Marvel’s Avengers | اطلاعات جدیدی از محتویات انحصاری زمانی نسخه‌های پلی‌استیشن منتشر شد - گیمفا
Marvel’s Avengers | اطلاعات جدیدی از محتویات انحصاری زمانی نسخه‌های پلی‌استیشن منتشر شد - گیمفا
Marvel’s Avengers | اطلاعات جدیدی از محتویات انحصاری زمانی نسخه‌های پلی‌استیشن منتشر شد - گیمفا
Marvel’s Avengers | اطلاعات جدیدی از محتویات انحصاری زمانی نسخه‌های پلی‌استیشن منتشر شد - گیمفا

Marvel’s Avengers | اطلاعات جدیدی از محتویات انحصاری زمانی نسخه‌های پلی‌استیشن منتشر شد

مرصاد قدیری
۱۵:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
Marvel’s Avengers | اطلاعات جدیدی از محتویات انحصاری زمانی نسخه‌های پلی‌استیشن منتشر شد - گیمفا

روز گذشته، شرکت سونی در اقدامی غافلگیرانه اعلام کرد که شخصیت Spider-Man تنها در انحصار نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ بازی Marvel’s Avengers خواهد بود. اما این پایان ماجرا نیست و ظاهراً مشخص شده است که بازی‌بازان پلی‌استیشن این عنوان به مزایای بیشتری دسترسی خواهند داشت.

به طور کلی، بازی‌بازان پلی‌استیشن ۳۰ روز زودتر به مواردی مانند Legendary Outfit ،Legendary Emote ،Epic Takedown و nameplate هر قهرمان دسترسی انحصاری خواهند داشت. علاوه بر این، مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس یک باندل آیتم‌های ظاهری رایگان را برای هر یک از شخصیت‌های پس از عرضه مانند Hawkeye دریافت خواهند کرد. باید اضافه کنیم که این باندل شامل یک Rare Outfit، یک nameplate و ۱۰۰ Credit می‌شود. در نهایت لازم به ذکر است که مشترکین پلی‌استیشن پلاس در زمان عرضه‌ی Ms. Marvel نیز به یک باندل رایگان دسترسی پیدا خواهند کرد.

سونی تایید کرده است که بازی‌بازان پلی‌استیشن برای تجربه‌ی بخش چندنفره‌ی نسخه‌ی بتای Marvel’s Avengers نیازی به اشتراک پلی‌استیشن پلاس نخواهند داشت. با توجه به انحصاری کردن شخصیت Spider-Man و در نظر گرفتن مزایا‌ی مختلف برای بازی‌بازان پلی‌استیشن، کاملاً واضح است که سونی می‌خواهد کاری کند تا بازی‌بازان نسخه‌های پلی‌استیشن این بازی را انتخاب کنند.

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ (۴ سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و پلتفرم‌های گوگل استیدیا و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اگر شما هم برای تجربه‌ی این عنوان هیجان زده‌اید و می‌خواهید در مورد آن بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Marvel’s Avengers | اطلاعات جدیدی از محتویات انحصاری زمانی نسخه‌های پلی‌استیشن منتشر شد - گیمفا
Marvel’s Avengers | اطلاعات جدیدی از محتویات انحصاری زمانی نسخه‌های پلی‌استیشن منتشر شد - گیمفا
Marvel’s Avengers | اطلاعات جدیدی از محتویات انحصاری زمانی نسخه‌های پلی‌استیشن منتشر شد - گیمفا
Marvel’s Avengers | اطلاعات جدیدی از محتویات انحصاری زمانی نسخه‌های پلی‌استیشن منتشر شد - گیمفا
Marvel’s Avengers | اطلاعات جدیدی از محتویات انحصاری زمانی نسخه‌های پلی‌استیشن منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • GrandWarden گفت:

    دوستان ایکس باکس فن یک کمپین راه انداختند و خرید این بازی رو تحریم کردند.امیدوارم اسکوئر انیکس بتونه دوستان ایکس باکسی رو هم راضی کنه تا همگی در کنار هم از این بازی لذت ببریم.

    • کمپین؟؟؟واقعا؟؟؟
      فکر میکردم که فقط سایت بقله که داخلش دارن سر این قضیه گریه و زاری میکنن
      این مسئله چیز جدیدی نیست،MGSV GZ رو یادمه که یک مرحله انحصاری رایدن به اسم (جمیس وو) واسه XBOX و یک مرحله انحصاری که یک حالت نوستالژی واسه اونایی که MGS 1 رو روی PSONE تجربه کرده بودن به اسم (دجا وو)داشتش
      دلیلش هم مشخص بود MGS 1 تا یک مدت زمانی انحصاری PSONE بود و Metal gear rising هم اگر اشتباه نکنم یکسری ویژگی هایی واسه نسخه xbox360 داشت
      درضمن batman arkham knight هم مراحل انحصاری ps4 که برای شخصیت scarecrow بود،داشتش
      Marvel ultimate alliance هم یکسری کرکتر مخصوص نسخه xbox360 داشتش
      بعضی ها یکجوری نسبت به این قضیه واکنش نشون میدن انگار تازه گیمر شدن و اولین باره همچین اتفاقی می افته

  • اوه اوه
    سونی شمشیرو از رو بسته

  • yazdan azizi گفت:

    بعضی اوقات به حرف بعضی طرفدارهای ایکس باکس ایمان می یارم.انحصاری می کرد بهتر بود.معلومه سونی می خواد هیچی برای ایکس باکس نمونه یک جوری انحصاری می کنه که انگار می خواد ایکس باکس منحل بشه.
    اسپم:من حس می کنم ایکس باکس منحل هم بشه ما باز فن بوی ایکس باکس داریم.

    • Mohammadreza7 گفت:

      اکس باکس با انحصاری کردن DLC و بتای چند نفره و آپدیت و سلاح و شخصیت منحل میشه؟! : )))))))
      شما انگار نمیدونی چه ابر کمپانی ای پشت اکس باکس هست! مراقب باشید یه وقت مایکروسافت کل سونی با مشتقاتش رو نخره :laugh:

      • هه
        با این وضعیت چه دلیلی داره خرید اکس باکس؟
        ابر کمپانی پشت اکس باکس هم اگه سود انچنان نداشته باشه اکس باکس منحلش می کنه

      • فرشاد گفت:

        Mohammadreza7 من یه موضوع رو همینجا روشن کنم بلکه هر دو فن سونی و مایکرو تو این سایت این بحث های بیهوده رو تمومش کنن بره اولا در مورد سونی باید عرض کنم به طور معمول در ژاپن شرکت ها اگه یه درصد ورشکست بشن ترجیحشون بر ادقام با شرکت های ژاپنی دیگه اس البته این موضوع چند سالی هست که کمرنگ شده ولی تفکر مدیران شرکت های ژاپنی بر این اساس دوم اینکه الان یه شرکت اگه مثلا بره یه شرکت دیگه رو بخره شرکت مادر از بین نمیره بلکه فقط سهام دارش میشه مثل فولکس واگن که از نظر سهام داری رسما مالک آئودی – لامبورگینی – بوگاتی و چندین شرکت دیگه است که در مجموع یه هولدینگ رو تشکیل میدن این تفکرات بچگانه رو لطفا بریزید دور مایکروسافت چند برند دیگه رو خریداری کرده و زیر مجموعه اش هستن که اونم یه هولدینگ مثل فیس بوک که اینستاگرام و واتس اپ رو خرید تمومش کنید این صحبت های بچگانه رو سونی از سال ۲۰۱۹ افزایش نرخ سود سهامی فوق العاده بالایی داشته که در سال ۲۰۲۰ همین دیروز اتفاقا خبرش اومد کرونا باعث فروش شدیدا بالای محصولات دیجیتالی و نرم افزاری سونی شده و دوباره ارزش سهامش رو بیشتر کرده یکم اطلاعات اقتصادی و بین المللی خودتون رو بالا ببرید این حرفا چیه اون اینو میخره این اونو میخره کشک مگه سرچ که بلدید بزنید ۵۰۰ کمپانی برتر دنیا هم سونی هم مایکروسافت جزو این لیست هستن پس یعنی غول های فناوری به حساب میان و در ضمن دوستان برای بار هزارم راه این ۲ کمپانی از هم جدا شده اس سونی روی سخت افزار در کنار نرم افزار داره میکنه اما مایکروسافت راه نرم افزاری رو فقط پیش گرفته

        • Mohammadreza7 گفت:

          عزیزم
          من منظورم این نیست که مایکروسافت سونی رو میخره. مگه کشکه؟ :laugh: اصن همچین کاری توجیح اقتصادی نداره واسه مایکروسافت
          من منظورم این بود که اکس باکس اونقدر پشتوانش قویه که با انحصاری کردن DLC و شخصیت و از این جور مضخرفات منحل نشه! و اون جمله صرفا یه مثال بود از قدرت مالی مایکروسافت…
          شما منظور منو اشتباه برداشت کردی

      • yazdan azizi گفت:

        طبق گفته دنیل احمد این بازی تنها بازی ای نیست که محتوای انحصاری داره و اگر این موضوع همینطور پیش بره سر و صدا طرفدار های ایکس باکس در می یاد که اسپنسر و دوستان چرا شما هیچ غلطی نمی کنید این سونی همینجوری داره بازی های مولتی پلتفرم را هم با محتوای انحصاری عرضه می کنه.نتیجه این اتفاقات یا تغییر سیاست مایکروسافت یا اخراج بعضی اعضا و اگر اوج بگیره چه بسا انحلال بخش گیمینگ مایکروسافت(مایکروسافت اگر ببینه بخش گیمینگش ضرر می بینه مگه مرض داره نگهش داره )

    • erfanbg گفت:

      تا دیروز تریلرای این بازی پخش میشد کلا دو سه تا کامنت میخورد و اونام میگفتن بازی نچسبه و جالب در نیومده حالا که این خبر اومده طرفدارای سونی با کامنتاشون ضعف انحصاری ها شونو دارن به رخ میکشن.
      بازی های اصلی معرفی شده ماکرو:
      فورتزا
      هلبلید
      کراس فایر ایکس
      استالکر۲
      مدیوم
      هیلو اینفینیت
      فیبل
      و …
      بازی های اصلی معرفی شده سونی۵:
      هورایزون
      رچت کلنگ
      اسپایدر من
      گرن توریزمو

      برتری ماکرو آشکاره مگه اینکه طی هفته های آتی چند بازی خیلی خفن معرفی کنه سونی وگرنه انحصاری شدن شخصیت اسپایدرمن تو بازی avengers و ترول کردن افراد متعصبی چون شما وضع رو برای سونی خراب تر می‌کنه.

    • Bluebox گفت:

      داری اشتب میزنی. شاید سود زیاد نکنه ولی هیچوقت منحل نمیشه. پشت ایکس باکس مایکروسافت هستش. دقت کن درآمد ایکس باکس کمتر از ۵ درصد کل شرکت مایکروسافت رو تامین میکنه.
      سونی هم اگر این کارو نکنه خود ورشکسته میشه چون پلی استیشن حدود ۷۰ درصد درآمد سونی رو تامین میکنه.
      بصورت زنده ارزش شرکت هارو برات میفرستم
      مایکروسافت ۲۱۵٫۶۱ USD
      سونی ۸۰٫۲۵ USD

  • Clara گفت:

    به جز اسپایدرمن که منطقی ه خدایی با این کارای سونی مخالفم سر بازی های راکستار و اکتیویژن هم همین کارا رو میکنه انحصار طلبی سیاست درستی ه ولی تو مسیر درست این کارا برای زمانی ه که تو از گردونه مسابقه داری حذف میشی و مجبور میشی به این کارا وگرنه سونی خیلی وقته نسل رو برده و به نظرم این کارا دیگه ارزش چندانی نداره
    من فقط دوست دارم بودجه بیشتری به فرست پارتی هاش بده تا بهتر از چیزی که هستن بشن از اون طرف ماکرو استدیو های کوچیک خیلی جذابی رو خریده که قیمت هر کدوم شاید یک پنجم اینسومنیاک هم نمیشد به نظرم سونی هم چهارتا استدیو خلاق و با استعداد به مجموعه ش اضافه کنه خیلی بهتره تا اینکه فلان اسکین از بازی یک ماه در انحصار پلی استیشن باشه!

    • Dr.Who گفت:

      معذرت میخوام اول کامنتتون رو متوجه نمیشم!یعنی چی منطقیه؟اگه اشتباه نکنم حق پخش تصویر سینمایی اسپایدرمن تنها مال سونیه بحث قراردادهایی که سر بازی بستن کلا جداست….کل پلتفرم ها دارن پول یکسان میدن چرا باید یه پلترفرمی محتوای اضافه داشته باشه؟مثل اینه که فردا چه ماکرو چه سونی بپره بگه اقا من میخوام اصلا یه کلاس از بازی فورآنر فقط و فقط مال خودم باشه(این مثالو میگم که یه جورایی اهمیت تاثیرش توی روند بازی درک بشه)….

    • اشتباه نکن
      من به سونی حق میدم
      ایکس باکس این نسل از اون چیزی که فکرشو میکنی قوی تره
      شانس زیادی برای برد داره

      • هیچ شانسی برای برد نداره مایکرو
        حتی ۱ درصد

        • Iliya گفت:

          آره درسته درست میفرمایید
          کریتوس هم شلوار لی میپوشه

        • Mohammadreza7 گفت:

          با اینکه میدونم “نرود در سنگ میخ آهنی فرو” ولی واست توضیح میدم :laugh:
          بردن از نظر تو یا از نظر مایکروسافت؟!
          من حاضرم باهات شرط ببندم سونی حاضره نصف این ۱۱۲ میلیون کنسول میفروخت ولی فروش بازیاش ۲ برابر میشد
          اصولا فروش کنسول با توجه به قیمتی که داره نه تنها واسه کمپانی سازنده سودی نداره بلکه تو چند سال اول هم با ضرر عرضه میشه
          ولی خب هرچی تعداد کنسولای فروخته شده بیشتر باشه پس مخاطب بیشتری وجود داره که پول خرج بازی و سرویس و لوازم جانبی کنه. برنامه مایکروسافت هم همینه…اصلا هم واسش مهم نیست که سونی چند میلیون کنسول قراره بفروشه فقط میخواد سهمش از بازار کنسولا رو بیشتر کنه صرفا بخاطر فروش بازی و سرویس نه اینکه سر تعداد فروش خودِ کنسول رقابت کنه! (مگه فوتباله؟)
          مایکروسافت بتونه فروش ۳۶۰ رو تکرار کنه یعنی برد کرده…هر چند با ترکیب قوی ترین-ارزون ترین کنسولای نسل۹ این نسل بیشتر از ۳۶۰ هم میفروشن

          • Ozhan گفت:

            فروش کدوم بازیا دو برابر میشد؟؟؟فقط انحصاری مهمه که فروشش زیاد شه؟؟؟
            انحصاری فقط جنبه تبلیغ داره و یک درصد اون سود اصلی که برا ناشر مهمه رو بهش نمیده
            حالا سود اصلی رو برات معنی میکنم:سود اصلی یعنی برداشتن ۳۰درصد سهم از هر بازی که تو فروشگاه و پلتفرم خودش میفروشه
            این انتشار انحصاری رو پی سی فقط تو کوتاه مدت به فایده مایکرو شده و همینکه به فروش پلتفرمش ضرر زده تو طولانی مدت به ضرر خودشه چون دیگه از مولتی پلتفرما ۳۰درصد گیرش کمتر میاد

    • erfanbg گفت:

      میشه بازی های معرفی شده سونی ۵ و همچنین ایکس‌باکس رو لیست بفرمایید و امتیازبندی کنید تا بنده و سایرین بدونن چجوری سونی خیلی وقته نسل رو برده و به چه شکل ایکس باکس از گردونه حذف شده؟
      #ترول_نشانه_ضعف هست که سونی فنا شروعش کردن دوباره متاسفانه

      • yazdan azizi گفت:

        انحصاری کامل یا انحصاری زمانی یا انحصاری کنسولی کدومش را بگم؟
        خودم فکر می کنم باید همش را بگم.
        انحصاری ps5
        Astro’s Playroom
        Demon’s Souls.
        Destruction AllStars.
        Gran Turismo 7.
        Horizon Forbidden West.
        Marvel’s Spider-Man: Miles Morales.
        Ratchet & Clank: Rift Apart.
        Returnal.
        Sackboy: A Big Adventure
        بازی هایی که برای pc می یاد(البته بعضی هاش را فکر کنم انحصاری کنسول هست و برای پی سی نمی یاد دوستان طرفدار سونی در صورت اشتباه تصحیح کنید )
        Solar ash
        Godfall
        Volcano
        Little devil inside
        Kena
        Jett
        Oddworld
        Stray
        انحصاری زمانی
        Ghostwire Tokyo
        Deathloop
        (بچه ها اگر چیزی مونده شما اضافه کنید )
        دوست گرامی من کامل گفتم شما هم کامل بگو ببینیم کی به کیه.

    • باید اینجوری به قضیه نگاه کرد که سونی به طرفداراش یه حالی میخاد بده کجاش عیب داره اخه.انحصاری ده سال پیش هم بود سول کایبر مثلا برا هر کنسول یه کاراکتری اضافه داشت. ولی بابت قیمت اره حق همه یه اندازست باید نسخه پی اس ۴ گرونترباشه یا بقیه ارزون‌تر

  • Wiki گفت:

    با این که سونی فنم ولی این کار سونی به نظرم اصلا جالب نیست خوب همه ی ما چه سونی باز ها و یا چه مایکی ها به بازی به یه اندازه پول میدیم ولی چرا باید من سونی فن امکانات بیشتری داشته باشم فردا هم مایکی میاد همین کارارو با بازیای دیگه میکنه
    مثلا برخی از بهترین لباس های cyberpunk تو انحصاری اکسباکس هست و کار بدیه

  • امیدوارم نسخه های پی سی و ایکس باکس هم کاراکتر انحصاری خودشون رو داشته باشن تا نبود اسپایدرمن یه جوری جبران شه

  • Kenji-ehsan گفت:

    این که سونی با همون هزینه ای که یک پلیر اکس باکس به کلی محتوا دستیابی میکنه یعنی سونی مشتریش رو ارجمند تونسته و کلی هزینه کرده تا بشه این! بله صد البته فروش بیشتری هم میکنه بالاخره کلی هم بازی خوب انحصاری داده به پلیراش!
    اینجا واقعاً سونی مقصر نیست!!! مایکروسافت هم میتونست توافق کنه که اسکوئر انیکس با سونی نبنده قرار داد رو!

  • من با انحصاری زمانی کردن مشکل ندارم. چون بالاخره بعد مدتی برا بقیه هم میاد اما اینکه یه محتوای تمام و کمال انحصاری بشه نه.
    چرا کاربرای پی سی و اکس باکس مثل PS4 باید ۶۰ دلار بدن ولی از یه خط داستانی کامل و درخت مهارت مختص به اون کاراکتر محروم شن؟ اسپایدر من مال سونیه؟ اوکی مشکلی نیست می‌تونه بیاره ولی نه اینکه این شخصیت همراه یه محتوای عظیم باشه.
    کسی که PS4 نداره خب بنظرتون یه جورایی داستان بازی براش ناقص نمیشه؟

  • xbox and halo گفت:

    بعد مایکروسافت میاد کاپ هد و ماینکرفت که سازنده هاشون تحت مایکروسافت هست برای ps4 منتشر میکنه.
    کاشکی انحصاریش میکردن تا اینکه اعصاب کلی ایکس باکس فن رو خورد کنند.

  • به نظر من باید کلا بازی رو انحصاری ps میکردن
    این طوری حق خیلی ها ضایع نمیشد

  • اوسعلی گفت:

    هم با این کار موافقم هم مخالف
    از یک طرف انحصاری شدن اسپادرمن باعث افزایش فروش ps میشه از اون طرف طرفدارهای اکس باکس نمیتونن از اسپایدرمن استفاده کنن.
    امیدوارم حداقل بعد از مدتی مرد عنکبوتی تو این بازی از انحصار خارج بشه

  • ناراحت شدم انحصاری شد
    ولی اینطور که معلومه نسل بعدم سونی اینجور محتوا های انحصاری رو برای کنسولش در نظر گرفته
    شاید هیچ تاثیری نداشته باشه حرفم روتون
    ولی نسل بعدو به بچه های اکس فن شخصا پیشنهاد می کنم پلی استیشن بگیرن
    انحصاری های اکس باکسم فوقش میرین گیم نت

    • erfanbg گفت:

      خودتان مقایسه کنید
      بازی های معرفی شده تاکنون:
      مایکرو:
      Crossfire x
      Halo infinite
      Fable
      Hellblade. 2
      Forza
      Stalker 2
      Medium
      Scorn

      سونی:
      هورایزون
      اسپایدرمن نسخه فرعی
      گرن توریزمو
      رچت کلنگ
      یک بوی :rotfl: :rotfl:

      سونی برای گریز از شکست باید بفکر انحصاری های خفن از جمله انچارتد و silent hill باشه

      طبق لیست ارائه شده خیلی راحت تره که بازیای سونی رو تو گیم نت بزنیم

      • Lara گفت:

        عرفان اونایی که گفتی خیلی هاشون انحصاری زمانی و یا مشترک با پی سی هستن :rotfl:
        چطور روت میشه اینارو اسم ببری سونی کلی بازی شاخ معرفی کرد منتظر باش نسل شروع بشه بازم نابود بشید 😀
        متین :rotfl: :yes: درضمن تو گیم نت لاکهارت با قیمت دو هزاریش و گیم پس بیشتر پیدا میشه تا کنسول گرون سونی
        بازیای ایکس رو روی پی سی میشه زد روی خود ایکس هم با گیم پس دو هزاری 🙂 تازه کی میاد پول بده بازیای مایکرو با گرافیک نسل هفت رو بازی کنه..
        طرف میاد هشتگ میزاره ترول نکنیم اون وقت خودش..مولتی اکانت کی بودی تو

      • سونی معمولا در سکوت به سر میبره و ذره ذره تردستی هاشو رو میکنه و همون هورایزون که مسخره میکنید دو برابر مدیوم و کراس فایر طرفدار داره چون قدیمی تره و این نسخه ی دومشه دیگه نسخه ی فرعی اسپایدرمن رو نگم چون بر اساس کمیکه و نصف جهان طرفدارشن و همچنین اسپایدرمن ۲ هم میخواد برای ps5 بیاد طبق خبر ها . فقط یک ثانیه گاد رو نشون بدن کل اینترنت منفجر میشه مردم سکته میزنن . اکانت توییتر سایلنت هیل هم برگشت و با توجه به ژاپنی بودن کوجیما و کونامی خیلی خیلی احتمالش بالاست که رو ps5 منتشر شه . رچت و کلنک هم طرفدارای خاص خودشو داره که کمم نیستن . پس مسخره نکنین.
        از همین حالا هم معلومه باید بازیای کدوم کنسولو باید تو گیم نت بزنیم

      • yazdan azizi گفت:

        دوست عزیز شما سمت سونی نیا بخوری می شی اون یک بوی در حقیقت سک بوی هست و بگم که محبوبیت همونی که داری بهش می خندی برای طرفدارهای پلی استیشن در حد ماریو برای طرفدارهای نینتندو هست و در حد اون دوتا فنجون دوست داشتنی در cuphead وایسا همین الان بهم گزارش دادند کاپ هد از انحصار ایکس باکس خارج شد پی حق می دم که سک بوی رو مسخره کنی.
        (الان فکر کنم زیر کامنتم بنویسند #ترول نکنیم) بعضی ها شان این # را پایین می آورند

  • ASSADullah گفت:

    واقعا بش رسیدم.
    ایمران خان گفت که سونی قرار همه رو عصبانی کنه و کرد.
    “اگر شما در مورد این محتویات انحصاری عصبانی هستید، باید به شما بگویم که انرژی خود را نگه دارید در طول سال آینده به طور دائم عصبانی خواهید بود” :evilgrin: :onthephone: :secret:
    اوه اوه اوه سونی داره چیکار میکنه :heh:

  • خب با اینکه اصلا دلم نمیخواد ولی مثل اینکه باید این بازیو رو ps4 بخرم
    میگم نمیشه یه حرکتی چیزی زد که با دسته اکس باکس رو ps بازی کرد? 😕 از دسته ps متنفرم 😐

  • درود به گیمرهای عزیز ، متوجه نمیشم چرا فنهای اکس باکس از این موضوع ناراحت هستند ، خب شما که نمیتونید هم خدا رو داشته باشید هم خرما (ضرب المثل). میخواید هیچ حا هزینه نکنید ، بازیها رو هم مجانی با گیم پس بازی کنید ، بعد محتوای اضافه هم میخواید؟ یک ذره منطقی باشید ، من دوست دارم شما هم همه این لذت ها رو ببرید اما با عرض معذرت باید هزینه کنید ، این هم اضافه کنم ، کارکتر اسپایدرن من یک Add on هست و ربطی به بازی کامل و بخش داستانی نداره ، بازی برای همه پلتفرمها کامله ، سونی برای ۱۱۲ میلیون طرفدارش که براش بسیار با اهمیت هستن ، ارزش قائل میشه ، مایکروسافت هم بیاد ارزش قائل بشه برای یوزرهاش کی بدش میاد . در مورد بازیهای انحصاری هم عارضم که رمز موفقیت هر شخص یا شرکت و کمپانی شیوه و مِتُد کار کردنش هست که باید انحصار بشه اگه رمز کارش و به همه بگه و یا این کیفیتش رو در اختیار رقبا بزاره که قائله رو باخته ، بیاید از سونی متشکر باشیم که همه تلاششو میکنه که صنعت بازی رو به جلو باشه و مشتریانش رو مملو از لذت، نواوری، وخلاقیت بکنه . اگر سونی نباشه عصر گیم و گیمرها به یه شوخی بچه گانه تبدیل میشه و فاتحه گیمرهای اصیل مثل من و خیلیهای دیگه خوانده میشه ، و به یک سرگرمی پیش پا افتاده برای کودکان زیر ۱۰ سال تبدیل میشه ،تمام سعیم و میکنم که از سونی و کاراش حمایت کنم ، در اخر اگر مایکروسافت هم برای من و ما به این شکل احترام و وقت بزاره بنده نوکرش هم هستم .

  • atyamee گفت:

    سلام من یه سوال دارم در مورد لست وآس۲
    چرا گرافیکش اینقدر پایینه؟نمیفهمم گرافیکش حتی از موتال ۲۰ سال پیش و ماریو هم پایینتره.شاید من نمیفهمم
    #ترول_نکنیم

  • Psycho0172 گفت:

    بنظرم چیزی که شرو بخوابونه اینه که اسپایدرمن کرکتر رایگان نباشه واسه ps دار ها
    یعنی تو تمام پلتفرم ها ۶۰ دلار یکسانه
    مثلا اسپایدر من فقط واسه ps در دسترس هست به قیمت ۵ یا ۱۰ دلار یا یه همچین چیزی
    یه باندلی dlc یی چیزی
    یعنی محتوای انحصاری رایگان نباشه
    اینجوری فرقی نداره بین اون کسی که بازیو تو پلتفرمی غیر از ps میگیره
    بنظرم اینجوری همه راضی بشن

  • xbox and halo گفت:

    این قضیه شبیه اون حادثه ای میشه که برای battle field V اتفاق افتاد ، وقتی مدید مالی میگه اگه دوست دارین بازی رو بخرین اگه دوست نداشتین نخرین.
    سونی هم اگه کاراکتر هاشو اونم تو بازی که هم برای pc و xbox منتشر میشه انحصاری بکنه کدوم آدمی میره بازی رو میخره ، این کار سونی یعنی بی احترامی به مشتری ، بی احترامی به گیمر های pc و xbox .
    بعد گیمر های سونی دارند ماینکرفت و کاپ هد بازی میکنند ، بعد از اینور سونی میاد کارکتر انحصاری میکنه.
    خدا رحم کنه.

  • darkwarrior گفت:

    به به فک کن بدون اشتراک پلاس بااسپایدرمن انحصاری و بادوستان مولتی بزنی و اکس باکسیا باس اشتراک بخرن :silly:

Marvel’s Avengers | اطلاعات جدیدی از محتویات انحصاری زمانی نسخه‌های پلی‌استیشن منتشر شد - گیمفا