خالق Silent Hill از اولین بازی استودیوی بوکه گیم میگوید
بهتازگی خالق سری Silent Hill و مدیرعامل استودیوی تازه تاسیس بوکه گیم (Bokeh Game) در خصوص اولین بازی این استودیو توضیحاتی را ارائه داده است.
استودیوی ژاپنی بوکه گیم چند ماه پیش توسط کیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama)، خالق سری Silent Hill و همچنین عناوین SIREN و Gravity Rush تاسیس شد. وی در همان زمان اعلام کرد که این استودیو بر روی یک بازی ترسناک کار میکند. در همین راستا، تویاما اخیراً در خصوص این پروژهی جدید صحبت کرده است.
تویاما با انتشار یک ویدئوی ۹ دقیقهای، توضیحاتی را در مورد این پروژه ارائه داد:
به عنوان اولین پروژهی بوکه گیم، من چندین مسیر برای کارهایم دارم. در ابتدا ایدهی یک بازی کاملاً تاریک در ذهنم بود که با عناوین اخیر من متفاوت خواهد بود. اول اینطور به نظر میرسد که به ریشههای سبک وحشت بازگشتهام. ایدههای من در حال رفتن به این سمت بود با این حال، من ترجیح میدهم به جای چیزی که عمیقاً به ریشههای وحشت پایبند باشد، حس سرگرمی را نیز در آن مشاهده کنیم. در عین حال که المانهای وحشت را حفظ میکنیم، میخواهم که بازیبازان در زمان تجربهی بازی حس نشاط و سرگرمی را نیز داشته باشند.
تویاما در ادامه گفت:
دیدگاه من نسبت به وحشت، زندگی روزمرهای است که دچار تزلزل میشود. وحشت به جای نشان دادن چیزهای ترسناک، باید موقعیت ما را زیر سوال ببرد. باید ما را وادار کند این واقعیت را که زندگی مسالمت آمیزی داریم، به چالش بکشیم. من دوست دارم این نوع افکار را در مفاهیم خود ارائه دهم. دوست دارم بازی بعدی من در خصوص این موضوع باشد.
من اغلب کمیکها را به عنوان سرگرمی میخوانم. اخیراً شما گرایش به محتوای” بازی مرگ “را مشاهده میکنید. این آثار تمایل دارند سرگرمی را به دنیایی وحشیانه اضافه کنند. من از این آثار لذت می برم و اغلب آنها را میخوانم. به طور طبیعی این رویکرد را در پیش گرفتم. شما این افراد منظم را به موقعیتهای غیرمنطقی سوق میدهید. آنها در حالی که با اکشن یا درام سروکار دارند، از نظر احساسی در لبهی تیغ هستند. این موضوع روی من تأثیر گذاشت و فکر میکنم در بازی بعدی نشان داده شود.
یکی از ویژگیهای بازی های من این است که ما در چه شهر یا دهکدهای پیشرفت می کنیم و این افراد چگونه به آنجا رسیدهاند و اینکه وضعیت احساسی آنها چگونه است. من اینگونه به بازی ها نزدیک میشوم. این بار نیز از مکانها الهام گرفتهام و کار را از آن شروع کردم. من نقشهها را بررسی کرده و روشهای مختلفی را برای ایجاد این محیط امتحان میکنم.
آقای تویاما پیش از این اشاره کرده بود که بازی جدید استودیوی بوکه گیم اثری در سبک اکشن-ماجراجویی ترسناک خواهد بود. نام این پروژهی جدید همچنان نامشخص است. هنوز زمان دقیق انتشار این بازی مشخص نیست اما سازندگان آن را برای انتشار در سال ۲۰۲۳ هدفگذاری کردهاند.
در پایان میتوانید تصاویر مفهومی منتشر شده از عنوان جدید استودیوی بوکه گیم را مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- ممکن است GTA 6 در حمل اسلحهها همانند Red Dead Redemption 2 عمل کند
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
نظرات
راسیتش نمیدونم چرا این سازنده های بازی ترسناک این قدر به بند پایان علاقه دارن ، سر در نمیارم 😐 😐 😐 😐 😐
از همه بیشتر عنکبوت دوست دارن لامصبا:-|
این قضیه عنکبوت تو از کجا شروع شد؟؟
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
نمیدونم اصلا
چند سال پیش رفته بودم سراغ یه بازی که یادم نیست چی بود:-D
یهو یه عنکبوته پرید وسط افتاد دنبالم:-|
هیچی دیگه من از اون به بعد از عنکبوت میترسم
وایسا الان یادم اومد
یه انیمیشن بود توش یه عنکبوت ترسناک داشت
اسمشو یادم نیست
از اونجا شروع شد
فوبیا حشرات یا انتوموفوبیا ، چیزی که تقریبا بیشتر مردم دارن ، شاید در زندگی عادی افراد به نظر نیاد که از حشرات بترسن ، ولی فقط کافی هست که یکمی محیط تاریک بشه یا یک احساس حرکت بند بند رو بدنشون احساس کنن اون موقع هست که ترس از حشرات خودش رو نشون میده ، سازنده های بازی ترسناک با تحقیق بازی هاشون رو میسازن و میزان تحقیقات در این ژانر بیشتر از هر ژانر دیگه ای هست ولی با این وجود بازی بد هم در این ژانر زیاد هست
چون یکی از ترس های شایع جهانی است
طرح های بازی واقعا جالب هستن امیدوارم که خود بازی هم جالب باشه.
سلام
پس بنظر میاد استاد بجای ترس، تلنگر رو هدف گرفتند.
ایول توضیحات و کانسپت های جالبی بود ظاهرا ایشون اومده تا دوباره نوع جدیدی از ترس تو بازی ها رو به نمایش بذاره
بازی ترسناک ژاپنی کلا یه چیز دیگست اونم کی از خالق سایلنت هیل
ایشالا که موفق بشن :heart:
مدیوم اینو قورت میده
میخواستم بگم که زحمتشو کشیدی مجید جان 😀
یه بار هم که گیم پس نیومده شما کیف مارو کوک کردی :laugh:
دمت گرم :yes:
:inlove:
ناوشکن ها منو هدف قرار بدین
حاجی عجب عکسای وحشتناکی
.
چیکار میکنن اینا 😐