و باید با کمک تنها یک چکش به آن کمک کنید تا به بالای کوه برود. البته کوه‌نوردی با چکش اصلا آسان نیست و کنترل شخصیت بازی عذاب‌آور بوده و واقعا آدم را کلافه می‌کند، باید گفت که تنها جذابیت بازی نیز به همین سختی آن مربوط است. فرض کنید صدها متر از کوه بالا رفته‌اید و تنها با یک اشتباه بسیار کوچک، شخصیت بازی سقوط می‌کند و به نقطه ابتدایی بازی برمی‌گردد، فقط امیدوار هستم که در این شرایط بتوانید خودتان را کنترل کنید!

Getting Over It with Bennett Foddy را می‌توانید برای دو سیستم‌عامل اندروید و IOS دانلود و نصب نمایید.

Dumb Ways to Die 3

سخت ترین بازی های موبایل

دنیای بازی‌های ویدیویی به واسطه ایده‌ها و خلاقیت‌ بازی‌سازان زنده است، حال این ایده می‌تواند از نحوه کشته شدن موجودات زنده الهام گرفته شده باشد. همان‌طور که از نام بازی ۳ Dumb Ways to Die مشخص است، در این عنوان با نحوه کشته شدن موجودات بامزه مواجه هستیم که برخلاف اسم آن، شامل خشونت چندانی نیست.

۳ Dumb Ways to Die در واقع از چندین مینی‌گیم مختلف تشکیل شده که هرکدام از آن‌ها در ابتدا بسیار ساده و بامزه بوده و رد شدن از سد آن‌ها اصلا دشوار نیست، اصلی‌ترین فاکتور سخت‌کننده بازی، زمان است. بعد از عبور از مراحل آسان‌تر، محدودیت‌های زمانی هم به مراحل اضافه می‌شود و در این‌جا است که سختی اصلی بازی را تجربه خواهید کرد. شما باید از موانع عبور کرده و سعی کنید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مراحل را به اتمام برسانید. نحوه کشته شدن کاراکتر‌ها برخلاف تصوری که دارید بسیار بامزه بوده و شاهد صحنه‌‌های بسیار جالب و جذابی هستیم.

عنوان ۳ Dumb Ways to Die به صورت رایگان منتشر شده است و برای دو سیستم‌عامل اندروید و IOS در دسترس می‌باشد.

VVVVVV

سخت ترین بازی های موبایل

VVVVVV نام یکی از سخت‌ترین بازی‌های موجود برای گوشی‌های هوشمند می‌باشد که استودیو Terry Cavanagh، در نام‌گذاری این عنوان از تیغه‌های موجود در محیط بازی الهام گرفته است. عنوان VVVVVV دارای قیمتی معادل ۲٫۹ دلار می‌باشد و تا به الآن نزدیک به پنجاه هزار بار در اپ‌استور گوگل دانلود شده است.

داستان بازی درمورد یک موجود فضایی است که سیاره‌ او نابود شده و مستخدم‌های سفینه‌‌اش در محیط‌هایی خطرناک به دام افتاده‌اند که شما باید به شخصیت اصلی کمک کرده تا آن‌ها را پیدا کند. داستان بازی بسیار ساده است و نباید توقع چندانی از آن داشت، اما مهم‌ترین بخش این عنوان مربوط به گیم‌پلی آن می‌باشد. شما باید با جابه‌جایی موجود فضایی و تغییر جاذبه، مراحل را به سلامت پشت سر بگذارید و سعی کنید که به تیغه‌هایی که دورتادور محیط را پوشانده‌اند برخورد نکنید. کنترل شخصیت اصلی بسیار سخت بوده و شما کار دشواری را در پیش خواهید داشت. گرافیک پیکسلی بازی VVVVVV این امکان را به تمامی دارندگان گوشی‌های هوشمند می‌دهد که آن را بدون هیچ مشکلی اجرا کنند.

تنها با پرداخت ۲٫۹ دلار می‌توانید یکی از سخت‌ترین بازی‌های موجود برای اندروید و IOS را تجربه کنید.

That Level Again

سخت ترین بازی های موبایل

اگر سرتان برای تجربه‌ یک عنوان بی‌رحم درد می‌کند، حتما بازی That Level Again را در نظر داشته باشید. این بازی توسط استودیو IamTagir انتشار یافت و خیلی زود توانست به محبوبیت بزرگی در بین کاربران گوشی‌های هوشمند دست پیدا کند که در ادامه متوجه خواهیم شد که این محبوبیت اصلا بی‌دلیل نیست.

در همان ابتدای بازی، شما وارد یک اتاق می‌شوید و باید با ضربه زدن بر روی یک دکمه قرمز، از کنار تیغه‌ها عبور کنید تا به انتهای اتاق برسید و در خروجی را باز کنید، به احتمال خیلی زیاد در اولین دفعه به تیغه‌ها برخورد خواهید کرد و باید همه ‌چیز را از ابتدا شروع کنید، اما چه چیزی این بازی را منحصر به‌ فرد کرده است؟ بگذارید بسیار رک و ساده بگویم که شما از ابتدا تا انتهای بازی فقط با یک مرحله تکراری سر و کار دارید و با عبور از اتاق، متوجه می‌شوید  که دوباره با همان اتاق و همان تیغه‌ها مواجه هستید، البته هر دفعه نحوه عبور از تیغه‌ها و رسیدن به در خروج شکل جدیدی به خود می‌گیرد و شما باید با استفاده از متنی که در ابتدای هر مرحله برایتان به نمایش در می‌آید، نحوه رد شدن از اتاق را کشف کنید.

خوشبختانه بازی کاملا رایگان بوده و قادر هستید به راحتی آن را برای دو سیستم‌عامل اندروید و IOS دریافت نمایید.

Dead Cells

سخت ترین بازی های موبایل

بازی Dead Cells تا حدود زیادی به عنوان Ninja Arashi مشابه است، اما مبارزات این بازی بسیار سریع‌تر و شلوغ‌تر بوده و با تجربه آن سختی و هیجان را با هم احساس خواهید کرد. قیمت بازی کمی زیاد به‌نظر می‌رسد و برای تجربه آن باید ۸٫۹ دلار بپردازید، اگر با قیمت آن مشکلی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما این عنوان باکیفیت را تجربه کنید.

داستان بازی درباره‌ی کیمیاگری است که پا به قلعه‌ نفرین شده‌ای می‌گذارد تا رمز و راز‌های آن مکان را کشف کند، در مجموع می‌توان گفت که داستان Dead Cells قابل‌قبول بوده و می‌تواند شما را جذب خود کند. قطعا مبارزات هیجان‌انگیز و دشوار، مهم‌ترین قسمت بازی را تشکیل می‌دهد که به بهترین شکل ممکن کار شده است. شما با مبارزات بسیار شلوغ و دشواری روبه‌رو هستید که به سادگی نمی‌توانید از آن‌ها جان سالم به‌در ببرید. گرافیک و موسیقی بازی هم در سطح مطلوبی قرار داشته و نمی‌توان ایراد خاصی به آن‌ها وارد کرد.

بازی Dead Cells برای دو سیستم‌عامل اندروید و  IOS موجود می‌باشد.

Trap Adventure 2

سخت ترین بازی های موبایل

بازی Trap Adventure 2 بی‌رحم‌ترین و بی‌منطق‌ترین عنوان تاریخ بازی‌های ویدیویی است که تجربه آن قطعا شما را کلافه خواهد کرد. این بازی توسط فردی به نام Hiroyoshi Oshiba ساخته شده که گویا قصد او از ساخت  Trap Adventure 2، تنها عذاب دادن گیمر‌ها است.

تله‌ها از هیچ منطقی پیروی نمی‌کنند و در غیرممکن‌ترین مکان‌ها ظاهر خواهند شد، به هیچ چیزی در بازی نمی‌توانید اعتماد کنید و در انجام کوچک‌ترین کار‌ها باید کاملا احتیاط کنید، البته احتیاط هم کافی نیست، مطمئن باشید که در نهایت به دام یک تله بی‌رحم خواهید افتاد. فرض کنید در حال پریدن بر روی یک سکو هستید و به یکباره سکو غیب می‌شود، یا دیوار بر روی سر شما آوار می‌شود، اگر صبر و حوصله کمی دارید، به گوشی خود رحم کنید و اصلا سراغ تجربه بازی Trap Adventure 2 نروید.

Bridge Constructor

سخت ترین بازی های موبایل

همیشه بازی‌های پل‌سازی مورد توجه گیمر‌ها قرار گرفته است، بازی‌هایی که با یک گیم‌پلی بسیار ساده اما دقیق، می‌توانند بسیار سرگرم‌کننده باشند و تا ساعت‌ها شما را مشغول خود کنند. نمونه‌های زیادی از سبک پل‌سازی برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده‌اند که به جرئت کامل‌ترین آن‌ها Bridge Constructor  می‌باشد، این بازی بیش از ۱ میلیون بار در اپ‌استور گوگل دانلود شده و توانسته نمره ۴٫۴ از ۵ را کسب کند.

عنوان Bridge Constructor دارای بیش از ۴۰ مرحله متنوع است که هر مرحله چالش‌های خاص خودش را دارد. با استفاده و ترکیب مصالح چوبی، فلزی و … سعی کنید بهترین پل ممکن را برای عبور وسایل نقلیه گوناگون بسازید. استفاده از مصالح در بهترین مکان ممکن و طراحی دقیق پل‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و سخت می‌باشد.

بازی Bridge Constructor در دو نسخه رایگان و پرمیوم منتشر شده که ۱٫۹ دلار قیمت دارد، شما می‌توانید نسخه رایگان آن را دانلود کرده و در صورت رضایت از بازی نسخه پرمیوم آن را خریداری کنید.

Scream go hero

سخت ترین بازی های موبایل

بازی Scream go hero یک عنوان متفاوت و جذاب است که به شما این امکان را می‌دهد تا با صدای خودتان بازی را کنترل کنید. شما با فریاد زدن آدمک درون بازی را کنترل می‌کنید و آن را به سوی سکوی بعدی هدایت می‌نمایید.

قطعا تجربه این عنوان در جمع دوستان، می‌تواند بسیار مفرح و جالب باشد. البته کم‌‌وکاست زیادی در بازی وجود داشته و مشکلاتی در کنترل بازی دیده می‌شود که کمی ناخوشایند بوده و گاها شما را کلافه می‌کند. با این حال تنظیماتی در بازی وجود دارد که شما با آن قادر هستید میزان حساسیت صدا را تغییر دهید و تا حد ممکن مشکلاتی که در بحث کنترل بازی وجود دارد را حل کنید. خوشبختانه بازی Scream go hero به صورت رایگان عرضه شده و در اپ‌استور‌های مختلف در دسترس می‌باشد.

Stack

سخت ترین بازی های موبایل

این عنوان توسط استودیو محبوب Ketchapp توسعه یافته و اگر این استودیو رو بشناسید، حتما می‌دانید  که Ketchapp  یکی از برترین‌ها در زمینه ساخت‌ بازی‌های تفننی در جهان می‌باشد که تا به الآن صد‌ها بازی کم‌حجم و جذاب را برای گوشی‌های هوشمند منتشر کرده که هرکدام با ایده‌های جالب و نو توانسته‌‌اند به موفقیت بی‌نظیری دست پیدا کنند.

اگر به دنبال چالش و شکستن رکورد هستید، بازی Stack مخصوص شما است. شما در این بازی باید با قرار دادن مکعب‌ها بر روی یکدیگر، تا آن‌جایی که می‌توانید برجی بلند‌تر و مقاوم‌تر بسازید. هر‌چه‌قدر برج‌ بلندتری بسازید، امتیاز بیشتری می‌گیرید. موسیقی و طراحی مکعب‌ها همان‌طور که از استودیو ketchapp پیش‌بینی می‌شد، در سطح بسیار خوبی قرار دارد. بازی به صورت رایگان برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios منتشر شده است.

Helix jump

سخت ترین بازی های موبایل

یکی دیگر از عناوین رکوردی در لیست که زمان زیادی از عرضه آن نمی‌گذرد، بازی Helix jump بوده که با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود در اپ‌استور گوگل به محبوبیت بسیار فوق‌العاده‌ای در بین دارندگان گوشی‌های هوشمند دست یافته است.

شما در بازی باید توپی را از بالای یک سازه، به پایین‌ترین نقطه آن هدایت کنید. شاید کار ساده‌ای به‌نظر برسد، اما باید گفت که با گذشت چندین مرحله از بازی و افزایش تله‌ها و تعداد طبقات، شما به سادگی‌ نمی‌توانید یک مرحله را رد کنید. خوشبختانه خبری از تبلیغات آزار‌دهنده و خرید‌های درون‌برنامه‌ای در بازی نیست و شما به راحتی می‌توانید به بازی کردن بپردازید و رکورد خودتان را بهبود ببخشید.

aa

سخت ترین بازی های موبایل

در این قسمت از لیست به سراغ بررسی عنوانی می‌رویم که تمرکز شما را به چالش می‌کشد. بازی aa می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بازی‌های تفننی‌ای باشد که در عمرتان بازی کرده‌اید. بازی از یک مرحله‌ای به بعد آن‌قدر سخت می‌شود که اعصابتان را به‌هم می‌ریزد. شما در بازی با یک گوی چرخان مواجه هستید که باید اشیاء سوزن مانندی را در جاهای خالی آن قرار دهید. کل چیزی که با آن سروکار دارید همین است، نه چیزی بیشتر و نه چیزی کمتر!

البته همین سادگی نباید شما را گول بزند. همان‌طور که گفتیم بازی از یک جایی به بعد بسیار سخت و چالش‌برانگیز می‌شود و شما بدون تمرکز و حوصله نمی‌توانید مراحل بازی را رد کنید. عنوان aa به صورت رایگان و در نسخه‌های متعدد، برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ios منتشر شده است و شما می‌توانید از اپ‌استور‌های مختلف آن‌ را دریافت کنید و تمرکز خودتان را به چالش بکشید.

Break Liner

سخت ترین بازی های موبایل

بازی Break Liner یکی دیگر از عناوین استودیو Ketchapp بوده که با یک فرمول جدید و جذاب توانسته به محبوبیت بسیار زیادی بین مخاطبین گوشی‌های هوشمند برسد. عنوانی که تا به الآن بیش از ۵۰۰ هزار بار از اپ‌استور گوگل دانلود شده و نمره عالی ۴٫۴ از ۵ را دریافت کرده که برای یک بازی arcade و تفننی بسیار عالی است.

در بازی شما شاهد دو مسیر هستید که فضا‌پیما می‌تواند بین آن‌ها جابه‌جا شود تا به موانع برخورد نکند. شما هنگامی قادر هستید فضاپیما را به مسیر دیگر ببرید که دیوار بین دو مسیر زرد باشد، در غیر این صورت فضاپیما با برخورد به دیوار مشکی یا قرمز نابود شده و خواهید باخت. در نگاه اول بازی بسیار ساده به‌نظر می‌رسد. اما با پیشروی بیشتر در طول مسیر، تعداد موانع مختلف بسیار زیاد شده و طول دیوار زرد به شدت کاهش می‌یابد. در این مواقع تمرکز شما بسیار اهمیت داشته و به سادگی‌ نمی‌توانید فضاپیما را بین دو مسیر حرکت دهید. کنترل بازی بسیار راحت بوده و شما می‌توانید تنها با کلیک بر روی صفحه گوشی فضاپیما را در بین دو مسیر جابه‌جا کنید.

بازی به صورت رایگان و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios عرضه شده و در اپ‌استور‌های مختلف در دسترس می‌باشد.

Daddy Long Legs

سخت ترین بازی های موبایل

این عنوان یکی از جالب‌ترین بازی‌های گوشی‌های هوشمند محسوب شده و می‌تواند سرگرمی بسیار خوبی برای اوقات فراغت شما باشد. شما در بازی Daddy Long Legs کار خاصی به غیر از راه رفتن انجام نمی‌دهید. بله، فقط باید راه بروید!

شما با ضربه زدن بر روی صفحه گوشی خود، باید تعادل شخصیت بازی را حفظ کنید تا زمین نخورد. کنترل بازی در چند دقیقه اول می‌تواند بسیار سخت و دشوار باشد، البته مسلط شدن بر بازی زمان زیادی از شما نمی‌گیرد و بعد از چندین دقیقه شما تمام قلق‌های مختلف را یاد خواهید گرفت، با این وجود هم‌چنان کنترل شخصیت بازی سخت بوده و دشواری‌های خاص خودش را دارد. بازی با گوشی‌های نسبتا قدیمی مشکل داشته و به شما پیشنهاد می‌کنم که در صورت داشتن گوشی قدیمی، به سراغ این بازی نیایید، زیرا شاهد مشکلات مختلف فنی خواهید بود.

بازی Daddy Long Legs رایگان بوده و در اپ‌استور‌های مختلف در دسترس می‌باشد.

سخن آخر

این لیستی از سخت‌ترین بازی‌های گوشی‌های هوشمند بود که تجربه آن‌ها را به شیفتگان سبک هاردکور پیشنهاد می‌کنیم. اگر دلتان می‌خواهد تجربه‌ای پر از چالش داشته باشید، بازی‌های هاردکور می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. شما چه عناوین دیگری در این سبک می‌شناسید؟

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی سخت ترین بازی های موبایل؛ روی بی رحم بازی ها - گیمفا