شهر شب، شهر رویاها | مروری بر نقدها و نمرات منتشر شده از بازی Cyberpunk 2077
بالاخره زمان موعود فرا رسیده است؛ شاید باور این موضوع آن هم پس از تاخیرهای فراوان بسیار سخت باشد اما این طور که پیداست باید طی روزهای آینده منتظر عرضهی بازی محبوب و به شدت مورد انتظار Cyberpunk 2077 باشیم. با نقدها و نمرات این بازی با گیمفا همراه باشید.
مروری کوتاه بر بازی Cyberpunk 2077
کمتر کسی است که با استودیوی سیدی پراجکت رد آشنایی نداشته باشد؛ استودیوی لهستانی که یکی از برترین نقش آفرینیهای تاریخ بازیهای ویدیویی یعنی Wild Hunt را خلق کرد و پس از آن به سراغ یک پروژهی جاه طلبانهی دیگر رفت. بله؛ از بازی محبوب و مورد انتظار Cyberpunk 2077 صحبت میکنیم. داستان بازی در شهری به نام نایت سیتی جریان دارد. بازیبازان کنترل شخصیتی به نام V را به عهده میگیرند که یک مزدور است و در ازای انجام کارهای خلاف، پول دریافت میکند. البته بازیبازان قادر خواهند بود تا شخصیت بازی را مطابق با سلیقهی و دلخواه خود ساخته و به تجربهی بازی بپردازند. دنیای بازی به صورت جهان آزاد و بسیار بزرگ طراحی شده است اما نکتهای که این عنوان را متمایز میکند اول شخص بودن آن است. بازی تماما به صورت اول شخص دنبال میشود. سلاحهای متنوعی در بازی وجود دارند که هر یک از سلاحهای بازی قابل شخصی سازی هستند که باعث عمق بیشتر گیمپلی بازی می شوند. به علاوه مراحل و ماموریتهای مختلفی در بازی وجود دارند که هر یک از این مراحل به روشهای مختلفی قابل انجام هستند. در مجموع بازی Cyberpunk 2077 دارای جزئیات ریز و درشت و مکانیزمهای پیچیدهی بسیاری است که بدون شک میتوانند از این بازی یک شاهکار دیگر بسازند.
نقدها و نمرات بازی Cyberpunk 2077
شاید باور این موضوع آن هم پس از تاخیرهای فراوان بسیار سخت باشد اما این طور که پیداست باید طی روزهای آینده منتظر عرضهی بازی محبوب و به شدت مورد انتظار Cyberpunk 2077 باشیم. با نقدها و نمرات این بازی با گیمفا همراه باشید.
علیرغم مشکلات جزئی در بازی، عنوان Cyberpunk 2077 یکی از شگفت انگیزترین و جیرت انگیزترین نوع رسانه است که من تا به حال آن را مشاهده کردهام
سیدی پراجکت در زمینهی ساخت یک بازی سندباکس بسیار موفق عمل کرده و استانداردهای جدیدی در این زمینه تعریف کرده است. Cyberpunk 2077، بازیهای ویدیویی جهان آزاد را وارد نسل جدیدی میکند.
M3 10/10
Cyberpunk 2077 یک تجربهی سرگرم کننده است که مشابه آن وجود ندارد. دنیای جهان آزاد بازی با بالاترین کیفیت خلق شده و همیشه در طول انجام بازی شما کارهای زیادی برای انجام دادن در نقشهی آن خواهید داشت. به علاوه مسیرهای داستانی زیادی در بازی وجود دارند که قادر هستید آنها را انتخاب کنید که هر یک از آنها تجربهی متفاوتی از داستان بازی را برای شما رقم خواهند زد. این موارد در کنار صدها نوع اسلحه، آپگریدها، ماموریتهای فرعی و بسیاری از محتویات دیگر باعث میشوند تا به مدت طولانی به تجربهی این بازی مشغول باشید. Cyberpunk 2077 قطعا یکی از بهترین و برجستهترین بازیهای ویدیویی در طول تاریخ به شمار میآید.
VGC 10/10
یک نقش آفرینی برجسته که به شکل بسیار برجسته و تحسین برانگیزی خلق شده است. این بازی از نظر کیفیت سینمایی در میان بازیهای ویدیویی جهان آزاد فراتر از استانداردها عمل کرده است. تنها باید مراقب باگهای بازی در زمان انتشار باشید.
Stevivor 9.5/10
مهمترین چیزی که باید هر کسی در مورد بازی Cyberpunk 2077 بداند این است این بازی در عین حال که کامل نیست اما به همان اندازه یک تجربهی شگفت انگیز به شمار میآید.
IGN 9/10
بازی Cyberpunk 2077 شما را به دنیای عظیم و زیبای خود وارد می کند اما در این زمینه محدودیتهایی پیش روی شما میگذارد. در بازی انتخابهای بیشماری برای ساخت شخصیت خود، نحوهی دریافت و پیشبرد ماموریتها و مبارزه با دشمنان دارید و باید هوشیار باشید که این انتخابها هم بر دنیای بازی و مردمان آن و هم برروی شما و داستان بازی تاثیرگذار خواهند بود. این داستانها میتوانند احساسی، خندهدار، تاریک و یا هیجان انگیز باشند و یا گاهی اوقات با داستانی روبرو میشوید که تمام این تمهای داستانی نام برده را در بر میگیرد. ماموریتهای اصلی بازی شاید کوتاهتر از آنچیزی است که انتظار داشتهاید و اینکه همیشه مخشص نیست که باید چه کاری انجام دهید تا بتوانید تغییراتی در پایان داستان بازی اعمال کنید اما تعداد بیشمار ماموریتهای فرعی که از همان ابتدای بازی در دسترس هستند، تاثیر بسیار قدرتمند و مهمی بر این موضوع دارند و باعث میشوند که شما در پایان بازی گزینههای بیشتری در اختیار داشته باشید. متاسفانه باگهای زیاد بازی ممکن است برخی اوقات تجربهی بازی را با مشکل روبرو کنند اما با این حال طراحی انعطاف پذیر بازی Cyberpunk 2077 باعث شده تا این بازی یک نقش آفرینی واقعا شاهکار و برجسته باشد.
everyeye.it 9/10
Cyberpunk 2077 یک شاهکار است. این بازی عنوانی است که نه تنها استاندارهای بازیهای ویدئویی را نه تنها در سبک نقش آفرینی بلکه در میان تمام بازیها جهان آزاد را فراتر برده است
زمان اتمام بازی شاید برای هر بازیبازی متفاوت باشد اما در تجربهی ما، باگهای بازی بسیار قابل توجه و تاثیرگذار بودند و گاهی اوقات ما را وادار ساختند تا فایل ذخیرهی بازی را مجددا بارگذاری کرده و یا از باری به طور کامل خارج شویم. بسیار سخت است که وارد دنیایی شوید که به دلیل وجود باگها و مشکلات دائما باید از آن خارج شوید. اما در مجموع تعامل و برقراری ارتباط با دنیای بازی Cyberpunk 2077 به طور کلی سخت است. طراحی سطحی دنیای بازی به کنار، برخی از موارد و فعالیتهایی که در اطراف شما در حال وقوع هستند به مانند تبلیغات، تیراندازی در خیابانها و بسیاری از فعالیتهای دیگر که وجودشان غیر ضروری به نظر میرسد. ماموریتهای فرعی و شخصیتهای بازی تنها قسمت روشن شهر تاریک نایت سیتی هستند ( از جمله نکات مثبت بازی به شمار میآیند) و مکانیکهای نقش آفرینی بازی نیز در نوع خود بهترین به شمار میآیند. اینها مواردی هستند که باعث شدهاند تا من این تجربهی ناامید کننده را همچنان ادامه دهم.
GamesBeat 6/10
من فکر میکنم که Cyberpunk 2077 یک عنوان یک بازی با بودجهی هنگفت، تجربهی هیجان انگیزی را به بسیاری از بازیبازان که به دنبال چنین تجربهای هستند، ارائه میدهد اما این بازی از نظر برخی عناصر کلیدی کمبود دارد که از نظر من قربانی جاهطلبی آن شده اند.
بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ برای کنسول های نسل هشتم و رایانههای شخصی عرضه میشود. برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با این بازی میتوایند به این نشانی مراجعه کنید.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
CD project red :heart:
.
.
اون منتقدی که ۶ داده کسی میدونه کجا میشه دیدش:laugh: کسایی که عاشق سی دی پروجکت شدن با نظر منتقد ها عاشقش نشدن خیلی هاشون حتی نمدونستن ویچر ۳ گوتی شده ……
نمره خوبی گرفته و امیدوارم عالی هم بفروشه همینجا میگم دست از مقایسه ها بردارید هر بازی قراره خودش باشه هیچکی نمیخواد با کسی رقابت کنه یا رکورد کسی رو بزنه و از این مقایسه های چرت با جی تی ای وی و لست ۲ اینجور مسخره بازیا دست بکشید بازی کنید خیلی بازیا با متای ۷۰ و ۸۰ هم برای خیلیا ارزش بسیاری داشتن همین بازی سایبر رو راکستار ساخته بود متای ۹۷ رو شاخش بود فقط برای اینکه اسم راکستار پشتش هست پس اهمیتی نداره در اینجا اشاره ای به بازی ای به نام لست ۲ با متای ۹۳ و ۱۲۱ نقد و پر نقد ترین بازی تاریخ بازی های ویدیویی تا به الان ۹۳ مونده و قدرت این ابرشاهکار که اشک خیلیارو در آورد و فشار بسیاری بر هیتراش وارد کرد و یک تنه انقلاب راه انداخته طوری که هکرا میان دست به کار میشن برای دستکاری آراء.. به امید موفقیت هر استدیویی که ریسک میکنه و بازی شاهکار میسازه و خیلیا قدر نشناس هستند امیدوارم اگر سایبر یک بازی عالی هستش واقعا و زحمت براش کشیدن به لیاقتش برسه
درست نفهمیدم چی گفتی ولی مثبت دادم
فکر کنم نظرت محتوای روشنفکری داشت :yes:
داداش چی میگی جزیات ردد از دنیای واقعی هم بیشتره بعد میگی بخاطر اسم راکستارررر واتتتتتت
در ضمن متای واقعی بازی ۸۲ هست ولی این رسانه های کوچیک الکی متا رو بردن بالا
(آی جی ان گیم اسپات گیم اینفورمن پیسی گیمر)به ترتیب ۹*۷*۹*۷/۸ که متاش میشه ۸۲
کاملا معلومه تو دیترویت هستی سلیقه و حرفات کاملا مثل اونه
زدی تو خال
منم شک کردم بهش
مخصوصا که اکانت جدیدم هست
:yes: 😎
عه پس متای واقعی لست ۲ هم ۹۳ نیست زیر ۹۰ هست کمتر حق بگو اگه اونا حساب نیستن پس اصلا چرا وجود دارن .کمتر چیزی بزن .
دادا چی میگی این رسانه های کوچیک متای بازیو از ۹۶ اوردن ۹۳
داداش لست دو غیر گیم اسپات بقییه سایت های معتبر تر نسبت ب بقییه بهش نمره کامل دادن
من الان اینجا با نظر جفتتون مخالفم هم دوست عزیزمون که میانگین چهارتا سایتو گرفته
هم شما که به قدری شوتی ک نفهمیدی ایشون راکستار فن هستن
و حتی متوجه اینم نشدی که طبق محاسبه ایشون بازم نمره لست ۲ و ردد بیشتر میشده
در کل نظر من اینه صنعت بازی های ویدیویی زنده همین بازی های تک نفره پر هزینه ایه ک پروسه ساختشون طولانیه
لست ۲ و ردد ۲ و همین سایبرپانک نمونه هاش هستن
حالا یکی کمتر و یکی بیشتر از این دست شاهکار ها خوشش میاد ولی هرکی از بدی گفت بدونید سوخته
من با حرفای اونی که ریپلای کردی موافق نیستم ولی یه بار دیگ الکی پای لست۲ رو وسط بکش تا لحنم عوض شه :pissedoff:
قشنگ معلومه داری میسوزیا… اول میگفتی دلم میخواد بازی موفق بشه بعد الان که متای ۹۱ گرفته تا اینجا داری عقده گشایی میکنی؟؟ از ۲۰۰ خوردی کامنت ۲۰ تا مال خودته… معلومه مشکلت چیه. ؛)
“در ضمن متای واقعی بازی ۸۲ هست ولی این رسانه های کوچیک الکی متا رو بردن بالا”
دادا تو خودت از این جمله خندت نمی گیره؟ نه واقعاً؟
پس شاید مشکل از منه چون خیلی می خندم به این جملت:))
.
تا اونجایی که من فهمیدم، متا، مجموع نمرات هست..میوه فروشی نیست که دست چین کنی! عجب بابا
چرا gamebeat انقدر ازش تعریف کرد بعد آخر بهش ۶ داد /:
چونکه مثل خیلیا اختلال شخصیتی هیستریکی دارن
نه نیست.برو درستو بخون بچه.
نکته جالب اینجاست که گیم اسپات به جفتشون ۷۰ داده :pain: :pain:
معلومه ساقیش خیلی مشتیه.
تمام 😀
معلومه 😉 😉 😉 :-* :-* :-* :-* 😛 😛 :rotfl: :rotfl: :rotfl: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :giggle: :giggle:
بابا خسته نشدی؟!
بخدا استعداد کامنت خوب دادن داری ولی استفاده نمیکنی
الان با حرف تو یا اون چه تغییری ایجاد میشه؟
بجاش بیا یه کامنت خوب و بی طرف بنویس یا حتی از تجربیاتت بگو ؛ ندیدم یه بار از تجربت بگی
مطمئنن کلی حرف توی این زمینه داری :rose:
لطفا انتقام سخت نگیر :-/
وضع خراب نکن دیگه همین دوتا پست قبل گفتیم دیگه دست از ترول برداشتی دوباره دعوا راه ننداز دیگه عزیز من
دقیقا همینه
اسم راکستار باعث میشه نمره ی الکی کم نشه از بازیا
اسم نینتندو هم همینکارو میکنه
اگه است برا راکستار بود حداقل ۹۶ و اگه سایبر مال نینتندو بود حداقل ۹۷ میگرفت
اینا نظر شخصی بود
به ردد توهین کنی بد میبینی :heh: :heh:
نمیگه رد دد بد بود
میگه اسم راک استار نمیذاره کسی به ناحقی از بازیش نمره کم کنه
راستم میگه
خودش دوتا مثال زد مثل لست و سایبر که منم یکی اضافه میکنم میگم یوبی
یوبی بیچاره روهم منتقدا با حمله نقد میکنن بازیاشو
اره یوبی نمراتشو از نود حساب میکنن کلا
ولی خداییش راکستار حقشه
انصافا راکستار و نینتندو واسه اسمشون نمره نمیگیرن خداوکیلی کیه که بتونه منکر شاهکار بودن رد دد۲ یا BOTW بشه؟؟ فقط یه نوب مثل اینایی که سایبرو میکوبن میتونن اینطوری فکر کنن کاملا مشخصه که سایبر رو منتقدا بعضا دارن میکوبن ولی تا همینجاش با این وضعیت نمره بازی ۹۱ از ۴۳ نقده که بازم نشون میده با یک شاهکار بی نظیر مثل ویچر طرفیم
Cdpr با این دوتا شاهکاری که داده الان کاملا شایسته این هست که اون رو هم اندازه راکستار و نینتندو بزرگ بدونیم
نه عزیز منظورم اینه که بازیا به حقشون میرسن
مثلا گاد مثل رددد بینقص بود
اما یکی ۹۷ و اون یکی ۹۴ شد
به نظرت دلیلی جز اسم راکستار میتونن باشه؟
همین لستی که میگی تو صنعت گیم واسش جنگ سایبری راه افتاده بچه جان
همین لست نمراتش روز عرضه متای ۹۸ بود به مرور زمان با این همه نقد و جوی که براش صورت گرفته بود ۹۳ شد
#حقیقت
احسنت به متا نباید توجه کرد پریلودش امروز تو استیم آغاز شده.پری لود کنیم روز اول عرضه بالاخره تجربه کنیم بازی رو. :yes: :yes: ولی سایبر هرچقدر هم خوب باشه با این هایپی که درست کرد بازم میگن جا داشته واسه کار.خودم به شخصه میخوام از بازی لذت ببرم.
بله این بازی هم داره و بنده شدیدا باهاش مخالفم.ولی مشکل بنده با لست ۲ بخشیش این قضیه بود.بخشی دیگه مسئله داستانی بازی بود.بارها گفتم لست ۱ یکی از بهترین تجربه های خودم بوده.به دلیل محتوی مستهجن و داستانش حالم بهم خورد از نسخه دوم.بعدشم بازی که تصمیم بر عهده خوده مخاطب هست خیلی فرق هست با بازی که شعاری و مباحث منحرفانه رو میکنن تو مغز و چشم مخاطب.لست ۲ نماینده همون گروهه اون از بازوی های ابی چیز بیشتری نمیگم شما که معتقدی شاهکاره باهاش حال بکن.
دادا زور نزن اینا میخواستن حقیقتو بگیرن همون موقع میگرفتن بزر فک کنن لست ۲ بهترین خلقت دنیاس … :sweat:
کی میدونه شاید لیاقتشون همون اندازس 🙄 :rotfl:
لست ۲ ی بحثی بود شروع شد خیلی وقت پیش هم تموم شد … دیگه حرفی نمیمونه براش
:yes:
شاهکار این نسل فقط واقعا متاسفم واسه گیم اسپات و اون سایتی که ۶۰ داده 😐
بچه های محله رو خبر کن منم میام چوب رو به صورت افقی به سمتش هدایت میکنیم 😀
قطور باشه فقط 😀
منم کتاب میارم هزار صفحه ای از پهنا بکنیم تو حلقش :rotfl:
آقا منو گیمرای زرهی هم میایم، سر راه بریم راکستار رو هم بمب گذاری کنیم :rotfl:
اخ اخ بمبا رو دستم باد کرده بود
یکم دیگه دیر میومدی به جای صبحونه میخوردمش 😀
ایهمه زحمت میکشه سازنده
اینهمه حساسیت به خرج میده و مدام ناراحتی گیمرا رو به جون میخره تهدیدارو به جون میخره و تاخیر میزنه تا بازی نمرش بالای ۹۰ بشه
اونوقت یکی از راه میرسه ۶ میده
اگ این ظلم نیست پس چیه؟
خدا میفهمیده به خر شاخ نداده و میانگین حساب میشه نمرات وگرنه چیکار که نمیکردن واس زمین زدن این استدیوها
رفیق تو وقتی بازیو بازی نکردی چطوری میگی اونکه ۶ داده بده اکثر رسانه های معتبر زیر ۸۹ دادن بعدشم یجوری میگی ناراحتی گیمرا رو به جون خرید انگار بازیو رایگان میخواد بده
ایجی ان و گیم اینفورمر با متای نود خطاب به فن بویا
ما شما رو به کفشمون هم حساب نمیکنیم
:yes: :rotfl:
برو رو درسات تمرکز کن امتحان های نوبت اول نزدیکه
یادم نیار لعنتی بزار امشبو خوش باشیم :rotfl: :laugh: :laugh:
با اینهمه هایپ کاذب انتظار داشتم حداقل ۹۷ بگیره :rotfl:
انقدری که cdpr سر این بازی تبلیغ کرده راکستار بزرگ سر بزرگترین بازیه جهان باز دنیا یعنی gta تبلیغ نکرده
فقط دوست دارم قیافه اوناییو ببینم که cdpr رو با راکستار مقایسه میکردن
اتفاقا وقتی این همه هایپ پشتش بود و میاد ۹۱ میگیره ینی هایپ واقعی بوده تازه گیم بیتو گیم اسپاتم ادا این روشن فکرای ننه من قریبو دراوردن کم دادن وگرنه ۹۴ رو شاخش بود همین راک استارم ک میگی مگه کسی جرئت نداره ب بازیاش نمره کم بده وگرنه بازیاش زیر نودم میومد توام ک انقد جی تی ای دوس داری برو جی تی ای بازی کن دیه این جا چ میکنی 😐
لعنت به این سایتهایی که این نمرات پایین رو میدن.
خداییش ۶ برای این بازی دیگه عجیب غریبه.
مثل اون منتقدایی که لست ۲ نمره کم دادن که بخاطر خشونتش نمره بهش کم دادن
GamesBeat که اصلآ ولش کن حتی دلیل هم نیاورده
pc gamer
GameSpot
بیشتر بخاطر باگ نمره کم کردن بجز اینا
JeuxActu گفته بازی براحتی میتونست کاندیدای goty سال ۲۰۲۰ بشه و شرط میبندیم بازی goty سال ۲۰۲۱ میبره بعدش به بازی داده ۸۵ :reallyangry:
خداوکیلی بعضی از این نقدارو میخونی فقط حرس میخوری
فاز این گیم بیت و گیم اسپات چی بوده
بلاخره نظر منتقد فرق داره..یکی ۶ میده یکی ۱۰
اصلش اینه که خودمون از بازی لذت ببریم..به نمره ی چهارتا ادم نباید یه بازی رو قضاوت کرد
پ.ن:با ۴۱ نقد شده فعلا ۹۱
آقا محسن نقدا رو که دیدم اول یاد شما افتادم :heart: :rose:
بهتون تبریک میگم چندین سال منتظر این بازی بودید و این انتظار ثمره داده، بازی فوق العادست. انشاللههمه دوستان بتونن بازیش کنن
سی دی پراجکت بار دیگه، خودشو بعنوان یک کمپانی قدرتمند، دوست داشتنی، مشتری مدار، شاهکار ساز و موفق و با ارزش ثابت کرد
در پوست خودم نمیگنجم، داره گریم میگیره، دمتون گرم، دم سی دی پراجکت گرم، دم گیمفا گرم :heart: :rose:
:heart: :rose:
بی نظیره
یادم نمیره که ویچر ۳ با متای ۹۲ چه شاهکاری شد
تازه کلی هم باگ داشت
یه بازی این ورلد و نقش آفرینی اون هم اول شخص و بیشتر از ۱۰۰ ساعت محتوا
فوق العاده کار کردن
با ی شاهکار طرفیم! بی صبرانه منتظرم تجربهش کنم
هر چقدر ویدیو ها و گیم پلی بیشتر از سایبرپانک اومد بیشتر فهمیدم که اون شاهکار انقلابی که اونهمه هایپ شده بود نیست و الان میبینیم با اینکه بازی خیلی خوبیه اما بیش از حد هایپ شده بود و مثل ابتدای عرضه ویچر ۳ مشکلات فنی داره و بیشتر ازین نمیتونستن تاخیر بزنن در نهایت اولا ۹۰ متای خیلی خوبیه و فقط تجربه خودتون از بازی تعیین میکنه که یه بازی بده یا خوبه ممکنه یه بازی با متای ۷۰ بهترین بازی عمرتون بشه امیدوارم همگی بتونیم این اثر جدید سی دی پراجکت دوست داشتنی رو تجربه کنیم
محسنِ عزیز تبریک میگم بهت.ایشالله که در سلامتی کامل با بازی کیف کنی و حتما جایِ ما هم موقع بازی خالی کن عزیز جان :-* :-* .
مخلصم ایمان جان ، خیلی اقایی :rose:
:rose: :rose: .
Our blood is red
CD Projekt red :heart: :heart: :
ترکوندن داش :inlove: :chic: مبارکه همه گیمرای واقعی
پس به جی تی ای وی نمی رسه این بازی ولی من که عاشق دنیا های سایبرپانکی هستم .ولی از اون نقد گیمبیت میترسم
شد همونه که انتظارش رو داشتم
امیدوارم دوست دارنش همشون بازی کنن این شاهکار رو
اخه چرا همه سعی می کنن با جی تی ای مقایسش کنن، هیچی شون مثل هم نیست اخه اصلا ژانرشون متفاوته، همین دلیلم این خط این نشون باعث می شه خیلیا ناامید شن چون فک می کنن این کپی یا مثل جی تی ای هس
میشه توضیح بدی این بازی چه ربطی به جی تی ای داره!
کلا سبک بازی فرق داره با جی تی ای
بازیایی که متاشون از gta v پایینتر شده:
سری آنچارتد سری د لست آف آس ویچر۳ اسکایریم و رد دد رمپشن یک و gta sa و سری هف لایف و رزیدنت اویل چهار و ….
بازیایی که متاشون با gta v برابر شده:
زلدا ۲۰۱۷ و رد دد ردمپشن ۲ و …..
.
همه اینایی که اسم بردم رو به مدت طولانی بازی کردم بجز زلدا که یه هفته اس شروع کردمش و از قرار معلوم باید تا یکی دو ماه دیگه باهاش زندگی کنم و بعدش برم سراغ سایبر.
به جرئت میتونم بگم همه این بازیا از gta v بهتر بودن.
بمولا راست میگی ولی ستون
جی تی ای حتی خود شرکت راک استار هم نمی تونه رو دستش بزنه شاید جی تی ای بعد در ضمن.داداچ پایینی داشت از مقایسه اشتباه من میگفت قبل از اینکه جنابعالی بیای رزیدنت اویل جهار رو بهتر از جی تی ای وی بدونی
هر چند بنده گیمر نیستم و دیگه علاقه ای به کامنت گذاشتن در فضای سایت پرو گیمر ها ندارم
عزیز سایت پرو گیمر ها چیه
هر کی هر چقدر به گیم علاقه داشته باشه در سایت به روش بازه
اغراق نیست اگه بگم رزیدنت اویل چهار انقلابی ترین بازی تاریخه.کلا سبک بازیای شوتر سوم شخص رو تغییر داد.حداقل ده سال از زمان خودش جلوتر بود.هر کی بازیش کرده میدونه با اختلاف زیاد از gta v با اون شخصیت پردازی و داستان آبکیش بهتره.کسیو ندیدم که resident evil 4 بازیش کرده باشه و زیر ۱۰ بار تمومش کرده باشه.
اون نمره ی Gta v فقط به خاطر اسم محبوب راکستار و البته خود سری جی تی ای هستش. gta v بجز گرافیک توی باقی زمینه ها نسبت به نسخه های قبلی فقط پسرفت داشته.
خدایی gta v نه حقش بود گوتی شه نه حقش بود نمرش برابر با gta iv شه
شما خودت داستان جی تی ای۴ رو مقایسه کن با پنج تا بدونی نسخه پنجم چه فاجعه ای بود
داستان ابکی…شخصیت پردازی ها عالی
تموم
دقیقا موافقم اوژان.
از مقایست معلومه اصلا گیمر نیستی
داری ی بازی ار پی جی اپن وورلد رو با ی بازی اکشن اپن وورلد مقایسه میکنی؟
تنها دلیلی که نمرش انقدر کم شد اینه که شبیه جی تی ای نیست و ارپیجیه
اگه رو اکشن تمرکز میکرد متاش حداقل ۹۶ بود
وایگیم اسپات خیلی حر.ام زادست
چقدر من امشب به این منتقد اینا و گیم بیت و بقیه ی اونایی که بی دلیل کم دادن فحش دادم
شما خیلی مودبانه گفتی :rotfl:
آره گیم اسپات بده پیسی گیمر بده سایتای معتبر که اینهمه سال هستن بدن فقط تو خوبی که بازیو از نزدیک ندیدی با اون رسانه های کوچیک که ترسیدن نمره واقعیه بازیو بده
خوش باشی :lashes:
اگه همین گیم اسپات پارسال لست آف آس ۲ رو با اون داستان مضحکش میداد ده شما الان میومدین میگفتین بالاخره سایبر باگ داره باید نمره کم بشه! عصبانیت و درد شما ماله ساله پیشه نه الان!
آقا باشه گیم اسپات بد بقیشون چی
داداش همین گیم اسپات مگه مورد اعتماتون نبود حالا رنگ عوض کردین همه سایتای سرشناس معتبر به لست ۱۰ دادن جز گیم اسپات ولی سایتا کوچیک متاشو کم کردن ولی این تو سایبر کاملا بر عکسه
انتظارم بیشتر بود ولی متا فقط یه عدده! :laugh: مبارک همه امشب جشن می گیریم :sun: :sun: :sun: :bomb: :bomb: :coffee:
اون طبل شادانه ی لامصبو بیارین :rotfl:
آی جی ان ۹۰ داده.
گیم اسپات ۷۰ داده.که البته نمره ی گیم اسپاتی که به فوق شاهکاری مثل لست پارت دو میاد ۸۰ میده یا میگه توی گوست آف سوشیما نمیشه بامبو قطع کرد به هیچ جای ما نیست.
ولی کلا خیلی بیشتر انتظار میرفت.مث اینکه اینم دقیقا مث زمان لانچ ویچر خیلی باگ داره.
به دیمن سولز ۹ داده
خب من چیکار کنم که به دیمنز سولز نه داده.به ویچرم ۱۰ داده.دلیل میشه که به خاطر یکی دو تا نقد خوب میون هزار تا نقد افتضاحش معیار قرارش بدم؟
فعلا منتظر نقد سعید آقابابایی هستیم.
گیم اسپات که ارزشش روز به روز پایین تر میاد
دقیقا
احسنت.
😎 😎 😎
فعلا ۲۲ نقد ۹۰ شده!
به تعداد نقدای لست برسه میشه هیچ! :rotfl:
هنوزم میگم بین ۸۰ تا ۸۵ میشه…فعلا نقد وبسایتای معتبر مونده!
حالا هم که زیر متای لست شده!
یه عده میگن به متا نباید توجه کرد! تازه اون بازی انحصاری بود و مورد غضب وبسایتای اکس فن! این که دیگه مولتیه!
هیترای محترم بازم میگم که به اندازه ی سهمتون ازش آویزون بشین چون مولتیه!
وقتی تمام رسانه ها دستمال چی سونی و استودیو هاش هستن همینه نمونش گیمز بیت با نمره ۶۰
آره کرک داون گند زده تقصیر سونی هیلو اونطوریه تقصیر سونیه فروش اکس باکس کمه تقصیر سونی متای این بازی ۹۷ نیست تقصیر سونی…
چرت نگو برو میانگین گیری کن نوب .
باشه :laugh: :rotfl: 😛 :-*
آره داداش ign و game rader و game informer غیر معتبرن 😐
تا فعلاً چشم حسود باید کور باشه با دیدن این متا جناب دالتون عزیز.
اگر حتی متاش هم ۱ بشه از نظر من ارزش بازی کردن حتی از لست هم بیشتره ، و من متای بالای ۹۰ رو برای این بازی در نظر دارم . 😀 😀 😀
داداش ترول نکن بازی بخر حالش ببر :inlove:
عمو کوجی.شنیدم توی سایبرپانک حضور داری.این شایعاتو تکذیب میکنی یا واقعیه؟
آیا قابلیت انجام کار های حرام هم باهات وجود داره؟ 😀
داداش تعداد نقداش اندازه لست بشه زیر ۸۰ میگیره لست با اون همه هیتر اون همه حاشیه که دورش بعضیا ایجاد کردن ۹۳ گرفت این اگه میانگین سایتای معتبر رو بگیریم میشه ۸۲ ولی سایتای کوچیک تر از ترسشون به بازی ۱۰ دادن که هیچیکی نقد اون سایتارو معتبر نمیدونه
(حالا میرسیم به اون هیترای عزیز که میگفتن این قاتل لسته :rotfl: :rotfl: :rotfl: )
فعلا که نقداش زیاد شده رفته بالا.توهم از خودت میانگین در نیار حق گو .
ویچر ۳ بازی بود کت متای ۹۲ رو آوورد و لقب پر افتخار ترین بازی تاریخ روداره هنوز که هنوز بازی های زیادی ازش اسکی میرن تا چیزی شبیه ویچر بدن اما هیچ کس نتونسته
ASSASSINCREE HORIZEN GOTS اینا فقط سه تان
این بازی ها همشون از لهاظ برخی گیمرا شاهکارن اما تغیر خاصی در صنعت گیم ندادن اما ویچر چرا تغیر بزرگی در سبک اکشن ادونچر و ارپیجی شد به طوری که العان هر بازی ازالمان های آرپی جی استفاده میکنه اما لست آف آس بغیر از گرافیک فنی بالا دونسخه چقدر انقلابی بود
اینم مثال ویچره شاهکاریه که نظیر نداره بعد ها رو حتی سری های بزرگی مثل جی تی ای تاثیر میزاره به قول خودشون نسل جدید بازی های اپن وورلد اکشن آرپی جی و اکشن ادونچرز هروقت جهان بازی درحد ویچر۳ سونی ساخت بیا حرف بزنیم
العن اسپایدرمن و هورایزن متاشون ۸۸و ۸۹ متای ویچر ۳ ۹۲ ولی اینا حتی نزدیک ویچر انقلابی و شاهکار نیستن سایبرم همینه هروقت سونی تونست بازی در این حد و اندازه بسازه فناش میتونن مقایسه کنن بهترین اپن وورلد های سونی هنوزز مشگل تنوع مراحل دارن یا جهان کوچیکی دارن ویچر توطال ۲۰۱۵ این مشگلو نداشت
یهباردیگه میگم بازم
هروت سونی بازی هایی درحد اندازه ردد۲ ساخت بیاد بگید ناتی داگه بهترین استدیوی تاریخ هرچن که نیست
هروت تونست نسل جدید از اپن وورلد خلق کنه مقایسه کنین با سیدی پراجکترد
هروقت توست بازی ابر قهرمانی رومثل بتمن ارکهام اسایلم از بازی های متوست به پلیه شاهکار ببره بهترین بازی ابرقهرمانی اسپایدرمنه
داداش فقط خواستی هیت کنیا. بالا داری میگی با لست نباید مقایسه کرد هورایزنو مقایسه میکنی (بعدم میگی هورایزن اسکی میره واتت)و هورایزن تنوع نداره واتت کل محیط پر از تنوعه اصلا محیطشو از عمد محیطشو کوچک تر کردن و تا تراکم ربات رو زیاد کنن و محیط زیبا کنن تا مثل اسانسیز کرید نشه
بعدشم بالا داری میگی ناتی داگ رو باید با راکستار مقایسه کرد واتتت بالا میگی بازی جهان بازو با خطی مقایسه نمکنی بعد پایین مقایسه میکنی و پایینترش میگی اسپایدرمن متوسطه واتتت قشنگ مشخصه تنها هدفت هیت بود بعدشم من اصلا نگفتم متای سایبرپانک پایینه یا بازیه بدی منظورم با این
https://uupload.ir/files/f1m7_screenshot_(43).png
که از وقتی لست اومد داشت لست با این بازی میکوبید و منم اصلا نگفتم سایبرپانک بازیه بدی فقط کسایی که با لست مقایسش کردن منم با لست مقایسش کردم وگرنه کجای دنیا متای ۹۲ کمه …
ولی از تو انتظار نداشتم بیای هیت کنی :smug:….
بسووووووووز ما حال کنیم نبینم اشکاتو دالتون جون
به قول خودت بشین تا نمرش بیاد پایین 😀
دالتون پسرفت صنعت گیمی تو
لامصب عکسو نگاه کن بعد حرف رایگان بزن
۴۰ نقد ۹۱ 😐 حتی ترول هم نمی تونی بکنی دالتون چهار فریمی :rotfl:
شاهکار :inlove:
فقط من گیم اسپات و اونی که ۶۰ داده رو میخوام !!!! ولی چیزی از ارزش بازی برام کم نمیشه ! مشخصه چه شاهکاری در اومده و احتمالا جاه طلبانه ترین اثر سیدی پراجکت رد هست
شاهکارررررر داداش تو جدول متالکریک هم اول نیست دیمن سولز بالا سرشه بعد میگی شاهکار
گیم اینفورمن ۹ داده آی جی ان ۹ داده گیم اسپات ۷ که اگه از این ۳ تا میانگین بگیریم میشه ۸۳
یعنی متای واقعی بازی ۸۳هست بقیشون از بزرگی بازی ترسیدن منظورم اون رسانه های کوچیکه
وقتی زیادی امیر گیم شو میبینی اینطوری میشی دیگه
تو از الان حرف بعدیتم درسته(به قول دکتر هو)
😉 :laugh:
:yes: :yes: :yes: دقیقا یکی حرف حق رو زد!
این با چه رویی کامنت میزاره؟
حق؟
گیم اسپات که کلا زده جاده خاکی
اون دوتا هم حساب کنیم میشه همین نودی که متاش شده
دوست عزیز متا فقط یک نمره هست ! شما دارید یک بازی اوپن ورلد آر پی جی با عظمت رو با یک ریمیک مقایسه می کنید ؟! اصلا درست نیست از نظرم تازه هنوز آپدیت نسل نهم بازی هم نیومده …
دوستان جواب ایشون رو ندید کمبود محبت داره میخواد با این کارا جلب توجه کنه
اینجوری باشه که tlou موضوعات بیشتری برای ترسیدن رسانه های کوچیک داشت ( حمایت از …)
اتفاقا تلو اون رسانه های کوچیک متاشو از ۹۶ رسوندن به ۹۳ از ترس هیترا
والا منم می تونم بگم چون ایکس باکس پشت بازی بوده سایتای پی اس فن به بازی کم دادن تا متا بشه این ولی از کجا از رو چه سند و مدرکی ها
شما هم داری از رو هوا یه حرف رایگان میزنی
(یه درخواست از مسئولان سایت لطفا پشتیبانی از ایموجی های کیبورد رو اضافه کنین خیلی نیازه)
مجید دلبندم اون متالکریک نیست!
اشتباه گرفتی این امیر دلبندمه :rotfl:
داری یه ریمیک بی محتوا رو با یه بازی که ۸ سال پاش زمان صرف شده با اون همه محتوا و گرافیک و هزار تا چیز دیگه مقایسه میکنی؟البته انتظار دیگه ای هم نمیره کسی که پی اس نو رو بهتر از گیم پس میدونه.
شما کی هستید واقعا 😐 گوست با متا هشتاد و چهار میشه شاهکار بی بدیل سونی ولی سایبر با متا ۹۱ که میگیم تا ۸۸ پایین میاد شاهکار نمیشه 😐
واقعا چرا نینجا تئوری و تو و دالتون منقرض نمیشین
(گیم اینفورمن ۹ داده آی جی ان ۹ داده گیم اسپات ۷ که اگه از این ۳ تا میانگین بگیریم میشه ۸۳
یعنی متای واقعی بازی ۸۳هست بقیشون از بزرگی بازی ترسیدن منظورم اون رسانه های کوچیکه)
از کی تا حالا گیم اسپات برای سونی فنا شده معتبر 😀 بعد اگه دقت کنی اونی که شیش داده چندان بزرگ نیست ولی میدونی بازم از بزرگی بازی ترسیده 😉
پیسی گیمر هم اضاف کن میشه میشه ۸۲ :blush: لستم تمام سایتای معتبر بهش ۱۰ دادن جز گیم اسپات که ۸ گیم اسپات خودش خیلیه بعدشم تو کار به او ۴۰ تا رسانه که الکی ۱۰ دادن ندادی خوب منطقیه که از ۴۰ تا آدم یکیش بلد باشه نقد کنه که اون کسیم که ۶ داد مشخصه از بزرگی بازی نترسیده و حرفشو زده و از این به بعد هم بخاطر شجاعتش یه پله برام میره بالاتر و نقداشو میخونم :-))
خوب خودتو نشون دادی که چه فن بویی هستی اصلا تو زندگیت جز همون چهار تا انحصاری هر چند شااااااهکار چیز دیگه ای بازی کردی؟؟ آخه تو اصلا چطوری به خودت میگی گیمر این بازی چه هیزم تری به امثال تو فروخته خوب خوشت نمیاد ازش به ج.هنم بازی نکن کسی مجبورت نکرده بیای زیر پستاش چرند تفت بدی برو بشین اون بازیایی که به خیال خودت شاهکارن رو بازی کن کاریم به کار بقیه نداشته باش
اگر بخوام با منطق تو نمره واقعی لست رو بگم باید از اون ۸ تا نقد زرد لست رو ملاک قرار بدم از میانگینش نمره واقعی شو در بیارم میخوای با منطق خودت کل بازیایی که باهاشون فخر میفروشیو نابود کنم؟؟ نترس اینکارو نمیکنم من مثل تو نه هیترم نه نوب نه فن بوی اینا صفات امثال توئه که تو وجود ماها نیست اگر میخواستم مثل تو رفتار کنم تک تکتون محو میشدید دور بر ندارید الکی :no:
خواهشا تایید کنید
داداش چرا انقدر اعصابت خورده متای بازی معلومه زیاده ولی این قاتل لسته بنظرت امثال شما ها نبودید میگفتین لست گوتی بشه بخاطر نبود سایبرپانکه الان چی میخواید بگید اون کساییم که به لست کم دادن من اصلا نمیشناسمشون ولی کسایی که به سایبر کم دادن همشون معتبرن
اووووو داداش ناراحت شدی ببخشید این کامنت من واسه کسایی بود که میگفتن لست بده و گوتی بشه بخاطر نبود سایبرپانکه و من همه فنای سایبرپانکو مثل هم دیدم نمدونستم چندتا فن آدمم داره اگه حرفمو باور نمیکنی برو پیج سایبر پانک گیز آیآر رو ببین هایلات درست کرده مخصوص لست که بکوبتش منم میدونستم گیمفا رو چک میکنه کامنت گذاشتم تا ببینه در کل ببخشید :struggle:
تو هنوز سواد نداری به متاکریتیک میگی متالکریک بعد از میانگین نمره حرف میزنی؟؟؟
شرط میبندم زیر ۱۶ سن داری
حالا خوبه گیم اسپات و آی جی ان ازنظرتو فن ایکس باکسن
واو عالی. چه نمرات عالی ای بابا دمشون گرم فکر نمیکردم تازه با کلی باگ این نمرات رو گرفت باگ نداشت شاید ۹۸ میشد. بهترین بازی ۲۰۲۰ همینه شاید
نه دیگه با این حساب چون انحصاری سونی نیست بی کیفیته طبق گفته های شما! :dazed:
عالیه
همهی منتقدای معتبر بهش ۱۰۰ و بالای ۹۰ دادن و گفتن مشکلاتش باگ هستن که انشالله اوناهم حل میشن
همهچیز مشخصه که سیدی شاهکار بازم ساخته
از اونور دکل هیتراهم سوخت (دالتون )
یه خسته نباشید هم بگیم خدمت گیم اسپات که همیشه متفاوته
gamesbeat هم که انگار از موتوری جنس گرفته
اینا حتما حق راگناروک و بقیه گیمای شاهکارم میخورن
یه تبریکم بگم خدمت محسنجان و بقیه اساتید و کاربران گل گیمفا
رفیق ۳ تا رسانه اصلی گیم اینفورمن ۹ آی جی ان ۹ گیم اسپات ۷ که اگه از این که میانگینش میشه ۸۳ بقیشون رسانه های کوچیکن
که از کم دادن ترسیدن
راستی دیمن سولز ۳ ماه پیش معرفی شد ۱ ماه بعدش گیم پلی ۲ هفته پیش اومد متاش شد ۹۲ یعنی امثال تو که میگفتین لست بخاطر اینکه سایبر پانک نیست گوتی میشه الان…
(بازی حتی تو جدول ماهانه متالکریک هم اول نیست بعد میخواست گوتی رو از لست ببره …
ببخشید پیسی گیمر رو یادم اومد که ۷۸ داده بود یعنی متای واقعی بازی ۸۲ هست
پیسی گیمر همین چند روز پیش هیدس رو بازی سال انتخاب کرد گفتید معتبر نیست
گیم اسپاتو وقتی به لست هشت داد گفتید معتبر نیست
کلا به نفع شما باشه خوبه نه بد
فعلا که زیر لسته!
راضیم به رضای خدا! فعلا هم مونده تا ۱۲۰ و خورده ای نقد بگیره!
شب دراز است و قلندر بیدار! عجله نکن داداش… 😎
بعدش اینکه بازیای مولتی میانگین همه ی پلتفرما میشه متای اصلی!!!
چون همیشه نقدای PC مثبت تر از کنسولا هستن تو همه ی بازیا!!!
تا اونجا که بنده خبر دارم سیاست متاکریتیک در بازی های مولتی پلتفرم اینه که متای اصلی رو اون پلتفرمی میگیره که بیشترین نقد روشه …
فعلا پنجاه تا داره 😎
و کلا دو نمره کمتر
حالا بسوز
دلبندم بسوز خود سایت متاکریتیک گفته نمرههای پیسی واسه سایبر نمره اصلیه
دوبار! :-*
اصلا هر پلتفرمی بیشترین نقد روش باشه اصلیه
چه ربطی داره 😐
ببین اونقدر بعضی از سونی فن ها ضعیف هستند ، هر بازی که میاد ، سریع با لست مقایسه ، سایبر پانک میاد سریع با لست مقایسه میکنند ، halo میاد سریع با لست ، حتی الانم بعضی ها راضی نیستند گوست اف سوشیما بهترین سال بشه ، دوباره میان با لست مقایسه ، میکنند عجب شیر تو شیری هست 😀 😀 😀 😀
اگه لست رو نداشتین میخواستین چه کار کنین ، اصلاً اوضاعی شده ، خداروشکر اونقدر بازی های مایکروسافت عالی هستند که همه ی بازیهای مایکروسافت رو به یه اندازه دوست داریم و هیچ اختلافی میانشون نیست.
انقد بسوز تا جزغاله بشی برو جمع کن باو خیال کردی چون بیشتر از ده ها فن بوی مثل خودت هواتو دارن میتونی هر چرت و پرتی خواستی بگی نگران نباش فعلا که خداروشکر نمراتش داره میره بالا پس لطفا فقط ب.بند باور کن 😀
به به
به به
بازی خیلی عالی شده مثل اینکه
تبریک میگم به خودم و فن های سی دی پراجکت رد خصوصا خصوصا محسن جان که از همه مشتاق تر بودن 😀 😀
:yes:
نامردیه اقا
به من و امیر نادری و اون دیوونه ی سایبری که الان اسمش یادم نیست هم تبریک بگید 😥
شوخی بود اقا جدی نگیرید 😀
تبریگ می گم به محسن ، شپرد(البته نه اونی که تو کال آفه) و تک تک کسایی که منتظر بودن
مبارک همه باشه
:yes: 🙂 :rose:
نه شما رو یادم رفت بعدم نوشتم کل فن ها دیگه 😀
شما هم مبارکت باشه 😀
اقای نادری هم مبارکش باشه 😀
اون فن دیوونه ی سایبر هم مبارکش باشه :laugh:
مبارک تمام فن ها
“اون دیوونه ی سایبری که الان اسمش یادم نیست”
منو میگه :rotfl:
افرین
یادم اومد :rotfl:
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
مخلصم امید جان لطف داری :rose: قطعا با یه شاهکار بزرگ و انقلابی طرفیم 😎
:rose: :rose:
ببخشید امیر :laugh:
مگه انتظار دیگه ایی کسی داشت ؟ مشخص بود بالای ۹۰ میشه و زیر ۹۰ نمیشه همه هم میدونیم حقش بالاتر از ۹۰ عه فقط بازی پچ نشده دادن به منتقدا سر همین ۹۰ عه البته ۹۰ هم عالیه ولی خب باید ۹۴ یا ۹۵ میشد فقط اونی که ۶۰ داده برو منچ تو بازی کن بابا 😐 😐
گند زدن تو نمرش بعضی سایتا فقط اونی که ۶۰ داده به بازی … وقتی هر … میتونه نقد بذاره تو سایت متا همین میشه ، گیم اسپاتم که زده جاده خاکی کلا ولی نمره بازی احتمالا بره بالا تر
اون نقد pc gamer نامرد هم بزارید بخاطر باگ داده ۷۸
همونی که دیترویت میگفت چون لید پلتفرم pc هست به بازی ۱۰۰ میده
یا GameSpot که بخاطر باگ داده ۷۰
با ۳۶ نقد شد ۹۱
فعلا زوده در مورد متای نهایی نظر داد باید نقدا بره بالای صد تا نتیجه گیری نهایی کرد فکر کنم غیر از باگ هم مشکلات دیگه ایی داره اینو از محتوای متن بعضی نقدها میشه فهمید . پولیگان هم ظاهرن بدجور بازیو کوبیده فعلا نمره نداده اونم احتمالا شش و هفت بده ولی نکته ایی که برام جالب بود اینه تمام نقد ها روی pc بوده حتی یه دونه نقدم روی کنسولا نیومده با این وجود بازی وحشتناک باگ داره یعنی اگه روی pc اینقدر باگ داره خدا به داد کنسولای نسل هشتی به خصوص نسخه های پایه اشون برسه هنوز روی حرفم هستم این بازیو باید روی pc بازی کرد روی کنسولا فعلا بازی نکنید که ناامید میشید دو سه ماه صبر کنید چند تا اپدیت بگیره تا مشکلات فنیش حل بشه
ببین با دلیل نمره کم کنن من مشکلی ندارم
ولی باگ؟!
اپدیت روز اول ۵۰ گیگ هست خود cdpr گفته بیشتر باگ ها رو رفع میکنه
اینجوری کم کردن نمره از بازی واقعآ ظلم هست
:yes: :yes:
گیم اسپات مثل همیشه میخواست بگه متفاوتم
اون سایت هم ۶ داده حرفاشو بخونید میدونید چجور ادمیه
خلاصه این دوتا سایت نمره خراب کردن بزودی بیشتر میشه
خیلی از منتقدای کوچیک برای اینکه نشون بدن ما خیلی چیز حالیمونه به همچین بازی هایی نمره کم میدن و این نوع بازی عادی هست که باگ داشته باشه و توی ویچر نشون دادن که اونارو رفع میکنن.
یه سوال اولا اون ۶ چیه مشخص که میخوان بازی رو بکوبن
بعدشم الان این نسخه ای که نقد کردن بدون اپدیت هست یا نه
🙂 🙂
با این هزینه و وقتی که صرف این بازی کردن قطعا ارزش تجربه بالایی خواهد داشت مخصوصا که دست استدیوی وسواسی و کاربلدی هم هستش.
تبریک میگم به عاشقان cdpr و منتظران این بازی ابرشاهکار :inlove: :inlove: و تسلیت عرض میکنم خدمت دالتون ها و فن نما ها که این بازی تبدیل به کابوس شون شده و براش آروزی شکست میکردن، از همینجا به همشون میگم تا سال بعد هر وقت بخوام بخندم یاد کامنتای شما هیترای این بازی میفتم و روحیه ام شاد میشه، حال هیترا رو بدجوری خریدارم 😀 😀
آقا چه شاهکاریه.واقعا ترکونده.متاسفانه هنوز سایت ها اجازه ندارن فوتج خودشون رو نمایش بدن ولی باز هم چیزی از ارزش هاش کم نکرد.نقد ای جی ان رو که میدیم از باگ ها ایراد گرفت و هنرپیشگی جانی سیلورهند که هم تراز با بقیه افراد نبود.همین و همین!
تبریک به همه دوستان.و تبریک ویژه به محسن عزیز و دوست داشتنی که عاشقانه منتظر این بازی مونده.امیدوارم حسابی توی دنیای بازی غرق بشی.
مخلصم داداش شما لطف دارین :rose: :heart: لذت اصلی رو من و شما میبریم 😎 سی دی پروجکت شاهکاری دیگه و اینبار بسیار کوبنده داده به گیمرا بی صبرانه منتظر تجربش هستم ، امیدوارم شما و همه عاشقان ویدیو گیم از سایبر پانک و همه بازی ها لذت ببرن
یعنی اون شیشه چیزی نیست بگم جز
Bk
بله قابل پیش بینی بود..
مبارک فن های گل :rose:
مرسی حاجی
امیدوارم تو هم باهاش حال کنی
سلامت باشی..آقای با شخصیت :-)) :rose:
پیشنهاد میکنم gamebeats که تاحالا اسمشو نشنیدم و gamespot برن ساندویچی بزنن جای نقد. طرف میگه بازی too offensive و too edgyه بخاطر همین دونمره کم کرده :rotfl: :rotfl: . جماعت توییتری sensitive
یادمه همچین افرادی متای uncharted 4 و god of war 2018 رو یکی دونمره با نقدای بیخود اوردن پایین :reallypissed: :reallypissed:
طرف میدونه تم سایبرپانک یعنی edgy و خشن بودن؟
حتما حوصله نکرده یه سرچ ساده تو گوگل کنه
واقعا عجیبه برام به این افراد اجازه میدن بازی نقد کنن باید یه استانداردی برای منتقد ها در متاکریتیک بذارند تا هر کی از راه رسید بازی نقد نکنه و نمره بده
من خیلی هایپ بودم و انتظارم زیاد بود ولی همینم عالیه :music:
Game beat 😮
بازی از بعضی جهات مشکل داشت بخاطر همین ۶ میدم کاملا هم منطقی…
لابد ریسینگ بازی رو با فورزا، شوتینگ رو با کالاف، حق انتخاب داستان رو با دیتروید مقایسه کرده آخه جور دیگه ای نمیشه…
یکی بود تو سایت میگفت بالا ۹۰ نمیشه… الآن اون داره جشن میگیره :rotfl:
باید بپرسیم ازش چند داده به این گیمز بیت …
نمره خیلی خوب بوده خیلیامون همین حول و حوش نمراتو پیش بینی میکردیم لایق انتظاراتی که گیمرا کشیدن بوده. :yes: :yes:
منتقد GamesBeat رو زنده میخوام :pissedoff: :reallypissed:
گیم اسپات هم یک بار دیگه بی اعتبار بودن خودش رو نشون داد اون از گوست اینم از سایبر
مبارک هر کی که بازی می کنه
گیم اسپات کلا بی اعتباره از لست ۲ کم کرد به خاطر خشونت زیاد
:yes: :yes: :yes:
تبریک میگم به همه گیمر ها .. ایشاالله همه بازی کنن و همه باهاش حال کنن (حال…ایهام داره)
از شبیه ساز پرواز نمرش کمتر شد :rotfl: :rotfl:
زیر ۱۰۰ به این بازی دادن جدی نگیرید کسی که لقمه حلال خورده باشه به این بازی کمتر از ۱۰۰ نمیده
غیر از اینم از CDPR کبیر انتظار نمیرفت :yes: به امید witcher 4 :yes: :heart:
دانلود فروشنده منصف بازی Cyberpunk 2077 در ایران…
اگه پیسی داشته باشی سیدی رو گیماش قفل نمیزنه میتونی روز اول کرکی بازی کنی
طبق چیزایی که فهمیدم بهینه نیست بازی
منتقد IGN گفته بود من بازی رو روی RTX3080 پلی دادم و عملکرد بازی صرفا “OK” بود…
نمرات تا الان خوبه… بجای ۲۰ آذر ،۲۰ آبان نوشتید
اینا ۹ میدن که بگن ما خیلی روشن فکریم و تخصصی کار میکنیم
یه معلم داشتیم دبستان امتحان میگرفت همه رو کامل مینوشتیم میداد ۱۹٫۷۵ بعد میگفتم منکه درست نوشتم چرا کم دادی مگفت ۲۰ فقط برای خداست !!!!
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
یعنی اون رو چطوری تحمل کردی؟
یه دبستانی تو شهرستان ! اپشن دیگه ای نداشتیم 😐
این خوبه بود معلمه چهارم دبستانمون نقشه مثلث برمودا رو اورده بود بهمون نشون میداد یه سری داستان تخیلی هم پشتش میگفت :rotfl:
داداش من هفتم معلم علوم هرجلسه می پرسید از ۵ نفر
آخر ترم ۱۳ تا بیست داشتم ۱ دونه ۱۸ مستمرمو ۱۸ گذاشت
معاونا گفتن کاری نمیتونیم بکنیم
بعد هشتم یکی بود نمراتو از ۱۵ میزاشت از بیست جمع میکرد (تا دلتون بخواد بهش ف.ش دادم)
خوبه :yes:
منتهی بزارید دو سه تا اپدیت واسش بیاد یکمی از باگاش برطرف شه بعد بازی رو بگیرید
لعنتی انتظارشو نداشتم
با این وضع
احتمالا بین ۸۸ تا ۹۱ بشه
خب نقدا اومد و طبق پیشبینیا اون نمرات عجیب غریبی که بعضا انتظار داشتن رو نگرفت
دلیلا هم واضحه
بازی طبق بعضی نقد هایی که خوندم برخلاف هایپ دورش فاقد هرگونه نواوری هست
باگ فراوان داره و مبارزاتشم خیلی جالب نیست ظاهرا (که شخصا قبلا بارها اشاره کردم و برای من فاکتور بسیار مهمی هست که در یک عنوان اکشن ار پی جی مبارزات خیلی خوب کار شده باشن)
بعضی از دوستان ممکنه بپرسن چرا منتقد بخاطر باگ و مشکلات فنی نمره کم میکنه و حق این بازی بیشتره و…
سیستم نقد هدفش این هست که یه بازی رو در حالت عرضه بررسی کنه که ببینه ایا بدرد مخاطب میخوره یا نه
و مشکلات فنی هم ایراد هستن که گیمر ها در روز ریلیز باهاش دست و پنجه نرم میکنن
و اتفاقا خیلی مهمه منتقد ها به این ایرادات بپردازن تا بازیساز های یاد بگیرن روز عرضه یه بازی با حداقل افت فریم و باگ عرضه کنن
خیلی ها هستن که برای عرضه بازی روزشماری میکردن و میخوان بازی رو همون اول برن بدون اینکه چندماه صبر کنن بازی پچ بشه و…
این ایرادات فقط برای سایبرپانکم نیستن و خیلی بازیا تحت چنین ایراداتی قرار گرفتن
اگه منتقدا بخاطر باگ نمره کم نکنن، سازنده ها پررو و پرروتر میشن و شاهد این خواهیم بود که بازیا ناقص و ناقص تر عرضه بشن
ولی درکل نمرش خیلی خوبه
البته نه در حد هایپ
عزیز می اون منتقدی که شیش داده خوندی از چی انتقاد کرده؟
Commander shepard
اون که نمره ۶ داده گفته بود بازی فاقد نواوری هست و تجمعی از فرمول های بازیای قبل خودش هست که کاملا درسته من نواوری ای تو بازی نمیبینم
حالا اینکه نواوری نداشتن رو منتقد ایراد بدونه یا نه نظر شخصی منتقد هست
بنظر من بازی ای مثل سایبرپانک با این حد هایپ باید نواوری میداشت
بقیه نمره هم بخاطر باگ ازش کم کرد
بد بودن مبارزاتشم یادم نیست اشاره کرد یا نه ولی برای من عجیب نیست یه نفر به یه بازی ۶ بده حالا هر بازی ای میخواد باشه چه سایبرپانک چه گاد اف وار چه زلدا و… چون تمام بازیا پر از ایراد هستن صرفا بعضیا اون ایرادات براشون مهم نیست و تو نقد نمیارن
در مورد سایبرپانک هم اکثر اعضای سایت انتظار یه گرافیک خوب و داستان خوب با ساید کوئست های خوب داشتن که خب براورده میکنه این انتظارات رو
من یه تجربه پالیش شده با کمبت سیستم عالی و اپن ورلد خوب میخواستم که خب تو بعضی ازین موارد نقص داره
در مورد برطرف شدن باگ ها هم شک نکنین با یکی دوتا اپدیت حل نمیشه یه چندماهی وقت لازمه چون روی کلی پلتفرم بازی عرضه میشه و فشار زیادی روی استودیو میذاره
ویچر روی کنسول های نسل هشتی کل طول کشید stable بشه
اینی که روی دو نسل کنسول داره میاد بنظرتون زیر ۶ ماه درست میشه؟
و سایبرپانک حتی نمره ای روی کنسولای نسل هشتی براش نیومده ( قطعا اوضاع وحشتناکی خواهد داشت روی کنسولای پایه)
اگه این بازی صرفا روی pc و نسل ۹ میومد وضع بهتری رو شاهد میبودیم
قبول دارم به انتظارات شما نمیرسه
ولی شیش خیلی نامردیه
عملا گیم اسپات و گیم بیتز متا رو سه نمره اوردن پایین 😐
متا الکیه حرص خوردن نداره
تهش مهم لذته 😀
اون لستی که متاش ۹۳ شده رو رفیقم گفت بیا برات رو اکانتم share کنم برو گفتم نه
عوضش سایبرپانکو بدون اینکه حتی بدونم متاش چند میشه
زدم پیش خرید کردم چون میدونم این بازی به من لذت میده
متا به هیچ وجه تعیین کننده لذت نیست
بازی زدم متای ۷۹
از اکثر متا ۹۰ ای هایی که زدم تو این نسل بیشتر بهم حال داد
برای سی دی پراجکت مهم بود متای بازی به بالای ۹۰ برسه که رسید به این هدف
فک نکنم باگ تاثیری تو نمره بذاره(مگر اینکه باگ خیلی خفن مث کرش کردن داشته باشه بازی)
وگرنه ویچر و اسکایریم ۹۶ و ۹۳ نمیگرفتن!
از بازیای ار پی جی انتظار باگ زیاد میره
مخصوصا با این پیچیدگی
ولی با بقیه حرفات موافقم در کمال تعجب
اگه اینقدر باگ براشون مهم بود باید صبر میکردن اپدیت روز اول بیاد بعد نمره بدن
آپدیت روز اول ۵۰ گیگ هست حتمآ بیشتر مشکلات رو حل میکنه
بازی قراره روز عرضه برای همه آپدیت بده که مشکلاتش رو حل کنه مشکل اینجاست که ورژنی که برای منتقدا می فرستند بدون آپدیت روز عرضه هست و بر خلاف حرف شما نشان دهنده تجربه گیمری که بازی رو میخره و روز عرضه بازی میکنه نیست و اون ها تجربه بهتری خواهند داشت نقد اون سایتی هم که نمره پایین داده بخونی فقط چرت و پرت گفته و اکثریت از بازی راضی بودن و جزئیات و تنوع و بزرگی جهان و عمق نقش آفرینی بازی رو تحسین کردن مشکل اصلی بازی باگ هاشه که ای کاش سی دی بازی رو زود تر دست منتقدا نمیداد تا این مشکلات پیش نیاد
با ۳۸ نقد شد ۹۱
مشکل بازی هم باگ های زیاد بازی که واقعا نامردیه نزدیک ۵۰ گیگ قراره ابدیت بشه
تبریک به همه.
محسن جان مبارکه. :heart:
خدایی اونی که ۶ داده هیچی از گیم نمیدونه. :reallyangry:
چشم اونایی که بازی رو کوبیدند کور بشه ایشالله :silly: :silly:
قربونت :yes: بیخیال اون سایت و منتقد از این منتقد ها زیاد دیدیم تو این سالها ….
خب خدارو شکر
مطمئن شدم که دیگه تاخیر نمی خوره 😀 😀 😀
فارق از بحث نمرات، این بازی رو باید تجربه کرد. فقط تجربه هست که نشون میده اینجور بازیا واقعا چی تو چنته دارن. یه استریمر وقتی بازی رو تجربه میکنه داره یه خط داستانی رو پیش میبره، درصورتی که با یک تصمیم متفاوت کل مسیر بازی میتونه تغییر کنه.
گیم اسپات هم که ۷ داو به بازی تا الان با ۴۰ نقد ۹۱
عالیه :heart: دقیقا همون چیزی بود که پیش بینی کردم
به طرفدارای این بازی از جمله خودم، آقا محسن گل، کماندر شپرد دوست داشتنی، اوژان عزیز و بقیه دوستان که شرمندم اسمشون یادم نمیاد تبریک میگم، ۸ سال انتظار جواب داد :rose: :heart:
تو دلم مونده بود یکی تبریک بگه
دم شما گرم 😀
فدات بشم داداشم، الان تو راه شیرینی فروشیم خانواده شیرینی میخوان ازم :rotfl:
:rotfl:
منم راه افتادم
ایشالله فردا صبح میرسم اونجا 😀
منو دور ننداز 😥 😥 :rotfl: :rotfl: :rotfl:
شما تاج سری :heart: :rose:
شما تاج سری
ولی تبریک اوشون 😀 بیشتر حال داد
Amir Naderi
Commander shepard
لطف دارید شما
:rose: و :rose: برای :rose: و :rose:
GameSpot چرا اینقدر کم داده 😐 . اخه کدوم سایت معتبری به بازی ای که به این بزرگیه بخاطر باگ نمره کم میکنه. با اینکه از IGN خیلی بدم میاد ولی اینجا نمره خوبی داده، حداقلش نقدش منطقی تر از گیم اسپاته.
انتظار ۹۰ ۹۱ رو داشتم تبریک
اینم از دکل هایپر پانک که با ناتی داگ بزرگ و لست ۲ کبیر مقایسه اش میکردن :rotfl: تازه رو pc و سیستم غول ۳۰۷۰ رفتن بازی رو.روی کنسول فاجعه میشه.این نمره نشون داد زیر ناتی داگه
سیستم غولت ۳۰۷۰ ه؟؟؟؟؟؟
چقدر دوستت کوچیکه رفیق
دوستت چیه
دنیات
فکرم منحرف شد با خوندن این کامنتم
اگر سوم شخص میشد امتیازش بیشتر میشد
خدا کنه باگ نداشته باشه و بهینه سازیش خوب باشه که دیگه از هرچی باگه و بد اجرا شدنه متنفرم.
بهترین بازی open world تاریخ !!!!!!!
امیدوارم نسخه انلاینش هم زودتر بیاد گفتن ۲۰۲۲ ولی احتمالا شاهکار میشه!
چیزی که فعلا من از محتوای نقدها فهمیدم این بوده که با یه بازی شاهکار طرف هستیم اما غیر از باگ بازی داری نواقصی در برخی از بخش ها هست که به کلیت بازی ضربه زده
بهترین open word تاریخ 😐
بعد از خوندن این پیام رسما گرالت و آرتور و فرانکین و سی جی با تام هاوارد رسما دسته جمعی خودکشی کردن :rotfl:
البته امیدوارم ایشالا بهترین بازی بشه ولی فعلا بعید میدونم
به امید موفقیت سایبرپانک۲۰۷۷ و شروع ساخت ۲۰۷۸
دوستان یه نکته در مورد امتیازی که gamespot داده اینکه توسط kallie plagge نقد شده که اکثر نقداش تو حوزه بازیایی مثل animal crossing ، ماریو و همچنی سبک بازیایی هست، مثلا اشکالاتی که گرفته شده شلوغ بودن بازی، تصمیمات عجیب و غریب یا حتی ایرادات مسخره ای مثل اینکه بعضی از فرقه های داخل بازی توهین آمیز هستن ( احتمالا طرف فاز فمنیستی گرفته ) !!! … و نکته دوم اشکالاتی هست که مربوط به باگ های بازی که دلیل اینکه که اکثر منتقدین نسخه preview رو بازی کردن و احتمالا بازی یه day one patch سنگین داره . کلا نقد gamespot رو در نظر نگیرید
پ.ن : یکی از کاربرای gamespot نوشته بود این منتقد به بازی death stranding امتیاز خوبی داده چون کسی داخلش کشته نمیشه ، کلا منتقد مناسبی برای این بازی انتخاب نکردن
گیم اسپات کلا ببنده بره گاوداری بزنه
اسمش بذاره گاوداری اتابکی
Kewdiepie نگا میکنی؟ :rotfl:
سلام – واقعا نظرات بعضی از عزیزان عجیب و غریبه
۱ – این بدونید بازی یک چیز سلیقه ای هست و بستگی به طبع و سلیقه منتقد دار
۲ – یه عده از عزیزان امدن گفتن تاخیر Cyberpunk به خاطر این بود که تو رقابت با لست ۲ نباشه – به نظرم اصلا نقد ها رو هم نخوندن – مشخصه تاخیر بازی به خاطر ایرادهای بوده که داشت و باز سعی کردن زودتر روانه بازارش کنن که همین باعث شده منقدی مثل گیم اسپات و حتی سایرین که نمره خوب دادن بارها بیان کنند بازی باگ زیاد داره پس خواهشا منصفانه نظر بدید – شرکت های بازی سازی دنبال سودشون هستن ، در بزرگ بودن لست ۲ ، Cyberpunk و … شکی نیست بی خود به خاطر فن بوی بودن بازی رو کوچیک نکنید
۳- کسانی تجربه شاهکاری مثل ویچر ۳ رو دارن قطعا به تیم سازنده اعتماد کامل دارن
۴- یکی از چیزایی که خیلی جالبه اینکه شرکت سی دی پرجکت همیشه اجبار به خرید نمی کنه و از این بازیش راحت کرک بشه نگران نیست و این یک نوع احترام به گیمرهاست ، یادم گفته بودن ما خوشحال می شیم که تعداد بیشتری بازی مارو تجربه می کنند
۵ – بهترین بازی بودن ربطی به متا نداره ،
۶ – سعی کنید با هر بازی لذت می برید بازی کنید – شاید بهترین بازی جهان برای یک شخص لذت بخش نباشه
۰Thumb up 0Thumb down
اتابکی سگ سیبیل :rotfl: :rotfl: :rotfl:
به نظرم گیم ادرار از همش بهتر نقد میکنه
از زمانی که کلا ۵تا سایت خبری بیشتر نبودن و نقدهای گیم اسپات و ign معیار کیفیت بازیا بود، تا الان اعتبار نقد گیم اسپات بالاست و هنوز هم جزء حرفه ای ترینا هستش که زود مثل اکثر منتقدا جوگیر نمیشه و مو رو از ماست میکشه بیرون.
اونوقت چندتا فن بوی چون گیم اسپات به بازیای محبوبشون امتیاز واقعی داده، میگن اونا نمیفهمن و ما میفهمیم، تازه بدترش اینه که اگه اکثر سایتا هم از بازی محبوبشون بد بگن، میگن کل منتقدایی که کارشون اینه، حالیشون نیست و ما (که چند سال قبل میرفتن از مغازه، از رو عکس بازی انتخاب میکردن) بیشتر حالیمونه. بی خیال عمو!
این ۱ قانونه : کار منتقد پیدا کردن ایراده، نه پیدا کردن مزایای کار.
الان میشه بگی چطوری متوجه شدی منتقد گیم اسپات مو رو از ماست کشید بیرون ؟ در مورد این بازی خصوصا طرف حتی بازی رو کامل نرفته ! اون گیم اسپات سابق خیلی وقته از بین رفته و تقریبا هر کسی رو میشناسم اینو تایید کرده . اون قانونی که گفتی خیلی وقته به چوخ رفته برادر من شما برا دل خودت بازی کن نه برا حرف منتقد تو کل دنیای مجازی رو بگردی به تعداد انگشتان دست منتقد منصف پیدا میکنی یعنی شما هر کی که شد منتقد و برا نقدش داره حقوق ماهیانه از سایت و چمیدونم دیگه چی میگیره گفت رو چشم بسته قبول میکنی چون بهش میگن منتقد ! در مورد گیمر هایی که یک عمر بازی کردن به صورت حرفه ایی و خیلی راحت یه عمو بهشون چسبوندی باید بگم یه گیمر وقتی چندین نسل به صورت حرفه ایی بازی میکنه قطعا خودش یک منتقد بزرگ حساب میشه و حرفاش برای گیمر ها جذاب هست فقط حیف و صد حیف که نمیشه با این منتقد ها مناظره مستقیم کرد و به صورت زنده پخشش کرد اون موقع خیلی چیزا فرق میکرد و حداقل مقایسه ایی برابر شکل میگرفت….اره دایی
۱-پیدا کردن کوچکترین ایرادات (حتی مسخره) از ۱ پروژه بزرگ چند ساله میشه مو از ماست بیرون کشیدن. این بازی ، بازی کوچیکی نیست که بهش آسون گرفت
۲-تو همین سایت منتقدی داریم که نقد بازی رو چند ساعته رفته. نقد به زمان بازی نیست، به تجربه و درکه.
۳-قانون قانونه، حتی اگه قبولش نداشته باشی. البته که من به نقدها اهمیتی نمیدم و سلایقم تو بازیا و نظرات قبلیم اینو ثابت میکنه.من فقط از این جوی که همه کارشناس نقد شدن، حرف زدم.
۴-تو نظرت تعصب موج میزنه، چون برای سلایق خودت که البته قابل احترام هستن هزینه کردی، به خودت حق میدی. اما باید گفت” نقدات خودجوشه سالم نیست بو میده کد روشه”
۵-آره عمویی…
بابا بیخیال :laugh: بزار زندگیمونو بکنیم باشه اقا ما بو میدیم تعصب کورمون کرده کد دار شدیم رفت اشکال نداره 😎 ولی تمام چیزایی که گفتم واقعیت محض بود و نظر خیلیا رو اعم از پارسی زبان و غیره پرسیدم کسایی که عمری گیمر هستن رو هوا حرفی نزدم و حاظرم با هر کسی تو دنیا بشینم بحث کنم سرش البته که اگه وقت و زندگی مجال بده ، این حق رو که دارم :cowboy:
منتقدای گیم اسپات بیشتر مورو تو ماست میندازن
گیم اسپات اره
ولی منتقدش نه
منتقدش یه جوجه فمنیستی بیش نیست
که سر است هم به خاطر این نمره کم کرد که به دیوار نمیشه شلیک کرد چون مورد مذهبی داره 😐
یا سر رددد گفت خیلی واقع گرایانست 😐
یا برا گوست گفت بامبو نمیشه قطع کرد 😐 😐
تو ماچ واتر
عزیز اصلا آخرین پست گیم اسپات تو یوتیوب رو دیدم همه دار مثل چی به گیم اسپات میخندن و سوژه اش کردن سر همین نمره ای که به سایبر داد اصلا گیم اسپات دیگه چند سالی هست نقداش پشیزی نمیارزه
این گیم اسپات همونه که دو روز پیش به واچ داگز لژیون نمره ۸ رو داد بعد به بازی با این وسعت و عمق داده ۷ هر جور به موضوع نگاه کنیم فقط یه چیزو متوجه میشیم اونم بی اعتبار بودن واضح نقد گیم اسپات در قبال این بازیه
(قصد توهین به واچ داگز رو ندارم طرفدارشم نیستم صرفا یه مثال درباره این مسئله زدم)
واقعا گیم اسپات دیگه شورشو در اورده الکی نمره کم میکنه با این کاراش ارزش خودش میاد پایین نه ارزش بازی…
مشکل اینه با این کارش گند زد به متای سایبر پانک می دونم متا مهم نیست ولی خستگی تو تن سازنده می مونه وقتی با عشق این بازی رو ساختن
واس لست۲ هم همین یارو بود احتماااالا اگ یادم نرفته باشه
که متنش این بود: من لحظه به لحظه بیشتر دارم بازی رو درک میکنم و بیشتر توش غرق میشم و فلان و بدون نکته منفی ولی اخرشم۸ داد
کلا گیم اسپات خیلی وقته زده جاده خاکی
من برام معتبرترین گیم اینفورمره چون متن نقداش دقیقا باب سلیقه منه و دوس دارم زودتر ببینم چه نظری داده در مورد بازی…کلا میانه روئه
گیم اینفورمر فکر کنم ۹۰ داده.
دیگه حوصله شو ندارم کامنتها رو بخونم خداییش خیلی مواقع چونکه نمره ی هر بازی منتشر میشه زیرش لست رو ترول میکنن، خداییش اینا دیگه کی هستن که بهترین بازیها رو هیت میزنن(لست، سایبر، حتی گاد، رددد….)
کی ردد و گاد هیت کرد ؟؟؟
فقط اسم بده جان ویکی میرم سراغشون
منم میام باهم بریم براشون 😀
به به مایه افتخاره باهام بیای سلطان
گیم اسپات یک منتقد دختر داره
از رد دد به خاطر این که بازی به شدت واقع گرایانه هستش نمره کم کرد ۸ داد به رد دد۲
خدایی بگو که این حرفت شوخیه 😐
بنده همین الان یه اکانت گیم اسپات میسازم و به هفت روش کابویی سایتشون رو نابود میکنم _(یا اینستا)
به لست او اس ۲ هم یه گیرایی داد تا یه هفته مغزم داغ بود :-X :no:
اوزان جان اون یک دختر خانومی بود که تو اینستا سوژه شده بودش یک مدتی
این دختر خانوم هم سابقه ۸ دادن به رد دد
سابقه ۸ دادن به لست
اون هم با ذکر دلایل مسخره رو داشته
حالا رفتم اینستا این یا رو نگاه کردم
از خنده مرده بودم
تو خونش فقط سوییچ میدیدی
حتی pc خودش قیافش بیشتر به یک pc میان رده میخورد نه گیمینگ
کلا گیم اسپات از گیم اواردز سال ۲۰۱۶ زد جاده خاکی
این باید همون ماریو بازی کنه
به لست او اس بدلیل خشونت زیاد نمره ۷ یا ۸ داد!!(یادم نیست) خیلی حرص خوردم
واقعا متاسفم برای گیم اسپات ، نه فقط به خاطر سایبر پانک به خاطر خیلی چیزای دیگه نمیخواستم بگم ولی نقد ها و نمراتش رو که بعد از تجربه بازی ها میاوردم جلو چشمم واقعا حالم بد میشد ، مایه ننگ هست گیم اسپات برای ویدیو گیم و تمام سایت های اینچنینی اینا برا هنر هشتم مضر هستن و حتی خود سایت متاریکریتریکتری 😀 کلی بازی و هنر رو به دلایل عجیبی نابود کردن تو این سالها به خاطر همین متنفرم ازشون ….. باید سایت ها جدا و مستقل نقد میکردن و هر گیمر بنا به سلیقش اگر دوست داشت نقد اون سایت و منتقد رو میخوند و فروش بازی هم دلیلی بر موفق بودن یا نبودنش میشد کاملا مشخصه این بساط در نهایت نون دونی هست برا خودشون :no: برن شکر کنن که همین استودیو هایی که در حقشون جفا میکنن هستن چون نبودن اینا جای منتقد شدن باید میرفتن ….. میشدن .
مشکل این همین آدمای…. باعث می شن خستگی تو تن سازنده بمونه
اینطور که شما میگی وضعیت روحی منتقد گیم اسپات از ما که تو ایرانیم بدتر هست :rotfl: :rotfl:
کافیه دو خط از نقد گیم اسپات و پیسی گیمر رو بخونی تا بفهمی چقدر منتقد پرت بوده
طرف رفته به خاطر این که احساس کرده “اقلیت ها” presentation درستی ندارند یا با برخی ِdesign choice حال نکرده نمره کم داده(شرمنده یک مرحله کامل نزاشتن برا شما که بری حزب سوسیالیستی nigh city رو تشکیل بدی که و مردم زجر کشیده رو از نظام ظالم سرمایه داری نجات بدی)
کاملا مشخصه طرف بیشتر نگران این بوده بازی با عقاید سیاسیش مچ باشه تا این که خود بازی رو بسنجه
قشنگ نمونه ی کامل یک مشت libtard
یکی نیست بهش بگه آقا تم بازی کلا اینه آینده تاریکه انتظار داری نذری پخش کنن آخه 😐
وقتی یه نفر رو فقط برای دختر بودن منتقد میکنن همین میشه دیگه نمیگم همه منتقدای زن بدن و بلد نیستن ولی من که تا حالا منتقد زن فیلم یا گیم خوب ندیدم. من سایبر رو مثل همه شما بازی نکردم که بدونم نمرش باید ۷ باشه یا ۱۰ ولی منتقدی که این همه نقدای مضخرف قبلا داشته نمیشه روش حساب کرد، نقد pc gamer رو بخونید که برای ۷.۸ی که داده دلایل منطقی اورده
GamesBeat برید نقدشو بخونید عالیه اصلا :laugh:
طرف از بازی تعریف می کنه ولی آخر میگه شاید بازی عالی باشه ولی برای من عالی نیست یعنی خودش جواب خودشو داده :laugh:
گیم اسپات هم که دوستان درباره منتقده گفتن این بشر تو زندگیش فقط بازی های مثل ماریو نقد کرده من نمیدونم با چه دلیل گیم اسپات نقد این بازی سپرده دست این فرد
خداییش منتقد گیم اسپات باید………………….. :reallyangry: 😕
من یه عمره دارم بازی می کنم سنی هم ازم گذشته ، ادعای گیمری ندارم . فقط یه نصیحت دارم، به خاطر امتیاز بازی رو کنار ندارید و نسبت بهش بد دل نشید. چون اگر عادت کنید نصف وقتی که میتونید خودتون یه بازی رو تجربه کنید دنبال نقدش تو سایت های مختلف هستید. همین عادتی یکی دوسالی حال من رو گرفت.
من خودم به شخصه ی سری از بهترین بازی های عمرم بازی های بودن که خیلیا به خاطر متای پایین سمتشون نمی رن
گیم اسپات کلا رد داده اصلا تعادل نداره هیچوقت روش حساب باز نکن قبلا یادمه منتقدشون زن بود gta v رو نقد کرده بود میگفت جایگاه زنا تو بازی رعایت نشده بعد نمره پایین داده بود!!!!! برگای ملت ریخت! :rotfl:
شما فقط به IGN نگاه کن تقریبا از بقیه کار درست تر و ادم تره و بجای نگاه کردن حتی به میانگین نقد ها نقد ign تو اکثر بازی ها کفاف میده
این زن سابقه زیادی تو به گند کشیدن بازی ها داره
رد دد ۲
بازی به شدت منطقی
۲ نمره کم
لست ۲
بازی دارای خوشنت بسیار بالا و داستان تاریک
۲ نمره کم
گوست اف تسوشیما
نمیتونی بامبو قطع کنی ۲ نمره کم
فقط مونده بیاد بگه زیاد خوش می گذره ۲ نمره کم 😐
آقای محترم چرا اسپویل دث استرندینگ میکنی؟؟
من و خیلی های دیگه هنوز بازی رو بازی نکردیم.
هیچکس هم زیر پُست سایبرپانک انتظار اسپویل دث استرندینگ رو نداره. اون منتقد گیم اسپات هم که بهش فحش میدی حداقل اینقدر واسه مخاطبش احترام قائل بود که بازی رو اسپویل نکنه. آدم یه سوزن به خودش میزنه یه جوار دوز به دیگران.
گیم اسپات معلوم نیست مشکلش چیه به است ۲ هشت داد به دیزگان هفت داد به سایبرپانک هفت داد اونوقت به واچ داگز لیجن هشت داد
شرمنده بابت ریپلای و اسپم
میخواستم بگم متای سایبر آپدیت شد دیگه ۹۱ نیست ۹۰ شد. حتما چند تا نقد جدید به بازی اضافه شده
در ضمن دوستان کسی میدونه چرا برای نسخه های کنسولی این بازی نقد نشده؟
هنوز نقداش مثل لست ۲ ۱۲۱ نقد نیست و سایت فن بوی استیور بهش پایین نداده ولی نمرش ۹۱ شده
تازه روی کامپیوتر با سخت افزار فضایی
بیخود نبود بازی رو امثال با رقابت با لست قرار ندادن چون میدونستن حریفش نمیشن
الانم دارن میگن .متا!چی! متا اصلا مهم نیست باید بازیو خودت تجربه کنی بعد هنوز خودشون بازیو تجربه نکردن میگن سایتایی که به بازی کم دادن بلد نیستن و بی سوادن …
بهترین بازی سال پیسی گیمر هیدس
فن بویا
پیسی گیمر که اصلا معتبر نیست 😐
سر سایبر
پیسی گیمر کاملا معتبرترینه
نمره ی گیم اسپات به لست
فنبویا
گیم اسپات که اصلا بلد نیست نقد کنه
سر سایبر
گیم اسپات بهترین منتقده
?wtf
هیدیس بهترین بازی امسال پی سی و هرکی گفت نه یکی بزن تو دهنش از طرفم
من حتی واس بازی سال هم دلم تا قسمتی روشه ولی بیشتر بخاطر مستقل بودنش هست که دلم نمیخواد بجای لست بازی سال شه(البته منظورم بی ارزش شمردن بازیای مستقل نیست چون صنعت گیم رو بازی های مستقل شکل میدن..من منظورم بخاطر بزرگی پروژه های تریپلA مث لست که بیشتر حقشونه گوتی شن!)
میشه بم بگی متای این چه ربطی به گوتی داره در ضمن هیچی هیچوقت نگفت گیم اسپات معتبر ترینه. آها یادم اومد فن پیج سایبر پانک که سنگشو به سینه میزدید موقع متای لست گفت گیم اسپات معتبر ترینه الان چی دارید بگی
(لست بخاطر نبود این گوتی میشه) هنوزم دارم میخندم :rotfl: :rotfl: :rotfl:
اتفاقا تاخیر سایبر پانک بخاطر مواجه نشدن با لست ۲ و رفتن جزو لیست بازیهای ۲۰۲۱ هست چون از رقابت با لست ۲ ترس دارند.
چرند نگو سال دیگه بازیایی مس هورایزن و رزدنت اویل و الدن رینگ و خیلی بازیای بزرگ دیگه هستن
اینایی که اسم بردی هیچ کدومشون متاش در حد لست ۲ نمیشه
امسالم باید با حاج کریتوس رقابت کنه
فقط ادمین پیج سایبرپانک گیمز که تو متای لست گفت فقط نقد گیم اسپات مهمه بقیش چرت پرتع الان میگه گیم اسپات بی سواده.
کلا تو یه دنیای دیگست بدبخت
گاد رگناروک زدتر از ۲۰۲۲ نمیاد حالا ببین
خدایی بعضی فن بویا ی چیزایی می گن من سونی فن می گم خدایی اینارو چرا آفریدی
جواب دندون شکن و قشنگی بود :rotfl:
بازی که نمرش بالای۹۰ و یکی میاد بهش ۶ میده بنظرت معنیش چیه؟؟؟
احتمالا هیتر سایبرپانکی که این حرف رو میزنی وگرنه میفهمی رو این بازی زحمت زیادی کشیده شده و اینم میدونیم که سی دی پروجکت کارشو خوب بلده
دقیقا بلایی که سر لست۲ دراوردن سایت های فن بوی و بهش نمره زیر۷ دادن؛ میخوان همون بلا رو سر این بازی دربیارن وگرنه مطمعنم هم متای لست۲ بیشتر از نسخه اولش میشد(همون ۹۶ که اول گرفت یا حتی ۹۷)
هم سایبر متاش از ویچر بیشتر میشد
ولی همیشه یه عده باید کرم بریزن
چرا انقدر دست و پا میزنی ؟
چرا انقدر از دکل سایبرپانک میری بالا؟
چرا دکل؟
ما گیمریم باید از خوب شدن یه بازی خوشحال بشیم
نه اینکه بکوبیمش
کم کم دارم شعار میدم 😀
والا من تو پست سایبر از لست و انحصاریا صحبت نمیکنم یا سر نمرات بازی سکته نمیزنم
من مثل بقیه بچه ها از اومدن بازی خوشحال و تا الان ۸ گیگشو دان کردم بقیشم فردا
هنوز فاز هیترا رو درک نکردم ؟؟؟!!!
چون بازی خوبیه هیتر شدین ؟؟
عه تو که هنوز زنده ای
علی جان خوش برگشتی ولی تورو جان هرکی که میپرستیش بیا و تو پست های این بازی با لست مقایش نکن که یه عده نیان توهین کنن به بازی لست۲ تا مام جوش نیاریم و جوابشونو ندیم تا تهش دعوا راه نیفته
خواهش میکنم ازت
چرا بازی نقش آفرینی رو با horror/action adventure مقایسه میکنی سایبرپانک باید با fallout 4 و اسکایریم و ویچر و… مقایسه بشه
میدونی چیه اینا چون خودشون بازی ندارن با لست ۲ رقابت کنه از دیوار مولتی پلتفرما بالا میرن هرجادبه نفعشون باشه میگن متا اهمیت نداره جایی دیگه ممکنه بر عکس باشه اینا خیلی دوستوداشتن متاش بالاتر از لست ۲ باشه که نشد هر چند که بازی شاهکاریم هست سایبر کامنتت لایک داره
سلام علی یک مدت نبودی
اره اخرت منطق و عقل و ازادی اندیشه خودتی بقیه اداتو در میارن
الان طبق معمول نمیتونی جواب درست حسابی بدی میگی مولتی اکانت !
راحت تهمت زدن و قضاوت کردن خیلییییییی منطقیه کارتو ادامه بده
هیترا صبر کنن 😎
متای بازی داره میره بالاتر
فعلا نقد کنسولا و باگ کنسولا مونده! 😀
خدا رو شکر که زیر لسته! جووووووووون! :rotfl: :-* :-*
هر پلتفرمی که بیشترین نقد رو بگیره همون میشه معیار اصلی ولی من با ارفاق میانگین پلتفرم ها رو میگیرم! :-* :-* :-*
نظر تو برای گربه های محله ماهم مهم نیست
شو خوش
:rotfl: :rotfl:
دیترویت رفته قطب جنوب داره اونجا مراحل درمان سوختگیشو طی میکنه توصیه میکنم تو ام برو اونجا هم اونو از تنهایی دربیار هم سوزشت رو درمان کن 😉
چقدر چرت میگی خوبه خندت نمیگیره .گفته بودی ۸۵ میشه خجالت نمیکشی الآن داری کامنت میدی؟
۸۵ یا ۹۰ این یه بازی مولتیه. بیخود از دکلش نرین بالا.
خب باشه اون ماکرو فنه من سونی فن می پرسم مگه نگفته بود ۸۵ می شه الان چرا محو نمی شه توی افق
لید پلتفرم سی دی پراجکت پی سیه و روی کنسولتون نقد نمیشه
داداش چرا این بازی رو ترول میکنی مگه انحصاری؟؟؟ :dazed:
نه چون میترسه متاش از لست بیشتر بشه اونوقت به بازی مورد علاقش لتمه میخوره.
داداش فهمیدیم فن سونی هستی ولی این که انحصاری مایکرو نیست که داری ترولش میکنی
ماکروفنا از دکل این بازی دارن میرن بالا برای همین باید گفته بشه حقیقت. حرف بدی زده مگه به همه بر خورده؟ راست میگه دیگه نقداش کمتره.
خواهشا اینارو تو دسته بندی جدایی بذارید دسته فن بوی چون به خدا توهین به سونی فن ها و ماکرو فن هاست که اینارو جزشون دسته بندی کنیم
ردد نمره اش تو پیسی شد ۹۳ ولی تو کنسول ها شد ۹۷، واستیم ببینیم چی میشه و شما هیتر ها دیگه چی برای گفتن دارید (((:
Ninja Theory
دوست عزیز رو چ حسابی میگی مقایسه لست ۲ با سایبر، بزرگترین توهین ب سایبر هستش؟!
واقعا از نظر شما لست ۲ ضعیف ظاهر شد؟!
باور کن خیلی خوبه آدم حرفای منطقی بزنه
داداش ولش کن بحث کردن با اون توهین به شعور مخاطبه
باشه :yes: :pain:
من نمیدونم طرف حرف شما دقیقا کی هست، ولی اگه کسی چنین نظری راجب لست دو داشته باشه قطعا فاقد شعور گیمیگ هست. لست دو بهترین بازی امسال هست و بهترین نوع داستان سرایی در نسل هشتم و پر مفهوم ترین اون. استانداردهای که لست دو وارد صنعت گیم کرده، رو چند سال دیگه در سینما هم خواهیم دید! گرافیک واقعگرایانه ی بازی خارقالعاده اس، موسیقی بازی روح نواز، فیزیک بازی نسل بعدی، هوش مصنوعی بی نظیر،گیم پلی بازی مفهوم کامل تکامل هست، از کسایی که فقط میتونن با کیفیت ۲۴۰ چند تا ویدئو از لست ببین، انتظار درک این جواهر صنعت بازی ها رو نداشته باش.
باهاتون موافقم ولی حق با شما نیست
برای اینکه واقعا بازی به بزرگی سایبر با اون قابل مقایسه نیست
انتظار داشتم حداقل از ویچر ۳ بهتر بشه ولی اشکال ندارد بازم شاهکاریه واسه خودش
ویچر ۳ یه شاهکار تکرار نشدنیه خود cd project red هم میدونه و هدف از سایبر هم یه تجربه متفاوت با سبک خودشون بود
بنظرم نمره کم دادن به خاطر باگ حرکت جالبی نیست
نا عادلانهست در واقع
چون هر سازندهای با چندتا آپدیت میتونه تقریبا همه باگ های بازی رو رفع کنه
همین چند وقت پیش بود هورایزن با کلی مشکل برا pc اومد بیرون
الان تقریبا همه مشکلاتش با آپدیت و پچ ها رفع شده
یه علت دیگه واسه اینکه تماما به نمرات منتقدها اتکا نکنیم…
بعضی از مشکلات حتی با آپدیت هم حل نمیشن نمونش رد دد ۲ روی پیسی با اینکه این همه آپدیت داد هنوزم به شدت مشکل داره البته این مشکلات قابل حل نیست چون بازی از پایه مشکل داره.
من باگی رو نسخه کرکی ندیدم منظورم اینه که مشکل فنی اساسی نداشت
معمولا وقتی یه پروژه خیلی خیلی بزرگ باشه(مث ویچر یا اسکایریم یا حتی همین سایبر) بخاطر باگ نمره کم نمیکنن یا اگ کنن خیلی خیلی کم نمره کم میکنن
اثبات حرفمم اسکایریم که خدای باگ هاست حتی هنوز ولی متای ۹۶ داره
یا ویچر که هنوزم تو باگ ریزو درشت پیدا میشه ولی متاش ۹۳ شد
پس نگران نمره کم کردن بخاطر باگ نباشید
اون بازی هایی که بخاطر باگ نمره کم میکنن اکشن ادونچرن اخه تو بازی های اکشن ادونچر چون پیچیدگی کمتری داره باگ کمتری رخ میده و سازنده همون باگ کمتر رو هم باید بگیره و اگ نگیره امتیاز کم میشه ازش
باورکنین حساب کردیم اگ دیزگان بدون باگ ریلیز میشد متاش حداقل بالای ۸۰و خورده ای میشد
بهت قول میدم بیشتر مشکلات رد دد ۲ از حدود ۵ تا drm که روش بوده نشات میگیره
تو فال اوت و اسکایریم باگ نقطه قوته تو سایبر نقطه ضعف
این گیم اسپات ی منتقد داره ازین دخترای لوس دادن اون بازی رو نقد کرده فقط در همین حد بگم ک دیز گان رو نقد کرده بود میگفت اینکه زامبیای بازی فقط سفیدن نژاد پرستانه است 😐 در این حد تباهه این دخترو حالا کی منتقدش کرده خدا داند
منتقدی که به لست۲ میده ۸ و ساییری که همه ازش تعریف کردن رو میکوبه خودت بدون چقد وضعش خرابه!
خدایی اصلا کاری ندارم به بازیا خودشون نگران اعتبارشون نیستن جای اینکه اعتبارش ن رو زیاد کن دارن گند می زنن بش
اووف نمره کرک داون ۳
اوف گرافیک نسل هفت هیلو
اوفففف /:
توقع همه دوستان از بازی بیشتر بود
انقدر پشت این هایپ بود پشت gta vو رد دد۲ های نبود
اینجاست که فرق سازنده ها معلوم میشه
بزرگترین اشتباه cdpr کنترل نکردن هایپ بازی بود(مخصوصا تو کنسول های نسل هشتمی )
ایشالا همه از بازی لذت ببرن(مخصوصا خدارو شکر با اون قابلیت سانسورش :rotfl: )
اشتباهات سی دی پراجکت درباره ی این بازی
معرفی زود
تاخیر های خیلی زیاد
صادق نبودن راجب آماده بودن یا نبودن بازی
هایپ وحشتناک بالا
اره هایپش خیلی بالا بود.ولی خب شاهکار ساختن واقعا :inlove:
درونم عروسیه :inlove: :inlove: