سهام سی‌دی پراجکت رد حدود 29 درصد از زمان انتشار Cyberpunk 2077 سقوط کرده است
سهام سی‌دی پراجکت رد حدود 29 درصد از زمان انتشار Cyberpunk 2077 سقوط کرده است
سهام سی‌دی پراجکت رد حدود 29 درصد از زمان انتشار Cyberpunk 2077 سقوط کرده است
سهام سی‌دی پراجکت رد حدود 29 درصد از زمان انتشار Cyberpunk 2077 سقوط کرده است
سهام سی‌دی پراجکت رد حدود 29 درصد از زمان انتشار Cyberpunk 2077 سقوط کرده است
سهام سی‌دی پراجکت رد حدود 29 درصد از زمان انتشار Cyberpunk 2077 سقوط کرده است

سهام سی‌دی پراجکت رد از زمان انتشار Cyberpunk 2077 حدود ۲۹ درصد سقوط کرده است

محسن رضوی فر
۱۰:۳۰ ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
سهام سی‌دی پراجکت رد حدود 29 درصد از زمان انتشار Cyberpunk 2077 سقوط کرده است

بازی Cyberpunk 2077 یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۲۰ به شمار می‌رود که حدود ۴ روز پیش به صورت رسمی منتشر شد. با این حال، این بازی با وجود پیش‌فروش عالی و سودآوری بسیار خوب برای سازندگان، از مشکلات فنی مختلفی برروی کنسول‌های پایه‌ی نسل هشتم رنج می‌برد. اخیراً گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد از زمان انتشار بازی، سهام استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) حدود ۲۹ درصد سقوط کرده است.

Cyberpunk 2077 از زمان عرضه با وجود کسب نمرات بسیار خوب، مورد انتقاد بسیاری از منتقدین و بازی‌بازان قرار گرفته است که علت اصلی مشکلات فنی و باگ‌های مختلف در نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان این بازی محسوب می‌شود. این موارد موجب کاهش ارزش سهام سی‌دی پراجکت رد شده است.

سهام سی‌دی پراجکت رد حدود 29 درصد از زمان انتشار Cyberpunk 2077 سقوط کرده است

طبق گزارش GameIndustry، سهام سی‌دی پراجکت رد از زمان انتشار بازی Cyberpunk 2077 حدود ۲۹ درصد کاهش یافته و به حدود ۳۱۳.۹ PLN رسیده است. مشکلات فنی مختلف این بازی موجب تا نمرات بسیار پایینی را از سوی کاربران وب‌سایت متاکریتیک دریافت نماید. همچنین طبق گزارش اخیر منتشر شده، به نظر می‌رسد سونی قصد دارد امکان بازپرداخت را برای بازی‌بازانی که نسخه‌های پلی‌استیشن این بازی را خریداری کرده‌اند، فراهم کند.

بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید مطلب تحلیل فنی نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ این بازی را از طریق این لینک مطالعه بفرمایید. همچنین می‌توانید ویدئوی جعبه‌گشایی اختصاصی بازی مذکور را از طریق لینک درج شده مشاهده کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سهام سی‌دی پراجکت رد حدود 29 درصد از زمان انتشار Cyberpunk 2077 سقوط کرده است
سهام سی‌دی پراجکت رد حدود 29 درصد از زمان انتشار Cyberpunk 2077 سقوط کرده است
سهام سی‌دی پراجکت رد حدود 29 درصد از زمان انتشار Cyberpunk 2077 سقوط کرده است
سهام سی‌دی پراجکت رد حدود 29 درصد از زمان انتشار Cyberpunk 2077 سقوط کرده است
سهام سی‌دی پراجکت رد حدود 29 درصد از زمان انتشار Cyberpunk 2077 سقوط کرده است
سهام سی‌دی پراجکت رد حدود 29 درصد از زمان انتشار Cyberpunk 2077 سقوط کرده است
سهام سی‌دی پراجکت رد حدود 29 درصد از زمان انتشار Cyberpunk 2077 سقوط کرده است
سهام سی‌دی پراجکت رد حدود 29 درصد از زمان انتشار Cyberpunk 2077 سقوط کرده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • majid گفت:

    یعنی از عجایب صنعت گیم رکود پیش فروش رو بزنی بعد سهامت افت کنه پر افتخار ترین بازی تاریخو بسازی ولی بعدش بیای :-(( :-(( :-(( :-(( :-((
    سی دی پراجکت استدیو خوبیه ولی بیش از حد خودشو دست بالا گرفت و همین هم باعث سقوطش شد

    • lastofus2 گفت:

      پرافتخارترین بازی تاریخ نه پرافتخارترین بازی سال خودش. چون تعداد جوایز و سایت های منتقد و رقیب ها کم و زیاد میشن هر سال
      این شرکت فقط یک بازی خوب داده. شماها بزرگش کردید و کنار ناتی داگ بزرگ و سانتا مونیکا و راک استار میزاریدش

      • اگر اون آپدیت بیاد….

        واقعا اگه اینجوری سانتا فقط ی گاد داره /:

        هروقت ناتی ی بازی جهان باز با گرافیک بالا ساخت من اسمم عوض میکنم /:

        • lastofus2 گفت:

          چه ربطی به بازی جهان باز داره؟ اصلا بازی بسازه تو یک اتاق باشه. مهم این هستش بازی با کیفیت باشه. هرموقع راک استار و سی دی پروجکت یک بازی خطی یا جهان باز ساختن هوش مصنوعی و انیمیشنش مثل لست باشه من اسمم رو عوض میکنم :/

        • Dr.Who گفت:

          من درک نمیکنم چرا ملت هی میخوان مقایسه بین استودیو ها انجام بدن؟بابا هر کدومشون توی یه سبکی کارشون درسته…..اپن وردی که راکستار میزنه هیچوقت ناتی نمیتونه بزنه…….بازی خطی که ناتی میزنه رو ترن۱۰ نمیتونه بسازه…..ریسینگ شبیه سازی که ترن۱۰ میزنه بتسدا نمیتونه بسازه…..نقش افرینی که بتسدا میسازه بانجی نمیتونه بسازه….شوتری که بانجی میزنه کریتوی نمیسازه….استراتژی که کریتوی میزنه عمرا هیشکی نمیتونه بسازه…هر کدوم توی یه سبکی پیشتازن…مقایسه بینشون و هم تراز قرار دادنشون اشتباس

          • lastofus2 گفت:

            حرفت رو قبول دارم تا اونجاش که رسیدی به ترن ۱۰. تو شبیه سازی گرن توریسمو خیلی سرتر هستش کاری به متا ندارم و از روی پیست بیشتر و تعداد ماشین هم مقایسه نکن. پلیس های انگلیس از گرن توریسمو برای شبیه سازی رانندگی استفاده میکنن. بله مقایسه اشتباهه ولی سی دی پروجکت در حد و اندازه ناتی سانتا راک استار نیست

        • Ozhan گفت:

          احتیاج نداره بسازه
          چون تو چیزی که توش مهارت داره بازی میسازه
          نمیره از عصر حجر بپره یهو رو ژانر سایبرپانک
          هرچند سی دی پراجکت میدونیم بازی رو خوب ساخته و مشکلاتش فقط فنی ولی بازم کاش ویچر۴ رو میساخت(من خودم فک میکردم سایبرو ترجیح بدم به ویچر ولی نظرم داره عوض میشه)

        • Inspody گفت:

          طبق منطق خودت:هر وقت سی دی پراجکت رد یا راکستار تونستن بازی بدون کات دوربین بدن بیا حرف بزن یا هر وقت راکستار یوزر اسکور بازی هاش به ناتی داگ و سانتامونیکا رسید بیا حرف بزن یا هر وقت راکستار تونست بازی بسازه که انقدر درگیر کننده باشه که رکورد تموم کردن بازی رو تو پلی استیشن بشکنه بیاد حرف بزنه

          • Sam_fisher_47 گفت:

            حالا کار ندارم متا رو باختی یوزر اسکور مهمه 😀
            اونم که به لطف هیتر های لست چندان تعریفی نداره :talktothehand:
            (هر وقت سی دی پراجکت رد یا راکستار تونستن بازی بدون کات دوربین بدن بیا حرف بزن )
            به کیفیت کار ندارم ولی 343i داره اینفینیت رو اینجوری میسازه :-/ (البته خودشون منبع الهام یعنی گاد رو گفتن)

            • Inspody گفت:

              داداش چی میگی سانتا مونیکا ناتی داگ بالاترین یوزر اسکور نسل رو دارن
              جی تی ای وی ۷.۸
              ردد۲ ۷.۷
              لست ریمستر ۹.۲
              گاد ۹.۲
              لست ۲ هم خودت میدونی چرا اونطوری شد
              بعدشم مشخصه که حرف من اشتباهه چون طبق منطقی که تعریف کرده بود جوابشو دادم لست چون خطیه قطعا مردم راحت تر میتونن تمومش کنن ولی این دلیل نمیشه که ردد بده. بالا داره خطی ساختن ناتی داگ رو میکوبه منم بدی های بازیه جهان باز رو گفتم :blush:

            • pegasus گفت:

              فکر نکنم ۳۴۳ استدیویی باشه از عهدش بر بیاد و هیلو هم بازی نیست بشه روش پیاده کرد گفتن بازی دارای چند تای مختلف خواهد هست پس
              صد در صد کات خواهد داشت
              بنظرم منظورشون این بود مثل آنچارتد و لست و گاد و رد دد ۲ هنگام وارد شدن به سینماتیک و خارج شدن از آن لودینگ نخواهیم داشت
              یعنی فقط تو اول بازی واسه وارد شدن به بازی لودینگ خواهد داشت بعد دیگه هیچجای بازی لودینگی در کار نیس

          • چه ربطی داره دوست عزیز
            اینقدر به فکر مقایسه کردن نباشید
            وگرنه
            منم میتونم بگم هروقت ناتی داگ بازیهاش یکی پس از دیگری متاشون ۹۷ شد بیاید نظر بدید

        • ناتی داگ مگه مجبوره بره سبکی کار کنه که تسلط نداره.
          همین cdpr حماقت کرد رفت سراغ سبک اول شخص و سایبرپانکی.
          اگر عاقل بود همون ویچر رو ادامه میداد یا بازی مشابه و می دیدیم که چقدر موفق تر عمل میکنه.
          حرفت مزخرف بود عین اینه بگم
          هر وقت راک استار یه بازی ورزشی ساخت اسمم رو عوض می کنم
          خب اصلا رسالت اون استودیو یه چیزی دیگه است
          فکر کردی نمیتونه بسازه؟
          مطمئنم راک استار یه روزی بازی خطی یا ورزشی بسازه کسی به گرد پاش نمیرسه
          ولی وقتی این همه تجربه توی اپن ورد سوم شخص داره احمق نیست بیاد بره سراغ سبک های دیگه
          هر سبکی بخوای توش بازی بسازی کلی باید شکست بخوری و تجربه کسب کنی تا بالا بیای.

        • PS4EVER گفت:

          اول اینکه یه گاد نه و چند تا گاد داره . یعنی وقتی سانتا طوری گاد میسازه که بازیگران بین اینکه گاد یک ، دو ، سه ، یا چار کدامیک بهترین گاد عمرشونه عمرا بتونی بگی یه گاد داره ضمن اینکه با همون یه گادش هر وقت خبری میده به اندازه ده تا بازی AAA اخبارش زمین و زمان رو به هم میریزه پس بدون یه گاد یعنی چی خوب مزه مزش کن داری در مورد چه بازی صحبت میکنی
          دوم اینکه برای ناتی داگ ساختن یه بازی جهان باز هیچ کاری نداره ، سیاست های سونی هستش که باعث میشه ناتی داگ فعلا رو تلو و یه آی پی احتمالی جدید واسه این نسل کار کنه ( شاید جهان باز باشه ) وگرنه برای شرکتی که هر نسل استانداردهای بازی سازی رو یه نسل جلو میبره اصلا ساختن یه بازی جهان باز کاری نداره . وقتی گوریلا گیمز که فقط کیلزون میساخت اومد و بازی Horizon zero down رو با اون جهان بی نظیر و زیبا ساخت اون وقت ناتی داگ نمیتونه؟!! دایی کویجما نکن اینکارو قلبمو با این حرفات نشکن 😛 😛

      • Mateus گفت:

        ضمن تایید حرفات داداش علی عزیز :rose:
        .
        .
        اینو برای بار هزارم میگم!
        یه عده میان ناتی داگ یا سانتامونیکا یا بانجی یا سی دی پراجکت یا ….. با راک استار مقایسه میکنن 😐
        راک استار ۱۰ تا استودیو داره و ۶ هزار نفر جمعیت داره و حتی خودش بازی هاشو عرضه میکنه ( به نوعی یه شرکت محسوب میشه )
        مقایسه یه شرکت با یه استودیو کاملا اشتباهه
        اونم شرکتی که هر ۸ سال یه بار بازی عرضه میکنه!

      • میشه اصلا راکستار کنار هیچ استودیو نیارین چون قابل مقایسه نیست.

      • M_A.REZAIE گفت:

        ویچر ۲ انقدر انتظارات هوادار ها را براورده کرد که خیلی ها میگن ویچر ۳ در مقابل ویچر ۲ پله پایین تره. الانم سایبر توی یه همچین وضعیتی هست.
        حالاهم همونایی که فوق العاده هایپش بودن توی دو روز ضدش شدن. اینام با دوتا آپدیت همون فن های قبل میشن.
        اما فن بویی و حق گفتن های شما حالا حالا ها جو سایتا خراب میکنه

      • ای بابا سونی فنا شماها ابنجا چیکار میکنید
        سیدی خیلی هم شرکت بزرگیه و دومین شاهکارش رو هم داد
        به نظرم بجای سانتا مونیکا باید زنی مکس میزاشتی

      • mm_44 گفت:

        ویچر فقط تو سال خودش پر افتخارترین بود ?:-)
        اگه لست پر افتخارترین بازی تاریخ بود بازم همچین حرفی رو میزدی ؟؟؟ ( البته من منکر شاهکار بودن لست نمیشم ولی اگه یکم تعصب رو بزارید کنار بد نیست

        • lastofus2 گفت:

          پرافتخارترین بازی نسل ۷ لست بود پرافتخاری ترین بازی نسل ۸ ویچر ولی عایا یک بازی پر از باگ میتونه پرافتخارترین بازی نسل ۸ بشه؟ بله با اورریت شدن. بعد گفتم کلمه سال چون هرسال تعداد منتقدها و رقیب ها و … فرق میکنه پس ممکنه یک بازی پرافتخار نشه ولی حقش باشه ولی چون رقیب هاش سرسخت تر بودن مثل لست به خاطر ۲ تا جایزه که از غیر منتقدها بود به قول شما نفر دوم بشه. پس اینجا باید هر بازی رو فقط تو سال خودش پرافتخار یا همون بیگ وینر دونست چون هرسال تکنولوژی و منتقدها و … تغییر میکننن و نمیشه یک فکت کلی داد که فلان بازی برای کل تاریخ هستش. مثل اینکه من یک فیلم بسازم بشه پرافتخارترین فیلم تاریخ. بعد شما فردا با تکنولوژی امروز فیلم بسازی خب مسلمه بازی شما به روز تر هستش و پرافتخارتر هم میشه پس هر سال رو باید برای خودش دونست. بعد شما اویل ۴ رو بزار کنار ویچر. ببین کدوماش به این صنعت بیشتر کمک کردن. حالا کدوم رو بگیم پرافتخارترین گیم؟

      • Sam_fisher_47 گفت:

        نظر منم اینه نباید ناتی داگ و سانتا مونیکا کنار راکستار وایسن یعنی هیچکی کنار راکستار نیست درسته این دو تا خوبن ولی راکستار یکه تاز این صنعته از نظر محبوبیت و کیفیت ساخت فقط یکم خسته است :smug:
        سانتا مونیکا یه آیپی خفن داره ناتی داگ دو تا داره ولی راکستار بزرگ تر از این حرفاست

        ناتی داگ بزرگ و سانتا مونیکا و راک استار میزاریدش
        قضاوت با شما :struggle:

        (این شرکت فقط یک بازی خوب داده) لست اگه شاهکاره ویچر سه هم شاهکاره نه یه بازی صرفا خوب و از نظر این آقا / خانم متای نود خوب نیست(البته منم قبول دارم هایپ کاذب بود و دروغ زیاد بود) ولی ولی گوست با متای ۸۳ شاهکاره چرا چون مال سونیه 🙄 تازه سایبر پانک دکل ایکس باکسی هاست نمیشه ازش خوب گفت :laugh: اونا پر رو میشن

      • دوست عزیز با اینکه بنده با دادن همچین نظراتی بشدت مخالفم ولی اینبار شما مجبورم کردی که بگمش و دوستان عزیز لطفا زود قضاوت نکنید و اگه خوشتون نیومد از نظرم مشکلی نیست
        ویچر ۳ پر افتخار ترین بازیه تاریخ هستش (فقط مربوط به سال خودش نیست)
        و اینکه اولا نباید هیچ کدوم از شرکت های بزرگی مثل راک استار و ناتی داگ و cdpr و … رو باهم مقایسه کرد هرکدوم به نوبه خود تک هستند
        ولی اگه اینطور هست باید بگم cdpr تمام بازی هایی که تا بحال توسعه داده به سختی به تعداد انگشتای ۱ دست میرسه و نسبت به دو شرکت دیگه هم منابع کمتری داره ولی بازم میبینیم پا به پاشون داره میاد
        اینم قبلا گفته بودم که cdpr انحصاری نمیسازه داره مولتی پلتفرمی میسازه مثلا cyberpunk 2077 رو برای تمامی کنسول های نسل ۸ و ۹ و pc عرضه کرده که کار بسیار سخت تری هستش و کلی زمان میبره تا اینکه بخوای یه بازیه انحصاری رو تولید
        پس چطوره از این زاویه هم بهش نگاه کنیم

        • lastofus2 گفت:

          اول پرافتخارترین بازی تاریخ معنی نداره بالاتر توضیح دادم تائید شد بخون
          دوم راک استار هم بازیش برای بقیه پلتفرم ها اومد
          سوم ربطی نداره برای چندتاپلتفرم میاد. دست خودش هستش. میتونه برای همه نده.مگه بقیه شرکت ها این کار رو نمیکنن؟
          چهارم سی دی پروجکت کلا یک بازی خوب ساخته و نمیشه با یک بازی کنار ناتی داگ سانتا و راکس استار قرار بگیره

      • این حرفتون خیلی بی ربطه دوست عزیز
        قشنگ معلومه شما دارید فقط طرف سونی رو میگیرید
        امیدوارم بقیه طرفدارای سونی ناراحت نشن

      • nazli pinar گفت:

        این شرکت فقط یک بازی خوب داده. شماها بزرگش کردید و کنار ناتی داگ بزرگ و سانتا مونیکا و راک استار میزاریدش
        .
        .
        البته سانتا مونیکا هم اصلا در حد این دوتا نیست اگه این رو گزاشتی پس سی دی پراجکت هم میشه بزاری
        سانتا مونیکا فقط یه گاد بلده بسازه ولی مثلا ناتی داگ ۳ تا ای پی شاهکار و تاریخ ساز داره (البته کرش که فروخته شد ولی بازم جزوی از تاریخ ناتی داگ محسوب میشه) و راکستار هم همینطور چون چندین عنوان بزرگ داره تو گیم

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    سایبر پانک شاهکاری که نمونه نداره امیدوارم مشکلات همه حل بشه با بازی و بتونن لذت ببرن این موجی که علیه این شرکت به وجود اومده تموم خواهد شد ، امیدوارم پلی استیشن داران عزیز اگر ناراضی هستن بتونن پولشون رو پس بگیرن که انگار میشه ، خیلی عالی فقط اینو بگم تموم بازی ها در مقابل نایت سیتی مثل لطیفه شدن

    • 🤘Mohsenj74 گفت:

      اینو بعد از ۲۳ ساعت از تجربه بازی میگم سی دی پروجکت رد بازیی ساخته که فکر کنم صنعت بازیسازی به طور کلی دگرگون کنه اصلا چطوری ساختین اینو ?:-) ?:-) فقط برین وسط نایت سیتی و به آسمون و ساختمونا نگاه کنین جزئیات وحشتناکه تمام حرفایی که میزنن راجب بازی رو بزارین کنار چون بهتون قول میدم ۹۰ درصد این اشخاص اصلا بازی رو پلی ندادن

      • lastofus2 گفت:

        داداش خیلی ازروی تعصب نظر میدی. اگر یک بازی بخواد صنعت گیم رو متحول کنه اون لست ۲ هستش که کلی جزئیات و خلاقیت و نوآوری و … یا مثل اون نابیناها بخوان بازی کنن بود. نه یک بازی که همه چیزش کپی از بازی های دیگس با پر از باگ و بهینه نبودن
        من دارم خداوکیلی بازی میکنم.تو متعصبی. یک چیز جدید تو این بازی بگو تو بقیه بازی ها نباشه

        • هه شما برو لست تو hard بزار که به عمق فاجعه ببینی یارو من دیده هنوز بهم واکنش نشون نداده مبارزه الی ابی که الی ابی دید فقط فحش میداد و اصلا باهم مبارزه نمی کرد تو قسمت نیم جهان باز اش که هیچی اسب ام همش باگ داشت دینا همش فقط میدوید و……../:

          • MAX3D گفت:

            خودت فهمیدی چی میگی؟
            برای خراب کردن یک بازی اونم به دروغ لازم نیست از شاهکاری مثل لست مایه بزاری که بهینه شده ترین بازی هستش بازی رو چندین بار روی درجه های سختی مختلف تموم کردم هیچ نقص و باگ خاصی ندیدم و بازی کاملا بهترینه از هر لحظی بخصوص همین لحاظ فنی مگه از اونایی باشی که خودت دنبال باگ بری بزور خودتو به در و دیوار بزنی اینجوری همه بازیا باگ دارن اسم فاجعه رو اونم از لحاظ فنی کنار لست نیار خنده ام میگیره شرط میبندم بازیو روی حالت گروندد و پرما دث بازی نکردی که راه بری طرف نابودت میکنه فعلا هم که بهترین بازی از لحاظ فنی و کارگردانی و گرافیک و هوش مصنوعیه گوتی رو هم که گرفت

          • lastofus2 گفت:

            چی چی چرتو پرت میگی. درجه سختی رو بالاتر بزار ببین چه خبره. همین سایبرجونت هم روی هارد دارم بازی میکنم یارو من رو دید واکنش نشون نداد. اون اسب رو هم نمیفهمم چی میگی ایکس باکس فن جان

          • قوی ترین هوش مصنوعی که تو کل صنعت گیم دیدم مال تلو بوده احتمالا داشتی سایبرپانک بازی می کردی که میگی طرف واکنش نشون نداده.
            مبارزه الی و ابی رو دیدی اصلا؟
            دیگه چطور با هم درگیر و گلاویز بشن که اسمش مبارزه باشه؟
            اسب هم همش باگ داشت؟
            یکی از بهترین بهینه سازی های تاریخ رو تلو داشت.
            فکر کنم تو اصلا ایکن تلو و سایبرپانک رو اشتباه انتخاب میکنی هر چی باگ اونطرف هست به نام تلو می بینی.
            پ.ن : اصلا خوشم از داستان تلو نیومد ولی خزعبلات تو رو دباره گرافیک،گیمپلی و باگ در تلو نیمشه تحمل کرد.

            • هوش مصنوعی که میدونم عالی بود و رقیبی نداشت ولی تو اگه بری تو سطح hard بازی کنی منظورم میفهمی /:

              و اینکه من مبارزه الی ابی دیدم ولی این باگی که من دیدم تو حتما ندیدی نوب گل /:

              دث بازی کن تا معنا واقعی هوش مصنوعی بفهمی

              • اصلا مشخصه هیچی سرت نمیشه به قول این دوست پایینی
                ارزش وقت گذاشتن نداری
                اومدی وقتت رو تو سایت پر کنی
                و الا تلو و سایبر و دث رو اینطوری توی بحث نمی کشیدی و وارد نمی کردی.
                نمیدونم الان انتظار داری درباره دث استرندنیگ برات بنویسم و بعد اسم کال آف رو لابد بیاری و دو تا ایراد مسخره دیگه از تلو بگیری.
                برو یه جای دیگه خدا روزیت رو حواله کنه.

            • PS4EVER گفت:

              اینا فقط میرن چند تا جا نوشته های بقیه رو میخونن بعد میان مثل طوطی همونو تکرار میکنن بدون اینکه یه بار بازیش کرده باشن . با اینا بحث کردن بی فایدست . با درو کردن گوتی ها توی گیم اواردز جواب همه اینا اتوماتیک داده شده وقت با ارزشتو واسه اینا نزار .

          • Sam_fisher_47 گفت:

            بابا یارو سر برخورد تیر با زمین پیدات می کرد بعد تو میگی منو دیده واکنش نشون نداده 😐 😐 یه چیزی بگو باور کنیم یا حداقل بگو نرمالی چیزی :wilt:

        • majid گفت:

          اگه بازی بخواد دنیا رو عوض کنه اون ردد۲ یا جی تی ای هستش

        • XERXES گفت:

          داداش هرچی میخوای بگو، ولی به کسی نگو متعصب
          تو و دالتون و دیترویت شدین سم سایت، متعصب تر هیتر تر از شماها تو سایت نیست بعد انگ میچسبونید به این و اون، بازی فقط مشکل فنی و باگ داره شما خودتونو کشتید، بازیهای زیادی اول عرضه باگ و مشکل فنی داشتن حالا این خیلی زیاد مشکل داره، آپدیت برای همین روزاست
          من نمیگم هرکاری که کردن درست بوده، اتفاقا سی دی پراجکت در عرضه و معرفی سایبر بسیار بسیار زیاد اشتباهات داشته، بعد هر جور بخوای حساب کنی، این کمپانی یه کمپانی تازه کاره، اولین بازیشون بوده که ویچر نبوده و واقعا بازی خوبی هم ساختن، متای ۹۰ گرفته که اگر میگید متاش الکیه و فلانه، کل صحبتهای شما هیترها میره زیر سوال، شما کل روز دارید متا متا میکنید
          بعد میگید فقط ویچر ۳ رو ساختن مغرور شدن، ویچر ۳ مگه کم بازیه؟ و اینکه ویچر ۲ و ۱ رو برید نگاه بکنید، همون دوتا هم بازیهای فوق العاده ای بودن و با بهبود چند برابریشون و وسعت به اونها شاهکاری به اسم ویچر ۳ اومد که شما هیچ حرفی بجز باگهاش نمیتونین بهش وارد کنین
          کل حرف من اینه که من به سی دی پراجکت ایمان دارم، این بازی هم حداکثر تا سال دیگه وضعش بهتر میشه و انشالله تو نسخه گوتیش این وضع درست بشه. قبول دارم قبلا هم گفتم واقعا سی دی پراجکت یه فکری برای بخش فنیش باید بکنه
          این حرفا رو زدم ولی قشنگ اینکار آب تو هاون کوبیدنه، هرچی به شما هیترا بگن حرف خودتونو میزنید
          .
          #فن باشیم نه فن بوی

          • 🤘Mohsenj74 گفت:

            امیر جان خیلی قبولت دارم هم خودت هم عکس پروفایلت :laugh: دیدن کامنتات همیشه حس خوب یه گیمر همراهشه :rose:

          • lastofus2 گفت:

            ما میگیم متا کیلویی گرفته چون هیچ بازی ای با این همه باگ و افت فریم و مشکلات غیر از بازی های راک استار بالای ۹۰ نمیگیرن. حالا ما غیر منطقی و فن بوی متعصب هستیم یا شمایی که مجبوری از دکل مولتی بری بالا چون کنسولت بازی نداره؟ بعد اگر متای بازی سایبر مشکلی نداره چرا نمیزاره بازیش روی کسنول ها نقد بشه؟
            بعد باگ با آپدیت حل میشه چرا برای بازی های یوبی سافت و سونی اینجوری نیست سریع نمرات کم میشه؟ هوش مصنوعی گوست رو گیر دادن ولی هوش مصنوعی داغون سایبر عیب نداره؟ میری تو خیابون ماشین داره با سرعت کم میاد به جای اینکه وایسه بهت میزنه بعد وایمیسه. تو جی تی ای وای میسن بهتم نمیخورن

            • XERXES گفت:

              از دکل مولتی؟ کنسولم بازی نداره؟ من سونی فنم کاکو ولی مث شما هیتر نیستم. کافر همه را به کیش خود پندارد
              اینو همه میدونن که بازیای انحصاری، همیشه تحت فشار بیشتری هستن، گوست فقط به هوش مصنوعیش گیر ندادن، به جهان باز بدون نواوریش و کمی تو بحث فریم ریتش مشکل بود اگه اشتباه نکنم ( ولی در کل باهاتون موافقم که به این بازی کم لطفی بسیار شد ) و گیم اسپات همیشه در صحنه که ایراد های بنی اسرائیلی میگیره، و یوبیسافت هم که حکم بچه بزرگ خانواده رو داره که به کوچکترین اشتباهاتش ایراد میگیرن.
              نقدش رو پیسی ۹۰ شده خب پیسی بهترین عملکردشو داره و نمراتی که کم کردن بخاطر بقیه چیزاس، مطمئنا نقدهای کنسولها زیر ۹۰ میشه.
              منظور من هم از اون جمله ای که گفتم اینه که شما هر روز توی جنگ و دعواهاتون متای ۹۵ لست رو میگید بعد اینجا که میرسه متا میشه کیلویی و الکی، وگرنه متا برای من ارزشی نداره قبلا هم گفتم اینو

        • 🤘Mohsenj74 گفت:

          اقا ما رو بیخیال میشی به من که دروغ گو گفتی حالا متعصب هم چسبوندی به ما ، باشه داداش فقط یه چیزی بهت بگم من کرایه خونه میدم کلی خرج رو دستم هست که اصلا درکش برا خیلیا سخته کلا اعصاب درستی هم ندارم فکر دو میلیون پانصد پول دیسک رو دادم ! یعنی اگر بازی مشکل داشت کلا بازی و کنسول رو میفروختم ….. بیخیال شما قبلا خودتو هیتر این بازی معرفی کردی والا نمیدونم توچه فازی هستی ولی دیگه منو بیخیال ، محض اطلاعت من عاشق ناتی داگ و بازی هاش و فن همه استودیو ها هستم چون کلی عشق به ما هدیه میدن تنها دلیلی که سی دی پروجکت رو اندازه یه تار مو بیشتر دوس دارم به خاطر اینه که بهترین بازی های عمرم رو به من داده همین و بس .

        • اگه اونجوریه ناتی رو یه بازی که۱۰روزه تموم میشه
          ۶ساله ساختتش
          بعد بازیه جهان بازی به این بزرگی باگ نداشته باشه ?:-)

        • majidam گفت:

          باشه شما برو لستتو بازی کن چرا در مورد سایبر حرف میزنی پس از نظر تو لست بهترینه و از نظر اون سایبر بهترینه و از نظر ان رد دد دو بهترینه در ضمن این بازی چه شباهتی به لست داره که با لست مقایسش میکنی این اوپن ورلده و لست شما هم خطیه این در یک دنیای مدرن و اینده ساخته شده و ادمهاش رباط هستن تقریبا و لست شما در یک دنیای جنگلی و طبیعت لست خوبه ها اما طوری که شما ازش تعریف میکنی ادم حالش هم از لست به هم میخوره یکی دیشب گفت به صندلی که در بازی سایبر مشت میزنی خورد میشه میگفت این صندلیه ها مگه میشه با یه دونه مشت خوردش کرد میدونی اشخاصی که در دنیای سایبر پانک زندگی میکنن انسان کامل نیستن از لحاظ ژنتیکی مثل انسان هستن اما از لحاظ ساختاری شبیه رباط هستن که با ژن انسان قاطی شده و دستهایی که دارن خاصا شخصی که باهاش پلی میدی دستش از اهن ساخه شده معلومه خوب صندلی رو با یه مشت خورد کنه چون انسانهای ارتقا یافته هستن قبول داریم سایبر پانک از لحاظ گرافیکی باگ داره اما اینو هم در نظر بگیرید نمیخوام بازیهای شرکت دیگرو بکوبم اما یه تحلیل میخوام انجام بدم تمام جوانب را رعایت کرده باشیم بعضی از گیمرها میگن چرا به بازیهای یوبی سافت مثلا دیزگان و غیره به خاطر باگ نمره بهش کم دادن اما برای سایبر نه ؟ اگر به دنیای سایبر پانک مراجعه کنید با صبر و حوصله روی سیستم متوسط رو به خوب بازی رو انجم بدهید به مدت چند ساعت میبینید که این دنیای سایبر پانک بسیار زیبا و با کیفیت هست و چیزهای بسیار خوب زیادی داره که در هیچ بازی باگدار نمیبینید و نظرتون رو به خودش جلب میکنه و باعث میشه باگ به چشم نیاد مثل نقطه کوچک سیاه مثلا در مقابل یه صفحه بزرگ سفید به چشم نیاد و کنسول داران مثل اینکه وضعشون تقریبا بدتره و حق میدم بهشون چون بازی بزرگی مثل لست دارن و انچارتد چار گاد ۴ و اسپایدرمن که بسیار با کیفیت هستن اما باگ ندارن حق دارن ناراضی بشن چون شنیدم و دیدم تو یوتیوب این بازی روی ps4 روی کیفیت ۷۲۰ تا ۹۰۰ بلوری اجرا میشه که کیفیت مناسبی نداره اما روی ps5 وضعیت بهتری داره و روی pc که بسیار وضعیت بهتری داره نسبت به سایر کنسولها

      • AmirtheGRB گفت:

        محسن جان جزئیات وحشتناک اکی. ولی پرفورمنس بازی تو قوطیه. جزئیات ساختن که کار سخت تیم فنی یه استودیو نیست. اپتیمایزکردن اون حجم از جزئیات روی سخت افزاره که کار سخت و دستاورده. همیشه هم شنیدیم هر نسل میگذره سازنده ها میگن آخیش حالا دست و بالمون باز شد. این یعنی همه میتونن جزئیات و گرافیک بزارن تو بازیا ولی نمیتونن اپتیمایزش کنن پس گرافیکو بجاش بیارن پایین. شما فک میکنی با آنریل انجین نمیشه گرافیک اندازه رد دد داد بیرون؟ قطعا میشه پس چرا همه شرکتای بزرگ اون گرافیک و جزئیاتو ندارن چون تیم فنی نمیتونه اپتیمایزش کنه. حالا اینکه بازی با جزئیات بدی ولی رزولوشن ۷۲۰ بشه و فریم افت شدید داشته باشع من نمیتونم اسمشو دگرگون کردن صنعت گیم بزارم.

        • 🤘Mohsenj74 گفت:

          نظر شما بسیار محترمه :rose: کامنت منم صرفا تجربه شخصی من هست حقیقتش اصلا نمیخواستم کامنت بدم زیر پستای سایبر پانک ولی بعد از ۲۳ ساعت بازی و در افق محو شدن نتونستم طاقت بیارم باید از چیزی که دیدم دفاع میکردم و نظر شخصیمو میگفتم ، در آینده معلوم میشه عیار این بازی ، چیزی که من دارم تجربه میکنم تا به حال مثلش رو نه دیدم نه تا حالا شنیدم ، اصلا کلا سایبر پانک چیز دیگریست.

      • GameWorld گفت:

        داداش من میشه بگی این بازی چه نکات قدرتمندی داره فقط چند موردش رو بگو همین من میخوام قانع بشم

        • 🤘Mohsenj74 گفت:

          بازی موقعی که وارد نایت سیتی میشی بهت حمله میکنه چون اصلا نایت سیتی شبیه هیچ شهر دیگه ایی نیست اما به مرور جاذبه شهر رفتار npc ها توجهت رو جلب میکنه قدم زدن در نایت سیتی و دیدن دنیای سایبر پانکی خلق شده منو خیلی هایپ میکنه و یه حس غریبی همراهشه من بعد از ۱۲ ساعت بازی تونستم با نایت سیتی ارتباط بگیرم بعد از اون گان پلی بازی و هوش افراد حمله کننده در سطح لولی که هستیم بی نظیره ( بازی نقش افرینی تمام عیار هست نباید انتظار داشت در اوایل و اواسط بازی بتونیم مثل یه شوتر ناب عمل کنیم این یک روند پیشرفتی هست در بازی ) منوی نقش افرینی بازی واقعا خیره کنندست ، صدای شخصیت و خود شخصیت ها خیره کنندست بازی از لحاظ موزیک خیره کنندست و خیلی چیزای دیگه دوست من و تازه من اصلا هنوز از بازی هیچی رو انجام ندادم فقط دارم تو نایت سیتی راه میرم و دارم تو دنیای خلق شده خودمو قرار میدم ، بعضی اوقات یه سریال هایی هست چند قسمت اولش جالب نیست ولی بعد از چند قسمت جوری جذبش میشی که دیگه نمیتونی از سرت بیرون بیاری مثل سریال شاهکار باتل استار گالاکتیکا و مثل بازی سایبر پانک ۲۰۷۷ اما ای کاش اسم بازی میشد :

          Cyberpunck 2077 , NIGHT CITY

      • عجب
        باشه فقط شما حالیته

        این اشغالی که تحویل دادن شاید کل شرکت رو نابود کنه

        • 🤘Mohsenj74 گفت:

          این گند و اشغال من و خیلی ها رو برده تو کف و داریم عشق میکنیم با بازی :inlove: واقعا طرز کامنت گذاشتن شما و بعضی ها خیلی جالبه اگر بازی رو خریدی به مرور میتونی خوب اجرای کنی اگر نخریدی و فقط سوار بر موجی هستی که فعلا راه افتاده دیگه خودت میدونی اگر متنفر شدی از بازی میتونی بدی پس بدی پولت رو بگیری ولی به بازی میگی گند و اشغاله !!!!!! خیلی گیمری :yes:

          • کلا ادم های دروغ گو زیاد حرف میزنن
            تا ادم حرفشون رو باور کنه
            فکر کنم دلال اکانت باشی و ناراحتی و بازی رو دستت مونده
            برا همون با این همه باگ و بی کیفیتی و داغونی و افت فریم ریت و بی ثباتی فیزیک ماشین ها و ده ها مشکل دیگه به چشمت عالی میان!!!!!

            • Ilya گفت:

              بورو یه نگاه به CK بنداز به نظر افرادی که سایبر رو باز یکردن نگاه بکن حتی روش افزایش FPS رو هم گزاشتن یا ایرادات و روش حلشون رو

            • SiRSiNa گفت:

              این حرفت یه توهین بود
              متاسفم واست

            • INJUSTICE 3 گفت:

              با تجربه، حرف زدن با کسی بی فایده هست که مدام پرت و پلا میگه وقتی میگم رو pc مشکلاتش کمتر بوده نیا بگو تو طرفدار مایکروسافت هستی و میخوای درگیری بین سونی و مایکروسافت ایجاد کنی یک دکمه برو خودت سرچ بکن ببین عملکردش رو کدوم پلتفرما بهتر بود روی ایکسباکسم همش کرش میشده و ps4 هم دیدیم روی پیسی هم گفتند از همش بهتر بوده خودت برو ببین همش ما باید جوابتو بدیم ؟ محض اطلاع کسایی که دروغ میگن زیاد حرف نمیزنن ولی طوری حرف میزنن و از چهرشون نمیشه فهمید که دارن دروغ میگن دروغگو ها همیشه آدمای احمق نیستن داداش تازه میتونن بیشتر مواقع خیلییی هم باهوش باشن.

            • ملا لغت گفت:

              @reza
              دوست محترمی که نگران این هستی که با تعریف و تمجید دیگران از بازی شخصی به گناه بیفته و گناهش پای ما باشه شما الان عملا داری به دیگران تهمت دلالی میزنی و حق الناس می کنی من به عنوان طرفدار بازی و کسی که از بازی تعریف می کنم (و از دید تو دلال اکانت هستم) به شخصه ازت نمی گذرم و حلالت نمی کنم

      • با بیست دقیقه واکترو دیدن میاد فکت صادر میکنه 😐
        حداقل باز علی پاور معلومه چی دوست داره بازیم کرده
        ولی بعضیا همینطوری میان صرفا هیت میکنن
        من بازی کردم در حد شیش هفت ساعت
        بازی واقعا عالیه
        گرافیک فنی و مبارزات با کاتانا و فیزیک ماشینا رو بزاریم کنار بازی شاهکار میشه
        بدون هیچ مشکلی
        الان فقط همین سه تا مشکلو داره
        سیستم ارتقاشم واقعا خفنه
        ادم میمونه قشنگ چیو ارتقا بده

        • SiRSiNa گفت:

          جوری میگی فقط این سه تا ……
          گرافیک فنی خودش میتونه تا ۴۰ درصد تو تجربت تاثیر بزاره
          همه این باگا بازیو خراب کردن وگرنه بازی واقعا عالیه
          عملا تصادف ماشینی معنی نداره ، ماشینا مثل کلوچه به هوا پرت میشن

          • گرافیک فنی چهل درصد؟
            من از اون موقع کلا یه باگ به توجهم اومده اونم این بود که یه ماشین جلوم یهو ظاهر شد
            یه اتفاقی که همین امروز افتاد این بود که داشتم راه میرفتم یهو ماشین زد بهم 😐
            در کل حواستون باشه جی تی ای نیست راننده ها اعصاب ندارن از روتون رد میشن 😀

        • Ozhan گفت:

          شخصیت پردازیا چی؟کیانو که مشکل نداره شخصیتش؟
          من ازین مشکل خیلی میترسم
          چندنفر گفتن مشکل داره ولی خودم که رفتم ویدئوهارو دیدم بدک نبود..اونجوری که میگفتن فاجعه نبود..در حد دوساعت بیشتر ندیدم

          • نرسیدم هنوز به اونجا
            وقتی رسیدم اطلاع میدم :rose:

          • 🤘Mohsenj74 گفت:

            اوژان من هنوز به جانی سیلور هند نرسیدم :laugh: ولی نمیدونم چرا یه حسی بهم میگه تمام ویدیو هایی که بر ضد بازی هست بدون اپدیت روز اول و دوم بوده صرفا میخوان بازی و شرکت رو بیارن پایین البته شاید نمیدونم مگه کل افراد ناراضی چند نفر هستن ؟ بیشتر ۵۰۰ هزار نفرن ؟ بقیه که خریدن چی ؟ البته منکر این نیستم که بازی قطعا بازم اپدیت میخواد ولی اینطور حمله به سی دی پروجکت رد واقعا مشکوکه از نظر من ، ولی اینجا بهت از یه گیمر به یه گیمر دیگه میگم بازی دیشب رسما منو برد تو افق واقعا دیگه انقدر جو منفی دیدم علیه بازی داشت روم اثر میکرد ولی لعنتی دیشب بازی خودشو به من ثابت کرد، بازی طلاست اوژان هر وقت تونستی تجریش کن واقعا نمونه این بازی اصلا وجود نداره چون تا حالا چیزی مثلش نبوده این نایت سیتی ادمو میکشونه تو خودش حداقل برا من که اینطوره

          • اوژان جان
            خیلی نمی خوام اسپویلت کنم ولی جانی سیلور هندی که قراره ببینی با اون کیانو ریوزی که توی فیلم ها دیدی خیلییی فرق داره.. این عنوان هم یه بازیه و فیلم نیست و اصلا نباید مقایسه بشه.
            ولی در کل این بازیگر خیلی خوب تونسته نقش متفاوتش رو بازی کنه… اصلا یکم درگیرش که بشی یادت می ره این کیانو رویزه و نقشی مثل جان ویک داشته. فکر می کنی که شخصیت پخته ی کاملا مستقله… و با تمام رو مخ رفتناش دوست داشتنیه

          • Old_Gamers گفت:

            ببین کار بازی به کجا کشیده همه ارزو دارن فقط کیانو فاجعه نباشه !!

        • یه ادم با منطق
          البته من اگه خدا بخواد چند روز دیگه رو وان اس پلیش میدم و حال کنم

        • Mohammad_gm12 گفت:

          داداش اگه می‌خوایم اینجوری نظر بدیم پس من هم میتونم بگم بازی های بوبی سافت شاهکارن اگه اینو اون در نظر نگیریم. بازی باید با همه خوب و بدی هاش نقد شه سایبر بازی خوبیه خیلی هم خوبه ولی کلی مشکلات داره پس من توصیه میکنم الان زوده در موردش قضاوت شه اما بازم چیزی که این همه سال انتظار شو کشیدیم برآورده نکرد ناامید کننده است

      • آرین گفت:

        آفرین به شما که انقدر گیمر خوبی هستید و تحت تاثیر جریانات دیگران نیستی.

      • Old_Gamers گفت:

        ۲۳ ساعت تجربه کردی بازیو فقط همینو داری بگی ؟ بریم وسط شهر به اسمون نگاه کنیم ؟؟

    • A@Rad گفت:

      ببین خدایی نمیدونم با ۱۵ فریم چجوری بازی میکنی که این بازی هم میگی بهترینه ولی اینقدر دروغ نگو حداقل روی کنسول های نسل ۸ که خیلی بده مخصوصا ایکس باکس وان که داری راه میری یهو میشه ۱۵ فریم

      • 🤘Mohsenj74 گفت:

        برادر من وان اس نه وان معمولی امیدوارم مشکلت با اپدیت حل بشه اگر بازی رو داری و به مشکل خوردی اینو واقعا جدی میگم ببین وان اس یه مقدار قویتر هست فکر کنم چون میتونه بازی ها به فور کی اپسکیل کنه ، ولی دارم اینجا ریش گرو میزارم برا این حرفم 😀 بازی فرا شاهکاره اصلا به این حرفایی که میگن توجه نکن اگر نخریدی صبر کن بزودی اپدیت میده فعلا تو ۴ روز کلا ۶۵ گیگ اپدیت دادن! صبر کن مشکل درست میشه انقدر بی تحمل نباشین

        • A@Rad گفت:

          من به حرف کسی توجه نکردم ویدیوهاش تو یوتوب هست ایکس باکس وان معمولی هم تا ۱۰ افت فریم داره بعدشم تخم مرق شانسی نیست که مال یکی داشته یک نداشته باشه مال همه هست حالا بازم نمیدونم چجوری داری با ۱۵ فریم بازی میکنی
          در ضمن وان اس نمیتونه اپسکیل کنه بازی ها رو فقط میتونی فیلم 4k باهاش ببینی اون سریز اسه عزیزم

    • SiRSiNa گفت:

      بابا بیخیال
      من نه مثل بعضیا میگم فاجعه
      نه مثل شما زیاده روی میکنم ، حالا شاید از خوش شانسیتونه ولی من ۲۰ دقیقه یه استریمو دیدم ۵ ۶ تا باگ خفن دیدم نمیدونم شما چجوری باگ نمی بینی ، یه جا یهو همه دشمنا روشونو کردن به دیوار بی حرکت نشستن (بعد آپدیت ها ، نسخه پیسی)
      دیگه اونقد لطیفه هم نیستنا

  • S..M گفت:

    العان یه سوال آیا سیدی پراجکت با ارزش ترین کمپانی بازی سازی اوروپاست یا با ارزش ترین استدیو

  • Naughty God گفت:

    این استودیو جزو ۵ استودیو برتر من بود
    ولی الان رفته زیر ۱۰ تا از استودیو برتر عمرم 🙁
    حیف شد

  • این بازی دقیقا به سرنوشتی که رقیب بازی قبلیش دچار شد ، مبتلا شدش اگه یادتون نیست سال ۲۰۱۵ بود که witcher فقط ی رقیب داشت Arkham knight ولی چون رو پیسی ترکید این بازی خیلی بهش ظلم شد اما از اون موقع rockstudy شروع به انجام نفرین کرد تا اینکه الان این بازی این ریختی شده من اون سال هم با اینکه خیلی با witcher حال کردم ولی دوست نداشتم اصلا اینقدر جایزه ببره
    خب باو زشته ی بازی بشه پر افتخار ترین بعد توش از پله بیوفتی میمیری یا سر و ته نقشه رو با صرف بیست دیقه بری یا اسبش روچ که نگم و… میگما خودم طرفدار این بازیم اما این چیزا رو هم داره

  • کاش سی دی پروجکت بجای هزینه برای کیانو ریوز و… تیم فنی خودش رو تقویت میکرد، مخصوصاً باید متخصصانی میاورد برای پورت روی کنسول ها.
    عاشق این استودیو هستم بخاطر ابرشاهکار ویچر ۳ ولی منم منم هم یه حدی داره. بجای رویاپردازی که خب با توجه به ساخت ویچر ۳ نمیشه ازش انتقاد کرد، باید یادی هم میکردن از لانچ بد همون بازی که خب بازی تخصصی اون استودیو بود و باید میدونستن که وقتی وارد وادی جدیدی مثل شوتر میشن، اونم با جهانی به این بزرگی، حداقل باید باگ ها رو مدیریت کنن. حیف حیف حیف

  • نتیجه دروغگویی…تازه ۲۵ درصد هم سر تاخیرش افت کرده بود که با افت بعد از انتشارش سر جمع میشه ۴۹ درصد
    Cyberpunk 2077 کاری میکنه که Crackdown 3 شبیه GTA6 باشه

    • اگه اینجوریه نیل دروغ گفته بود میگفت لست یعنی الی و جوئل و آخرش اومد شخصیت اصلی به چرت ترین حالت ممکن کشت /:

      • Naughty God گفت:

        شما به فکر شبیه ساز کول بریت باش که با دماغ خورد زمین
        یا به فکر داستان نصفه نیمه متال گیر فنتوم پین باش

      • Ozhan گفت:

        اسپویل
        .
        .
        .
        .
        نیل دراکمن دروغ نگفت
        کل بازی در مورد جوئل بود و اگ چشماتو بیشتر باز میکردی نمادگرایی های جوئل رو میدیدی که چطور از کرم توی پیله تبدیل به پروانه شد
        اخرین نشونشم اخر بازی بود که الی گیتارش رو گذاشت لب پنجره و تو اون شات انگار جوئل بود که از پنجره رفتن الی رو تماشا میکرد
        کل بازی اینجوری بود و باز امثال شما میاین به هر طریقی میخواین یه چیزی گفته باشین

        • S..M گفت:

          داستان part2 خیلی فلسفی باید درکت بالا باشه تا زیر لایه داستانو درک کنی ولی داستان نسخه اول یه پا فیلم ایرانی بود حتی هرچی به یه جورایی هم نصبت به شخصیتاش تنفر پیدا میکنی هم برات جذابن حس خاصی داره اما خدایی این نسل داستان هیچ بازی مثل گاد اف وار برام نمیشه خدایی از روز معرفی بازی تا العان شبا با قرص خابم میبر خدا سونی بگم چیکارت نکنه العان بخاط بازیاش خاب ندارم فقط فکر میکنم تو زهنم نبرد ثور و کریتوسو تما شا میکنم خدایی دوتا نویسنده االی گیم نیل دراکمن و کوری بارلاگ سونی داره نیاز بهنویسنده نداره لامثب بارلاک داستان گاد چهارو و دو رو طور نوشت که این نسخه هاپلی بشن برا نسخه های خیلی عظیم تر نمونش گاد۳ که کلیتش از گاد ۲ اومد وگرنه ماتو گاد یک دلیل برا سلاخی بقیه خدایان نداشتیم یا گاد چهار انقدر تئوری داره مغزت هنگ میکنه بخونیشون و نیل دراکمنم نیازی به معرفی نداره بهترین شخصیتارو این اوجوبه خلق میکنه نمونش جول که بینظیر بود

      • I_love_game گفت:

        با حرفت موافقم
        “خطر اسپویل”
        موقعی که مرگ جول و بعضی چیزای دیگه از بازی اسپویل شده بود
        نیل دراکمن که خبرش تو همین سایت هم هست ، مصاحبه کرده بود و گفته تمام شایعاتی که هست دروغه و کسی باور نکنه
        اما دروغ بود دیگه

        • Ozhan گفت:

          اسپویل
          .
          .
          .
          .
          داداش میخواستی بگه راست بود؟اونجوری که دیگ همه مطمعنم میشدن
          نگفت دروغ بود گفت به چیزایی که دیدین اطمینان نکنین
          راستم میگفت؛ اسپویلرا از عمد چپتر سانتاباربارا رو نشون ندادن که همه فک کنن ابی اول جوئل رو میکشه و اخرش الی رو…و اینجوری بود که همه شاکی شدن
          اسپویلره کارشو خوب بلد بود

        • GrandWarden گفت:

          هیچ وقت نگفت همش دروغه گفت بخشیش دروغه:
          اسپویل
          .
          .
          .
          .
          .
          برای مثال گفته بودن اخر بازی ابی الی رو میکشه که اینجوری نبود.
          .
          .
          .
          .
          این هیت کردن ها دیگه جواب نمیده آقا جان‌.بازی رسما پرافتخار ترین بازی تاریخ مراسم گیم آواردز شد.

        • lastofus2 گفت:

          گفت دروغه که وقتی من بازی میکنم دلسرد نشم خوب کرد

  • SiRSiNa گفت:

    واقعا سایبر حیف شد ، یه بازی تقریبا بی نقص که مشکلات فنی بهش ضربه زد
    ولی cdpr حقش بود که این بلا سرش بیاد ، بعد اون تاخیرا ، ۵ سال زمان این چه وضعشه
    این حرکت واسه خود یوبی سافتم قفله

  • Kena گفت:

    آخر عاقبت دزدی و دادن جنس ناقص دست مردم
    بدتر هم میشه پی سی پلیر ها چالش برگذار کردن و بازیو دارن uninstall میکنن اوضاع خرابه بقیه هم دارن بازیشون رو پس میدن
    پراجکت جان

  • Amo Hamed گفت:

    این لقمه ای که برداشتند زیادی بزرگ بود تو گلوشون گیر کرد ! دقیقا یاد زمان عرضه واچ داگز ۱ و یوبیسافت میفتم …

    • S..M گفت:

      بیشتر شبیه ac unity برا انتشار الکی عجله کردن باید ۲۰۲۱ بازی رو میدادن اما معرفی زود هنگام بهشون ضربه زد اما بازم بیشتر مشگلات فنی رو نسخه کنسولی من رو pc رو ۶۰ فریم جندجا افت فریم داشتم خیلی ریز اما باگ نه

      • Ilya گفت:

        سی دی عجله نکرد گیمرا عجله داشتن
        https://uupload.ir/files/bkmz_screenshot_20201214_125634.jpg

        • Amo Hamed گفت:

          اصلا توجیه جالبی نبود ! ن تنها قانع کننده نبود بلکه خیلی خنده دار و مسخره هم بود
          وقتی پراجکت چند سالی طرفداراشو هایپ میکنه و قول میده فلان تایم ریلیز شه و چند بار تاخیر هم میخوره مشکل از خودشونه !
          تبلیغاتشون و وعده هاشون خیلی غیر حرفه ای بود ( یکی از اونا تعاملی بودن بازی … )

          توپو تو زمین گیمر ها نندازید :yes:

  • Kena گفت:

    چه فاجعه ای ۲۹ درصد خیلی حرفه گند زدن دیگه باید یه فکری به حال اون انجین و موتور داغون بازیسازیشون بکنن وگرنه بازی بعدیشون هم شکست میخوره البته اگر تا اون موقع وجود داشته باشن که بخوان بازی ای هم بدن 🙂

  • wildhunt گفت:

    خداییش سایبر برای کنسول های نسل ۸ زیادی بزرگه
    اینو دیگه دست هرکسی میدادن نمیتونست روی این نسلی بهینه اش کنه بالاخره باگها رفع میشه و تا موقعی که من میتونم ps5 یا xbox sx بخرم تبدیل میشه به یک بازی بی نقص :inlove:

    امیدوارم که دوباره سهامشون رشد کنه تا یموقع cdp سر بازی بعدیش دست و پاش نلرزه و به همین اندازه سایبر ریسک کنه (بازی بعدیشون احتمالا نسخه بعدی witcher هست که به شدت منتظرشم :inlove: )

    • افرین
      ولی من بعضیا رو درک نمیکنم که بخاطر مشکل فنی نیان این شاهکار رو بازی کنن
      اگه اونطوریه کسی نمیرفت بازی های یوبی رو بازی کنه با اینکه فنشم
      ولی یوبی هیچوقت بازیه بدی نداده
      اگه مشکلتون واسه سایبر مشکل فنی هستش
      صبر کنید اپدیتش بیاد و تمام

  • sm1414 گفت:

    این خبر برای دو روز پیشه الان شده ۴۱ درصد سقوط سهام
    تازه دیروز سونی حالت بازگشت پول رو گذاشته که احتمالا رقم بیشتری هم میشه بعدا
    با اینکه سر این بازی خراب کردن امیدوارم درش تخته نشه بتونن ویچر بعدی رو بسازن.دومین بازی برتر زندگیمه.

  • sm1414 گفت:

    قبلا فکر میکردم این بازی وقتی بیاد استاندارد ها رو عوض میکنه و میبره بالا تر.
    همه ی شرکت ها از سایبر الگو میگیرن
    الان شرکت ها دارن از سایبر الگو میگیرن
    ولی الگویی که بیشتر درس عبرته

  • Reason گفت:

    رو پیسی بعد پچ ۱.۰۴ بازی تقریبا فیکس شده و عالیه، من متوجه نمیشم ینی تو اون استودیو روی کنسولای نسل ۸ تست نشده بود بازی؟؟ خجالت اوره با اون عملکرد انتشار بازی، رو وان اس فریم ریت بازی میانگین ۱۸ه، رو پی اس فور نزدیک ۲۳، چجوری اخه تونستن این کارو کنن واقعا نمیفهمم چی فکر کردن پیش خودشون
    یبارگی واسه نسل نه میدادن بازیو دیگه لزومی نداشت رو نسل ۸ منتشر بشه

  • Cheguevaraa گفت:

    خیلی هم عالی
    تا یادشون بمون دیگه بازیشونو با توجه به سخت افزار pc نسازن

    علنا با این بازیه ضعیفشون به ۸ میلیون پیش خرید کننده بازی توهین کردن :no:
    اون نمره ۹۱ هم با مافیا و لابی بازی گرفته،ولله اونایی که بازیش کردن میدونن راستشو میگم اگر همین cyberpunk رو ea یا capcom میساخت به زحمت ۸۰ میگرفت :no:

  • lastofus2 گفت:

    خوشحالم :laugh: عاقبت دروغگویی و کلاهبرداری همین هستش.همیشه نقد بازی ها قبل از انتشار بازی میاد. الان ۵ روز از انتشار بازی گذاشته هنوز نقد بازی ها روی پلتفرم اصلی یعنی کنسول های نسل ۸ ندادن. چون میدونن اگر بدن متای واقعی بازی زرد میشه 😐 خیلی ها به گیم اسپات بیچاره و اون دختر منتقدش گفتن نمیفهمه چرا به خاطر باگ داده ۷. داداش من داریم خداویکلی روی پی سی بازی میکنم بقیه هم دارن بازی میکنن دارن میگن. اول باگ بوده بعد دست و پا در آورده شده بازی. خداوکیلی کدوم بازی با این همه باگ نمره ۹۰ میگیره غیر از بازی های راک استار و سی دی پروجکت؟ کافیه یک باگ تو بازی های سونی یا یوبی سافت پیدا بشه سریع نمره رو به ۸۰ یا پایین تر میکشن. این چندین باگ هستش که دوباره میگم البته زیاده ولی این چند مورد نمونه هستش و به بازی هم ضربه زده . حالا گیم اسپات معتبره که ۷ داده؟ یا آی جی ان که چشماش رو در برابر این همه باگ بسته بهش ۹ داده؟ ببینید نمیگم بازیش قشنگ نیست قشنگه ولی بازی ۹۰ نیست
    گان پلی معمولی
    هوش مصنوعی ضعیف
    گرافیک روی کنسول های پایه که در اصل بازی برای اون ها معرفی شده داغون
    داستان معمولی
    موسیقی معمولی
    کپی از بقیه بازی ها هر بازی ای هرچی داشته جمع کرده تو خودش آورده خلاقیت و نوآوری ندیدم
    *****************
    اول باگ اورریت شده بوده بعد دست و پا در آورده
    باگ اول که اجسام اینجوری برن تو زمین و .. مهم نیست ولی هست
    https://uupload.ir/files/b4rz_1.jpg
    باگ دوم که از این باگ ها زیاده غیب شدن یا ظاهر شدن اجسام. الان مثلا من شمشیر دستمه غیب شده بعد به دشمن میزدم دمیج هم نمیزد. یعنی این باگ به بازی ضربه زد
    https://uupload.ir/files/rem4_2.jpg
    باگ سوم که خیلی داره به بازی ضربه میزنه و من فروم های خارجی رو خوندم این هستش که یک جایی باید بدون اسلحه بری جلو که از اون مرحله به این ور دیگه نمیتونی لباس هات رو عوض کنی و باگ شده ارور اکشن بلاکد میده کلی رفتم جلو گفتم شاید درست شه هنوز درست نشده. تازه این نسخه پی سی هستش نه کنسول ها
    https://uupload.ir/files/nqex_3.jpg
    حالا به این باگ ها باگ های دیگه مثل غیب شدن و ظاهر شدن ان پی سی ها.مثلا پشت سرم یک ماشین معمولی بود سرم رو پیچوندم اون طرف برگشتم شد کامیون 😐
    یا تا به کسی شلیک میکنی پلیس از غیب ظاهر میشه و میکشتت. اصلا مثل جی تی ای نیست که بیاد پیدات کنه فرار کنی نه. تا کشتی مردی خیلی مسخرس
    لاستیک ماشین و … شلیک میکنی پنچر نمیشن
    به قول دوستمون با سرعت میری از ماشین بیای پایین سریع میاد پایین مثل جی تی ای نیست بخوره زمین
    فیزیک بازی خوب نیست
    انیمیشن ها تو بعضی جاها خیلی ضعیفن
    صندلی پلاستیکی رو با مشت ضربه میزنم به هزار تیکه مساوی تقسیم میشه 😐 آخه از کی صندلی پلاستیکی با مشت تیکه تیکه میشه خداییش
    خلاصه اینکه بازیش اگر روی پی سی در نظر بگیریم. اگر باگ هاش رو برطرف بشه. اگر بهینه نبودنش رفع بشه . با ارفاق میشه ۸۰ ۸۵
    روی کنسول ها هم با توجه به مشکلاتش نمرش ۷۰ هستش نمره واقعی بازی میشه ۷۰
    ولی خب خیلی ها روی این بازی تعصب دارن و دکلشون شده پس من چرت و پرت میگم و با آپدیت حل میشه. اگر قرار هستش با آپدیت حل بشه پس بازی دیزگان و بازی های یوبی سافت و … که به خاطر باگ نمرشون رو کم کردن باید نمره بالا بهشون داده بشه چون اون ها هم آپدیت میدن. تازه همون زمان که دیزگان اومد خودم بازی کردم کل بازی شاید ۲ تا باگ دیدم. ولی این بازی خداوکیلی خیلی باگ داره
    یعنی نمیشه یک مرحله رو بری چندتا باگ نبیینی. یک جایی از بازی بود یارم داشت به دیوار شلیک میکرد. یکی اون ور دیوار بود یعنی پشت در. این چپ راست میرفت به در و دیوار شلیک میکرد :laugh:
    حالا هم که همه دارن بازی رو پس میدن سهامش هم افت کرده یوزر اسکورش روی هر سه پلتفرم پایین هستش. انحصاری هم نیست که مثل لست برن با بالای ۱۰۰ هزار یوزر فیک نمره پایین بدن نمره رو خراب کنن. روی هر سه پلتفرم هستش و روی دوتاش قرمز. روی پی سی به زور زرد
    جمع بندی: بازی قشنگیه ولی با متای واقعی زیر ۸۰

  • Cell گفت:

    ۳ روز گذشته از خبر گذشته
    .
    مورد دیگه ای که موافق نیستم گذاشتن قیمت کنسول های نسل نهمی هست که به نظر من اشتباه هست و یجورایی دارین میگین قیمت همینه در صورتی که اشتباه هست
    گذاشتن قیمت های دلالان کار درستی نیست و جالب اینکه آدرس دلالان رو کامل توضیح دادین
    برداشت من از قیمت گذاری سایت می‌تونه تبلیغات به نفع دلالان باشه حداقل قیمت هم قرار می‌دین حرفی از اسم دلالان نزنید
    سایت مثلا همسایه هم قیمت کنسول رو قرار میده ولی اسمی از دلالان نمیزاره

    قیمت دلاری One s و Series S یکی هست ولی قیمت ریالی تفاوت زیادی داره
    :yes:

  • WamirhosseinM گفت:

    این همه تاخیر بعدش اینه وضعیت اپتیمایز ، فریم که هیچی بعضی اشیاء دیر لود میشن کیفیت بافت ها و سایه ها خیلی میاد پایین پاپ اپ زیاد داره حتی بعضی وقتا توی اشیاء نزدیک، و باگ که خیلی اذیت میکنه ، روی ps4 معمولی نخرید که اصلا ارزش خرید نداره اونایی که والهالا رو نخریدن تا اینو بخرن بهتون پیشنهاد میکنم همون والهالا رو بخرین خییییییلی بهتره و لذت بخش تر

  • venom گفت:

    همه اینا تقصیر اون افرادی که داشتن خودشونو خفه میکردن که چرا تاخیر زدی سی دی هم مجبور شد با این که بازیش هنوز کامل نشده و پر از عیب و ایراده عرضه کنه . سی دی پراجکت باید تا زمان نامعلومی تاخیر میزد . اینطوری با خیال راحت بازیشونو میساختن . :smug:

  • GameWorld گفت:

    نقات مثبت بازی بعد ۲۵ ساعت پلی تایم :

    ۱. مراحل مربوط به داستان اصلی کیفیت و تنوع بالایی داره
    2. گرافیک بازی در بعد بصری و هنری حرف زیادی برای گفتن داره
    3. موسیقی بازی سازگار با محیط و شرایط بازی هستش
    4. صداگذاری ها خوب انجام شده
    5. گیم پلی بازی خوبه اما انقلابی نیست
    6. شخصیت پردازی بازی عالی هست چه جانی سیلورهند و چه شخصیت های دیگه
    اما نقاط منفی تا بدین جا :
    1. بازی شاهکار نیست و در حد هایپی که داشته نبوده
    2. شخصی سازی بازی ساده هستش مثلا قسمت تتو در ابتدای بازی برای کل بدن ۵ مدل هست کلا که خیلی کمه
    در کل متنوع و پیچیده و اونطور که میگفتن خودشون نیست و همچنین اصلا اهمیتی نداره چون اول شخصه
    3. ماموریت های فرعی بازی همشون شباهت به هم داره و اینطوره که باید برید یه مکانی و یه عده رو بکشید همین
    4. هوش مصنوعی خیلی بده
    5. ان پی سی ها افتضاح
    6. فیزیک داغون مخصوصا آب
    7. تخریب پذیری خیلی بد در حدی که وقتی تصادف میکنی یا با ماشین میری تو دیوار هیچی نمیشه به ماشین
    8. شهر نایت سیتی و محیطش و آدماش اصلا واقعی نیست و عمق نداره حس واقع گرایی نمیده بهت و پوچه
    9. بازی اسمش اوپن ورلده اما من چیزی ندیدم و به جز ماموریت اصلی و فرعی چیزی نداره که انجام بدی اگه داره دوستان بگن شاید من اشتباه میکنم
    10. باگ زیاد – بهینه سازی افتضاح – مشکلات فنی
    11. من فکر میکردم این بازی مثه رد دد ۲ یا لست ۲ یا گاد آو وار میتونه شاهکار بشه و تو بعضی زمینه ها انقلابی اونطوری که خودشون نشون میدادن اما متاسفانه اصلا اینطور نیس و چیزه خاصی نداره بازی
    12. و چند مشکل جزئی دیگر
    من تا الان به این بازی از ۱۰۰ میدم ۷۰ و اینو هم بگم اگه کسی هستش که مواردی رو که بنده گفتم قبول نداره بیاد حداقل بگه که من کجاش رو اشتباه میگم یا اصلا از خودم در آوردم ممنون میشم
    #ضد حال
    #واقعیت

  • GERALT گفت:

    درود بر همه گیمر های عزیزم این چیزا مهم نیست حالا من نمیدونم نسخه کنسولی چطوره ولی بنده رو pc با آخرین حد گرافیکی بازی میکنم اینو صادقانه میگم باور کنید بعد ۲۵ سال بازی کردن تا حالا همچین بازی ندیدم بازی خارق العادست از هر لحاظی که فکرشو بکنید اینو بعد ۴۰ ساعت بازی کردن میگم بازی از هر لحاظ یونیکه و هیچ بازی توان رقابت باهاشو نداره در سبک خودش

  • General گفت:

    با خودشون فکر کردن تاخیر میزنیم تا بعد لانچ کنسولای نسل نهم دیگه کسی به پورت داغون نسل هشت توجهی نمیکنه ولی زهی خیال باطل :no:

  • سایبر میتونست به یه بازی بی نقص و شاهکار تبدیل بشه
    ولی مشکلات فنی یقه بازی رو گرفت متاسفانه 😥

  • Mikasa گفت:

    حالا درسته نسبت به وضعیت لانچ اعتراض دارم ولی این اخبار ناراحت کنندست
    امیدوارم وضعیتشون بهتر بشه

  • هعی کاش تاخیر میزد تا این باگ هارو رفع کنه :-((

    @lastofus2 داداش باگ ی چیزه طبیعی همون tlou 2 جهان باز نبود ی عالمه باگ داشت اگه خواسای بگو برات عکس هارو بفرستم /:

    • MAX3D گفت:

      چرا از تلو مایه میزاری؟منم میتونم از هر بازی که بگی برم باگ نشونت بدم این حرفا چیه نه اینکه مثل سایبر بازی باگ و مشکلات فنیش در حدی باشه که صدای گیمرهارو در بیاره و بازی غیرقابل بازی باشه و به تجربه بازی آسیبی بزنه باگ یچیز طبیعیه اما نه در این حد لطفا مقایسه چرت و پرت نکن

    • lastofus2 گفت:

      من خودم بازی کردم کل بازی لست خداوکیلی شاید ۱ یا ۲ باگ دیدم. باگ داریم تا باگ بله همه بازی ها دارن ولی این خدای باگه تازه نسخه پی سی

  • Hossein گفت:

    فرصت خرید
    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • دوستان هیچ غصه نخورین
    فقط تو دلتون بگین بره به درک
    خنک میشین
    خدا کنه تایید بشه
    راکستار ۱۰ برابر از cd محبوب تره
    چون بیش از ۲۰ بازی عالی ساخته اما cd فقط همون ویچر

  • REZA_OX گفت:

    من تنها مشکلی که در این بازی دیدم باگ بود و خیلی هاشون خند دار بود البته کم هم نبودن باگ ها.
    ولی نظر من اینه که همه بازی ها در روز اول باگ دارن و برای این بازیی که این همه جزئیات دار چیز طبیعی و با بروزرسانی مشکل حل میشه ولی کی این بروزرسانی ها بیان خدا میدونه.
    ولی در کل بازی زیبا و سرگرم کنند هستش

  • lastofus2 گفت:

    سهامدارن و متعصبان سی دی پروجکت که این شرکت رو در حد اندازه ناتی داگ و سانتا و راک استار میدونن این خدمت شما مقایسه گرافیکی بازی سایبر پانک روی پی سی ۳۰۰۰ دلاری و کنسول نسل ۸ پلی استیشن ۴
    https://uupload.ir/files/v3pw_2.jpg
    https://uupload.ir/files/sd6o_3.jpg
    https://uupload.ir/files/k58m_4.jpg
    https://uupload.ir/files/xis3_5.jpg
    حالا مقایسه ردد ۲ بازی جهان باز مثل سایبرپانک روی پلی ۴ و پی سی ۳۰۰۰ دلاری
    https://uupload.ir/files/lgc0_ok1.jpg
    https://uupload.ir/files/gjgb_ok2.jpg
    اینجا کاملا مشخصه اشکال از سخت افزار پلی ۴ نیست بلکه اشکال از یک شرکت حقه بازه که یکبار یک بازی ساخته با کلی باگ اورریت شده و جایزه برده. حالا همه فکر میکنن این شرکت باز هم میتونه همچین بازی ای بسازه. در صورتی که اینطور نیست و نمره واقعی سایبرپانک که باید روی پلی ۴ مثل ردد و بقیه بازی های نسل ۸ نقد بشه ۷۵ هستش با این گرافیک و باگ و فریم ۱۵ و رزولوشن ۷۲۰ یا پایین تر

  • ی بیانیه داده سیدی پراجکت رد تو توییتر سایبرپانک هس بخاطر این مشکلات نسخه نسل هشتمی عذرخواهی کرده و گفته طی دو ماه اینده دو تا پچ بزرگ با اپدیتای ریز و درشت میده تا مشکلات برطرف شع و گفته کسایین ک نمیتونن صبر کنن برا اپدیتا اگه دیجیتالی خریدن میتونن ریفاند کنن یا اگه فیزیکی از فروشگاهی خرید کردن میتوننن برن همون فروشگاه و پولشونو پس بگیرن اگرم نتونستن میتونن با سی دی پراجکت در تماس باشن حالا هی نیاین تهمت بزنین بگین سی دی پراجکت فلانه بهمانه همینایی ک الان میگن بازی مفتش گرونه چن ماه دیگه ک ی باگم تو بازی پیدا نشد نیان حالا رنگ عوض کنن

  • Amin گفت:

    یه اطلاعیه جدید هم داده بیرون CDPR
    اونم پوشش بدین

  • Dr.Ali گفت:

    سلام.
    دو سه ساعت بیشتر بازی نکردمش ولی خب اصلا اون انتظاری که داشتم را برآورده نکرد. ولی در مورد باگ خداییش با آپدیت ۱.۰۴ که بازی می کنم مشکل خاصی نمی بینم. در اون حدی که میگن بازی پر از باگه اصلا اینطور نیست. در کل بازی نسبت به گرافیکش سنگینه ولی افت فریم من که ندارم (GTX 980). بازی دل بچسبی برای من که نیست البته فعلا زوده برا اظهار نظر قطعی ولی فعلا نمره من ۷/۵ از ۱۰ هست. جالبه والهالا را بیشتر از ۱۱۰ ساعته بازی کردم ولی هنوزم اشتیاقم به اون بیشتر از اینه.

  • الان فقط امیدوار هستم با اپدیت بتونن مشکلات بازی رو تا حدودی رفع کنن
    و اینکه در اینده دوباره رابطه مشتری و استودیو cdpr مثل قبل از عرضه سایبرپانک بشه

  • والا بخدا با این نظرات سایت دارم فکر میکنم اون حرفم کاملا درست بوده که سایبرپانک دشمن کم نداره
    مخصوصا نظرات اولیه سایت

  • Armin Ezati گفت:

    دوستان من خودم این بازی رو انجام ندادم و میخوام وقتی ps5 خریدم تجربش کنم اما از این یازی تا پای جان حمایت میکنم دلیلشم اینه که سی دی یک ریسک بسیار بزرگ کرد و اومد یک بازی سایبرپانکی ساخت و نیومد دوباره یک ویچر بسازه بلکه اومد ریسک کرد و خوب ریسکشم تا حالا خیلی خوب جواب داده در کل به امید تجربه ی این بازی

  • lastofus2 گفت:

    آقا یک بازی نام ببرید که متاش بالای ۹۰ شده ولی در کنار بهینه نبودن و کلی باگ و بی کیفیت بودن تکسچرهاش و رزولوشن پایین و…. از همه بدتر هوش مصنوعیش داغون باشه Neutral این ویدئو از بازی خودم هستش داغه داغه از تنور در آوردم هوش مصنوعی بازی رو خودتون ببینید قضاوت با شما. تازه این پچ ۱.۰۳ هستش. منتقدهایی که به این بازی کیلویی ۹۰ دادن با با همین پچ بازی کردن یا پایین تر با باگ بیشتر نسخه پی سی قضاوت با شما ۲۲ مگ چیزی هستش حتما دانلود کنید و بگید این بازی اورریت شده یا نه https://s16.picofile.com/file/8417497892/Cyberpunk_2077_C_2020_by_CD_Projekt_RED_2020_12_14_16_38_13.mp4.html

  • Old_Gamers گفت:

    مشکلات این شرکت و ضعفش تو بازیسازی از تو ویچر ۳ هم کاملا مشخص بود . خودم ویچر رو ۴۰ ساعت بازی کردم و اخر سر ولش کردم . بازی بشدت تو فیزیک و حرکت کاراکتر لنگ میزد بازی که فقط داستانسرایی نیست بیسیک بازی باید درست باشه . کنترل بد گرالت احساس عدم وزن موقع پرش و غیره زاویه غلط پرسپکتیو در محیطهای بسته همه نشون میداد که استدیو تازه کار هست و انجین اختصاصی شون هم جالب نیست . از طرفی برای بازی بعدی اونقدر تبلیغ و هایپ براه انداختن و سلبریتی اوردن که ادم به شک میوفتاد از اینهمه تبلیغ . تمرکز بیش از اندازه رو شخصی سازی غیرقابل دیدن در نمای اول شخص و ….. من هیتر هیچ بازی نیستم از خدامه یه بازی خوب بیاد بشینم بازی کنم تم سایبرپانک رو هم دوست دارم خودم هم اماده کرده بودم دیسک بازی رو برای اسلیم بخرم ولی بشدت به عملکرد بازی مشکوک شده بودم چون تبلیغات اینا رو غیر طبیعی میدیدم و بیش از اندازه . کامنتهای قبلیم رو هم ببینید گفته بودم که به این بازی و عملکردش مشکوک هستم . گفته بودم که سیدی پراجکت رو یه شرکت اماتور و تازه کار میدونم که خودش رو خیلی دست بالا گرفته . دوستان دقت کنید تمام غولهای بازیسازی از ژاپن اروپای غربی و امریکا هستن یعنی کشورهایی که اقتصاد قوی تکنولوژی و صنعتشون تو دنیا اوله بازی هم یه صنعته و اروپای شرقی اصلا حرفی نداره بزنه جلوی امریکا ژاپن و اروپای غربی .

سهام سی‌دی پراجکت رد حدود 29 درصد از زمان انتشار Cyberpunk 2077 سقوط کرده است