پشتیبانی از بازی Bleeding Edge به پایان می‌رسد

۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸

استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory)، با پایان دادن به پشتیبانی بازی Bleeding Edge، تمرکز خودش را بر روی توسعه‌ی عناوین دیگر خواهد گذاشت.

استودیوی نینجا تئوری از زمانی که توسط مایکروسافت خریداری شد و جزئی از استودیو‌های Xbox Game قرار گرفت، دوران پر کاری را پشت سر می‌گذارد. بازی Senua’s Saga: Hellblade 2، دنباله‌ای برای عنوان تحسین شده‌ی Hellblade: Senua’s Sacrifice، از جمله پروژه‌های مهم این استودیو به شمار می‌رود. همراه با آن، پروژه‌ی جاه طلبانه‌ی Project Mara و The Insight Project را نیز در برنامه دارد. متأسفانه، تمرکز آن‌ها بر روی پروژه‌های جدید به معنای پایان یافتن پشتیبانی از بازی Bleeding Edge است.

این توسعه دهنده در توییتر خود اعلام کرد که دیگر به‌روزرسانی جدیدی برای عنوان چند نفره‌ی Bleeding Edge منتشر نمی‌شود. هر چند که هنوز هم این بازی در پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس قابل بازی است، اما به احتمال زیاد سرورها در طی چند مدت آینده خاموش می‌شوند. با توجه به وضعیت تراکم بازی‌بازان در این عنوان در فروشگاه استیم (Steam) که در شلوغ‌ترین ساعات روز نهایتا ۸ بازی‌باز دارد، این اتفاق ممکن است به زودی روی بدهد.

بازی Bleeding Edge در سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان، منتشر شده است. یک عنوان مبارزه محور و چند نفره مبتنی بر نبردهای تیمی که دارای لیست مبارزانی است که می‌توانید یکی را میان آن‌ها انتخاب کنید. هر شخصیت نقش خاص خود را دارد و توانایی‌های منحصر به فرد خود از خود نشان می‌دهد. علی رغم این‌که بازی در سرویس ایکس‌باکس گیم پس گنجانده شده است، اما Bleeding Edge نتوانست برای مخاطبان عنوانی جذاب باشد.

9
0
برچسب‌ها:

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Ninja Theory گفت:

    گرچه خبر خوبی نیست ولی این خبر نشون میده که حالا حالا نینجا تئوری سمت بازی های آنلاین نمیره و تمرکز تمام استودیو روی عناوین سینگل پلیر هست. از اول هم معلوم بود که یک بازی واسه دست گرمی تیم فرعی این استودیو هست تا استعداد و توانایی هاشون محک بخوره. تجربه کوتاهی ازش داشتم. گیمپلی خیلی خوبی داره ولی مشکل جدی ای به اسم کمبود محتویات داره و الان هم استودیو خلاق بریتانیایی نینجا تئوری مشغول توسعه دو عنوان غول و کاملا نسل بعدی(گرافیک، انیمیشن، موشن کپچر، صداگذاری) هلبلید ۲ و پراجکت مارا هست In Love

    0
    0
    • Kena گفت:

      س
      اون پروژه شبیه سازی دکوراسیون خونه هم میاد میبینیم چی میشه

      0
      0
      • Xbox+Bethesda گفت:

        به نظرم از شبیه ساز پیاده روی بهتره چون حداقل توش یه ترسی وجود داره و گرافیکش هم که فوق العاده بود نه مثل شبیه ساز پیاده روی از این ور بری اونور از اونور بری اینور.

        0
        0
        • mateus_bk گفت:

          درجریانی بیگ وینر شد ؟ حتی حریف به قول خودتون شبیه ساز پیاده روی هم نشدین !

          0
          0
        • alipower_fan گفت:

          قشنگ معلومه فقط یه چیزی شنیدی حتی بازیشم نکردی

          0
          0
        • Ps.N.one گفت:

          آخه کی اون شبیه ساز پروازو بازی میکنه اصلا اوکی این بهترین شبیه ساز ولی مگه چقدر میشه یه بازی تو این سبک رو بازی کرد فوقش یه مدت خیلی کم باهاش بگذرونی بعدش میندازیش کنار ولی بازیای سونی یا حتی همون دث استرندینگ به خاطر داستان و روایت خوبشون ارزش تکرار پیدا میکنند و همه خلاقیت و نواوری دارن ولی بازیای مایکرو کلا یا تکرار مکررات هستند یا اسکی از رو بازی های معروف هستند یا آنلاین ها و سرویس محور
          به همین دلیل هم حتی بازی های آینده مایکروسافت و استودیو هایش شانسی برای موفقیت ندارن No

          0
          0
        • Ozhan گفت:

          چی از پروژه ترسناکشون میدونی که اینجوری میگی؟
          اینم مث مدیوم هایپ کنید که تهش با کله بخوره زمین

          0
          0
        • شبیه سازی پیاده روی=ط ۱۱۰جایزه بازی برتر سال و بهترین بازی سال ۲۰۱۹
          شبیه ساز کاورگیری گیرز ۴و۵=۰بازی سال لازم به ذکره که نسخه پنجم همون سالی اومد که شبیه ساز پیاده روی اومد همون شبیه ساز پیاده روی زد لهش کرد تو جوایز و تعداد بازی سال البته ناگفته نماند شبیه ساز کاورگیری حتی یدونه جایزه هم نبرد
          شبیه ساز گرافیک ۲نسل قبل ینی باازی هیلو =۰جایزه بازی سال
          کوانتوم بریک و رایز سان آف =Smileجایزه بازی سال واسه این ۲تا شبیه شوخیه
          مس افکت آندورمدا =بازی سال؟شوخی میکنی دیگه؟نامزدم میشد ما باز قبولش داشتیم
          بلدینگ ایج=تعداد کاربراش ۲رقمی شد راجبش حرف میزنیم
          شبیه ساز نارگیل چینی استودیو ریر=به بازی با متای ۶۰جایزه نمیدن
          مدیوم(سایلنت هیل کیلرBig Smile=متای زرد
          سایبر باگ =آپدیت جدید سایبرباگ باگ جدید به بازی اضافه کرد Smile
          کل انحصاریای نسل هشت و نه مایکروسافت به همراه تمامی دکل های مایکروفنا به اندازه شبیه ساز پیاده روی جایزه نبردن..حداقل میخواین ترول کنین بازی که بیگ وینر شده ترول نکنین گل بخودی میزنین

          0
          0
  • Ps.N.one گفت:

    اصلا این بازی چرا ساخته شده من در عجبم Laugh سطح استودیوی نینجا تئوری در همین حده. روز نمرات بازی های بعدی این استودیو خوراک خندست هلبلید که هیچ امیدی بهش نیست چون گیم پلی نداره اون پروژه مارا ام حتی خودشون نمیدونن چی میخوان بسازن معلومه فقط میخوان تند تند بازی بسازن بریزن تو گیمپس

    0
    0
    • “هلبیلد که هیچ امیدی بهش نیست چون گیمپلی نداره ”
      در عجبم گاد آف وار که با لوگو معرفی شده قراره چی باشه

      0
      0
      • Ps.N.one گفت:

        گاد به پشتوانه اعتماد گیمرا به سونی و سانتا مونیکا فقط یه لوگو براش کافی بود تا همه رو هایپ کنه ولی هلبلید چی؟ یه بازی که نسخه اولش متای پایین و ۸۱ رو داره و بازیش یه گیم پلی سطحی و معمولی داره و توسط استودیویی داره ساخته میشه که هیچوقت بازی بزرگی در بین سوابق خودشان ندارن اینو میشه از متای بازیاش فهمید حالا حساب کن زیر نظر مایکروسافتم که باشه دیگه چی میخواد از توش در بیاد من نمیدونم Thinking از اونور سانتا مونیکا زیر نظر سونی تا الان خودشو ثابت کرده و نسخه قبلی گادم که بعد از لست ۲ دارای بیشترین جوایز بدست اومده هست و اگر به شکل دقیق بخوام بیان کنم گاد از نظر تعداد جوایز دومین بازی برتر نسل هشت به حساب میاد Cool
        حالا همه اینا رو کلش کن اصلا خودت خجالت نکشیدی نینجا تئوری و هلبلید رو گذاشتی کنار سانتا مونیکا و گاد؟ مایکروسافت استودیو هاش تو خوابم نمیتونن ببینن که حتی بتونن به موفقیت یه بازی مثل گوست یا هورایزن حتی برسن چه برسه به لست و گاد

        0
        0
    • oganson گفت:

      ((هلبلید که هیچ امیدی بهش نیست چون گیم پلی نداره))

      پس به GOW هم امیدی نیست
      ریپلای نکن که اینجوری حرفای خودتم نقض میکنی

      0
      0
      • Ps.N.one گفت:

        منظور کلی حرفم سیستم گیم پلی خود بازی بود نه تریلر گیم پلی
        گیم پلی و سیستم مبارزات هلبلید به شدت ضعیفه و اصلا اونطور که باید لذت بخش نیست، در رابطه با گاد ماجرا خیلی متفاوته گاد رو اولا نسخه قبلش متای ۹۴ رو با ۱۱۸ نقد سبز کسب کرده و بیشترین جوایز سال ۲۰۱۸ رو هم به خودش اختصاص داده به عبارتی گوتی شده و قطعا نسخه رگناروک همموفق میشه با سابقه سانتا مونیکا و زیر نظر سونی، پس گاد با همون لوگو همه حرفاشو به ما زد ولی هلبلید چی؟
        نسخه قبلی متا ۸۱ با گیم پلی ضعیف و سابقه متوسط استودیوی نینجا تئوری و مدیریت فاجعه بخش اکس باکس بیشتر باعث نا امیدی از موفقیت این بازی میشه تا امیدوار کردن گیمرا
        نینجا تئوری حتی یک بازی با متای بالای ۹۰ هم نداره اونوقت بازیش قابل مقایسه هست با گاد که استودیوی سانتا مونیکا بیشترین تعداد از بازی هاش متای بالای ۹۰ داشتن

        0
        0
        • oganson گفت:

          با رسم شکل برام ثابت کن موفقیت نسخه قبلی بعدی رو هم ثابت میکنه

          پس میبینی هیچ ربطی نداره فقط احتمال موفیت رو میبره بالاتر ولی اگه سازنده مغرور بشه با کله میخوره زمین چون تو سانتامونیکا قرار نیست معجزه رخ بده ربطی هم به استعداد نداره فقط تلاش خودشونه
          این قضیه هم درمورد هلبلید ۲ صدق میکنه اونم کلی جایزه برده ولی من هیچ حرفی نمیزنم

          0
          0
    • Sam_fisher_47 گفت:

      من نفهمیدم گیمپلی نداره یعنی چی.؟ یعنی هنوز چیزی نشون ندادن؟ چیز عادییه گاد هم گیمپلی نداره ولی آیا امیدی بهش نیست Question اگه هم منظورتون اینه گیمپلی بازی بده که دیگه هیچی ندارم بگم Thinking
      خودشون نمیدونن چی میخوان بسازن
      داداش منبعتون رو به ما میگی ما هم از داخل استودیو های ایکس باکس خبر دار بشیم Grin انگار خیلی میدونی تو حواست به خودت باشه ROTFL ROTFL

      0
      0
      • Ps.N.one گفت:

        وقتی یه استودیو تمرکزی روی یک بازی مشخص نداره قطعا معلومه که نمیدونن دارن چیکار میکنن تو یکی از استودیو های سونی رو بگو که همزمان ۴ الی۶ تا پروژه در دستور کارش داشته باشه؟ استودیو های سونی مثل سانتا و ناتی همیشه تمرکز کافی برای یک عنوان رو داشتن و عمین باعث شده به این حد از موفقیت برسن اگر اونا هم میخواستن تمرکزشون رو روی چند تا آیپی بذارن موجب میشد یه بازی ناقص یا پر از ایراد رو بسازن ولی استودیو های سونی همیشه هدف دار کار میکنن
        اگر مایکروسافت این استودیو هارو درست مدیریت میکرد الان وضع این نبود اینکه تعداد استودیو ها و آیپی ها رو بالا ببره چه فایده ای داره وقتی تو مهمترین رکن بازیسازی یعنی محتوا لنگ میزنه؟ الان مایکرو به اندازه کافی استودیو داره تنها چیزی که کم داره بازی های داستانی شاهکاره که متاسفانه هنوز چیزی وجود نداره که نشون بده مایکروسافت به این مورد اهمیت میده

        0
        0
    • Xbox+Bethesda گفت:

      آخ آخ ، گاد آف وار که یه سی جی هم نشون ندادن حالا گیم پلی پیشکش.

      0
      0
  • این بازی وضعش از اونجرز هم بدتره ROTFL
    اما میدونین این یعنی چی؟
    یعنی نینجا تئوری تا عمر داره سمت آنلاین و چند نفره نمیره
    و همین داستان محور هاشو میده

    0
    0
  • mateus_bk گفت:

    چرا یه استودیو خوب و با استعداد مجبور به ساخت چنین عناوینی شده؟ لعنت به سیاست بد No

    0
    0
    • مجبور نشده، بازی دغدغه‌ی فکری خودشون بوده و علاقمند به ساختش بودن ، قبل از خرید مایکروسافت.

      0
      0
    • oganson گفت:

      بار اولشون نیست برای اینکه بخوای منظورمو بهتر بفهمی برو یه نگاه به سایت نینجا تعوری بنداز بعد بازی هاشو ببین
      این استودیو یه استودیو کوچیک بود و به چندتا تیم تقسیم میشدن که تیم های کوچکتر پروژه های فرعی بسازن که بتونن درآمد داشته باشن و بگم که کارگردان بازی خودش گفته ما پروژه رو از سال ۲۰۱۷ شروع کردیم یعنی یک سال قبل خریداری شدن (جهت اطلاع موج سواران)
      بین بازی های این استودیو آثاری مانند dmc و heveanly sword و hellblade دیده میشه
      در حالی که میان فاصله همین بازی ها دوتا بازی از کاراکترای دیزنی و یه بازی برای ps vr ساخته بودن یعنی بازی میساختن یه پولی از سونی میگرفتن برای هل بلید
      در ضمن اگه قرار باشه با این بازی آبروی نینجا بره خیلی وقت پیش با بازی های دیزنی باید همچین اتفاقی میفتاد این بازی فقط چون فرست پارتی بود معروف شد

      0
      0
    • Xbox+Bethesda گفت:

      این بازی رو خودشون میخواستن بسازن کسی مجبورشون نکرد که بسازن.

      0
      0
  • وقتی با ۱۵ نفر بازی آنلاین میسازی همین میشه دیگه
    اون زنه طراح ارشد بازی رو هم باید اخراج کنن جاش تو نینجا تعوری نیست
    حیف هلبلید ۲ که اندازه یه بازی مزخرف برنامش عقب افتاد

    0
    0
  • این بازی هنوز چند سال از عرضه اش نگذشته و هشت بازیکن داره افتضاح عه این وضعیت متاسفام برای نینجا تئوری که آبروی خودش رو با ساخت این بازی برد زیر سوال
    نه نمرات خوبی گرفت ته عملکرد خوبی داشت

    0
    0
  • alipower_fan گفت:

    مشتری مداری مایکروسافت Yes یه بازی سرویس محور ساخته در بهترین حالت ۸ نفر دارن بازیش میکنن. بعد همش از این روش مایکرو پشتیبانی کنید تهش همین میشه دیگه ۸ نفرتون بازی میکنید کلا. وقتی بازی انلاین محور بعدی معرفی شد بهشون حمله کنید میفهمن دنیا دست کیه.

    0
    0
    • Xbox+Bethesda گفت:

      جناب شما به فکر ما نباش به اندازه کافی بلکه هم بیشتر مایکروسافت بازی استوری مود معرفی کرده که این بازی های کوچیک درمقابلش به چشم نمیان.شما به فکر خودت باش که قراره ۷۰ دلار بابت هربازی بدی و موقعی که سونی گفت بازی های نسل بعدی ۷۰دلار هستن مثل میخ نشستین نگاه کردین و گفتین ۱۰۰دلار هم بکنه ما راضی هستیم.
      چرا اون موقع شما بهشون حمله نکردید که بفهمن دنیا دست کیه؟

      0
      0
      • mateus_bk گفت:

        پست گرون شدن گلد رو نگاه کن ؛ هیچی نگو ! ۱۰ تا مقاله درباره منفعت این افزایش قیمت نوشتی !

        0
        0
      • alipower_fan گفت:

        من پولی رو گه ارزش بازیه میپردازم. ۷۰ دلار باشه ارزشش میدم مشکلی نیست. ۱۰۰ دلارم باشه میدم. بعدم شما میشه بازی های استوریمود به قول خودتون، که مایکرو معرفی کرده تا امروز نام ببرید؟ فقط به این حمله فکر کن: کل افتخارات تمام بازی های مایکروسافت در نیل هشت کمتر از لست ۲ بوده
        مایکروسافت ۶ سال نتونست اندازه لست ۱ حتی جایزه ببره چه برسه به ۲.
        بازی استوری مود مدیوم تون هم دیدیم چه گلی به سرتون زد نسل ۹ رو طوووفانی شروع کردید باز نسل ۸ رایز و داشتید این نسل تا ۱ سال بعد باید منتظر بمونید تا شکست بعدیتون هیلو رو تماشا کنید با چشماتون. من که از خدامه بازی درجه ۱ خفنی بسازن که کنسول دومم هم برای این نسل بگیرم ولی پول مفت به شرکتی که ارزشی برات قائل نیست نمیدم

        0
        0
  • ALIREZA0111 گفت:

    بلیدینگ ادج رو بازی نکردم ولی تو یوتیوب چند تا تریلر دیدم به نظر گیم پلی خیلی خوبی داشت
    اگه تنوع ماد ها بیشتر میبود خیلی بهتر می شد شاید پلیر ها زده نمی شدن
    تو یه بازی انلاین رقابتی مثل.اورواچ ..کانتر ..دوتا ۲٫٫تنوع خیلی زیاد و خوبه این بازی هم با پشتیبانی میتونست بازی خوبی بشه هرچند فکر کنم کاره درستی کردن امار پلیر هاش خیلی کمه طبق متن ۸ نفر در روز انلاین باشن واقعا خوب نیست

    0
    0
  • soheil گفت:

    اووو ببینین اورواچ کیلر چیشد ROTFL ROTFL
    تنها بازی ایی و ک کشت خودش بود
    دیگه پشتیبانی نمیشه ROTFL
    اخر عاقبت همه بازیای مایکروسافت همینه

    0
    0
    • Xbox+Bethesda گفت:

      باز خوبه مثل کیلزون (هیلو کیلر) پروژه بزرگ و aaa نبود که بعدا درشو تخته کنن Wink .این بازی رو ته تهش ۱۰ ۱۵ نفر ساختن وکسی ازش به اندازه دیزگان و کیلزون انتظار نداشت Kiss .

      0
      0
      • mateus_bk گفت:

        رئیس کل مایکرو داره خودشو به آب و آتیش میزنه تا بازی هاش نصف دیزگان فروش بره ! درمورد کیلزون نظری ندارم ولی دیزگان اگه الان حساب کنی متاش در حد ۸۴~۸۶ ؛ دقیقا مثل sea of Thieves

        0
        0
      • soheil گفت:

        اره حاجی کلا بازیای مایکرو همه شون ایندی ان و کلا با ده پونزده نفر ساخته میشن
        از هیلو اینفینیت با گرافیک نسل ۷ ایی گرفته
        تا مدیوم و بلیدینگ ادج و هل بلید ROTFL
        اینا ب چ روزی افتادن چجوری دمیج کنترل میکنن ROTFL
        قبل‌ اینکه حق گوییه دیزگان و بکنی
        دیزگان فقط مشکلات فنی داشت عموجون
        وگرنه الان کیفیت بازی و برو رو ps5 ببین
        یوزر اسکور و فروشش نشون میده چقد پلیرا ازش راضی بودن
        هیلو کیلر هم هیلو رو کشت بعد دیگه بازنشست شد
        حداقل سازنده هاش جرات ریسک کردن داشتن رفتن سراغ ی ایپی دیگه
        مث استودیو های‌ مایکرو نیستن از ی بازی هزار تا نسخه درب و داغون با گرافیک نسل ۷ ( اینفینیت ) منتشر کنن ROTFL

        0
        0
  • Kena گفت:

    نینجا تئوری زیر دست مایکرو مراحل شیردوشی رو گام به گام یاد میگیره Yes

    0
    0
  • Naughty God گفت:

    هر چی بگم از طنز قضیش کم میشه

    0
    0
  • اینم همون بازی ک توی بوق و کرنا کرده بودین و میگفتین شاهکاره و خیلی خفنه و ساختار شکنه و ازین حرفا
    اقا ماکروسافت فقط و فقط فورزا رو عالی میسازه
    هیلوش دیگه افت کرده
    گرز آو وارش معمولی شده
    فیبلش معلوم نیس هنوز

    0
    0