بازی Cyberpunk 2077 رکورد سریع‌ترین فروش تمام دوران‌ها برای رایانه‌های شخصی را به‌دست آورد | گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 رکورد سریع‌ترین فروش تمام دوران‌ها برای رایانه‌های شخصی را به‌دست آورد | گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 رکورد سریع‌ترین فروش تمام دوران‌ها برای رایانه‌های شخصی را به‌دست آورد | گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 رکورد سریع‌ترین فروش تمام دوران‌ها برای رایانه‌های شخصی را به‌دست آورد | گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 رکورد سریع‌ترین فروش تمام دوران‌ها برای رایانه‌های شخصی را به‌دست آورد | گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 رکورد سریع‌ترین فروش تمام دوران‌ها برای رایانه‌های شخصی را به‌دست آورد | گیمفا

بازی Cyberpunk 2077 رکورد سریع‌ترین فروش تمام دوران‌ها برای رایانه‌های شخصی را به‌دست آورد

شایان کریم زاده
۱۸:۱۵ ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
بازی Cyberpunk 2077 رکورد سریع‌ترین فروش تمام دوران‌ها برای رایانه‌های شخصی را به‌دست آورد | گیمفا

هفته‌ی گذشته شرکت بلیزارد (Blizzard) اعلام کرد که جدیدترین بازی این سری یعنی World of Warcraft Shadowlands، رکورد فروش در زمان عرضه، برای پلتفرم رایانه‌های شخصی را به خودش اختصاص داده است. این موفقیت با فروش ۳٫۷ میلیون واحد در روز، سریعترین فروش برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در تمام دوران‌ها شد و توانست رکوردی را که قبلا توسط بازی Diablo 3 که باز هم مربوط به بلیزارد بود را پشت سر بگذارد. در کمال تعجب هنوز یک هفته از ثبت این رکورد نگذشته بود که دوباره رکورد شکسته شد!

بازی Cyberpunk 2077 محصول استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) تاج این رکورد را از سر بلیزارد برداشت. اگر چه این استودیو هنوز به صورت رسمی این موضوع را بیان نکرده است، اما ارقام فروش دیروز آن‌ها نتیجه را نشان می‌دهد. این شرکت لهستانی اعلام کرد که این بازی به لطف تعداد زیادی پیش خرید، قبلاً ۸ میلیون نسخه فروخته است و ۵۹ درصد از این فروش از طریق رایانه‌های شخصی انجام شده است. این معادل ۴٫۷۲ میلیون واحد فروخته شده در روز انتشار است که بیش از یک میلیون واحد بیشتر از آنچه Shadowlands در زمان عرضه توانست به ثبت برساند. این موضوع مهم را به خاطر داشته باشید که این فقط حساب پیش خریدهای بازی Cyberpunk 2077 است و  آمار فروش با مجموع تعداد کل فروش‌های بازی در روز اول حتی بیشتر خواهد بود. این بازی هم اکنون برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس است. نسخه‌ی نسل نهمی این بازی نیز مدتی بعد در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. در صورتی که تریلر روز انتشار بازی را مشاهده نکردید می‌توانید آن را از اینجا مشاهده نمایید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Cyberpunk 2077 رکورد سریع‌ترین فروش تمام دوران‌ها برای رایانه‌های شخصی را به‌دست آورد | گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 رکورد سریع‌ترین فروش تمام دوران‌ها برای رایانه‌های شخصی را به‌دست آورد | گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 رکورد سریع‌ترین فروش تمام دوران‌ها برای رایانه‌های شخصی را به‌دست آورد | گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 رکورد سریع‌ترین فروش تمام دوران‌ها برای رایانه‌های شخصی را به‌دست آورد | گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 رکورد سریع‌ترین فروش تمام دوران‌ها برای رایانه‌های شخصی را به‌دست آورد | گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 رکورد سریع‌ترین فروش تمام دوران‌ها برای رایانه‌های شخصی را به‌دست آورد | گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 رکورد سریع‌ترین فروش تمام دوران‌ها برای رایانه‌های شخصی را به‌دست آورد | گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 رکورد سریع‌ترین فروش تمام دوران‌ها برای رایانه‌های شخصی را به‌دست آورد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    سایبر پانک تو دهنی بزرگ گیمرا به منتقد ها و سایت متا بود :yes:

    • ...Eternal... گفت:

      بیشتر تو دهنی به بعضی کاربرا تو همین گیمفا بود :-))

    • Armin Ezati گفت:

      اره محسن جان سایبرپانک با فروشش تو دهنی بزرگی به هیترهای سی دی زد تازه این هنوز اولشه و هنوز رکورد های زیادی مونده تا این بازی ردشون کنه

    • PCMR گفت:

      یادی کنیم از cell عزیز که میگفت فروش بازی ها(خصوصا بازی های داستانی)روی پی سی کمه و سازنده ها از این که بازی شون رو روی پی سی میدن ضرر میکنن:)
      بماند این بازی اصلا قفل نداره و راحت میشه بازیش کرد :rotfl:
      نتیجه احترام به مخاطب میشه این :inlove:

    • اقا محسن فک کن مثلا سایبر مثل ویچر سه گانه داشته باشه و هر نسخه از قبلی بهتر باشه مثلا اول متای ۹۱ دومی ۹۵ سومی ۹۸ :inlove:

    • Ozhan گفت:

      نمیدونم محسن جان چرا منتقد هارو مقصر میدونی ولی بجز اون خانومی که تو گیم اسپاته و شیش میزنه بقیه منتقدا واقعا منصف بودن و متای ۹۰ هم گویای کیفیت بالای بازی هست
      منکه اگ متاش ۶۰ هم میشد بازم عاشق سایبرم چون با ژانر سایبرپانک خیلی حال میکنم

      • ببین اوژان جان
        اصلا بحث این که اون خانم محترم چه نمره ای داده مطرح نیست
        بحث اینه که کارش رو به عنوان منتقد درست انجام نداده
        توی بازی ای که المان های آر پی جی حرف اول و آخر رو می زنه می گه من نه کرفت کردم نه منو های بازی رو دیدم!
        این یعنی این که من آنچارتد رو تجربه کنم ولی کاتسین های سینمایش رو بزنم جلو…. یا مثلا از دیوار ها بالا نرم!
        این خانم وظیفه اش اینه که یک عنوان رو تا انتها تجربه کنه و بعد نظر بده
        ولی این کارو نکرده!
        گفته خب از این عنوان چون نقش آفرینیه خوشم نمی آد می دم هفت
        این تازه گیم اسپاته که خیر سرش یکی از معتبر ترین سایت هاست!
        (البته خیلی وقته برای من بی اعتباره ولی به هر حال)

        • lastofus2 گفت:

          داداش خیلی تعصب داری. اینجوری که میگی نیست. بازی باگ زیاد داره و اینکه هوش مصنوعی بازی ضعیف هستش. هنوز خودم داخل شهر نرفتم و لی این هایی که بازی کردن رو میخونم میگن تیراندازی کنی مردم هیچ عکس العملی ندارن مثل بز کار خودشون رو میکنن. یا تجربه خودم دشمن مثل گاو وایمیسه بزنمش. خلاصه گیم اسپات نمرش درست بوده حالا شما تعصب داری دوست داری از دکل این بازی بری بالا یک بحثه دیگس. نمره واقعی بازی در بهترین حالت ۸۵ هستش اگر بهش خیلی ارفاق کنیم نه بیشتر

      • 🤘Mohsenj74 گفت:

        البته شما درست میگی اوژان عزیز من باید میگفتم بعضی از منتقد ها :yes: من فقط خیلی خوشحالم از این آمار فروش که این جوی که علیه بازی پیش اومده بود و نظر تعدادی از منتقدین هیچ تاثیری در تصمیم گیمرا نداشت ،،،،، برام نکته حائز اهمیتی بود .

    • اسپم…. دوستان سایبرپانک گند زده اونم چه گندی!!! بازی اصلا روی ps4 و xbox قابل بازی کردن نیست!! اینو هم خودم تجربه کردم هم یوزر اسکور بازی اینو میگه!! افت فریم حتی تا ۱۵!! گرافیک گاهی اوقات به ۷۲۰ و حتی کم تر هم میرسه. واقعا برای Cdpr متاسفم که فقط خودشو با این بازی خراب کرد! خب اگه نمیتونی برا پلی۴ منتشر کنی نکن! دو تا نقد از دو سایت معتبر برای نسخه های پلی۴ و اکس باکس اومده با نمرات افتضاح ۶۸ و ۳۵!!!!!!!!! خب پس منتظر نمره ی فاجعه ی بازی روی کنسول های نسل هشتمی باشید. من هیچوقت درباره ی این بازی بد نگفته بودم ولی دیگه واقعا گند زده. میتونید برید نظرات منتقدا و گیمرا رو در متاکریتیک بخونید تا بهتون ثابت شه. حتی نسخه pc هم یوزر ۵۶ رو گرفته. ولی فرقش با لست ۲ اینه که گیمرا با دلایل منطقی نمره ی کمی دادن. به هر حال مشکلات سایبرپانک انقدر بزرگن که با اپدیت ۱۰۰ گیگی هم حل نمیشن. از یه طرف بعضیا به داستان بازی هم ایراد گرفتن! که حالا نمیدونم من تمومش نکردم هنوز. مدت زمان گیمپلی هم که بین ۱۵ تا ۲۰ ساعته که بعد از ۸ سال ساختن یه بازی کمه! اونم سازنده ی ویچر۳ با حداقل ۵۳ ساعت گیمپلی. اشتباه بزرگی که cd کرد از یاد گیمرا نمیره. متاسفانه افتضاح بزرگی به بار اورد. امیدوارم با اپدیت ها حل بشه. فقط امیدوارم!! (دوستان حرف من مربوط به نسخه ps4 و xbox هست)

  • majid گفت:

    این همه هایپ اسم سی دی پراجکت کیانوریوز به نظر من حداقل باید رکورد جی تی ای رو بزنه

  • چه میکنه این سایبر :inlove:

    ..

    کاشکی با آپدیت بازی به دست منتقدا میداد تا نمره اش نشه ۹۰ /:

    دوست عزیز lastofus2 ی بار به خاطر من یا دوست گل گیمفا برو سایبر بازی کن پشیمون نمیشی شاید ازش خوشت بیاد :inlove:

    به امید موفقیت سیدی پراجکت کم کم داره به رده های بالایی میرسه :inlove: :inlove:

    • T800 گفت:

      lastofus2 منظورت علی پاوره؟
      اون که اینقدر تعصب داره که فقط لست بازی میکنه حتی بقیه انحصاری های سونی رو هم بازی نمیکنه بعد توقع داری سایبر بازی کنه :rotfl:

    • ...Eternal... گفت:

      اونی که گفتی کلا با بازی های مولتی پلتفرم مشکل داره به رد دد ۲ میگفت اورریتد به hades میگه اورریتد به سایبر میگه اورریتد به ویچرم میگفت اورریتد کلا بذار برات خلاصش کنم هر چی که انحصاری سونی نباشه از نظرش اورریت به حساب میاد

    • lastofus2 گفت:

      سلام جیگر خوبی یکمی بازی کردم یک نقد کوچیک هم چند پست قبلی نوشتم بخون
      @Mariolink
      تهمت نزن من بازی فار کرای ۵ رو بیشتر از گوست آف توشیما و دیزگان و … دوست دارم
      یا بازی گیرز ۱ ۲ رو برخلاف این دوتا بالایی و … شاهکار میدونم و اوری ۱ که دیگه انحصاری نیست

      • ...Eternal... گفت:

        به قول معروف چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است!؟ 😉 سوابقت برا همه مثل روز روشنه اونقدری که تو مخصوصا به بازی های تریپلa مولتی پلتفرم توهین کردی کمتر کسی کرده، هر چند بازی های ایندی هم از کنایه ها و نیش کلامت در امان نموندن نمونش hades که چند بار با قاطعیت گفتی اورریته :-))
        تو سبک روگ لایک دیگه همه میدونن که hades چه شاهکاریه ولی تو اونم هیت میکنی و اصرار داری که هر بازی ای رو با لست مقایسه کنی در حالی که هیچ ربطی به هم دیگه ندارن :-))
        اگر منم مثل تو راهو بیراه به گاد و لست و بلادبورن و هورایزون و پرسونا و… توهین میکردم خود تو میومدی بهم میگفتی تو از هر بازی ای که انحصاری سونی باشه بدت میاد، ولی واقعیت اینه من خودمو به خاطر حرف چهار تا فن بوی مثل تو مجبور نمیکنم تا از یه بازی به خاطر اونا متنفر باشم، من روی پلی استیشن عاشق گاد آو وارم دیوونه پرسونام ولی دلیلی نمیببینم برای حرف چند تا فن بوی خودمو محدود به کلمه انحصاری کنم هر چیزی که ارزشش رو داشته باشه و خوشم بیاد بازی میکنم هیچوقتم به فن های یک بازی توهین نمیکنم تو یه دونه کامنت از من پیدا نمیکنی که یه بازی رو هیت کرده باشم شاید یه سری بازیا باشن که به سلیقه من نخورن ولی هیچوقت به طرفداراش توهین نمیکنم مثل متال گیر که قطعا یه شاهکاره ولی من ازش لذتی نمیبرم سلیقه من اینه ولی هیچ موقع تو پستی از متال گیر نیومدم کامنت بذارم که مثلا متال گیر اورریته، من حق این رو ندارم که به خاطر نظر خودم و سلیقه خودم به نظر دیگران و سلیقه اونا توهین کنم، اگرم زمانی کسی یه بازی مورد علاقه ام رو بکوبه مستقیما به شخص خودش حرفمو میزنم و برای اینکه مثلا تلافی کرده باشم، به بازی ای توهین نمیکنم که میدونم کلی آدم باهاش خاطره دارن یا دوستش دارن، حالا تو به من بگو کسی که به رد دد، سایبر، ویچر، hades، doom و کلی بازی دیگه که همشونم مولتی پلتفرمن توهین میکنه و فکت چرند از خودش صادر میکنه چی میشه گفت؟؟

  • فعلا به جز pc رو بقیه ی پلتفرم ها ارزش نداره که بخرید.

  • GrandWarden گفت:

    امروز توی ساب ردیت بازی می چرخیدم و حداقل فعلا انگار بسیاری از طرفداران‌ انتظاراتشون برآورده نشده.بزرگترین مشکل اینه که عملکرد بازی روی کنسول های پایه نسل هشتم به قدری ضعیفه که بهش unplayable هم داره نسبت داده میشه.npc ها هم خیلی ها میگن روح ندارن.کلا اینجوری که من دیدم انگار تا الان ناامید کننده بوده.بی صبرانه منتظر بررسی گیمفا خودمون هستم و امیدوارم اگر قراره روی رایانه های شخصی نقد بشه بازی،به عملکرد بازی روی کنسول ها هم پرداخته بشه.حتی دیدم که روی ps5 و سریز اکس که البته از طریق بکواردز اجرا شده هم شاهد کرش های پی در پی هستیم.

    • من دارم روی ps5 بازی میکنم و گفتم بیش از ۱۱ ساعت پلی دادم. شاهکاره و هیچ مشکلی نداره. هوش مصنوعی npc های به قدری بالاست هیچوقت شبیهش رو ندیدین

    • T800 گفت:

      مشکل کنسول های نسل ۸ که فکر نکنم حل شه چون دارن به زور یه بازی نسل ۹ رو تو این کنسولا جا میکنن
      اون مشکل npc ها هم چرته چون اگه همچین مشکلی داشت متاش ۹۰ نمیشد
      بقیه مشکلاتشم با یه آپدیت حل میشه

    • الکی منفی ندین
      بازی واقعا داغونه فعلا
      اولین نقد رو ps4 منتشر شده بهش ۳۵ دادن

    • 🤘Mohsenj74 گفت:

      داداش البته واقعا نمیخوام دفاع الکی بکنم ولی من را وان اس ۳ ساعت بازی کردم حتی یک باگ ندیدم البته ۵۰ گیگ اپدیت کردم درسته مثل تریلرا نیست رو کنسولای پایه ولی قشنگ محو و جذب بازی شدم البته قطعا در اینده نزدیک اپدیت میدن برای روانتر شدن بازی . اینو واقعا به دور از هر فن بازی میگم ، نمیدونم این تصاویر و نقد ها چطوریه واقعا یا میخوان بازی رو بکوبن یا اپدیت ۵۰ گیگی رو نکردن چیز دیگه ایی به ذهنم نمیرسه

    • alireza0fa گفت:

      For a game from Polish developer it’s actually pretty unpolished

      Reddit

      درسته. حتی تو خود ساب‌ردیت سایبرم از نسخه کنسولی ایراد میگیرن. میگن ایکاش بیشتر تاخیر می‌خورد. یا اصلن منتشر نمیشد. جزو شرکت های درجه یکه ولی نسخه کنسولی اصلن قابل بازی نیست فعلن. میم های جالبی هم در جریانه. امیدوارم درستش کنن سریع

    • دقیقا هوش مصنوعی تراکم جمعیتی و npc ها از نقاط ضعف بازی به خصوص روی کنسول ها هستند.
      همچنین گاهی اوقات خیلی محیط بیش از حد لخت و عریان عه

    • ولی متاسفانه ویدیوهایی که تو یوتیوب آپلود می شن و هر کدوم بیشتر از یه ساعت هستن چیز دیگه ای می گه راجب کرش کردن یا نکردن روی کنسول های نسل بعدی.
      روح ندارن؟
      متوجه نشدم متاسفانه بیشتر توضیح بدید لفظ “روح ندارن” یعنی چی؟

      • مهدیار گفت:

        چهره ای که مردم دارن رو وقتی میبینی
        یاد چهره بازی های مستقل شبیه ساز میوفتی
        یه چهره واقعا نسل هفتی ، با یه هوش مصنوعی واقعا عجیببب و غریبب
        یعنی انقدر مجبور شدن سر کنسول های پایه کیفیت رو پایین بیارن تا بکشه؟؟
        واقعا نشون میده چه قدر بازی قوی ساختن که نتونستن یه چیز با کیفیت برای پایه ارائه بدن
        انمیشین مردم هم خیلی عجیب و ساده هست ، واقعا عجیبه که اینطوری شده
        فکرشو میکردم که ضعیف تر باشه ولی نه تا این حد
        فعلا که رو کامپیوتر ترکونده 🙂
        .
        به خدا قسم یاد یونیتی افتادم دوباره
        دقیقا سر یونتی هم همین مسئله پیش اومد
        اومده بود یوبیسفات کلی هوش مصنوعی خفن مردم تو بازی گذاشته بود
        بعد یه مدت فهمییدن سی پی یو های کنسول ها انقدر پردازش رو نمیتونن تحمل کنن
        واقعا همین مسئله سر این بازی افتاده
        انقدر هوش مصنوعی هایی که درست کردن خفن هستن و زیاد هستن
        برای همین کنسول های نسل قبل نمیتونن اونقدر رو پردازش کنن و مجبور شدن هوش هارو ضعیف کنن
        من خودم پیشبینی میکنم یه بهینه سازی کوچیک داشته باشیم در آینده که بازی رو حداقل بشه انجام داد
        ولی اصلا اصلا اصلا نمیتونن بازی رو مثل نسخه های این نسل کنن

        • آها حالا متوجه شدم قضیه چیه
          یه لحظه به خودم گفتم یا خدا مگه اینا با NPC چی کار می کنن که به نتیجه رسیدن روح نداره 😐
          در کل راجب عملکرد سایبرپانک روی کنسول ها دو تا فرضیه توی ذهن من هست
          ۱- سی دی پراجکت نتونسته درست بهینه کنه
          ۲- این عنوان اونقدر خفنه که کنسول بیچاره نمی تونه بکشه.
          اولی محتمل تره. چون کنسول های پایه سابقه اجرای عناوینی مثل رد دد یا لست آف آس (PS البته) داشتن.
          البته لست آف آس بخاطر طراحی محیط و رد دد هم به همین دلیل قضیه شون خیلی فرق می کنه..
          امیدوارم سی دی پراجکت بتونه با یکی دو تا پچ مشکلو حل کنه
          گفتی یونیتی…. داغ دلم تازه شد….

          • مهدیار گفت:

            به نظر خودم بازی اونقدر عجیب و بزرگ هست که کنسول ها نمیکشن
            به قول خودت نمیشه این بازی رو با رد دد و لست مقایسه کرد
            چون فشردگی که تو شهر های این بازی میبینم واقعا تو هیچچچچچ بازی نیست رسما
            تعداد هوش های مصنوعی اگر اشتباه نکنم گفته بودن بیشتر از ۲۰۰۰ تا هست
            یعنی ۲۰۰۰ تا هوش متفاوت از هم
            این قضیه قشنگ سی پی یو رو سوراخخ میکنه 😀
            .
            بزرگ ترین مشکل کنسول های پایه هم مشکل سی پی یو هست
            برای همین شرکت ها نسل پیش میومدن عموم سنگینی رو تن کارت گرافیک مینداختن و از سی پی یو زیاد کار نمیکشیدن
            ولی این بازی واقعا به پردازش سی پی یو نیاز داره تا اونی که سازنده ها میخوان باشه
            در نتیجه سی پی یو کنسول های پایه نمیکشن بازی رو
            پس هر چقدر هم که میخوان پچ بدن بازی درست نمیشه
            تنها شاید شایددددد بتونن مشکل دیر لود شدن و گرافیکی رو یه ذرههه بهتر کنن
            کلا با این بازی رسماا به مردم دارن میگن با کنسول های قدیمی خداحافظی کنید
            به نظرم از یه جهت اتشار بازی تو این زمان به نفع شرکت های سازنده کنسول شد
            چون مردم مجبوووورنن برن کنسول بخرن فقط فقط برای انجام دادن این بازی 🙂
            البته خب کسایی که کامپیوتر دارن و رده بالا هست که دیگه به فکر کنسول جدید زیاد نمیفوتن به نظرم ، مگر انحصاری بخوان

        • GrandWarden گفت:

          چقدر ریپلای و چقدر منفی! باور کنید من هیتر نیستم و خودم موفقیت بازی رو تبریک گفتم ولی خب حقیقت که این حرف ها رو نداره! ویدئو دیجیتال فاندری رو ببینید شما. فریم بازی روی ps4 معمولی تا ۱۵ فریم هم پایین میاد و رزولوشن هم حوالی ۹۰۰p میگرده اگه درست خاطرم باشه.چیز هاییم که گفتم نقل قول ها از ساب ردیت بازی بود‌.

          • 🤘Mohsenj74 گفت:

            شما عزیزی داداش :rose: ….. من کامنتم صرفا تجربه خودم بود رو کنسول پایه به دیجیتال فاندری و هیچ سایتی کار ندارم اگر به مشکلی میخوردم حتما میگفتم ولی اگر خودمو چشم نکنم فعلا خیلی روان و بی باگ دارم بازی میکنم رو ایکس باکس وان اس

          • مهدیار گفت:

            کسی که از چیزی نفرت داشته باشه ، براش سند و ویدیو معنی نداره
            اون کار خودشو میکنه
            من داشتم یه ویدیو در مورد نرخ فریم میدیدم ، عموما تو شهر از ۲۴ تا ۲۷ بود
            خیلی خیلی کم پیش میومد بره رو ۳۰ 😐
            .
            گفتن رزولوشون حتا پایین تر از ۷۲۰ هم میره 😐 ، ۹۰۰ که خوبه
            شما هر چقدر هم که حقیقت و واقعیت رو بگی ، باز یه سری آدم پیدا میشن که مخالفت کنن
            این یه مسئله عادی هست ، بعضی جاها کمتر و بعضی جاها بیشتره 🙂

  • دلم سوخت برای wow :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    فروشش رو پیسی خفن بوده
    فروشش نه پیش فروشش
    همین الان رفته تو فاز سود دهی
    فکر کن سال دیگه چی میشه 😀

    • متای نسخه ی PS4 سایبر تا الان
      ۳۵ :rotfl: :rotfl: :rotfl:
      Wtf؟؟؟
      لعنت بهت اخه ۳۵؟؟؟
      همین پیمان خودمون نمره بده حداقل شیش رو میده دیگه
      اخه ۳/۵؟؟؟

      • فعلا یک نقد منتشر شده و همون یک نقد نمره کلی بازی بوده باید منتظر موند قطعا از نظر محتوا بازی تفاوتی نداره و با به‌روزرسانی های متعدد مشکلات نسخه کنسول های نسل هشتمش هم برطرف میشه ولی خب با وجود تاخیرهاش انتظار میرفت این قبیل مشکلات وجود نداشتند اما چیزی از ارزش های بازی بازی کم نمیکنه. واقعا بازی فوق العاده ای از آب در اومده از دیروز دارم روی پی سی تجربه اش می کنم.

        • Mikasa گفت:

          “چیزی از ارزش های بازی کم نمیکنه”

          اگه ناشر بجای سی دی پراجکت ، یوبیسافت یا ea بود و باهمین‌وضع لانچ میشد همین حرفو میزدین؟

          • آره قطعا اتفاقا من خودم به شدت به این موضوع که نمرات اسسین کرید والحالا به خاطر باگ کم شده شاکی بودم. این نوع برخورد یکی از بی انصافانه ترین برخوردها در صنعت گیمه. بماند در گذشته هم بارها عناوین زیادی بودن که این وضعیت رو داشتن.مشکلات باگ و نرم افزاری بازی ها قابل رفع هستند ولی مشکلات داستان ضعیف شخصیت پردازی کم عمق و طراحی لول بد با هزاران به روزرسانی هم درست نمیشه.معیار سنجش هر بازی باید بیشتر روی این عناصر باشه تا یک سری عناصر موقت و قابل رفع.

            • Mikasa گفت:

              خوبه پس دولوپر ها باید بدونن نیازی به بهینه سازی و رفع باگ ندارن و بازیو تو همون فاز آلفا ارائه بدن بعضی از گیمرا راضین تهش با ماد درستش میکنن دیگه کی نیاز به بازی ترتمیز داره
              D:
              خب با افتضاح ریلیز شدن بازی مشکل ندارین
              با دروغگویی CEO سی دی پراجکت هم مشکل ندارین؟
              Cyberpunk 2077 runs “surprisingly well” on current-gen consoles according to CD Projekt’s CEO

              منبع گیمزرادار که نمیتونم لینک بفرستم همینو سرچ کنین
              تو روز روشن اومده دروغ گفته اینو چطور توجیهش میکنین ؟ این false advertisement نیست؟ ( الان یکی میاد میگه لستم ازین کارا کرد. لست غلط کرد تبلیغات دروغین کرد ولی یه اشتباه بزرگ توجیه اشتباه بقیه نیست)
              البته باید بگم : اینو قبول دارم ایراد بنیادی یک گیم باید مشکل بزرگتری تلقی بشه و ضریب بیشتری حین نمره کم کردن داشته باشه

              • reza_tport گفت:

                دقیقا
                باورت نمیشه از بتسدا بپرس
                فال اوت ۴ با اون همه باگی که داره ۳ تا ۲۰۰ ساعت بازیش کردم (صفر تا صد) از صد تا بازی بدون باگ بهتر بود
                “Normal people … believe that if it ain’t broke, don’t fix it. Engineers believe that if it ain’t broke, it doesn’t have enough features yet.”

                – Scott Adams

          • یادت نیست من چقدر از اساسین دفاع کردم؟
            تو هر پستی من با همه دعوا میکردم

          • reza_tport گفت:

            نه ما به کسی که به گیمرا احترام میزاره توهین نمیکنیم و گیر نمیدیم و اگه مشکلی باشه درک میکنیم این بازی تریلرش ۸ سال پیش منتشر شد ولی استدیو تا ۲۰۱۵ ۲۰۱۶ درگیر ویتچر ۳ و دی ال سی هاش و رفع باگ هاش بود الانم که تو این وضعیت کرونا و قرنطینه بازیشونو منتشر کردن باز جای تشکر داره
            یوبی و ea کم شیر دوشی نکردن از گیمرا (میخوای توضیح هم میدم) راکستارم که میخواد جی تی ای ۵ رو برای کنسول های این نسل بده ! (حالا توهینش به پی سی بازا رو در نظر نمیگیریم)

      • hossein65999 گفت:

        فراموش نکنیم که پلیرهای wow هر ۳ ماه پول یک سابرپانک کامل(ماهی ۲۰ دلار) رو پرداخت میکنن
        فروش امثال سایبرپانک بعد از مدتی بسیار پایین میاد ولی ماهی ۲۰ دلار wow تقریبا همیشه هست

  • میگن این بازی قراره با متای ۳۵ گوتی بشه؟؟؟درست میگن؟؟؟
    https://mobile.twitter.com/MichaelDoesLife/status/1336731660524679169
    https://mobile.twitter.com/MichaelDoesLife/status/1337263603599220743
    https://mobile.twitter.com/MichaelDoesLife/status/1336735235317370883

    • فقط به این خاطر نقدای کنسولی رو بسته بودن چون بدجوری گند زده بودن!
      رو ۳۰۹۰ درست حسابی اجرا نمیشه حالا ملت خوشحالن که رو High End ترین PC به زور اجرا میشه!
      این میخواد گوتی ۲۰۲۱ بشه؟ دوبار :rotfl:
      اونقدر آویزون سایبر شدن که کچل شدیم حالا بشینین متای کنسولا رو ببینین!

    • ما کاری با متا نداریم مهم لذت شخصه :/

      تو برو خوشی هاتو تو سایت متا ها بکن ما میرم تو نایت سیتی خوش باشیم :/

    • alireza0fa گفت:

      اگه یوبیسافت این بازیو میداد بیرون همه میزدن تو سرش. ولی چون پراجکت رده میگن صبر کنید درست میشه… دابل استندارد رفتار کردن ناشی از تعصبه.

    • Reason گفت:

      حال ادمو بهم میزنی نفرت ازت میباره، همش متنفری همش نفرت پراکنی میکنی، کلا تو کامنتات نگرش و انرژی منفی موج میزنه
      سایبرو دارم بازی میکنم یه شاهکار به تمام معناست هیچ بازی تا به حال نزدیک به این سطح از جزییات رو هم ارائه نداده، بازی مشکل داره و هدفش پلتفرمای نسل ۹ هستن و پورتش روی نسل ۸ اشتباه محض بود، تقریبا روی نسل ۸ غیر قابل بازیه، ولی دلیل نمیشه بازیو بکوبی این بازی علی رغم مشکلاتش یه شاهکار به تمام معناست
      من دیروز در مورد گرافیم بازی گفتم معمولیه حرفمو پس میگیرم اصن سطح جزییات دیوانه وار بالاست

      • LOL
        این بازی هدفش پلتفرم های نسل ۹ هست ولی هنوز نسخه نسل ۹ بازی نیومده=)))))))))))))))
        میشه این سطح از جزئیات دیوانه کننده رو یکم توضیح بدی؟؟؟؟نکنه از RDR2 و TLOU 2 هم بالاتره؟؟؟؟
        این بازی ۸ سال(یکسال قبل از عرضه کنسول های نسل ۸) در دست ساخت بوده و تمام‌ مارکتینگ بازی هم واسه نسل ۸ انجام شده،اونوقت گیمری که ۶۰ دلار پول داده نمیتونه اصلا از بازی لذت ببره
        ما روی کنسول PS4 یک غول گرافیکی مثل Ghost of tsushima و RDR2 که اپن ورلد هم هستن جدا از TLOU2 داشتیم که به خوبی اجرا میشدن
        بی عرضگی سدی پراجکت هیچ جای توجیهی نداره
        البته این سایت متاسفانه برخلاف بقیه جاها پر از فنبوی سی دی پراجکت و ویچر هست
        اگر همین بازی رو هر شرکت دیگه ای ساخته بود الآن خودت داشتی بازی رو میکوبیدی
        ولی چون ابر مشتری مدار ترین استودیوی دنیا که نیو گیم پلاس رو تو قالب دی ال سی رایگان داده،ساخته داری ازش دفاع میکنی

        • جزعیات
          نمیدونم میفهمی چیه یا نه
          ج ز ع ی ا ت
          یعنی اگه یه چیزی در حد لست دو باشه
          بازی حتی برای نسل نه هم زیاده!
          چون اپن وورلده و ارپیجی
          تعداد کدهای زده شده برای یه بازی ارپیجی حداقل سه یا چهار برابر یه بازی خطیه

        • Reason گفت:

          شاید برات قابل درک نباشه ولی از rdr2 و last 2 خیلی بالاتره، تنها بازی که باهاش قابل قیاسه دیمن سولزه چون نسل نهمیه چرا متوجه نمیشی؟=)))
          بازی نسل نهمیه کاملا و قیاسش با بازیای نسل ۸ اشتباهه، تو که اصن بازی نکردی سایبرو چرا میای نظر میدی نمیفهمم
          بازی یه فاجعه‌ی بهینه سازیه ولی با این وجود بهترین بازی از لحاظ بصری و جزییات تا به امروزه، من اصلا فن بوی سیدی پراجکت نیستم من فن بوی سانتا و میازاکیم شدید، ولی ادم باید حقیقتو ببینه من مث امثال شما متعصب نیستم نظرمم استدلال خودمه به حرف چارتا یوتوبر نگاه نمیکنم مث طوطی بیام همه جا جار بزنم که بفهمونم به بقیه که اره من بلدم برم یوتوب

      • A@Rad گفت:

        کجا جزئیات بازی بالاست تفنگ بگیری سمت مردم تو شهر عین خیالشون هم نیست انگار بی روحن اصلا اون جزیئاتی که میگفتن نیست فقط وعده

    • Rezaxcom گفت:

      داداش یعنی هر بازی رو پلی متاش بد بشه حتمی بازیه بدیه و حتمی باید رو پلی عالی باشه تا گوتی بشه؟ چی میگی ناموسا بعضی وقتا درکت نمیکنم . مثلا تو تو دوران هیلو بودی میگفتی من نمیفهمم بازی برای پلی نیومده ولی گوتی شده اصن قبول ندارم :laugh: :laugh: :laugh:

  • vergil2max گفت:

    این اعتماد و احترام و ارزشی که سی‌دی پراجکت رد واسه pc گیمر قائل واقعا لایق همچین فروشی

  • Ahmad_bk گفت:

    ناز شصتت…
    احتمالا خیلیاتون که نه ولی بعضیاتون یا شاید همون خیلیاتون دارین بازیش میکنین… 🙁 🙁 :-((

  • eh_sony گفت:

    جناب شایان کریم زاده عزیز و گرامی ممنون بابت مطلب

    بابت این بازی باید بگم بهترین بازی تاریخ هست. باگ هارو فراموش کنید. اگه باگ نداشت متاش ۹۹ میشد. ای کاش انحصاری سونی میشد. اگه ۳ هفته زودتر عرضه میشد لست آف آس دو جلوش هیچی نبود باور کنید. با همین باگااش هر شرکتی رو شکست میداد.پراجکت رد از محبوب ترین کمپانی تاریخ. فراموش نکنید که ویچر ۳ چه هیولایی بود. بیشترین جوایز رو درو کرد و لست آف آس یک رو کشید پایین
    این کمپانی به مشتریهاش احترام می ذاره مثل ناتی داگ کارگردانش نمیگهه فن های بازی برامون مهم نیستن. ( اینو خودش گفت). یا مثلا مثل یوبیسافت نمیخواد جیب کاربر رو خالی کنه. خیلی فرق دارن واقعا
    سازندگانش یه بازی جهان باز دادن که یک دهه روش کار کردن بعدش یه موقع با چهار تا باگ نمیشه ارزش بازی رو کم کرد. مثل بایوور نیست که مس افکت رو به فنا داد.
    این کمپانی مثل کمپانی های انحصاری زن سونی و مایکروسافت میباشد از بهترین هاست شاید بعد از راک استار بهترین باشه اصلا و خیلی خیلی جلوتر از ناتی داگه
    با اینکه من فن ناتی داگ و سانتامونیکا بودم ولی واقعا احترامی که پراجکت به خریدارا می ذاره هیچکی نمیذاره
    هر وقت کمپانی ای تونست بازی ای جهان باز نه داستانی و کوتاه. بزنه که این وسعت رو داشته باشه و باگ نداشته باشه اونوقت بیاید بحث
    من به عنوان یه فن سونی خیلی خوشحالم که بازیهای سونی تو مراسم award عالی بودند اما هر جا میرم میبینم یکی داره میکه ناتی داگ پول داده، یا گیم آورد فیکه. واقعا عصبانی شدم. ببخشید اگه کامنتم طولانی شد
    در کل ای کاش سی دی پراجکت رو سونی بخره

  • Neil_druckman گفت:

    به خدا گیج شدیم سر این بازی.
    لطفا یک نفر که بازی رو روی ps4 یا ایکس باکس وان(معمولی نه ایکس)بازی کرده بدون تعصب(چه طرفدار چه هیتر)بیاد بگه بازیش چطوره روی pc دیدم درسته یسری نقص داشت ولی واقعا فوق العاده بود اما و کنسول دیدم ۱۸۰ درجه فرق میکرد.اصلا با pc قابل مقایسه نبود.اگر کسی بازیش کرده لطفا بیاد بگه چجوریه در کل رو کنسول ها از گرافیک تا فریم و هوش مصنوعی و اینا

    • Reason گفت:

      رو پیسی یه شاهکار تکرار نشدنی و روی کنسولای نسل هشت یه بازی غیر قابل بازی هست، فریم ریت تا ۱۲ هم افت میکنه اونم نه یه لحظه، روش میمونه، بازی اکثرا روی ۲۰ فریم قرار داره و جمعیت خیابونا و کیفیت تکسچرا و همه چی رو low هست، نمیدونم چرا برای نسل ۸ منتشر شده بازی باید فقط برای نسل ۹ منتشر میشد، چیزی که شاهدشیم یه فاجعه‌ی وحشتناکه، تازه رزولوشن بازی ۹۰ درصد مواقع رو ۷۲۰ هست و TAA خیلی بد ایمپلمنت شدته.
      رو کنسولای نسل ۸ به هیچ عنوان بازی رو تجربه نکنید
      ویدیوی DF رو در این خصوص ببینید

    • به نظرم کلا بزار کنار
      اصلا به درد نمیخوره
      فریم ریت رو بیست 😐
      وایسا ماه دیگه که اپدیت اومد براش بازی کن

    • داداش سیدی پراجکت قطعا ی آپدیت میده تاخیر به خاطر همین آپدیت بود که هنوز کامل نیست

    • 🤘Mohsenj74 گفت:

      داداش البته واقعا نمیخوام دفاع الکی بکنم ولی من را وان اس ۳ ساعت بازی کردم حتی یک باگ ندیدم البته ۵۰ گیگ اپدیت کردم درسته مثل تریلرا نیست رو کنسولای پایه ولی قشنگ محو و جذب بازی شدم البته قطعا در اینده نزدیک اپدیت میدن برای روانتر شدن بازی . اینو واقعا به دور از هر فن بازی میگم ، نمیدونم این تصاویر و نقد ها چطوریه واقعا یا میخوان بازی رو بکوبن یا اپدیت ۵۰ گیگی رو نکردن چیز دیگه ایی به ذهنم نمیرسه
      .
      .
      به نظرم یه مقدار صبر کن اپدیت جدید تر بده بعد بازی کن هر چند من همینطوری محو شدم ….. بازی عجیب شروع شد اول راستشو بگم یه مقدار خورد تو ذوقم کنسولو خاموش کردم دوباره اومدم سرش یوهو مثل یه پورتال منو کشوند تو خودش 😀 فقط احتمالا نباید انتظار داشته باشیم بازی اونطوری که رو پی سی قوی و کنسولای نسل ۹ اجرا میشه رو کنسولای پایه هم همونطور باشه ولی ایا به تجربه بازی لطمه میزنه ؟ یکی اینو ازم بپرسه میگم وقت ندارم خداحافظ 😀

    • MrHill93 گفت:

      من دارم رو نسخه ps4 معمولی پلی میدم
      بازی ام دیجیتالی سه ماه پیش پیش خرید کرده بودم
      خب طبیعتا هیتر نیستم اگه بودم با دو میلیون تومن پول پیش خریدش نمیکردم
      وضعیت خوبی رو کنسول ps4 fat نداره
      به زور به ۷۲۰ میرسه کیفیت بازی خیلی بلوریه
      افت فریم زیاد نداره فقط بعضی مواقع موقع رانندگی
      ولی تکسچرا و npc ها دیر لود میشن
      ولی با همه این موارد دارم پلی میدم حدود ۱۵ ساعت هم شده پلی تایمم و انگار ک هیچ کاری نکردم تو این ۱۵ ساعت پلی تایم
      در موردش هوش مصنوعی هم باس بگم ک واقعا ضعیفه هوش دشمنا موقع تیراندازی خیلی مواقع شده وایسادن مقابلم و راحت کشتمشون
      خلاصه اگه عجله نداری و میتونی ps5 بخری صب کن اون موقع بزن
      اگرم ن حالا حالا ها نمیتونی فایو بخری یکی دوماه باید صبر کنی اپدیت های متوالی بدن شاید بهتر شد از نظر کیفیت فنی
      غیر از این موارد واقعا داستانش من و مغلوب کرده ب خصوص چهار پنج ساعت اول بازی ک ب شدت ادرنالین خونم چسبیده بود ب سقف

      ب نظرم اگه این مشکلات و نداشت راحت میتونستم بگم بهترین بازی قرن میشد ولی خب الان هم چیزی از بهترین بودن کم نداره مشکلات فنیش رفع بشه حرفای زیادی برا گفتن داره

    • داداش من دیروز با ps4 slim پلی دادم جزییاتش و کیفیت تکسچر هاش پایین هست و بعضی اوقات هم افت فریم شدید اتفاق میفته
      از لحاظ باگ هم که تا الان سه بار برام اتفاق افتاد یه بارش که بدون اینکه در پارکینگ باز شه ماشین مثل روح ازش رد شد :rotfl: .
      در کل اگه میخواید از بازی لذت تمام رو ببرید سعی کنید روی کنسول های نسل بعد پلی بدید.

    • sahba.sh گفت:

      دوست عزیز من ps4 fat دارم
      سالها منتظر بودم و خب بالاخره رو ps5 هم تجربش میکنم
      بازی از نظر محتوی و آزادی کامل و طراحی هنری بی نظیره ولی همه ی اینها وقتی لذت بخشه که بخش فنی اجازه بده
      که متاسفانه رو کنسولهای پایه ی نسل هشتم این اجازه رو نمیده حداقل تا الان که اولین روزهای عرضه هستش
      رزولوشن فکر کنم در حد ۷۲۰p یا حتی پایینتره
      pop in یا همون ظاهر شدن ناگهانی زیاد اتفاق میوفته
      بافتها گاهی ۲۰ ثانیه طول میکشه که بالا بیاد
      و اما باگهای زیاد و کرش شدنهای متعدد دیگه نابخشودنی شدن
      به نظرم اصلا نباید واسه نسل هشت عرضه میشد
      اگه مثل من دل نداری بگیرش و منتظر آپدیت باشه اگه میتونی پیشنهاد میدم اصلا تو نسل هشت بازیش نکنی

    • متاسفانه رو ps4 اصلا خوب نیست
      افت فریم شدید داره
      گرافیک زیاد جالب نیس
      باگ هم که فراوونه(بعضی باگ ها مجبورت میکنه بازیو از اول بری)
      تکسچرها بی کیفتیه
      ولی در مورد گیم پلی اگه افت فریم رو در نظر نگیریم دل چسبه
      مپ بازی هم وحشتناک بزرگه هم پر جزعیات
      داستان هم که عالیه
      بخش شخصی ساری هم فوق العاده
      حیف که مشکلات فنی مانع میشه از بازی لذت کاملو ببری

    • نه عزیز من نگیر فعلا بزار آپدیت بهینه سازی بیاد، خود بازی بدون شک فوق العاده هست ولی روی کنسول‌های پایه نسل ۸ بهینه سازی شدید افتضاحه گرافیک نابوده، افت فریم زیاده، بافت ها دیر لود میشن، باگ زیاد داره تو یوتیوب چک کن میفهمی چخبره، ولی هرکی پی‌سی قوی داره عالیه

    • M_AD.GaMer گفت:

      من از دیروز تا حالا به هر سختی که شده دارم روی ps4 fat پلی میدمش؛(هر نیم ساعت یه کرش،افت فریم هست زیادم هست،گرافیک و تکسچر کوالیتی هم که نگم بهتره تو یوتوب هست) هوش مصنوعی خوبه،گان پلی بازی عالیه مخصوصا شات گانش، رانندگی با افت فریم و گرافیک داغون بازی(روی کنسول های پایه) حال نمیده، داستان و ماموریت و المان های ار پی جی بازی حرف ندارن، درخت مهارت بازی عالیه، افزایش قدرت v بعد از هر لول کامل قابل حسه. تمام اینارو از روی بدترین ورژن بازی متوجه شدم حالا فکرش کن رو پیسی و کنسول های نسل بعد چی ساخته سی دی!

    • lastofus2 گفت:

      من روی پی سی بازی کردم و دوتا باگ در حدود ۲۰ دقیقه دیدم. فعلا نظری ندارم ولی اورریت شده

  • من دارم روی ps5 تجربش میکنم با بکوارد. تاحالا دقیقا ۱۱ ساعت و ۳۴ دقیقه بازی کردم و فقط یا باگ دیدم. گرافیکش هم که بی نظیره خیلی از گیم پلیاش بهتره. به عنوان فن ناتی داگ و راک استار میگم ، گرافیک این بازی از تلو۲ و رد دد۲ بهتره، واقعا سی دی گل کاشته.
    داستان بازیش هم خیلی عمیقه. اتمسفر بازی هم پرجزئیاته. امیدوارم همتون روی ps5 یا پیسی الترا تجربش کنین.
    بهتون پیشنهاد میکنم اگر ps4 یا xbox دارین به تجربش نپردازین تا ps5 بخرین.

    • oculus rift گفت:

      ببین لست ۲ چه بازی بزرگی که هر جا میری ازش صحبت میکنن اصلا به استاندارد نسل هشت که هیچی استاندارد نسل نه تبدیا شده یعنی هر بازیی که خودشو بخواد بکشه بالا میگه من از لست بهترم

      • دوست عزیز تلو۲ مشخصه که بازی فوق العاده ای هستش.
        ولی مقایسه من صرفا گرافیکه چون رد دد ۲ و تلو۲ بهترین گرافیکای نسل بودن. ولی الان سایبرپانک به وضوح از هردوشون بهتره.
        توی زمینه هوش npc هم فکر نکنم هیچ بازی تو تاریخ در این حد بوده باشه.

  • هنوز پلی ندادم ولی از روی ویدیو هایی که دیدم همون ۹۰.۹۱ کافیه واسش، زیاد بزرگش نکنیم، با این همه مشکل و نیاز به روتوش و اصلاح نمرات بالاتر ممکن نبود.
    فروش بسیار خوب بازی ، بازاریابی و تبلیغات عالی شرکت رو نشون میده، حقیقتا هم خوب هایپ درست کردن توی مخاطبین خودشون. این چنین بازاریابی جای تحسین داره.

  • خب خداروشکر که حداقل کاری که این فروش میکنه ادامه دادن همین مسیر از سمت سی‌دی‌پراجکت هستش
    بایدم همین باشه…من یه نقدر به سی‌دی‌پراجکت دارم و اون اینه که درسته لید شما پی‌سی هست درسته که کنسولای نسل نهم برای این بازی عالی هستن اما چرا شما باید فقط اجازه نقد نسخه پی‌سی بدی…منی که کنسول پایه دارم میخوام شرایط فنی بازیو روی کنسولم ببینم..اولین نمره ۳۵ برای نسخه‌ی پی‌اس۴ اومد و واقعا ناراحت شدم…کاش توو این زمینه سی‌دی‌پراجکت پخته‌تر عمل میکرد…
    ولی درکل نمره متای ۹۰ و رکوردشکنیش توو فروش عالی هستش…منتظر میمونم تا چند تا آپدیت بده بعد پلی میدم

  • z for zack گفت:

    فعلا که باید یه فکری به حال نسخه های وان و ps4 بکنه…. اینکه باید باگ داشته باشه قبول… اما واقعا ۲ تا تاخیر پشت سر هم به خاطر این بود؟؟؟!!!
    الان ویچر ۳ رو وان اس از سایبر رو وان ایکس اوضاع بهتری داره… تکسچر ها اصلا انگار نسل هفتمیه…. این بود اون همه وعده وعیدتون؟؟
    الان میخواد یه آپدیت دیگه بده.. اندازه نصف خود بازی…. خب حجمش الان از رد دد ۲ بیشتر شد که……

  • پیش فروشش از جی تی ای ویم بیشتر بوده ولی چ فایده من رو پی اس فور نمیتونم بازی کنم پی سی شاخم ک ندارم خدا کنه سی دی پراجکت ی دو سه تا پچ بده همه چی درست شه رو کنسولای پایه

  • این بازی فوق العادس یک شاهکار به تمام معناست
    جزئیات این بازی دیوانه واره وقتی نایت سیتی میبینی اشک شوق تو چشمات جمع میشه
    بی نظیره هر چی بگم کمه واقعا دمه Cdpr گرم :inlove: :inlove:
    ایشالا همه بتونن رو پلتفرم مورد علاقشون این شاهکارو پلی بدن :rose:

  • M.r 71 گفت:

    سلام به همه رفقای عزیزم؛لطفا اگه یکی بازی رو روی ps4 fat بازی کرده بگه که بازی چطوره؛یعنی اصلا نمیشه بازیش کرد یا نه میشه؛چون من به شخصه توان مالی خرید ps5 رو حالا حالاها ندارم، pc هم که جای خود؛بی زحمت یه نفر جوابمو بده؛خیلی ممنون

  • hamed8080 گفت:

    نهایت چند ماه طول بکشه بازی باگ هاش گرفته بشه بعدش چی ؟ رو دست این محیط چیزی وجود داره ؟ نه! یه خورده صبر کنید بازی با این جزییات بدون هیچ شکی کار میبره . اصلا نمونه نداره این بازی .

  • یه ابر بازی رکورد یه ابر بازی دیگه رو زد با اینکه فن سرسخت wow هستم ولی بسیار خوشحالم که این بازی و این شرکت رکورد رو زدن واقعا لیاقتش رو داشتن

  • alireza0fa گفت:

    بشخصه خیلی بدم اومد ازینکه سی دی پراجکت اجازه انتشار فوتیج و نقدهای ویدویی نداد. اجازه انتشار نقدهای کنسولی نداد. اصلن نسخه های کنسولی رو ارسال نکرد برای منتقدا. و حالام بعضیا دفاع میکنن میگن بالاخره که درست میشه. آپدیت میده و… مگه بازی رو با بعدش میسنجن؟ بازی رو با چیزی که موقع نقد هست باید سنجید. بازیی که اولش باگ داره متاش نبایدم بره بالا. چون خود سی دی پراجکت چندین بار از متا حرف زده بود یعنی براشون مهمه . ولی این رسمش نیست. مرد بودن نسخه های کنسولی رو می‌فرستادن. نصف فروش روی کنسول بوده و اون نصف فقط یه نقد داره. با نمره ۳۵٫اونم اینقدر دیر. واقعن چه وضعیه؟ کسی که میخواد بخره باید چند روز قبل نقدشو بخونه… این خیلی مسخره‌ست. یعنی سازنده ویچر هم میتونه کار مسخره کنه….

  • Good look گفت:

    بازی فضای تاریک تنگی داره البته شهر نایت سیتی ولی بد لندز نور مناسبی داره که اون حس بد رو به ادم دست نمیده،ولی این هم سال برای یک بازی که اخرش با باگ ابدیت سنگین هنوز کامل حل نشده و از اول بازی شاهد باگ هستیم با عقل جور در نمیاد تنها یک سیاست پشت این جریان بوده هایپ بالا برای فروش بالا،بازی از زمان اولین تریلر پشت درهای بسته که۴۵دقیقه بود اماده پخش بود فقط یک روتوش چند حذفیات این هم زمان نمیخواست، چنان قطره ای اطلاعات میدادن که گفتیم این چه چیزی ولی فرقی با بازیها امروزی د لست گاست سوشیما از نظر گرافیکی نداره البته برای سیستم عالیه نه کنسولهای نسل هشت،ولی هایپ و تاخیر بازیها سیاستی که برای فروش که شرکتها تصمیم گیری کردن

  • mey3am گفت:

    بازی به شدت روی کنسول ها ( کنسول من ps4 معمولیه) مشکل داره . یه چیز افتضاحیه تا بازی نکنید باور نمیکنید…
    گرافیک یجوریه ، کدره و شفاف نیست. افت فریم شدید. باگ های فراوان. کرش کردن. بافت ها دیر لود میشن
    وایسید درست کنن بعدش بخرید….
    من که خورد تو ذوقم

  • عملکرد بازی روی یهpc قوی واقعا خارق العادس(همچنین روی کنسول های نسل ۹)
    اما..
    روی کنسول های نسل هشت یک فاجعه به تمام معنا عه
    افت فریم شدید داره بازی
    باگ هم تا دلتون بخواد
    تکسچرها بازی هم بی کیفیته هم خیلی دیر لود میشه
    و …..
    ببینید نمیگم بازی بده ها..
    نه، اتفاقا یه شاهکاره
    ولی روی کنسول های پایه به شدت بد عمل کرده
    پیشنهاد میکنم اگه میتونید روی ps5 یاxbox series x بازی کنید
    من خودم چند بار بازیم کرش کرد
    متاسفانه بخاطر باگ ها چند بارم مجبور شدم بازیو از اول برم
    خلاصه اینارو برای هیت و تخریب بازی نگفتم
    گفتم کسایی که میخوان بازی رو بخرن بدونن مشکلات بازی رو..

  • hamedganat گفت:

    این امار بالا به خاطر تبلیغات دروغ گفته بودن رو کنسول پایه به خوبی اجرا میشه در صورتی که روی ps4 یا اشغاله اصلا ارزش بازی نداره این کارش با دزدی فرقی نداره ۷۰۰ تومن پول دادم حرومش بشه

  • ALIREZAICE گفت:

    و اینست قدرت pc و CDPR با هم این بازی رسما یجورایی برای pc ساخته شده من دو روزه دارم بازیش میکنم با rtx 2070 روی ۱۰۸۰ با بالاترین تنظیمات بازی کمی باگ داره ولی خیلی کمتر از اسکای ریم یا rdr تو عمرم همچین گرافیک و داستانی ندیده بودم بهترینه این فروش برای یک بازی RPG که فقط نسخه اولشه

  • sorena گفت:

    واقعا برای خودم متأسفم که چند سال منتظر این بازی بودم و ازش دفاع میکردم. انگار سازنده ها تو این سال ها دروغ میگفتن و بازی تو همین دو سه ساله ساخته شده. این همه مشکل رو کنسول ها اصلا قابل توجیه نیست! و توهین آمیزه. همون موقع که از ترس روبه رو شدن با THE LAST OF US PART 2 ، تاخیر زدن و خزیدن تو سوراخ موش، حس کردم که یه خبرایی هست… من کاری ندارم یه سال دیگه بازی جچوری میشه، الان بازی یه اشغال به لحاظ فنی هست. خود دانید با این گرونی برید پولتون رو حروم کنید و پشیمون بشید. حتی رو پی سی ام مشکل کم نداره، ولی نسخه های کنسولی دیگه توهین به شعور گیمر ها هستن. واقعا امیدوارم که سال بعد گاد یا الدر اسکورولز منتشر بشن تا تو جوایز بازی سال به این چیزی نرسه تا سازنده هاش احساس خودزنگ پنداری نکنن!

  • ERFAN103079 گفت:

    دقیقا باگ های بازی شبیه بازی KINGDOM COME اگر بازی کرده باشین البته افت فریمش کمتره

  • بعد از این همه نظر نفهمیدم اخر برای PS4 بگیرم یا PC. یکی میگه روی ps4 قابل بازی نیست، یکی میگه نه خیلی خوب اجرا میشه. شنیدم که بازی به همین زودی کرک شده ولی نمیدونم کدوم نسخه خوبه.

  • lastofus2 گفت:

    بازی روی پی سی حتی بهینه نیست و سیستم خیلی قوی میخواد و اینکه باگ داره
    روی کنسول های نسل ۸ افتضاحه و روی پلی ۴ اولین نقدش ۳۵ بوده
    همین باگ ها و افت فریم ها رو هر بازی دیگه ای داشت متاش مثل دیزگان میشد ولی خب سی دی پروجکت زرنگی کردن روی پی سی برای نقد فرستاد که این حرکتشون اصلا قشنگ نیست
    فردا هم احتمالا ماکروسافت هیلو و … رو همین کار رو بکنه چون میبینه جواب میده
    و اینکه نمره بازی الان ۹۰ شده و اگر منتقد ها ملاحضه نکنن نمره بازی راحت زیر ۹۰ میاد
    قطعا از دید طرفداراش شاهکاره و مبارکشون ولی قبول کنید بازی اورریت شده

    • lastofus2 گفت:

      کاراکتر من زن هستش ببینید ناخون هام از دستکش زده بیرون روی نسخه پی سی :rotfl: 😐
      https://uupload.ir/files/w971_untitled-1.jpg

    • Ilya گفت:

      نقد های اولیه همیشه برای لید پلتفرم هر بازی فرستاده میشه
      لید پلتفرم بازی های مایکروسافت xbox عه پس همیشه اول نسخه xbox رو میفرستن واسه منتقدا
      لید پلتفرم CD هم PC عه پس اول نسخه PC رو میفرستن

    • ...Eternal... گفت:

      قبول نمیکنیم حرف دیگه ای نداری؟؟ ببین تو که امثال منو نمیتونی گول بزنی با این حرفا چون من منبع ام برای اطلاعات از دنیای گیم مثل بعضیا اینجا دروغ ها و چرت و پرتای کسایی مثل تو نیست بلکه دانسته های خودم و تجربه هایی هست که خودم به دست میارم ولی سعی کن انقدر از خودت فکت صادر نکنی با این کارت ممکنه دو نفرو که تازه گیمر شدن رو گمراه کنی و باعث بشی از تجربه بازی ای که میتونست یکی از بهترین های زندگیشون باشه محروم بشن تنها دلیلی که جواب تو و امثالت رو میدم برای اینه که از سر فن بوی بازیاتون دروغ و چرت و پرت تحویل بقیه ندین و با اطلاعات غلط بقیه رو گیج نکنید

  • lastofus2 گفت:

    خداییش فکر کنم این هایی که میگن ما بازی کردیم باگ ندیدیم یا دروغ میگن یا عینک میخوان
    الان دارم با استریت کیده چیه اولین مرحله رو بازی میکنم یارم از تو در آسانسور بدون باز کردنش رفت تو 😐
    این سومین باگ تو این ۱ ساعت تجربه من اون هم روی پی سی هستش
    بازیش به نظر قشنگه ولی تا به اینجا اگر باگ هاش رو در نظر بگیریم نمرش ۸۵ این ها میچرخه تازه اگر این همه باگ رو در نظر بگیریم و نسبت به دیزگانی که من کل بازی شاید ۱ ۲ تا باگ دیدم نمرش زرد شد بگیریم این بازی باید نمرش قرمز بشه ولی اگر به اون کاری نداشته باشیم ۸۵ تا اینجا
    هوش مصنوعی بازی هم خوب نیست. دشمن مثل بز یک جایی وایمیسه من بزنمش
    خیلی دوست دارم نمرات کنسول های نسل ۸ رو ببینم. نمره واقعی بازی اون ها هستند نه پی سی چند هزار دلاری و منتقدهای فرق گذار

    • lastofus2 گفت:

      راستی این رو یادم رفت بگم.اگر هنوز این عقاید جهان سومی رو دارید بهتره با این گروه استریت کید بازی نکنید چون اولین مرحله اش باید یک زنی رو ملاقات میکنید که لخ.ته نگران نباشید اسپویل نکردم فقط هشدار دادم بهتون :rotfl:
      ماشالا باگ کم نداره ولی بازی خوبیه به نظر

    • ...Eternal... گفت:

      محتوای دیزگان با سایبرپانک یکیه؟؟ دیزگان بازی خوبی بود باگ برای اون بازی هم به اون حد مشکل ساز نبود بزرگترین مشکل دیزگان یه ایده ای بود که نمیتونست پاشو فراتر از یه حدی بذاره اونم این بود که یه بازی جهان باز زامبی محور بود که تمامیتش روی همین بنا شده بود و باگ ها شاید برای دیزگان در حد ۵ نمره تاثیر گذار بودن که بهت قول برای سایبرپانک هم همچین تاثیری رو گذاشتن اگر این تاثیر رو نذاشته بودن شک نکن متای سایبرپانک الان ۹۵ کمتر نبود
      تو فقط تو همه کامنتات میگی باگ باگ باگ سر رد ددم بهونت همین بود ولی اصلا نگاه نمیکنی که داری دو تا بازی رو مقایسه میکنی که به لحاظ محتوا و گیم پلی و داستان سایبرپانک تو سطح بسیار بالاتری قرار داره و مطمئن باش اگر سایبرم تو طراحی مراحل فرعی مشکل داشت مثل دیزگان که بعد از مدتی دچار یکنواختی و تکراری میشد با احتساب باگ هایی که به قول خودت داره الان متاش همون در حد دیزگان بود، اگر متا رو انقدر بی اعتبار میدونی در رابطه با بازیایی که خودت ازشون خوشت نمیاد دلیل نمیشه بیای اینجا نمرات بازی رو زیر سوال ببری در جایی که معلومه فقط از سر تعصب و فن بوی بازی این حرفا میزنی مشکل تو با فن های اکس باکسه و یه باور غلطی برات به وجود اومده که فکر میکنی فقط مایکرو فنا هستن که میتونن طرفدار یه بازی مولتی پلتفرم تریپلa باشن 😐 باور کن بازی رو در سراسر جهان کلی سونی فن علاوه بر اینکه پیش خرید کردن نشستن دارن مثل انحصاریای سونی از سایبرم لذت میبرن نکنه میخوای بگی اونا ام مایکرو فن هستن که با کنسول سونی مشغول تجربه سایبرپانکن 😐 اگر منطق تو اینه که اصلا جای بحثی نمیمونه فقط نشون میده تو نمیتونی از ذهنیت غلط خودت دور بشی و انتظار داری همه باوراشون رو بر اساس منطق پوچ تو بنا کنن ولی کسی هیچکسی اونطور که تو بخوای نمیشه سعی کن اینو بفهمی که هر کس به یه سری چیزا علاقه داره به جای تخریب کردن سعی کن از بازیایی که خودت بهشون علاقه داری لذت ببری لازم نیست زیر پست بازیایی که وجودشون تورو آزرده خاطر میکنه تلاش کنی تا ذهنیت بقیه رو نسبت به اون بازی خراب کنی :-))
      ضمنا نمرات سایبرم رو کنسولا ملاک نیستش چون قطعا تعداد نقدای pc از اونجایی که لید پلتفرم محسوب میشه، بیشتره و نمره بازی همونیه که دو روز پیش برای pc منتشر شد هر نمره ای که اون باشه ملاک سنجش کیفیت بازی و نمره اصلیه
      بعد از این همه مدت هنوز نمیدونی متای اصلی یه بازی اون پلتفرمیه که بیشترین نقد رو داره؟ ?:-) 😀
      هر چند تو هر جا که به نفعت باشه تغییر موضع میدی اینم حکایت همونه

  • lastofus2 گفت:

    من که هرچی بگم میزارید پای هیتر بودنم ولی خودتون وقتی بازی رو خریدید و بازی کردید و هوش مصنوعی بازی و باگ هاش رو دیدید متوجه میشید نمره واقعیش در بهترین حالت ۸۵ بیشتر نیست حالا میتونید بهم بگید هیتر یا ترول یا …. ولی بازی کردید اگر تعصب نداشته باشید میگید علی پاور درست گفت ولی خب تعصب همیشه آدم رو کور و کر میکنه مشکل ما ایرانی ها
    در ضمن خبر افت سهامش رو هم بزارید

  • Ali.Ezio1459 گفت:

    سایبرپانک به قول دوستمون محسن جان او دهنی به هیترا بود و همینطور منتقدا که به بازی نمره پایین دادن ایشالله بیشتر از این بترکونه و یادی کنیم از دو کاربر Cell و Detroit :rotfl:

  • lastofus2 گفت:

    راستی از منتقد های گیم فا خواهش دارم بازی رو روی پی سی نقد نکنن چون مسلما به خاطر باگ کمتر نسبت به کنسول های نسل ۸ و گرافیک بالاتر نقدشون اورریت خواهد بود و علاقه شخصیشون رو در نمره تاثیر ندن. اگر بازی منصفانه نقد بشه و روی کنسول های نسل ۸ گیمفا باید به این بازی ۸۵ بده در بهترین حالت ولی مطمئن هستم بهش ۹٫۵ یا بیشتر میدن. یا ۹٫۳

  • Mikasa گفت:

    برای بچه های کنسولی
    تمام تنظیمات گرافیکی سایبرپانک رو off بزنین تو ستینگ بازی
    شرایط بهتر میشه
    اموزشش هم تو یوتیوب هست
    امیدوارم کمک کنه

    • ممنون، اما بی‌فایده است.

      متاسفانه بازی بر روی کنسول‌های پایه به شکل توهین‌آمیزی ناقص و افتضاح هست.

      من بخاطر اعتماد و علاقه به کمپانی سی‌دی‌پراجکت رد؛ برای اولین بار بود که پیش‌خرید میکردم :brokenheart:

      هرچند امیدوارم در آینده بازی رو نجات بدن اما به شدت پشیمون هستم. بخصوص به علت کوتاهی در اطلاع‌رسانی دقیق از وضعیت بازی و ممانعت از انتشار نقدهای مختلف بر روی نسخه‌های کنسولی.

      وضعیت بازی بر روی PS4 به گونه‌ای زشت و زننده هست که برای ریفاند اقدام کردم. هرچند طبق قوانین سونی با ریفاند موافقت نشد.

      دوستان حتما صبر کنند وضعیت بازی مشخص بشه تا متضرر نشن. خوش‌بینم که بازی رو نجات میدن اما در حال حاضر احساس میکنم سرم‌ کلاه رفته و دروغ دیدم و شنیدم.

  • lastofus2 گفت:

    بهینگی بازی افتضاحه خداییش
    این سیستم منه
    گرافیک ۱۰۸۰
    رم ۱۶
    سی پی یو آی سون ۶۷۰۰کا
    و این تنظیمات بازی و گرافیک بازی هستش که میبینید گرافیک بازی خیلی بالا نیست
    تنظیمات مدیوم فریم ۵۷ تقریبا با این سیستم
    حالا تنظیمات الترا فریم ۳۷
    تازه ریتریسینگ خاموش هستش. یعنی اون روشن بشه قشنگ ۲۰ ۳۰ فریم از اینی که میبینید هم میاد پایین تر ولی گرافیک بازی خیلی بالا نیست
    یک مشکل دیگه که بازی داره ان پی سی ها تکراری هستند و گاهی میبینی ۲نفر کپی هم پشت سر هم هستند :dazed:
    این هم عکس هایی که خودم گرفتم فریم بازی بالا سمت چپ
    https://uupload.ir/files/onig_untitled-1.jpg
    https://uupload.ir/files/uls5_untitled-2.jpg
    https://uupload.ir/files/a8lw_untitled-3.jpg
    https://uupload.ir/files/jtqz_untitled-4.jpg

    • sorena گفت:

      ویدئو های بازی رو میبینم اصلا باورم نمیشه این بازی سی دی پراجکت رد باشه!! نمیدونم اینا چه فکری کردن با خودشون که این بازی رو الان منتشر کردن! حداقل اگه فقط نسخه پی سی رو منتشر میکردن هیچ مشکلی نبود، ولی انتشار نسخه کنسولی بازی اصلا عقلانی نیست! انگار یه بازی نسل هفتم هست!! یه چیزی تو مایه های رد دد نسل هفت!! راجب ان پی سی های تکراری هم، منم دیدم و جا خوردم! کلا دنیا دنیای جا خوردن شده این روز ها، کسایی که انتظار کار بد ازشون نداری یکی یکی دارن بد میشن!! نه اجازه نقد نسخه کنسولی رو دادن، نه ویدئو و تریلر ازشون دادن، نه گذاشتن نقد های ویدیویی از بازی منتشر بشه…. از پراجکت رد واقعا بعید بود. اما دیگه هیچی از هیچ کس بعید نیست… من که با جرأت میگم بازی نهایتا سه سال تو دست ساخت بوده. وگرنه این همه مشکل هیچ توجیهی نداره، بازی قشنگ دست ویچر ۳ رو تو مشکل از پشت بسته، اونم دوبار!!

    • مهدیار گفت:

      درست داری میگیری 😐
      بازی مشکلی نداره 😐
      یه جور میگی بهینه نیست انگار ۲۰۶۰ super انداختی 😐
      عالیههه با این کارت گرافیک این نرخ رو گرفتی رو آلترا 😐
      ری تریسینک یه کارت گرافیک خیلی خفن میخواد برای نرخ ۳۰ و بالای ۳۰ فریم
      این تو تمام بازی ها حتا ماینکرافت هم صدق میکنه 😐

    • کارت ۱۰۸۰ برای ریتریسینگ نیست اصلا
      روشن باشه باید با چهار فریم بازی کنی 😀
      سری ۲۰ انویدیا برای ریتریسینگه
      اینم صرفا به خاطر قدرت زیاد نیست
      تراشه های ریتریسینگ داره

    • درسته از لحاظ بهینه سازی مشکل داره ولی از لحاظ گرافیکی برترین بازی نسل هست حتی digital foundry هم این رو گفته.
      https://uupload.ir/files/y03t_photomode-10122020-212726.png

      • lastofus2 گفت:

        اینکه این بازی روی یک سیستم چندهزاردلاری گرافیکش بالا باشه که نمیشه بگیم برترین گرافیک نسل هستش. هرموقع روی یک کنسول ۳۰۰ دلاری گرافیکش بالاتر از بقیه بود بیاد حرف بزنه. فعلا دست لست ۲ هستش برترین گرافیک نسل ۸ و بازی
        @mahdiyar12

        “ببخشید که کنسول های نسل ۸ نمیتونن بازی رو بکشن Neutral واقعا ببخشید ”
        ببخشید؟ بازی برای نسل ۸ معرفی شده بود. بعدا نسل جدید اومدا خوبی؟ ۸ سال بازی برای نسل ۸ معرفی شده حالا بگیم ببخشید برای نسل ۸ اومده؟
        “یه جور میگی بهینه نیست انگار ۲۰۶۰ super انداختی ”
        داداش من با این گرافیک همه بازی های این نسل رو روی الترا بازی میکنم فریم هم بالای ۶۰ میده چی میگی؟

    • Ilya گفت:

      عشقم با CPU نسل ۶ اینتل ؟
      خدایی ۱۰۸۰ گذاشتی کنار نسل ۶؟

  • ShinjiMikami گفت:

    سلام و خسته نباشید.
    من اصلا این سبک رو دوست ندارم و عاشق سبک ترسم ولی همچین بازی های بزرگ و شاهکاری رو دلم نمیاد بازی نکنم‌. من دیروز بازی رو روی دوتا سیستمم اجرا کردم، بازی باگ داره ولی روی سیستم های پایین.
    من با سیستم ۱۰۸۰ti و i7 8700k بازی رو بدون هیچ باگی روی الترا بازی کردم و سیستم دومم با ۱۰۵۰ ti و i3 9100 هم اول با باگ های زیاد و ۱۰۸۰ لو بازی کردم که افت فریم زیاد داشت ولی با اپدیت کارت گرافیک الان بازیو مدیوم ۱۰۸۰ باز میکنم و باگ هاش رفع شده و خیلیم عالیه.
    اگه خیلیا به بازی ایراد گرفتن و گفتن که باگ داره بخاطر سیستم پایینشون بوده، این باگ ها مشکل بازی نیستن بلکه مشکل و ایراد سیستم های پایین و ps4 هستش و این مشکلات هم مطمئنم با اپدیت ها در ماه های آینده حل خواهد شد.

    • ShinjiMikami گفت:

      واقعا اشتباه کردم 🙁 بعد از سی چهل دقیقه بازی پر باگ شد، هوش مصنوعی خیلی ضعیفه و بازی کلا قاطی میکنه البته روی سیستم های قوی باگ زیاد دیده نمیشه ولی سیستم های معمولی و ضعیف خیلی باگ داره و اذیت میکنه. 🙁

    • مهدیار گفت:

      دمت گرم که گفتی
      به نظرت من با ۹۶۰m و ۶۷۰۰hq چه قدر میتونم رو بازی حساب کنم؟

      • ShinjiMikami گفت:

        سلام دوست عزیز امیدوارم خوب و سلامت باشی.
        من با ۱۰۵۰ti روی رزلوشن ۱۰۸۰ و کیفیت لو ۳۵ فریم میگیرم. شما با لپتابت باید روی کیفیت ۷۲۰ لو مدیوم بازی کنی راستی اینم بدون این بازی خیلی سنگینه به لپتابت خیلی فشار میاره.
        بنظرم فعلا تهیه نکن بذار اپدیت بیاد و بهتر شه بعدا تجربه کن الان بازی پر از باگه و افت فریم های وحشتناکی داره که خیلی بده.

  • ایا میدانستید پی خریدش از gta v در روز عرضه هم بیشتر بوده
    تازه این به کنار کنسول های ps4 و ۵ و xbox ها هم موندن

  • داداش گرافیک ۱۰۷۰ اصلا از ری تریسینگ پشتیبانی نمیکنه ..!
    چرا حرف الکی میزنید ؟
    این بازی روی پی سی واقعا عالی هست و مشکلی نداره..
    سیستم من ای ام دی رایزن
    گرافیکم مثل خودت ۱۰۷۰ هست
    سری ۲۰۰۰ به بعد rtx هستن
    سری های قبلش gtx هستن
    این حرفات نشون میده که شما اصلا کامپیوتر ندارید و چون نسخه ی کنسولی خراب کرده دارید نسخه ی پی سی رو میکوبید.. :dazed:

  • RADIKAL گفت:

    سی دی رد پراجکت و سایبر پانک در حد و اندازه بلیزارد و وارکرفت نیست که بخواد باهاش مقایسه بشه. بلیزارد خودش برای گیمای دیگه بنچمارکه بعد بیایم این شرکتا و بازیاشونو با ساخته عظیم بلیزارد مقایسه کنیم. اینا با این همه بازی سازی هنوز یک قطره از وارکرفت رو نتونستن خلق کنن. خودشو که بماند. هر موقع بشر تونست یک بشر دیگه خلق کنه شرکت های دیگه هم میتونن عین ورد آو وارکرفت بسازن. پس باشن تا صبح دولتشون بدمه

بازی Cyberpunk 2077 رکورد سریع‌ترین فروش تمام دوران‌ها برای رایانه‌های شخصی را به‌دست آورد | گیمفا