بازی Cyberpunk 2077 در چین عملکرد موفقیت آمیزی داشته است › گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 در چین عملکرد موفقیت آمیزی داشته است › گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 در چین عملکرد موفقیت آمیزی داشته است › گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 در چین عملکرد موفقیت آمیزی داشته است › گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 در چین عملکرد موفقیت آمیزی داشته است › گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 در چین عملکرد موفقیت آمیزی داشته است › گیمفا

بازی Cyberpunk 2077 در چین عملکرد موفقیت آمیزی داشته است

شایان کریم زاده
۰۹:۰۰ ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
فهرست تروفی‌های cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077 که یکی از جذاب‌ترین و اعتیاد آورترین عناوین چند سال اخیر در دنیای بازی‌های کامپیوتری، چند روز پیش بالاخره منتشر شد. این بازی یک موفقیت بزرگ مالی بوده است، اما به خصوص برای کسانی که نسخه‌های کنسول‌های پایه نسل هشتم را دارند، دچار مشکلات فنی بسیاری شده‌اند. این عنوان حتی در جاهایی که منتشر نشده است هم موفقیت بسیار چشمگیری داشته است!

اگر در جریان باشید بازی Cyberpunk 2077 برای فروش در چین تأیید نشده است. این کشور به دلیل روند تأیید بسیار سخت خود شناخته شده است و موارد زیادی در این بازی وجود دارد که باید به طور قابل توجهی ویرایش شوند تا اجازه‌ی انتشار رسمی در این کشور را دریافت کند. اینکه حالا چنین اتفاقی می‌افتد یا خیر باز هم باعث نشده که بازیبازن چینی از طروق مختلف نتوانند این بازی را تجربه کنند. همان‌طور که توسط نیکو پارتنرز (Niko Partners) و تحلیلگر دانیل احمد (Daniel Ahmad) در توییتر شرح داده شده است، کاربران چینی از طریق استیم (Steam) از این عنوان استقبال می‌کنند و از طریق کانال ایالات متحده و سایر مناطق آسیا برای تجربه‌ی بازی اقدام می‌کنند. احمد اظهار داشت، در کشور چین این بازی ظاهراً در یک مدت حتی شماره‌ی ۱ بازار پیش فروش بازی در رایانه‌های شخصی بود. این یک پویایی جالب است و نشان می‌دهد که بازی اعتیاد آور Cyberpunk 2077 چه مقدار و برای چه مدت در حال انجام است. استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) بدون شک در ادامه با انتشار به‌روزرسانی‌هایی مشکلات این عنوان را برطرف می‌کند. آن‌ها جدیدا با ارسال بیانیه‌ای بابت مشکلات بازی از مخاطبان خود عذرخواهی کردند و این قول را دادند تلاش می‌کنند با انتشار به روزرسانی‌ها مشکلات بازی را برطرف کنند. می‌توانید متن کامل این خبر را در اینجا مطالعه کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Cyberpunk 2077 در چین عملکرد موفقیت آمیزی داشته است › گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 در چین عملکرد موفقیت آمیزی داشته است › گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 در چین عملکرد موفقیت آمیزی داشته است › گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 در چین عملکرد موفقیت آمیزی داشته است › گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 در چین عملکرد موفقیت آمیزی داشته است › گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 در چین عملکرد موفقیت آمیزی داشته است › گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 در چین عملکرد موفقیت آمیزی داشته است › گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 در چین عملکرد موفقیت آمیزی داشته است › گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • متای ابرشاهکار انقلابی cyberjunk 2077 از مردمی ترین استودیو دنیا که همیشه هوای گیمر ها رو داره و ۱۶ تا DLC رایگان میده،روی کنسول ها اومد
    روی PS4:متای ۵۰
    روی ONE:متای ۵۱
    سایت IGN هم که اینجا زیاد قبولش دارن نمره ۴۰ رو داده
    متای نسخه PC هم ۸۹ شد و عملا الآن متاش با horizon zero dawn یکی شده

    • مرسی که سایت متا رو لحظه به لحظه جای ما چک می کنی
      نمی دونی چقدر تو وقت ما صرفه جویی می شه
      مرسی پیمان جون

      • Ozhan گفت:

        این دل مارو سر لست۲ خون کرد
        دقیقا میفهمم بچه ها عاشق سایبرپانک چی میکشن از دستش
        خلاصه که خدا به دادتون برسه چون ترسم ازینه که جو هی بدتر شه و بازی شکست بخوره
        لست۲ خدانسخه پیشفروش داشت ولی بخاطر جوی که اول عرضه پیش اومد فروشش خیلی افت کرد در مقایسه با شماره اولش که ۲۰ میلیون نسخه فروخته
        فقط بخاطر یه سری هیتر که چشم دیدن موفقیت بازی های مهم رو ندارن(البته که لست۲ خوب فروخته ولی به فروشی که لایق هایپش بود نرسید..حدس خودم ۱۵میلیون تو سه ماه بود چون هایپترین بازی تاریخ سونی بود)

        • اوژان( حقیقتا از اون جایی که فاصله ی سنی ما زیاده باید یه جور دیگه صدات کنم ولی متاسفانه شما رو کامل نمی شناسم)
          من خودم به شخصه هیچ مشکلی با پیمان جون ندارم :-)) اتفاقا دلم واقعا براش می سوزه
          وقت خودش رو تلف می کنه.. خودشو به این در و اون در می زنه… تا به تجربه ی ما آسیب بزنه… تلاش هایی که متاسفانه از همون اول محکوم به شکست هستن !
          الحق و الانصاف بزرگ ترین ظلمی که یک نفر می تونه به خودش بکنه تلف کردن وقت خودشه… هدر دادن عمر خودشه.
          حقیقتا موفقیت هر عنوانی باعث خوشحال شدن من می شه… چه لست آف آس دو باشه.. چه سایبرپانک باشه… چه اونجرز باشه :laugh: این که تلاش های یک تیم به موفقیت برسه باعث خوشحالی من می شه.. این که کرانچ ها شرایط سخت به یه جایی برسن باعث خوشحالی من می شه…
          امیدوارم سایبرپانک هم به موفقیت برسه.
          اگه هم نرسید خیالی نیست 😉 بخاطر یه تیکه آهن رنگ شده که شاید هیچ وقت هم از نزدیک نبینمش بازی رو تجربه نمی کنم

        • lastofus2 گفت:

          داداش لست ۲ نه هوش مصنوعیش اشکال داشت که بهترین هوش مصنوعی رو تا الان داره
          نه انیمیشن هاش اشکال داشت که بهترین رو داره
          نه داستانش اشکال داشت که داستانش خدا و غیر کلیشه ای بود
          نه گرافیکش روی کنسول های پایه اشکال داشت که بهترین گرافیک رو داره
          نه گیم پلی اش باگ داشت که این بازی اول باگ بوده
          حالا دیترویت اگر هیتر لست ۲ هستش احتمالا چون یک مکانی که اولش مس داره زیاد میره از اون جهت هیت کرده
          دوم اینکه ۲۰ میلیون روی ۲تا کنسول فروخت بازی لست تو کمتر از یک سال عرضش رکورد فروش رو تو ده تا بازی پلی ۴ زد صبر چون چند سال بگذره بیشتر هم میفروشه مخصوصا که مولتیش هم بیاد
          سایبرپانک نه انحصاری هستش که ما بهش گیر میدیم نه چیزی. مگه ما اومدیم به اساسین کرید گیر بدیم؟ یا بازی های دیگه
          همه حرف ما و به قول شما هیت ما از این هستش که یک بازی قشنگ ولی داغون عرضه شده که نمرش با ارفاق روی پی سی ۸۰ هستش و روی پلی ۴ که لید پلتفرم هستش ۷۰ در بالاترین ارفاق. حالا شما چشمات رو روی این همه باگ و افت فریم و رزولوشن ۷۲۰ پی و تکسچرهای بی کیفیت و بازی پر از اشکال بستی تقصیرما نیست

        • اوژان داداش کم نفروخته‌ها…ماه اول ۴-۵ میلیون فیزیکی فروخت و از اونورم رکورد فروش دیجیتالی هم با ۲/۸ زد
          خودش میشه نزدیک ۷-۸ میلیون و قطعا تا الان ۱۱-۱۲ میلیون فروخته…
          نسخه‌ی ریمسترش برای پی‌اس۵ در نظر بگیر
          لست یک‌ هم ریمسترش از خودش بهتر عمل کرد

        • اسپم: صحبت های اوپن کریتیک در رابطه با سایبرپانک: (حتما بخونید)
          ..
          در روز دوشنبه ، ۷ دسامبر ، سرانجام به گیمرهای سراسر دنیا فرصت داده شد تا تجربیات منتقدان را با یکی از مورد انتظارترین بازیهای سال ، Cyberpunk 2077 بخوانند و گوش دهند. این بازی به سرعت به تالار مشاهیر OpenCritic صعود کرد ، با میانگین منتقدین برتر ۹۱ ، آن را در شماره ۶ در تالار مشاهیر ۲۰۲۰ قرار داده است. در این بررسی ها تقریباً به طور کلی اشکالات قابل توجه و مشکلات عملکردی ذکر شده بود اما بازهم بازی را هیاهو می کرد تا سرانجام ارزش انتظار را داشته باشد.

          چیزی که گیمرها نمی دانستند این است که به نظر می رسد ، در پشت صحنه ، CD PROJEKT RED به عمد سعی در معرفی نادرست محصول خود داشته است.

          مشوق آنجا بود. بر اساس گزارشی از بلومبرگ ، تا جمعه گذشته ، توسعه دهندگان معتقد بودند که پاداش آنها منوط به برخورد ۹۰ یا بالاتر با Metacritic است. در نتیجه ، تک تک توسعه دهندگان و ناشران انگیزه زیادی برای توزیع کدهای بازبینی داشتند به گونه ای که امتیازات کل آنها را به حداکثر برساند و جایزه خود را تأمین کند.

          در این حالت ، آنها نسخه های بررسی رایانه ای را برای نشریات دارای رایانه های شخصی پیشرفته صادر کردند و از آنها خواسته شد که هیچ یک از ضبط های گیم پلی خود را نشان ندهند. آنها اجازه ندادند که کسی درباره کنسول های Xbox One یا PlayStation 4 در مورد بازی بحث و بررسی کند.

          آنها این کار را با دانستن اینکه بازی آنها در Xbox One و PlayStation 4 دارای مشکلات عملکردی شدیدی بود ، انجام دادند ، این کنسول های هدف اصلی آن بودند ، زیرا اولین تریلر آن در سال ۲۰۱۳ و تاریخ شروع اولیه آوریل ۲۰۲۰ منتشر شد. آنها این کار را با دانستن اینکه اشکالات تصویری که در یک ویدیو مشاهده خواهید کرد به اندازه کافی متناقض است و باعث می شود بسیاری از آنها پیش خرید خود را زیر سوال ببرند. آنها می دانستند که اگر نسخه کنسول مورد بررسی قرار گیرد ، به دلیل مشکلات عملکردی ، نظرات منفی دریافت می کند و به فروش روز عرضه بازی لطمه می زند.

          آنها این کار را کردند زیرا بسیاری از نشریات معمولاً نمی توانند بازی ها را دوباره مرور کنند. این بخشی از مدل تجاری آنها نیست. بررسی دوم علاوه بر کاهش رتبه بندی سئو و رتبه بندی کلمات کلیدی Google ، با مخاطبان آنها سردرگمی ایجاد می کند. بررسی های دوم درمورد تجمع اخبار مانند Google News یا Apple News رتبه بالایی نخواهد داشت ، زیرا موضوعی است که قبلاً توسط آنها پوشش داده شده است. بررسی های دوم نیز معمولاً پس از راه اندازی بازی صورت می گیرد ، در حالی که بسیاری از مصرف کنندگان از قبل تصمیم گرفته اند که بازی را بخرند یا خیر ، بنابراین خوانندگان یکسانی را جذب نمی کنند. سرانجام ، Metacritic به طور کلی نمرات بررسی ویرایش شده یا به روز شده را نمی پذیرد.

          آنها این کار را کردند که تا امروز ، بازگرداندن یک بازی ویدیویی برای مصرف کنندگان هنوز هم چالش برانگیز است. خرده فروشان فیزیکی معمولاً برای بازپرداخت نیاز به باز نشدن بازی ها دارند. خرده فروشان دیجیتال کنترل دقیق سیاست های بازگشت خود را دارند ، به طوری که بسیاری از آنها (به ویژه کنسول ها) اصلاً بازدهی ندارند.

          آنها این کار را با دانستن اینکه بیشتر جوامع آنلاین درباره سیستم عامل های بررسی نمی کنند ، انجام دادند. اکثر بازی ها ، به خصوص بازی های AAA ، معمولاً اختلاف معناداری در تجربه سخت افزارهای همان نسل ندارند. مصرف کنندگان انتظار داشتند که بیشتر بازی ها در تمام سیستم عامل ها به طور عادلانه بررسی شود و طبق تجربه ما ، بیشتر ناشران به این انتظار احترام می گذارند. بیشتر خلاصه های مرور منتشر شده توسط نشریات منفرد هیچ اشاره ای به بستر بررسی شده ندارند. نشریات بسیار بزرگ ، مانند IGN یا GameSpot ، به طور معمول این فرصت را دارند که همه سیستم عامل ها را مرور کنند و اختلافات اساسی بین آنها را فریاد بزنند. این یک نقطه کور کوچک است ، اگرچه به طور معمول بی نتیجه در نحوه ارتباط انتشارات با گیمرها است.

          آنها این کار را انجام دادند و دانستند که کاری که انجام می دهند اشتباه است. فریبنده ، خودخواهانه و بهره بردار بود. به هر حال آنها این کار را کردند.

          —————————————————- ——————-

          در سال ۲۰۱۵ ، قبل از راه اندازی OpenCritic ، تیم سازنده نسخه PC بازی Batman: Arkham Knight را تماشا کردند. در حالی که این بازی عملکرد خوبی داشت و در کنسول ها نیز با استقبال خوبی روبرو شد ، نسخه PC آنقدر مشکلات داشت که بسیاری از گیمرها آن را غیرقابل پخش می دانستند. چند روز پس از انتشار ، برادران وارنر عذرخواهی کردند و کلیه فروش نسخه PC را به حالت تعلیق درآوردند. تیم OpenCritic در پشت صحنه به شدت درباره این لحظه بحث کردند. ما طرح های خود را دوباره مورد بررسی قرار دادیم ، اگر این تصمیم صحیح بود که همه سیستم عامل ها را در یک امتیاز واحد جمع کند ، سال کردیم.

          ما هنوز به رویکرد تک امتیازی اعتقاد داریم. سیاست ما این بوده است که ، مگر اینکه یک بازی تجربه کاملاً متفاوتی را در سیستم عامل های مختلف داشته باشد ، باید به عنوان یک محصول واحد ارائه شود. تقریباً در هر مورد ، منتقدان در بررسی های خود قاطعانه اشکالات و مشکلات عملکردی را صدا می کنند و باید اینگونه باشد. Assassin’s Creed Unity و Valhalla در هنگام راه اندازی پر از اشکالات و مشکلات عملکرد بودند ، اما بر خلاف CD Projekt Red ، Ubisoft عمدا این مسائل را از نظر منتقدان پنهان نکرد.

          طی پنج سال گذشته ، رویکرد تک نمره ای به خوبی کار کرده است. بسیاری از گیمرها از داشتن همه بررسی ها در یک مکان استقبال می کنند ، به خصوص با توجه به اینکه بیشتر بازی ها بدون توجه به سیستم عامل ، تجربه بازیکن یکسانی را ارائه می دهند.

          اما امروز ، ما معتقدیم که رویکرد تک نمره ای کاربران ما را در رابطه با Cyberpunk 2077 شکست خورده است. در نتیجه ، ما اخطار جدیدی را در صفحه Cyberpunk 2077 منتشر کرده ایم:

          لطفا توجه داشته باشید: این بازی اختلافات چشمگیری در عملکرد ، تجربه پخش کننده و امتیازات بازبینی بین رایانه های شخصی ، کنسول های نسل بعدی ، نسخه های Xbox One و PS4 دارد.

          تیم OpenCritic و بسیاری از منتقدان گمان می کنند که سازنده ، CD PROJEKT RED ، عمداً به دنبال پنهان کردن وضعیت واقعی بازی در Xbox One و PS4 است ، با الزاماتی مانند فقط اجازه دادن به فیلم های بازی قبل از ارائه در بررسی ها و عدم صدور نسخه های بررسی برای نسخه های PS4 و Xbox One.

          این اعلامیه در فوریه ۲۰۲۱ لغو می شود.

          CD Projekt Red از آن زمان عذرخواهی کرده و از مصرف کنندگان خواسته است که در صورت امکان بازپرداخت را مشاهده کنند.

          • درباره ی اینکه بازی ساختش از ۲۰۱۳ شروع شده
            اول از همه اینکه پروسه ی ساخت از ۲۰۱۶ شروع شده
            قبلش صرفا ایده پردازی بوده چون داشتن رو ویچر سه کار میکردن
            بعدم اینکه همه ی چهار سال صرف بحث فنی نشده
            نهایتا یه سال کامل رو بحث فنی کار کنن
            که از همون موقعی میشه که دو کیت ها به سازنده ها داده شده تقریبا
            پس الکی نکنید هشت سال در دست ساخت بوده لطفا

            • MAX3D گفت:

              عزیز اینو همه میدونن سایبر از ۲۰۱۳ توسعه و ساختش کم کم شروع شده حتی تیزر اون موقع دادن که دارن روی همچین بازی کار میکنن و پلتفرم مقصد و اصلیشون نسل هشت هستش و دروغ ها راجب نو آوری و انقلاب و این داستانا و دروغ بزرگشون راجب اجرای عالی بازی روی نسل هشت و دستکاری نمرات و جلوگیری از اومدن نمرات کنسولی..واقعا افتصاحی شد که الانم به ضرر خودش تموم شد بهتر بود پراجکت سکوت میکرد و کارشو میکرد جای این همه هایپ و رویداد های مسخره نایت سیتی و جوگیر شدن و هایپ کردن طرفدارا هروز و هر هفته خبر و پست و توییت میزدن راجب بازی لامصب بشین بازیت رو بساز چه خبره الان مگه باقی سازندها نیستن دارن کارشون رو میکنن نهایتش دادن یه تریلر و تیزره کارشون این همه ادعا و قمپز در کردن آخرش چی

            • بیشتر از ۸ سال در دست ساخت بوده
              هر وقت یک بازی معرفی میشه حداقل یکسال قبلش در دست ساخت بوده
              هیچ سرمایه گذاری نمیاد روی بازی ای که قراره ۳ سال بعد معرفیش تازه ساختش شروع بشه،سرمایه گذاری کنه

      • جان من برو متای والهالا رو یه چک بکن
        ایمورتالز هم همینطور
        موندم الان چند شدن 😀

    • سلام خدمت دوستان
      در پست های قبل کامنتی گذاشتم و عده ای از سونی فن ها تقریبا آتیش گرفتن و شروع کردن به این که امثالی مثل من صنعت گیمو به گند کشیدن و از این حرفا برامم واقعا جالب بود چون تا حالا با همچین واکنش هایی مواجه نشده بودم جواب همشونم دوباره دادم و کامنتم تایید نشد(دلیلشم نمی‌دونم حتی بی احترامی هم نکردم)به هر حال برام مهم نیست
      اما خودتونم میتونید ببینید که عده ای از سونی فن ها هستند که دائم دارن به بازی گیر میدن نه فقط سایبر بلکه خیلی بازی های دیگه..
      از Gta v بگیر تا سایبر…شروع میکنن به فکت صادر کردن و از این حرفا نمی‌دونم بازی اینه…اونه.. اینجوریه….اونجوریه…
      هر شرکتی یا استودیوی اگه موفقیته بدست بیاره ناراحت میشن تلاش بی سابقه دارن تا همه جوره تخریب کنن…گیرشونم به ۴ تا یوتوبر…دیجیتال فاندریو…و بقیه عزیزانه
      یا این که در قالب یک انسان منطقی میان یه نظری میدن و میرن…(یه جور کنایه ای حرف نظر میدن)
      امثالی مثل lastofus2, Detroit,Drama, Mohammadcallofdutyfanودیگر عزیزان که میشناسید.
      اجازه ندین کامنت های همچین افرادی که فقط هیت میدن برای شما تاثیر گذار باشه…بگذریم.
      کاری به نسخه کنسولی ندارم
      اما نسخه pc بازی عالیه….بازم میگم جزئیاتی که این بازی داره در هیچ بازی تا به حال ندیدید…داستان بازی گیم پلی طراحی نایت سیتی موسیقی ها همه چی بازی واقعا عالیه (با توجه به این که سبک بازی RPG هست)و مهم تر این که بازی هایی که معمولا در آینده روایت میشن معمولا از نظر طرفدارها زیاد جالب نیستن(به جز هیلو که واقعا خارق العاده است)ولی سایبر خیلی عالیه مطمئناً تا سال های سال در مورد این بازی بحث میشه :yes:
      و در ضمن خواهشاً انقدر نیاید بازی هارو با هم مقایسه کنید و بگید این بهتره و اون بده‌…هر کدوم از بازی ها تو دنیای خودشون روایت میشن و هر کدوم قشنگیه خودشونو دارن این که شما از یه بازی خوشت نمیاد یا به سبکت یا سیست نمیخوره!! دلیلی نداره که بیای هیت بدی…لااقل برای کسایی که فن بازی مورد علاقشون هستن احترام بزارید :yes:
      انتقاد خیلی خوبه!ولی با روش درست!نه تخریب کردن
      بازم میگم بازی با توجه به نسخهPC خیلی خوبه و با پشتیبانی هایی که از Cdpr میشه بازم خیلی بهتر از حتی اینی که هست میشه
      امیدوارم لذت ببرید

      • XERXES گفت:

        بسیار لذت بردم از کامنتت دوست عزیز :rose: ایشالا لذت بازی رو ببری :heart: :rose:

      • سطح فنای سی دی پراجکت از همین کامنت مشخصه

      • lastofus2 گفت:

        . اینقدر با خراب کردن اسم ما و سونی این بازی رو بالا نکش. آقا مگه این بازی خوب نیست؟ چرا روی کنسول ها متاش ۵۰ و ۵۱ شده پس؟ همه بازی های نسل ۸ روی کنسول ها نقد شدن. چرا این بازی باید روی پی سی نقد بشه؟ همین آی جی ان معتبر به بازی ۴۰ داده لابد اون همه نمیفهمه؟

        • اصلا متاش بشه۰من و خیلی ها بازی میکنیم
          برید با بازی هاتون خوش باشید
          حالا خوبه بازی مولتی پلتفرمه

        • Bàđà§82 گفت:

          هر وقت هر بازی بالاتر از لست بگیره کیلویی گرفته وشما به متا علاقه ای نداری و ملاک نمیدونی بقول خودت الان برای کوبیدن این بازی حرف از متا میزنی؟؟!!الحق که تنها هیتر زنده ای … بپر تو پستای لست دلیل ندارن اینجا ضدنقیض حرف بزنی

        • Sam_fisher_47 گفت:

          یه سوال چرا الان نقد ای جی ان رو پی سی ملاک نیست؟ مثل اینه لستو برا سوییچ پرت کنن 240p اجرا شه بعد بدن ۱ به بازی اون موقع هم این نقد ملاکه؟ معلومه نه شما هر چی دوست دارید مد نظر می گیرید در حالی که واقعیت چیز دیگه ایه متای این بازی ۸۹ ه یعنی بیشتر از کلی از بازی های سونی که شاید شما نگی ولی خیلیا بهشون می گن شاهکار

      • Ozhan گفت:

        در مورد drama و mohammadcallofdutyfan هیتر نیستن فقط گیمری ان که اعتراض دارن به وضعیت لانچ بازی
        فن بوییسم رو از انتقاد جدا کنین تا مرزش مشخص باشه که الکی به کسی نگین هیتر

        • سینا گفت:

          اوژان جان من چند روز نبودم چون داشتم سایبر میزدم.من رو پیسی برادرم با 1080ti سیپیو ای ۷ نسل نه رم ۱۶ ddr4 نشستم به بازی کردن.بازی عالیه.عالی.بهترین شخصی سازی بهترین فضا سازی شب هایی زیبای نایت سیتی گان پلی و دراوینگ خوب و لذت بخش شخصیت پردازی های شاهکار مثل جانی سیلور هند که خیلی دوست داشتنیه و یکمی هم اعصاب خورد کن…ولی باگ،نبود ماموریت های جانبی خفن مثل ویچر،هوش مصنوعی تو دیوار،فیزیک نچندان خوب،مدت زمان کوتاه داستان واقعا به این بازی که پتانسیل ابر شاهکار شدن داشت ضربه زده…کاشکی سیدی انقدر هایپ نمیکرد…زود معرفی نمیکرد هر هفته نایت سیتی وایر نمیزاشت و تو سکوت کارشو انجام میداد که کسی خرشو نگیره به خاطر دیر عرضه کردن و با خیال راحت کاملش میکرد….حیف

        • سلام اوژان خوبی داداش . میخواستم نظر خودمو در مورد بازی بگم اول اینکه اینو بگم من دارم بازیو روی pc تجربه میکنم و دارم از گیم لذت میبرم دیروز خونه پسرخاله م بودم بازی رو روی ps4 slim اونم تجربه کردیم لازمه ذکر کنم انگار با دو تا بازی متفاوت که بیست سال اختلاف زمانی با هم دارند روبرو هستیم نسخه کنسول مثل gta san روی ps2 هست و نسخه pc مثل gtav با اخرین تنظیمات گرافیکی روی pc . اول در مورد تجربه خودم بگم بازی فوق العاده عالی هست اما شاهکار نیست به نظرم در حد همون متایی که گرفته هست فعلا متاش ۸۹ هست وقتی تعداد نقداش به صد و بیست برسه متاش حدود ۸۷ میشه و این متا یعنی یه بازی فوق العاده عالی اما شاهکار نیست این بازی در حد spiderman 2018 و فالوت چهار و بازیهایی در همین حد هست اما شاهکار نیست لفظ شاهکار رو در مورد هر بازی نمیشه بکار برد یه توصیه هم به دوستانی میکنم که سعی دارند مشکلات بازیو کوچیک جلوه بدن فیزیک فاجعه این بازی واقعا منو ناامید کرد خیلی هایپ بودم که توی نایت سیتی با ماشینا دور دور کنم و لذت ببرم فیزیک ماشین فاجعه بود خیلی ناامیدم کرد این فیزیک ماشین برای بازی اوپن وردی مثل این بازی که ماشین سواری یکی از المان های اصلی اونه واقعا ناامید کننده ست npc ها برام زیاد جالب نبودند هم چهرشون هم انیمشین اشون هم تعامل باهاشون . هوش مصنوعی بازی خیلی ضعیفه و مبارازات تن به تن هم چنگی به دل نمیزنند اینا ضعف هایی بود که تا حالا باهاشون برخورد کردم اما در مورد اینکه یه عده به شدت از این بازی انتقاد میکنند من به این دوستان حق میدم به نظر من بزرگترین کلاه برداری تاریخ گیمینگ رو سی دی پراجکت رد انجام داده بازی روی کنسولا یه زباله ی به تمام معناست سی دی به کنسول بازا دروغ گفت که بازی روی کنسولا عالیه . سی دی پراجکت رد تا قبل از عرضه از مشکلات بازی روی کنسولا اطلاع داشت با این وجود هیچ نمایشی از بازی روی کنسولای پایه نشون نداد به نظرت چرا اینکارو کرد ؟ به خاطر فروش و پول بیشتر . بازی هشت میلیون نسخه ۶۰ دلاری پیش فروش داشته در بدترین حالت چهار میلیون از این هشت میلیون نفر بازی رو روی کنسول خریدن و بعد از دانلود بازی با یه فاجعه روبرو شدند باید به این دوستان حق داد باید خودمونو بزاریم جاشون بعد نظر بدیم نمیشه همه رو به چشم هیتر دید چرا گیمرا باید برای یه بازی مولتی پلتفرم هیتر بشند سی دی به این گیمرا دروغ گفته سرشون کلاه گذاشته مگه چند نفر از این چهار میلیون اخبار گیمینگ رو دنبال میکنند که متوجه بشند میتونند بازی رو ریفاند کنند تازه همین چند دقیقه پیش خبر اومد ریفاند روی ps4 رو سونی جلوشو بسته و گفته کنسله . در نهایت خواستم اینو بگم من بارها توی سایت قبل از عرضه بازی گفتم این بازیو فقط باید روی pc بازی کرد و روی کنسول بازی کردنش اشتباهه میدونید چرا چون من شناخت کاملی از این کمپانی دارم سی دی پراجکت رد به شدت یه کمپانی pc فنی هست این کمپانی اصلا به کنسولا اهمیتی نمیده کنسولا رو فقط به چشم ماشین پول چاپ کنی میبینه الانم گفته نسخه نسل بعدی ps5 و xsx ممکنه حتی سال ۲۰۲۱ ندیم ممکنه بره برای ۲۰۲۲ .

          • MAX3D گفت:

            سی دی پراجکت یک دروغگو تمام عیار هستش اینو دیگه همه میدونن امیدوارم فنای این کمپانی ناراحت نشن بازی روی پی سی هم مشکلات فراوانی داره اما نه به اندازه کنسول ها روی پی سی بهینه نیست زیاد و هوش مصنوعی که فلجه هستن پی سی پلیرها که بازیو به کل حذف کردن یا از مشکلات و بهینه نبودنش گفتن

      • میشه برای من توضیح بدی وقتی مپ بازی بزرگه ولی فعالیتی توش نمیشه کرد فایده اش چیه
        دقیقا مثل واچ داگز یک فقط مپ بزرگه و وسیله نقلیه دادن بهت
        این که نشد تعریف open world بهتره به همون ویچر نگاه بندازی معنی جهان باز رو بهتر درک کنی.

      • Old_Gamers گفت:

        یعنی چی که کاری به نسخه کنسولی نداری ؟ اگه واقعا منطقی بودی باید اجرای بازی رو کنسولها هم واست مهم میبود نه که فقط رو یه پی سی فضایی با گرافیک ۸۰ میلیونی بشه بازی رو خوب تجربه کرد . بازی رو که دست و پا شکسته و نصفه نیمه ریلیز نمیکنن برادر من . خودم برای اسلیم میخواستم بخرم بازی رو شدید خورده تو ذوقم . الان گرافیک ۳۰۹۰ از کجا برم بیارم ؟

      • hamidgrio گفت:

        بازیو تو این ۲ روز اخیر ۳ بار پاک کردم از رو سیستمم و دوباره نصب کردم. به خاطر مشکلات عجیب غریب رو pc من سیستمم فضایی نیست ولی با توجه به سیستم پیشنهادی کاملا باید این بازیو به خوبی اجرا کنه ولی بازی شدیدا افت فریم داره. مشکل کرش کردن داره. هوش مصنوعی مشکل داره. فیزیک مشکل داره. با کنترلر مشکل داره. تو بازی مردم و از ۱ ساعت قبلش بازی لود شد. وسط مرحله یک دفعه ماموریت از بین رفت و کاری برای انجام نبود مجبور شدم از بازی خارج شم وکلی مشکل دیگه که خودتون راجبش شنیدید میخام بگم رو همون pc هم که همه میگن خوبه بیشمار مشکل داره. من خودم صبر میکنم ۱ سال دیگه بعد از همه ٱپدیت ها دوباره بازیو تجربه میکنم ولی با این وضع واقعا نمیشه بازی کرد

      • A@Rad گفت:

        این شرکت موفقیتی غیر از ویچر به دست نیاورده برو فیزیک و جزییات بازی gta با سایبر رو ببین اخه یعنی نباید ازش ایراد بگیریم چرا با اینکه سال ۲۰۲۰ هستیم اینجوری باید باشه حداقل gta که مال استاندارد های ۷ سال پیشه که میشه مقایسه کرد یا عملکردش روی نسل ۸ که واقعا بده تازه بعدشم نگو من به کنسول کار ندارم منم به pc خب کار ندارم نمیشه که باید بازی روی همه پلتفرم ها خوب باشه

        • Old_Gamers گفت:

          بازی در اصل باید رو کنسول بهینه بشه . من خودم پی سی گیمرم ولی پلتفرم اصلی کنسولها هستن چون مستقیما برای بازیها طراحی و ساخته شدن و عبارت نسل ۷ و نسل ۸ مربوط به کنسول هستش که مشخص میکنه با چه سخت افزاری طرفیم وگرنه پی سی که از ضعیف داریم تا های اند و طیفش خیلی گسترده هست و رو پی سی هر کس بنا به قدرت سیستمش تجربه متفاوتی داره . پس ملاک سخت افزار ثابت کنسولها هست .

    • اسم هورایزون کنار سایبر نیار :rose:

    • منم متاسفانه دیدم…حتی احساس میکنم نمره‌های بدتری هم بگیره و متاش پایین‌ترم بیاد…اما روی صحبتم با تویی هستش که به شدت از این اتفاق خوشحالی…نمیدونم بخاطر اینه که از سی‌دی پراجکت متنفری…بخاطر هیترایی که سر لست۲ واقعا نامردی کردنو اذیت(البته برای همیشه دهنشون بسته شد) بخاطر اینه که از تم استیم‌پانکی خوشت نمیاد یا بخاطر اینکه پی‌سی گیمرا این شرکتو خیلی دوست دارن
      این تنفر از کجا میاد!!!
      نه فقط تو…خیلیای دیگه..
      بازی رو کاری ندارم چون تجربه نکردم…سی‌دی‌پراجکت قبول دارم حداقل ۱۰ تا اشتباه بزرگ سر این بازی مرتکب شد…اصلا سی‌دی‌پراجکت هیچ‌وقت جزو تاپ فایو یا تاپ تن من نبوده(با احترام) اما با همه‌ی این داستانا…شرایطشون و فشاری که دارن تحمل میکنن زیاده…
      تویی که ادعا میکنی طرفدار بازیای داستان محور هستی از فروپاشیدن یه استدیو بزرگ نباید انقدر خوشحال بشی
      آخه انحصاری هم نمیسازه که بگی بابت اونه

      • Dr.Who گفت:

        متا بگیره یا نگیره جایزه ببره یا نبره مهم مردیمن که واسه بازی صف کشیدن…..امار استیم نشون داده بازی کار خودشو حتی با باگ هم کرده و صد در صد در آینده بهتر میشه….مشکل اینه که یه عده کنسول کژوال فکر کردن با هیت کردن بازی چیزی از ارزش سی دی پراجکت کم میشه……سهام شرکت پایین اومده درست ولی سرمایه اصلی سی دی پراجکت گیمر های پشت سرشن که باهاش میمونن…..نه که کور کورانه طرفداری بکنن همین الان که یه سری مشغول هیت کردنن توی استیم کامیونیتی بحث های داغی سر مشکلات بازیه ومستر ریس گیمرا دارن از طریق راه هایی که میدونن به سی دی پراجکت واسه بهتر کردن بازی پیشنهاد میدن…..(سایبر پانکی هست بازی نه استیم پانک که ذکر کردی)پی سی گیمرا پشت کمپانین و واسه بهتر شدنش تلاش میکنن .البته خدا رو شکر که بازی باگ هایی داشت و گرنه یه تعدادی بندگان خدا بالاخره باید حرصشون رو جایی خالی کنن یا نه؟

      • Ozhan گفت:

        امیدجان با حرفات موافقم ولی خواستم یه نکته بگم بهت
        استیم پانک میشه همون سبک بایوشاک
        سایبرپانک میشه همین CP2077
        درواقع سایبرپانک هم همون خلق و خوی استیم پانک رو داره و اصلا درمورد اینده نیست و یه جورایی میخواد ترکیب شدن دهه هشتاد میلادی رو با اینده نشون بده..مردمی که خلق و خوی دهه هشتادی دارن ولی تو بدنشون از قطعات سایبری استفاده میکنن
        لطفا دوستانی که بیشتر مطالعه کردن حرفام رو تصحیح یا اضافه کنن بهش

        • Old_Gamers گفت:

          درست میگی . البته من حدس میزنم و دقیق نمیدونم . ولی بنظرم ما تو هر زمانی میتونیم سایبر پانک داشته باشیم حتی گذشته ! مثلا دیسانر استیم پانک محسوب میشه درسته زمان روایت بازی خیلی قدیمی هست ولی نشون میده که انقلابات صنعتی و تکنولوژی تو همون دوره اتفاق افتاده و مثلا بخار یا استیم زودتر از موعد واقعی اختراع شده و یک تکنولوژی پیشرفته رو در زمان قدیم شاهد هستیم که فکر کنم میگن استیم پانک بایوشاک هم مثال خوبیه که خودت زدی . سایبر پانک هم مربوط میشه از زمان حال به بعد با تکنولوژی روبات .

        • Mikasa گفت:

          سایبرپانک یکی از سخت ترین ژانرها برای ساختن بازی داستانیه
          آثار سایبرپانکی خوب‌همیشه اومدن مسائل عمیق فلسفی رو بررسی کردن
          از اینکه “انسان” چیه و چه فرقی با ربات داره
          از فساد بشریت و دلیلش علی رغم پیشرفت تکنولوژی
          از نابودی فرهنگ و تمدن
          صحبت کردن
          ژانر سایبرپانک صرفا چهارتا چراغ نئون و شب در یک شهر بزرگ نیست
          معنای وسیعتری داره ازین حرفا
          سایبرپانک سی دی پراجکت رد اگه میخواد سایبرپانک‌ خوبی باشه وظیفه خیلی سنگینی بر عهده داره! هم داستان خوبی باید بگه‌هم به ژانر خودش وفادار باشه و فلسفه انسانیتو تعریف کنه
          و برای من شخصا مهم هست ببینم‌تونسته این کار بسیار سختو انجام بده یا نه

        • معذرت میخوام
          کاملا درست میگی…

    • وااای چه اتفاق مهمی ……. انقدر که تو داری حرص میخوری آخرش یه اتفاقی واست می افته بیخیال شو دیگه……

    • Clara گفت:

      هورایزن رو خیلی بد کردن واقعا یعنی ۹۱ حقش نبود؟؟ روایت بی نقص، موسیقی لجندری 😀 ، گرافیک که… ، گیمپلی یونیک و سنگین، شخصیت پردازی شخصیت های اصلی عالی
      کلا برای تجربه اول RPG یه استدیو شوتر ساز بی نظیر بود

    • خدایی تعصب رو بزارید کنار
      من چند ساعته دارم بازی میکنم
      واقعا بازی خوب نبوده
      کاری با فریم پایین و این چیزاش ندارم
      گیم پلی و ……… داغون
      بعد ۸ سال من خودم انتظارم ازش زیاد بود
      اگه یادتون باشه خیلی وقت پیش گفتم این بازی اول شخص بودنش فقط ضرره واسش که واقعا هم همینطور بود

    • یه چیز میگم لطفا به کسی بر نخوره ، بازی سایبر در جایگاه خودش خیلی هم خوبه ، مشکل از ما هست که هایپ رو برای این بازی خیلی بالا بردیم ، در صورتی که شرکت سی دی پراجکت تا قبل از ویچر ۳ اصلا بازی هایی در سطح بالا نساخته بود ( اگر خودتون ویچر ۱ و ۲ رو بازی کنید می فهمید ، خوبن ولی در سطح بازی های زمان خودشون نیستن ) ، و یک چیز دیگه این هست که سی دی اونقدر شرکت بزرگی نیست که بخواد یک دفعه کلی پول خرج بهینه سازی یک بازی بکنه ، پس کم کم از طریق آپدیت ها این کار رو میکنه و فشاری به خودش وارد نمیکنه ( ویچر ۳ هم اولش اصلا بهینه نبود ولی بعد از آپدیت هایی که داد عالی شد ) ، و اینکه خیلیا میگن پس ۸ سال داشته چیکار میکرده ، اگه به تعداد کارمندا توجه کنین میفهمین ( تنها ۱۱۱۱ کارمند طبق آمار سال ۲۰۱۹ ) و این تعداد کارمند برای بازی ای به این عظمت واقعا کم هستن ، همینطور کارمندا فشار زیادی برای ساخت روشون نبوده و فقط در ماه آخری که تاخیر خورد مثل کارمند یه شرکت بزرگ کار کردن و روی خودشون فشار اوردن ، و یک چیزی که الان داره به سی دی پراجکت و سایبر پانک ضربه میزنه دروغ های شرکت سی دی و ایجاد هایپ بدون هیچ پشتوانه ی واقعی ای بوده ( پخش تریلر های گیم پلی ای که رو برترین کیس ها اجرا میشدن و اعلام اینکه بازی برای نسل ۸ کاملا بهینه هست ) ، و در نهایت آرزو میکنم تمام کسانی که موفق به انجام این بازی شدن ازش لذت ببرن و اوقات خوشی رو باهاش تجربه کنن

      • Golden_Sauber گفت:

        هیچ شرکتی مثله سانتا مونیکا چالش به بزرگی نداشت به طوری که شوهی یوشیدا یبار بازی رو بازی کرده میخواسته بگه کنسلش کنید اینقدر بد بوده،ولی جمعش کردن و شاهکاری دادن بیرون که نه افت فریم داشت و نه باگ و نه مشکلات گرافیکی… این بازی مثلا میخواست gta رو زمین بزنه اما عملا هیچ چیز بهتری بیرون نداد،تمام شهرم که گارد کشیدن که بیرون تر از اون مناطق نری..

        • بله میدونم ، من فکر میکنم داشتن مدیریت بد رو میشه دقیق توی سی دی پراجکت دید و چیزی که وضع رو بدتر میکنه ( طبق چیزی که معلومه ) کارمنداش هم کم کاری کردند ، من هم قصد ندارم این بازی رو خوب جلوه بدم ، فقط میگم که زیادی اسم این شرکت رو بالا بردن و کلا فکر همه از این شرکت بر پایه ی ویچر ۳ شکل گرفته و کسی اصلا نمی بینه این شرکت قبلا چه بازی هایی داشته و نباید انتظار زیادی ازش داشت

      • lastofus2 گفت:

        من شنیدم ۲۰۰ میلیون دلار پشت این بازی بوده کمه؟ حتی سونی هم ۱۰۰ میلیون خرج بازی هاش میکنه این بهونس
        تنها ۱۱۱۱ کارمند
        خب ردد که بازیش از این هم بزرگتر هستش تنها ۲۰۰۰ کارمند داشت. وقتی جزئیات و بزرگی ردد رو با این بازی ناقص مقایسه کنیم میبینیم که این تعداد کارکند زیادی هم هست ماس مال
        همه این ها که گفتی بهونس. فشار روری کارمند های ناتی داگ هم بود نتیجه رو دیدیم

        • قبل از گارد گرفتن متن رو بخون و یکم فکر کن ، من خودم هم دارم این شرکت و این بازی رو نقد میکنم ، از نظر خودم هم اصلا بازی ای نبود که شایسته ی این همه هایپ باشه ، و اینکه اگر بری بخونی بعضی از جزئیاتی که سازنده ها گفتن تو بازی وجود داره میفهمی که این تعداد کارمند واقعا براش کم بوده و اینکه شرکت هیچ فشاری به کارمندا هم وارد نکرده یه اشتباه دیگشون بوده ، الانم که گفتن نمیخوان بخاطر متا به کارمندا حقوق کم بدن که بازم ممکنه باعث کم کاری این کارمندا داخل بازی های آینده ی این شرکت بشه ، و اگر بری بودجه بازی های RPG و جهان باز رو ببینی میفهمی که بودجش چندان مناسب نبوده

      • Old_Gamers گفت:

        ما هایپ کردیم یا خودش هایپ براه انداخت ؟؟ چقدر هی اومد از نوشابه خوردن کارکنانش هم خبر داد بیرون . این یکدفعه ایی که میگی داداش من هشت سال طول کشیده هشت سال وقت داشته .

    • Roman گفت:

      هر وقت سایتو چک میکنم داری سایبر رو میکوبی
      نمیدونم با این کارت چی به تو یا لست و … میرسه
      همشون بازی هستن برای سرگرمی هستن اگه بهونت پولشه که خداروشکر راه برگردوندن بازی رو هم مشخص کرد، به جز مسئله پول هم که یا هکی بازیش کردی یا کرکی یا هم اصلا بازی نکردی دیگه راهی غیر از اینا برات نمیمونه.
      با این کاراتون آبروی جامعه گیمرهارو هم میبرین، یکم به همدیگه و به بازی ها و شرکت های بازیسازی احترام بذارین بخدا چیزی ازتون کم نمیشه.
      *نوع کامنتات خیلی شبیه علی پاوره

    • SiRSiNa گفت:

      این موفقیت رو به تو و امثال خودت شدیدا تبریک عرض میکنم
      ان شاالله که واست نون و آب شه این متا

    • Mr. morgan گفت:

      میدونی چیه حیلی ادمایی مس تو … الان مثلا ورشکست شه تو خوشحال میشی
      این بازی شاهکاری بود که قربانی باگ و بهینه سازی بد شد این گریه داره بعد تو خوشحالی واقعا برات متاسفم بعدم متای هشتادو نه اصلا بد نیس بازی که بالا هشتادو هفت باشه متاش شاهکاره اینم بدون این بازی همین الانشم تو فروش ترکونده حالا خوشت بیاد بدت بیاد ولی من و خیلی دیگه از طرفدارای بازی حتی ه متاش صفرم بشه و تو خودتو نابودمممممممممم کنی بازیو تجربه میکنیمو لذت میبریم :laugh: :yes:

    • lastofus2 گفت:

      نمره واقعی بازی همین هستش نه روی پی سی ۳۰۰۰ دلاری اون هم با اون هوش مصنوعی داغون

    • Mh98 گفت:

      داداش تو چقدر بیکاری !!!!!! هر پستی رو باز میکنم نفرت پراکنی داری میکنی … 😉

    • lastofus2 گفت:

      آبجی؟ انقلابی؟ دقیقا چه انقلابی کرده؟ اگر اون انقلابیه بعد بازی اویل ۴ چیه ایکس باکس فن؟دکل هیلوتون نمرش پایینه نمیتونید بالا برید از ویچر بالا نرید بابا اه اه
      راست میگی بازی سایبرپانک با رزولوشن ۷۲۰ و کیفیت پایین تکسجر و خدای باگ رو نباید کنار شاهکار هورایزن نامزد بازی سال گذاشت

    • Kena گفت:

      اها حالا دیزگان و گوست فوق العاده شدن
      کی بود تا دیروز دیزگان رو مسخره میکرد و میگفت دیزباگ
      الانم ماهم خوبه بگیم سایبرباگ؟تازه صد رحمت دیزگان درمقابل سایبر عملکرد فنیش عالی بود و با یه اپدیت همچیش عالی شد

    • Ali.Ezio1459 گفت:

      به تو چه که ما میخوایم چی بازی کنیم همین سایبرپانک انقلابی ترین بازی نقش آفرینی به نظرم و واقعا عالیه تنها ایرادش باگ جز اون هیچ ایرادی نداره که به زودی با آپدیت ها برطرف میشه امثال آدمایی مثل تو اصلا هیچ سررشته ای از صنعت گیم ندارین فقط میاید اینجا برای فکت صادر کردن

    • واقعا برای خودم متاسفم که متای میانگین رو ۸۰ تا ۸۵ فرض کرده بودم… البته اونم به خاطر بمباران تبلیغاتی CDPR دروغگوی اعظم بود… واقعا متاسفم برای خودم :-(( 🙁 😥
      میانگین ۵۰ و ۵۱ و ۸۹ میشه ۶۴ تقریبا… خیلی شاهکار شده :rotfl:
      رقیب لست ۲ تو گوتی ۲۰۲۰ یهویی جا زد!!! البته الآن همه فهمیدن چرا!
      حالا ببینیم گوتی ۲۰۲۱ میشه یا نه؟ ?:-) :rotfl: :rotfl:

  • Jaxteller گفت:

    شاهد حضور گرم ترول ها و هیتر ها خواهیم بود 😐

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    CD project red :heart: :heart: :heart:
    .
    .
    به عنوان یه گیمر هر جوری که بتونم از سی دی پروجکت و هر بازیساز دیگه ای حمایت خواهم کرد ، منی که چندین نسل هست گیمرم هر بار بازی های این شرکت محبوب دنیای بازی کردن منو به چالش کشونده ، خیلی چیزا فکر میکردم راجب سایبر پانک ولی فکر نمیکردم سی دی پروجکت بازیی بده بیرون که حتی مشابهش رو ندیده باشم ، اگر من یک گیمر هستم و اگر از بازیسازی اونم به بزرگی سی دی پروجکت حمایت نکنم واقعا چطور گیمری هستم ؟ اگر حمایت نکنم از بازیسازا به عنوان مصرف کننده اون روز روز مرگ گیمری من هم هست

  • ببخشید دوستان اگه کسی اینجا سایبرپانکو بازی کرده بیاد کمک‌کنه
    من یه حرفی که خیلی میبینمو می‌شنوم میگن که بخش داستانی بازی کوتاهه
    درسته؟
    یعنی چی کوتاهه ؟
    چقدر کوتاهه؟
    اصلا راست میگن که کوتاهه؟
    چند ساعته؟
    هیچ چیز به اندازه این موضوع نگرانم نکرده
    حاضرم بازی پر افت فریم باشه(دیگه برام عادی شده به خاطر سیستم ضعیفم) ولی خط اصلی داستانش کوتاه نباشه

    • خط اصلی داستان ۳۷ ساعته
      می شه زود هم تمومش کرد
      مثل ویچر
      ویچر خط اصلی داستانش ۵۱ ساعته ولی می تونه سه ساعته هم تمومش کنی

    • گفتن از ویچر۳ کوتاه تره
      اگه بخوای فقط یبار تمومش کنی تقریبا ۴۰ ساعت گیمپلی میخواد

    • reza_tport گفت:

      من ۴۰ ساعته دارم بازی می کنم هنوز ۳۰ درصد داستان اصلی رو رفتم و تازه مرحله یک مسابقه خیابونی ها رو ۲ ساعت پیش رفتم
      بعدشم نقشه دارم بعد پایان بازی دوباره از اول برم
      نگران هیچ چیز نباش بالاتر از ویتچر نباشه کمترم نیست

      • farshadx گفت:

        با چه ماشینی رفتی مسابقه؟!
        بیشترین سرعتی که رفتی چقدر بوده؟!
        من دیشب ۱ موتور گرفتم ۱۸۹ تا میره خیلی خوبه
        این دختره نومده رو تا تهش رو در آوردم خوب بود 😀
        ولی کلارا که باهاش میرفتم مسابقه از دستم پرید :rotfl:

      • Sephiroth1381 گفت:

        ببخشید ولی شما که بازی کردی بعدا یک نقد درست درمونی بکن من از این جو هیتر ها دربیام حداقل بفهمم چی به چیه

        • reza_tport گفت:

          داستان :
          داستانش هیچ مشکل روایتی نداره و دیالوگ های بازی خوب طرحی شده و شخصیت پردازی چه v و چه بقیه کارکتر ها خوبه حتی جانی سیلور هند( هر کی فکر میکنه مشکل داره بیاد راجبش بحث کنیم)
          نقش افرینی داستان :
          سه کورپو و بچه شهری و نومند هستش که فرقش عموما تو چندتا ماموریت ابتدای بازی و چندتا دیالوگ و انتخاب نه چندان تاثیر گذار هستش مثلا من کورپو رو انتخاب کردم و طرفم تو دیالوگ هاش قاطیه وجوری طرفو قهوه ای میکنه که کیف میکنی
          نقش افرینی مبارزه :
          شما تو چندتا کلس تقریبا ۵ تا میتونی کارکتر رو ارتقا بدی که هم تو باز کردن در هک کردن کامپیوتر کمک میکنه و هم تو اپشن های دیالگ مثلا من پاورم ۱۰ بود و برای وارد شدن به کلوب طرف میخواست ازم برای وارد شدن به اونجا اخاذی کنه که قهوه ایش کردمو بدون مبارزه و پول دادن ردش کردم یا یه جا تو یه مرحله فرعی پایان خوبش یه انتخاب داشت که نیازمند قدرت هک ۱۲ بود
          هر کدوم از این کلاس های ارتقا ۲ یا ۳ تا اسکیل تری داره که با فعالیت تو اون قسمت پرک برای ارتقاشو ببدست میاری مثلا دشمنو کاردی کنی تا جایی که بتونی تو قسمت کاردی کردن تجربه کسب میکنی و پرک که برای باز کردن اسکیل استفاده میشه برات باز میشه
          راستی اسکیل پاور مقدار جون ذخیره رو بیشتر میکنه
          سیستم لوت و اپگرید و کرفت :
          این بازی سیستم لوتش دارای ۴ کلس متفاوت هستش که شامل معمولی و نایاب و اقلابی و افسانه ای میباشد که هر کدوم رنگ خودشونو دارن و باید همه دشمنا رو بعد مبارزه خالی کنی و چبزایب که لوت کردی رو بفروشی یا برای مواد داخلش که برای اپگرید و ساختن لباس اصلحه استفاده میشن خراب کنی
          ۸ نوع مواد اولیه برای ارتقا و ساخت نیاز هستش که میتونی از خراب کردن اصلحه ها و خرید از فروشگاه بدست بیاری
          بعضی مواقع باید بلو پرینت یه اصلحه رو برای ارتقش داشته باشی
          اپگرید هم خوبه برای بالا بردن دمیج
          شهر و پویایی :
          بازی تو شهر فقط ۳ ۴ نوع مغاز برای خرید داره شامل فروشگاه اصلح و لباس و غذا و نوشیدنی و فروشگاه مواد جراح سایبر ور (قطعات بدنو میشه ارتقا داد من الان اون دست فلزیا رو برای مشت زدن کار گذاشتم ) هستش
          فست تراولش کپیه ویتچر ۳ هستش
          Npc هایی که تو شهر فر میخورن فقط در حد یه دیالوگ هستن و تو نمیتونی با تمام مردم شهر گفت و گو داشته باشی عوضش npc های طول داستان فرق داره شما میتونی با انتخابات طرح رفاقت بریزی یا بکشیشون البته مراحل اسکریپت شده هم داره که طرف محکوم به فناست حتی با وجود انتخاب های درست
          گان پلی :
          اصلحه ها چند نوع دمیج دارن که من سروکارم بیشتر با فیزیکال و الکترونیک بود
          مثلا دمیج فیزیکال بیشتر برای اسنایپ و هدشات خوبه اما الکترونیک قسمت شارژ اسلحه داره که کلیک چپ رو نگه میداری اصلحه تو نیم ثانیه شارژ میشه و دمیجش افزایش پیدا میکنه که طرفو پشت کاورم میتونی بزنی و خیلی حال میده
          اگه اصلحه ها رو بخوام رده بندی کنم
          اسنایپر – اسولت – کلت – شات گان
          مله کابت با درگیری نزدیک :
          قسمت بکسش که تقریبا بی نقصه و شامل مدیریت نفس گیری دفاع و ضربه سریع و ضربه قدرتی میشه
          قسمت واقو کشی من چاقو معمولی و کاتانا ( شمشیر سامورایی) رو امتحان کردم بیشتر هک اند اسلشه ولی تو کفش باشی خیلی حال میده مثلا من تو کف کاتانا هستم و میرم تو دل دشمن قصابیشون میکنم حتی اسکیل تری برای این کلاسم هستش که مثلا ۳۰ ۴۰ درصد حفظتو موقع دویدن افزایش میده با دمیجتو زیاد میکنه یا نفستو زیاد میکنه یا خرج نفست که با هر ضربه زدن و دفاع کردن کم میشه رو کم میکنه
          اون چاقو معمولی هم چون باخاش حال نمیکن زیاذ نرفتم
          بعدشم مثل ویتچر به مرور چندتا فینیشر هم اخر کار میزنی کلش میپره
          سایبر ور هم مله داره ولی با حال تره مثلا از دستت دو تا چاقور در میاد پرپرشون میکنی
          ماموریت ها :
          ۴ نوعه – اولی داستانی و اصلی دومی داستانی وفرعی سومی گیگز چهارمی پاکسازی شهری
          اولی که تاباوعه و شما برای تموم کردن بازی باید بریش
          دومی تو داستان اصلی میتونه تاثیر داشته باشه ( حتی پایانش ) داستان ها جذابی داره
          سومی که گیگز باشه داستان داره ولی رو داستان تاثیر نداره مثل کوست های بیست اسلیر ویتچر ۳
          چهارمی داستان نداره بیشتر جنبه پولی و لوت داره
          باگ ها هوش مصنوعی و مشکلات :
          دو نوع دشمن داریم یکی صلاح سرد داره یکی صلاح گرم اونی که صلاحش گرمه تو در گیری میره پشت کاور اونی که صلاحش سرده مستقیم میاد سمتت که البته با توجه به تکنولوژی هی تلپورتی میشه که نتونی راحت کنلتشون کنی
          این ویدو های که دیدی طرف مثل هویج وایساده میزنیش بخاطر باگ هستش که طرف نمیتونه دستور بعدی رو تو برنامش پیدا کنه خشکش میزنه وگرنه من دیدم دشمنا میرن پشت کاور فقط یه درست اصلحه رو میاره بیرون و بهت شلیک میکنه که تیر نخوره شک نکن با اپدیت حل میشه
          ماشیناش فیزیکشون در سطح بازی واچداگز هستش و چیز خفنی نداره مثلا تو تصادف ها فقط کاپوت خم مبشه مینی مپ خیلی زومه و نمیشه پیچ بعدی رو دید
          تعقیب و گریز نداره و بازی بیشتر تو درگیری داخل ساختمون تمرکز داره البته بجز مراحل ریسینگ
          باگ های گرافیکی مثل دیر لود شدن تسکچر ها که خیلی کم شده
          باگ هایی که مربوط به کلید میشه مثلا زوم اوت موقع رانندگی دیر انجام میشه بعد اپدیت سرعتش بهتر شد ولی باز کمه یا بعضی مواقع باید برای ریلود باید دوبار کلیک بزنی
          باگ تو نسخه پی سی زیاد داره ولی کرش و فریز نمیکنه
          پلیسم که هر موقع دنبالم میکنه سوار ماشین میشم فرار مبکنم چون اگه وایسی میمیری و اگه بری هم رفتی چون تعقیب و گریز پلیس نداره نمیدونم چطری این مسله رو جا انداختن
          مقدار رم اشغالی توسط این بازی
          ۸ تا ۹ گیگ از رم اصلی
          6 تا ۷ گیگ از رم گرافیکی
          اگه کمتر از این سیستم داشته باشی رم باعث گلوگاه تو پرفورمنس باشه
          تو تنضیماتم هدفتو باید مشخص کنی ۳۰ فریم میخوای یا ۶۰ فریم که vsyne رو ۶۰بزاری یا ۳۰و فریم لیمیت رو پشتش ۳۰یا ۶۰کنی که اسکرین تیرینگ یا پارگی تصویر نداشته باشی باید حواست باشه موقع تنظیم فریم لیمیت بعدش یه ۱۰ درصد گرافیکت پردازش ازاد داشته باشه که تو محیط شلوغ افت فریم پیدا نکنی گرافبکشم محشره هم کارکتر هم محیط
          تا اونجا که یادم بود توضیح دادم اگه چیزی رو از قلم انداختم نکته مثبت و منفی دیگه حظور ذهن ندارم
          صدا گذاریش خیلی عالیه مخصوصا ورژن خانومش کاملا گنده بازی با صداش رو نشون میده بقیه هم عالین

      • عزیز کجای داستانی؟
        من همین الان
        اسپویل اخر مرحله ی the heist
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        مردم 😐
        یعنی خیلی جالب و واقعی در اومده بود اون صحنه که دکس میکشتت
        قشنگ با شخصیت کسایی مثل دکس جور بود

    • ببین توی بازی شاخه های داستانی متفاوتی وجود داره. اگر فقط شاخه اصلی بازیو بدون انجام کار دیگه دیگه ای بری بین ۲۰ تا ۳۰ ساعت طول میکشه. ولی اگر بخوای شاخه های داستانی متفاوت رو بری از ماموریت های جانبی استفاده کنی. گذشته شخصیت و جنیستش رو عوض کنی حدودا تا ۲۰۰ ساعت هم میتونی پلی بدی

    • اصلا گوش نکن
      بازی بیست ساعت خط داستانی اصلی طول می‌کشه
      دویست ساعت هم ماموریت فرعی مفید داره
      نسبت به ویچر کوتاهه ولی خیلی ریتم داستان تند تره

      • Ozhan گفت:

        واقعا تو بدترین برهه زندگیم گیر کردم
        اینکه برم یقه سی دی پراجکت رو بگیرم یا حمایتش کنم و طرفش بمونم!!
        اگ یقشو بگیرم برا خودش خوبه چون دفه بعدی سعی میکنه درست تاریخ انتشار بده و اینقد بلندپروازی نکنه
        اگه طرفشو بگیرم به بقیه گیمرا خیانت کردم چون باعث میشه بازم ازینکارا کنه
        یکی منو از بلاتکلیفی دربیاره

    • داداش کوتاه نیست در اصل اون ۳۷ ساعت ی بخشش که بازی به سه بخشه

      بیرون شهری،ولگرد،بالاشهری هر کدوم از اینا مرحله هاشون فرق دارند

    • من ک تقریبا سه ساعت بازی کردم فعلا
      ولی اره میگن کوتاهه
      البته فرعیاشم هست ک میگن خوبن

    • داستان رو میگن بین ۲۰ تا ۳۰ ساعت هستش ولی شامل ماموریت های فرعی زیادی میشه که میتونه ساعت ها شما رو سرگرم کنه و هر ماموریت فرعی خط داستانی خودشو داره و بنا به حرف دیگران بالای ۲۰۰ ساعت نیازه تا بازی رو ۱۰۰ درصد کرد
      DLC هاشم که وقتی بیاد میتونه خط های داستانی بیشتری اضافه کنه پس حالا حالا ها با این گیم کار داریم :yes:

    • nazli pinar گفت:

      مرجله فرعی زیاد داره نترس بالاب ۱۰۰ ساعت سرگرم میشی
      .
      حاضرم بازی پر افت فریم باشه(دیگه برام عادی شده به خاطر سیستم ضعیفم) ولی خط اصلی داستانش کوتاه نباش
      .
      خب همین دیگه وقتی سیستمت تو بقیه بازی ها افت فریم داره تو این دیگه به فنا میره! من با ۱۰۵۰ ti رو low زیر ۳۰ فریم میومد مواقع شلوغ

  • تو فقط اون آپدیت بیار حله‌ :inlove:

    لطفا دیگه اینجا نیای این بازی ترول کنید :heart:

  • بازی ای ک توی همه چی شاهکار باشه بخاطر باگ و اینا ارزشش کم نمیشه بلکه بیشتر هم میشه….مرسی به سی دی پراجکت بخاطر ساخت این بازی بزرگ و پر محتوا و شاهکار…این باگ ها هم رفع میشه همه بازی ها باگ کرش اینا دارن حالا چه کم چه زیاد…پراجکت یکی از بهترین استودیو های سینگل پلیره در این شکی نیست و همچنین مشتری مداری… نباید بخاطر مشکلات فنی زحمت چندین ساله ای این استودیو خلاق کاربلد رو هدر بدیم…مرسی سی دی پراجکت..مرسی سایبرپانک مرسی طرفدار ها و فن های سایبرپانک

  • Dr.Who گفت:

    والا من دیشب دانلودش تموم شد نشستم پاش باگ داره درست ولی نه به این شدتی که بعضیا هیترا فشار خوردن(PC)…….در کل خیلی باهاش حال کردم نایت سیتی جدا زیباست و گیم پلی همونیه که از یه RPGباید ببینیم….مشکلاتی داره نسخهPCولی اونقدر نیست که بعضیا خودشونو براش جر وا جر کردن….بعضی وقتا NPCها باگ میخورن….با اپدیت بهتر هم میشه….یه کم سم ببینید کبدتون بیکار نشینه:

  • XERXES گفت:

    دیشب یه ترول ریزی تو اینستا دیدم بگم یکم بخندیم
    Wake the f**k up samurai, we have a GPU to burn
    :rotfl: :rotfl:
    از لحاظ تجاری خب فوق العاده بوده سایبر، ولی از اونجایی که اعتماد مشتری، مهمتر از بحث مالیه ( درستش اینجوره ) امیدواریم آپدیت ها باگها و فریم ریت، و DLC های آینده چیزایی که تو بازی کمه مثل تغییر استایل شخصیت در طول بازی و چیزایی دیگه رو داشته باشه

  • alizalogy گفت:

    جذاب ترین و اعتیاد آورترین؟؟؟؟ راجع به یه بازی دیگه داریم صحبت می کنیم الان؟؟؟ آقا نمک به زخم نپاش. با هزار بدبختی و با صرف هزار جور هزینه ی مادی و روحی و روانی پول جور می کنی که بازی کنی ، آخرشم طرف میاد میگه ببخشید ما در نهایت قول نمی دیم روی کنسول های نسل ۸ بازی خوب اجرا بشه.
    1 ماه پیش که تاخیر خورد، مشخص بود چه گندی زدن و نمی تونن جمعش کنن.
    آپدیت جدید هم کاملا عوام فریبانه ست، هیچ چیزی درست نشده. پولمو ریختم توو سطل آشغال. و الان کارد بزنی خونم در نمیاد، کی جوابگو الان. مسئله اینجاست که یه استدیو که تو یه کشور توو مایه های کشور خودمون بازی رو ساخته و کلا پاسخگو نیست و توو این مثلا عذرخواهی هم گفتن همینی که هست.جالبه حالا تمام دنیا می تونن بازی رو پس بدن، الا این خراب شده ای که تووش هستیم

  • lastofus2 گفت:

    آقایون متعصب روی ابرشاهکار سایبرپانک. این کلیپ مقایسه بازی جی تی ای وی ساخته سال ۲۰۱۳ و سایبرپانک ابرشاهکار بدون ایراد ساخته سال ۲۰۲۰ یعنی ۷ سال بعد هستش. خودتون ببینید و باز بگید سایبرپانک جزئیات داره شاهکاره. فقط چند مورد جزئیاتش رو هم در زیر کامنت من بزارید مرسی اه

  • lastofus2 گفت:

    متای نسخه کامپیوتر که کیلویی ۹۰ شده بود خدارو شکر ۸۹ شد. حالا اگر بقیه منتقدها هم پول نگرفته باشن یا تحت تاثیر جو و تعصب نباشنت نمراتشون رو بدن از این پایین تر هم میاد. خدایا شکرت
    فقط عاشق اون سایت هایی هستش که به بازی با این هوش مصنوعی داغون و مشکلات و باگش روی پی سی ۱۰۰ دادن 😐

  • موندم چرا اینقدر کاربران گیمفا زود رنگ عوض میکنن
    در باره هم سایبر :rotfl:
    درست مشکلات فنی زیاد داره ولی یکم بعد درست میشه
    وبازی مشکل دیگه ای نداره

  • حرفی ندارم خدایی.
    چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
    ای کاش سریعتر باگ ها رو درست بکنند بعد درباره چیز های دیگه اللخصوص شخصیت پردازی عمو دست نقره ای بیشتر بحث می کنیم
    فعلا که بازی قابل اجرا هم نیست حتی من هم شدم هیتر.
    پ.ن: خوشم میاد همه جوره cdpr فن متعصب داره ها، ماله کش،متعصب.موفق باشی گلای تو خونه.

  • این موفقیت به درد خودش میخوره.مشکلات بازی اصلا و ابدا فقط مربوط به مسائل فنی نیست.تو گیمپلی هم به شدت مشکل داره و منتقدان گفتن.گفتن هوش مصنوعی بازی بسیار بسیار افتضاحه و مارو یاد نسل ۵ می اندازه(ویدئو هاش هم تو نت هست)گان پلی بازی به شدت ایراد داره هندلینگ ماشین ها به شدت خشک و بده.کلاس های مختلف هم نقش تزیینی رو داره با اینکه بازی rpg هست ولی فوق فوقش چند تا دیالوگ تغییر پیدا میکنه با کلاس های مختلف و فرقی به حالت کلی نداره.اگه مشکلات فقط فنی بود متای کم ایراد ترین نسخه بازی(پی سی)کم کم به سمت زیر ۹۰ نمیرفت که داره میره.این بازی یکی از اورریت ترین بازیهای تاریخه.مشتری مداری؟مشتری مداری فقط اونجاش که تمام تریلر هاش رو پی سی های اند بود و کنسول بازان رو کاملا گول زدن و فریب دادن و توهین کردن.مشتری مداری اونجاش که کدهای نقد رو تا لانچ فقط برای پی سی دادن و نمرات رو مهندسی کردن تا مبادا واقعیت کیفیت کم بازی برای همه روشن بشه و فروشش کم بشه.این استدیو یکی از دروغگو ترین و فریب‌کار ترین استدیوهای تاریخه تعجب میکنم با این همه دروغ و نیرنگ باز هم کسانی هستن که ازش حمایت کنن 😐 با این کارش رسما توهین کرد بعد دارن ازش حمایت میکنن 😐 اگه این الماس گیم باشه باید به حال این صنعت تاسف خورد.بیچاره یوبی سافت اگه اینو میساخت همه میکشتن اش و متاش قرمز میشد ولی این با اینهمه باگ و توهین و دروغ داره ازش حمایت میشه 😐 پروپاگوندا رسانه ای که میگن همینه.

  • sorena گفت:

    هرجا اسم سایبرپانک میاد تقریبا وضعیت یا همینجوری مثل گیمفاست یا بدتر. توییتر یوتوب اینستا و وبسایت ها.. مشکل خیلی ها هم اینه که چرا حقیقت رو نگفتن؟ چرا گفتن بازی بخوبی اجرا میشه ووو، خوب عین آدم بیا بگو گیمر عزیز بازی بشدت مشکل داره و ناقص هست و تا زمان نامعلومی تاخیر میخوره، شما هم پولتون رو پس بگیرید، تمام. نه اینکه بیان و یه بازی ناقص بدن دست ملت بعد بگن نمیخواید بیاید پولتون رو پس بگیرید! خوب این چقدر اعتبار استودیو رو خراب کرد.. استودیویی که سر کار های خوبش با ویچر کلی بین گیمر ها محبوب شده بود. با اون دی ال سی های عظیم و ارزون قیمت با اون رایگان هاش وو… الان یه کاری کرده که کلا همه اونا فراموش بشن، چون الکی هایپ همه رو بردن بالا و یه محصول ناقص تحویل دادن!! من الان میدونم چند ماه دیگه بازی اوکی میشه،و حتی انتظار ندارم که گرافیک بازی در نسل هشتم درحد پی سی باشه، ولی انتظار همچین گرافیک نسل هفتمی هم ازش نداشتم، مشکلات دیگه اش هم که هیچ… درس عبرتی بشه براشون که دیگه نه الکی بگن فلان ساله بازی در دست ساخته، بازی رو فلان ها بطور فلانی اجرا می‌شه و کلی چیز دیگه… آنقدر هم عشق جایزه و چیز نباشن، اون تاخیر بیست روزه خیلی ضایع بخاطر لست ۲ بود

    • اگه تاخیر میزدن باور کن کشته داشت استدیوشون
      نکنه نامه ی تهدید به مرگ رو یادت رفته؟
      من نمیگم تقصیر استدیو نیست
      چرا حداقل هفتاد درصد تقصیر سیدیه
      ولی همه چی تقصیر اون نیست
      شاید اگه اون نامه ها و اتفاقا نمیفتاد الان سایبرپانک یه تاخیر دیگه هم خورده بود
      کسی که میدونه

    • Old_Gamers گفت:

      فرق حرفه ایی و اماتور اینجور جاها معلوم میشه . شهرت ظرفیت و مدیریت دزست هم میخواد الان میفهمیم که راک استار ولو تیک تو سانتامونیکا اکتیویژن فرام سافتور چه غولهایی هستن . خیلی از استدیوهای غول دیگه هم از قلم افتادن .

      • اکتیویژن رو کنار اینا نیار که هیچی نداره جز کالاف
        راکستار هم زیرمجموعه ی تیک تو هستش
        پس جفتشون یکین

        • Old_Gamers گفت:

          بنده خدا سکیرو ناشرش اکتیویژن بوده . تازه یه جوری میگی کالاف ادم یاده لحاف میوفته . کال اف دیوتی کم چیزیه ؟؟ گیمر قدیمی بودی در مورد کال اف و نسخه های شاهکارش اینطوری نمیگفتی . سولجر اف فورچون سه قسمتش و همینطور بازی سین از فرانچایزهای قدیمی اکتیویژن هستن البته اگه اسمشونو شنیده باشی تا حالا .

          • ولی فرام سافتور ساخته
            میدونم اکتیویژن قبلاً خیلی عالی و بزرگ بوده
            مثلا دو تا اسپایدی شاهکار هم داد بیرون
            ولی الان از کل اون شرکت یه کالاف مونده که اونم افتی کرده که نگو
            بلک اپس رو با این بلک اپس مقایسه کنی به عمق فاجعه پی میبری
            به نظرم اون بالا جای بلیزارد خیلی خالیه

  • lastofus2 گفت:

    منطق یک ایکس باکس فن و پی سی فن
    آی جی ان ۹ داده بازی شاهکاره
    ولی آی جی ان در کنسول ایکس باکس و پلی ۴ ۴ داده
    منطق یک ایکس باکس فن و پی سی فن در این مورد
    بازی نباید برای کنسول های نسل ۸ داده میشد 😐 بازی که ۸ سال برای کنسول های نسل ۸ تبلیغ شده نباید برای کنسول نسل ۸ داده میشده
    حالا آی جی ان معتبر هست یا نیست بالاخره؟ اگر هست؟ نمره واقعی این بازی ۴۰ هستش تازه من گفتم ۷۰
    اگر نیست که هیچی
    همه بازی ها هم روی لید پلتفرم یعنی پلی ۴ نقد شدن. اگر قرار بود همه روی یک کامپیوتر ۳۰۰۰ دلاری نقد بشن الان نمره همشون کیلویی ۹۰ به بالا بود
    حالا به من که میگن فن بوی متعصب مهم نیست ولی خدا رو شکر سر این بازی اون هایی که ادای منطقی ها و غیر متعصب و فن بوی رو در میاوردن دستشون رو شد خوشحالم

  • hoomanGX گفت:

    واقعا من که بازی کردم پر از باگ بود که انتظار نداشتم من که با pc بودم راضی نبودم کنسولی هارو نمیدونم :-X

  • Yunes گفت:

    حالا کاری ندارم ولی اگه کاری که سی دی پراجکت کرد رو یوبیسافت هم میکرد ، آبرو یوبیسافت رو همه جا می بردن و یه نفر هم ازش دفاع نمیکرد. همون اساسین یونیتی هم بازی خیلی خوبی بود ولی بخاطر باگ بشدت تخریبش کردن. اینکه سی دی پراجکت اول نسخه pc رو فرستاد برا بررسی و نذاشت نسخه کنسولی اول بررسی بشه عینا فریب دادن مخاطبه.
    سی دی پراجکت هم به طور واضحی اشتباه کرده . این بازی باید حداقل چهار پنج ماه دیر تر منتشر میشد.

  • حیف و صد حیف که بازی قربانی باگ شد
    خدا بخواد مشکلات رفع میشه
    و با بازی بعدیشون هم حسابی از دل گیمرا در میارن

  • abbasshams گفت:

    ۸ سال انتظار رو واقعا خراب کرد این بازی

بازی Cyberpunk 2077 در چین عملکرد موفقیت آمیزی داشته است › گیمفا