Batman: Arkham Origins معرفی شد ؛ Rocksteady دیگر سازنده‏ بازی نیست - گیمفا
Batman: Arkham Origins معرفی شد ؛ Rocksteady دیگر سازنده‏ بازی نیست - گیمفا
Batman: Arkham Origins معرفی شد ؛ Rocksteady دیگر سازنده‏ بازی نیست - گیمفا
Batman: Arkham Origins معرفی شد ؛ Rocksteady دیگر سازنده‏ بازی نیست - گیمفا

Batman: Arkham Origins معرفی شد ؛ Rocksteady دیگر سازنده‏ بازی نیست

قاسم نجاری
۲۰:۵۲ ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
Batman: Arkham Origins معرفی شد ؛ Rocksteady دیگر سازنده‏ بازی نیست - گیمفا

Warner Bros سومین عنوان از سری Batman را دقایقی پیش معرفی کرد.سکان هدایت سومین نسخه این بازی بر دستان Warner Montreal studio سپرده شده است و Rocksteady سازنده ی دو نسخه قبلی ، این نسخه را نمیسازد.

این بازی ، پیش درآمدی بر نسخه ی اول این سری است  و ۲۵ اکتبر برای پلتفرم های Wii U, Playstation 3, Xbox 360 و  PC منتشر خواهد شد.همچنین یک اسپین آف به نام Batman: Arkham Origins Blackgatem هم برای PS Vita و ۳DS در نظر گرفته شده است.

همانطور که قبلا شایعه شده بود ، این بازی به قبل از دوبازی اول سری باز میگردد و داستان بتمن را هنگامی که با بسیاری از ضدقهرمانها برای اولین بار برخورد میکند ، را روایت میکند.

آنطور که کاور gameInformer نشان میدهد ، Deathstroke برای اولین بار در هسته ی اصلی بازی های Arkham ظاهر خواهد شد.

 

WB Montreal دسترسی کامل به موتر بهینه شده ی Rocksteady که برای بازیهای قبلی ساخته شده ، دارد و Unreal Engine قرار است “‌حس و حال آرکام را کاملا وارد بازی جدید کند”

کارگردان این بازی آقای Eric Holmes است که پیش از این اورا با  طراحی بازی Incredible Hulk: Ultimate Destruction و  Prototype به خاطر داریم.

نسخه ی بازی که برای کنسول های دستی ساخته میشود در همان روزی که نسخه های کنسولی وارد بزار میشود منتشر شده و تجربه ای جدید است که ماجرایش پس از داستان Arkham Origin آتفاق میفتد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Batman: Arkham Origins معرفی شد ؛ Rocksteady دیگر سازنده‏ بازی نیست - گیمفا
Batman: Arkham Origins معرفی شد ؛ Rocksteady دیگر سازنده‏ بازی نیست - گیمفا
Batman: Arkham Origins معرفی شد ؛ Rocksteady دیگر سازنده‏ بازی نیست - گیمفا
Batman: Arkham Origins معرفی شد ؛ Rocksteady دیگر سازنده‏ بازی نیست - گیمفا
Batman: Arkham Origins معرفی شد ؛ Rocksteady دیگر سازنده‏ بازی نیست - گیمفا
Batman: Arkham Origins معرفی شد ؛ Rocksteady دیگر سازنده‏ بازی نیست - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • امیدوارم این بازی خوب از آب در بیاد.Batman یکی از معدود بازی های به یاد ماندنی من هست.

  • mehrdad486 گفت:

    کمپانی Rocksteady این عنوان رو به بهترین نحو ممکن مطرح کرد و خودشم میتونه کامل کننده بازی باشه به نظرم این عنوان هم نابود خواهد شد!(با توجه به استدیو سازنده این بازی) در هر صورت امیدوارم بازیه کاملی باشه!! :yes:

  • فکر نکنم در حد آرکام سیتی خوب در بیاد :no:

    بدون سازنده Rocksteady شاهکار نمیشه :yes:

    شاید شد تا ببینیم چه شود 😀

  • R374 Sn4k3 گفت:

    سری آرخام فوق العاده ان :kissed: :kissed: .اینم هست لابد. :sarcasm: 😐

  • ... گفت:

    ۱۰۰ درصد مثل دو نسخه ی قبلی اسطوره نخواهد بود …داستانش که پیش درامدی از نسخه ی اوله …سازنده هم عوض شده…و از طرفی هم هیچ کسی نمی تونه همچون اسطوره هایی رو بسازه …. کلا نمی تونه مثل نسخه های قبلی موفق باشه …که امیدوارم که باشه 😐

  • sнooτєг گفت:

    نسخه قبلیشو که خیلی دوس داشتم 😀

  • من :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :laugh: :laugh: :laugh: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :sidefrown: :dazed: :hypnotized:

  • بازی که هنوز هیچ چیزش مشخص نیست ،‌چرا اینقد نظرای کارشاناسانه میدین براش؟‌ بهترین ها بالا سر این بازی واسادن .فکر میکنید اونا نمیدونن که نسخه های قبلی بازیشون چی بوده که الان میخواد پیش در آمد بسازن گند بزنن؟
    در مورد گرافیک ، مگه نمبینید که Thief با اون گرافیکش با UE3 ساخته شده؟ خب حتما بازی رو در سطح گرافیکی خوبی خواهیم دید…
    خواهشا فکر کنید…

    • ... گفت:

      نه نمی دونن در اینده میبینی که این بازی به هیچ وجه به نسخه های قبلی نخواهد رسید !….
      اما در مورد انجین Thief برای نسل بود …چه ربطی به کنسول های این نسل داره …نکنه خروجی مسخره انریل انجین رو برای کنسول های این نسل رو فراموش کردید ؟!آنریل انجین به هیچ وجه نمی تونه خروجی بهتری از بتمن رو برای کنسول های این نسل بده …که البته اگه سازنده هاش یک کم وقت بزارن که نمیزارن برای ps3 احتمالش هست

      • amir nakhaee گفت:

        تو که طرفدار سرسخت انریل انجین بودی چی شد؟؟؟

      • ببخشید ،‌شما منبع موثق دارید که بازی بعدی ، بازی خوبی نمیشه؟ چون خیلی مطمئن دارید حرف میزنید. حرفم در مورد Thief رو گفتم که بگم UE3 جا برای کار گرافیکی داره.خروجی مسخره رو برای ادامه ی یکی از بهترین بازیهای تاریخ خودتون قبول میکنید ؟ و باز باید بگم ” فکر میکنید استدیوی سازنده اینارو نمیفهمه”؟

        • ... گفت:

          استدیو سازنده نمی فهمه …اگه می فهمید اصلا به فکر ساخت این بازی برای ای نسل نبود اونم با یک انجین مثل انریل انجین ۳ !…انریل انجین خوب بود اما برای نسل قبل و وقتی راک استدی اومده بتمن رو با تقریبا اخرین حد قدرت این انجین برای این نسل ساخته ساخت ادامه ی این بازی با این انجین یعنی خریت…چون یا باید انجین رو عوض می کرد یا باید برای کنسول های نسل قبل می ساخت که بشه یک اسطوره گرافیکی مثل نسخه ی قبل ! در غیر اینصورت تفاوت گرافیکی این بازی با نسخه ی قبلی خیلی اندک خواهد بود و مثل نسخه های قبلی غول گرافیکی (البته تو سال انتشار !)نمیشه …در مورد Thief هم گفتم که این بازی برای کنسول های نسل بعد هست پس دست سازنده ها برای ساخت یک بازی قوی باز هست !…آخرین قدرت آنریل انجین ۳ برای نسل قبل بتمن بود (و همچنین گیرز ۳ ) !!!!

          • بله ،‌مچکرم که تکلیف استدیو رو هم معلوم کردید! شما برای ناشری مثل Warner تکلیف تعیین میکنید که بازی برای این نسل بسازه یا برای نسل بعد؟
            آرش عزیز ، کسی که واقعا مشتاق بازی بتمن باشه (با پیشینه ی بازیای قبلی) اینطوری به گرافیک حمله نمیکنه ، با اینکه هنوز هیچی ازش معلوم نیست.بتمن بخاطر خیلی چیزای دیگه ش از بهترین بازیهای تاریخه

            • ... گفت:

              قدرت کنسول و خروجی آنریل انجین برای این نسل !(کل قضیه تو همین خلاصه شده)…درسته بتمن از همه لحاظ بهترین بوده و صد البته نسخه ی اولش که اومد من خودم به شخصه شکه شدم که این بازی با اینکه یک بازی سوپر هیرو بود و اکثرا بازی های تو این سبک داستان و صحنه های سینماتیک جالبی ندارن…. این بازی اسطوره بود… ولی گرافیک تو این بازی همیشه در حدی بوده که خیلی ها pc هاشون قدرت اجراشون رو نداشته …ولی احتمالا یک بازی برای جمع کردن پول و استفاده از اعتبار این بازی هست …حالا نمی خوام از قبل نظر بدم چون خودم یکی از فن های این بازی هستم و همیشه ازش تعریف کردم امیدوارم که خوب باشه !…(عذاب وجدان گرفتم که از آنریل انجین اینطوری تعریف کردم….اه!!!!)

              • آرش خان انگار تو وارنر برو بیا داره ! پسر خوب،فکر کردی وارنر چه شرکتیه ؟؟ ۴و۵ نفر آدم ؟؟ نه جانم ! انقدر کارشناس و انقدر کارمند متخصص دارن که اگر چیزی بخوان بسازن رو حساب کتاب هست ! مشکل شما اینکه که فکر میکنید عقل کل و مرکز جهان هستید و مثل نوسترداموس اظهار پیشگویی میکنید ! معلوم نیست براساس کدوم خط حرف میزنید ولی اگر بخوایم اظهار نظر کنیم باید بگیم : این عنوان با توجه به دو نسخه قبل که مکانیزمهای بسیار عالی در نحوه ی ارائه ی داستان و گیم پلی داشته،میراث خوبی به جا گذاشته که اگر استودیو دیگری هم قصد ساختش رو داشته باشه میتونه با رعایت اون استانداردها و اضافه کردن یک سری آیتم ها و آنالیز بازیهای قبلی برای گرفتن نقاط ضعفش،خروجی بهتری نسبت به قبلیها هم بده بیرون ! من اصلا فن بتمن نیستم و اصلا با این بازی رابطه برقرار نکردم ولی به عنوان یه کسی که منتقد هست و آنالیزگر مسائل بازی های ویدئویی هستم این شواهد و مدارک میتونه بازی رو به سمت شکوفا شدن ببره.

                الحمداالله شرکت وارنر جزء شرکتهایی هست که هم در صنعت فیلم و هم صنعت گیم نامی معتبر و شناخته شده به سبب محصولات برترش هست و هیچوقت نمیاد ریسک کنه و بدون شناخت بازی رو دست کسان دیگه بده…ممنون !

                • ... گفت:

                  من به داستان کاری ندارم …با اینکه مطمنم به هیچ وجه نمی تونه مثل نسخه های قبلی باشه !حالانویسنده ی نسخه های قبلی کی بود ؟به نظر شما کسی می تونه مثل راک استدی این بازی رو تبدیل به یک اسطوره بکنه ! سر خودتون رو شیره نمالید !…اگه من چیزی از این بازی ندیدم شما هم ندیدی !…پس بی خودی آینده نگری نکنید این بازی دیگه هیچ نه اون نویسنده قدیمشو داره نه اون تیم یا استدیو سازنده قبلیشو که تو نسخه ی اول این بازی کلی تجربه بدست اورده بود …نمی خوام آینده نگری کنم ولی این بازی دیگه نمی تونه نویسنده ای مثل نویسنده ی نسخه های قبلی رو داشته باشه …به احتمال خیلی زیاد این بازی یک کپی از نسخه ی قبلی هست که فقط ممکنه که یکسری تغییرات اندک کرده باشه که کسی ایراد تکراری بودن بازی رو ازش نگیره …و گفتید خروجی ….اخه شما فکر می کنید آنریل انجین می تونه یک خروجی بهتری نسبت به نسخه ی قبلی برای کنسول ها بده ؟اگر بهتر باشه با تفاوت یک خیلی اندک هست…در حالی که این بازی همیشه بهترین گرافیک ها رو داشته !…تنها مشکلی که من الان با این بازی دارم انتشارش برای کنسول های این نسل هست !….این بازی به هیچ وجه نمی تونه موفقیت های قبلشو تکرار کنه مگه اینکه از نسخه های قبلی خیلی بهتر ظاهر بشه چه از لحاظ داستانی (که دیگه اون نویسنده قدیمشو نداره ! دیگه خودتون بهتر می دونید …) و چه از لحاظ گرافیکی که همیشه اسطوره بود (که الان با انریل انجین داره ساخته میشه پس خروجی کنسولی با تفاوت اندکی با نسخه ی قبلی منتشر میشه ) ….مطمنم خودتون هم می دونید که هیچ استدیو یی بهتر از راک استدی نمی تونه این بازی رو ادامه بده ! (نویسنده رو هم بیخیال) دیگه از اون نمرات بالا خبری نخواهد بود …

  • Erfan.hy گفت:

    بالای کاور مجله نوشته
    THE WOLF AMONG US
    THE NEXT GAME FROM TELLTALE
    این همون استودیوی Walking Dead نیست؟!
    مگه قرار نبود فصل ۲ شو بسازه؟!
    و یه چیز دیگه تو سایت VG247 آخر این خبر یه ویدئو هم گذاشته مگه این بازی تریلرش اومده؟!
    اگه اومده رو سایت قرار بدین
    ممنون! :yes:
    ولی ان که استودیوش عوض شده بده ولی این که استودیوش مال خود Warner هست خیلی خوبه! :yes: :laugh:

    • اون ویدئو آقای هلمز در مورد بازی یک مقداری صحبت میکنه ،‌در صورت اینکه محتوای خوبی داشته باشه روی سایت قرار میگیره.
      در مورد تل تیل ، ما هم مثل شما منتظر فصل بعد بودیم اما مث اینکه همین تابستون باید منتظر یک ماجرایی درست حسابی دیگه از این استدیو باشیم

  • دوستان تریلر جدیدی نیز از این عنوان منتشر شده,که واقعا عالیست…
    در کل علاقه ی خاصی به سری بازی های “بتمن” دارم امیدوارم این عنوان نیز موفق شود.

  • ZAKARIA PC گفت:

    من کاملا با نظر قاسم جون موافقم.بزارین یک دمو درست ازبازی بیاد بعد نظربدین تازه اونوقت هم نمیشه نظر قطعی دادباید بازی رو بازی کرد بعد نظر شخصیتون روبگین شاید از نظر شما خوب نباشه.هیچی از بازی معلوم نیس میگین بازی خوبی از اب درنمیاد :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff:

  • amir nakhaee گفت:

    اوه اوه اوه مدیر طراحی این بازی کسی است که طراحی PROTOTYPE رو بر عهده داشته :no: :no: :no: 🙁

  • dexter123 گفت:

    به نظر من که موفق میشه حالا شاید اندازه ارخام ستی و اسایلم نترکونه ولی باز خوب میشه

    دوستان یک طوری میگن انگار بازی رو دادن دست اکتیویژن

    بتمن تا حالا بازی آشغال نداشته این یکی هم مطمئنا خوب میشه

    ولی من موندم جز چند کاراکتر جزئی بقیه دشمن های بتمن همه تو دو شماره قبلی بودن یعنی می خوان مبارزه های تکراری بگذارن ؟؟

    فعلا که رفتن سراغ کاراکتر های غیر بتمن لابود می خوان سوپرمن و کمدین و بقیه رو هم بیارن

    صد در صد جوکرش هم قیافش عوض میشه از سری new 52 اقتباس می کنند خدا کنه این کارو کنند این جوکر جدیده خیلی ترسناکه شبیه صورت چرمی قاتل سری فیلم های کشتار با اره برقی در تگزاسه

  • Dante11 گفت:

    حیف چرا آخه ساخت قسمت بعدی با Rocksteady نیست یه خورده نا امید کنندست.

  • XxxarashxxX گفت:

    من به خوب و عالی بودن این بازی شک ندارم :shy: فقط امیدوارم که تغییری در شخصیت و لباس بتمن ندن چون انصافا من فقط با این بروس وین حال میکنم

  • FARDAD.MG13 گفت:

    اگرچه راک استدی دیگه سازنده نیست اما به هیچ وجه دلیل به ضعیف شدن این این شاهکار نمیشه.
    مطمئنا بتمن قوی تر از قبل ظاهر خواهد شد
    ممنون بابت خبر

  • k1 گفت:

    مرسی قاسم جون. بازیو نصفه پاک کردم چون ازش(بتمن آرخام…) خوشم نیومد 😀

    :smug: :smug:

  • sorena گفت:

    نسخه اى دومش عالی بود شاهکار بود (البته با همه اى dlc هاش 😀 ) ولى به این امیدوار نیستم حداقل از لحاظ گرافیک نمیتونه خوب ظاهر بشه (دست کم تو این نسل) تو داستان هم که… 😐 معلومه واسه پول دراوردن بیشتر میخوان یچیز سرهم کنن بدن دست ملت 😉 😀

  • rockstar گفت:

    یکم نگران شدم سازنده رو عوض کردن خدا کنه ضد حال نخوریم

Batman: Arkham Origins معرفی شد ؛ Rocksteady دیگر سازنده‏ بازی نیست - گیمفا