قابلیت کراس پلی بازی Rainbow Six Siege در حال توسعه است
به تازگی آقای Jean-Baptiste Halle، کارگردان بازی Rainbow Six Siege دراستودیوی یوبیسافت مونترال (Ubisoft Montréal) در یک مصاحبه با وبسایت خبری PC Gamer اعلام کرد که قابلیت کراسپلی این عنوان در حال توسعه قرار دارد و حتی ممکن است شامل قابلیت انتقال میزان پیشرفت بین کنسولی (Cross-Progression) نیز باشد.
در همین راستا آقای Jean-Baptiste Halle اعلام کرد که ارائهی قابلیت کراسپلی برای بازی Rainbow Six Siege یک رویای دیرینه برای طرفداران به شمار میآید و حال قرار است این رویا به واقعیت تبدیل شود تا علاقهمندان بتوانند با دوستان خود بر روی سایر پلتفرمها به انجام رقابتها بپردازند:
ما به طور فعال روی پیشرفت دو قابلیت Cross-progression و Cross-play کار میکنیم. ما بسیار علاقهمند هستیم که در حیطهی کنسولها، کاربران پلیاستیشن و ایکسباکس در کنار هم به انجام رقابتها بپردازند.
با توجه به این بیانیه، به نظر میرسد که قابلیت کراسپلی بازی Rainbow Six Siege تنها به نسخههای کنسولی اختصاص یابد و کاربران پلتفرم رایانههای شخصی قادر به استفاده از آن نباشند. بدون شک در صورت وقوع این تصمیم، میتوان برتری استفاده از ماوس و صفحه کلید بر کنترلرهای کنسولها در عناوین تیراندازی اول شخص را مهمترین دلیل برشمرد که کاملا معقول و منطقی به نظر میرسد. در همین راستا آقای Jean-Baptiste Halle توضیح داد:
من میتوانم برای این موضوع نکات مثبت بسیاری را بازگو نمایم اما نمیتوان از تاثیرات منفی آن نیز غافل شد؛ بنابراین برای گفتگو در مورد این تصمیم هنوز بسیار زود است و ما اکنون در مورد آن صحبتی نمیکنیم.
عنوان تیراندازی و تاکتیکال Rainbow Six Siege هماکنون بر روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری اس و سری ایکس در دسترس علاقهمندان قرار دارد. طبق اطلاعیهی شرکت یوبیسافت، نسخهی نسل نهمی این بازی از رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی کرده و حتی میتواند از رزولوشن ۴K پویا به همراه نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیهای نیز برخوردار باشد. همچنین نسخهی کنسول پلیاستیشن ۵ بازی Rainbow Six Siege از ویژگیهای منحصر به فرد کنترلر DualSense به مانند تریگرهای تطبیقپذیر و بازخورد لمسی بهره میبرد تا برای طرفداران مجموعه یک تجربهی عمیق و لذتبخش از گیمپلی تیراندازی را به ارمغان آورد.
پر بحثترینها
- جیم رایان: پلی استیشن از قرارداد ۱۰ ساله Call of Duty هیجان زده است
- بازی Hellblade 2 دارای Photo Mode خواهد بود
- تحلیلگر: GTA 6 مهمترین عرضه در تاریخ سرگرمی تا کنون خواهد بود
- واکنش شدید جامعه گیمری به مقاله حاشیهساز IGN پیرامون ریمیک Resident Evil 5
- افشای برخی قابلیتهای PS5 Pro؛ از قدرت ۶۷ ترافلاپسی تا بهبود ۳ برابری ری تریسینگ
- اینسایدر گیمینگ مشخصات فاش شده PS5 Pro را تایید کرد
- ناراحتی طرفداران بابت حذف شدن Bloodborne از رایگیری بهترین بازیهای پلی استیشن
- گزارش: بازی Rise of the Ronin نمیتواند نرخ فریم ۶۰ را حفظ کند
- شایعه: حجم بازی GTA 6 حدود ۲۲۸ گیگابایت خواهد بود
- آیا Rise of the Ronin میتواند بهتر از Ghost of Tsushima ظاهر شود؟
نظرات
کراس پلتفرم نمی خوایم این نوب های داگ رو که از موس و کیبرد و کرنوس مکس استفاده می کنند بن کنید که کاملا دارن تو نسخه ی های کنسول چیت می زنن ( با چیت زدن فرقی نداره )
هنوز چیت ندیدی مرد :rotfl:
ینی اگه کراس پلی با pc بود کنسول پلیرا کلا بازیو پاک میکردن :rotfl: :rotfl: :rotfl:
خوب کنسول پلیرا قراره چجوری با pcپلیرا فایت بدن دیگه هی نمیشه بازی کرد
لطفا یکم از مقاله رو به صورت خلاصه بخونید نوشته فقط بین کنسول ها نه بین همه ی پلتفرم ها
بین ایکسباکس و پلیاستیشن هست
خیلی خوبه که دیگه تقریبا همه بازی ها دارن از قابلیت کراس پلی پشتیبانی میکنن واقعا دیگه یکی از نیازای نسل ۹ بود این قابلیت برا خودش کم کم امیدوارم دیگه همه بازی ها ازش پشتیبانی کنن
فک کنم منظورش چیتراس :laugh:
از دست این چیترا
پیسی رو نیارین خداوکیلی :rotfl: پیسی گیمر بیاد یعنی مرگ حتمی کنسول گیمر 😀
یکی به این یوبیسافت بگه جای اینهمه کارای اضافی و گند زدن توی مپ ها بره این کرونوسی ها و موس کیبوردی هارو روی کنسول بن کنه.همه از دم کرونوس مکس و موس کییورد اه