مدیر استودیوی آرکین: بتسدا و مایکروسافت کاملا همخوان هستند
مدیر استودیوی آرکین: بتسدا و مایکروسافت کاملا همخوان هستند
مدیر استودیوی آرکین: بتسدا و مایکروسافت کاملا همخوان هستند
مدیر استودیوی آرکین: بتسدا و مایکروسافت کاملا همخوان هستند

مدیر استودیوی آرکین: بتسدا و مایکروسافت کاملا همخوان هستند

نیما نصیری
۱۴:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
نظر هاروی اسمیت درباره‌ی بتسدا و مایکروسافت

هاروی اسمیت (Harvey Smith)، مدیر و کارگردان هنری استودیوی آرکین، نظر خود درباره‌ی خریده شدن بتسدا توسط مایکروسافت را به اشتراک گذاشته است.

هاروی اسمیت روی بازی‌های AAA زیادی کار کرده است. بازی Deus Ex اصلی، سری Dishonored و بازی Prey از مهم‌ترین عناوینی هستند که اسمیت در توسعه‌ی آن‌ها نقش داشته است. به تازگی اسمیت در یک مصاحبه با سایت اسپانیایی Vandal، از موارد مختلفی صحبت کرده است. بازی Deathloop، آینده‌ی هوش مصنوعی و همچنین خریده شدن بتسدا توسط مایکروسافت از موضوعات مورد بحث بودند.

هنوز روند خریده شدن بتسدا کامل نشده است و تغییرات چندانی در بتسدا و استودیوی آرکین (Arkane) که زیرمجموعه‌ی آن است شکل نگرفته. با این حال اسمیت اعتقاد دارد که مایکروسافت، شریک ایده‌آلی برای بتسدا خواهد بود. در ادامه می‌توانید بخشی از صحبت‌های او را مشاهده کنید:

فکر می‌کنم که روند این کار همچنان در جریان است. نمی‌توانم چیز زیادی بگویم؛ چون اطلاعات زیادی از آن ندارم. باید بگویم که فعلا هیچ تغییری در آرکین صورت نگرفته. اما اگر بخواهم به یک شریک ایده‌آل از میان تمام ناشران دیگر و افرادی که برایشان کار می‌کنند فکر کنم، پیدا کردن شریکی بهتر از مایکروسافت برای بتسدا بسیار بسیار سخت خواهد بود. این دو کاملا همخوان و مناسب هم هستند.

از زمان اعلام خبر خریده شدن بتسدا توسط مایکروسافت، تاد هاوارد (Todd Howard) و پیست هاینز (Pete Hines) هر دو از یکسان بودن مسیر حرکت مایکروسافت و بتسدا در طی سال‌های اخیر گفته‌اند. تاد هاوارد در این مورد گفت:

نمی‌توانیم به افرادی بهتر از آن‌هایی که در ایکس‌باکس هستند برای انجام این کار فکر کنیم. دوستی ما به زمان گذشته برمی‌گردد. از فیل گرفته تا افراد بالاتر و توسعه‌دهندگان، فقط از اولویت قرار دادن بازی‌بازان حرف نمی‌زنند؛ بلکه این شعار را زندگی می‌کنند.

پیت هاینز هم در این مورد گفت:

شرکت‌های ما به اصول مشابهی پایبند هستند. ما به این اعتقاد داریم که اشتیاق، کیفیت، همکاری و نوآوری بسیار با ارزش هستند. وقتی به زمانی فکر می‌کنم که برای اولین بار تصمیم به فاصله گرفتن از اختصاص بازی برای رایانه‌های شخصی افتادیم و بازی Morrowind را برای ایکس‌باکس اولیه ساختیم، افراد زیادی می‌گفتند که این کار نتیجه نخواهد داد… هیچ کاربری از کنسول چنین بازی بزرگ و پیچیده‌ای نمی‌خواست. اما مایکروسافت به ما ایمان داشت و شما هم همچنین. حالا بازی‌های نقش‌ آفرینی زیادی با سبک و شکل متفاوت روی کنسول‌ها بسیار موفق می‌شوند.

روند خریده شدن بتسدا توسط مایکروسافت هنوز به پایان نرسیده است. انتظار می‌رود مراحل این کار در سال ۲۰۲۱ میلادی کامل شود.

PC ، Xbox

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مدیر استودیوی آرکین: بتسدا و مایکروسافت کاملا همخوان هستند
مدیر استودیوی آرکین: بتسدا و مایکروسافت کاملا همخوان هستند
مدیر استودیوی آرکین: بتسدا و مایکروسافت کاملا همخوان هستند
مدیر استودیوی آرکین: بتسدا و مایکروسافت کاملا همخوان هستند
مدیر استودیوی آرکین: بتسدا و مایکروسافت کاملا همخوان هستند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

مدیر استودیوی آرکین: بتسدا و مایکروسافت کاملا همخوان هستند