وحشت دوگانه؛ نقدها و نمرات بازی The Medium
در فاصلهی یک روز تا عرضهی بازی The Medium، به تازگی نقدها و نمرات این اثر نیز منتشر شده است که در این قسمت به بررسی و مرور آنها خواهیم پرداخت.
مروری کلی بر بازی The Medium
بازی The Medium اثری در سبک ترس روانشناختی از دید سوم شخص است. این بازی توسط استودیوی لهستانی بلوبر تیم (Bloober Team) ساخته شده است و توسعهدهنده سابقهی کار بر روی عناوین Observer، Layers of Fear و Blair Witch را نیز در کارنامهی خود دارد. The Medium داستان زنی به نام ماریان (Marianne) را روایت میکند که از مشکلات روانی رنج میبرد. وی با رفتن به یک هتل تفریحی متروکه، گرفتار فاجعهای میشود که در آن مکان رخ داده است و باید راهی برای زنده ماندن پیدا کند. ماریان از تواناییهای ویژهای شامل قلمروی روح و همچنین از قابلیت کاوش در ذهن انسان به طور همزمان برخوردار است.
گیمپلی بازی The Medium شامل جستجو در محیطها و حل معماهای مختلف است. ویژگی برجستهی این بازی، قابلیت واقعیت دوگانه (Dual Reality) است که در برخی از قسمتهای بازی به طور همزمان در دو دنیا قرار خواهید گرفت. سازندگان بازی The Medium برای توسعهی این عنوان از سری بازیهای Silent Hill الهام گرفتهاند. همچنین آکیرا یامائوکا (Akira Yamaoka)، آهنگساز مشهور سری Silent Hill، وظیفهی آهنگسازی این بازی را نیز برعهده دارد. به گفتهی توسعهدهندگان، The Medium بزرگترین و جاهطلبانهترین پروژهی استودیوی بلوبر تیم به شمار میرود. این بازی در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۹ (۲۸ ژانویه ۲۰۲۱) در دسترس دارندگان کنسولهای ایکسباکس سری ایکس، سری اس و پلتفرم رایانههای شخصی قرار خواهد گرفت.
حال به بررسی نقدها و نمرات بازی The Medium میپردازیم.
Gamers Heroes: 9.5/10
استودیوی بلوبر تیم خود را به عنوان یک توسعهدهندهی متبحر در ساخت عناوین ترسناک معرفی کرده، اما پشت سر گذاشتن این تجربه دشوار بوده است. The Medium یک نگاه ترسناک و نگرانکننده از تاریکترین گودالهای رفتاری انسان است که در یک دنیای غوطهورکننده و زیبا به چشم میخورد.
God is a Geek: 8.5/10
بازی The Medium بدون شک بزرگترین و بهترین اثر استودیوی بلوبر تیم تا به امروز است. داستان این بازی همانند شخصیتهای آن جذاب است و ماجراجویی ناخوشایندی که در آن تجربه خواهید کرد، بسیار شبیه به سریال Stranger Things در جهان عنوان Alan Wake به نظر میرسد.
Eurogamer Italy: 8/10
بلوبر تیم با ساخت The Medium ثابت میکند که در ساخت عناوینی با مضمون ترس روانشناختی متبحر است. از نظر گیمپلی، این بازی الهام گرفته از آثار کلاسیک گذشته است و شخصیتپردازی خوبی در آن دیده میشود. همچنین داستان بازی و کارگردانی هنری به خوبی پیادهسازی شدهاند.
Windows Central: 8/10
بازی The Medium یکی از جذابترین بازیهای ترسناک است که تاکنون تجربه کردهام. وجود محیطهای پرجزئیات، شخصیتهای جذاب و مضمون منحصر به فرد موجب میشود تا تجربهی این اثر برای طرفداران عناوین ترسناک ضروری باشد.
Vandal: 7.7/10
بازی The Medium یک ماجراجویی داستانمحور جالب و جذاب است که متاسفانه همه کارهایی که انجام میدهد را سادهسازی میکند و نمیتواند آن حس وحشت وعده داده شده را القا کند. اما به طور کلی این بازی یک تجربهی لذتبخش است که ساعات بسیار خوبی را با آن خواهید گذراند و بازیباز را بسیار تحت تاثیر خود قرار میدهد.
IGN Italy: 7.6/10
The Medium یک اثر ترسناکی است که از نظر فنی و هنری موفق ظاهر میشود و کاملاً براساس داستان و روایت است. با وجود روند کند و چند معمای جالب، این بازی بر فضای شیطانی دنیای دوگانه تمرکز دارد. بنابراین ممکن است افرادی که انتظار ماجراجویی بزرگتری را دارند، از تجربهی آن ناامید شوند.
GameInformer: 6.8/10
برخی از بهترین بازیهای ترسناک دههی اخیر، ترسهای بدون مبارزه را ارائه دادهاند. با این وجود، کمبود مبارزات در بازی The Medium موجب میشود تا چالشهای جدیدی به فضا و معماها را برای یک تجربهی ترسناک ارائه شوند. ایدهی کاوش در دو دنیای بازی زیبا به نظر میرسد، اما استودیوی بلوبر تیم به یک اثر بهتر و جاهطلبانهتر نیاز داشت، زیرا نمایش این عنوان ترسناک کمی سطحی است.
Everyeye.it: 7/10
The Medium یک اثر ترسناک جذاب با پتانسیلهای بزرگ از دست رفته است. در این اثر، حس جاهطلبانه دیده نمیشود و به نظر میرسد سازندگان در ارائهی آن کوتاهی کردهاند. به طور کلی این بازی یک تجربهی محدود و نسبتاً کمعمق را ارائه میدهد.
Gamesradar: 5/10
بازی The Medium حتی با وجود مضمون خود، در واقع یک اثر ترسناک نیست و فاقد هرگونه حس وحشت عمیق است. برای استودیویی که سابقهی زیادی در ساخت عناوینی با مضمون ترس روانشناختی دارد، دشوار است که این ماجراجویی نه چندان ترسناک را به عنوان چیزی غیر از یک گام اشتباه تصور کنید.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
دوستان درسته که متاش همچین جالب نیست ولی گیم اسپات ۹۰ داده که منو متعجب کرده.
و همین باعث شد من حداقل یبار برم تجربه کنم.
کنترل دمیج#
تا دیروز با سایلنت هیل مقایسه ش میکردین!!
اینم از مدیوم برای مایکرو عادت شده متاهای زرد و قرمز :rotfl:
داداشمون با سایلنت مقایسه کرده؟
جالبه من ندیدم
اینجوری نگو الان فشاری میشن و ناوشکن هاشون رو روشن میکنن از فشار کم لست دو گریه شون رو در آورد اینم از این
Kena = Drama
جواب جفتشون رو ندید
چشم سلطان منتظر دستور شما بودیم :rotfl: :rotfl:
صحیح
sorena رو هم اضافه کن
:yes:
الان احساس ترول بودن نمیکنی؟
شما سونی رو شستی خشک کردی ؛ احساس ترول بودن نمیکنی؟
من کی سونی رو شستم خشک کردم؟ یه نمونه بیار از سایت میرم.
باشه
تو راست میگی
بدون که توی نسل هشتم فقط این بلوبر بود که یاد و خاطره سایلنت هیل رو زنده نگه داشت
خیر دمیج کنترل نیست دوستان انتظارات را بالا بردن که کار اشتباهی کردن.
بنظرم زود قضاوت نکنید.
متای دیزگان هم پایین شد ولی خیلی ها لذت بردن.
اینو موافقم ؛ خودم از یه سری مسائل بازی مثل محیط خوب تقدیر کردم ؛ قبلا توی یکی از پست ها گفتم ؛ برای من به شخصه متا فقط ۱۰٪ تاثیر گذاره ؛ باید تجربه کرد تا نظر داد ؛ مبارک اکس فن های منطقی مثل شما و k_R12
داداش گل به خودی نزن :rotfl:
Days gone aaa متا ۷۱
Medium ایندی متا ۷۳ 😎
انحصاری رو با انحصاری مقایسه میکنن!
متای ۷۱ انحصاری مساوی است با متای ۹۱ نیمحصاری و ۱۰۱ مولتی!
کامنت طنز؟
دیگر نفرست
اشکم درآمد به مولا
اوهو… اوهو… اوهو… اوهو…
وای که چه قدر باحالی شما…
امیدوارم در تمام مراحل زندگانی موفق باشید… 😛 😛 😛
تو حرف نزنی بهتره :lashes:
اصلا توی این سبک بازی ندارید.
باز این بازی از هیچی بهتره
نداشته باشیم از این افتضاح بهتره! :-/
گفته بودم که متای جالبی نمیگیره
متاسفانه نمره این دو منتقد هم منو مجاب نکرد به بازی کشیده بشم
چون از نمایش هایی که داشت خیلی چیز دندون گیری دستگیر من نشد
فقط فاز اینا که میگفتن سایلنت هیل جدید و نمره ۹۰ میخواستن 🙁 یکم واقع بین باشید
بعد از دیدن محتویات بیشتر از بازی نظر جامعی درباره اون خواهم داد
باهاتون موافقم نباید با سایلنت هیل مقایسه میشد.
دقیقا :yes:
بریم برای تجربه اش روی سری اکس :inlove: :heart:
خوب من ک طرفدار بازیهای سونی هستم و شاید تا چند سال آینده نتونم این بازی رو تجربه کنم اما چیزی ک هست اینه ک بازیای ترسناک غالبا نمرههای بالا نمیگیرن. یعنی نمره ۷۵ ۸۰ برای ی بازی سبک ترسناک خوب تلقی میشه.
گیم اسپات کلا چندساله رفته جاده خاکی… تمام سرانش فن مایکرو هستن… از این بیشتر هم انتظار نمیرفت…
به یه بازی آشغال ۹ داده چون فقط نیمحصاری مایکرویه!
باید درش رو با گل و لجن ببندن!
ولی درکل زیاد بلندپروازی واسه بازیای مایکرو نکنین!
#۹۸ :rotfl: :rotfl: :rotfl:
سخن ایکس فنا: سونی به منتقدا پول میده
و اما
شاهکار گوست با اون مبارزات دلچسب و محیط های چشم نواز و داستان سرایی بینظیر نمره ۸۰ رو از گیم اسپات میگیره
این بازی ۹۰
دیگه برید
چک های فیل سر این اشتب بود یجور گل بخودی به حساب میومد
به عنوان یک بازی ایندی نمره خیلی خوبی گرفته. اون هم در مقایسه با غولی مثل silent hill 2. توقع نمره ۸۵، ۹۰ نداشتم. نمره نسبتا خوبی گرفته و حتما بازیش میکنم. این رو نمره ۹ گیم اسپات و ۸ آی جی ان نشون میده.
توی پست برترین بازی تاریخ رنگی ازت نبود :rotfl:
کدومو میگی؟
خیلی از آخرین پست مس افکت دو گذشته:-|
هدشات:-D
چنتا بازی برتر جهان داریم دوست ماکرو فن جان؟زیر پوستی ترین هیتر سایت خودتی همیشه هم بی طرف جلوه میدی
موقعی که ویچر ۳ پرافتخارترین بود ، کشک هم حسابش نمیکردین
یادمه سیامک انصاری بایا ادیشن اومد به ویچر ۳ گفت برترین بازی تاریخ ، با خاک یکسانش کردید
حالا که لقب ویچر ۳ اومد روی لست ۲ ، شد برترین بازی تاریخ ؟
هیچ بازیی برترین بازی تاریخ نیست ، این یه فکته دوست عزیز
دقیقا هیچکدوم برترین بازی تاریخ نیست ویچر سه پنج سال لقب پرافتخارترین بازی تاریخ رو یدک کشید و کار بزرگی هم انجام داد الان این لقب رو لست دو پس ش گرفته برترین بازی تاریخ نداریم برای یکی برترین بازی تاریخ ویچره سه هست برای یکی دیگه زلدای ۲۰۱۷ یکی گاد ۲۰۱۸ یکی لست یک یکی لست دو یکی بلادبورن یکی هیلو سه گانه یکی انچارتد یکی اسکایریم کلا برترین بازی تاریخ نسبی هست و فکتی وجود نداره پرافتخارترین بازی تاریخ با برترین بازی تاریخ یکی نیست
دقیقا منم همینو گفتم
ولی منتها من دیسلایک خوردم شما لایک
😐
باشه
من یه هفته نیستم
اگه وضع خوب شد که هیچی
اگه نشد شمارو به سلامت :laugh:
هیچ بازیی برترین بازی تاریخ نیست
#فن_بوی_نباشیم
تا دو سه روز پیش ویچر بهترین بود اینقدر میگفتین سی دی برترین استدیو تاریخه که حد نداشت،حالا که لست شده بهترین هیچ بازی بهترین نیست؟
#هیتر_جدید
لست دو با باغ وحش حیوانات رقیب بود ویچر با بلادبورن حالا کدوم برترینه ؟اگه لست با رد ۲ تو یک سال میومدن انقدر جایزه میبرد ؟یا با بلادبورن میومد ؟تو شهری که خالیست قورباقه ها هفتیرکشند
دوست عزیز همچین مقایسه ای رو نکن
میگیم جایزه ها الکین برنده شدن توی گیم اواردز هم الکیه ؟ شکست دادن گوست هم الکیه ؟ گوستی که توی بخش هایی از ویچر ۳ الهام گرفته ؟
لست ۲ بازی فوق العاده ای و در این شکی نیست
ای کاش این بازی انحصاری نبود تا اینقد فن بوی ها نکوبوننش تو سر بقیه
گوست بازی کپی پیست شده و پر از مشکل و اگه اساسین هم صاب داشت اصلا مقابل اساسین دیده نمیشد با متا ۸۳ رقیبش بود خودش گویای خالی بودن میدانه
به متا استناد نکن
گوست اف سوشیما شاهکاره
لست فقط شانس آورد تو سالی منتشر شد که فقط بازیهای اقتصادی با هدف فروش منتشر شدن.دیگه از لیست رقیبا کاملا مشخصه
تو هر سالی بازی فوق العاده میاد
خیلی از بازی های خفن حتی پاشون به گیم اواردز باز نشده ، اگه میبینی انیمال کراسینگ اومده توی گیم اواردز بدون توی سبک خودش شاهکار کرده
تو سالی که ویچر برنده شد ، ماریو کارت مارکر هم توی نامزد ها بود پس این دلیل نمیشه
جان من کسی جرئت داشت به سیدی بگه برترین ؟ بیچارش میکردین ! از cdpr قاتل زنجیره ای ادم کش ساخته بودید
با اینکه ویچر پرافتخارترین بازی تاریخ بود ، شما هیترا که می خواستین ثابت کنید که ناتی داگ از cdpr بهتره دست از سر اون هم برنداشتید ! (سال ۲۰۱۵ همه از روی گیم اواردز اسکی رفتن ، سال ۲۰۱۵ رقیب نبوده و …)
من هیچ وقت نگفتم لست ۲ اینجوریه یا اونجوری ! تنها نظری که میتونستم دربارش بدم اینه که شاهکاره ، و اینو برنده شدنش توی گیم اواردز و شکستن رکورد ویچر ۳ ثابت میکنه
چیزی که من ازش متنفرم ، شما فن بوی ها هستید !
اره باو عالیه اصلا این بازی ایندی که هست هیچ توسط یک تیم ۲ نفره ساخته شده و اصلا مایکروسافت هم تو این قضیه دخیل نبوده کلا این پروژه دبیرستانی ۲ تا بچه سال بوده وگرنه میدونیم که مایکروسافت جز شاهکار چیزی بیرون نمیده خبر داریم عزیز
حقیقت تلخه :beauty:
گادفال با دیزگان سلام میرسونن :rotfl:
همین گادفال که میگی قراره برای ایکس باکس هم بیاد
https://uupload.ir/files/3p0k_haminbasete.jpg
من گفتم بین ۷۵ تا ۸۰ میگیره ؛ اینم بد نیست ؛ مبارک شما
مرسی
ایندی آخه لامصب؟ :rotfl:
دمیج کنترل تا کجا ؟؟ :rotfl: :rotfl:
واسه بازیای مایکرو و فناش متای ۷۵ شاهکاره!
#تبانی
دوبار.
هزاران تا فن بوی با اکانت های فیک یزر اسکور لست۲ رو اوردن پایین بعد به این میگی تبانی ،.نه گرافیک شاخی داشت نه انیمشن های جالبی داشت کلا در اندازه یه انگشت لست۲ هم نمیشد در تریلر ها ویدیو هاش
متاسفانه با پارتی بازی متاشو آوردن پایین.
این شاهکار لیاقت نمره ۹۷ داشت
اره دوبار :rotfl: :rotfl:
اقای اکانت فیک
چرا ؟
چرا می خوای مایکروسافت ، ایکس باکس و اکس فن هارو تخریب کنی ؟
دقیقا من قبلا هم یه بار گفتم این ایکس باکس گیم پس مایکرو فن نیست و هدفش فقط تخریب چهره مایکرو فن هاست من همیشه حقیقتو میگم یه زمانی فرنام هم با سه تا اکانت حشمت مارادونا و reciver و sony5best خودشو سونی فن معرفی میکرد و چهره سونی فا رو تخریب میکرد و ترول زیر پوستی و مهندسی معکوس میکرد اینجور افراد بزدل و ترسو هستند اگه مرد هستی بجای این خاله زنک بازیها با اکانت خودت با هویت واقعی خودت بدون ترول های زیر پوستی و معکوس بیا ترول کن من خودم سونی فنم بعضی وقتام ترول میکنم منتهی مردونه ترول میکنم دنبال بهونه تراشیدن مثل اینکه فلان سایت فیکه گوتی های لست دو تقلبیه و نمیدونم بیای بازیهای شاهکار بزرگی مثل گاد و لست دو رو ترول کنی واقعا نامردی و ناجوانمردانه ست بازی که شاهکاره رو چرا ترول میکنی
واقعا مغزم داره میترکه
میان خودشو به جای طرفدار کنسول رقیب ، تا چهره طرفدارای کنسول رقیب رو خراب کنن
بابا مگه چی به شما میرسه ؟ اخه مگه چقدر شما درگیر تعصب هستید که برای اینکه ثابت کنید xb یا ps بهتره دست به همچین کاری میزنید ؟!
واقعا چرا ؟!
تعصب هم حدی داره
خدایا شکرت که من یکی pcgamer ام
نه فکر کنم تقصیر تو بود اگه نمیگفتی ۹۷ شاید ۸۰ به بالا میگرفت :laugh:
۹۷ یکم خیلی زیادی نیس؟ چطوری ۱۵ تا لایک گرفتیو نمیدونم
# VPN power
یا همون قدرت فندق شکن خودمون:-D
نه بابا ۹۷ کمه باید ۱۰۰ میدادن بش داری کم لطفی میکنی ها :laugh:
مجید جان دلبندم برو دیمن سولزتو بازی کن :laugh: 😀
ایشون سلطان گیم پسه ؛ شما تازه اومدی ؛ استاد رو نمی شناسی
استیشن فنا VPN حقیقت رو عوض نمیکنه
یس.
مجید میدونم خودتی چن وقتیه خیلی کامنتات ضایعس
عالیه، نمره ۹۰ از گیم اسپات و ign اون وقت نمره قرمز از سایت های محلی و گمنام :pain:
یعنی این فقط یک نشونه داره :laugh:
شما مایکروفنا که خوب بلدین از دکل بالا برید اینم متا زرد از دکل گیم اسپات برید بالا
ای جی ان که ۹۰ نداده
۸۰ داده یعنی متوسط
بعد اینجا باز هم نمره دهی گیم اسپات زیر سواله که به گوست نمره کمتری داد
صرف نظر از یک سبک نبودن کیفیت کمی و کیفی این بازی از گوست یعنی بالاتر
۸۰ یعنی متوسط ؟!؟!؟!؟!؟!؟
خدا کمک کنه :/
مثل اینکه شما بازی متای ۶ بازی نکردی
اینجوری فکر کن 😀
.
کنترل دمیج 😀
سایت محلی و گمنام gamesradar نمره ۵ داده :rotfl:
سایتی محلی تر و گمنام تر game informer نمره ۶.۸ داده :rotfl:
میخوای دمیج کنترل کنی دیگه چرا اعتبار اینارو از بین میبری :rotfl: :rotfl: :rotfl:
خوشحالم برگشتی سلطان ؛ هر وقت کامنت هات رو میبینم خوشحال میشم ؛ درود بر شما :heart: :rose:
فداتم سلطانی :rose:
واسه منم نوشابا باز کنین
تمام اون سایت هایی که میگی محلی و گمنام جزو معروف ترین سایت ها هستن ، شما نمی شناسیشون
کاری با بحث و نمره ندارم ولی این قیافه منه وقتی به گیم اینفورمر که سنش از ۷۰ درصد کاربرای اینجا بیشتره میگی محلی و گمنام: 😐
سایت THEGAMER به بازی لست دو ۶ داده و به بازی گوست ۷ داده بعد تنها سایتی هست که به این زباله ۱۰۰ داده . سایت SomosXbox به این زباله ۹۳ داده سایت GENERACION XBOX به این زباله ۹۱ داده سایت TheXboxHub به این زباله ۹۰ داده تنها نمرات نود و بالای نود این زباله همین پنج تا سایت جیره خور مایکروسافت هستند اگه همین سایت های دستمالچی ایکس باکس هم نبودن که متاش زیر ۶۰ و قرمز میشد به هر حال سالی که نکوست از بهارش پیداست دیمونز سولز متای ۹۲ مدیوم متای زرد ۷۲ اینم از عواقب گیم پس خطاب به فن بوی های خیالاتی که فکر میکنند مایکرو چون پولداره خیریه زده و قراره کلی بازی AAA انحصاری با بودجه بالای صد میلیون دلار روز عرضه با ده دلار بده بازی کنند دیجیتال فاندری هم بازی مدیوم رو روی سریز ایکس و اس بررسی کرد و شاهد یه فاجعه فنی هستیم روی سریز ایکس رزولوشن ش تا ۹۰۰p افت میکنه بازی سی فریم اجرا میشه و روی سریز ایکس تا ۲۲ فریم افت فریم داره روی سریز اس رزولوشن ش تا ۶۴۸p افت میکنه همراه با افت فریم های زیاد . ری تریسینگ در pc و سریز ایکس در جاه های خیلی محدودی از بازی وجود داره روی سریز اس ری تریسینگ وجود نداره و کیفیت سایه ها نسبت به سریز ایکس خیلی کمتره روی هر دو کنسول بافت ها و تکسچرها دیر لود میشن و با وجود سی فریم بودن بازی روی هر دو کنسول مشکل فریم پیسینگ و استاتر وجود داره به قول یکی از نویسنده های سایت مایکروسافت روز به روز داره پیشرفت میکنه
اینم یادم رفت بگم که از انیمیشن های خیلی داغون بازی هم به شدت انتقاد کرده
مدیوم زباله نیست !
دکتر جدی نگیر جنگ کنسولیه وقتی خود یوشیدا و فیل اسپنسر ترول میکنند چه توقعی از فناشون داری توی نبرد باید بزنی وگرنه میخوری 😀
زباله ؟
بنظرت بی فرهنگی نیست که به یه بازیی که کلی طرفدار داره بگی زباله ؟
به متال گیر سوروایو نمی تونستی بگی زباله ، به این میگی ؟
کامنت های خوبتو دیده بودم ازت انتظار همچین حرفی رو نداشتم
داداش من بارها گفتم اینا نظرات جنگ کنسولی و ترول من هست نظرات منطقی هم میزارم ولی الان موقع جنگ کنسولیه پس جلومو نگیر بزار ترلولمو بکنیم 😀
تو عمرم فک نمیکردم همچین جوابی بشنوم
😐
ادامه بده داش ادامه بده
اصلا عالی نیست یک بازی متوسطه .
MEDIUM جایی که دنیا های موازی به زباله دان کیهان ختم می شود.
به قول گیمپس تو گاوفال بازی کن 😯
اون گیم پس خودش بلیدینگ ادج بازی میکنه 😯
و شما دیزگان 😯
دیزگان از نظر کیفیت در سطح گیرز پنج هست جفتشو بازی کن تا بفهمی جفتشون یه بازی نسبتا خوب هستند فقط فرقش اینه دیزگان اوایل عرضه ش مشکل فنی داشت که الان با اپدیت ها مشکل فنی ش حل شده
فکر کن دیزگان ۲ پولیش شده بدون باگ و افت فریم بیاد و گوتی بشه قشنگ یه عمر میخندیم :rotfl: :rotfl:
من لست ۲ پرافتخارترین بازی تاریخ 😯
نگران نباش ؛ برای اکس باکسم میاد و روی ابر سرویس تاریخ هم میاد
شم برید کرک دان ۳ بازی کنید خیلی خوبه مخوصا روی گیمپس خیلی حال میده :rotfl: :rotfl:
مثل days gone، medievil، gt sport و godfall و هزاران انحصاری دیگر 😥
Good point :yes:
آیا شما این بازی را تجربه کرده اید یا به نقد ها بسنده کرده اید؟
اگر تجربه کرده اید که نظر شماست و قابل احترام.
اما اگر بر اساس نقدها میگویید حرفتان باطل است.
Vas
تکبیر…
:rotfl: :rotfl: مایکروسافته دیگه
انتظار هشتاد نود نداشتم ولی نقدارو کن میخونم میبینم بازی پتانسیلش رو استفاده نکرده و خوب نیست
خب خوبه انتظار خیلی بدتر رو داشتم. از Bloober team انتظار بیشتری نمیره. بهترین عنوانشون به نظرم Layers of fear 1 بود بعد از اون هم که افتضاح فنی observer رو داشتن و درکل بازی هاشون معمولی به سمت ضعیفه
میخواستم تجربه اش کنم تا وقتی که حجمشو دیدم
سایبر به اون خفنی ۳۰ گیگ
این ۵۰ گیگ؟
سایبر فیتگرلش ۳۰ گیگه
خود بازی ۶۰ گیگ و خورده ایه
داداش این حتی بازیو نصب نکرده رفته سایت فقط حجمش رو دیده
ایشون فک کرده حجم دانلودی برابر با حجم نصبیه
اشتباه کرده ، گناه که نکرده !
ببخشید؟؟؟؟
۲۰۲۱٫ Kena: Bridge of Spirits
GhostWire: Tokyo
Spider-Man: Miles Morale
Deathloop
Demon’s Souls
Destruction AllStars
God of War: Ragnarok
Gran Turismo 7
Ratchet and Clank: Rift Apart
Returnal
Final Fantasy XVI
Sackboy: A Big Adventure
Horizon Forbidden West
داداش تو مارم سرویس کردی 😐
دیگه ایکس فنا به کنار
لااقل لیستتو اصلاح کن چند تاش مال ۲۰۲۰ عه فاینال ۱۶ هم مال ۲۰۲۳ عه
به نظرم هر کسی با تجربه بهتر میفهمه که بازی رو با متا نمیشناسن بلکه با بازی کردن میشناسن ، حتماً تجربه میکنم.
۹٫۵ گیم هیروز
۵ گیم رادارز
عجب
این همون نمره ی vg247 به ایمورتالزه
چهار داده بود
چرا؟
چون بازی زلدا کلونه:-|
تنها دلیلش همین بود
خودش به تنهایی دو نمره متا رو کشیده پایین
اینم همینطور
😐
نام کاربری:معذرت خواهی از عمو فیل
عکس پروفایل:عمو فیل
منتظرم نام کاربری و عکس پروفایلو عوض کنی.
خودت خواستی از این به بعد هر دفعه کامنتت رو ببینم یه ریپلای میزنم مایکروسافت رو مسخره میکنم تا دو هفته
از امروز تا ۲۱ ام
منتظرم عوض کنی نام کاربری و پروفایلو
عکس پروفایل من چطوره ؟ :rotfl:
خوبه ؟ خوشت میاد ؟ :-*
گاده گاد!!!!!!
:rotfl: :rotfl:
من که حتما تجربه میکنم این عنوانو.
اومدن بازیش کنم دیدم ۲۲ گیگ اپدیت داده نامرد.حالم گرفته شد.
این از اون بازیهایی هست که نمرات ضد و نقیضی داره و حتما باید تجربش کرد.
هیچموقع بخاطر متا خودتونو محروم نکنید از بازی.بازیهایی بودن همیشه با متای زیر ۸۵-۹۰ اما به ادم اندازه یه بازی فوق العاده حس و عشق دادن
انحصاری و انحصاری و انحصاری این بود انحصاری تون ؟ :rotfl: :rotfl:
با این بازیای ی دلاری مایکرو میخاد با سونی رقابت کنه ک ی بازیش ققط ۲۶۱ جایزه گرفته :rotfl: :rotfl: :rotfl:
اون یه بازی که میگی هیچکس نخریدش کاش اندازه جایزهاش میفروخت :rotfl:
خیلی بیشتر از جایزه هاش فروخته تازه امار هم مال ۵ ۶ ماه پیشه
انقدر ایکس باکس فنا حقیرن که لست که پرافتخارترین بازی رو میکوبن
Pc
اره هیشکی نخریده امار های فروشش هم چرته
بازیای مایکروسافت هم همه متای بالای ۹۰ میگیرن
تلو هم ۲۶۱ جایزه نبرده کرک داون ۳ برده
جمع کن بابا کاسه کوزه تو
دوست عزیز لست ۲ تا به حال ۲۶۲ تا جایزه برده نه ۲۶۱٫ خواهشا با دادن اطلاعات غلط باعث تشویش اذهان ایکس باکس فن ها نشید 😀
دوست عزیز چرا نشر اکاذیب به قصد از بین بردن امنیت ملی ایکس باکس فنا میکنی لست دو تا حالا ۲۶۵ جایزه گوتی برده :rotfl:
بیا
هرجی میشه مقایسه می کنن با لست ۲
بمولا که با این مقایسه ها ارزش لست ۲ رو میارید پایین ولاغیر
اره دیزگان aaa شد ۷۱ و این بازی که aa و مایکرو توش هیچ نقشی نداشته و فقط انحصاریش کرده شده ۷۳ و ۷۵.
اگه مدیوم رو میگی گند زده پس گادفال و دیزگان چی شدن مخصوصا دیزگان که فرست پارتی و aaa بود :rotfl:
https://uupload.ir/files/awfa_unknown.png
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
ایول
من که راضیم
ign و pc gamer که خیلی قبولشون دارم به ترتیب ۸ و ۹۲ دادن
منی که عاشق سایلنت هیل و رزیدنت اویل های کلاسیک هستم ، اگه متای بازی ۶ هم میشد بازم دوسش داشتم
بیشتر به LOW میخوره تا MEDIUM
باشه :yes:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :yes: :yes: :yes:
Very Low!
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
بیشتر یاد دیترویت بیکام هیومن میوفتم
به شخصه امیدی به این لهستانی ها نداشتم، ولی از طرفی هم فک می کردم مایکروسافت سر این بازی فورس گذاشته پشت بلوبر که یه ۸۰ از توو بازیش در بیاره که یه بازیه لانچ خوب بشه.
ولی ظاهرا هیچی. البته دوتا ۳۰، ۴۰ دادن بهش، همینا خراب کردن نمره ش.
واقعا اینکه بگیم این بازیو چون این کشور ساخته خوبه یا خوب نیست ، خود تبعیض قومیته
مگه هرکی تو امریکا بازی بسازه عالی میشه ؟ یا هرکی تو لهستان باشه بازیهاش بد از آب درمیاد ؟
باید به سابقه و مهارت سازنده بازی نگاه کنیم نه ملیتش /:
مزاح کردم.
ولی کلا از موقع ای که سی دی با سایبر سرم کلاه گذاشت، به استدیو های لهستانی بدبین شدم، حس می کنم بیش از چیزی که هستن بزرگشون می کنن. این موج بعد از موفقیت ویچر۳ راه افتاد، ولی بعد از اون دیگه هیچکدوم نتونستن یه بازی خیلی خوب بدن
قبلش هم بود البته :laugh:
رفیق ۲ تا از متریال هایی که با همون نرم افزار substance Designer ساختم رو تکستچر هاش و عکسشون وقتی میشینن رو آبجکت رو ردیف کردم که آپلود کنم لینکش، حالا فردا توو یه پست مناسب می زارم. می خوام ترغیب بشی تو هم بری سراغش. یعنی خیلی زود می تونی به مرحله ای برسی که قشنگ دیگه تکستچرهای بازی ها رو نقد کنی و اصلا تکستچرهای یه سری بازی ها رو قبول نداشته باشی
ایول
بفرستید ببینیم چی هست این:-D
اون کامنت پایین هم محشر بود جر خوردم:-D
رفیق تووی خبر بازی Control یه سری لینک گذاشتم، اگه خواستی یه نگاهی بنداز
داداش شما با لهستانیا مشکل شخصی داریااا :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
رفیق یه زید لهستانی داشتم، بی وفا بهم خیانت کرد دیگه این شد که داستان نفرت لهستانی شروع شد. 😉
ولی کلا به قول بچه ها گفتنی سیسشون با گیم دیزاین نمی خوره 😉
:rotfl: :rotfl:
فک نمیکردم بقیه ام مث من تو لهستان اره باشن 😀
فهمیدیم چرا تا روز انتشار جلوی انتشار نقد ها شو گرفته بودن
😐 gamesradar و gameinformer که معتبر و جز بهترین سایت ها هستند و نمره هاشون خیلی مهمه ۵ و ۶ دادن دیگه معلومه تکلیف چیه استودیوی بلوبر تیم به یک اثر بهتر و جاهطلبانهتر نیاز داشت، زیرا نمایش این عنوان ترسناک کمی سطحی است. اینم اضافه میکرد که مایکروسافت اصلا به بازیه ای انقلابی و داستانی و جاه طلبانه اصلا بودجه و اهمیت و ارزش نمیده یعنی مدیریتش اینجوره که نمیشه واقعا افتضاحه
منم اکثر نمرات gameinformer و vg247 نگاه میکنم
الان واقعا دعواتون سر اینه/: این استودیو بدبخت با بودجه ۸ میلیون انتظار لست ۲ داشتین همین خوبه و نمره پتای خوبی در سطح خودش گرفته و انشالله فروش خوبی داشتع باشه اگه به حرف منتقدا دقت کنید از نظر داستان و محیط عالی عمل کرده امیدوارم فروش خوبی داشته باشه
چرا کسی باید بره این بازی ۸ ساعته رو بخره اگرم کسی بخواد بازیش کنه میره با یک دلار روی گیم پس بازیش میکنه قیمت گیم پس سه ماهه الان یک دلاره پیشنهاد ویژه ست برای جذب یوزر
https://uupload.ir/files/fmec_layer_1.png
اون دوتا مهمن ign و pcgamer کشکن ؟
حالا میگیم گیم اسپات چرت میگه ، اون دوتا چی ؟
ببین کدوم منتقد رو بیشتر قبول داری ؟
Ign یا gamesradar ؟
شرمنده
ریپلایم اشتباه اومد
گویا دوستان ایس باسی انتظار نمرات ۹یا۱۰رو داشتن ولی گویا بدشون اومده از این نمرات
از همون اولم از این بازی نامید بودم
واقعا XBOX فنایی که میگفتن با متای ۹۰ میترکونه روشون میشه تیکه بندازن
ما سونی فنا میگفتیم متال ۸۶ میشه ولی بد تر از اونی که فکر میکردیم شد
البته میدونیم که مایکرو در اون حد گند نزده
مایکرو کارش بیشتر گیر هیلو
چرا همیشه مایکرو میره سراغ استودیو هایی که تازه کارن
میدونستم یه بازی متوسط میشه خودم حدسم ۷۲ بود
پس کجایی جناب A.MIN_KRJ
عاشق سونی فنام
مدیوم با اون بودجه ۷ تومنی روان شناخیت شد ۷۵
گاد فال داداشمون یه هکن اسلش شد ۶۲
دمتون گرمم
سبکی که متا گیر نیست با سبک متا بیار مثل هکن اسلش
خیلی سطح تون بالاست
منم عاشق ایکس باکس فنام میگن بازی متای ۹۷ میگیره بعد میگن سونی پول داده اینجوری شده :rotfl: :rotfl:
اولا که گیمپس xbox فن نیست تروله دوما که خودتون همین حرف رو سر نمرات دیزباگ میگفتین :pain:
گاد فال ۷۰ دلاری شد۶۱
بازی رایگان مدیکم شد۷۵
حیف به اون میز نیمکت تو مدرسه که خرج تو کرده دولت
هر بازی تو سبک خودش مقایسه میشه نوب ترول جون :-*
انتظاری هم از این بیشتر ازش نمیرفت :silly:
عجیبه گیم اسپات ۹ داده!
یکی اومده گفته ترسناکه اون یکی گفته ترسناک نیست!!
باید بازیش کنم ببینم چیه قضیه ?:-)
نا امید کننده
حیف که مایکروسافت اینو انحصاری کرد
اینم یه درس باشه برای یه عده که وقتی فلان بازی معرفی میشه نیان بگن وای این قراره فلان کیلر باشه
متای بازی قابل پیش بینی بود
بلوبر تاحالا بازی با متای بالای ۸۰ نساخته
متاش هرچی که باشه ، قطعا این بازی ، بازیه بزرگیه چون سعی کرد یه خلاقیتی رو وارد صنعت گیم کنه که می تونه بعدها راه رو برای سازندگان دیگه هموار کنه
واقعا حرفاتون بی ربطه
بلوبر تیم هیچوقت شاهکار ساز نبوده و رنج متای بازیاش همینه
منتهی این استدیو بازیاش واقعا عالی تر از اون چیزی ان که فکر میکنید
یه بار بازی کنید لیرز اف فیر رو متوجه میشید
انچنان ترسناک نیست ولی ایمرسیو خوبی داره
اقا متا مهم نیست باو مگه به گیم های دیگه نمره کم دادن بازی نکردیمش من میخوام پلی ۵ بگیرم دیزگانو ۶۰ فریم ۴ کی برم باو
مهم اینه که با بازی عشق کنی نمره مهم نیست که
هیتر هارو بیخیال بزارید تو دنیا خودشون باشن ما باید از گیم هامون لذت ببریم باو بیخیال داداشیا
انشالله رو با سریز ایکس بزنید تو گوشش حالشو ببرید
گیم مهمه نه متا و این چرت و پرتا D:
دمت گرم داداش
واقعا پیامت جیگرمو حال اورد
امیدوارم توهم از دیزگان لذت ببری
(نامرد منم رو ps5 با دوال سنس ۴k 60 fps لگو نینجا هم بازی میکردم بهم میچسبید 😥 )
انشالله که همه به ارزو و لذتش برسن
منم کوچیکتم داداش عزیزی حقیقتو گفتم 🙂
با نظرت هزار برابر موافقم ، منم به متا توجه نمیکنم ، فقط عشق و بازی میکنم ، متا برای من قرمز هم بشه تجربه میکنم .
اره دیگه حقیقتش همینه داداش باید باهاش حال کنی از محیط، داستان و اینا راضی باشی تمومه، مگه از گیم چه انتظاری جز اینا باشه 🙂
متا یک رشوه هستش که عشق و لذتی که به بازی داری رو یه عده بیان ازت بگیرن و بجات تصمیم بگیرن و فقط و فقط لذت شخصی مهم هستش غیر اون هرکی هر چی بگه ذر اضافه هستش
وقتی بلوبر این بازی رو ساخته باشه که دیگه شکی نیست بازی خوبیه.
فقط بنظرم مشکلش طراحی مدل شخصیت و انیمیشن باشه. باقی چیزهاش عالی کار شده :yes: :yes: :yes:
اتفاقا وقتی بلوبر ساخته باشه باید شک کنی
امیدوارم مایکروسافت نزنه به سرش بره اینو بخره
من چیزی که از نقد ها فهمیدم این هست که بازی ترسناک نیست و دوربین بازی قدیمی هست و نسل بعدی نیست
هر کس میخواد ترول کنه اول به عکس های زیر نگاه کنه بعد شروع کنه.
https://uupload.ir/files/2eph_img_20210127_183355_061.jpg
https://uupload.ir/files/mfq7_img_20210127_183357_197.jpg
https://uupload.ir/files/lw5a_img_20210127_174723_387.jpg
عکس اول چیه؟:-|
لانچ سونی : دیمنز سولز با متای بالای نود
لانچ ایکس باکس : مدیوم که روی ایکس باکس وان هم میومد و نیازی به اس اس دی نداشت ولی خواستن بگن بازی نسل نهمی با متای ۷۱
دیگه روی انحصاری ها بحث نکنید که گل بخودیه
گاد فال مگه انحصاریه فرست پارتیه سونی ک سنگ شو ب سینه میزنه ؟
چند وقت دیگه هم برا پی سی میاد هم برا ایکس بات
اون موقع چ دلیلی داری برا ترول کردن ؟
بعدشم دیزگان نمرات یوزر اسکور شو دیدی ؟
پس سکوت کن گل ب خودی نزن
دیزگان با ۱۰۹ نقد متاش ۷۱ شد
ولی مدیوم با ۲۵ نقد شده ۷۳
اگه قرار بود دیزگان ۲۵ تا نقد داشته باشه
مطمعن باش متاش بالای ۸۵ میشد
خودتون و ضایع نکن :rotfl: :rotfl: :rotfl:
داداش گادفال همون اول برای pc منتشر شد چند ماه دیگه برای ایکس باکس منتشر میشه
فرقش اینه در کنار اینا شرکت رقیب عناوینی مانند God of War, tlou, bloodborne, Persona, Demon’s souls, shadow of colossus, spiderman, Uncharted, Horizon, FF و … هم داره. ولی متاسفانه تیم اکس باکس در ردیف جلویی خودش یک سری عنوان متوسط و خوب داره، حقیقتاََ عناوین اکس باکس در نسل هشتم فقط زرد بودن وسبزاشونم ۹۰ رو رد نکردن، مطرح نشدن و هیچ کاندیدای بازی سال هم نداشتن. غیر از یک عنوان با نام Forza. حتی ori هم خارج از لاین آپ رفته با عرضه روی سوییچ که البته یک اثر برون سازمانی هستش برای مایکروسافت.
متوجه نمیشم که نام days gone و GT رو میارین منظور چیه. چون این طرف استودیوها بالای ۵ ۶ تا عناوین تاپ نسل هشتم رو عرضه کردن ولی استودیوهای اکس باکس چی؟ کنار بازی هایی که میگین چند تا بازی در حد و اندازهی TLOU و God of war هم معرفی کنید، ببینیم حقیقت امر چیه. نمیشه که از تمامی بازیهای درجه یک و کاندید بازی سال فاکتور میگیرین فقط نام days gone رو میارین. اگر واقعاََ دوست دارین بفهمین چه شرکتی رویکرد درستی داشته و بازی های بهتری خلق کرده. یه لیست از بازیهای دو شرکت تهیه کنین یک طرف نمرات و جوایزی که تیم اکس باکس کسب کردن رو ثبت کنید و طرف دیگر جوایز و نمراتی که عناوین سونی کسب کردن. (بازی های استودیوهای داخلی) ببینیم چی به چیه. با دو تا عکس از بازی های درجه دوی سونی که نمیشه قضاوت کرد.
هزار بار گفتم مایکرو هم از اول نسل به جا ۵تا استودیو ۱۵ تا استودیو داشت و مدیرش به جا دان متریک اسپنسر بود وضعش این نبود.
این بازی هم فرست پارتی مایکرو و aaa نیست که من ناراحت باشم فقط مایکرو انحصاریش کرده ولی دیزگان هم فرست پارتی بود و هم aaa پس باید به بلوبر تبریک گفت که با ۷ میلیون بازی با متای بهتر از دیزگان داده.
این بازی فرست پارتی نیست ولی Godfall هست حتماََ که عکسشو بالا گذاشتین؟ در هر صورت ایکس باکس پلتفرم ضعیف نسل هشتم بود حالا من چرا باید نسل هشتم رو فاکتور بگیرم؟ نسل بعدی بمونه برای نسل بعد. اواخرش مشخص میشه باز کی بهتر بوده و کی نبوده. در ضمن مقایسهی یک بازی ۷ ۸ ساعته با یک اثر open world که توسط استودیوی میان رده ساخته شده قابل قیاس نیست چون مطمئناََ ریسک چنین اثری خیلی خیلی بیشتره. این که بالای ۲۰ ساعت یک بازی رو سرگرم کننده نگه داری و یک بازی دنیای باز رو عاری از باگ ریلیز کنی خیلی مشکل تر از اینه که یک بازی ۸ ساعته خطی منتشر کنی و افتخار هم بکنی که از دیزگان بیشتر شده. در صورتی که هیچ ارتباطی میان این دو بازی نیست.
ببینید دوست عزیز من نمیدونم شما دقیقا مشکلتون چیه ولی اینو میدونم علاقه شدیدی به حاشیه و درگیری بین بقیه اعضای سایت رو دارید و ازتون تا حالا کامنت جهت دار تا دلتون بخواد زیاد دیدم نمونه بارزش هم همون پست ایکس باکس لایو گلد که بعدا خودتون فهمیدید چه اشتباهی کردید شما که ادعا میکنید یه ویدئو گیم ژورنالیست هستید باید بدونید نسل هشت ایکس باکس رسما تو دیوار بود و تو بد باتلاقی افتاد به خاطر کارای دان متریک الانم که اسپنسر اومده تا حد قابل توجهی وضع رو بهتر کرده نمیگم آدم دروغگو و خوبیه قطعا اون هم اشتباهاتی کرده که کم هم نیستن ولی تا الان کلی استودیو خریده که یکیشون یکی از بزرگ ترین ناشرای صنعت گیم بود یعنی بتسدا الان تنوع انحصاریش خیلی بیشتر و بهتر شده نسبت به قبل ایکس باکس هم از سال ۲۰۱۸ شروع به خرید کرد و طبیعتا طول میکشه تا به روند درست و حسابی در بیان که به نظرم تو سال ۲۰۲۱ تا حد زیادی حل میشه این مشکل شما هم سعی کنید به جای اینچیزا وضع سایت رو بهتر کنید تا همگی با هم دوست باشن و ترول و هیتر و فن بوی بازی درنیارن نه اینکه بدتر کاسه داغ تر از آش بشید با احترام
عزیزم یادت رفت اول جمله ت تاکیید کنی با اینکه سونی فنم 😀
واقعا عالی گفتید اقای کریمی
ما هنوز منتظر بررسی هیتمن ۳ موندیما
سونی میگن ۱۸۰۰pبود
مبارکتون باشه.
بازی godfall توسط استودیو های فرست پارتی ساخته نشده و همچنین انحصاری زمانیه
وقتی بهترین صداپیشه صنعت گیم رو بیاری و بهش نقش هیولا های بازی رو بدی نتیجش همین میشه حیف تروی بیکر
خب اینم از نمره مدیوم! :rotfl:
چه خبر دیگه دوستان مایکرو فن 😀
طبق معمول سونی پول داده متاش اومده پایین! میدونید جالبیش کجاست، متای به قول دوستان ایکس باکسی بازی توت فرنگی(باگزنکس) از این بیشتر شده :rotfl: :rotfl: :rotfl: :laugh: 😀
دیزگان ۳ سال انتظار متا ۷۱
بلیدینگ ادج فرست پارتی پر امید :rotfl: ساخته ی نینجا تئوری متا ۶۲
نینجا تئوری همون استدیویی بود که dmc رو سپردن یه نسخه ش رو بسازه که گند زد به شخصیت پردازی تموم کاراکتر های اصلی :rotfl: :no:
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
الان هر کی دیزگان بازی کنه عاشقش میشه چون باگ هاش با پشتیبانی خوب بازی از بین رفته
خدایی گیمپلی هاشو با اپدیت دیدم واقعا خوشحال شدم عالی شده عالی
چون از اول خیلی بهش علاقه داشتم و هنورم دارم یکم از باگ هاش ناراحت بودم که دیدم سر ۲ ماه اوکی کرده بودنش تا حدودی
در انتظار نمره ۹۹خیالی هیلو و دیگر بازی های گیم پس محور
به نظر من این متا نه خوبه نه بد ولی بیشتر بد چون این اتدیو کلا در همین حد نمره میگیره و من امیدوار بودم اینبار بتونه به هشتاد برسه درکل خود من بازی رو با پی سی میرم ببینیم چیه ولی مایکرو تا بازی های ضعیف و متوسط رو انحصاری میکنه نمیتونه با سونی رقابت کنه امید وارم امسال حداقل یکی از بازی های مایکرو بتونه به نود برسه
از نظر من نمره ی خوبی گرفته ، بازی ریسک پذیری هم هست و قطعا اگه مایکرو حمایت کنه از این استودیو نسخه های بعدش بهتر میشن
البته انتظاری از این گیم نمی رفت تقریبا aa هست بودجه ۸ میلیون دلاری داشته و استودیوی خوبی نیست بلوبری تیم خیلی ضعیفه و یه چیز بگم اگه این گیم قرار بوده در بهترین حالت تجربه متوسطی بشه ولی متاسفانه دوستان مایکرو فن خیلی گندش کردن بهش میگفتن سایلنت هیل کیلر!!بخشی از اینکه این گیم مسخره میشه خود مایکرو فنا هستن
و به نظر من دوستان مایکرو فن بهتره جا هایپ کردن کاذب وقتی بازی اومد بگن وایی شاهکاره فلان و بمان
بیگ لایک :yes:
باهاتون موافقم
خیلی هایپ شد بیشتر از متوسط ازش انتظار میرفت
ای خدا ای خدا ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دیونه شدم نمرات گیم اسپات رو دیدم
به شاهکاری به نام گوست با اون مبارزات هیجان انگیز و لذت بخش و محیط ها زیبا و چشم نواز ۸۰ بدی
بعد به این ۹۰
خدا چرا اینقدر …. اینا
چرا اینقدر جهت داره نقداشون
گوست=شکست تمام عیار
مدیوم:شاهکاری که توسط دست های پشت پرده متا پایین گرفت
باشه
😛 😛
منتقد ها متفاوته
کسی که بازی نقش آفرینی نقد می کنه نمیاد بازی ترس و بقا رو نقد کنه
شرمنده اشتب شد
منظورم نقش افرینی نبود منظورم اکشن ماجرایی جهان باز بود
تو خبر های مرتبط با بازی عرض کرده بودم که بازی دربهترین حالت میتونه ارزش چند ساعت وقت گذاشتن رو داشته باشه که نداره… #بازیهای_یک_دلاری
https://uupload.ir/files/9mck_screenshot_20210106-001652_chrome.jpg
پیشبینی چنین وضعیتی رو برای بازی های دیگه هم دارم اگر براتون سوال هست که WHO’S NEXT باید عرض کنم که HALO INFINITE
Halo infinite متاش زیر ۸۴ نمیشه
فقط داری خودتو گول میزنی :blush:
اون موقع هم شما داشتی خودتو گول میزدی متای مدیوم زیر ۸۴ نمیشه! :rotfl:
به خدا سونی فناهم از این وضعیت مایکرو عقده ای شدن چه برسه به اکس فنا…
ای کاش ۸۴ به بالا بشه ما هم بگیم بابا یه رقیبی داریم…
ولی همین جا باهات شرط میبندم که با این وضعیت اسفناک مایکی بالای ۸۰ نمیشه.
سواله خوبیه.
Who’s next؟
گاد:لگو ادیشن
گادفال ۲
شایدم کرک داون ۴ ?:-)
یا بلیدینگ ادج ۲ ?:-)
مسئله این است
دوستان بیایم جواب این ترول ها رو ندیم
بازیaaمتا:۷۵
بازیaaaمتا:۷۱
اگه این یه دلاریه
دیزباگ، هزارتومانیه
انقدر ن.وبی که بازی سبک بقا رو با روانشناختی مقایسه میکنی این دو تا تنها شباهت شون اینه که متوسط حساب میشن
در ضمن دیزگان باگاش رو با اپدیت برطرف کردن
به به جناب سورنا، حالت چطوره. میبینم که بعد از این همه سال اخرش فن بازی در تار و پود توهم نفوذ کرد… برای یک کاربر قدیمی و سن بالا مثل شما افت داره خودت رو قاطی بازی این بچه مچه ها نکن. موفق باشی عزیز
دوستان خوهشا نه فقط این بازی، بلکه به هیچ بازی و استودیوی دیگهای بیاحترامی نکنین. از بازی خوشت نمیاد، بازیش نکن. همه بازی ها زحمت زیادی پاشون کشیده شده
کو گوش شنوا ؟
اینم از بازی مثلا جاه طلبانه بلوبر تیم من دیگه کاملا از این استودیو نا امید شدم
امیدوارم مایکروسافت نزده باشه به سرش بره اینارو بخره
برای یک بازی AA خیلی خوبه این نمره ( جدی میگم ) شوخی هم ندارم
خدا کنه زودتر اوضاع ماکروسافت درست بشه به خدا حق هوادارای ایکس باکس نیست این همه بازی با متای زرد. من خودم ی زمانی به عشق انحصاری های ایکس باکس نسل ۷ رو با ایکس باکس ۳۶۰ شروع کردم ولی الن چند ساله وضعیت انحصاری های ایکس باکس به غیر از سری فورزا و گریز ۵ اصلا جالب نیست
جالبه یه عده اسم گاد فال میبرن در حالی که این بازی انحصاری زمانیه..نمیدونم خودشون رو گول میزنن یا دوس دارن بگن اره انحصاری فرست پارتیه 😀 😀 میان از دیزگان با اون فروش فوق العاده حرف میزنن ..سونی تو این نسل تعداد بازی هایی که ضعیف عمل کردن از انگشت های دست کمتره ولی مایکروسافت دیگه امار بازی های ضعیفش از دستمون در رفته ..مثلا سونی از ۲۰ تا بازی ۱۸ تاش عالیه مایکروسافت برعکسه ..از ۲۰ تا فقط ۲ تاش خوبه ..بعد میان در مورد دیزگان حرف میزنن :-/ :-/ خیلی جالبه واقعا ..اینو یه بار بفهمید و دیگه تکرار نکنید ترولای بچه سال..گاد فال انحصاری زمانیه حدودا ۵ ماه دیگه برای ایکس باکس هم میاد دوم اینکه به هیچ وجه در مورد انحصاری حرف نزنید که فقط خود زنی میکنید..افرین بچه خوبی باشین
حالا خوبه که همون دیزگان تنها ایراد هایی که ازش گرفتن به همین مشکلات فنی و باگ بودک ه الانم بر طرف شده وگرنه بازیش عالی بود اشکال نداره بزار از دکل دیزگان بالا برن این مایکروفنا همشون آویزون انحصاری های سونی یا مولتی پلتفرم ها هستن خودشون که چیزی ندارن طفلیا :clap:
اگه میخوای از نظر عملکرد مقایسه کنی باید بزاری اینم بیاد و ببینیم چیکار میکنه ولی از نظر متا واقعا این بازی aa از دیزگان aaa بهتر شده :laugh:
این دو تا سبک شون یکسان نیست که مقایسه میکنی
بازی نسل ۹ رو با نسل ۸ مقایسه میکنی؟
بهتر نیست با لست ۲ مقایسه بشه؟ چون انتشارشون نزدیکتره به هم!
من حاظرم گاد فال که یه بازی اورجیناله و سبک اسلشلوتر رو ابداع کرده بازی کنم تا یه بازی که کلون سایلنت هیلی هست که من زمان پلی ۲بازیش کردم
شکست مایکروسافت تضمین شد. اولین بازی انحصاری نسل جدیدشون با نمره ۷۰. اوه ببخشید تتریس هم بود. ۲ تا با نمره ۷۰ :rotfl: :rotfl: :rotfl:
داداش گاد فال ربطی به زمانی بودنش نداره یه بازی بود که خود سونی نساخته بود و اومد متا ۶۰ گرفت این بازی هم خود ایکس باکس نساخته و یه جورایی باید این دو بازی کنار هم گذاشت
اصلا صداگذاری و چهره پردازی کرکترش خوب نیس
نمره شش و نیم منصفانس
۲۰۰ بار بگی این بازی aa هستش بازم نمیفهمن
با ۸ میلیون دلار انتظار لست ۲ رو داشتی ؟
۸ میلیون توی لهستان که هزینه ساخت بازی و دستمزد کارمندها خیلی کمتره از امریکا همچین هم کم نیست بهونه خوبی هم نیست
چرا
واقعا هم کمه
نمیگی تو همون لهستان محبور شدن ۳۰۰ میلیون دلار واسه یه گیم پول بزارن ؟!
ربطی به ملیت نداره ، بودجه ، بودجس
بخاطر بودجه کم نتونستن برای انیمیشن ها از موشن کپچر استفاده کنن ، برای همین همه سایتا دارن بخاطر همین از بازی نمره کم میکنن
حاجی حداقل عکس انحصاری زمانی مایکرو رو از پروفایلت بردار بعد اینارو بگو
عکس مال کدوم بازیه؟
گادفال 😀
صداگذاری و چهره پردازی
۶/۵
بسیار هم منصفانست:-|
نه بابا این بازی حقش ۹۵ هست حقشو خوردن:)
اصلا این باز از پرافتخارترین بازی تاریخ بهتره:)
فن بوی مایکرو وقتی میخواد متای خنده دار انحصاری جدید مایکروسافت رو ناعادلانه جلوه بده…
عیب نداره شما شاهکار بی نقص مدیوم رو بازی کنید ما بازیای با گیمـپلی ضعیف مثل لست۲رو بازی میکنیم
متوسط رو به خوب…
مبارک طرفداران مایکروسافت لذت ببرید 😕
:rotfl: طفلی اسپنسر خیلی به این بازی امید داشت
برای یه بازی که تمش تم ترسناک روانشناختیه نمره بدی نیست گرچه خودم انتظار بیشتر از این داشتم ولی به هر حال متا فقط یه عدده نمیتونه تو تجربه یه گیمر تاثیر بزاره دقت کنید میگم گیمر نه فن بوی ها و هیتر ها و ترول ها
نه اتفاقا خیلی خوب سایتو میشناسم نکته جالب اینه که دالتون با لشکر اکانتاش به جهان حمله می کنه یه دفعه فاز منطقی گرفته و یه اکانت دیگه میاد و دقیقا با طرز گفتار اون ترول می کنه 😎 😛 فکر می کنه هیچ کس هم نمی فهمه بعدش با فتوشاپ کار می کنه فکر می کنه هیچ کس متوجه نمیشه :rotfl: :silly:
Ninja theory
عزیز ،در ظاهر، شما فن ایکسباکس هستین و من، در ظاهر ترول(! ) یعنی شما خوشحالید که متای هیلو از ۸۴ پایین تر نمیاد؟ یعنی لیاقت هیلو اینه؟ وجدانا چطور میتونید با این قضیه کنار بیاید؟ آیا جز اینه که نسل قبل که مسله انحصاری آنقدر مطرح نبود اصلا سمت هیلو هم نمی رفتین و میگفتین بازی کارتونیه، واقعی نیست، دشمنان مسخره هستن، جدی نیست، و.. !! جز این نمیتونه باشه!. ببینم بازیی با متای ۹۶ بیاد بشه ۸۰/۸۴ من خودم رو گول میزنم یا شماها؟ ببینم اون موقع ها که هیلو ده میلیون تا میفروخت شما واقعا آشنایی باهاش داشتی؟ یا جدیدا از ناچاری اینم شده یکی از دکل ها. اون هیلویی که من میشناختم و جزو سه بازی برتر نسلم بود فقط یه اسم ازش مونده. ماکروسافت باید تاکید میکنم باید با یه قیمت بالا بانجی زو بخره و همینطور با تأسیس یه استودیوی خوب و پیشنهادبالا کلیف بلزینسکی رو هم برگردونه. تواناییش رو داره اما چرا نمیکنه سوالیه که باید فیل جواب بده.
Shadow جان لطف داری. خوبم با امید به این که حال توام خوب باشه. متاسفانه وقتی به صفحه قبلی کامنت ها میرم همه اش میزنه برای نوشتن دیدگاه دارید شوید…
راستش عزیز قدیمی های سایت میدونن که تقریبا جزو بی طرف ها هستم، منتها جدیدا یکم ماکروسافت هم مارو ناراحت میکنه، بعضی ها فکر میکنن این حرف ها ترول کردن هست ولی واقعا اینطور نیست. من بازی های ماکروسافت مثل گیرز۱۲۳، هیلو۱۲۳ریچ، فیبل، رو عاشق شون هستم و فورزا تمام نسخه هاش بهترین تجربه ای ریسنگ در دو نسل گذشته بوده برا من. بهرحال از توصیه ات استقبال میکنم :yes: سبز و برقرار باشی.
تبریک میگم نمراتش حتی از sack boy هم که متای هفتاد و نه شد کمتره حالا اسپایدر من مایلز مورالز متای هشتاد و پنج ، دیمون سولز متای نود و دو بماند
گاد فالم شد ۶۱
دوتا سکند پارتی
یکی رایگان تو گیم پس ۷۵
یکی ۷۰ دلار متا چند عهه۶۱
الان خوشحالی سک بوی از ۹۰ رسیده به ۷۹؟
این بازی با این نقداش و البته به خاطر گیمپلی خاص خودش به نظرم نمراتش فعلا خوبه.
دوستان به جای ترول کردن لطفا اول بازیش کنید دیدید جالب نبود نظرتون رو بگید وگرنه هر کی اینو بدون اینکه بازی نکرده میکوبه یا ازش تعریف میکنه فن بوی هستش تمام.
ماکرو فن های طفلک !!
یک بازی درست و حسابی ندارن
یه متای زرد دیگه :laugh: :laugh:
باشه :yes:
خو بگه متاش زرد نیست ؟اوکی این بازی یه بازی شاهکار با متای سبز ۷۰هست
اصلا جناب قاتل cdpr فردی هستش که خود ps fan ها هم به عنوان ترول قبولش دارن
اصلا هرجی ایشون بگه من میگم باشه
بعدشم ، متاش رو پیسی ۷۶ هست که سبزه !
من مایکروفن نیستم ، پیسی گیمرم ، و این عشق من به سایلنت هیله که بهم میگه از این بازی دفاع کنم ، هیچ شرکتی توی نسل ۸ و ۷ انوز نتونسته یه بازی درحد سایلنت ارایه کنه ، بلوبر هم نتونست اینکار رو بکنه ولی سعیشون کرد ، و این برام قابل تحسینه
ایکس باکس نسل جدید رو با متای زرد شروع کرد 😀
شاهکار شده :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Feel true power
:yes:
چقدر ایکس باکس فنا قانع هستن متای زرد هم میگن شاهکاره :laugh:
یک خبر جالب راجب بهینه سازی مدیوم تو pc
⭕️عنوان The Medium بر روی کارت گرافیک ۳۰۸۰ حتی با تنظیمات ۱۰۸۰p/High/RT Off قادر به اجرا به صورت ۶۰فریم ثابت نیست.
کلا بازی رو سی فریم قفله ، چه جوری ۶۰ فریم میگی؟؟!!
مثل اینکه فقط رو ایکس باکس ۳۰ فریم قفله و رو کامپیوتر قفل نیست. من این خبر کامل از سایتی که خبرش رو گذاشته بود کپی پیس کردم
بازی خودش گفته بود روی ۳۰۸۰ اولترا ۳۰ فریم اجرا میشه
خبرت چیز جدیدی نیست
ببینید چه خبره قورباغه ابو عطا میخونه :rotfl: سایت فن بوی Stevivor به این بازی ۷۵ داده 😀 همون سایتی که به بقیه بازی های ماکرو ۱۰۰ ۹۰ میده
نمرات بالای ۹۰ این شاهکار
TheGamer 100 قدرت دسته چک
SomosXbox 93
Generación Xbox 91
GameSpot 90 😐
TheXboxHub 90
Xbox Tavern 85
Xbox Achievements 80
Pure Xbox 60 این یکی اشتباهی نمره داده :rotfl:
خب ماکروسافت بار دیگه ثابت کرد نمرات بازی هاش همین زرد تا ۸۵ قراره بچرخن
اونایی که بهونه میکنن بازی با ۸ میلیون بودجه ساخته شده خب میگه این بازی انحصاری ایکس باکس نیست؟ کی باید بودجه بیشتر بهش میداده؟ اسپنسر جون و ماکروسافت
خب این ها ندادن تقصیر ماس؟ میومد بازی رو برای سونی می ساخت بودجه بیشتری میگرفت بهونه خوبی نیست
تازه بازی اوت لست ۱ با بودجه ۱٫۸ میلیون دلار ساخته شده و ۶۴ میلیون سودآوری داشت متاش هم ۸۰ شده :rotfl:
https://uupload.ir/files/xelq_screenshot_(82).png
کاملا صحیح میگی گیم پس جان
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
😀 😀 :rotfl: :rotfl:
مایکروسافت خودش را هم بکشه نمیتونه یه بازی در حد بازی های نینتدو و سونی بسازه
یعنی حتی اگه بر فرض محال خود سونی و نینتندو را هم بخره منجر به نابودیشون میشه
و اشتباه دیگه اینکه xbox دیگه کنسول نیست یه سرویس هست فقط مزیتش اقتصادی بودنش برای ما هست
طرفداران گیم پس هم در نظر بگیرن که ممکنه افزایش قیمت داشته باشه مثلا آلتیمیت بشه ۳۰ دلار
هر کی هر چقدر میخواد از سر تعصب به این کامنت dislike بده ولی به نظرم بدون تعصب ترین و به حق ترین کامنتی بود که در مورد حال و احوال این روزای microsoft ثبت شده .
“و اشتباه دیگه اینکه xbox دیگه کنسول نیست یه سرویس هست فقط مزیتش اقتصادی بودنش برای ما هست”
مخصوصا این بخشش , من خودم اگه xbox series s بیاد ۶ تا ۷ تومن بعد از دو سال که ps5 گرفتم میگیرمش برای gamepass که بازی های indie که زورم میاد بخرم بازی کنم و البته forza .
ببینیم گیمفا بهش چند میده، متاش که خیلی خوب نبود(از انحصاری های ماکروسافت بیش از این انتظار نداشته باشید جز فورزا هورایزن بقیه :sick: و البته کمی هم سان سیت اوردرایو که کار اینسامونیاک که حالا همه بازی هاش انحصاری سونی اند :-D)
دیدیم این به اصطلاح شاهکاری ک قرار بود نامزد گوتی ۲۰۲۱ بشه :rotfl:
خیلی مونده تا به شاهکار های سونی حتی نزدیک بشه مایکی
بهترین بازی متاش میشه ۷۵نهااااااااایت :giggle:
این مدل بازیا کلا همه پسند نیستن حوصله میخوان و اعصاب فولادی