گیمپلی بستهی الحاقی AWE بازی Control بهزودی منتشر خواهد شد
با اعلام استودیوی رمدی (Remedy)، پنجشنبه ۲۳ مرداد (۱۳ آگست ۲۰۲۰) گیمپلی ۱۵ دقیقهای از بستهی الحاقی جدید بازی Control، از طریق کانال رسمی توییچ (Twitch) این استودیو پخش خواهد شد.
بازی Control در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و نظر بازیبازان زیادی را به خود جلب کرد. در این بازی میتوان به خوبی نشانههایی از تجربیات گذشتهی استودیوی رمدی را در آن مشاهده کرد. بسیاری از عناصر گیمپلی و فضای بازیهای قبلی با موارد جدید ادقام شده و تجربهی خوبی را به بازیباز میدهند. چندی پیش شاهد معرفی بستهی الحاقی به نام AWE برای این بازی بودیم. میتوانید تریلر معرفی AWE را از طریق این لینک تماشا کنید.
بر اساس اخبار جدید، بخش اول این بستهی الحاقی، پنجشنبهی همین هفته از طریق کانال توییچ استریم خواهد شد. در این رویداد شاهد ۱۵ دقیقهی ابتدایی این بستهی گسترش دهنده خواهیم بود. به نظر میرسد هدف این استودیو، ایجاد ارتباط بین عنوان Alan Wake و Control باشد. به گفتهی سم لیک (Sam Lake)، آنها قصد دارند جهان مشترکی برای بازیهای خود داشته باشند و در حال کار روی یک بازی جدید در همین جهان هستند. البته این استودیو علاقهی زیادی به ارتباط دادن بازیهایش به یکدیگر دارد. به عنوان نمونه، قبل از بازی Control، شاهد اشارههایی به Alan Wake در بازی Quantum Break بودیم.
بسته الحاقی AWE در تاریخ ۶ شهریور (۲۷ آگوست ۲۰۲۰) برروی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
:inlove: :inlove:
آلن ویک بدید بیروووووون
رمدی نمونه بارز استودیوهای خود شاخ پنداره !!!
بابا اول یه ریمیک یا نسخه دو آلن ویک که مشکلات نسخه اول رو حل کرده بدید بیرون یکم از این پیچیدگی های عجیب غریب داستان کم کنید تا برای عده بیشتری قابل درک بشه یکم درام به داستانتون اضافه کنید
بابا یه بازی همه چیز تمام بساز بعد دنیای بازیات رو اینقدر بسط و گسترش بده
هربازی که میسازه یه جای کارش میلنگه حتی اگر فرض بگیریم بازیه خوبه(که به نظرم هیچکدوم فراتر از یک بازی خوب نرفتن در واقع بهترین بازیشون همچنان مکس پین و بعد آلن ویکه) بازاریابی بازی میلنگه !!!
یه جوری استودیو ها به مستقل و بودجه پایین یا متوسط بودن خودشون مینازن انگار استودیوهای یوبیسافت و سونی و الکترونیک آرتس و مایکروسافت و تیک تو و … دارن بازی بدرد نخور با کلی بودجه درست میکنن !!!