جدول فروش هفتگی بریتانیا | ریاست ماریو در هفته‌ی مافیا - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | ریاست ماریو در هفته‌ی مافیا - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | ریاست ماریو در هفته‌ی مافیا - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | ریاست ماریو در هفته‌ی مافیا - گیمفا

جدول فروش هفتگی بریتانیا | ریاست ماریو در هفته‌ی مافیا

آرش بوالحسنی
۰۹:۳۰ ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
جدول فروش هفتگی بریتانیا | ریاست ماریو در هفته‌ی مافیا - گیمفا

با وجود اینکه بازسازی عنوان محبوب Mafia این هفته عرضه شد، اما همچنان ماریو با بازی Super Mario 3D All-Stars نشان داد که چه کسی رئیس است و برای دومین هفته‌ی متوالی صدرنشین جدول فروش هفتگی بریتانیا شد. همچنین Marvel’s Avengers هم همانند هفته‌ی گذشته در رتبه‌ی دوم جدول ماند تا نشان دهد که برخلاف نقدهای منفی و متوسطی که این بازی دریافت کرده است، این نام Avengers است که می‌فروشد. در کنار Mafia: Definitive Edition، شاهد عرضه‌ی پکیج Mafia Trilogy هم بودیم که توانست در رتبه‌ی ششم قرار گیرد.

در این هفته شاهد حضور مظنونین همیشگی هم هستیم. Grand Theft Auto V که واقعا مشخص نیست چه کسی آن را تجربه نکرده است، باز هم توانست همانند هفته‌ی قبل در رتبه‌ی دهم قرار گیرد و اصطلاحا بی‌خیال این جدول نیست. Animal Crossing: New Horizons هم که هنوز جز ۵ بازی پرفروش بریتانیا است این هفته در رتبه‌ی چهارم بود. بازی Minecraft نسخه‌ی نینتندو سوئیچ و Minecraft Dungeons هم در اواسط جدول قرار گرفتند و در نهایت بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 که نقدها بسیار مثبتی را دریافت کرده است، با سقوط چهار پله‌ای نسبت به هفته‌ی قبل در رتبه‌ی هشتم قرار گرفت.

بازی‌های انحصاری

این هفته با توجه به اینکه کفگیر انحصاری‌های سونی و مایکروسافت در آخر نسل به ته دیگ خورده است، شاهد فرمانروایی بی‌رقیب نینتندو در زمینه‌ی انحصاری‌های پرفروش بودیم که فعلا قصد ندارد ترمز موفقیت خود را بکشد. Super Mario 3D All-Stars، Animal Crossing: New Horizons و Mario Kart 8: Deluxe هر سه جز پنج بازی پرفروش این هفته بودند و با احتساب Minecraft نسخه‌ی سوییچ، این هفته حسابی سران نیتنتندو خوشحال بوده‌اند.

نگاهی دیگر

Super Mario 3D All-Stars حتی با وجود کاهش فروش ۷۸ درصدی همچنان در صدر جدول بود و Mafia نتوانست حریف آن بشود که به معنای این است که در ماه سپتامبر، این بازی بالاتر از Marvel’s Avengers پرفروش‌ترین بازی بریتانیا در بازار فیزیکی بود. در مجموع فروش Mafia Trilogy و Mafia: Definitive Edition چندان خوب نبوده‌اند. البته لازم به ذکر است که این جدول تنها فروش فیزیکی را در نظر می‌گیرد و ممکن است که این دو بازی وضعیت بهتری در بازار دیجیتالی داشته باشند. Marvel’s Avengers هم افت فروش ۲۱ درصدی را تجربه کرد که با توجه به اینکه حدود یک ماه از عرضه‌ی آن می‌گذرد، اصلا آمار بدی نیست.

WWE 2K Battlegrounds که هفته‌ی گذشته عرضه شد و توانسته بود رتبه‌ی ششم را تصاحب کند، این هفته با افت ۵ پله‌ای از فهرست ۱۰ برتر خارج شد. PES 2021 که در بریتانیا اپسیلونی از محبوبیت FIFA را ندارد هم هفته‌ی گذشته در رتبه‌ی نهم قرار داشت، اما این هفته با افت فروش ۶۴ درصدی به رتبه‌ی سی و چهارم رفت.

هفته‌ی آینده منتظر چه بازی‌هایی باشیم؟

در ماه اکتبر قرار است که شاهد عرضه‌ی عناوین بزرگی باشیم که دوتای آن ها متعلق به الکترونیک آرتس (Electronic Arts) است. اول Star Wars: Squadrons را داریم که این هفته عرضه می‌شود و احتمالا با Crash Bandicoot 4: It’s About Time برای تصاحب رتبه‌ی اول جدول خواهد جنگید. هفته‌ی بعد از آن هم شاهد عرضه‌ی FIFA 21 خواهیم بود که هر چه بشود باز هم فروش دیوانه‌واری را در بریتانیا تجربه خواهد کرد.

در نهایت، فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته‌ی بریتانیا به شرح زیر است:

نام بازیرتبه‌ی این هفتهرتبه‌ی هفته‌ی گذشته
Super Mario 3D All-Stars۱۱
Marvel’s Avengers۲۲
Mafia: Definitive Edition۳ورودی تازه
Animal Crossing: New Horizons۴۳
Mario Kart 8: Deluxe۵۵
Mafia Trilogy۶ورودی جدید
Minecraft Dungeons۷۸
Tony Hawk’s Pro Skater 1+2۸۴
(Minecraft (Switch۹۷
Grand Theft Auto V۱۰۱۰

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جدول فروش هفتگی بریتانیا | ریاست ماریو در هفته‌ی مافیا - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | ریاست ماریو در هفته‌ی مافیا - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | ریاست ماریو در هفته‌ی مافیا - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | ریاست ماریو در هفته‌ی مافیا - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | ریاست ماریو در هفته‌ی مافیا - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Ozhan گفت:

    تونی هاک خیلی زود افت کرد امیدوار بودم تا روزها تو ۳تا اول باشه
    کلا این جدول رو باید اختصاص بدن به نیتندو و واس بقیه یه جدول دیگه درست کنن 😀
    نوش جونش هرچی میفروشه

  • فقط نینتندو هست که ۳ تا از قدیمی ترین بازی هاش رو بدون هیچ تغییری ۶۰ دلار میده و هم متای بالایی میگیره و هم جزو پرفروش ترین بازی های سال آمازون میشه
    جالبی لیست اینه که TLOU 1 تو رتبه ۳۳ هستش ولی TLOU2 اصلا جزو ۴۰ تای اول هم نیست…

    • Neil_druckman گفت:

      منبع بده.من تو هرسایتی رفتم این هفته فقط ده تای اولو گذاشتن…

      • https://ukie.org.uk/news/nintendo-s-super-mario-3d-all-stars-take-no1-for-another-week
        راستی یک سر به سایت ویجیاتو بزن،یک خبر از کرکتر محبوبت رفتن که باید ببینیش

        • marilyn گفت:

          چقدر دلت پره کمتر گریه کن
          ما هیچ سایت گیمینگ ایرونی به جز گیمفا نمیریم اینجور مقاله ها تو سایت های خارجی زیادن که بدون تعصب و منطقی ان اون ویجیاتو خیلی وقته داره از تلو بالا میره که بازدید و کامنت جمع کنه 😉 درضمن این فقط جدول فروش بریتانیاس این همه کشور دیگه هم هستن تو امریکا که بازی رکورد های فروش رو جابجا کرده بود و هست

        • Neil_druckman گفت:

          خب چنتا نکته:
          برعکس تو که امار رو رد میکنی من اینو قبول میکنم که دلست ۲ توی ۴۰ تای اول نبوده(در صورتی که منبعی که دادی موثقی باشه)و بخش جالب اینه که هفته پیش رتبش ۱۴ بود…… جالب ترش اینه که بازیایی که توی این لیست هستن اکثرن بازیایی هستن که ماله نینتندو هستن….فروش بازیم در حدی بوده که به رقم سود رسانی برسه و این خیلی خوبه حالا اگه فروش بازی در حد خیلی بالا نباشه با توجه به گفته دراکمن بازیه بعدیشون همه پسند میشه.به هرصورت خلایق هر چه لایق غیر از اینه؟
          نکته دیگه در مورد اون سایت از تیتر کاملن مشخصه طرف چقدر فن بوی ولی خواستم یه تیکه از همون خبرو برات بزارم بلکه شاید فرجی شد…
          برخی از افراد که موافق عملکرد نیل دراکمن و تیمش هستند اعتقاد دارند در یک دنیای آخرالزمانی مردم (حتی زن‌ها) می‌توانند از نظر فیزیکی قدرت زیادی داشته باشند چراکه خطر تمام دنیا را فرا گرفته و تنها راه زنده ماندن، قوی بودن است.

          “شکی نیست که کاراکتر ابی و خود بازی The Last of Us Part 2 هواداران این سری را به دو قسمت تقسیم کرده اما به نظر می‌رسد نیل دراکمن همچنان با قدرت پشت بازی جدید ناتی داگ ایستاده و از آن پشیمان نیست.”
          توی کامنتا هم مگه اینکه بخوای از کسی که عکس اونجرز گذاشته و داره بازی رو اسپویل میکنه دفاع کنی…
          و بخش جالب تر اینه که طرفدارای بازی چی کار کردن؟رفتن با خریدن بازی و دادن نمره ده و تشکر از دراکمن رضایتشون رو نشون دادن
          حالا هیترا چکار کردن؟
          تهدید کردن بازگیرا و دراکمن به مرگ،ریویو بامب زدن و حمله کردن به متاکریتیک و دادن نمره صفر در زمانی که کلن چند ساعت از انتشار بازی گذشته،حمله به اغلیت های جنسی و فحاشی و یهود ستیزی،پر کردن فضای مجازی از اینکه دلست اف اس اشغاله و همراه شدن یوتیوبرا
          .
          .
          .
          اینجا مشخص میشه سطح فکری هیترا در چه حدیه

        • GrandWarden گفت:

          @detroit
          نگران نباش به اندازه ای که مورد نیاز بود فروشش رو کرده.در ضمن توی کشور های دیگه هنوز توی ۱۰ تای برتره.هنوز اون حرف که گفتی توی باکس سوشیما تبلیغ این بوده مردم مچاله میکردن رو یادمون نرفته.جالبه توی ساب r/tlou2 اومده از یک فروشگاه عکس گرفته که مثلا ۲۰ تا تلو ۲ دارن یدونه تلو ۱.میگه هیشکی نمیخره تلو ۲.خب عقل کل مشخصه دیگه این بازی جدیدتره سریع پر میکنن جاشو.این کاراشون معلوم میکنه همه اعضاش سن پایین و هیترن.
          و اما در مورد اون سایتی که گفتی.اون بنده خدا ها کلا هر نوع خبری رو پوشش میدن واسه افزایش بازدید.چیز خاصی نیس.

    • Ozhan گفت:

      یه جوری کینه گرفتی از بازی که هرکی ندونه فکر میکنه جوئل داداشت بوده :rotfl:

    • ...Eternal... گفت:

      تو که اصلا تو عمرت یه بارم بازی های نینتندو رو از نزدیک ندیدی چه برسه به اینکه بخوای بازیشون کنی حرف الکی نزن نینتندو اتفاقا جزو معدود ناشر ها و سازنده هایی هست که هر نسخه از بازیاش مثل ماریو و زلدا با تغییرات گسترده ای مواجه میشن و پر از نوآوری و خلاقیت و گیم پلی عالی هستن، اون همه منتقد که وقتی بازی های نینتندو منتشر میشن فکشون از شاهکار بودن بازیاش میاد پایین نمیفهمن بعد تو خیلی حالیته مثلا :laugh: :laugh:
      اونقدری که زلدا تو آخرین نسخه خودش تغییرات داشت که انگار با حفظ هسته اصلی یه بازی کاملا جدید بود 😎 😎
      نینتندو اسطوره لول دیزاینه

  • همچنان animal crossing
    Minecraft
    Gta v
    بابا این جیتی ای چی داره هی می‌خرید
    پودرشم کنید بریزید تو غذا اینقدر نمیفروشه

  • Cell گفت:

    دوستان نینتندو سوییچ راهنمایی میخواستم ?:-)
    به نظر شما خرید سوییچ الان توصیه میشه منظور کنسولی که هک بشه و تجربه خودتون رو بیان کنید
    قصد ندارم روی TV تجربه کنم چون به نظرم بیشتر یه کنسول دستی هست
    و در مورد بخش آنلاین هم توضیح بدید هزینه سالانه و آیا هک شده هم این قابلیت رو داره :yes:
    با تشکر

  • Devil گفت:

    gta v رو یه هول بدن از لیست میره بیرون الان هفته بعد باز میاد رده ۴

  • “ریاست ماریو در هفته‌ی مافیا”
    عجب :-/

جدول فروش هفتگی بریتانیا | ریاست ماریو در هفته‌ی مافیا - گیمفا
جدول فروش هفتگی بریتانیا | ریاست ماریو در هفته‌ی مافیا - گیمفا