Resident Evil Village بسیار بزرگتر از نسخهی هفتم خواهد بود
تهیهکنندهی Resident Evil Village بهتازگی در مصاحبهی اخیر خود اعلام کرده است که این بازی بسیار بزرگتر از عنوان Resident Evil 7 خواهد بود.
با وجود آنکه به نظر میرسد عنوان Resident Evil Village از نظر سبک کلی و دوربین اول مشابه بازی Resident Evil 7 است، اما تفاوتهای اساسی نیز میان این دو اثر وجود دارد. پیتر فابیانو (Peter Fabiano)، تهیهکنندهی Resident Evil Village، بهتازگی تایید کرده است که این بازی از لحاظ وسعت و گستردگی، بسیار بزرگتر از نسخهی هفتم خواهد بود.
آقای فابیانو در مصاحبه با بخش انگلیسی مجلهی رسمی پلیاستیشن به این موضوع (بزرگتر بودن Resident Evil Village نسبت به Resident Evil 7) اشاره کرد، اما جزئیات بیشتری را در این خصوص ارائه نداد. هنوز مشخص نیست که منظور وی به معنای بزرگتر شدن دنیای بازی Resident Evil Village یا طولانیتر بودن گیمپلی خواهد بود. مدتزمان بازی Resident Evil 7 نسبتاً کوتاه بود. طبق برخی از شایعات منتشر شده، نسخهی جدید طولانیترین بازی مجموعهی Resident Evil است. البته هنوز هیچگونه اطلاعات رسمی در این مورد منتشر نشدهاند.
فابیانو در این مصاحبه به برخی از ویژگیهایی که بازیبازان میتوانند در Resident Evil Village منتظر آن باشند، اشاره کرد. وی توضیح داد که این بازی بر روی پلیاستیشن ۵ از قابلیت صدای سهبعدی استفاده میکند تا بازیبازان صدای محیط اطراف خود را به خوبی حس کنند. همچنین وی تایید کرد که بازی بر روی این کنسول هیچ زمان بارگذاری ندارد. البته احتمالاً این مورد در نسخهی ایکسباکس سری ایکس نیز صادق خواهد بود.
اگرچه هنوز مدتزمان گیمپلی Resident Evil Village اعلام نشده، اما به نظر می رسد که این بازی در مقایسه با نسخهی از ارزش تجربهی دوباره برخوردار است. به عنوان مثال، در این نسخه یک تاجر به سبک بازی Resident Evil 4 وجود دارد که بازیبازان میتوانند برای خرید آیتمهای مورد نظر، خرید سلاح و ارتقای آنها با آن تعامل داشته باشند. در اکثر عناوین Resident Evil با سلاحهای قابل ارتقا، تقریباً غیرممکن است که همه چیز را در یک بازی کاملاً ارتقا دهید، بنابراین وجود تاجر میتواند یکی از دلایل اصلی بازگشت بازیبازان به این عنوان باشد.
بازی Resident Evil Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷ می ۲۰۲۱) در دسترس دارندگان کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس سری ایکس، سری اس و پلتفرم رایانههای شخصی قرار خواهد گرفت. اخیراً در نسخهی Collector’s Edition این بازی، جزئیات جدیدی فاش شده است که خبر مربوط به آن را میتوانید از طریق این لینک مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
:inlove: ای جان منتظرم
دیگه با این تعریف هایی که ازش میشنوم نمیتونم بیشتر صبر کنم :inlove: یکی از هیجان انگیز ترین کارای زندگیم پلی دادن رزیدنت اویله :heart:
منم همینطور
مشخصه روش کار کردن
نسخه ی هفتم هم فاجعه بود … رزیدنت که قطعا نبود یه بازی خیلی معمایی بود که من خودم با پی دی اف راهنمای همین سایت و ترینر و و درجه آسان نتونستم ادامه بدم ! اصلا مسخرشو در آوردند . بدون ترینر که همون اولش گلوله تموم میکرد نمیدونم واقعا این گیم رو با چه عقلی ساختند .
داری جوک میگی دیگه نه؟ نسخهی ۷ ترس رو بیشتر از هر نسخهای به آدم منتقل میکرد، داستان بینقص و گیمپلی وفادار به ریشهها و دوربین اول شخص که تنوع و یک قدم به سمت جلو محسوب میشه بازیو تبدیل به شاهکار کرده بود، متاشم که ۸۶ خیلی خوبه؛ دلیل نمیشه چون تو حال نکردی گیم بدی باشه. واسه من شخصا بهترین بازی ترسناک و سروایول بود
تنها بازییی فعلا پیش خرید کردم
امید وارم رو PS4 PRO خوب رند بشه
حالا من ریترسینگ نخواستم
محم نیست برام
۱۰۸۰P 60F
من منتظر GTA 6
شاید با خدتون بگید این همه بازی
ولی من فقططططططط منتظر GTA 6
تمام
البته منتظر سایت هیل
و بازی بعدی کوجیما هستم
متای ایول ۷ با اینکه کوتاه بود و انمی ها و و اسلحه ها و امکاناتش کم بود و هم چنین شبیه ایول نبود و کلی چیز دیگه ۸۶ شد.
این بازی با مپ بزرگ و متنوع و شبیه به ایول ۴ و همچنین انمی ها و باس ها و اسلحه های متنوع و پیچیده و فروشگاه، گیم پلی خیلی طولانی که میگن ۱۸ یا ۲۰ ساعته شایدم بیشتر و هم چنین محیط شبیه به ایول های قدیمی یعنی روستا و قصر و هم چنین بازگشت کریس با داستان خیلی پیچیده و دنیایی تاریک تر معلومه که خیلی زیاد پیشرفت خواهد داشت و متاش فوق العاده زیاد میشه و بالای ۹۰ خواهد شد.
امیدوارم پایانی که در لیک ها نشون داده میشه، پایان بازی نباشه تا ما هم لذت ببریم.
بازی شاهکار خواهد شد فقط در آخر امیدوارم امسال ایول ویزین ۳ رو معرفی کنن با کارگردانیه استاد شینجی میکامی. خیلی منتظرشم
البته چون این بازی ترسناک هست باید در این مدت طولانی تکراری و ملال اور نشه و برای کل مدت بازیش تجربه های متفاوتی بده
نمیدونم چرا یه حسی بم میگه اینم تاخیر میخوره
برای این بازی شدیدا هایپم به نظرم میتونه بازی شاهکاری بشه کل گوگل و یوتیوب شده لیدی دیمیترسکو و رزیدنت ایول ویلیج
من بزرگتر نمیخوام اقاااااااا .بنویس خیلی خیلی بهتر و ترسناک تر است
خیلی خبر خوبیه.از نظر من یکی از ایراد های نسخه هفتم کوتاه بودنش بود.شابد بار اول ۸ تا ۱۰ ساعت طول بکشه ولی واسه بار دوم بازی کلا ۳ ۴ ساعت میشد.هیچ بخش دیگه ای جز داستانش هم نداشت.هر چند این موضوع زیاد بنظر نمیومد چون بازی کیفیت خوبی داشت.ولی بزرگتر شدن بازی خیلی میتونه بهترش کنه.امیدوارم که خوب از آب در بیاد
اتفاقا بازی چن تا dlc جذاب داشت
بهترین dlc اتفاقات شبی که بیکر ها اِوِلین رو پیدا کردن و اوردن تو مزرعه رو شامل میشد
اسمش begining بود اگه اشتباه نکنم
بسیار جذاب بود برای من مخصوصا دیدن چهره واقعی و شخصیت اصلی بیکر ها قبل از پیدا شدن اولین
یکی دیگه از دی ال سی ها هم مربوط میشد به قربانی های لوکاس که بین تله های مختلف قرارشون میداد یا مجبورشون میکرد معما های خاصی رو حل کنن تا زنده بمونن که شدیدا یاد آور سری اره بود برای من
به طرز عجیبی به این بازی امیدوارم.بازیای خوب یه بوییئ میدن که تنها یک گیمر واقعی میفهمه.این بازی هموت بو رو میده.منتظریم….
یادمه اولین بار که خوندم قراره دوربین بازی اول شخص بشه به کلی از re7 ناامید شدم و نشستم یه بار دیگه re4 رو تموم کردم و گفتم هعیییی میکامی کجایی که ایول رو به گند کشیدن
بعد از دو سال نمیدونم چیشد و چه فازی برداشتم و به سرم زد بشینم re7 رو پلی بدم به خودم گفتم حالا اگه بد بود فوقش یه شیفت دیلیته کاری نداره که
اما حتی فکرشم نمیکردم با چی طرفم
به محض اینکه پامو گذاشتم تو اون مزرعه کذایی و داخل امارت بیکر بوی کانجرینگ به مشامم خورد و طولی نکشید که مزه کشتار با اره برقی تگزاس رو هم چشیدیم، چه ترکیب خفنی!!!
یادش بخیر صدای زوزه های باد داخل دیوارای خونه و صدای تق و توقی که هر از گاهی میومد به تنهایی کافی بود تا توی اتمسفر بازی غرق بشم با اینکه اصلا نمیدونستم اتان کیه ولی سلول به سلولم همراهش تو اون مزرعه داشت قدم میزد،
بگذریم…
حالا که محیط بازی عوض شده و وسیع تر ترسم از اینه که اون خفقانی که اون مزرعه و خونه القا میکرد از بین بره یا کمرنگ بشه
فقط به امید حس دوباره ی اون اتمسفر کافکایی و خفقان و دورافتادگی شدید تو فضای بازی، شدیدا منتظرشم
امیدوارم اون اتمسفرو فدای وسیع تر کردن بازی نکرده باشن
اره منم متنفر بودم ازنسخه۷ چون دوربینش عوص شده بود ولی عاشقش شدم الانم دوست دارم رزیدنت اویل اول شخص باشن بااینکه سوم شخص خوبه
امیدوارم بخش های زیادی از بازی تو فضای باز هم جریان داشته باشه. مثل اویل۴. فضاسازی و اتمسفر (مخصوصا موسیقی و صداگذاری) برای من شاید مهم ترین بخش بازیه.