EA : تنها Call of Duty رقیب ما نیست - گیمفا
EA : تنها Call of Duty رقیب ما نیست - گیمفا
EA : تنها Call of Duty رقیب ما نیست - گیمفا
EA : تنها Call of Duty رقیب ما نیست - گیمفا

EA : تنها Call of Duty رقیب ما نیست

امیر محمد جیریایی
۲۱:۳۸ ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
EA : تنها Call of Duty رقیب ما نیست - گیمفا

در این که Battlefield 4 یکی از ماموریت های اصلی خود را رقابت با Activision و از میدان به در کردن Call of Duty گذاشته شکی نیست و این نظریه ای است که خود مدیر عامل شرکت Ea یعنی Frank Gibeau نیز آن را تایید کرده است. البته این ناشر اعلام کرده است که تنها هدف خود را بر روی رقابت با Call of Duty نزاشته و تمامی عناوین AAA از جمله Assassin’s Creed را نیز به رقابت می طلبد!

Frank Gibeau در مصاحبه ای با سایت GIBiz در این مورد اظهار داشته است :

کاملا مشخص است که Call of Duty یک رقیب برای Battlefield است ، اما همچنین این نکته برای Assassin’s Creed و تمامی عناوینی که جزو ۲۰ بازی برتر هستند نیز صدق می کند و این عناوین نیز جزو رقبای ما به حساب می آیند. پس بله ! ما رقیب Call of Duty هستیم ، درست مثل رقابتی که در عناوین ورزشیمان و دیگر بازی ها داریم. اما صرفا هدف ما تثبیت جایگاه خودمان بر چنین عناوینی نیست.

ما تاکنون آمارهای باورنکردنی از Battlefield 3 داشته ایم و این بازی طبق آخرین اطلاعیه ی عمومی ما ۱۷ میلیون نسخه فروخته است. کدام یک از محصولات ما اخیرا چنین کاری را انجام داده اند ؟!

بنابر این بخشی از استراتژی هایی که داشتیم بسیار خوب جواب داده است و حتی بیش از انتظارات ما بوده و با نمایشی از که از قسمت چهارم این سری به شما نشان دادیم بر این عقیده هستیم که بزرگترین Battlefield را تاکنون ساخته ایم. ما برای علاقه مندانی که دست خودشان را بر روی این محصول ( Battlefield 4 ) گذاشته اند بسیار هیجان زده هستیم.

دو سال پیش هم Activision و EA چنین کری های بین دو بازی mw3 و Battlefield 3 داشتند و جنگ و جدل های لفظی فراوانی در آن زمان ایجاد شده بود و حال به نظر می رسد که امسال این رقابت با ورود کنسول های نسل بعدی به اوج خود برسد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

EA : تنها Call of Duty رقیب ما نیست - گیمفا
EA : تنها Call of Duty رقیب ما نیست - گیمفا
EA : تنها Call of Duty رقیب ما نیست - گیمفا
EA : تنها Call of Duty رقیب ما نیست - گیمفا
EA : تنها Call of Duty رقیب ما نیست - گیمفا
EA : تنها Call of Duty رقیب ما نیست - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • BATTLEFIELD گفت:

    شما چند ساله؟
    که اگه خیلی مدته گیمر هستید هنوز تو جهل این COD موندید.

  • FaRzIn_Bi3dA گفت:

    من نزدیک ۱۰ ساله گیمر هستم cod رو از دو بازی کردم تا الان و انقدر قدیمی هستم تو گیمر بودن که اویل رو هم از اول بازی میکردم یا مثلا بازی manhunt که بهترین بازی عمرمه رو بازی کردم که ورژن ۱ به حدودا ۱۰ ساله پیش میره شاید هم بیشتر ولی من از سال ۸۰ که pc خریدم دارم بازی میکنم و ۲ ساله اول زیاد بلد نبودم ولی از اون موقع به بعد حرفه ای بازی کردم الان هم یه صندقچه دارم که توش کلا بازی هایی که بازی کردم هستش از هر داستانی ترسناک اکشن ۲D و …….

    الان که میام حرف میزنم میگم cod بهتره به خاطر اینکه سر در میارم از بازی من بازی هایی رو رفتم که کسی ۱باز هم بازی نکرده بازی های کم حجم و فکری منظورمه

    پس خواهشا دیگه نگید bf بهتره اگه گرافیکش رو میگید اون که ۱% کرایسیس نیست و بدونید کرایسیس بخاطر کل کل هم شده ورژن جدید میزنه :yes:

  • :yes: :yes:

    این ۲۰۰ نظر

    کلاغ به خونش رسید :yes:

  • BATTLEFIELD گفت:

    من هم طرفدار CRYSIS و هم BF هستم، و با تنها بازیی که مشکل دارم:COD هستش

  • Mammad Hitler گفت:

    به این میگن شرکت EA دمش گرم همه رو میخواد نابود کنه فک کنم هیتلر رو الگوی خودشون قرار دادن.

  • EBLIS گفت:

    شما فک میکنی الان گرافیک بتلفیلد بالاست؟ 😮 mw4 با موتور گرافیکی جدید که طراحی صورت ۹۹% به واقعیت نزدیکه بتلفیلد رو میذاره لای بربری میخوره 😀

  • CODER گفت:

    خدایی bc2 بازی خیلی ضعیفی بود فقط bf3 یه کمی خوبه اونم فقط مولتیش
    مدال در کل خیلی بهتر از بتل هست(این آخری هم اونجوری که میگن بد نیست) :yes:

  • cpt mc t4vish گفت:

    من یه بار از روی احمق گری ۸۰۰ point برای عضویت معادل ۴۵ تومان آبان سال قبل دادم برای MADAL OF HONER که ای کاش نداده بودم یه مولتی پلیر حال بهم زن مدهای مضخرف مپ های بی خود کوفت ea پول پرست بشه کال آو دیو تی رایگانه اون وقت اینا غضویت میگیرن بعد تازه به کاربرای خودشون هم فحاشی میکنن واقعا این EA عجب شرکت توپیه کفم برید خدا رحم کنه به کاربرای اورجین با اون افتضاح SIM CITY که به بار اومد 😀

  • SE7EN گفت:

    داداش من بتل رو اصل گرفتم ….. :yes: تو از کجا میدونی :no:

  • missingwave گفت:

    خداییش نگا کن فقط کم مونده بیان وسط مویه همدیگرو بکشن .آقا همگی بزرگو ما کوچیک …. هر دو بازی بازیای خوب …. بابا cod از اوون بازیایی که باهاش بزرگ شدیم .. گیمری رو با اون شروع کردیم… bf هم که مولتیش یکه ……..هی بگین این از اون بهتره اون از این بهتره……… هر کس یه سلیقه ای داره……. منم نظرمو نمی گم چون می خوام بی طرف باشم …. بس کنید دیگه

  • ali azrn گفت:

    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C_%D9%88%D8%B8%DB%8C%D9%81%D9%87:_%D8%A8%D9%84%DA%A9_%D8%A7%D9%BE%D8%B3_%DB%B2

    این تیکشو با دقت بخونین (این بازی در نیمه شب ۱۳ نوامبر ۲۰۱۲، در ۱۶۰۰۰ فروشگاه در سرتاسر دنیا عرضه شد. در عرض ۲۴ ساعت از شروع فروش بازی، بیش از ۵۰۰ میلیون دلار فروش کرد که رکورد قبلی مربوط به جنگاوری نوین ۳ را شکست و تبدیل به بزرگترین فروش بازی در تاریخ شد.)

    زنده باد call of duty :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: 😉

  • mamadgamer گفت:

    کد فقط ۲ش خوب بود, از اون به بعد هرچی اومده اشغاله :no: فروش زیاد هر بازیی بنا به خوب بودنش نیست, شما که اینقد از کد طرفداری میکنین ارجینال میخرین ایا ?:-)

  • Hossien Gamer گفت:

    آقا جان بهتره این دعوا رو همینجا تمومش کنیم و ببینیم اکتی میخواد چیکار کنه.
    اگه به کسی توهین کردم معذرت میخوام. 😐

  • آقا بسه دیگه. چه خبره. ۲۵۰ تا کامنت خورد 😐

  • cpt mc t4vish گفت:

    یادم میاد چند سال قبل یکی از اعضای ubisoft اعلام کرد ما تا زمانی که سری بازی Assassin’s Creed طرفدار در جهان داشته باشه و فروش خوبی داشته باشه ما به ساخت اون ادامه میدیم همون موقع اعلام شود شاید شماره های ۷ یا ۸ هم بیاد !!! با این اوضاع ما از این به بعد سالانه یک Assassin’s Creed هم مثل بازی های دیگر خواهیم داشت مثل چند سال اخیر.

  • cpt mc t4vish گفت:

    در فروش شاید نتونه Battlefield 4 رقیب mw4 بشه چون call of duty از شماره mw2 به بعد در گینس داره به عنوان بزرگترین سرگرمی جهان محسوب میشه البته نمیشه از قدرت Battlefield و موتور گرافیکی قدرتمندش چشم پوشی کرد ولی خب تمرکز DICE بیشتر تمرکزش روی مولتی پلیر هستش همیشه در کل میشه گفت که سری بازی کال آو دیو تی دارای داستان قوی به نسبت سری Battlefield بوده همیشه و بتلفیلد همیشه بین بزرگان گرافیکی عالی بوده ولی همیشه گرافیک شاید مهم نباشه gameplay خیلی مهم تر هست معمولا ولی اگه با هم باشه توی هر بازیی گیم پلی خوب و زیبا و گرافیک عالی باشه مثل metro 2033 که همه چیزش عالی هست به عنوان مثال گفتم نه مقایسه با بزرگان همچون mw3 و Battlefield 4

  • BATTLEFIELD گفت:

    Battlefield 4 best games of 2013
    Multiplayer & Singleplayer

  • EBLIS گفت:

    اینقدر بگین بتلفیلد که نسلتون منقرض بشه :evilgrin: بتلفیلد باید با مدال افتخار رقابت کنه…به کالاف نمیخوری اگه بخوری چی… :evilgrin:

    • cpt mc t4vish گفت:

      بله کبوتر با کبوتر باز با باز Battlefield 4 با MADAL OF HONER 2012 رو مقایسه کنید (من نظر اینکه که نه یه تکونی به خودش داده EA بعد از افتضاح سال قبل)
      ما هم BLACK OPS 2 رو با MW4 مقایسه میکنیم
      (من نظر اینه که بازی رو که ۴ سازنده داره یعنی infinityward.ravensoftware.sledgehammergames.never soft و activision که ۹ سال ناشر ثابت این سری بازی بوده حداقل میدنه اگه بخواد کم کاری کنه و خرج کمتری انجام بده یک دهه call of duty به فنا میره برای همین بزرگ ترین سرمایه گذاری رو برای mw4 انجام خواهد داد.
      ضمنا price نمرده هنوز اون تریلری که نشون داده شود نشون میداد پرایس مرده رو گفته میشه ادامه داستان mw4 زمانی هست که پراس در اون قلعه ی متروکه پیدا شود و توسط مک تاویش نجات یافت گفته میشه داستان زمانی که second sun و whiskey hotel هست برمیگرده اون موقع که تمام سلاح های مدرن از کار میفته و سربازان S.A.S رو به سلاح های امروزی با قدرت کم میارن از جمله سلاحایی که از کار میفته هلکوپتر هم گفته شده و ماهواره ها دیگه با چی باید بجنگیم من موندم :rotfl:

      • EBLIS گفت:

        باهات موافقم 😀 ولی من یه تریلر تو ماهواره از mw4 دیدم بازی خیلی پیشرفتس با ماهواره به صورت لیزری مثل بمب اتم میزدن خلاصه این نسخه خیلی خفنه 😀

        • cpt mc t4vish گفت:

          راستی یادم رفت بگم گفته میشه در MW4 با PRICE و GHOST هم که اون موقع زنده بودن (وقایع MW2 ) یعنی زمانی که روسیه از یک سلاحی قوی استفاده میکنه که بیشتر شبیه emp هست چون تمام ماهواره ها و هواپیماهای جنگی و هلکوپترها نابود میشن در پشت این داستان ها وقایع پشت پرده رو نشون میده mw4 با کراکترهای گوست و پرایس هنوز زنده هست ghost و تیم روح ها !!! و سوپر استار همیشگیمون mw price 😀

  • ehsanr گفت:

    به کل حرف این بشر اینه هر چی COD داره مهم .هر چی بتل داره کشک :X-P: :X-P:
    دلیلش هم اینه که دستشون نمیرسه :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:
    فقط مولتی بتل کل COD رو می خوره :rotfl: :rotfl:

  • ehsanr گفت:

    ۱من یکی خیلی راحت بازی می کنم
    ۲ بحث فروش تو خارجه نه ایران که اروپایی ها…

  • EBLIS گفت:

    شما حتما جیب پدرتون جادویی هست هم پول حجم نت در میاد هم سرعت بالا :beatup:

  • ehsanr گفت:

    در هر صورت فروش تو ایران که حساب نمیشه

  • darksiders II گفت:

    رکورد زدیم در قسمت نظرات.۲۷۵نظر.هورا هورا. :yes:

  • BadBoy2 گفت:

    هنوز که معلوم نیست وقتیMW4وBF4هردو منتشر شدن اون موقع نظر سنجی کنید :razzmad:

  • cpt mc t4vish گفت:

    حرف حق هیچ وقت جواب نداره دوستان متعصب تحویل بگیرید. 😀

  • sorena گفت:

    اقا hosein gamer اینهمه از خودت اراجیف نباف کدوم مدرک رو میگى؟ بگو ما هم بدونیم! مگه ea نگفت بتل۳ بهترین گرافیکى هست میبین؟ خوب ماکه فقط باگ دیدیم!! چرا تو لیست بهترین گرافیک ها نبود؟ مگه نمیگى بهترین شوتر بود و ادعا میکنى بهتر از کال بود؟ خوب پس چرا تو همون سالى که بتل۳ بود همه اى منتقد هاى معتبر جایزه بهترین شوتر سال رو به کال مودرنواره ۳ دادن؟ درضمن ادعاى فروش بالا هم نکن الکى چون ۴ تاى اوله جدول پرفروش ترین بازى ها کال هستن و فروش که ea اون رو فوق العاده میدونه چنین فروشى واسه کال افت داره :rotfl: اونم دو ۲ سال لول میگى کال واسه بچه هاست اتفاقا بتل واسه کودکان ساخته شده چیزى که با چشم دیدم و شما هم میتونى ببین کافیه برى تو یه کلوپ گیم ببین کسایى کال رو شبکه اى بازى میکنن بچه ان یا یا اوناىى که بتل بازى میکنن و ازشون بپرس بگو چرا بتل رو بازی میکنید پاسخ چون کمتر توش میمیریم!!!!!!!!! من هر روز با صدتا از موارد برخورد میکنم حالا تو دارى به من کال بچه بازیه!! همون جور که پیشتر هم گفتم اصلا من بچه من تازه کاره ولى حرفى بزن که مدرک داشته باشى (یارو) میگه کال اشغاله بعد میگه تو (من) تعصب دارم 😐 اصلا میدونى چیه بعضى از ما ها وقتى تو از کسى تو سرى میخوریم بدتر جزوش میشیم حالا بتل هم این تو سرى رو به بخشى از گیمر هاى ایرانى زده متاسفانه کاریش هم نمیشه کرد یعنى درمانى نداره :weep: بگذریم دوست گنده اى من 😀 فقط اینو همیشه بیاد داشته باش طرف دار یا منتقد هرچى شدى با دلیلى که مدرک داره حرف بزن در غیر این صورت بگو نظره شخصی به سعی نکن به کسى تحمیلش کنى :yes: دیگه پاسخى اینجا نمیدم اگه باز همون آش باشه و همون کاسه! بدرود 😉

    • Hossien Gamer گفت:

      کامنت های قبلی منو بخون میبینی مدرک چیه.من حوصلم کجا بود یه چیزو ده بار توضیح بدم به یه بچه هایی مثل شما.آقا کال داستان داره دیگه درسته؟همون داستانی که یه چاقو با رائول میگیری دستت میری تمام شهر رو داغون میکنی.شما به این میگین داستان؟به این میگین بهترین شوتر سال؟من بیشتر درباره کلوپ ها نمیگم چون مردم ما انقدر عقب مونده هستند که میرن کال بازی میکنن مثل بحث pes و فیفا که طرفدارای pes تو ایران بیشترند ولی هیچ جای دیگه اینجوری نیست.دیگر بیشتر توضیح نمیدم.

      • Shiraz گفت:

        آقا خسته نشدید؟ من که دیگه خسته شدم دلیل بیارم واستون … آقای Sorena شما به جای مسخره بازی برو عمو ۲۰۰ بار بخش کمپین کال بازی کن ! هنوز نمیدونی گیم پلی چیه؟ راه رفتن سربازا ودویدن داخل کال و بتل مقایسه کن…. تیر اندازی مقایسه کن … حتی بعضی جاها میتونی اینو هم توجه داشته باشی که داخل کال تو بخش کمپین با ۳ نفر یه ارتشو نابود میکنی اما همون بخش داستانی بتل رو نگاه کن ارتش در مقابل ارتش این یعنی جنگ …این همه از داستان نگید … هم داستان بتل مزخرفه و هم داستان کال … داستان یعنی داستان GOW هروقت خواستید از داستان حرف بزند یه نگاه به داستان GOW بندازید بعد داستان داستان کنید …۱۰۰ بار گفتم ۲۰۰ بار دیگم میگم …داستان کال چیه؟ آقا جون کاپیتان پرایس با یک تیم متشکل از ۳ نفر میره دنیا رو از روسیه نجات میده !!!!!! اونم با چه سلاحی؟ با چاقو … حالا به من بگو این داستانه؟ این بیشتر جوکه تا داستان گرافیک؟ ما نگفتیم گرافیک بتل بهترین گرافیکه گفتیم در مقایسه با گرافیک کال یک سرو گردن بالاتره یه نگاه به نور پردازی بتل کن زمانی که نزدیکای غروب هستش چقدر دلگیر و واقعی میشه … یه نگاه تخریب پذیری کن حتی بعضی موقع ها سنگر میگری با گلوله میزنن کاورتو میترکونن مجبوری سینه خیز بری یه کاور دیگه بگیری … یه نگاه به انفجار های داخل بازی بتل کن وقتی نور ساطع میکنه ببین چقدر واقعی هستش … صدا گذاری رو دقت کن …راه رفتن سربازا تکون خوردنشون … صدای تیر اندازی صدای تخریب اجسام همه واقعی … یعنی شما اینارو ندیدینو دارین از کال که در مقابله بتل آشغال یعنی حیف آشغال در مقابل بتل هست طرفداری میکنین … واسه همینه میگم سنتون کمه فقط عشق اون هستین بیفتین وسط بازی گلوله بگیرید ملتو الکی الکی بکشید مرحله رو تموم کنید … یعنی شما از بازی همینو فهمیدید… و این که هیچوقت کیفیت رو فدای کمیت نکنید .. ۴ تا بچه که میخواد هیجان داشته باشه چمیدونه کیفت چیه …بیشتر گیمر ها هم کوچولو موچولو پس میرن دنبال همین بازی هایی مثل کال ……. یه نگاهی به گیم پلی های BC2 و BF3 و BF4 که تا چند وقت دیگه عرضه میشه بندازید همش از همه کال هایی که تا الان ساخته شده سر تر هستن … حالا هی باز بگید کال … دیگه واقعا دلایلی براتون آوردم که همتون اگه یک بار بتل رو تجربه کرده باشید دی میابید که چی میگم … در رابطه با MOH هم بگم اونم حتی از کال سرتره … MOH : W واقعا حقش نبود که منتقد ها اینطوری زدنش در صورتی که حد اقل از کال بهتر بود … دیگه حوصله بحث ندارم …. یا علی

        • CODER گفت:

          ۱- حرکت سربازا تو cod بسیار طبیعی هست
          ۲- گیم پلی اون هست که بتل از رو cod یه کپی گرفته
          ۳-فرض کنیم ۳ نفری بیفتن به جون ۱۰۰۰۰۰ نفر از این بهتره که ۱۰ تا تیر بخوره به گردن یارو بعد خودش بشینه یا ۲۰تا بخوره تو پاش بعد عین برق بدوه :rotfl:
          ۴-داستان cod جوریه که آدم وقتی تمومش کرد تا cod بعدی تو کفش می مونه
          ضمنا کی پرایس دنیا رو نجات داده (توضیح)
          ۵- کال تا mw2 خدای گرافیک بود بعد که دیگه اومد قدرت رو نکنه امسال حالتون گرفته میشه اساسی :chic: (نور پردازی bo2 رو داشتی)
          ۶- مگه انفجار کال چشه
          ۷- به صدا گذاری کال ۸ میدم (تعصبی نیستم)
          ۸-کم بگو به من چه تو رو recuit بازی می کنی
          ۹-bc2 که تازگی بازیش کردم ضعیف ترین بازی عمرمه(خواستی می گم چیه :no: )
          ۱۰- cod خدای هر چی شوتره :inlove:

        • Shiraz گفت:

          جناب Coder تو الان نشستی BC2 رو بازی کردی بعد میای مقایسه هم میکنی BC2 رو با کال هم زمانش مقایسه کن مثل اینه که من برم GTA 4 رو بازی کنم بعد برم GTA 3 رو هم پشت بندش بازی کنم بگم اه GTA 3 چقدر مزخرفه … تو به نور پردازی و انفجار های Call میگی خوب؟ همون دیگه وقتی به صدا گذاری مزخرف کال میگی میدم ۸ پس به صدا گذاری اسطوره ای بتل ۱۰۰ هم کمشه … جناب Mc Tavish خوبه خودت داری میگی به خاطر چیا هست که میرم بتل بازی میکنم .. د عزیزه من همین مولتیه بتل هست که اونو از کال بالاتر نشون میده … سینگل که ۵ ساعته تمومش میکنی .. مهم مولتی هستش … سرعت نت من ۲ MB هست و هیچ گیرو دادی تو مولتی ندارم پس میرم سراغ بازی که مولتی خوب داشته باشه … آقای Coder برگشتی میگی ۲۰ تا تیر میخوره نمیفته؟ انگار واقعا یه چیزیت میشه ها یا بازیش نکردی یا دیگه الکی داری یه بازی رو خراب میکنی … من ۱۰۰ تا مشکل از کال دارم حیف که نوشتاری نیست تصویریه … کسی که به گیم پلی شاخ بتل میگه کپی آدم خندش میگیره به خدا … تنها چیزی که اصلا نمیتونه شبیه به هم باشه گیم پلی این ۲تاست … گیم پلی بتل زمانی که راه میرن زمانی که دارن با سرعت حرکت میکنن یه نگاه بنداز … و همونطور به همین حرکت کال نگاه کن … کال انگار مورچه که دارن پشت سر هم راه میرن .. تو کدوم نظامی دوربین جلو چشمت بعد با سرعت میشه دوید که تو کال اینطوره … خوبه حالا تو بعضی نظرات بعضیا بدون تعصب اومدن گفتن که کال فقط هیجانیه که بگیری ملتو بکشی اما بتل یه شبیه ساز واقعی جنگه … واقعا مقایسه این دو از بزرگی بتل کم میکنه .. شما فقط با تعصب حرف میزنید اما من واقعیت رو گفتم من هر ۲تا عنوان رو از زمان شروع این ۲تا عنوان بازی کردم .. و هیچوقت کال نمیتونه و نخواهد تونست که به بتل برسه جز زمانی که به مولتیش و گرافیک و گیم پلی مزخرفه جوجه وارش دست بکشه در غیر این صورت همون آشغال سرگرمیه که فقط به درد ۲ -۳ ساعت میخوره … شما به BO2 میگی خوب … حالا کاری به فروش ندارم چون معتقدم فروشش به خاطر بچه گیمراست که هیجان رو دوست دارن اما یه ناه دوباره به بازی کن با چاقو یه ارتشو نابود میکنی … با سنگ میزنی تو هلیکوپتر ، هلیکوپتر نابود میشه شما به این میگی بازی؟ عجیبه واقعا … شما واقعا فکر میکنید اکتی میتونه گرافیکه کال رو سرو سامون بده نکنه با اون موتور فکر کردید همچین کاری از دستش بر میاد … گرافیک که فقط مختص قیافه کارکتر ها نیست … ساختمون ها بافت ها حتی نورپردازی .. همه و همه که هیچوقت اکتی به پای EA نمیرسه … با اون ۱۷ دقیقه گیم پلی بتل که تقریبا واسه این نسله همه انگشت به دهن موندن .. مطمئن باش هر سال که بتل بهتر ظاهر شده .. امسالم بهتره چون اکتی پول پرسته و به قول یکی از دوستان نو آوری در حد میگو دروغم نمیگه ها نو آوری های کال همیشه هیچی بوده … ۳ تا عنوان جنگ نوین زد همش عین هم یه ذره نو آوری نداشت .. انگار رفتی DLC گرفتی نصب کردی داری مرحله اضاف میکنی … هنوز DLC هم به خدا بهتره حداقل تو DLC یه ذره تو گیم پلی تغییر میدن .. اما ۳ تا عنوان MW همون لقب میگو بهترین لقبه … دیگه واقعا نظر نمیدم چون کسی که نخواد واقعیتو ببینه نمیتونه ببینه :yes: فعلا …

          • CODER گفت:

            جناب shiraz
            ۱- باشه bc2 رو با mw2 مقایسه کنی bc2 تو آفسایده همین چند روز پیش بازیش کردم ۲ نفر جلوم بودن یه دفعه بمب خورد زمین بعد کارتاکر لرزید تیر های من همه تو هوا بودن ولی اونا عین اسنایپر تیر مینداختن از بس ضایع بود تا مرحله دومش
            بیشتر نرفتم تو یکی از پست ها به bc گفته بوی شاهکار صنعت گیم به این می گی شاهکار :rotfl:
            ۲-انفجار از cod بهتر یه نگاه به بازی هاش بنداز آدم برا انفجاراش کف می کنه :yes:
            ۳-یعنی تو اون تریلر رو ندیدی (برو دقیقه ۴ ثانیه ۹) می فهمی من چی نوشتم
            ۱۰ تا تیر خورده میدوه این تریلر همه رو انگشت به دهن کرده :rotfl: :rotfl:
            ۴-برای هزار و ده میلیون و صدمین بار (برای قشنگی نوشتم الان می گن سوتی دادی) bo2 بهترین مولتی ۲۰۱۲ شد پس اکتی امسال داره واستون
            ۵-راستی بتل سبک شوتر رو زیر رو رو کرد و استاندارد جدید واسش تعیین کرد یا cod
            ۶-امسال اکتی یه گرافیکی بگه واست کف کنی
            ۷-یه چیزیت میشه کی با سنگ هلیکوپتر آوردیم پایین تو کال (یه چیزی بگو یه کم به واقعیت نزدیک باشه :rotfl: )

            call of duty بی رقیبه :inlove:

          • cpt mc t4vish گفت:

            این حرف چیزیی رو عوض نمیکنه COD بزرگترین سرگرمی مردم جهان طی چهار ساله گذشته بوده و رکورد فروش فیلم های معروف هالیوودی رو هم شکسته و توی گینس رکورد بیشترین فروش بازی رو توی ۲۴ ساعت اول رو شکسته ما که بخیل نیستیم من خودم برای bf3 250 تومان توی live خرج کردم برای mw3 450 تومان و dlc های شماره قبلی های کال آو دیوتی حدود ۸۰۰ تومان پول دادم برام دو این نام قابل احترامه چون پول دادم هر دو شون هم دوست دارم ولی توی xbox live black ops 2 همین حالا اول هست و bf3 رنک ۸ این هفته هست یعنی اختلاف خودش گویاست که خیلی ها به این بازی علاقه ندارن ولی در کل cod از قدیم عامه پسندتر بوده به طوری که هنوز از شماره call of duty 2 به بعد هنوز آدم داره بازی میکنه هر روز توی شبکه در مقابل bc2 هم هنوز افرادی هستن که به اون آب گوارا دست رسی ندارد شماره قبلی بازی رو بازی میکنند آنلاین در مجموع بعضی حرف شما رو قبول دارم ولی از بعضی توند روی ها خوشم نمیاد همیشه باید نیمه پر لیوان رو هم نگاه کرد نه بگیم هر کی cod بازی میکنه به آدم noob یا بازی نفهم هست هر کی bf بازی میکنه یه آدم حرفه ای و دنیای دیده شده چون خیلی بچه ها به آنلاین دست رسی ندارن نبایید انقدر به هم فخر فروشی کنیم به نظر من اگر کسی cod بازی میکنه حتما یه چیزی خوبی دیده یه مزه ای بهش کرده که میگه(خودم رو نگفتم)در مقابل بیام این مقوله رو تفکیک کنیم bf اصولا یه شبیه ساز جنگ هست و بوده و خواهد بود که همیشه باید با ARMA مقایسه بشه به نظر من نه COD و در اون ور همیشه COD یک جنگ سریع با سرعت خیلی زیاد و نبرد های تاکتیکی و نفس گیر هست بوده هست و خواهد بود.

  • HULK گفت:

    کابوس بتل چیه COD دیگه هرجا COD باشه بتل زده به چاک :yes: :yes: :yes: 😀 😀 😀 😀 😀 😀

  • luffy گفت:

    کال bo2 رو داد برایه دست گرمی با مدال.حالا هم MW4 رو میده برای سوسک کردن . :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: BF4

  • ostad گفت:

    خوب دوستان نظرتون چیه همو خفه کنین ها؟ :idk:
    ول کنین ان مسخره بازیارو خب حالا شما اینجا باهم بحث میکنین سره چی که این فلان اون فلان شما فقط بازیکن هستید یبار که تموم شد دیگه رفته همینو بس 😐 😐 😐 😐 😐 :no:

  • sorena گفت:

    اولا که من کامنت هاى شما رو خوندم مدرکى بر اینکه بتل رو برتر نشون بده نبود جز این مورد که گفتى کال واسه بچه هاست (این بود مدرکت؟) درضمن بحث سر بتل ۳ و مودرن۳ هست گذشته از اینا هر بى سوادى اگه تعصبه توهمى نداشته باشه (؟) میفهمه کال بهترین داستان شوتر هارو داره و اینکه شما عقلت نرسیده تو اون چپتر تفنگ بردارى تقصیر کال یا سازندهاش نیست :rotfl: در پایان مردم ما عقب موده هستن؟ شما از مریخ تشریف اوردى؟ میگم که متاسفانه درمان نداره این تو سرى که دچارش هستن و پوزیسم که بعضى ها خودشون رو خیلى دست بالا میگیرن حیف اینجا جاش نیست وگرنه بهت پاسخ اب دار میدادم 😉 راستى خیلى از خودت حرف درنیار تو کلوپ ها تا جایى که من میدونم و صد البته دیدم فیفا رو بیشتر بازى میکنن 😐 ساعتت رو زیاد نکش جلو تا از مردم عقب نمونى تا الان شک داشتم زیره ۱۸ باشى ولى الان مطمین شدم دایى جان خوش باشى :-* :-* :-* :-* :inlove: 😀 😀 😉 😉 :silly:

    • Hossien Gamer گفت:

      آره من زیر ۱۸ هستم برو همون کالتو بازی کن یه آدم کور رو من نمیتونم به زور به دیدن وادارش کنم.دیگه من چیزی نمیگم تمام حرف های من رو دوستمون shiraz گفت.کسی که نمیدونه گیم پلی چیه داستان چیه من برای فهموندنش خیلی دیر موندم اونم به یه آدم نفهم که نمیخواد واقعیت رو ببینه.من هیچ وقت نگفتم خودم هم عقب مونده نیستم.
      من هیچ وقت همچین حرفی نزدم.دیدی کوری؟دیدی چشم نداری بچه؟تو هنوز تازه به دنیا اومدی.همونطور که تو پست های قبلی توضیح دادم.به یه آدم نفهم من نمیتونم چیزی بگم.جوابتو میخواستم بدم ولی shiraz تمام حرف های من رو زد.موفق باشی کوچولو. :rotfl: :-* 😉

  • cpt mc t4vish گفت:

    رکورد زده شود ۳۰۰ کامنت دوستان از همکاری همه ممنون 😀
    عجب دعواهای داغی کردیم .

  • cpt mc t4vish گفت:

    پیشنهاد میکنم به دوستان نویسندگان عزیز یه خبر بدید با این مضمون 😀
    Activision :تنها battlefield رقیب ما نیست
    دیگه فکر کنم ۲ برابر این گردوغبار کنن بچه ها چی شود اونجوری :evilgrin:

  • FaRzIn_Bi3dA گفت:

    دوست گلم جناب cpt mc t4vish منم طرفدار cod هستم با مردن soap خیلی حالم گرفته شد به خاطر همین اواتارم مخصوص خودشه

    ۱-گرافیک برتر crysis 2 3
    ۲- مولتی بالا و جهانی cunter strike و warcraft
    ۳- داستان cod بدون تعصب :yes: و کرایسیس با تعصب 😀
    ۴- اون موقع که دویدن و تیر خوردن و بقیه مساعل رو تو cod میدیدید دقت نکردید دقیقا کپیش تو bf هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ۵-انفجار crysis
    ۶-شخصیت برتر bf 1% کاپیتان پرایس و بقیه میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ۷-منتظر تریلر cod باشید بعد نظر بدید
    ۸- bf الان کجاش گرافیکش بالا هست ؟ فکر کنم بهترین رو چند وقت پیش تو crysis دیدیما اون موقع هم که نمیدونستن گرافیک چیه crysis 2 سر تر بودید پس بدونید شاهکار نکرده 😀
    ۹-داداش cpt mc t4vish بی زحمت ای دی تو بده :-*

  • sorena گفت:

    عزیزه دلم hosein gamer جوناولا از خودت حرف واسه گفتن داشته باش دوما مگه اقاى shiraz چه مدرک و منطقى داشت که بخواد منو قانع کنه؟ دیدى که زودم خاموش شد توام دارى مثل همون میشى چرا؟ چون حرف مفت میزدین هیچ مدرک و دیلیلو منطقى نداشتین از حرف زدنت روشه چیزى براى گفتن ندارى و خیلى بهت فشار وارد شده که به بهم میگى نفهم!! ادبت تو حلقم :rotfl: عزیزم بحث با تو بى فایده ست چون سوادت زیره خط فقره و فهم و شعورت هم تو حلقم به باوره خودت کسى که بخاطر یه بازى که حتا ضد خودشم البته نادیده اش میگیریم به دیگرى به نفهم چه نوع شخصیتى داره؟

    خداوندا به کسانى که نمیتونن گیم پلى کال رو ببینن بینایده و کسانى که نمیتوانن داستان کال رو بدانن دانایى ده آمین 😀 😀 😀 😀 😀 :yes: :yes: :-*

    • Hossien Gamer گفت:

      shiraz از بس مدرک ریخت جلوت خسته شد.چقدر بگه؟این همه مدرکو صد بار نمیگن.خودتو خسته نکن شیراز جان.دیگه حرفی واسه گفتن نمیمونه.من اگه توهین کردم معذرت میخوام.واقعا پشیمونم.شما ببخشید.بهتره همه صبر کنیم یه تریلری از mw4 منتشر بشه.اونموقع همه چیز معلوم میشه.بازم معذرت میخوام. :yes:

      • CODER گفت:

        تنها مدرکی که داره مولتیه می گی چرا صحنه سینمایی داره بعد به cod گیر میدید
        می گه چون مولتی بتل خوبه :no:
        و……. :struggle:
        (جواب تیر ها رو بده(خودش می دونه صفحه قبله ))
        آخه تو به این می گی مدرک پسرم دیونه شدم از بس نوشتم :beatup:

    • Shiraz گفت:

      تو مثلا دلیلت چیه ؟ من دلیل نداشتم ؟ من خاموش شدم؟ خوبه بیشترین کامنتارو خودم گذاشتم همشم دلیل آوردم … بابا بس کن تورو خدا حالا شاید حرف های Mc tavish رو قبول کنم اما حرف های تو بوی noob بودن میده …۱۰۰ تا دلیل آوردم بعد میگه مدرک؟ مدرک میخوای ؟ بیا ۷ میلیون کاربر آنلاین بزن تو رگت از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ … فرق شبیه ساز جنگ رو نمیدونی میای این حرفارو میزنی من که مثل تو بچه نیستم که بخوام روی بازی تعصب داشته باشم … به قول دوستمون Battlefield یه شبیه ساز جنگه .. و اصلا این ۲تا سبک قابل قیاس نیستن … اونایی که میان میگن کپی سنشون به زور ۱۵ هستش … مثلا من بیام بگم چون GTA سبکش Open World هست پس Sleeping dogs از GTA کپی گرفته .. بابا این سبکه سبکه شوتر اول شخص… آقای Sorena که سنت معلومه چنده … نیا بگو کم آوردن از قدیم میگن خاموشی جوابه کیه؟ پس بچسبون به خودت چون واقعا با این حرفت بهترین جوابو دادمت… عجیبه ها :no:

      • FaRzIn_Bi3dA گفت:

        shiraz : عزیز من بس کن اون بازی فقط بخاطر این که قسمت ۳ ضد ایران بود پر طرفدار شد :no:

        • Shiraz گفت:

          نه واقعا انگار بازی نکردی …؟! اصلا به خاطر بخش کمپین نبود … فقط به خاطر گرافیک .. صدا گذاری و مولتی قوی …. ربطی هم به ایران باشه آمریکا باشه آلمان باشه این چرتو پرا نداره … اگه اینطور بود تا الان Call Of Duty همش ضد روسیه و شوروی و حذب کومونیسم بوده پس لابد محبوبیتش به این خاطر هست؟!!!!!!!!

          • CODER گفت:

            تو چرا جواب منو ندادی نکنه دیگه مولتی کار ساز نیست :rotfl:
            نگو بچه چون کاملا منطقی هستن اگه هم فکر می کنی غیر منطقی هستن ?:-)

            • Shiraz گفت:

              داداش من انگار فکر کردی من مثل تو متعصب باشم هی زارتو زارت واست مدرک بیارم؟
              ۲۰۰۰ تا مدرک آوردم شما انگار باید برم از C.I.A مردک جنایی بیارم و شبیه ساز جنگشون رو بدزدم بیارم واستون تا بفهمید ..؟

              • CODER گفت:

                یه سری به صفحه قبل بزن گفتم واست :reallyangry: داداش

                • CODER گفت:

                  چون وقتت طلاست گفتم حیفه بری صفحه ی قبل واست کپی کردم جواب کامنتت رو فکر کنم یادت باشه چی نوشتی اینم جوابش 😉

                  جناب shiraz
                  ۱- باشه bc2 رو با mw2 مقایسه کنی bc2 تو آفسایده همین چند روز پیش بازیش کردم ۲ نفر جلوم بودن یه دفعه بمب خورد زمین بعد کارتاکر لرزید تیر های من همه تو هوا بودن ولی اونا عین اسنایپر تیر مینداختن از بس ضایع بود تا مرحله دومش
                  بیشتر نرفتم تو یکی از پست ها به bc گفته بوی شاهکار صنعت گیم به این می گی شاهکار
                  ۲-انفجار از cod بهتر یه نگاه به بازی هاش بنداز آدم برا انفجاراش کف می کنه
                  ۳-یعنی تو اون تریلر رو ندیدی (برو دقیقه ۴ ثانیه ۹) می فهمی من چی نوشتم
                  ۱۰ تا تیر خورده میدوه این تریلر همه رو انگشت به دهن کرده
                  ۴-برای هزار و ده میلیون و صدمین بار (برای قشنگی نوشتم الان می گن سوتی دادی) bo2 بهترین مولتی ۲۰۱۲ شد پس اکتی امسال داره واستون
                  ۵-راستی بتل سبک شوتر رو زیر رو رو کرد و استاندارد جدید واسش تعیین کرد یا cod
                  ۶-امسال اکتی یه گرافیکی بگه واست کف کنی
                  ۷-یه چیزیت میشه کی با سنگ هلیکوپتر آوردیم پایین تو کال (یه چیزی بگو یه کم به واقعیت نزدیک باشه )

                  call of duty بی رقیبه :inlove:

          • FaRzIn_Bi3dA گفت:

            عزیز من فعلا که ایران بیشتر تو چشم همه از ما بدشون میاد قبول کن دیگه 😯 :reallyangry:

            روسیه و آمریکا با ما خیلی فرق دارن :yes:

  • EBLIS گفت:

    آقا یه بار گفتم بازم میگم بتلفید برای رقابت با کالاف اول باید مدال رو رد کنه بعد البته اگه بتونه :rotfl: فعلا کالاف حرف اولو میزنه :yes:

  • FaRzIn_Bi3dA گفت:

    hosein جان اگه میتونستید جواب منو هم میدادید :yes:

  • FaRzIn_Bi3dA گفت:

    شما میگی shiraz ج کامل دادم از این ور هم دوست ما ج کامل داد و شما هم طرف shiraz رو میگرفتی منم طرف دوستمو حالا اگه فکر میکنید حق با شماست اون ۹ تا گزینرو ج بده

  • sorena گفت:

    اقاى shiraz که فرق بین بتل و کال مثالا میدونى چرا اولین کسى که این دوتا رو مقایسه کرد خودت بودى؟ من خوب میدونم فرق بین کال و بتل اینه این یکى شیر است اندر بادیه ان یکى شیر است اندر بادیه اینکه شیر است انسان میخورد ان یکى شیر است انسان میخورد!! ولى شمایى که اینو نمیدونسىتى و الانم از کامنت هاى دیگران کپى کردى دارى تحویل من میدى؟ (با توجه به کامنت هاى اولت) بله پاسخ ابلحان خاموشى است ولى درصورتى که فقط خودت حرفت رو منطقى ندونى (یا همون فحاشى رو خاموشیت دلیل دیگه اى داشت) بله شما بیشتر کامنت گذاشتین ولى ماکه مسابقه اى کامنت گذاشتن نزاشتیم! بیشتر نوشتن نشانه اى بى منطق بودن و کم سواد بودنه و کم سواد بودن نشانه اى کم سن و سال بودن وگرنه اگه ادم منطقیى بودى و حق باهات بود و دیلیل درستى داشتى نیازى نبود کلى کامنت بزارى و به همه بپرى (اینو پیشتر هم بهت گفتم) برادر من هنوز خیلى مونده بتونى با منطق حرف بزنى 😉 درضمن این که به من میگى بچه کاملا حرف درستى هست چون من الان بچه ام میدونى چرا؟ چون من کلا شخصیتم اینجوریه که با همه مانند خودشون میشم با بچه بچه میشم با بزرگا بزرگ تا خدایى نکرده کسى ازم نرنجه البته وقتى بچه اى فحاشى کنه من نادیده میگیرم تو این یه مورد شرمنده اى شما و hosein gamer هستم چون دوست ندارم جزو کسایى باشم که جو سایت رو تهوع اور میکنن 😉

  • ali azrn گفت:

    حرف خوبو کی میزنه؟EBLIS
    اول اون یارو بازی اشغاله بره با مدال رقابت کنه بعد اگه تونست شکستش بده بعد بیاد با
    :inlove: :inlove: :inlove: call of duty :inlove: :inlove: :inlove: رقابت کنه :rotfl:

  • missingwave گفت:

    جالبه …..به خاطر دعوای مسخره ی شما رفتم سایت هایه gamespot & IGN ومیانگینه نمراته کله بازیهای cod & bf رو حساب کردم(تو پرانتز میگم cod:black ops declassified رو واسه vita حساب نکردم چون فاتحه ی نمراته cod رو می خوند حیفم اومد اون همه نمره ی خوبو به خاطره یه کنسوله مسخره خراب کنم با این وضع هم….. )
    bf………………..8.56
    cod…………………8.53
    رقابته نزدیکیه پس توصیه می کنم به هیچکدوم آشغال نگین چون هر دو بازی فوقالعاده هستن
    اما خوب امسال با حضور بازیهایی مثله عشقم….the last of us……و ……beyond……bioshock………..gtaV و…. شانسی واسه ی بهترین نمره رو گرفتن واسه این دو بازی نمی بینم.
    خواهشا …. جانه بزرگترایه سایت ….. دعوا رو تموم کنین
    معذرت می خوام اگه طولانی شد :yes:

  • sorena گفت:

    Shiraz جان شما تکلیف خودت رو باخودت حداقل روشن کن :rotfl: مگه بحث مودرن۳ و بتل۳ نبود؟ خوب کدوم تو اون سال امتیازش بیشتر شد؟ کدوم بهترین شوتره سال شد؟ کدوم پرفروش ترین شد؟ مولتى پلیر کدوم بیشتر بازى شد؟ بخش سینگل پلیره کدوم بیشتر بازى شد؟ کدوم بزرگ ترین سرگرمى سال شد؟ خوب مطمینا پاسخ همه اى اینا رو میدونى پس دیگه منطق منطق نکن چون تنها چیزى که تو سایت از شما ندیدم منطق بوده 😐 عزیز جان بگو جنبه اى واقعیت رو ندارى منم بهت پاسخ ندم 😉 هى مثل بچه ننه ها نگو مامان این پسره به من میگه عروسکت قشنگ نیست! 😥 😥 😥 😥 😥 :rotfl: :rotfl: :rotfl: خوب خوش باش یه پى سى دارى ادعاى گیمرى گیمرى هم میکنى اکثرا بچه گیمرهاى ایران پى سى بازن یادمه تو سایت پستى درمورد یه بازى ایرانى بود (اگه اشتباه کنم) که توش نوشته بودن اکثر کاربراى گیمفا پى سى باز هستن و سنى بین ۱۰ تا ۱۸ سال دارن 😐 منم انتظارى ندارم از شما 😀 درکل خوش باشى درضمن من هیچ مشکلى شخصیى با شما ندارم و همه اى سعى ام رو کردم که هیچ چیزه شخصى چه به شما چه کس دیگه اى نگم و همه اش تو چهار چوب دیناى گیم بوده 😉 :yes:

    • missingwave گفت:

      این کامنت رو به خاطره تند صحبت کردن شما می ذارم میانگینه نمراته بتله ۳ و مدرنه ۳ در gamespot و ign برابر هست و ۸.۷۵ هست مگر در یک سری جزئیات که اون دیگه به نظره شخصی و سلیقه ی هر شخصی بستگی داره
      این رو هم به طرفدارن کال و هم بتل میگم هر فردی از منطق خارج بشه و به طرفه مقابل بگه بچه در واقع بچه هست کاری به سن هم نداره .
      و بهانه ی اینکه آقا اجازه اول اوونا شروع کردن هم ماله دبستان بود یادش به خیر
      شما (هم کال و هم بتل )واسه هیچ کس احترام قائل نیستین من که اصلا هیچ
      آقای خرسندی که پیشکسوته همه ی ما هستن از شما خواستن این قائله رو تموم کنین و شما چی کار کردین به جایه اینکه به نظره هم احترام بذارین
      کافیه به جایه کامنت گذاشتن فکر کنید(مخصوصه هر ۲ طرف)
      اگه تونستین درست فکر کنید که در آینده معلوم میشه فبه المراد
      وگرنه که دیگه از دسته من دیگه کاری بر نمی آد
      در آخر واسه اینکه بدونید می گم من از هر دو بازی خوشم می اد ولی هیچ کدوم بهترین بازیی من نیست(واسه اینکه بدونید بی طرفم)
      عزت زیاد شب خوش

    • Shiraz گفت:

      خب جواب شما رو اول بدم …اگه میدونستم اینقدر میتونم کسیو به حد گریه میندازم زود تر اینکارو میکردم 😀 اینکه حرفه جنبه پیش اومد مثل اینکه شما طاقت شنیدن حق رو نداری و اصلا من کاری به شما نداشتم خودتون تو چند خبر قبلی چسبیدی … خب درباره کنسول و PC شد نکنه هرکس کنسول داره گیمر هستو PC بازا بچه؟ و ادامه سخنتون محض اطلاع از زمان کنسول های نیتندو PS1 PS2 PS3 من همشو دنبال کردم همراه با PC اگه بخوام بگم ملت فکر میکنن واسه کلاس این حرفارو میزنم … نسل بعد هم PS4 رو میگیرم و همینطور عمری باشه شاید Xbox رو هم … بازم میگم نه فخر فروشم و نه چیزی آدم خیلی میلیاردری هم نیستم .. اما یه جا سیستم PC خودمم گفتم چی هست و با کمک آقای رامین یکی از گیمر ها که تو نظرات ازشون پرسیدم یه سیستمی بستم که اگه بگم فکر میکنی حالا واسه کلاس گذاشتن و این بحثا این حرفارو زدم (اینم واسه این گفتم که من واسه گیم ارزش قائلم و سعی میکنم عقب نمونم )… شما کلا دوست داری توهین کنی … بچه ننه کسیه که نمیتونه یعنی درکش تا اون حد نرفته که اول به هیچ کسی نگه بچه ( چون اول تو این معقوله بچه بچه رو شروع کردی )… درک و شعور به سن نیست به عقله دوم من ۲۳ سالمه ۱۳ سال گیمر … بخوام همه این چیزا رو بگم … بهتره گفته نشه… اگه فکر میکنی گیمفا کاربرای بچه داره نیا اینجا تو بزرگی چرا میای جایی که فقط بچه نشسته؟! والله :yes:

    • Shiraz گفت:

      سخنم با آقای Sorena بود … منم حرف شمارو قبول دارم جناب missingwave اما واقعا دیگه بعضیا از حد میگذرونن من اول از همه در پست ۱۷ دقیقه گیم پلی بتل نظر دادم و چندتا از ایرادات اساسی کال رو ذکر کردم … اصلا جو خوب بود حالا شاید یهو با چند نفر حد به جایی میرسید که به یکی از بازی ها گفته شه آشغال اما اینکه به کسی توهین بشه محاله یعنی از جانب خودم میدونم که محاله به کسی توهین کنم .. جناب Sorena اومده همون جا جو رو خراب کرده سر چی سر اونکه جنبه نداره واسه یه بازی متعصبه و نمیخواد نگاه کنه از همون جا با لحنه تند حرف زد در صورتی که من اصلا با ایشون کاری نداشتم ایشون اومده چسبیده که شما بچه ای … وقتی معقوله رو خودش بیان میکنه منتظر جواب هم باشه … ایشون هر باز یه جور توهین کرد اما من بیخیال شدم تا جایی که دیگه بیش از حدش حرف زد … دوستان اگه واقعا بحث میدونستید چیه بدور از کل کل بحث میکردین … این میاد به من توهین میکنه بعد ۴ تا کال به خاطر اینکه از بازیشون طرفداری شده ۱۰۰ تا لایک آره آفرین چه زیبا سخنی … نمیدونستم فرهنگ بی ادبی لایک داره وگرنه شروع کننده میشدم … آقای Sorena جنبه ۴ تا بحث منطقی نداری دم از سواد کنسولو PC گیمریو بچگی نزن … به خدا دیگه بحث نمیکنم … اگه به کسی توهین شد امیدوارم ناراحت نشده باشه من قصد توهین نداشتم …. یا علی مدد … :yes:

      • sorena گفت:

        عزیزم تو همون پست تریلر ۱۷ مینى از بتل تو اولین کامنت گفتى کال اشغاله الکى خودت رچ قربانى نشون نده :rotfl: :rotfl: :rotfl: خیلى رو دارى والله راست میگم 😐 😐

      • Shiraz گفت:

        من دور همی بخوام چیزی بگم ۲۳ خیلی هست؟ نکنه واست زیاده ؟حق داری خوب تعجب نکن ( خوبه عکسم همیشه تو آواتارم بوده :دی) هههه بیخیال داداش :دی به قدر کافی تو کامت قبلیت خندیدم :دی اونم گفتم نیا گیمفا منظورم اینه تو که میدونی گیمفا واسه بچه هاست مجبورت که نکردن بیای :دی چرا داغ کردی :دی من حرفه تورو بخوام بت برگردونم :دی کی هستی حالا؟ در مقابله پاسخ سوزشی باید بگم پسر عموی ۴ ساله ی بنده فن کالاف هستش جوابت همون میده :دی و اینکه چرا حالا دور برداشتی یعنی اینقدر رو مخت بودم عزیزه من میگفتی باهات بحث نکنم… فردا عذاب وجدان میگیرم … :دی همین که ۴ تا گیمر قدیمی با من هم نظر بودن( میشناختم) واسه شما کافیه چون به قول دوستان زمانی که بوی نوب میاد در رو … باور کن دیگه نمیام بخونم پس تا دلت میخواد کامت بذار :دی …

  • ali azrn گفت:

    کال اف بازای عزیز یه ویدیو از battle3 پیدا کردم که اگه ببینین از هرچی بازیه حالتون به هم میخوره(فک کنم کلمه ی باگ اول اسمش بتلفیلد بوده) 😉

    از اخرش خوشم اومد که یارو به جسده گیر کرده بود نمیتونست بره جلو! :rotfl: :rotfl:

      • sorena گفت:

        دمت گرم ویدیو ى بحالى بود کلى خندیدم البته باگهاش بیشتر از ایناس تو کلوپ که بازى میکنن بیشترین چیزى که میبینم ایناس تفنگ تو هوا میمونه و بعضى وقتا هم تو + تو هوا موندن تیر هم میزنه ادما نصفشون میره تو دیوار یا جایى که سنگر گرفتن پا میره تو بدن مردها 😐 بعضى وقتا که به دیوار نزدیک میشى لوله اش میره تو دیوار :rotfl: بهر روى بهترین شوتره دیگه کاریش نمیشه کرد چند نفر میگن بهترین گرافیک رو داشت 😐 ولى نمیدونم اگه داشت چرا تو لیست بهترین گرافیک ها هم نبود باز اگه بگن بهترین باگ هارو داشت یچیز :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • sorena گفت:

    Shiraz جان اولا لطف کن و حرفهاى من قرقره نکن و تحویل خودم نده ممنون دوما پاسخ اون پرسش هامو بده البته اگه فشاره خونت بالا نمیره! سوما ببخشید جسارتا کسى که گیر داد شما بودى اگه اشتباه نکنم تو پست تیزره بتل۴ بود چهارما من که بارها گفتم اصلا من بچه اما منطقى باش (درضمن مگه بچه شاخ داره که توهین حساب شه؟) ولى وژدانا شما میگى من توهین کردم خدایى یه نگاه به کامنت هاى من,خودت,و حسین گیمر بنداز ببین کى توهین شخصى کرده!! 😐 درضمن درحدى نیستى که بخواى به کسى بگى بیاد گیمفا یا نیاد و اینکه اون چیزى که من نوشتم اینقدر با احساسات شما بازى کرد 😀 و مجبورت کرد سنت رو بگى (شایدم دوره همی یچیز پروندى) حرف من نبود که برادر جان امارى بود که تو اون پست گیمفا گذاشته بود گذشته از اینا من که نوع شخصیتم رو کمى بهت توضیح دادم پس مشکلى با بچه یا بزرگ بودن کاربرا نمیتونم داشته باشم 😉 ولى اگه کسى از رو توهم بخواد به گفته هاى من یا دوستانم بپره جوابش رو میدم و الانم که خودت قشنگ دارى میبینى کارى رو که گفتم دارم انجام میدم اینو براى اخرین بار گفتم اگه باز از جواب دادن فرار کنى و یسرى اراجیف ببافى هیچ پاسخ از من نمیگیرى چون حرفهاى شما داره بحث رو با پست بى ربط میکنه (البته میدونم پاسخى که باعث سوزشت نشه ندارى واسه پرسش هاى من :rotfl: و دوست دارى زود تموم شه :rotfl: )

    • Shiraz گفت:

      راستی اینو خودم نمیگم به خدای احد و واحد یکی از دوستانه بنده اینجاست میخوایم فوتبال بزنیم و از اون گیمر های قدیمی و همچنین فروشنده وسایل کامپیوتری هستش تو شیراز ۲ تا شعبه هم داره ( خواستی آدرس میدم بت) کامنتارو که خوند ( گیمر قدیمی هم نظر هستش با من به خداوندی خدا راست میگم ) خندید و گفت نوب بازاریه :دی به من ربطی نداره ها ایشون گفت :دی کامنتات واقعا متاثر بر انگیزه همرو به خنده وا میداره ( خدایی با ۴ تا کامنت قبلیت ۱ ساعت خندیدم دمت گرم ) تو برو همون کالتو بازی کن پسر شرط میبندم ۱۰ مین مولتی بتل ۳ رو بازی نکردی داری میپرونی … راست میگی دیگه حوصله جواب های سوال های نوبی شمارو ندارم … خدانگهدار جناب بزرگ :دی فکر کن کم آوردم … حیف وقتمه تلف بشه :دی شما بشین تا صبح کامنت بذار بگو من کم آوردم ههههههههههههه خداحافظ :دی

  • sorena گفت:

    برادر چرا قسم میخورى؟ ما باورت داریم عمو جون :-* :-* بازم از پاسخ فرار کردى هیچ اشکالى نداره فداى یه تاره موت :-* فقط به مامان بابا چیزى نگو غصه هم نخور همچى آرومه حق با شما اصلا قدرت دست شماست 😀 😀 😀 شبت قشنگ راستى قرقره کردن یعنى ایکه اخره کامنت قبلیه منو دوباره واسه خودم باز نویسى کردى که ازت سپاس گذارم اصلا خودت رو ناراحت نکن

    راستى همیشه از خودت حرف داشته باش و از حرف دیگران هویت نگیر و نگو دوستم فعلانه و… و فعلان گفت!! تو روانشناسى دلیل اینکارو دست پاچگى میدونن که باعث میشه ادم چیزهاى خیالى واسه خودش درست کنه ویا با درمیان گذاشتنه با دیگران تلاش میکنه از اونا هویت بگیره حتا گاهن از اشیاء 😐 😐 موفق باشى 😉

  • cpt mc t4vish گفت:

    دوستان نویسنده عزیر یه خواهشی دارم ازتون لطفا این لینک که مربوط به DLC 2 بازی BLACK OPS 2 میشه رو توی اخبار اضافه کنید
    http://www.neoseeker.com/news/22661-new-black-ops-2-maps-coming-this-month-video-previews-uprising-dlc-and-new-call-of-the-dead/
    لینک خبر و تریلر بازی مال شب گذشته هست داغ داغه ۱۶ آپریل برای XBOX LIVE به قیمت ۱۲۰۰ point عرضه میشه و برای دارنگان Season Pass رایگان هست
    map های مولتی جدید Magma – Encore -Vertigo -Studio هست و map جدید zombis به نام Mob of the Dead در یک زندان هست و کاراکترهای جدید (Ray Liotta)
    (Joe Pantoliano)(Chazz Palmentiri)(Michael Madsen) هستند و زامبی های جدید و اسلحه های خیلی قوی و غول های جدید به جای monkey گرگ آتشی هستند خیلی جالبه اسلحه ی تامسون هم داره و مسلسل های سنگین ۲۰۲۵ بخش مولتی تریلر ۳۳ mb هست برای دوستان علاقه مند. :evilgrin:

  • cpt mc t4vish گفت:

    اینم لینک تریلر DLC 1 BLACK OPS 2 که دو ماه قبل برای سه شبکه PS NETWORK
    XBOX LIVE و STEAM عرضه شده است این تریلر گیم پلی DLC 1 هست توصیه میشه اگه دوست داشتید ببینید :rotfl:
    http://www.neoseeker.com/news/22052-available-today-call-of-duty-black-ops-2s-revolution-dlc-trailer-and-screens-show-off-maps-more-acdc/

  • KRATOS.n1 گفت:

    از این پست ها نتیجه میگیریم کال تو ایران بیشتر طرفدار داره 😎

    فک کنم ۳ نفر همش ار بتل حمایت میکردن ولی کال او …. لوووووووووووووووووووول
    :evilgrin:

    ولی به نظره من :

    بهترین سینگل پلیر :کال او

    بهترین مولتی:بتل مخصوصا ویتنام و بتل ۳ 😐

    آمار که میگه مولتی کال او بیشتر بازی شده .. تو کنسول ها کال او هم mw3و

    همbo2بیشتر بازی شده..

    آمار میگه کال بیشتر طرفدار داره تو دنیا… تو گینس هم که کال او به عنوان برترین

    سرگرمی تو بازیا ثبت شده .. دیگه چی می خوای؟ لوووووول

    بیشتر فروش کرده

EA : تنها Call of Duty رقیب ما نیست - گیمفا