جزئیات بیشتری از خطی بودن بازی Kena: Bridge Of Spirits منتشر شد
طبق گفتهی توسعه دهندگان این عنوان در استودیوی امبر لب (Ember Lab)، با این که در بازی Kena: Bridge Of Spirits تنها یک مسیر برای روایت اصلی داستان وجود دارد، اما مناطق، ماموریتهای جانبی و همچنین روشهای متنوعی برای پیشرفت کردن و اکتشاف در این عنوان هست تا لذت بیشری را برای بازیبازان به ارمغان آورد.
معرفی Kena: Bridge of Spirits در سال گذشته، به شدت غافلگیرکننده بود و توانست تا با طراحی هنری خاص و بسیار زیبای خود مورد توجه بسیاری قرار گیرد.
در ابتدا قرار بود تا این بازی به عنوان بازی زمان عرضهی پلیاستیشن ۵ باشد و همزمان با عرضهی پلیاستیشن جدید، منتشر گردد، اما در انتها با تاخیر مواجه شد.
متاسفانه از زمان معرفی اولیهی بازی تا الان به غیر از تصاویر بسیار جالب و در عین حال تحسین برانگیز (شما میتوانید برخی از این تصاویر را از اینجا مشاهده نمایید)، چیزهای زیادی از این اثر مشاهده نکردهایم. با این که، جزئیات زیادی در مورد این بازی منتشر نشده است، اما تا حدودی از جهان بازی و نحوهی تعامل با آن مطلع هستیم.
در آخرین شمارهی مجلهی رسمی پلیاستیشن (فوریه ۲۰۲۱)، جاش گریر (Josh Grier)، یکی از بنیانگذاران استودیوی (Ember Lab)، در مورد این اثر صحبت کرد. وی گفت که این بازی، یک عنوان خطی گسترده (Wide linear) میباشد. این بدان معناست که اگرچه برای به پایان رساندن داستان باید یک روند خطی را دنبال کنید اما در کنار آن برخی فعالیتهای جانبی و همچنین محیطهای متنوع برای اکتشاف وجود دارد که عنوان را از خطی بودن کامل خارج میکند.
طبق سخنان گریر، به نظر میرسد که یکی از جالبترین چیزهایی که در این بازی وجود دارد، امکان باز کردن مسیر خود به شکلهای متفاوت است. برای مثال میتوانید با حل یک معما یا رد شدن از روی یک تله و یا مبارزه با یک دشمن به خصوص راه خود را برای رسیدن به مکان یا هدفی خاص باز نمایید.
البته مشخص نیست که چند بار در چنین موقعیتهایی قرار میگیرید، اما میتوان گفت که این بازی قصد دارد تا بازیبازان را به خوبی سرگرم نماید و بیشترین لذت ممکن را برای آنها فراهم سازد.
عنوان Kena: Bridge of Spirits قرار است که در تاریخ نامعلومی از امسال برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر شود. هنوز تاریخ رسمی عرضهی این عنوان مشخص نشده، اما سونی اخیراً اعلام کرده است که این بازی به احتمال زیاد در ماه مارس (اسفند-فروردین) منتشر خواهد شد.
نظر شما دربارهی این بازی چیست؟ با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
من که بی صبرانه منتظر این بازیم خیلی ازش خوشم اومده مخصوصا از گرافیک و محیط و رنگ بندی بازی البته شخصیت اصلی بازی جای خود دارد 😀 😀 :inlove:
عجب بازی ای بشه این . :inlove: :inlove: :inlove: :inlove
نکته جالب درباره این استودیو :
.
این بازی اولین تجربه بازی سازیشونه ؛ تا قبل از این ؛ روی انیمیشن کار میکردن ؛ یکی از دلایل محیط چشم نواز و گرافیک خوب شخصیت هاشون هم تجربه انیمیشن سازیه ؛ طوری که خودشون گفتن از بازی های زیادی الهام گرفتن و از ویژگی های دوال سنس به وجد اومدن
.
طوری که از شایعات معلومه ؛ اگه این بازی موفق بشه ؛ آغاز همکاری های زیادی با سونیه ؛ چون ایده این بازی و همکاری با استودیو زیر نظر یوشیدا هست ! حتی ممکنه در آینده درکنار بلوپوینت و احتمالا کوجیما پروداکشنز و هوسمارک جزئی از خانواده سونی بشه
:heart: :rose:
این دوال سنس چیه ؟ میشه توضیح بدی ؟