آمار فروش بازی Ghost of Tsushima به پنج میلیون نسخه رسید
اخیراً آمار فروشی از بازی انحصاری Ghost of Tsushima، آخرین ساختهی استودیوی ساکرپانچ (Sucker Punch) منتشر شد که طبق آن، این بازی موفق شده تا به آمار فروش پنج میلیون نسخهای دست پیدا کند.
نشریهی نیویورک تایمز در مقالهای که اخیراً پیرامون کنسول پلیاستیشن ۵ منتشر نمود، اعلام کرد که بازی ساختهی استودیوی ساکرپانچ یعنی Ghost of Tsushima که نشر آن توسط بخش سرگرمیهای تعاملی شرکت سونی صورت گرفت، توانسته تا به آمار فروش پنج میلیون نسخهای دست پیدا کند.
شرکت سونی همچنان حساب ویژهای روی بازیهای انحصاری خود بازکرده است تا محبوبیت کنسولهای آیندهی خود را همچنان تضمین کند. برای مثال، بازی God of War (با فروش بیش از ۵۱ میلیون نسخهای) و تازه واردانی نظیر Ghost of Tsushima (با بیش از پنج میلیون نسخه فروش) از این دسته عناوین هستند.
علاوه براین، در روزهای اخیر نیز شاهد اعلامیهای از سوی استودیوی ساکرپانچ بودیم که آمار فروش Ghost of Tsushima را بیش از آنچه که پیشبینی میشد قلمداد کرد و آن را موفقیت آمیز خواند.
بازی Ghost of Tsushima، هماکنون بهصورت انحصاری در دسترس کنسول پلیاستیشن ۴ قرار دارد. همچنین دارندگان کنسول پلیاستیشن ۵ نیز قادر خواهند بود تا با توجه به سخت افزار قدرتمند کنسول خود، از بهبودهای مختلفی در این بازی بهره برده و از تجربهی آن لذت ببرند.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
انصافا نامردی شد توی متاش ؛ حقش ۸۸ بود 😥
نمره گیم اسپات به این : ۸
نمره گیم اسپات به فیفا ۲۱ : ۸
دیگه خودت ارزش متا رو ببین 😐 😐
کلا منتقد ی چیزه الکیه مهم لذت اون شخصه باورت نشه من بازی های زیر متای ۸۰ بازی میکردم :smirk:
😐
اینا زباله باشن هورایزن و گوستم زبالن
داد نمیخاط بخاطر این فن بوی بازی هایی مثل هورایزن و اسپایدرمن که شاهکار بی بدیلن ترول کنی ارزششو نداره
والهالا زباله 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😯 : :
“”آمار فروش بازی Ghost of Tsushima به پنج میلیون نسخه رسید”
. تعداد بازیکنان گروندد به ۵ میلیون نفر رسید.
.جالبه بدونسد که این بازیرو کلا ۱۴ نفر از ابسیدین ساختن و هنوز نسخه کاملش عرضه نشده. “به این میگم قدرت” 😎
.اینو اینجا نوشتم تا همه ببینن
بیسواد گروندد روی چندتا پلتفرم عرضه شده ؛ سوشیما فقط روی ps4
گروندد هنوز نیومده
این بتاست
اولا توهین نکن که من هم میتونم . دوما هنوز بازی کامل منتشر نشده و این به اون سر . سوما ، مگه شما همونایی نبودید که میگفتید کدوم احمقی قید بازیای شاهکار سونی رو میزنه؟ من دیگه حرفی ندارم . نه وایسا یه حرف دیگه دارم ، ۱۴ نفر اینو ساختن و هنوز بازی کامل عرضه نشده و جالبه از شاهکار سونی هم موفق تر بوده 😎 این است اقتدار
حالا برو درصد کاربراشو ببین چن نفر رو اکس باکس بازی میکنن بعد بیا بگو
اگه اینطوریه فال گایزم ۲۰ میلیون کاربر داره :rotfl:
منتقدا زورشون نریست از لست کم کنن اومدن از گوست اف سوشیما کم کردن خدایی چون بامبو قطع نمبیشه حالا خوبه بازیش از بازی های دیکه پولیش تر بود اگه مثل دیز گان باگ داشت العان نمره ۷۳ بهش میدادن درحالی که حقش ۸۷ تا ۹۰ بود
بازی دث و گوست واقعا در حقش نامردی کردن دث می گن به خاطر اینکه بازی خیلی گیم پلی اش خسته کننده است و گوست به خاطر اینکه نمی تونه بامبو قطع کنه کلا من نه به گوتی شدن اطمینان دارم نه به متا و فقط میخواهم خودم لذت ببرم اصلا دیلیل به وجود اومدن منتقدا چیه یا حداقل اگه می خواهین بازی نقد کنید منتقدا درست حسابی بیاری نه آدم بی عقل که به خاطر اینکه بابمو قطع نمی کنه ۲ نمره ازش کم کنند یا به دث که گیم پلی اش سلیقه ای نمره زیادی ازش کم کنند 😥
بازی سلیقست
کسی منکر اینه؟
اینکه گیم پلی خسته کننده میشه اشکال نیست؟
میشه بره پای اینکه داستان خوبه؟
از نظر من نه
من حاضرم داستان افتضاح باشه ولی گیم پلی انقدر خوب باشه که صد ساعت بدون خستگی بازی کنم
درست مثل دووم انترنال داستان آنچانی نداره ولی باز خیلی سرگرم کننده است.
افرین
من اصلا هیچی از داستان دوم یادم نمیاد
ولی کاملا لذت بردم
تو تو زومجی نیستی؟
این منتقدا احیانن نمیتونن به gta هم گیر بدن که چرا نمیشه وقتی با ماشین میری توو دل درخت درخت چرا قطع نمیشه بعد نمره کم بدن این چه منتقی هستش که بامبو رو قطع نمیکنه یعنی چی
Console Wars Flashgitz – XBOX FINAL SURPRISE
ارزش اسپم داره XD به من اعتماد کنیدحیفه نبیننش عالیه XD
اصلا انتظار بازی در حد گوست از ساکرپانچ نداشتم نه اینکه بد باشن،عالین،با پیشینه بازیایی مثل اینفیمس و سلای کوپر ولی مقیاس گوست خیلی بزرگ تر بود
من نتونستم گوست تجربه کنم،چون لست ۲ رو انتخاب کردم اما تا جایی که از استریماش دیدم گوست یه بازی نیست، یه اثر هنری که تداعی کننده ژاپن دوران جنگ
احسنت به سونی و صد البته ساکرپانچ برا این اثر بسیار عالی،حق حلالشون باشه
چی ارزش اسپم داره چیزی نفرستادی که
نوشتم دیگه، اینو Console Wars Flashgitz – XBOX FINAL SURPRISE تو یوتوب بزن یه انیمیشن کوتاه بینهایت خنده داره،اهل دلاش می فهمن XD
خیلی باحال بود :rotfl:
فقط موقعی که چیف طمابش میبوره :rotfl: :rotfl:
خوشبختانه الان نزدیک ۴۲ ساعته دارم بازی میکنم و تازه اکت سوم هستم!
بازی انقدر ماموریت فرعی و داستانهای فرعی و اکتیویتی داره که یک هزارم درصد هم خسته کننده نمیشه.
در مورد جملهی دوم دقیقاً نظر منم همینه، بازی بیشتر از این که بازی باشه یه قاب نقاشیه. بهنظر من گوست خوشگلترین بازی ویدیویی و اثر هنریه که میتونین تو یک بازی تجربش کنین و یک ساعت بشینین پای دیدن یه منظره یا تو فوتو مد فوقالعاده عجیب و غریبش بگردین.
از یه طرف دیگه، بازی تو شخصیت پردازی انقدر عالی عمل کرده که ذره ذره حس میکنی اون نفرت و خشم بهت منتقل میشه و دلت میخواد دشمنارو به جای مخفی کاری با ابهت سامورائی طور بزنی.
آیتمهای فوقالعاده جذاب، سیستم لوتینگ و ارتقای بسیار خوب، سیستم مسیریابی کاملاً جدید که هیچ بازی به این زیبایی این سیستم و پیاده نکرده تاحالا. استفاده بهینه از تک تک قابلیتهای کنترلر دوال شاک، طراحی بصری فوق شاهکار و ماموریتهای مختلف، فست تراولهای اساس دی طول ۴ ثانیه ۵ ثانیهای و وسعت جهان بازی همه در حد یه شاهکارن.
این وسط اما چند تا مسئله هست که دارم حس میکنم تو بازی هرچند چندان بزرگ نیستن.
یکیش سیستم پلتفرمینگ بازی که احساس میکنم سر سری رد شدن ازش و اصلا کیفیتی مثل بقیه بخشها رو نداره (مخصوصاً زمانایی که باید رو طناب راه برین یا از کوهی چیزی بالا برین).
یه ایراد دیگه نبودن انیمیشن برای بعضی از صحنه ها (بعضی وقتا صفحه سیاه میشه بجای اینکه انیمیشن بیینیم).
ایراد دیگه افت فریم بسیار بسیار جزئی تو بعضی از لوکیشنهاست.
تو گیم پلی بازی هم من دارم بازی رو رو درجهی سختی Hard میرم و بازم چندان چالش برانگیز نیست بازی برام، حالا استاد کریمی مثل اینکه Lethal رفتن و میگن اون درجه سختی هم نسبتاً آسونه.
و در آخر اینکه نمیدونم چرا حس کنترل کردن جین خیلی شبیه به الوی تو هورایزنه برای من، احساس میکنم کلا ۵ کیلو وزن داره با اون همه زره و … که قطعاً ایراد نیست این دارم نظرمو میگم!
بههرحال امیدوارم این شاهکار هنری و بازی فوقالعاده با کیفیت رو تجربه کنین و لذت ببرین مثل من!
استاد کریمی عشق سختیه :rotfl: :yes:
.
جا داره یه خسته نباشید به استاد کریمی و مناف زاده عزیز هم بگم :heart: :rose:
سلامت باشین و ممنون
یه چیزی که منو مجذوب بازی می کرد طبیعت شگفت انگیز ژاپن بود،برا منی که بیش از حد با فرهنگ ژاپن و ژاپنی عجین شدم خیلی سخت بود لست ۲ رو انتخاب کردن،لست ۲ هم باوجود فراز و نشیبایی که داشت یه تجربه بی نظیر بود،دروغ چرا من زیاد طرفدار داستانش نبودم اما همین که تو دنیاش گشت و گذار می کردم و از جزییات بی نهایت دقیقش لذت می بردم کافی بود
شما هم انگار دارین از تک تک لحظاتتون تو بازی لذت می برین ،خوش حال میشم می بینم هستن کسایی که به جزئیات بازیا اهمیت می دن و بازی رو سرسری نمی رن ،حق می دم بازی بسیار چشمنوازه مخصوصا فتومودش اما همونطو که گفتین ایراداتی هم داشت،فکر می کنم ایراداتشون تو بازیای بعدیشون حل شه چون با اثری که ساختن مطمئنا سونی نیرو و بودجه بیشتری در اینده بهشون اختصاص می ده من که بدم نمیاد یه سلای کوپر تازه ببینم .
پلتفرمینگش خیلی نسبت به بازیای دیگه ضعیفه
من خودم تو سری اساسین یا انچارتد لذت میبرم وقتی یه مرحله صرفا پلتفرمینگه
ولی تو گوست ادم اصلا لذت نمیبره
شگفت انگیزه واس یه ای پی تازه :inlove:
خیلی دلم میخواد بازیش کنم
اوژان اگه یه وقت بازیش خواستی بکنی یه پیشنهاد دارم
اینکه اونقدر به نظرات بقیه توجه نکن
تو سایت ازش یه جوری تعریف میشه انگار هیچ مشکلی نداره
ولی داره
مثلا مخفی کاریش واقعا خشک و مسخرس و انگار الکی تو بازی جا کردن
مثل اودیسه و سابوتر
پلتفورمرش هم نسبت به اساسین و هورایزن و انچارتد و تا حدودی سکیرو ضعیفه
پس خیلی انتظار شاهکار نداشته باش
به عنوان یه بازی خوب بدون هایپ و انتظار بازیش کن
کاملا میچسبه
بدون هایپ و انتظار بازیش کنه؟
یه چیزایی میگید ادم خندش میگیره !
یکی از خفن ترین بازی ها بود با کلی سوپرایز و گیم پلی خفن و داستان اصلی و فرعی ها ب شدن خفن
یه سوال
اگه دیزگان متاش نود و پنج بود با همین داستان و گیم پلی
همینقدر انتظاراتتو براورده میکرد؟
من خودم وقتی فهمیدم نباید برا هیچ بازی ای هایپ باشم که دث رو بازی کردم
اتفاقا درست میگه دوستمون
هر بازی رو که با انتظار کمتری بری سراغش برات بهتر میشه
حقش بالاتر از این حرفاست، بخش داستانی که بینظیر بود، بخش آنلاینشم یه تجربه ی بی عیب و نقصه
شرکت سونی همچنان حساب ویژهای روی بازیهای انحصاری خود بازکرده است تا محبوبیت کنسولهای آیندهی خود را همچنان تضمین کند. برای مثال، بازی God of War (با فروش بیش از ۵۱ میلیون نسخهای) و تازه واردانی نظیر Ghost of Tsushima (با بیش از پنج میلیون نسخه فروش) از این دسته عناوین هستند.
GoW با تم سامورائی :rotfl:
انحصاری های ps کپی پیست شده هم شدن
این نسل xbox series بخرید تا انحصاری های متنوع ای رو تجربه کنید
Halo FPS
FORZA RICING
GEARS TPS
آخه آدم نفهم تو که تفاوت واضح این دو تا بازی رو تشخیص نمیدی چرا چرت و پرت تفت میدی آره این نسل سری ایکس بخرید و تا هست سال فورتزا پلی دهید :rotfl: :rotfl: :rotfl:
جوابشو نده عزیز این احمق خودشم میفهمه چه حرف بی اساسی میزنه ولی میخواد با اینکارا اعصاب بقیه رو خرد کنه و همچنین جلب توجه کنه، چیزی که در خانواده ازش محروم بوده متاسفانه….
من خودم نسل هفت x360 داشتم این نسل هشت هم به دلایلی نتونستم ps4 بخرم و xone داشتم ولی حقیقتا تشنه ی انحصاری های سونی هستم و با خودم هم عهد کردم نسل بعد اگر توان مالی شو داشتم که کنسول بخرم حتما ps5 بخرم….. فقط کافیه آدم یکم تعصب رو بزاره کنار تا حقیقت به این وضوح رو ببینه….. حقیقتا کلمه ای جز شاهکار نمیتونه این انحصاری های سونی رو توصیف کنه و کسی که اینطوری میاد به یک چنین بازی ای توهین میکنه هدفی جز اعصاب خورد کردن بقیه نداره شک نداشته باش….. بهترین کار اینه که بهش توجه نکنید
:yes: :yes: درسته
آقا کسی جواب نده لطفا
:yes: :yes: درست میگید
جواب ندین به هیچ وجه این ترول ها میخوان فقط جلب توجه کنن کسی محل نده جمع میکنن میرن 😀
آخه من خیلی تحمل میکنم ولی گاهی اوقات دیگه واقعا غیر قابل تحمل میشن
جوابشو نده. اینا میان از قصد اینجوری مینویسن جو سایتو بهم بزنن. فقط جوابشو ندین و رد بشین . قشنگ معلومه فیکه
هر چی فک میکنم تنها هدفش فحش خوردنه این 😐
عجب، چجوری به این نتیجه رسیدی مادر فولاد زره؟
کرک داون ۳ با تم هیلو اینفینت نسل ۷ :laugh:
:inlove: :inlove: :inlove: :yes:
کاملا به حق :yes: :yes:
بهترین اساسینی که اساسین نبود
درکنار یه تجربه ی خفن سینگل پلیر برعکس بازی های cashgrabیی مثل بریکپوینت و اونجرز، بخش کوآپ رایگانش هم عالی بود
واقعا افرین به ساکرپانچ :yes: :inlove:
بازیش عاالییییییییییی بودش
پنج میلیون نفر خریدن من هنوز نخریدم. یعنی پنج میلیون نفر عقبم. :X-P: خیلی فروش عالییه ولی من خودم حالا توقع بیشتر داشتم به خاطر کانسپت کم استفاده شدش و کیفیتش که قطعا خیلی بیشتر میشه
فک کنم فروشش از دلست بیشتر شده و زده جلو و این واقعا تاسف باره که بازیی که یک هزارمه دلست براش زحمت کشیده نشده بیشتر بفروشه هرچند گوستم عالی بود و مبارکش باشه اما حرف من یه چیز دیگست.امیدوارم ناتی داگ اگر لست ۲ کم فروخته مشکل بودجه براش پیش نیاد و ناتی داگ یبار نره سراغ بازیایه سرویس محور و انلاین(چیزی که استریمرا و یوتیوبرا میخوان) یا یه بازی فان و همه پسند به هوای فروش زیاد جیم رایان هم که ظاهرا از این موارد بدش نمیاد
نگران ناتی داگ نباشید ! سونی شده از سود گوست آف سوشیما برمیداره میده به ناتی داگ تا کمبود بودجه نداشته باشند 😀 ولی لست آف آس ۲ بازی ای نبود که هرکس لذت ببره و یجوری خاص بودش ، برای مثال اگه الان ناتی یه بازی شوتر و یا یه بازی مثل آنچارتد بسازه مطمئن باش فروش بالاتری رو تجربه میکنه منتها دراکمن خواست یک اثر خاص بسازه و موفق هم شد …
داداش خیالت راحت لست بیشتراز اینم فروخته همون رکورد اولیه که زد و رکورد های دیگش همه چیز رو مشخص میکنه که رکورد هارو جابجا کرد چطور میتونی همچین حرفی بزنی وقتی فروش اولیه بازی تو سه روز اول اندازه فروش همین بازی تا الانش بوده بازی از همه لحاظ موفق بوده و به احتمال زیاد با درو کردن جوایز و تعداد زیاد نقد هاش مشت محکمی تو دهن هیتراش و بچه سال های کودکستانی و کسایی که دنبال منافع خودشون بودن این وسط و به ساز هیترا رقصیدن زده
Alonefighter
اون که اره ناتی داگ و سانتا مهم ترین استودیو های سونی هستن
Drama
داداش اون اول که رکورد زد هیچی اما یهو از جدول خارج شد و اینکه دلست ۲ باید خیلی خیلی بیشتر بفروشه
شاید باورت نشه ولی استدیوهای تاپ سونی مث ناتی داگ و حتی استدیوهای دیگش هم تواتایی اینو دارن که هرچی دلشون بخواد بسازن مث مدیا ملکول که رو دریمز سرمایه گذاری کرد و بعد ۷ سال بازی رو داد بیرون
خب با اینکه بازی فروش درخور اسم استدیوش رو نکرد ولی بنظرت سونی میاد میگه دیگ بازی نسازین؟؟؟
نه اتفاقا بیشتر بهشون بها میده
تنها چیزی که واس سونی مهمه اینه که ایپی خلاقانه و با ریسک و همچنین متای بالا بسازن و فروش واسش اصلا اهمیتی نداره(نه که نداشته باشه؛ داره ولی تو درجه اول انقلابی بودن بازی براش مهمتره)
وگرنه تیم مارکتینگ سونی خیلی وقت پیش میفهمیدن دث استرندینگ یه بازی بگیر نگیریه
یا داستان لست۲ خیلی بلندپروازانست
یا دریمز فروش خیلی زیاد نره
یا گاد۴ ممکنه شکست بخوره
ولی همیشه براش پشن پراجکت داشتن مهمتر بوده و میخواسته به دنبال تکامل این صنعت باشه!!!
همون لست۱ هم یه ایپی ریسکی بود و میتونست به نیل دراکمن و استرلی بگه همون جک و دکستر رو بسازین و ای پی جدید نمیخواد
ولی دیدیم که بهشون میدون داد و پرافتخارترین بازی نسل۷ و دومین بازی پرافتخار تاریخ رو ساختن!
میازاکی بخاطر ریسکی که سونی کرد دیده شد و الان اینقد فن بیس قوی داره!
با اینکه یوشیدا خودش خوشش نیومده بود از بازی که میازاکی ساخته ولی بازم اجازه داد که کارشونو انجام بدن و دیدیم که یه ژانر جدید خلق شد…ریمیکشم که داره سالاری میکنه
سونی با اینکه میدونست بازیای هاردکور فروش ۱۰ ۱۵ میلیونی نمیکنن ولی بازم جاپن استدیو با همکاری فرام سافتور بلادبورن۲ رو ساختن و بازم شاهکار کردن
خلاصه که میخوام بگم استدیوهای سونی به هیچ وجه محدود نیستن و هرکاری دلشون بخواد انجام میدن و بازیشون اگ فروش انچنانی هم نکنه ولی بازم سونی حمایتشون میکنه فقط مهم اینه که شاهکار بسازن و بهشون اعتماد میکنه!
اینو خود نیل دراکمن گفت که ما تو درجه ای هستیم که سونی ازمون حتی نمیپرسه چی دارین میسازین و خودشون همه کاره خودشون هستن
عالی اوژان جان : :heart: :yes:
آره ولی همیش دلم میخواست سونی یه ipنقش آفرینی مثل ویچر و الدر اسکرولز بسازه حالا احتمالا این نسل سونی یه ریسک بزرگ بکنه و اینکارو انجام بده مخصو صا بعد از خرید بتسدا که یکی از مهم ترین rpgساز ها بود سونی به اصتلاه یه الدر اسکرولز کیلز بده اما متعا سفانه هیچ کدوم از استدیو بغیر جاپن استدیو که اونم سولز بورن کتر کرده تا حالا اینکارو انجام نداده امیدوارم باکمک ازسدی پراجکت این کارو بکنه آخه دیگه استدیو های سونی از کبک یوبی بهترند که آدیسی رو ساخت همینطور باتجربه تر بمظرم ساکر پانچ اولین ip rpgسونی رو بسازه بهتره مخصو صا بعد got که بهترین بازی اکشن ادونچر سونی بعد از گاد بود حداقل بنظر من
@neil_druckmann
تلو ۲ در حال حاضر سومین بازی پرفروش سال ۲۰۲۰ و سوشیما بعد از فاینال فانتزی که ۵ میلیون و نیم فروخته در مقام پنجمه!
قشنگ موقعیت دادی به پیمان که بیاد برامونداستان سر هم کنه :laugh:
این بازی فوقالعاده بود…انقدر خوب کار شده بود که با هر با مردن سریعا میخواستی وارد بشی و مغولا رو شروع به سلاخی کنی…دقیقا حسی که بعد از هر بار مردن توی هورایزون یا گاد و لستو آنچارتد بهت القا میشد….جای تبریک و احترام داره برای استدیو ساکرپانچ که خودشون با ریسکپذیری و قبول خارج شدن از دنیای اینفیمس و وارد شدن توی جزیرهای سحرآمیز…دنیایی جهان باز که در هرگوشه و کنارش یه راز و یه حماسه در حال رخ دادنه…این فروشی که گوست داره میکنه جواب خیلیاس که میگفتن گوست تووی بهترین حالت یه کپی از اساسینه(با احترام به اساسین) اما دیدیم که انقدر خوب بودن که تبدیل به بزرگترین غافلگیری برای جیمرایان تبدیل بشن….خیلیا گفتن ساکرپانچ ناتیداگو سانتامونیکا نیستش که شاهکار بسازه اما واقعا شما به چه اثری شاهکار میگید…این عنوان به شدت تاثیرگذار که قطعا به زودی خبر ساخت شمارهی دومش تایید میشه..
فک میکردم بیشتر فروختع باشع ولی پنج میلیونم برای یه بازیع داستانی عالیه :yes: خدا کنه نسخه دومشم بسازن
شاهکار :yes:
این که آمارش رسمی نیست مهم اینه که سونی آمارشو بگه :yes:
گوست آف سوشیما خیلی بازی خوبی هستش ، با اینکه هنوز تجربش نکردم کامل ولی همون یه ذره که بازی کردم و ویدیوهایی که ازش دیدم خیلی خوب بود
یه چیز خیلی عجیبه. این بازی به این بزرگی ۵ ملیون نسخه.
بعد بازی grounded ایکس باکس که کلا ۱۴ نفری ساختنش و هنوز تو مرحله ی دسترسی زودهنگامه ۵ ملیون فروش داشته.
اینطوری باشه پس grounded هنوز عرضه اصلی نشده چقدر موفق بود.
خب آدم با فهم
بازی افلاین و انحصاریو با یه سرویس محور انلاین که روی همه ی پلتفرما هست و توی ریجن ارژانتین ۵دلاره رو مقایسه میکنی :laugh: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
اتفاقا آفلاین که خیلی بهتره.
درضمن اونم فقط روی ایکس باکس و پیسیه نه همه پلتفرما.
در ضمن شما ها چرا همش جنبه منفی رو میگیرید ، مهم قسمت اول کامنت بود بقیه ش اسپم بود.
هب بگو پلی استیشن دیگه
ملت ۱دلار میگیرن بازی میکنن فرزندم.سعی کن حق نگی 😉
داداش ترول کردی ماسمالی نکن
اما مگه ۱۲۰ میل ps4 نخریدن؟مگه اونا عاشق انحصاریای سونی نبودن؟ :laugh: چیشد؟رنگ عوض کردی؟ مگه مردم دنبال بازی داستانی با کیفیت نبودن؟وگرنه بجای ps ایکس باکس میخریدن :rotfl: :rotfl: رنگتون عوض شد؟ :rotfl: :rotfl: یعنی چقدر پست بودن که از یه تیم ۱۴ نفره هنوز بازیشون عرضه نشده شکست بخوری؟ :rotfl: :rotfl: :rotfl:
اینکه چیزی نیست، PUBG از xbox one بیشتر فروخته پس پابجی از اکس باکس وان موفقتر بوده. :rotfl:
مشکل تو اینه اصلا کامنت رو نمیخونی فقط یه چیز میپرونی
من مگه گفتم گراوندد بازی بهتریه؟ اصلا این دو تا چیشون شبیه همه که مقایسه بشن.
ولی خب طوری که شما گفتی انگار میزان فروش تو هیچ چیز اهمیتی نداره. :smirk:
بد گل به خودی زدی
دوست عزیز ؛ اون بازی برای خیلی از پلتفرم ها اومده!
.
جمعیت زیاد pc !
هورایزن هم روی پیسی اومدش :laugh: اون مگه شاهکار نبود؟
شاهکار بود
ولی پورتش مزخرف بود
چندتا دلیل خوب هست
اول اینکه قیمت هاشون فرق داره.
دوم اینکه اون بازی کاملا سعی میکنه آنلاین باشه ولی Ghost of Tsushima تمرکزی هم روی بخش آفلاین داره.
بازی Grounded برای دو پلتفرم PC و Xbox عرضه شده و تعداد گیمر های PC و Xbox روی هم بیشتر از ۱۱۳ میلیون نسخه پلی استیشن هستش.
از طرفی دیگه عنوان Grounded توی سرویس گیم پس هم قرار داره که این هم تأثیر میزاره
امیدوارم منظورم رو فهمیده باشی 🙂
کسی که بازی رو با گیمپس انجام بده توی فروش حسابش نمیکنن
اونا هم نگفتن ۵ میلیون فروش داشته.گفتن ۵ میلیون بازی باز تجربه کردن!
این بازی واقعا معرکه هست ! این بازی بعد از لست ۲ اومد و همه منتقدا انتظار داشتند که در حد اون باشه ولی از نظرم چنین مقایسه ای خوب نیست ، من که به شخصه از بازی راضی بودم ، منظورم اینه که به عنوان یه آیپی جدید فراتر از انتظار ظاهر شد و حتی از دث استرندینگ هم بیشتر دوستش داشتم. مردم هم خیلی ازش استقبال کردند و این یعنی تونسته یه فن بیس خیلی خوب جمع کنه… دوستان اگه از این بازی و تمش لذت بردید حتما فیلم های استاد کوروساوا رو هم ببینید ! تلاش سازنده ها و الهاماتشون برای خلق این بازی رو بهتر درک می کنید :yes:
از last of us 2 بیشتر فروخت و یوزر بیشتری هم گرفت 😛 😛
اخه این انلاین داره بزار اونم انلاینش بیاد 🙂
با یوزر اسکور عمدتاً احمقانه کاری ندارم که تو سه ساعت اولیه بازشدن بخش نظراتش هزاران نفر اومدن ۰ دادن، در حالی که بازی حداقل ۳۰ ساعت زمان میبره تمام کنن.
اما Last 2 هم آمار کمی نداره، این گوست بوده که خیلی خوب بوده عملکردش. به عنوان یه بازی انحصاری که تنها چند ماه از عرضش گذشته ۵ میلیون خیلی زیاد و فوقالعادست، شما مقایسه کنین با بازی پرطرفداری مثل اسسنیز کرید اورجینز که علی رغم داشتن پیشوند اسسینز، هایپ وحشتناک و عرضه شدن برای اینهمه پلتفرم تا امروز بعد از چند سال فروشش حدود ۱۰ میلیون بوده
من بازی کردم خوب بود لذت بردم اولش میگفتم شاهکاره بعد هرچی رفتم جلوتر یه کم نظرم عوض شد ولی در کل بازی خوبی هست ولی من از شما یه سوال دارم اگه only on *psروش نمیخورد ایا اینقدر میفروخت؟من کم کم دارم نگران فن بیس دو طرف میشم اسم انحصاری که میاد همه به خط میشن واسه خرید باور کنید اگه هیلو با همون گرافیک هم منتشر میشد بازم میفروخت
سلام دکی خوبی
جدیدا ترول شدی برادر
قبلنا علاوه بر این که ترول نبودی
ضد ترول هم بودی
به قول دوستان
تو را چه شده؟؟
سلام…خوبی؟چطوری؟…..دادا من ترول،؟کجا کدوم پست؟؟والا اگه من ترول کردم معذرت میخوام شاید عصبانی بودم یه چیزی پروندم ولی دادا کدوم پست ترول کردم؟
😀 :laugh:
احتمالاً تو بطن قضیه وارد نشدی، چون برعکس شما من هرچی جلوتر میرم مجذوب تر میشم، مخصوصاً مخصوصاً از نظر داستان و شخصیت پردازی.
البته، اگر بخوایم موشکافی کنیم (که هیچ وقت برای یه بازی اینکارو نمیکنم برای شخص خودم)، یکم غیر بالانس هست تعداد ماموریتهای فرعی که خروار تا سرت میریزه (مثلاً تاحالا حساب کردم از ۴۰ ساعت ۲۵ ساعتشو فقط داشتم ماموریت فرعی میرفتم)، و تا به اکت آخر برسین تمامی آپگریدها و ارتقاءها رو دارین که یکم حرفهای طور نیست. مباحث دیگه هم هست اما واقعاً رفته رفته بیشتر لذت بردم از بازی.
از طرفی هم وجود only on *ps به تنهایی معنی این رو نمیده که بازی قطعاً میفروشه، مثلا شما چک کنین Sackboy چقدر خواهد فروخت.( البته من از قدیم از طرفدارای بازیای ایندی و پلتفرمر ساده هستم اگر به تروفیام نگاه کنین متوجه میشین چقدر بازی این فرمی دوست دارم و برای خلاقیتشون ارزش قائلم).
من هر چی بیشتر به تهش میرسید هر چی بیشتر میرفتم جلو بیشتر از ذوقم کم میشد….من شدیدا تلاش کردم که به قولی نینجا طور و مخفیانه برم ولی بدون تعارف مخفی کاری بازی هر چه جلوتر بری عذاب اور تره دشمنا واقعا خنگن و نحوه گشت زنی شون وحشتناک مسخرس از جایی شروع میکنن و دور میزنن که عملا هیچ خنگی نباید اون کارو بکنه هوش مصنوعی هم که خودتون دیدید توی مخفی کاری چجورین بار ها دیدم از سمتی از یه ورودی وایسادن که باید دقیقا اونورش وایسن…میبینن جنازه از دور رو ولی اصرار دارن به هر طریقی شده بیان نزدیک ببیننش…خلاصه همون کلیشه های بازی های مخفی کاری رو داره یه سری مشکلات هم داره که من از وسطش گفتم بیخیال استایل سامورایی طور میریم تهش مگه چی میشه؟؟؟خلاصه از دید من این بازی شاهکار نیست نه که بگم بده بازی خیلی خوبیه….نقاط قوت زیادی داره ولی مهم ارتباط میان این نقاط هست….از دید من توی این مورد گوست اگه onlyنمیخورد بهش زیاد نمی فروخت….واسه هیلو هم همین مورد صادقه اگه با همون گرافیک هم بیاد باز هم فروشش سرسام آور خواهد بود…فن بیس جفت دو طرف دارن خیلی زامبی طور رفتار میکنن
دقت کردم دیدم یوزر اسکور همه ی بازیا احمقانست 😐
از است بگیر با اون همه صفر تا اساسین والهالا که الان صفر داره
تا کال اف مدرن وارفر دو که یوزرش قرمزه
دم شما گرم اقای مناف زاده
دو بار نقد های منفی لست ۲ کاملا پاک شدن تا یوزر اسکور بالا بره که حدود ۲ هزار تا میشد دقیقا کاری که سر دث استرندینگ انجام دادن
اگر قرار بود از همون اول همه ریویو ها رو حساب کنیم الآن یورز اسکور لست ۲ چیزی زیر ۱ بودش
تو یکی حرف مفت نزنی کسی نمیگه لالی ترول جان
تو که بازی نکردی نظر نده لست۲ عالی بود
اقای مناف زاده قیمت کنسول ها داره اوکی میشه تبریک میگم بخاطر این حجم از همکاری! و دوما بنده قصد تهیه سری اس دارم نظر شما درباره قیمت این کنسول چی هست شرمنده که میپرسم :sweat:
اگر مقوله دلار اذیتمون نکنه، قیمت کنسول + ۸% سود فروشگاه و گمرک (که اگر قاچاق باشه کلا برای فروشگاهه) عادلانست.
هرچند این عدالت تا چندین سال برای پلیاستیشن ۵ اتفاق نخواهد افتاد چون تقاضا خیلی بالاست.
اکس باکس اما چون خریدارش کمتره احتمالاً به قیمتای خیلی پایینتری خواهد رسید، جز دلار نباید نگران چیز دیگه ای بود برای اکس باکس!
من خودم هم با این اوصاف شاید سریز اس رو احتمالاً اواخر امسال بگیرم و بعد از یکی دو سال پلی ۵ انشالله. ویدیوهایی که اومده از سریز اس نشون میده میشه رو تی وی ۱۰۸۰ بهش امیدوار بود.
ممنون امیدوار شدم :cute:
اقای مناف زاده ببخشید من یه سوال داشتم که خیلی ذهنمو درگیر کرده به نظر شما xbox series s تا اخر نسل میتونه دووم بیاره و قابل اعتماده برای خرید ؟؟
و یه سوال دیگه امکان داره این سریز اس کم بفروشه و خیلی از ناشرا براش بازی پورت نکنن ایا ؟؟
ببینین این که چقدر کنسول دووم بیاره دقیقاً به میزان فروشش ربط داره. درسته خیلی خیلی خیلی بعیده که بازیای باشه که براش نیاد (نهایت کیفیتشو نسل هشت و نیمی میکنن یا رزولوشن رو میارن ۹۰۰p)، اما اینکه چقدر میتونه نهایت کیفیت رو بهمون بده باید صبر کنیم.
و یه موضوعی رو در نظر بگیرین که اگر محدودیت مالی دارین، تا وقتی که نسل نهم شروع نشه (منظورم بازیایی که صرفاً برای نسل نهم میاد نه اینایی که از سالها پیش شروع شده ساختنشون و با معماری کنسولای فعلی تطابق داره)، باید صبر کنیم تا ببینیم قدرت واقعی کنسول چطوریه. آیا این ۴ ترافلاپس عملکردی شبیه داستان ۲۰ ترافلاپس و ۳۶ ترافلاپس AMD و انویدیا داره یا نه
قیمتا رو کجا دیدی. من هر جا دیدم همون قیمت قبلیه. اسم فروشگاهارو بگو
Pshero سری اکس ۲۴ بود امروز شد ۱۶ تومن
با این اوضاع فک کنم واکسن کرونا از سایبر و متای دیمن سولز زودتر بیاد :reallypissed:
بهترین گذافیک هنری درکنار فنی درنسل هشتم خدایی گرافیکه هنریش در آخرین سطح بود فنیشم خیلی خوب بود
نظر شخصی خودمو بخوام بگم این بازی برای من بهترین بازی سال پلی استیشن بود و به معنای واقعی ازش لذت بردم زیبایی بازی که از وصف کلام پاشو فراتر گذاشته یکی از بازیایی که امیدوارم نامزد گوتی بشه حداقل چون حقشه واقعا لست ۲ با اینکه هیچ شکی در عالی بودنش ندارم و احترام خیلی زیادی برای خود بازی و ناتی داگ قائلم ولی من اون جوری که باید و شاید ازش لذت نبردم البته اینم باید بگم که من کلا با ادونچر های خطی سوم شخص و حتی شوتر سوم شخص ارتباط نمیگیرم(غیر از هک اند اسلش) سلیقس دیگه حتی با آنچارتد و گیرزم هیچوقت حال نکردم 😀 😀
ولی اکثرا عاشق ادونچر های جهان باز مثل زلدا ۲۰۱۷، هورایزن، همین گوست و عناوین از این دست هستم، شوتر اول شخص سرعتی ام که دیوانه وار علاقه مند به بازیای دووم و ولفنشتاین عناوین مشابه اینا ام هستم :yes: :yes:
بازیای نقش آفرینی(از نوع اصیل و عمیقش) همینطور عناوین میازاکیم که عشق خالصه با اون هاردکوره لذت بخش و دنیای پر از چالش و باس های فوق العاده همین الان که وارد نسل جدید شدیم مورد انتظارترین بازی برام الدن رینگه و دنباله زلدا 😉 😉
بازیای ایندی هم که هنر واقعی گیم محسوب میشن و چندین عنوان از این بازیا هر ساله در بین لذت بخش ترین تجربه هام قرار میگیرن :heart: :heart: