طراح ارشد بازی Far Cry 6 یوبیسافت را ترک کرده است
مارک مکگینلی (Marc McGinley)، طراح ارشد بازی Far Cry 6، اخیراً اعلام کرده که از یوبیسافت (Ubisoft) جدا شده است. این شخص برای توسعهی Far Cry 6 در سال ۲۰۱۷ به استودیوی یوبیسافت مونتریال (Ubisoft Montreal) شد و به مدت چهار سال بر روی این بازی کار کرده است.
Far Cry 6 جدیدترین نسخهی سری محبوب یوبیسافت است که این بار بازیبازان را به مبارزه و اکتشاف در جزیرهی Yara دعوت میکند؛ جایی که دیکتاتوری بی رحم به نام Anton Castillo در حال حکمرانی بر روی مردم است. توسعهدهندگان Far Cry 6 قول دادهاند که این بازی جهان باز دارای گیمپلی متنوعتری نسبت به نسخههای قبل خواهد بود. علاوه بر این، بازیبازان نیز آزادی عمل بیشتری را در این عنوان خواهند داشت.
مکگینلی یکی از طراحان ارشد Far Cry 6 بود که حالا یوبیسافت را ترک کرده است. او در توییتر خود نوشت که ۲۲ اسفند (۱۲ مارس) آخرین روز کاری او در استودیوی یوبیسافت مونتریال بود. این شخص در ادامه اعلام کرد که کار کردن با افراد بسیار با استعداد برای او بسیار لذت بخش بود و قطعاً دلش برای خانوادهی Far Cry تنگ خواهد شد. زمانی که کاربران در مورد برنامهی آیندهی مکگینلی سوال کردند، این طراح توضیح داد که پیش از انتشار اخبار بیشتر، فعلاً میخواهد از یک هفته بیکاری لذت ببرد. همچنین او تایید کرد که قصد ندارد از صنعت بازیهای ویدئویی خارج شود.
دلیل خروج مکگینلی از یوبیسافت مونتریال مشخص نیست. یکی از احتمالات این است که وظایف کاری او در پروژهی توسعهی Far Cry 6 به پایان رسیدهاند. طبق اطلاعاتی که در دسترس داریم، استودیوی یوبیسافت تورنتو (Ubisoft Toronto) وظیفهی رهبری تولید Far Cry 6 را برعهده دارد. با این حال، یوبیسافت معمولاً از استودیوهای دیگر خود نیز برای تکمیل کردن بازی استفاده میکند.
جالب است بدانید که مکگینلی برای توسعهی Far Cry 6 به یوبیسافت ملحق شد و در ساخت نسخههای قبلی نقشی نداشته است. طبق توضیحات نوشته شده در صفحهی لینکدین این شخص، مراحل تولید این بازی در سال ۲۰۱۷ آغاز شد؛ تقریباً یک سال پیش از عرضهی Far Cry 5.
متاسفانه یوبیسافت هنوز از گیمپلی Far Cry 6 رونمایی نکرده و اطلاعات زیادی را نیز از آن به اشتراک نگذاشته است. با این حال، ما میدانیم که پیش از اعلام تاخیر بازی به دلیل شیوع ویروس Covid-19، این عنوان در ابتدا قرار بود تا در ماه فوریه عرضه شود. اگرچه تاریخ انتشار Far Cry 6 اعلام نشده، اما یوبیسافت تایید کرده است که بازی تا پیش از مارس ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.
بازی Far Cry 6 در تاریخی نامشخص برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس سری اس و سری ایکس، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
نزدیک ۱ سال تا تموم شدن ساخت بازی مونده (تازه اگه تاخیر نخوره) و طراح ارشد رفته.
والا چی بگم. یکم زود نیست واسه رفتن گیم دیزاینر ارشد؟؟ اخه هنوز باید اونجا باشه و نظارت کنه
جمله اخرت منو کشت و زنده کرد :rotfl:
همه شون هم از وسیله ای افسانه ای که کل کمپانی یوبی میچرخونه استفاده میکنن اسمش هم شابلون است :laugh:
دیگه اینطوری هم نیست مثلا فارکرای پنج خیلی با بازیای دیگه ی یوبی فرق داشت
ولی بازم یه سری ایده هاشون تکراریه
مثل ویو پوینت که عملا تو همه ی بازیاش هست:-|
یا کالکتیبل ها و کمپ ها ( گوست هم حتی این رو شابلون زده:-D) اینا
طبق توضیحات نوشته شده در صفحهی لینکدین این شخص، مراحل تولید این بازی در سال ۲۰۱۷ آغاز شد؛ تقریباً یک سال پیش از عرضهی Far Cry 5.
فقط فاز اونایی که میگن یوبیسافت برا بازیاش وقت نمیزاره
عجب یعنی یوبیسافت ۴ سال وقت برای توسعه بازی هاش میزاره پس با این وضعیت farcry5 باید از سال۲۰۱۳ شروع به توسعه و ساخت کرده باشن فقط چرا آخر داستانش انقدر کم محتوا بود؟ شاید که میخواستن زودتر عرضه کنن بازی رو
فقط امیدوارم که این بازی بهتر از قبلی باشه چون که فارکرای۵ با اون همه پتانسیل نتونستن که حداکثر استفاده رو کنن ولی برای این امیدوارم که یه بازی خوب رو گند نزنن و از تمام پتانسیل بازی استفاده کنن که یه بازی صرفا جذاب عالی نباشه و حداقل برای متای بالای ۸۵ بره
بعد از farcry 2 و ۳ بهترین شمارش برای من ۵ بود
متاش بالاتر از ۸۵ نرفت چون هوش مصنوعی بازی تو دیوار بود وگرنه بقیه بخش هاش مخصوصا لول دیزاین و اینوایرمنت دیزاینش خدا بود
کدوم شرکتی رو بجز یوبی سافت دیدی که بتونه لول دیزاین کنه که شما هم با اسکواد بتونی یه مرحله داستانی رو بری هم تک نفره و هیچ کمبودی هم حس نکنی؟
مث CoD میمونه
قبل اینکه مدرن وارفر بیاد میبینی تری ارک و بقیه استدیوهای اکتیویژن دارن رو بلک اپس هم کار میکنن
هرکی گفته یه بازی تو یه سال ساخته میشه چرت گفته
پروژه های بزرگی مث فارکرای(که بهترین بازی یوبی سافته برای من) فقط یه سال تو پری پروداکشنن
بهترین بازی یوبی به نظرم اسپینتر سل هستش
بهترین بازی یوبی با اختلاف پرینس یکه:-D
البته به نظر من
یه حس هایپ واسه این نسخه دارم نمدونم چرا
حس میکنم این نسخه مثل نسخه دوم تو حال هوای آفریقایی باشه واسه همین منم براش هایپم 😎 اینقدر بازی هایی با محیط سرسبز بازی کردم دلم برای تم آفریقایی تنگ شده 😥 😥
فارکرای۲ رو تموم کردی؟
آره داش عزیزم من فارکرای ۲ رو ۲ بار تموم کردم میدونم بر طبق آمار فقط ۲۰ درصد مردم موفق به اتمام این بازی شدند( ولی بیکاری دیگه واسه همین :rotfl: :rotfl: )
من هروقت میرسم به یه جای خوب یه اتفاقی میفته برام که مجبور میشم چندماه از گیم دور شم
میخوام یک سوم اخرش رو از یوتیوب ببینم 😐
انشاالله داش عزیزم بتونی این بازی رو یک بار تا آخر تموم کنی برات اسپویل نمیکنم ولی به نظرم آخرای بازی چه از لحاظ مراحل و چه حساسیت داستانی و شخصیت های جدید و مکان جدید خیلی جذاب تر و بهتر از اواسط بازی هست 😉
منم اواسط بازی داشت حوصله ام سر میرفت ولی یهو آخرای بازی نمیدونم از لحاظ داستانی چطور شد شخصیت بازی قاطی میکنه تفنگ رو برمیداره بعد…..
من حتی به وسطش هم نرسیدم ولی عاشقشم
نمیدونم چطوریه:-D
تو این فرنچایز بهترین نسخش همین۲
نمیدونم چرا انقد باهاش حال کردم
انگار با بقیه بازیای یوبی فرق داشت
همون موقع اون انیمیشن های هیل باور نکردنی بود ، تنها مشکلش اون سیستم اوت پست ها بود که نمیذاشت راحت رانندگی کنیم
بنظرم همه چیش از گرافیک و فیزیک و گیم پلی از سه بهتر بود
تنها پیشرفت سری تو سه داستان بود
نسخه ی دو اون گنج پیدا کردنش ، نقشه رو با دست گرفتنش ، قرص خوردنش و ….. خیلی عجیب بود
من به نظرم داستان بازی و مراحل بازی جذاب بود ولی مراحل فرعی ایش به نظرم میتونست بهتر باشه نمیدونم سیستم بازی چطور بود هر چی به آخرای بازی نزدیک میشدیم مراحل و داستان بازی جذاب تر میشد
هایپم واسه اثر جدیدشون
اسپم
الان نشستم بکوب از قسمت ۶ تا ۱۳ فصل ۴ اتک رو دیدم
اصلا یه چیز پشم ریزونی بود!
اینجا راجب این چرت و پرتا حرف نزن دوست گرامی
دمت گرم حاجی 😎 ( منظورم اتکه) 😉
الان خمار قسمت جدیدشم
بدجور معتاد میکنه آدمو
حالا نکته جالب اینکه کارگردان بازی یک ایرانی به نام نوید خاوری است که آنان را از وقایع اینده ایران اقتباس کرده
الان زلدا رو نصب کردم دوباره پاک کردم اصلا نمیتونم به غیر بازیهای دو بعدی و تک زاویه با جویستیک ارتباط برقرار کنم تغییر زاویه دوربین چه عذابیه .موس یه رحمت الهیه برا اینکار .کاش مثل گیم لوپ پشتیبانی از موس رو هم بزارن
تو گیم لوپ از موس پشتیبانی میشه
حداقل برای کالاف موبایل که میشد
درباره ی زلدا هم یه مقاله هست درباره ی استفاده از موس توش
یکم بگرد پیدا میکنی حیفه همچین جواهریو از دست بدی
میدونم تو گیم لوپ میشه برا همین نوشتم مثل گیم لوپ بزارن.بهترین بازی دنیام باشه تا با موس پلی ندم بهم حال نمیده .جویستیک خیلی خشک و مصنوعیه
درسته اشتباه خوندم
موافقم کلا دسته فقط برای بازی ای به درد میخوره که نیاز به چرخش دوربین نداشته باشه
اصلا اگه یه بازی با دسته تجربه ی خوبی ارائه بده سازنده خودش میگه ( مثل هیدس و ددسلز و سوپر میت بوی و …)
درباره ی زلدا هم یه مقاله هست اگه حوصله گشتن داری لینکشو بفرستم:-D
جدیدا مد شده همه میخوان از استدیو یا شرکت های بازیسازی جدا بشن :-/
چرا الان هیشکی نمیگه یوبی سافت داره کارمنداشو فراری میده ؟
چون اگه متنو بخونی میشه فهمید چرا لفت داده :laugh:
حالا یه نفر رفته از کلش ولی واقعا از اکس باکس و پلی ای داره آدم میره نمیدونم چرا به قول یکی از کاربرا انگاری مد شده :laugh:
به امید موفقیت فارکرای۶ والبته کارگردانش 😎 :chic:
خدا میدونه چه قدر برا Far Cry 6 هایپم فقط بزنه بازی پیش درآمد نسخه سوم باشه تا ابر هایپ شم برا این گیم لعنتی
خبر ناراحت کننده ای ولی امیدوارم یکی کاربلد تر رو براش بیارن این بازی رو میشه به نوعی جزء آخرین بازیای یوبی سافت برا نسل هشتم دونست
یوبی سافت بازیهاش عالیه ولی امیدوارم این نسخه مثل نسخه های قبلی نباشه مثلا پایگاه ها توی همه ی نسخه ها بودن.به نظرم یه مقدار خسته کننده میشه این