به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد
به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد
به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد
به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد

به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد

محمد سعیدی
۰۸:۴۲ ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد

شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) همان‌‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز تازه‌ترین به‌روزرسانی بازی Assassin’s Creed Valhalla را در اختیار هواداران قرار داد. علت اصلی این کار از سوی سازندگان، رفع بسیاری از باگ‌ها و مشکلات بوده است.

تا کنون نسخه‌های مختلفی از سری Assassin’s Creed در دسترس قرار گرفته و بیشتر آن‌ها هم رضایت افراد را به همراه داشته است. تازه‌ترین نسخه‌ی این سری تحت عنوان Assassin’s Creed Valhalla اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه شد و طولی نکشید که بازی‌بازان زیادی را به سمت خود جذب کرد. در این عنوان باید کنترل کاراکتری به نام Eivor را به عهده گرفته و چالش‌های بسیار جالبی را طی کنید. برخی از هواداران این نسخه را یکی از بهترین‌های سری گفته شده می‌دانند. بنابراین در صورتی که از علاقه‌مندان به این فرنچایز و یا ژانرهای اکشن و نقش‌آفرینی هستید، Assassin’s Creed Valhalla را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید.

شرکت یوبی‌سافت تا این لحظه پشتیبانی خوب خود را از بازی Assassin’s Creed Valhalla نشان داده است. هر چند وقت یک بار، به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی متنوعی برای این اثر در دسترس قرار می‌گیرد تا رضایت هواداران بیش از پیش جلب گردد. عده‌ی زیادی از بازی‌بازان در چند روز اخیر با مشکلات و باگ‌های عجیبی در این بازی مواجه بودند و نمی‌توانستند ماموریت‌های آن را ادامه دهند. خوشبختانه درخواست‌ها و گزارش‌های بازی‌بازان به سازندگان رسید و آن‌ها به سرعت برای رفع بعضی از باگ‌ها اقدام کردند. اکنون بازی‌بازان با دریافت و اعمال این به‌روزرسانی می‌توانند با خیال راحت‌تری نسبت به تجربه‌ی این اثر اقدام نمایند.

اگر بخواهیم دقیق‌تر بررسی کنیم، باگ‌های چهار ماموریت مختلف شامل Old Wounds، Unholy Father، The Thegn of Lincoln و Falling Stars در این بازی برطرف شده است. حال باید منتظر بود و دید که واکنش طرفداران نسبت به این به‌روزرسانی چه خواهد بود.

بازی Assassin’s Creed Valhalla در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس در دسترس قرار دارد. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون این عنوان، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد
به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد
به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد
به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد
به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • G_man گفت:

    من والهالا رو بازی نکردم و احتمالا سمتش نمیرم.بنظرم فرمول اپن وورلد سازی جدید یوبیسافت از پایه که اوریجینز بوده غلط و اشتباهه و مشکل اصلی بازی های جدید یوبیسافت نه باگه و نه هوش مصنوعی,بلکه لول دیزاین و طراحی اشتباهشونه(تا قبل والهالا(چون بازیش نکردم))
    اما یه موضوعی رو اصلا نمیتونم قبول کنم
    همون طور که میدونین متای بازی ۸۰ و نمره یوزر اسکورش ۷٫۲ئه.تعداد کل گوتی هاش(که شامل جوایز مردمی و نظر سنجی هم میشه)فقط ۶ تاست!!.توی بخش Player’s Voice گیم اواردز هم کاری از پیش نبرد و تعداد آراش از اسپایدرمن مایلز مورالز هم کمتر بود.تقریبا همه ی سایت های فارسی زبان هم نمراتی دوربر هشت رو به این بازی دادن.کاربرای سایت های دیگه و یوتیوبرها و… جمعیعا اون رو به عنوان یه بازی در حد خوب میدونن ولی اینجا بهش لقب شاهکار میدن و میشه اندرریتد!!!!
    اگه بازی آندرریتد باشه باید حداقل توی یکی از بخش های گیمرها یا منتقدین ستایش شده باشه(فروشبازی معیار خوبی نیست چون سری اساسین مثل کالاف و فیفا میمونه.حتی بدترین نسخش هم فروش خیلی زیادی داره.معیار اصلی دصد رضایت گیمرهایی که بازی رو خریداری کردنه که طبق آمار گیمرها همون حرف منتقدا رو میزنن)
    برای مثال یه بازی که خیلی ها میگن آندرریتده ghost of tsushima ست.وقتی این بازی یوزراسکور ۹٫۲ رو میاره و بعد از لست۲ و هیدیس با بیش از ۵۰ جایزه گوتی افتخار آفرینی میکنه و برنده چندین جایزه مردمی میشه یعنی واقعا از نظر متا آندرریتد بوده
    ولی والهالا چی؟غیر از اینه که فقط تو گیمفا بهش لقب شاهکار و آندرریتد میدن؟یعنی تمام دنیا به جز گیمفا دارن به یوبیسافت ظلم می کنن؟.اصلا برام قابل هضم نیست که والهالا اندرریتد و شاهکار باشه
    بخاطر این که بازیش نکردم راجب مشکلاتش نظری نمیدم ولی اگه خودتون دودوتاچهارتا کنین متوجه میشین که این از نظر بقیه این بازی با اون چیزی که توصیفش میکنین خیلی متفاوته

    • زیاد کامنت های گیمفا رو جدی نگیر…تو اکثر مسائل کلا ۱۸۰ درجه با بقیه کامیونیتی گیم تفاوت داره
      این بازی هم اگر هم دنبال یک نقد واقعی ازش هستی،برو سراغ نقد ویدئویی Skillup

    • اندرریتد:چیزی که تو ازش خوشت میاد اما بقیه نه 🙂

    • NEON گفت:

      ببنید دوست من .منم اولش مثل تو نظر داشتم قبل از این بازیو تجربه کنم . من کلا بعد از syndicate دیگه سمت هیچ اساسینی نرفتم و فکر میکردم مسخره میشن ولی من خواستم بازیو بخرم از دوستام که ابن بازیو داشتن مشورت گرفتم بعضیا میگفتن خوبه بعضیا میگفتن چرته همون اودیسی رو بگیر . گفتم بزار حالا برم بازیو بگیرم بازیو گرفتم رفتم داخل بازی واقعا اشتباه کردم اصلا فکر نمیکردم که اینقدر بازیش خوب باشه البته سلیقه هم مهمه برای ابن بازی من که خودم نظر خودم رو بگم بازی قابل قبولی هست ولی خب حالا ممکنه یه نفر خوشش نیاد . درباره گوست اف سوشیما بگم که این بازی از هر لحاظ بهش ظلم شده. متای بازی ۸۳ هستش اما یوزر اسکور بازی رو اگر مشاهده کنید اصلا زمین تا آسمون فرقه . سیستم مبارزات عالی ، گرافیک فضایی ، فوتو مد بسیار جالب دیگه چی بهتر از این بازی .

      • G_man گفت:

        توی پست مربوط به گوست,نظرمو راجبش میگم اما راجب والهالا
        بحث سر اینکه بازی خوبی هست یا نه نیست.بحث سر اینه که تعدادی از نویسنده ها و کاربرای اینجا راجب شاهکار و آندرریتد بودنش و یوبیسافت ستم دیده و …دارن حرف میزنن.من طی تجربه ای که از بازی های قبلی این استودیو داشتم متوجه شدم که این استودیو اصلا مظلوم و ستم دیده نیست!!فقط یه نگاه به افت چشمگیر بازی هاش بندازین.چه از نظر گیمرا و چه از نظر منتقدین یوبیسافت کیلومترها با اون شاهکارساز نسل هفت فاصله گرفته
        همه ی بازیهاش یا تو هوش مصنوعی داغونن(فارکرای ۵)یا باگ زیادی دارن(اوریجینز)یا لول دیزاینشون افتضاست(ادیسی)یا کپی پیستن خالصن(واچ داگز۲ وفارکرای۴ و پریمال)یا یه سری فاجعه شکست خورده(بریکپوینت)
        بعضیا میگن یوبیسافت بازیهاش سرگرم کنندن و باعث میشن هر سال یه خیلی بازی داشته باشیم 😕
        خب میدونین به جای این که وقتتونو صرف بازیهای یوبیسافت کنین میتونین چه شاهکارهایی رو بازی کنین؟میدونین چنتا از شاهکارهای نسل های قبل و نوستالژیک از دستتون در رفته؟میدونین چقدر تجربشون مفید تر از اکثر بازی های یوبیسافته؟
        بعضیا طوری رفتار میکنن انگار یه تشنه توی بیابونن که منتظرن هر سال یوبیسافت بهشون آب بده 😐 همون بازی های نسل هفت یوبیسافت(که مطمئنا نود و پنج درصد طرفدارای یوبی همشون رو بازی نکردن)ارزششون خیلی بیش تر از بازی های جدیدشه.یوبیسافت باید دنبال بازگشت به اوج باشه این که فرمول سال های قبلشو تکرار کنه
        یوبیسافت ۱۵ هزارتا کارمند داره.یعنی هفت برابر راک استار!!!!!چرا نباید شرکتی به این عظمت هیچ نامزد گوتی (به جز ادیسی)نداشته باشه؟چرا نباید یه اپن وورلد با متای بالای نود نداشته باشه؟تعصبو کنار بذارین

    • لطفا بازی کن بعد نظر بده! منم والهالا رو بازی نکردم ولی ادیسه رو بازی کردم خیلی خوب بود قبلش فک نمی کردم انقد خوب باشه. درباره گوست اف سوشیما هم نمرش اگر ۸۶ تا ۸۸ بود منطقی تر بود. باز نمیشه بهش گفت اندرریتد. اندرریتد یعنی مثلا حقش ۸۵ باشه و بشه ۷۱٫ مثل Days Gone( بعد اپدیت ها)

    • فقط یه نکته
      یوزر والهالا بخاطر این کمه که نسخه ی آسیا کلش همون نسخه ی ژاپنه

    • حرف دلمو زدی یدونه لایک کمته

    • Dr.Ali گفت:

      بنظر من این چیزا سلیقه ایه. من خودم والهالا را تا الان دو بار تمامش کردم. نزدیک ۳۰۰ ساعت. خیلی هم لذت بردم. بازی رو سیستم من روانه و باگ هم خیلی ندارم. با آپدیت ۱.۲ هم که بازی واقعا عالی شد. ولی خب دلیلی نداره یه نفر دیگه هم مثل من ازین بازی لذت ببره. شاید یه نفر بگه این بازی دیگه اساسین نیست و از ریشه هاش دور شده و براش این مهم باشه ولی برای من همین که از بازی لذت ببرم کافیه و این بازی برای منم شاهکار حساب میشه.
      خیلی خودتونو درگیر نمرات بازی نکنید. من چند روز پیش دیدم تو سایت متاکریتیک کاربران به بازی Project CARS 3 نمره ۳.۶ دادن. احتمالا بخاطر اینه که بازی از سبک سیم به آرکید تغییر جهت داده و نارضایتی گیمرا را بهمراه داشته ولی برا من که ملاک فقط لذت بردن از بازیه این بازی خیلی برام لذتبخشه و اصلا نمره ۳.۶ حقش نیست.
      نمرات یوزر اسکورها همیشه ترکیبی از این نمراته: کسایی هست که اصلا بازی نکرده میان نظر میدن و فقط بازی را تو یوتیوب دیدن. کسایی که سعی می کنند به بازی انحصاری خودشون نمره کامل و به بازی انحصاری کنسول رقیب نمره صفر بدن. یه عده ای هم کاملا منطقی میان نظراتشونو بدون جانبداری اعلام میکنند. اینا گیمر واقعی و با اخلاق هستن که متاسفانه تعدادشون هم زیاد نیست.

    • تنها مشکل این دو سه نسخه اخیر اون فروشگاه احمقانه بازیه. به خاطر همونم مجبور شدن یه کارایی کنن که یکم به تجربشون ضربه زده (به خاطر همینم واقعا بازیا از شاهکار دور شدن).
      وگرنه مخصوصا والهالا نکات مثبت و دوست داشتنی زیادی داره. در کل تا جایی که خودم تجربه کردم و از دیگران شنیدم، اگر کسی با گرایندی بودن این بازی ها اکی باشه، تجربه های خیلی خیلی خوبین.

    • Amir_69 گفت:

      g_man
      دوست عزیز سخت در اشتباهی والهالا خیلی بهتر از سری های قبل شده از هر لحاظ عالی شده و مهم‌تر اینکه مراحلش تکراری نیست از هر طرف بهبود پیدا کرده سلاح های خوب لوت های به درد بخور.
      شما هم تجربه کن از حرفهای یه مشت ادم که اصلا به این سبک عادت ندارن و درکی ازش نذارن گوش نده.

  • salam agha kodom update man alan chek kardam chizi nayomade

به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد
به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد