ماد جدید Skyrim پنگوئن‌ها را به این بازی می‌آورد
ماد جدید Skyrim پنگوئن‌ها را به این بازی می‌آورد
ماد جدید Skyrim پنگوئن‌ها را به این بازی می‌آورد
ماد جدید Skyrim پنگوئن‌ها را به این بازی می‌آورد

ماد جدید Skyrim پنگوئن‌ها را به این بازی می‌آورد

محمد سعیدی
۰۸:۵۴ ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
ماد جدید Skyrim پنگوئن‌ها را به این بازی می‌آورد

امروز ماد دیگری برای بازی Skyrim در دسترس قرار گرفت که به وسیله‌ی آن قادر هستید تا پنگوئن‌ها را در این عنوان مشاهده نمایید. همچنین تصویری در این خصوص منتشر شده است تا بازی‌بازان با ظاهر این حیوانات آشنایی بیشتری پیدا کنند.

Skyrim از سری آثار اکشن و نقش‌آفرینی است که بسیاری از بازی‌بازان آن را تجربه کرده و به خوبی آشنایی دارند. این عنوان ابتدا در سال ۲۰۱۱ میلادی به دست علاقه‌مندان رسید و واکنش بسیار خوب منتقدان و بازی‌بازان را هم در پی داشت. این بازی توانست نمرات بالایی را هم از آن خود کند و به یکی از تحسین‌برانگیزترین عناوین آن سال تبدیل شود. این بازی در کل بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد و به همین دلیل، عده‌ی زیادی قادر به تجربه‌اش هستند. پس اگر هنوز هم Skyrim را امتحان نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم حتما آن را در لیست بازی‌هایتان قرار دهید. گفتنی است که استودیوی بتسدا (Bethesda) به صورت هم‌زمان وظیفه‌ی تولید و نشر آن را به عهده داشته است.

با وجود این که ده سال از انتشار بازی Skyrim می‌گذرد، اما هنوز هم مادسازان زیادی مادهای خود را برای این عنوان در دسترس قرار می‌دهند. چندی پیش هم مادی برای این اثر عرضه شد که عملکرد کودکان داخل آن را تا حد زیادی بهبود بخشید. حال امروز ماد دیگری برای این اثر منتشر شده است که پنگوئن‌ها را به آن اضافه می‌کند. این موجودات بامزه به خوبی طراحی شده‌اند و رفتار جالبی را هم از خود بروز می‌دهند. بدیهی است که این ماد تنها بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی اعمال می‌شود و هم‌اکنون می‌توانید آن را از تمام وب‌سایت‌هایی با این موضوع دانلود کنید. ضمنا امروز تصویری هم از پنگوئن‌های این ماد منتشر شده است که در پایان می‌توانید آن را مشاهده نمایید.

ماد جدید Skyrim پنگوئن‌ها را به این بازی می‌آورد

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ماد جدید Skyrim پنگوئن‌ها را به این بازی می‌آورد
ماد جدید Skyrim پنگوئن‌ها را به این بازی می‌آورد
ماد جدید Skyrim پنگوئن‌ها را به این بازی می‌آورد
ماد جدید Skyrim پنگوئن‌ها را به این بازی می‌آورد
ماد جدید Skyrim پنگوئن‌ها را به این بازی می‌آورد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ASHEN ONE گفت:

    مادی نیست که از این شاهکار نیومده باشه

  • Dk-_-Man گفت:

    وقتی تخفیف خورد یه هفته با خودم درگیر بودم بخرمش یا نه کلی تحقیق کردم کلی گیم پلی دیدم کلی نقد خوندم ولی آخرش بخاطر سه تا دلیل نگرفتمش۱_هوش مصنوعی ضعیف۲_کیفیت پایین در چهره آن پی سی و بعضی جزییات ۳_گیم پلی بازی به نظرم چرت بود نمیدونم هر چی ویدیو دیدم بدم اومدم حالا شما اگه بازی رو حداقل بالای ۵۰ساعت پلی دادید لطفاً نظرتون بگید با تشکر :heart:

    • AmirtheGRB گفت:

      ببین همه اینایی که میگی هست 😀
      ولی اسکایریم بیشتر از همه بازی حسیه. ان پی سیا بده چهرشون ولی اینقدر واقعی دیالوگ میگن و «حس» رو میرسونن که کاملا واقعی میدونیشون. گیم پلی مبارزات خیلی بد و سادس ولی «حس» درستی میده. بازی پر باگه ولی دنیاش زندس و پرماجرا. چیزیه که باید تجربش کنی درعین اینکه با فاکتورهای بازیسازی امروز خیلی فاصله داره.
      یه کلمه ایه توی ژورنال فارسی تقریبا استفاده نمیشه میگن بازی remarkableهه. اسکایریم ده سال پیش یه شاهکار بود الان یه تجربه واجب و بیادموندنیه. اینقدر خاطره و داستان ازش یادت میمونه که هروقت اسمش میاد کیفور میشی. با همون هوش مصنوعی داغونش کلی حال میکنی و خوش میگذرونی. حتما بازیش کن ضمن اینکه جدای dlc راحت بهت ۲۰۰ ساعت گیم پلی تر تمیز صرفا با کوئستاش بهت میده.
      البته حتما قبلش ببین با بازیای rpg چه میونه ای داری ( آر پی جی نه مثل ویچر)

      • Dk-_-Man گفت:

        والا با خیلی از بازیهای از پی جی حال کردم نمیدونم کدومشون رو بگم جدا از ار پی جی برای مثال میشه گفت که سبک مبارزات فارکرای پریمال یه شباهت کمی به اسکایریم داره نمیگم مثل همن اما باز یه شباهتی به هم دارن و من می‌تونم به جرات بگم واقعا از از فارکرای لذت بردم و خیلی باهاش حال کردم هر چند کمبود های کوچک و بزرگ زیاد داشت پس میشه گفت با توجه حرف شما قطعا از اسکایریم لذت میبرم بازم ممنون بابت پاسخگویی

    • من همین سه چهار ماه پیش ۱۴۰ ساعت پلی دادم و تازه رسیده بدم به نوک اون قله هه ( نوک نوکش⁦:-D⁩)
      یعنی حتی نصف بازی رو هم کشف نکرده بودم
      هوش مصنوعی بازی ضعیف نیست ، مخفی کاری به شدت سخته و میشه گفت قابل اجرا نیست ( ما میتوانیم⁦:-D⁩)
      کافیه موقع نشستن سریع راه بری تا از چند متری ببیننت
      کیفیت پایین npc ها هم با ماد حل میشه ، ماشاالله تعدادشون هم کم نیست⁦:-D⁩
      گیم پلی بازی هم ایرادی نداره ایراد بنی اسرائیلی نگیرید⁦:-D⁩
      کافیه یه نگاه به درخت مهارت بندازی تا به عمق گیم پلی پی ببری
      البته اینا همه منوت بر اینه که آرپی‌جی لایت دوست داشته باشی

    • just about گفت:

      بزرگترین اشتباه رو کردی دوست عزیز این مشکلات جدید در برابر این شاهکار هیچی نیست با داستن عالی و ضدها ساعت گیم پلی از بهترین بازی های عمرمه و کلی ماد هم داره گیم پلی هم کامبتش یه ذره ضعیفه ولی تو بلند مدت به کامبت عادت می کنی و حتی لذت هم میبری تازه سیسام های جادو و کرفتینگ بازی بسیار عمیقه با چنتا ماد تمام اسن سیستما و حتی کامبت هم میتونی درست کنی ولی بدون ماد هم شاهکاره

    • Donken گفت:

      قبل از اینکه red dead redemption 2 رو بازی کنم، اسکایریم با اختلاف زیادی بهترین بازی عمرم بود….. ببین بازی طبیعتا قدیمی شده و نباید ازش انتظار یک بازی نسل هشتی رو داشته باشی، گیم پلیش اون زمان جالب بود ولی الان که مقایسه کنی میبینی خیلی خشک و قدیمی هست گیم پلیش در مقایسه با یک بازی مثل ویچر ۳…. راجب هوش مصنوعیش نمیدونم والا من خیلی زیاد بازیش کردم مشکل چندانی در هوش مصنوعیش ندیدم هیچوقت…. ولی کلا همون زمانا که اسکایریم در اوج بود هم هیچکدوم از این ۳ مورد که گفتی خیلی نقطه ی قوتش نبودن….اسکایریم بخاطر داستان حماسی و soundtrack های بی نظیرش انقدر عالی و معرکه بود…. و خب به شدت پر محتوا بود…. هیچوقت اون زمانی رو که برای اولین بار وارد dark brotherhood شدم یادم نمیره آخه دفعه ی اول واقعا سخت بود برام تا بفهمم چطوری باید وارد اون گروه مخوف بشم…. خلاصه که اسکایریم یک حماسه بوده که شبیهش خیلی بعیده تکرار بشه ولی متناسب با زمانه اش بود، کسی که ویچر ۳ رو بازی کرده طبیعتا اصلا با گیم پلی اسکایریم حال نخواهد کرد…. و در نهایت، به نظرم، یعنی این صرفا نظر منه، اسکایریم برای کسانی که قبلا و در زمان خودش بازیش کردن همچنان جذابیت داره و یک اثر به شدت بی نظیر حساب میشه که هر از چند گاهی از شدت دلتنگی دوباره میریم بازیش میکنیم ولی کسی که تا حالا بازیش نکرده با توجه به اینکه خیلی سال گذشته فکر نمیکنم خیلی بتونه باهاش ارتباط بگیره…. مخصوصا با گیم پلیش

    • ۱٫هوش مصنوعی بازی شاید ضعیف باشه ولی اصلا اذیت نمیکنه چون بازی بر پایه مبارزه نیست.
      ۲٫کیفیت پایین ان پی سی ها بخاطر جزییات وحشتناک بازیه.
      ۳٫گیم پلی بازی فقط شاید ۶ ساعت اول مبارزاتش اذیت کنه.
      حتما بگیرش

    • Mr.jalilpour گفت:

      اگر سیستم قوی دارید.. بازی رو تهیه کنید بعد با Mod بازی رو ارتقا بدید.. بردادر بنده بازی رو مجدد نصب کرده بعد توسط mods گیم رو تبدیل کرده بازی های نسل فعلی .. اصلا انگار فکر میکنی بازی برای ۲۰۲۰ هست انقدر تاثیر داره… ولی خوب سیستم فوی میخواد.. چون مدها خیلی بهینه نیستن

    • Dk-_-Man گفت:

      دوستان کمی آروم تر وحشت زده شدم قدرت گیمفایی ها رو اینجا میشه دید 😀

    • payman گفت:

      با نصب ماد TK Dodge گیم پلی بهتر میشه

  • پنگوئن پلنگی :chic: :chic: :chic: :chic: :chic: :chic:

ماد جدید Skyrim پنگوئن‌ها را به این بازی می‌آورد