بازی Bloodborne در پلی‌استیشن ۵ برروی نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود

۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

در طول چند وقت اخیر، اطلاعاتی از نحوه‌ی اجرای بازی‌های نسل هشتی برروی کنسول‌های نسل نهمی منتشر شده‌اند. اغلب این بازی‌ها بدون ارتقا و بهبودهای گرافیکی و از طریق قابلیت Backward برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس اجرا می‌شوند. در همین راستا، اخیراً جزئیاتی از نحوه‌ی اجرای عنوان Bloodborne برروی پلی‌استیشن ۵ منتشر شده است.

بر اساس گزارش‌های Polygon و دیجیتال فاندری، بازی Bloodborne در پلی‌استیشن ۵ برروی نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ثابت اجرا خواهد شد و این موضوع کمی ناامیدکننده به نظر می‌رسد. با این حال دیگر اثر استودیوی فرام سافتور (FromSoftware)، یعنی بازی Sekiro: Shadows Die Twice با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود که  نسبت به عملکرد بازی برروی پلی‌استیشن ۴ پرو پیشرفت چشمگیری داشته است.

اما علاوه بر این موارد، مقایسه‌ای از مدت زمان بارگذاری بازی Destiny 2 انجام شده است. برای رسیدن به بخش انتخاب شخصیت، این بازی برروی پلی‌استیشن ۴ در حدود سه دقیقه و در پلی‌استیشن ۵ در ۵۰ ثانیه باگذاری می‌شود. همچنین رفتن از برج به منطقه‌ی تاریک سیاره‌ی اروپا در پلی‌استیشن ۴ حدود ۱ دقیقه و ۵۶ ثانیه و در پلی‌استیشن ۵ حدود ۴۶ ثانیه به طول می‌انجامد.

بر اساس برخی از شایعات منتشر شده، نسخه‌ی ریمستر بازی Bloodborne برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در راه است و اگر این خبر درست باشد، احتمالاً شاهد ارتقاهای گرافیکی و نیز بهبود نرخ فریم و عملکرد آن خواهیم بود.

1
0

مطالب جنجالی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Old_Gamers گفت:

    فریم ۶۰ بلاد رو تو نسخه ریمستر احتمالا ببینید . همین الان رو پی اس پرو فریم رو ۴۵ میچرخه اونوقت نسل ۹ سی فریم ؟؟

    0
    0
  • Obsidion گفت:

    دلیل اصلی این که با ۳۰ فریم اجرا میشه انمیشنهای بازی هستن ساختار کلی بازی تمرکزش روی ۳۰ فریم بوده روی ps4 و حالا که ps5 اومده میخاستن این بازی هم برای این کنسول باشه شاید روی فروش کنسول تاثییر داشته باشه اگه میخاستن کل انمیشنهای بازی رو به ۶۰ تغییر بدن میشده ولی وقت کافی نداشتن پس همونو با کیفیت ۴k عرضه کردن Yawn

    0
    0