تحلیل فنی: یک تحول اساسی برای عنوانی کلاسیک | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Mafia Definitive Edition - گیمفا
تحلیل فنی: یک تحول اساسی برای عنوانی کلاسیک | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Mafia Definitive Edition - گیمفا
تحلیل فنی: یک تحول اساسی برای عنوانی کلاسیک | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Mafia Definitive Edition - گیمفا
تحلیل فنی: یک تحول اساسی برای عنوانی کلاسیک | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Mafia Definitive Edition - گیمفا
تحلیل فنی: یک تحول اساسی برای عنوانی کلاسیک | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Mafia Definitive Edition - گیمفا
تحلیل فنی: یک تحول اساسی برای عنوانی کلاسیک | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Mafia Definitive Edition - گیمفا

تحلیل فنی: یک تحول اساسی برای عنوانی کلاسیک | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Mafia Definitive Edition

سعید حلاجیان
۲۱:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
تحلیل فنی: یک تحول اساسی برای عنوانی کلاسیک | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Mafia Definitive Edition - گیمفا

در جدیدترین قسمت از بخش تحلیل فنی به سراغ بازی Mafia Definitive Edition رفته و به تحلیل فنی و بررسی عملکرد تریلر گیم‌پلی این بازی پرداخته‌ایم. با قسمت جدید تحلیل فنی همراه باشید.

کاری که استودیو هنگر ۱۳ (Hanger 13) در رابطه با Mafia Definitive Edition انجام داده است به راحتی بخش مهمی از عملکرد آینده‌ی آن‌ها و کیفیتی که قرار است برروی کنسول‌های مدرن (نسل‌بعدی) انجام دهند را به ما نشان می‌دهد. این باز‌سازی اساسی که شامل تغییرات پایه‌ای می‌شود به لطف آخرین نسخه‌ی همان موتورگرافیکی قدیمی خلق شده که البته به نظر می‌رسد جاه‌طلبانه‌ترین کیفیت را در این سری به ما ارائه می‌دهد، کیفیتی که مطمئناََ تا حد بسیاری زیادی بهتر از باز‌سازی نسخه‌ی دوم است که مدتی پیش عرضه شد. بازسازی نسخه‌ی دوم به طور عمده پیشرفت‌های متعددی را شامل می‌شد اما بازی همان کد‌های قدیمی را در خود جای داده بود. همچنین شما قادر هستید تا قسمت جدید تحلیل فنی را در یوتیوب گیمفا نیز مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت FHD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تحلیل فنی: یک تحول اساسی برای عنوانی کلاسیک | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Mafia Definitive Edition - گیمفا
تحلیل فنی: یک تحول اساسی برای عنوانی کلاسیک | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Mafia Definitive Edition - گیمفا
تحلیل فنی: یک تحول اساسی برای عنوانی کلاسیک | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Mafia Definitive Edition - گیمفا
تحلیل فنی: یک تحول اساسی برای عنوانی کلاسیک | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Mafia Definitive Edition - گیمفا
تحلیل فنی: یک تحول اساسی برای عنوانی کلاسیک | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Mafia Definitive Edition - گیمفا
تحلیل فنی: یک تحول اساسی برای عنوانی کلاسیک | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Mafia Definitive Edition - گیمفا
تحلیل فنی: یک تحول اساسی برای عنوانی کلاسیک | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Mafia Definitive Edition - گیمفا
تحلیل فنی: یک تحول اساسی برای عنوانی کلاسیک | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Mafia Definitive Edition - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • MASIH گفت:

    دمت گرم اقای حلاجیان که به تریلر بازیا هم رحم نمیکنی و تحلیلشون میکنی منتظر بازیشم امیدوارم چیز خوبی بشه

  • AmirAgha گفت:

    از بازی خیلی ناامید شدم
    چون اول اینکه گان پلی بازی همون گان پلی بازی mafia 3 هست و خب ضعیفه
    دوم اینکه هوش مصنوعی بازی زیاد جالب نیست
    و اینکه یه جاهایی واقعا کم گذاشتن برا بازی
    مثلا اون اول که با مسلسل میدوه انگار نه انگار که اون تفنگ وزن داره انگار نون لواش دستش گرفته
    با یه دست حملش میکنه!!
    اون تیکه دیگه ای هم که پشت نرده های چوبی کاور گرفته رو ببینین ینی اگه اون نرده هارو تیر بارونم کنی اون نرده ها تکون نمیخوره!!!!!! در حالی که حتی تو مافیا ۲ اینجوری نبود!!
    حتی یه ایراد دیگه هم که میشه از این گیم پلی بهش گرفت اینه که موقعی از کاور در میای و دشمن سمت چپت باشه
    یهو با دست چپ تیر میزنه!!!آخه مگه میشه اینجور چیزی؟؟الان تام که دست راسته!چجوری یهویی با دست چپ تیر میزنه؟؟؟
    و یه چیز دیگم
    بنظرم بازی رو خیلی ساده کردن! ینی شما ببینین همش از اون بشکه های نفت یا روغن تو همه جاها هست…
    یا مثلا کنارت پر از جعبه مهمات اسلحه و سلامتی هست!!
    با اینکه اصا سری مافیا معروفه به واقع گراییش!
    ینی شما تو مافیا۱ تو هر مرحله حداقل ۳ بار اسلحه جدید از رو زمین ورمیداشتی ک تیرا تموم میشد!!!
    ولی خب ازاینا ک بگذریم
    خوبیاشم کم نیست
    استودیو هنگر ۱۳ تو پیاده سازی اتمسفر بهترین استودیو حال حاضره بنظر من
    شما ببینین اتمسفر mafia3 رو ک مال آمریکا ۱۹۶۰!!
    من بارها شده فقط میرم تو شهرش از این ور به اون ور!!
    مطمئنم اتمسفر mafia 1 هم محشره
    نورپردازی بازی عالی بود
    ولی خب باید ببینیم بازی رو pc رده بالا بوده یا xbox؟
    اگه متای بازی ب ۸۵ برسه ینی خیلی عالی عمل کردن چون مافیا ۳ متاش شد ۶۲!!!!!!!!
    به امید موفقیت سری مافیا :heart: :heart: :heart: :heart:

    • AmirAgha گفت:

      از واقع گرایی مافیام بگم ک
      شما تو مافیا(قبل از نسخه ۳) چراغ قرمزا رو رد میکردی پلیس میومد دنبالت و جریمت میکرد
      سرعت غیر مجاز داشتی پلیس میومد و جریمت میکرد
      و اگه از دست پلیس در میرفتی دیگه پلیس دنبال جریمه کردنت نبود (میومدن تا دستیگرت کنن!!)
      ولی خب اینا نمیدونم تو این remake هست یا نه!!!
      البته بعد از شکست مافیا۳
      استودیو هنگر ۱۳ بسیاری از کاگردانای بخشای مختلفشو اخراج کرد!
      ک این خب نشون دهنده اینه که میخان پیشرفت کنن!
      ولی نمیدونم میترسم از بازیشون انگار
      ای کاش هنوزم تاخیر بخوره
      یکمی بازی خشکه انگار!!
      —————————-
      در آخر اینکه سری مافیا بهترین بازیای زندیگمه (۳ زیاد نه ولی)
      ینی در این حد که من دارم فک میکنم دارم خودم ایده پردازی میکنم و تو روءیاهام یه مافیا میسازم
      حتی مثلا داستانش در مورد دوتا خانواده ایتالیایی(دقیقا همون چیزی ک طرفداران مافیا میخان و باید باشه!!!) تو یه شهری تو آمریکاس!!
      داستانی ک میخاد اوج مافیا رو نشون میده!
      و توی اون پلیس فاسد
      ک همونطور که میدونین پلیس تو اون زمان خودش یه مافیا بوده
      و قوی ترین مافیا هم بوده
      و این داستان میخاد به همه بگه مافیا نسخه ۳ نیست!!!!!!
      یه شهری با حال و هوای دارک و سیاه مافیایی(اسم نذاشتم روش هنوز!!)
      حتی کلی ایده تو ذهنمه
      کلی مکانیزم طراحی کردم…
      ولی نمیدونم این ذهن پر ایده رو چه کنم؟

      • AmirAgha گفت:

        کسی میدونه باس چیکار کنم
        یه بورسیه ای چیزی جور شه
        برم کلاسای بازی سازی اونور شرکت کنم!!!
        پوووووول ندارم!!!!
        حاضرم سر این قضیه زبان چینی هم یاد بگیرم!!!

        • AmirAgha گفت:

          ولی من یه مشکل دارم
          اونم این که نقاشیم خوب نیست!
          بعد بنظرم این با بازیسازی در تضاد کامل دیگه نه؟؟
          چیکار کنم حالا؟ 😥 😥 😥

          • lastofus2 گفت:

            سلام
            بازی سازی کار یک نفر نیست یک تیم حداقل ۲۰ نفر تا ۲۰۰۰ نفر پشت یک بازی هستند.خوب شاخه های مختلف هم داره مثلا شما میشی مدل ساز بازی من میشم صدابردار یکی میشه موسیقی ساز یکی میشه برنامه نویس و ….
            خلاصه اینکه اگر میخوای مدل ساز بشی بدون طراحی یاد گرفتن هم میشه ولی یاد بگیری خیلی حرفه ای تر میشی
            یا میتونی بری مثلا برنامه نویسی یاد بگیری یا …. در مورد اون طرف رفتنت هم نظری ندارم و فرار از این زندان سخته

        • تو این وضعیت که رفتن بسیار سخته اما اگه به بازیسازی علاقه داری باید حداقل یک زبان برنامه نویسی بلد باشی مخصوصا
          ++c برای بازی سازی و همچنین باید زبان انگلیسی در حد بالا بلد باشی کلی کلاس هست برای برنامه نویسی بازی سازی . تو یوتیوبم که پره اما بعضی سایتای معتبر هستن که کورس های آنلاین رو در مورد بازی سازی با مدرس های برتر پولی میذارن که الان بهت میگم اگه دوست داری یاد بگیری فقط زبانت باید خیلی خیلی خوب باشه و همچنین یک سیستم قوی داشته باشی سیستم سریع و قوی
          https://downloadly.ir/elearning/video-tutorials/the-unreal-engine-developer-course
          این لینک یک کورس برتر بازی سازی با موتور unreal engine هست که اصلش ۱۹۹ دلار بوده و یک سایت ایرانی امنم هست رایگان گذاشتش میتونی دانلود کنی به صورت ویدئو هست که بهت یاد میده چطور با unreal engine کار کنی و هوش مصنوعی و انیمیشن های راه رفتن و … بازم تاکید میکنم زبان خوب ، سیستم قوی ، تلاش زیاد
          اگه یاد بگیری خیلی کمکت میکنه در رفتن به خارج برای بازی سازی الان ناتی داگ کلی کارمند ایرانی داره
          ایشالله موفق باشی

          • ولی خوبه قبلش یه مقدار از ++c بخونی و یکم اطلاعات کسب کنی و کورسش هم از صفر شروع میکنه و یکم از ++c هم میگه اما کلا خوبه یکم بلد باشی از ++c
            این زبان زبانیه که بیشتر موتور های بازی سازی درش استفاده شده و خیلی کاربرد دیگه هم داره
            موفق باشی

    • Mohsen7_3_0 گفت:

      دقیقا نگرانی ما هم همین وجود هنگر ۱۳ هست.
      این نسخه بهترین سری و البته یکی بهترینهای زمان خودشه. هرچند کمتر دیده شده ولی به لطف این ریمیک خیلیا دلیل عظمت این عنوان رو درک کردن. منتها میمونه که هنگر چطور پیاده ش کنه
      امیدوارم تم سرد و تاریکش رو حفظ کرده باشه
      جدای از اینکه صداها و چهره ها عوض شده (که ای کاش نمیشد) و pauli هم رفتار و هم صداش به ادم ترسو ها شبیه شده ، اما شخصا براش هیجان زده م. فقط امیدوارم همون تم ایتالیایی رو داشته باشه نه اون جو آمریکایی نسخه سوم.
      گانپلی هم درسته بازی باید کاری کنه نسخه سوم به یادمون نیاد. تامی به جز هفت تیر همه ی اسلحه هاشو دو دستی میگرفت حتی کلت و مگنوم
      در کل تریلر جذابی بود ولی با ایراد

  • مرسی آقا سعید
    صد حیف که در حال حاضر نتم جوابگوی ویدئو نیست .. حتماً به پست سر می زنم و استفاده می کنم بعداً ..
    تشکر دوباره

  • mhmteam گفت:

    نورپردازی خارق العادس :inlove: :inlove:

  • mhmteam گفت:

    توی مافیا ۳ هنگر ۱۳ افتضاح عمل کرد
    ولی برای این بازی توی شماره ۳ اتفاقات زیادی پیش اومده بود که اونجوری شد
    یکی اینکه اول مافیا ۳ رو همون شعبه ی چک توکی گیمز به مدت ۳ سال روش کار کرده بعد دیدن بازی خوبی نشده و استودیوی هنگر ۱۳ رو که تازه تاسیس کرده بودن میدن از اول اونا بسازن،خود استودیوم اعتراف کرده که بیشتر کسایی که روی مافیا ۳ کار میکردن اصلا تجربه بازی اپن ورد اکشن ادونچر نداشتن و بخاط همین وقتی به نتیجه ی دلخواه نمیرسن دلسرد میشن واز طرف دیگه توکی بهش فشار میاره که بازی باید شبیه جی تی ای باشه و با اون رقابت کنه و توکی که ۶٫۷ سال وقت سر این بازی گزاشته دیگه اجازه ی تاخیر نمیده و بازی و همونجوری میدن بیرون با اون همه مشکل گرافیک و فنی ولی الحق وقتی آپدیت های بازی و دادن بازی خیلی خوب شد ولی بازم واسه کسی که عاشق سری مافیا بوده مافیا ۳ اصلا دلچسب نیست….

  • sal persia گفت:

    یاد دوران کودکی ،بهترین بازی عمرم‌، به امید موفقیت مافیا :inlove:

  • من خودم با نسخه دوم مجموعه mafia زندگی کردم مخصوصا با اون داستان فوق العاده زیباش ولی خوب یجورایی حس میکنم که هنگر ۱۳ دوباره گند میزنه دلیلشم واضح هستش نگاه کردن به کارنامه سیاه این استودیو

تحلیل فنی: یک تحول اساسی برای عنوانی کلاسیک | تحلیل و بررسی فنی تریلر گیم‌پلی بازی Mafia Definitive Edition - گیمفا