در سال جاری میلادی اطلاعات جدیدی از Bayonetta 3 منتشر خواهد شد
آقای هیدکی کامیا (Hideki Kamya)، کارگردان عنوان Bayonetta 3، ابراز امیدواری کرده است که در سال جاری میلادی اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر خواهد شد.
بدون شک بسیاری از طرفداران عناوین Hack and Slash منتظر عرضهی نسخهی سوم از مجموعه بازیهای محبوب Bayonetta هستند. آقای هیدکی کامیا از استودیوی پلاتینیومگیمز (PlatinumGames)، اخیراً اعلام کرد که در اواخر سال جاری میلادی، اطلاعات بیشتری را در مورد روند توسعهی Bayonetta 3 خواهیم شنید. وی در جریان استریم Arcade Archives به طور خلاصه به پروژههای خود پرداخت و اطلاعاتی را ارائه داد.
کامیا در پاسخ به این سوال که هماکنون بر روی چه پروژههایی کار میکند، گفت:
خب ما در حال حاضر بر روی چیزهایی جدیدی مانند Bayonetta 3 کار میکنیم. فعلاً نمیتوانم چیز زیادی بگویم اما امیدوارم که در سال جاری اطلاعات جدیدی را به اشتراک بگذاریم. همچنین اطلاعاتی از چند پروژهی معرفی نشده نیز ارائه خواهد شد. من مطمئن نیستم که اجازه دارم این حرف را بزنم،اما به هر حال آن را گفتم.
هیدکی کامیا در پایان ابراز امیدواری کرد تا در سال جاری، اطلاعات جدیدی از Bayonetta 3 و پروژههای دیگر پلاتینیومگیمز در سال جاری میلادی منتشر کند. وی پیشتر در می ۲۰۲۰ و در جریان یک مصاحبه اعلام کرد که بازی Bayonetta 3 لغو نشده است و مراحل توسعهی آن به خوبی پیش میرود.
در فوریه ۲۰۲۰ و به مناسبت ۱۰ سالگی عناوین Bayonetta و Vanquish، یک باندل ویژه از این دو عنوان برای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر شد. استودیوی پلاتینیومگیمز پیشتر در سایت رسمی خود اعلام کرد که مشغول کار بر روی توسعهی موتور داخلی خود هستند. عنوان این موتور را فعلا به صورت آزمایشی Platinum Engine نامگذاری کردهاند.
استودیوی پلاتینیومگیمز در سال ۲۰۲۰ از معرفی ۴ عنوان خبر داد که تاکنون از ۳ مورد رونمایی شده است. بازیهای The Wonderful 101 Remaster، Project G.G و یک عنوان جدید به کارگردانی هیدکی کامیا که در خط داستانی Viewtiful Joe و The Wonderful 101، از جملهی این عناوین هستند. عنوان چهارم این استودیو هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، اما هیدکی کامیا و آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba) اشاره کردهاند که این بازی در آیندهای نزدیک معرفی خواهد شد. همچنین بازی Babylon’s Fall نیز همچنان مراحل توسعهی خود را طی میکند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
بدترین تصمیم برا انحصاری شدن اخه کی میره کنسول نینتندو رو واسه بایونتا میگیره ؟
من خودم این بازی رو خیلی دوس دارم ولی خداییش کسی که فن نینتندو با ماریو و زلدا و سوپر اسمش و غیره
حال خودشو میکنه این باز رو اضافه کزاشتن
خداییش نسبت به بقیه انحصاری هاش تقریبا دیده نمیشه
حداقل اگر انحصاری نبود فن ها هک اند اسلش بازیش میکردن
عزیز کی گفته بایوناتا شناخته شده نیست؟
یکی از بهترین بازی هاییه که یه گیمر میتونه بازی کنه
محشره محشر
میتونه خیلیا رو ترغیب به خرید نینتندو کنه
چون برعکس زلدا و ماریو که یه تم خاص خودشون رو دارن
بایوناتا یکی از بهترین هک اند اسلشاست و کلی آدم رو میتونه جذب نینتندو کنه
بایونتا اتفاقا سیستم سلر خوبیه برای سوییچ
میببنی که با اینکه فروشش در حد ۱ میلیون هست ولی نینتندو چندین سال توسعه نسخه سومش رو طول داده
چون میخواستن چندتا بازی بزرگسال رو هم تو لاین آپشون داشته باشن
وجود fire emblem, astral chain و بایونتا بخاطر همینه
یکی از سه ضلع مثلث بهترین هک و اسلش های جهان
از نظر من مربعه نیر هم هست که از حق نگذریم مبارزات بی نهایت محشری داشت 😀
چرا آخه من نباید بتونم این لاکردارو بازیش کنم هااااااننننننن