بهزوی اخبار مهمی از استودیوی کوجیما پروداکشنز منتشر خواهد شد
کارگردان افکتهای صوتی و موسیقی استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) طی توییت اخیر خود اشارههایی به انتشار اخبار مهمی در ساعات آتی پیرامون این استودیو داشت.
اندکی پس از جدایی جنجالی موسس استودیوی کوجیما پروداکشنز از شرکت کونامی (Konami)، کارگردان افسانهای صنعت بازیهای ویدیویی یعنی هیدئو کوجیما با همکاری شرکت سونی در سال ۲۰۱۹ عنوان Death Stranding منتشر نمود. همچنین، این بازی در سال ۲۰۲۰ راهی پلتفرم رایانههای شخصی نیز شد و دست بر قضا نظرات منتقدان پس از رخ دادن این اتفاق نسبت به این بازی تا حدودی دگرگون شد. به هر حال، شاید این بازی آن چیزی نبود که خیلیها انتظارش را میکشیدند و با عناوین قبلی این کارگردان تفاوت زیادی داشت، اما همچنان بازی او مملو از ارجاعات به موارد مختلف، رمز و رازها و موارد مخفی، داستان فوقالعاده پیچیده و چند لایه، زیبایی بصری چشم نواز، کیفیت فنی مثال زدنی و حس آرامش توام با استرس بود و نظرات علاقهمندان به این بازی و آمار فروش قابل قبول آن، به موفقیت این بازی اشاره دارند.
اما از تمامی موارد بالا که بگذریم، بازی Death Stranding یک خصوصیت بسیار بارز داشت که آن را چند پله از آثار هنری بالاتر قرار میداد و آن مزیت موسیقیهای شاهکار بازی بود. همچنین، موسیقیهای بازی و افکتهای صوتی آن توسط لودویگ فورسل (Ludvig Forsell) ساخته شده است که در مصاحبهی اخیر خود اشارههایی به عنوان جدید این استودیو دارد.
در واقع، وی در پیام کوتاه خود در توییتر چنین عنوان کرد که “اخبار مهم، فردا!” و بدین ترتیب، باید در ساعات آتی منتظر شنیدن اخبار مختلفی پیرامون استودیوی کوجیما پروداکشنز باشیم. از طرف دیگر، این خبر ممکن است که در مورد شخص خود لودویگ، عنوان جدید این استودیو باشد. همچنین، مطلع هستیم که نسخهی Extended Edition بازی Death Stranding نیز به زودی برای کنسول نسل نهمی پلیاستیشن ۵ منتشر خواهد شد و ممکن است که این موارد همگی پیرامون آن باشند.
به هر ترتیب، این خبر مهم هر چه که باشد به زودی در جریان آن قرار خواهیم گرفت و باید تا زمان فرا رسیدن آن منتظر باشیم.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
با جون و دل منتظر خبرم به شددددتتتتتتت
به نظر شما ایپی جدید یا بازی ترسناک ؟ شایدم با ۲ تا بازی سر کاریم ؟!
چون کوجیما اگه یادتون باشه یه مدت داشت هم متال گیر میساخت هم سایلت هیل
:talktothehand:
تو رو خدا دوباره ترول نباش کوجیما جان. نه مثل اون دفعه که کلی منتظر موندیم اخر تی شرت معرفی کردین واسمون.
اصلا حالم گرفته بود چن وقت.
گفتم الان یه چیز جدید میدن ولی…
جون خودتون نسخه Extended استرندینگ رو بدین / مردیم از صبر :-((
دوستان یه سوال
……
معلوم نشده نسخه نسل ۹ لست۲ کی میاد؟
من گشتم چیزی نتونستم پیدا کنم :/
هنوز خبر رسمی ای نیومده. ممکنه یکم وقت بگیره (مثلا ۲ یا ۳ ماه دیگه) چون همزمان دارن رو بخش مولتی پلیر و بازی های جدیدشون هم کار میکنن.
شایدم همین فردا پس فردا تاریخ ارزشون معلوم شد.
میگن شاید ماه بعد اپدیت نسل نهمیش بیاد. البته در حد شایعه هستش فعلا
انصافا دم کوجیما گرم….
چند ماه قبل از عرضه بازیش گیمپلی واقعی walking simulator بازی رو نشون داد بدون اینکه ترسی از ضربه خوردن فروش بازیش داشته باشه
یک شرکت لهستانی هم تمام گیمپلی هایی که از بازش نشون میداد فیک بود
–
کوجیما ۵۰ روز قبل از عرضه بازی،اون رو واسه منتقد ها فرستاد و ۴۰ روز مهلت نقد داد
یک شرکت لهستانی هم منتقد ها رو میکشوند شرکتش و میگفت فقط میتونید روی این سیستم بازی ها رو بر اساس چند ساعت تجربه نقد کنید
–
۷ روز قبل از عرضه بازی متای بازی رو بیرون داد و هیچ ترسی از افت فروش بازی نداشت
یک شرکت لهستانی هم ۲ هفته بعد از عرضه بازی متای نسخه کنسولی بازیش بیرون اومد
–
مشکل کوجیما این بود که علاقه ای نداشت سر گیمرها کلاه بگذاره
دومی ای ک گفتی چقدر شبیه کاریه که کوجیما سر متال گیر پنج کرد :snicker:
کسانی که پروفایل ویچر دارند حق ریپلای ندارند
زخمایی که ویچر میندازه با شمشیره نقرهای زخمش خوب نمیشه :yes: :rotfl:
:laugh:
نه توروخدا مارو عفو کن، بزار رو حقات ریپلای بزنیم :rotfl:
.
خو به شمشیر چپ گرالت 😀 اینقد خودتون رو دست بالا نگیرین
زدی به کاهدون
گرالت دوتاشونو سمت راست میزاشت 😀 (رو شونش)
از نمای کلی نگفتم، از بین دوتا شمشیر شمشیر چپی رو گفتم ( Steel for Humans…… ) 😀
اون دیالوگ خیلی خوب بود قشنگ شلوار اون سه چهار نفر خیس شد:-D
من خوشم میاد 😀
(اصلا منظورم شوخی نیست و کاملا جدیم با خیلی از نظراتش موافقم)
البته سایبر هم تو این وضعیت ناقص صد ساعت محتوای محشر داره
و برعکس متال گیر با ماموریت های تکراری پر نشده
گیم پلی متال گیر بهترین مخفی کاری سوم شخصیه که تجربه کردم
داستانش هم عالی بود جز پایانش ( طراحی مراحل رو کار نداریم که از یه جا به بعد تکرار بود ) و نبوغ کوجیما توش معلوم بود
منتها خودخواهی کوجیما رو نمیشه کتمان کرد تو اون بازی واقعا
شپرد حاجی نمیخام اتیش بریزم رو هیزم :laugh:
ولی ناموسا سایبر ساید میشن تکراری هم زیاد داشت تا دلت بخاد :laugh:
این و از منی بپرس ک ۱۵۰ ساعت پلی داده
در کل هر بازی ایی برا اینکه ب بازیش محتوا اضافه کنه مجبوره ی سری ساید میشن های تکراری بزاره
ی نمونه بارز این مثال هم بازیای یوبیه ک پر از ات و اشغاله
ولی خب دث سلیقه اییه دیگه ب سلیقه هر کسی خوش نمیاد
اگه کسی بتونه با دو سه ساعت اول بازی کنار بیاد بعدا داستان بازی جوری قشنگ میشه که واقعا تا تمومش نکنی نمیتونی اروم بگیگیری :laugh: ولی بی شوخی داستان بازی خیلی خوب بود
چند سال بعد تازه خیلیا متوجه میشن دث چ بازی ایی بود
داستان دث عالی بود ولی ساید میشن های سایبر تکراری؟
انصافا اون ماموریت های تصادفی رو بزار کنار کدوم مرحلش تکراری بود واقعا
کاکو به مراحل فرعی بازی های سیدی گیر نده خواهشاً. این رو همه میدونن مراحل فرعی بازی های سیدی عالین (البته یذره لحن متنم تند شد شما هم کاربر بسیار محترمی هستید قصد بی احترامی ندارم فقط جهت اطلاع رسانی بود)
اصلا اینطور نیست
شاید دو یا سه تا از مراحل gigs تکراری باشه ولی بقیه ی مراحل یکی از یکی بهتر
حالا کار ندارم ایشون یکم همیشه حرفای … میزنه، ولی دیگه این طرز صحبت با آدمی که ندیدیم و نمیشناسیم درست نیست
نمیری یه وقت اگه سیدی رو هیت نکنی . امثال شما کساین که بخاطر مدیریت بد استیدو زحمات افرادی که با علاقه روی بازی کار کردن رو میندازن دور . واقعا اسم خودتون رو میزارید گیمر
یعنی … که سی دی رو داری با شبیه ساز پیاده روی و نردبان سواری یکی میکنی لیاقتت همون بازیه
اینا رو برو به کابرای استیم بگو که ۹۳ درصدشون از بازی راضی بودن و امتیاز مثبت دادن. اگه بازی بدی یا حوصله سربری بود یا فقط شبیه ساز پیاده روی بود که همچین آمار رضایتی کسب نمیکرد. طرف ۶۰ دلار پول داده نمیاد الکی تعریف کنه. ولی از اونطرف واسه سایبر ۷۷ درصده. نقدای اخیر رو زده ۵۹ درصد!
جناپ شما که درصد رو دیدی میرفتی نظرات رو هم میخوندی یه سرچ ریز هم تو کامیونیتی میکردی
خوندم جناب.
ضد و نقیض؟
خیر. هیچ ضد و نقیضی تو حرفام نیست.
صحیح
داداش این ۵۹% از کجا اوردی؟!
و اینکه شما خبر نداری از استیم لطفا تحلیل نکن
نمره سایبر رو استیم بخاطر بهینه سازیش هست وگرنه اونم کمتر از ۹۰ نمیشد
شما برو نقدای منفی بخون بیشتر از ۷۰% گفتن بازی بهینه نیست و منفی دادن
من خودم به شخصه ندیدم کسی نوشته باشه داستان بازی بده یا گیم پلی بازی بده و…
چرا از مقایسه فروش ۲ بازی نمیگی؟!
سایبر همین الآ هم تو جدول فروش استیم ۱۰ هم هست
الکی که این مقدار نمیفروشه بازی مخصوصآ رو استیم به هیچ عنوان مثل کنسولها نیست چون خیلی راحت تر میشه بازی رو پس داد بدون هیچ مشکلی
برو نگاه کن. نقدای کُلی رو زده ۷۷ درصد رضایت.
نقدای اخیر رو زده ۵۹ درصد.
.
“من خودم به شخصه ندیدم کسی نوشته باشه داستان بازی بده یا گیم پلی بازی بده و…”
.
چرا هست همین الان رفتم نگاه کردم. دوتا پیدا کردم. برو نقد FancyToothPaste و A Tiny Tiny Man رو بخون. نقدشون فراتر از فقط بهینه سازیه بده بازیه. از این نقدا زیاد دیدم حتی اونایی که تعریف میکردن یا واسش هایپ نبودن یا میگفتن “از بازی خوشم اومده ولی چیزه جدیدی برای ارائه کردن نداره.”
اینارو برا این میگم که شاید یکم بادش بخوابه
ولی هنوزم به افتخارات ویچر نرسیده عجیجم 😀
ویچر از خودش حرمت داره نباید با یک شبیه سازی پیاده مقایسه کرد :laugh:
هر بحث دو سه بارش قشنگه. قبلاََ دو سه بار در مورد سایبرپانک صحبت کردی و کردیم، در مورد TLOU 2 هم همینطور، بعد از دو سه بار دیگه لوده بازیه.
حالیش نیست واقعا … حتی اخر ترولی هم باشی بالاخره خسته میشی
چرا دیس؟؟؟؟
مگه حرفش غیر حقیقت بود؟؟؟
بلی تقریبا کوجیما رو پیامبر فکر می کنه
“کوجیما کوجیما میکنی همونی نیست که تو بازی MGSV بعد از هر مرحله اسم خودش رو تبلیغ میکرد؟!”
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
من عاشق کوجیما هستم ولی آره واقعا همه جا اسم خودشو مینویسه نه فقط تو mgs v تقریبا توی همه بازیاش اینجوریه
همین رو بگو
متال گیر پنج به کنار
تو دث هر ساعت اسم خودش رو میزد
این به کنار چرا استودیوش اسم خودش روشه؟ 😐
انقدر عقده؟
استودیویی که به مخاطب دروغ تحویل میده ارزش طرفداری نداره …البته دروغ داریم تا دروغ…یکی میشه MGS2…یکی میشه cyberpunk
Nevermind
مشخصا که خیلی حال شما رو گرفته…مخصوصا زمانی که سایت PC GAMER همین death stranding رو در حضور cyberpunk به عنوان بهترین بازی سال pc انتخاب کرد
شبیه سازی پیاده در ۲۰۱۹ اومد و cyberpunk در اواخر ۲۰۲۰ من نمی دونم که چطور بازی سال شد در حظور cyberpunk با ۲ سال تفاوت انتشار واقعا 😐 متعصب
بابا من یه دث استرندینگ خواستم پلی بدم تا ساعت ها اسم کوجیما تو چشم بود چقدر ادم خودخواه میشه اخه
یکی از افرادی که باید چند ماه پیش بن می شد 😐
لودویگ فورسل نابغه س. آهنگایی که میسازه نظیر نداره. چند وقته به آهنگه Different State از MGS5 گوش میدم… واقعا حرف نداره.
.
درمورد این خبر، امیدوارم مسخره بازی درنیارن و یه بازی جدید معرفی کنن.
امیدوارم در سبک ترسناک و بقا باشه چون یادمه کوجیما گفته بود قراره یه بازی ترسناکی بسازم. واسه همین به احتمال زیاد ترسناک باشه. شاید هم سایلنت هیل باشه که اگر اینطور بشه سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد.
فقط و فقط امیدوارم اگه بازی ترسناکی باشه اکشن زیاد و سلاح های بسیار متنوع و زیادی داشته باشیم و اینطور نباشه که فقط راه بریم و گیم پلی بازی خشک و بی روح باشه مثل مدیوم. همچنین در آخر امیدوارم بازی مولتی باشه تا همه بتونن تجربه کنن این بازیو.
واقعا بازی با کیفیتی هست 🙂
منتظریم استاد…
اگه به کوجیما باشه قطعا ایستگاهیم
شما که راحت باشه آرمان عزیزم چون pc داری همه بازی کوجیما در pc میاید
ذوق مرگ شدن :chic: ………………مردن :dazed: