تاریخ انتشار بازی Ratchet & Clank: Rift Apart اعلام شد
سرانجام شرکت سونی و استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) تاریخ انتشار بازی Ratchet & Clank: Rift Apart را اعلام کردند. این بازی قرار است در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ (۱۱ ژوئن ۲۰۲۱) بر روی پلیاستیشن ۵ عرضه شود.
بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از ویژگیهای کنترلر دوالسنس پلیاستیشن ۵ یعنی تریگرهای تطبیقی (Adaptive Triggers) و بازخورد لمسی (Haptic Feedback) پشتیبانی میکند. از دیگر ویژگیهای این بازی میتوان به بارگذاری سریع، جلوههای بصری خیرهکننده، پشتیبانی از رزولوشن ۴K، نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، HDR و همچنین قابلیت صدای سهبعدی اشاره کرد. این بازی هماکنون برای پیشخرید در دسترس قرار دارد. نسخهی دیلاکس این عنوان با قیمت ۸۰ دلار به فروش میرود. طرح روی جلد این بازی نیز بهتازگی مشخص شده که در قسمت زیر قابل مشاهده است.
در پایان میتوانید تریلر جدید بازی Ratchet & Clank: Rift Apart را مشاهده کنید.
دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
به به
عشق منه این بازی مفرح و شاد وجذاب
امیدوارم نسخه عالی باشه
متا حد اقل ۸۰
جالبه که با فاصله کمی نسبت به Returnal عرضه میشه
با باکس آرت بازی خیلی حال کردم خیلی قشنگه
ببینیم اولین انحصاری استودیو اینسامنیاک روی PS5 چه عملکردی از خودش نشون میده
به امید موفقیت اینسامنیاک :yes:
میگما قابلیت ادیت دیگه بر نمیگرده؟؟؟
منظورم از اولین انحصاری اینسامنیاک روی PS5 اولین بازی که به طور کامل فقط روی PS5 عرضه میشه چون مایلز مورالز میان نسلی بود
حالا جدا از اون نمیدونم چرا انقدر کاور بازی به دل من نشسته
لامصب حس خوبی بهم میده دلم میخواد نسخه فیزیکی بازی رو دستم بگیرم یه نیم ساعت به جلد بازی خیره بشم بعد برم سراغ بازی ولی خب قیمتا رو که میبینم دلم میخواد بگذریم حالا
کاورش خیلی قشنگ تر از نسخه ۲۰۱۶ بازی هست
طبق تریلرها و گفتهها، این بازی احتمالاً اولین عنوانی باشه که از قدرت SSD کنسولهای نسل نهمی بهطور مستقیم در گیمپلی استفاده میکنه. خیلی منتظرم ببینم چطور عمل میکنه چون تا الان بهجز چند ثانیه لودینگ سریعتر، عملاً تأثیر خارقالعادهای از حافظههای جامد PCIe 4.0 کنسولها ندیدیم.
این بازی قراره انقلابی که ssd پلی۵ تو لول دیزاین بازیای نسل بعدی ایجاد میکنه به بهترین شکل به تصویر بکشه و قدرتشو نشون بده :inlove: فکر کنم بهترین نسخه رچت اند کلنک بشه اینسومنیاک بی نهایت با استعداده و خلاقیت بالایی داره برعکس استودیو های شرکت رقیب که هیچ بویی از خلاقیت نبردن و تنها کاری که بلدن اینه که یه سری بازی معمولی رو هر بار کپی پیست کنن به اسم نسخه جدید قالب مردم کنن بدون هیچ نواوری :no: کارشان فقط شیردوشیه :no:
دوست عزیز یوبی سافت فراتر از ی شرکته کل استودیو سونی و ایکس باکس ی ور یوبیسافت ی طرف همین یوبیسافت تونست نسل ۶ و ۷ برامون طلایی کنه نسل ۸ بدک نبود ولی نسب به نسل قبل پسرفت بود تابلو ی بچه سنی که تازه کنسول گیرت اومده
😐 😐 😐
شما خییییلی فن بویی !
من از یوبی سافت حرفی نزدم منظورم مایکروسافت بود سعی کن با دقت تر نظرات رو بخونی ولی خوب حالا که حرفش شد اتفاقا یوبیسافتم شیردوشی بیش نیست هر سال یه اساسین معمولی یا ضعیف میده با کپی پیست فارکرای که اونم بازی خیلی جالبی نیست قدرت خلق ip جدیدم که نداره پس در نتیجه خود به خود لقب شیردوش بهش تعلق میگیره، بازی هایش هم هیچ وقت جذابیتی برایم نداشتن یه سری مثل تو الکی این یوبی باگ رو گنده کردن نسل ۶ فقط یه مقداری خوب بود اونم نه خیلی بعدشم که دیگه رفت تو دیوار بعد از اون
من با پلی۱ گیم رو شروع کردم اون موقع نصف شما اکس فن ها اصلا به دنیا نیامده بودید :no:
کوجیما پیر شدی دیگه توان درست خوندن و فهم مطلب هم نداری اصلا اسمی از یوبی سافت نیاورد که . گفت استودیوهای شرکت رقیب که هیچ بویی از خلاقیت نبردن منظورش استودیوهای مایکروسافته . هر چند یوبی سافت هم پشم استودیوهای سونی نیست راکستار و سایر بزرگان در مقابل استودیوهای سونی کم آوردن دیگه یوبی سافت که عددی نیست در مقابل استودیوهای سونی . از گذشته هم بکش بیرون گذشته کونامی بهترین بود EA عالی بود یوبی سافت عالی بود اما الان هیچکدوم نیستند گذشته ها کذشته همین بتسدا از اسکایریم گوتی و بیگ رسید به فالوت ۷۶ با متای پنجاه اخرم اینقدر وضعش خراب شد که مایکرو بز خری اش کرد
واقعا دارم پیر میشم بویی خوندم یوبی دمت گرم :rotfl:
ادیت:دوست عزیز Ea که کلا تو دیواره که کاریش ندادم ولی به یوبی سافت و بتسدا ایمان دارم انشالله بعد از عرضه deathloop و فارکرای ۶ مشخص میشه
ea یه زمانی فوق العاده بود نسخه های شاهکار دد اسپیس و نید فور اسپید های شاهکار رو فراموش نکن ولی در کل افت ea بیشتر از یوبی سافت و بتسدا بوده و میشه یه امیدهایی به یوبی سافت و بتسدا برای ساختن دوباره شاهکار داد اما من وضعیت الانشو میبینم و درباره الانشم حرف میزنم که واقعا بدون اغراق همه اشون افت کردند ممکنه در آینده کامبک بزنند پیشگو نیستم که آینده رو پیش بینی کنم ولی در کل خودتو عشقه کوجیما . من به شخص تو ایمان دارم منتظر پروژه ی بعدیت هستم
محض اطلاعات تاد هاوارد با فال اوت ۷۶ میخواست تجربه کسب کنه و بعد از اینکه بازی خراب کرد خودش اومد گفت ما فهمیدیم که مردم بازی های داستانی میپسندن و … حتی قبل پیش فروش بازی اومد گفت بازی رو پیش خرید نکنید چون ارزششو نداره.
حالا کدوم شرکت یا استودیو دیدی که بازیش گند بزنه و بیاد بگه ما قبول داریم بازیمون گند زده و پیش خریدش نکنید؟
یکی مثل بتسدا با این کارش آبروی خودشو جلو مشتری و طرفدارهاش حفظ میکنه یکی هم مثل سی دی پراجکت که میدونه بازیش گند زده به مردم هیچ هشداری نمیده و آبرو و موفقیت خودشو که با ویچر کسب کرده بود تو عرض چندوقت نابود میکنه.
عزیز سی دی رو دیگه چرا ترول میکنی؟
اونا که فنای یوبیسافت هستن که همشون یک مشت بچه سال هستن که تازه کنسول گیرشون اومده و بهترین بازی عمرشون والهالا هست :rotfl:
تازه بریک پوینت با متای ۵۴ رو هم یک شاهکار آندرریتد میدونن که حداقل باید متاش ۹۷ میشد :rotfl: :laugh:
اره استدیو های رقیب پلی گراند گیمزه که با تغییر فصل تو بازیش تونست یه نو اوری جدید ایجاد کنه و یه شاهکار با متای ۹۲ بده بیرون . استدیو های رقیب نینجا تئوریه که با یه تیم ۲۰ نفره بازی با متای ۸۱ ساختن که جز تاثیر گذار ترین بازی ها بود با گرافیک عالی و داستان عمیق . استدیو های رقیب ابسیدین ه که فالوت نیو وگاسش یکی بهترین تجربه های فالوتم بود . استدیو های رقیب بتسدا که اسکایریم اش با متای ۹۶ هنوز که هنوزه باعث سوزش امثال تو میشه که بهش میگن ابکی و اوریتد . استدیو ارکین ه که اگه به مقاله ی گیمفا درمورد دیسانرد مراجعه کنی میبینی چه چیزی ساخته . اید سافتوره که بازیش یکی از بهترین شوتر های تاریخه
ماشین گیمزه که بازم ولفنشتاینش یکی از بهترین شوتر هاست . موجانگ که ماینکرافتش ۶۰۰ میلیون پلیر فعال داره . اینیشیتیو که با جمع کردن یه تیم نابغه از استدیو های کار کشته و با یه مدیریت درست میتونه یکی از بهترین استدیو های تاریخ بشه . درسته که تو مجبوری اینا رو بگی اما حقیقت عوض نمیشه .
تایید لطفا
تنها حقیقتی که وجود داره اینه که سونی تو کل صنعت گیم بهترینه و هیچ کدوم از فرست پارتی های مایکرو یا حتی ترد پارتی ها ام جلوی کوچکترین استودیو های فرست پارتی سونی حرفی برای گفتن ندارن حتی اون راکستارم حریف استودیو های سونی نمیشه دو سال پیش گاد زد اون رددد اورریتد رو با خاک یکسان کرد و از روش رد شد اینم خودش یه دلیل دیگه برای اینکه هیچ استودیویی نمیتونه حتی نزدیک به سطح کیفیت بازی های فرست پارتی سونی برسه چه برسه به این که باهاشون رقابتم بکنه 😀 بازیای بتسدا و بقیه استودیو های مایکرو هم عرضه میشن وقتی هر کدوم حتی نامزد جوایز هم نشدن قیافتون دیدن داره 😀
اکهعی
داشتم میومدم تو پست خدا خدا میکردم برا زمستون سال دیگه باشه:-|
حیف شد
این اینسومنیاک چقدر پرکاره:-|
تنهایی اندازه ی کل استودیو های سونی شاهکار میده بیرون
براچی کنکور داری مثل من ؟
نه میخواستم وقتی بیاد که بتونم بازی کنم
کنکور هم دارم البته و پایان نامه:-|
جلدش قشنگه مخصوصا بخش مثبت هفت سال :laugh:
خب چه خوب که تو هنوی به اون سن نرسیدی :laugh:
ماریو اودیسی با متا ۹۷ سلام می رسونه 😉
مطمئن باش بچه گونه تر از بازی های اکس باکس وجود نداره این رچت سطحش خیلی بالاتر از اونیه که اکس فن ها بتونن درک کنن چون به متای زرد و قرمز و شکست خوردن تو جوایز عادت دارن :rotfl: اصولا همه اونایی که میرن سمت اکس باکس یه مشت بچه سالن چون مایکرو بازی های کارتونیش از همه بیشتره
سایکوناتس قورتش میده
دقیقا گیمپس جان
راستش شاهکارکسایکوناتس رو با بازی اوردریتد رتچت کوچولو مفایسه نکن :yes:
باشه سلطان
اون مولتی پلتفرمه از انحصاری هاتون مایه بزار اگه داری
سایکوناتس از فرست پارتی های مایکرو عه
مثل همین بازی
مولتی پلتفرمه انحصاری نیست برای پلی استیشن هم میاد
اونش رو اطلاع ندارم
ولی فکر کنم درسته چون از قبل خریده شدن دابل فاین داشتن میساختنش
فقط نسل۸ اونم بخاطر اینکه قبل خرید داشتن توسعه میدادن و مجبور شدن برا پلی۴ بدن.
چه ربطی داره ؛ به هر حال انحصاری نیست ؛ چرا انقدر توضیح میدی؟ خود ماهم میدونیم که دابل فاین زیر مجموعه مایکروسافته ؛ بحث انحصاری بود نه استودیو
شاید باورتون نشه ولی من اصلا این عنوان بازی نکردم اصلا بازیش چطوریه؟داستاتش باحاله گیم پلی؟لطفا در مورد اش توضیح بدین
داستانش رو نمیدونم ولی گیم پلیش از بهتریناس
به به خیلی چشم انتظارم براش البته سلیقه من اصلا اینطور بازی نیست ولی به شدت هایپ طراحی گیم پلی این بازی هستم دیگه وقته انقلاب تو گیم پلی فرا رسیده ،،،، منتظر قدرت نمایی پلی ۵ زیباترین و سریعترین کنسول جهان باشین ،،،، واقعا دم پلی استیشن گرم که انقدر هوای فن هاش و گیمرا رو داره و انقدر بازی شاهکار و متنوع و انقلابی براشون داره که طرفداراش هیچ وقت بیکار نمونن ، نبوغ در پلی استیشن و استودیو هاش و رابطه گیمرا و پلی استیشن رو هیچ جا نمیفروشن ! این با سالها ریسک پذیری و احترام و مهارت بدست اومده :heart:
اینسامنیاک داره چیکار میکنه داداش خوب یکم استراحت کن 😐
ناتی داگ و سانتامونیکا احساس خطر کردن
پ.ن فقط سونی هست که میتونه استودیوی که بیش از یک میلیارد براش سود آوری کرده رو با دویست میلیون بخره… 😐
من خودم در تعجبم هم مایلز مورالس هم رچت/: سونی چه سودی کرد این شرکت خرید
همینو بگو
سونی ۲۳۰ میلیون داده اینسامنیاک رو خریده اندازه یه خرید ۱ میلیاردی داره از این بنده خداها کار میکشه 😐
الانم که در کنار رچت دارن روی نسخه بعدی اسپایدرمن کار میکنن
دقت کن سامان جان
.
مایلز
اسپایدی ریمستر
اسپایدی ۲
رچت
یه شایعه دمورد بازی جدید هم هست
.
لعنتی از نطر پرکاری تمام استودیو های سونی رو گذاشته تو جیبش ، نکته قابل توجه اینجاست که همه بازی هاش هم عاااالی بودن
آره داداش میدونم مایلز و ریمستر اسپایدی ۲۰۱۸ که عرضه شدن
احتمالا تیمی که روی مایلز و ریمستر اسپایدی کار کرده بودن دارن روی نسخه جدید Resistance کار میکنن شایدم به تیم توسعه اسپایدی ۲ ملحق شده باشن و یا شاید حتی روی یه آی پی جدید کار میکنن
در هر حال من که به اینسامنیاک کاملا اعتماد دارم شاید در حد سانتامونیکا و ناتی داگ نباشن ولی یکی از بهترین و خلاق ترین استودیو های سونی همین اینسامنیاکه
ای کاش نسخه جدید Resistance رو هم بسازن
داداش اینسامیناک گیمز حدود یک میلیارد و سیصد میلیون دلار از فروش بازی اسپایدرمن درآورد بدون احتساب دی ال سی ها و لوازم جانبی و بیش از سیصد میلیون دلار سر مایلز مورالز تا الان فروخته و حالا هم رچت بعدش هم که اسپایدرمن ۲ رو عرضه خواهند کرد . با دویست میلیون دلار خرید میلیارد ها دلار سودآوری فقط از اینسامیناک به دست می آورد
ذکاوت سونی اینجاها معلوم میشه ؛ با کمتربن هزینه بیشترین سود رو میکنه
.
به جای اینکه بیاد ۲.۵ میلیارد بده کادوکاوا ؛ ۲٪ سهامشو میخره تا از این به بعد ناشر بازی های فرام سافتور بشه و قرارداد های بلندمدت در زمینه انیمه ببنده
.
به جای اینکه ۱۰ میلیارد بده اسکوئر انیکس ؛ مهم ترین ip شو انحصاری میکنه
.
.
.
به این میگن هوش و توانایی
رتچت کوچولو قراره گل به خودی بزنه :laugh:
شما خودتون گل به خودی نزنید رچت نمی زنه 😉
یعنی هدفتون از انتشار یه بازی فقط همینه
نسخه ps2 فوق العاده بود ولی بعدی هاش نه اصلا جالب نیست.الان دارم ایمیج همون نسخه میگیرم رو ps4 تبدیلش کنم
نسل نهمی ترین بازی این نسل همین Ratchet & Clank Rift Apart شدیدا براش هایپم انشالله که بترکونه که مطمئنم همین اتفاق هم میافته امیدوارم در کنارش هم نمره خوبی بگیره و گیمرا هم حسابی از بازی راضی باشن همین خودش دلیلیه برا خرید PS5 با توجه به ویژگی هایی که داره