اطلاعات فاش شده از Resident Evil 8 به یک باس فایت و مواردی بیشتر اشاره دارد
از زمان رونمایی Resident Evil: Village شاهد گمانهزنیها و تئوریهای داستانی مختلف از سوی طرفداران بودیم. سوالاتی زیادی پیرامون گیمپلی، داستان، بازگشت شخصیتها و حمایت از واقعیت مجازی در رابطه با این عنوان مطرح است و امیدواریم در ماه جاری به بخشی از این سوالات پاسخی داده شود. مطمئناََ در حال حاضر این اثر یکی از مورد انتظار ترین بازیهای ویدیویی رونمایی شده است.
بسیاری از شایعهها و گزارشهای پخش شده در فضای مجازی توسط بازیبازانی منتشر شده است که دسترسی زودهنگام داشتهاند و توانستهاند در فاز آزمایشی Resident Evil 8 مشارکت داشته باشند. خوشبختانه مدتی پیش BioHazard Classified جزئیات بیشتری در این باره به اشتراک گذاشت. به نظر میرسد بازیبازان مذکور به بخشهای مختلفی از این اثر دسترسی داشتهاند، از محیط برفی گرفته تا قلعهای که در تریلر رسمی گیمپلی مشاهده کردیم. به دنبال اکتشاف این محیطهای مختلف اطلاعاتی از آیتمها، دشمنان، شخصیتهای مختلف و یکی از باس فایتهای بازی منتشر شده است.
بر اساس ادعای یکی از این بازیبازان خوششانس، علاوه بر این که دشمنان گوناگونی در این دمو حضور داشتند، یک باس فایت جذاب نیز برای قسمت قلعه تعبیه شده است. با توجه به توضیحات، باس فایت مذکور شباهت زیای به یکی از شخصیتهای منفی نسخهی هفتم دارد، همانی که مارگارت (Marguerite) نام داشت و از حشرات برای حمله استفاده میکرد. ظاهراََ در دمو دشمن دیگری نیز وجود داشت که مشخص نیست باس به حساب میآید و یا این که یک مینیباس است. این موجود عجیبالخلقه با نام گوریلا-من (Gorilla-Man) به شخصی که دمو را تجربه میکرد معرفی شد و سلاحش تبر و زنجیر بود. با توجه به توضیحات، این باس (یا مینی باس) صدایی از خود به وجود میآورد که گویا درد میکشد اما با این صدا دشمنان دیگری را به مبارزه فرا میخواند. سایر دشمنان که با صدای گوریلا-من به مبارزه محلق میشوند تبری کوچکتر دارند. به راحتی میتوان الهاماتی که در بخش مبارزات و اکتشافات محیطی از Resident Evil 4 گرفته شده است را تجسم کرد.
پلیتستر مذکور کمی در مورد فروشندهی بازی نیز صحبت کرد، کسی که طبق ادعای او به بازیباز تجهیزات و در ازای پول اطلاعات و راهنماییهای مختلف ارائه میدهد. در انتها جزئیاتی از دشمنان “گرگینه” به اشتراک گذاشته شد که بر اساس توصیفات پلیتسترها، مبارزه با این دشمنان بسیار سخت خواهد بود و نابود کردن آنها به هیچ عنوان کار آسانی نیست. آنها بسیار سریع حرکت میکنند و هیچ شباهتی با سایر دشمنان ندارند. گرگینهها به راحتی گلولهها را جاخالی میدهند و بسیاری از کسانی که دمو را تجربه کردند تمامی گلولههای خود را به امید کشتن این دشمن هدر دادهاند.
تمامی این اطلاعات در حد شایعه اعتبار دارند و شرکت کپکام (Capcom) تا به این لحظه هیچ کدام از این جزئیات را تایید نکرده اما قرار است در ماه جاری تریلر جدیدی از این عنوان منتشر شود که احتمالاََ به داستان، بازگشت شخصیتهای مختلف و اتصالات روایتی میان نسخهی هفتم و هشتم میپردازد. برخی از افرادی که در تجربه دموی خصوصی نقش داشتهاند به نسخهی واقعیت مجازی که برای دارندگان پلیاستیشن ۵ در دسترس قرار خواهد گرفت نیز اشاره کردهاند.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
نظرات
امیدوارم کریس شخصیت منفی بازی نباشه واقعا ضد حال میشه حذفش بکنند
حقیقتا حسرت میخورم نسبت به کسایی که بازی محبوبشون سری re هست
تو این سری عملا مردن و حذف شدن وجود نداره،هر کرکتری که بمیره یکجوری برش میگردونن یا میگن داستان اون نسخه کنان نبوده
هر وقت هم گندی بزنه با یک ریبوت حلش میکنن
از لحاظ منطق هم عملا چیزی به اسم منطق تو این سری نیست
رزیدنت اویل فقط و فقط سه گانه اول و رزیدنت اویل زیرو و کد ورونیکا من حتی همون اویل ۴ با اینکه یک نوستالژی و شاهکار برای منه ولی بازم یک اویل کامل و ریشه دار نیست چون از همین اویل ۴ این سری دچار تغییر گسترده ای شد که بعد ها پیامدش رو دیدیم زامبی های کلاسیک و باس ها اصالت خودشون رو از دست دادن و در اصل با آدم ها طرف بودیم تا زامبی ها دیگه همه آدم بودن و حتی رانندگی میکردن و صحبت میکردن بازم میگم اویل ۴ شاهکار بود و تا الانم بازیش میکنم روزی ریمیکش هم بیاد بازیش میکنم اما اویل ۴ یک اویل اصیل و ریشه ای نبود از اویل ۵ و ۶ که حرف نمیزنم باز ۵ خوب و سرگرم کننده بود و دلیل قوتش هم وجود جیل ولنتاین و آلبرت وسکر اویل ۷ که اصلا اویل نبود اوت لست بود با حالت شوتینگ این یکی هم معلوم نیست میخواد چی باشه خدایی داستان های اویل ۱ و ۲ و ۳ و ۴ رو با اینا مقایسه میکنی میفهمی اویل کلا از ریشه فاصله گرفته در اصل باید این اویل های ۶ و ۷ و ۸ رو نسخه فرعی اویل میگذاشتن نه اصلی باز اویل ۵ یه داستانی داشت که بشه ربطش داد اویل ۶ واقعا مزخرف واقعی بودش اویل ۷ هم که اصلا اویل نبودش یک بازی جدید بود
اتفاقا داخل همین نسخه های اول هم منطق وجود نداره
داخل نسخه اول میتونی بازی رو جوری پیش ببری که جیل بمیره ولی داخل نسخه سوم زنده هستش
داخل ریمیک نسخه دوم با تیر زدن به سر زامبی ها نمیمیرن و این در حالی هست که داخل یکی از انیمیشن های همین سری لیان میگه که با زدن تیر به مغز زامبی ها اونا از بین میرن
داخل نسخه سوم جیل برای اینکه جلوی تبدیل شدن خودش رو بگیره از واکسن استفاده میکنه،این در حالیه که واکسن برای جلوگیری از یک بیماری هست نه زمانی که بیماری وارد بدن شده باشه،اون هم یک بیماری که سرعت پیشرفتش داخل بدن به شدت بالاست و در عرض ۲ ساعت تبدیل به زامبی میکنه
در پاسخ به ایرادات شما:
۱٫رزیدنت اویل ۱ اگر اشتباه نکنم بیشتر از ۶ پایان بندی دارد در یکی یا دوتا از پایان بندی ها جیل می میرد با توجه به مسیری که سری رفت پایان اصلی اونی بود که بری و کریس و جیل نجات پیدا می کردند
۲٫بازی با انیمیشن فرق می کند.در انیمیشن وندتا که اصلا بویی از ترس رزیدنت اویل درش نیست برای اکشن شدن با یک تیر به سر زامبی ها می میرند ولی در ویدئو گیم این کار باعث کم شدن چالش می شود تازه اگر با شات گان به سر زامبی های رزیدنت اویل ۲ ریمیک شلیک کنی می میرند.
۳٫حق با شماست این خیلی بی منطق هست ولی مگر همه چیز ویدئو گیم منطقیوهست مونه من بگم چرا تو اوت لست ۲ با وجود وسایل مثل بیل و کلنگ این بلیک احمق کل مسیر را با یک دوربین دید در شب می ره یا چرا ونوم اسنیک برای آسانی کارش با کلاه مرغ وارد بیس دشمن می شه و همه فکر می کنند او مرغ هست
این کامنت در جواب این دو نفر کامل بخونید
Always be positive و detroit
اول اینکه من اصلا حرفی از منطق و این چیزا نزدم حرفم ریشه و داستان و جزئیات و محیط و کاراکتر های بازی بوده ببین از این دیدها بخوای نگاه کنی که کلا بازی رو نباید بازی کنی کلا سبک اویل اینه و این موضوعات هم توش هست اگه اینطوره درضمن اگه قرار بود زامبی ها رو هر درجه سختی با یک شلیک گلوله به سر بمیرن دیگه این که بازی نمیشد!ولی از لحاظ داستانی اینجور نشون میدنش اویل ۶ باس فایت بخش داستانی لیان و ربکا یادته چه فاجعه ای بود؟واقعا اونجا باید از منطق صحبت کنی که بگم حق داری نه این چیزا یا همین اویل ۷ دست کاراکتر اصلی رو قطع میکنه بعد میره وصلش میکنه بعدش هم باز خود همسرش میاد با چاقو فرو میکنه تو دستش بعد همون لحظه دستشو که میبینی سالمه فقط خونی شده :laugh: پس حالا گرفتی چی میگم؟اینم منطق اینم اویل های جدید پس واسه من از منطق حرف نزن عزیز پس اگه اینطوره بازی saints row هم بازی نکنیم چون منطق نداره!مگه قراره همه بازیا واقعی و منطقی باشن؟شما به گانه اویل و نسخه فرعی کد ورونیکا و اویل زیرو رو بازی کن تا بدونی اویل یعنی چی اگه به منطقه بازی اوت لست هرچی هم باشه ولی منطقی نیست بین اون همه خطر و بدبختی یک دونه تبر که دم دستت باشه بلند نکنی و از خودت دفاع نکنی در مقابل این همه روانی که میخوان بکشنت
والا من که بحثی از منطق نکردم و فقط از اتمسفر و ترسناکی رزیدنت ۷ صحبت کردم :yawn: و کاملا بحث درباره منطقی نبودن اویل بی معناست و خودم یکی از طرفدارای پر و پا قرص اوت لست و saints row هستم . فکر کنم بیش تر جواب اون یکی دوستمونو دادی ولی خب مشکلی نیست :-/
متاسفم برات که فکر میکنی همه چیز فقط داستانه.حداقل اگه خودت فقط داستانو قبول داری برای بقیه متاسف نباش.
احسنت حال کردم یعنی هرکی اویل باز واقعی و قدیمی باشه مثل خودم متوجه این کامنت شما میشه واقعا کسی که اویل های به اون زیبایی و جزئیات و محتوای بی نظیر و شاهکار بازی کرده باشه اینارو اصلا اویل نمیدونه چون اصلا دیگه شبیه اویل نیستن حالا بعضیا با تغییرات جدید کنار اومدن و براشون فرقی نداره اما منکه علاقه شدیدی دارم به این سری واقعا سخته که بازی مورد علاقه م از ریشه ش و چیزی که بوده فاصله گرفته و تبدیل شده به ترکیبی از اوت لست و اول شخص..نسخه ۶ هم که اینقدر اکشن بود زده بود رو دست کالاف دیوتی دیگه برای من نسل ۸ حال حاضر نسل عالی بودش چون اویل ۲ و ۳ ریمیک اومدن و کلی لذت بردم و خاطراتم زنده شد رزیدنت اویل های اچ دی زیرو و اویل ۱ کالکشن هم خیلی باهاشون حال کردم سری رزیدنت اویل داستان بی نظیری داشتن اما متاسفانه گیمرهای جدید یا افرادی که این چندساله و از نسل ۷ با اویل آشنا شدن یا با اویل ۴ ایول رو شناختن میگن داستان نداره یا داستان رو اولویت آخر قرار میدیم واسه این سری ولی این سری داستان بسیار قوی و خوبی داشته اگه از اول بازی کرده باشید کامل ولی حیف شد و بدست بازی گرفته شد این سری
حرفات کاملا درست هستن به جز اون قسمتی که درباره ۷ اش گفتی . رزیدنت اویل با نسخه ۷ تونست بعد از سال ها همون اویلی بشه که من میخوام! کی واقعا از دو سه ساعت اول ۷ نترسید و تحسینش نکرد؟؟! مگه دو سه ساعت اولش چیزی جز آدم میومد سراغ بازیکن؟؟ اگه تا آخرش همینطور با تم ترسناک و با همون اعضای خانواده ادامه میدادن و اون لجن های سیاهو درگیر ماجرا نمیکردن ، الان در کنار رزیدنت ۳ یک شاهکار بود!
وقتی داستان به کلی عوض میشه و شخصیتای جدید میان تا یه پیوندی با شخصیت های گذشته داشته باشن ، نمیشه گفت که ریشه دار نیست!! باید گفت که یه نفس تازه برای سری هستش!
نمیشه که همین طوری با همون شخصیتای قدیمی پیش رفت و ماجراهای جدید برای شخصیت های قدیمی پیش آورد و داستانش رو هم ربط داد به اویلای قدیمی تا مثلا بازیکن رو سرگرم کرد!! (تا حدودی همون کاری که توی رزیدنت ۶ کردن و واقعا افتضاح بود!)
ریشه رزیدنت اویل توی سبک ترسناک هستش و نه اکشن . پس اگه زاویه دید دوربین رو بذاریم کنار ، اویل ۷ از نظر محتوا واقعا برگشته بود به ریشه هاش و یه جورایی همون اتمسفری که در دهه ۹۰ میلادی اویل ۱ به وجود آورد رو برامون تداعی کرد!
من خودم اون اوایل معرفی اویل ۷ انقدر همه گفتند این شبیه pt ،شبیه اوت لست و … که منم فکر کردم یک بازی کپی پیست از بازی های دیگه ژانر ترس دارد می آید ولی وقتی بازی می کنی احساس می کنی بازی بیشتر از اینکه از روی بازی های یاد شده اسکی بره بیشتر از نسخه ۱ رزیدنت اویل الهام گرفته تمام مکانیزم های بازی هم عناصر آشنای سری است فقط تم داستان کمی تغییر کرده و بیشتر شبیه فیلم ترسناک های غربی هست ولی هرگز جوری نیست که نشه بهش گفت رزیدنت اویل.
دقیقا . بهتر از این نمیشد احساسشو توصیف کرد :highfive:
رزیدنت اویل ۴ یه چیزی فراتر از رزیدنت اویل بود
هیچ بازی از سری رزیدنت اویل به پای نسخه ۴ این سری نمیرسه
مساله اینه انقدر شخصیت پردازی همه ضعیفه که مردن و یا زنده موندنشون اهمیتی نداره
من خودم از ps1 عاشق این سری هستم و اگه بخوام چیزایی که باعث جذابیت سری رزیدنت اویل میشن رو بگم داستان رو میزارم اخری چون واقعا حرفی برای گفتن نداره ولی با این وجود بخاطر گیم پلی فوق العاده اش بازیش یه شاهکار حساب میشه
اسپویل
.
.
.
.
.
.
اونقدن ک از مردن جوئل ناراحت شدم
از مردن عموم ناراحت نشدم
لعنتی دوست داشتنی با کریتوس میتونن رتبه ۱
پدرای نمونه رو بگیرن….
دوست عزیز به نظرتان که داستان این سری را دوست نداشتید احترام می ذارم ولی باید بدونید در دهه ۹۰ میلادی داستان یک عضو کلیدی در بازی نبود و بازی های کمی بودند که داستان خیلی قوی داشتند مثل متال گیر و سایلنت هیل . رزیدنت اویل هم با اینکه داستان خوبی داشت به ویژه نسخه ۲ ولی مهم ترین رکن بازی گیم پلی بود و در نسخه های بعد از ۳ بعضی اوقات کپکام چوب حفره های داستانیش را می خورد.درباره این مردن شخصیت های اصلی این یک ریسک بزرگی هست که کپکام حاضر به پذیرفتنش نیست چون هرکدام از این شخصیت ها طرفدارهایی دارند و شاید صدا طرفدارها در بیاد همین الان سر قضیه کریس ردفیلد کامنت ها را نگاه کن.
ولی اگر رزیدنت اویل را دوست ندارید یا هر چیز دیگر به نظرتون احترام می ذارم ولی اگر دنبال یک رزیدنت اویل با داستان قوی هستید رولیشنز ۱ و ۲ را پیشنهاد می کنم(البته خودم داستان اویل ۷ رو هم خیلی دوست داشتم )به ویژه رولیشنز ۲ چون از حیث داستان تم جذاب و عجیبی دارد.
صحبتت کاملا درسته ،
من از همون ابتدا این بازی رو دنبال کردم ، ولی متاسفانه چیزی که میگی درسته.
احساست رو نسل به جوئل درک میکنم پیمان ولی باور کن هستن کاراکتر های دیگه ای که بتونن خلق بشن و دلتنگیمون رو کمرنگتر کنن
نسخه هفتم بعد از ۲ ساعت حذف کردم کلا با اول شخص شدن این سری مخالفم این عنوان یه سبک زامبی محور سوم شخص بوده
نسخه ۷ که خیلی ترسناک بود
رزیدنت اویل۷….به دو قسمت اول و دوم تقسیم میشه که نیمه اول بازی به شدت اتمسفر گیرا و نفسگیری داره و توی نیمهی دوم اصلا کشش مناسبی نداره…
امیدوارم کپکام مسخره بازی در نیاره و مثلا به گیمر شوک وارد نکنه با منفی شدن و شاید حذف کریسردفیلد فقید…
وارد کردن گرگینه هم به نظر میرسه قطعی باشه اما تاثیرش مشخص نیست که مثبته یا منفی…
کاشکی یکم معرفت داشتن و برای نسل هشتم عرضش میکردن…افسوس
واقعا نمیدونم فازشون چیه واسه این نسل نمیخوان بدن حتی قبلش گفته بودن که میدن ولی نظرشون عوض شد کپکام که نسل ۷ رو تا سال ۲۰۱۶ پشتیبانی کرد و واسش بازی داد رولیشن ۲ و ریسمتر اچ دی کالکشن ریمیک اویل زیرو و اویل ۱ رو داد واسه نسل ۷ البته اینم بازاریابی کنسول های نسل آینده س فکر کردی کپکام دیوونه س این همه یوزر های نسل ۸ رو ول کنه بده واسه نسل بعد خسارتش رو سونی و مایکرو پرداخت میکنن اینم برای جذب کردن مخاطب های کپکام و گیمرها به نسل بعدیه که بگن اره نسل بعد این بازیارو داره باز چندتا بازی دیگه هستن که واسه این نسل ۸ میان و بازی های بزرگی ان مثل داین لایت ۲ و اساسینس والهالا و سایبرپانک و فارکرای ۶ که خیلی از همین اویل ۸ گنده ترن ولی خب همونطور که گفتم کپکام برنامه ش رو با سونی و مایکرو ریخته وگرنه یه بازی مثل اویل ۸ با نهایتش زیاد زیاد بخواد باشه ۸ ساعت بازی چیه که نخوان واسه نسل حاضر منتشرش کنن وقتی بازی رو دادن و روی پیسی با سیستم نسل هشتی اجرا شد بازی اون موقع ضایع میشن
داداش هیچ وقت به صورت رسمی نگفته بودن که میخوان برای کنسول های نسل ۸ بدند. اون شایعه بود که Dusk Golem گفتش بازی میان نسلی هست. در واقع روی کنسول های نسل ۸ کار کرده بودند ولی چون با سونی همکاری دارن، تصمیم گرفتن فقط برای کنسول های نسل ۹ بیاد. منم اولش خیلی ناراحت شدم ولی چی کار میشه کرد تصمیمه که گرفته شده، امیدوارم برای ps4 هم بیاد تا بتونیم تجربش کنیم
دوست عزیز اگر می شود برو یکبار دیگر تریلر بازی را نگاه کن.برای کشش یک بازی روی یک کنسول که فقط حجم بازی و مدت زمانش مهم نیست.کیفیت بافت ها و سایه ها و نورپردازی و… خیلی چیزهای دیگر هست اگر قرار بود بازی در نسل ۸ عرضه شود این نمایشی که فک ما رو انداخت با اون گرافیک دیگه نبود.بعد هم کی گفته ۸ ساعت گیم پلی دارد طبق گفته سازنده ها
مدت زمان بازی بیشتر از رزیدنت اویل های اخیر هست رزیدنت اویل ۷ یک ۱۰ یا ۱۳ ساعتی بود این احتمالا ۱۵ الی ۲۰ ساعتی باشد.
yazdan عزیز منم میدونم فقط مدت زمان نیست گرافیک و کیفیت هم هست ولی بازم میشد برای این نسل منتشر بشه خیلی خیلی بخواد باشه گرافیکش در حد لست ۲ شاید بشه اگه بحث گرافیک باشه مدت زمان بازی هم همینه که گفتم میدونی چرا چون میخوان اویل ۸ رو جوری بسازن که محیط بزرگ تری باشه و آیتم هارو میزارن تو این محیط ها تا تو دنبالشون بگردی این میشه که بازیو طولانی تر کنن وگرنه خط داستانی همین حدود هستش الان داین لایت ۲ و سایبرپانک که میخوان بیان با اون همه بزرگی محیط ها و گرافیک عالی!بحث این نیست بحث اینه که کلا برنامه ریزی شدس واسه نسل بعد وگرنه اینا همش بهانه ای بیش نیست اون تریلری هم که دیدی یک تریلر سینماتیک بودش و گیمپلی و گرافیک اصلی کات سین هارو نشون ندادن فعلا
دوست عزیز max3d در بخشی از صحبت هاتون گفتید نمایش سینماتیک بوده همین الان برید یک ویدئو در سایت resident evil village هست به نام پیغام سازنده ها که در آن بخشی از بازی را نشان می دهند که داخل همان قلعه هست اگر دقت کنی می بینی که گرافیکش با نمایش مو نمی زنه اون نمایش مراسم سونی گرافیک خود بازی بود.ثانیا همان طور که گفتم علاوه بر این قبول دارم می توانست برای نسل هشت هم بده شاید این هدف هم داشته ولی تصمیم گرفته بهترین نسخه اش رو بده الان همین لست ۲ شاید اگر دیرتر معرفی می شد و می رفت برای نسل بعد شاید از گرافیک الانش هم بهتر بود.ولی حق با شما هست می تونستند این نسل هم عرضه می کردند و با گرافیک خوب ولی تصمیم گرفتند با گرافیک عالی و با استفاده از امکاناتی که نسل بعد در اختیارشان می گذارد بازی را بسازند.
اتفاقا از حالت تکراری خودش خارج شده بود و تو ترسناک کردن بازی خیلی تاثیر داشت خیلی خوب بود
تمش تکراریه بیش از حد از رزیدنت ۴ الهام گرفتن هفتش باحال تر بود dlc رزیدنت ایول هفتو حتما بازی کنید 😀
مارگارت …
به به هیچ اثری مثل این منو برا نسل بعد تا الان به هیجان نیاورده :inlove: ، capcom :heart:
نسخه هفتم بازی تا نیمه های داستان خیلی خوب بود امیدوارم این سری هم قشنگ باشه اگه نسخه چهارم الهام گرفته باشه حتما بازی خوبی میشه
شک نکن عالیه
یا خدا چه شود.کپکام برگشت به اوج.فقط یه لیانی کلری چیزی نشون بدن چه بهتر.شایدم لوییس سرا زنده باشه.پراگماتا هم بازی جالبی بود.
اسپویل
این هیولاعه خیلی شبیه فاز سوم اولین باس اصلی بلادبورنه
این عکسی که گذاشتن آره قبول دارم خیلی شبیه Father Gascoign زمانی که تبدیل به گرگینه میشه اما فک کنم این جزو دشمنای معمولی باشه و باس فایت نباشه
پیشبینی من از داستان
داستان ابتدا امیلی شخصیت دوم داستان را نشان میدهد که در جای گورستان مانندی میخواهد قبر شیطان بزرگ رو پیدا کند، شیطانی که باعث شیوع چیزی مثل طاعون شده و کل دهکده و اطراف ان مثل قلعه رو فرا گرفته. امیلی که اخرین شانس خود را برای فهمیدن این که چه طور این شیطان را پیدا و نابود کند، امتحان میکند، در اخرین تلاش توسط موجودی اعجاب برانگیز یعنی پیرزن جادوگر به تسخیر ذهنی وی درمیاید و جادوگر تا میخواهد کنترل کامل بر امیلی پیدا کند، زنگ کلیسا دهکده به صدا درمیاید و باعث میشود تا جادوگر برای چند لحظه عقل خود را از دست بدهد و در این چند لحظه ، امیلی فرصت میکند از چنگ وی بگریزد. امیلی مشاهده میکند که ظاهر دهکده نسبت به قبل داره بدتر میشود و رنگ سیاهی دارد کل منطقه رو دربرمیگیرد و همه جا به شکل بسیار وحشتناکی ترسناک میشود، او به زور مشاهده میکند که یه شخصی دارد به سراغ او می اید و چون محیط اطراف بسیار تاریک و مه الود شده است ، امیلی نمیتواند تشخیص دهد که او چه کسی است، امیلی که خیلی ترسیده است ناگهان یه نفر از پشت به او نزدیک میشود و دست خونین خود را بر آغوش امیلی میذارد، امیلی بسیار وحشت زده میشود و با مشت به صورت طرف میکوبد اما وقتی چهره شخص رو میبیند ، میفهمد که او موجودی وحشتناک نبوده بلکه پدر خودش بوده است. پدر امیلی که اسمش رو میذاریم چارلز ، خیلی سریع بدون این که چیزی بگوید دست دخترش را میگیرد و به سمت کلبه ای که رو به رو ی انها هست میروند، در را به دو ضربه میشکند و وارد کلبه میشوند. در را به کمک کمدی که انجا است هل میدهند تا کسی نتواند وارد شود. در انجا امیلی درحالی که زیاد سر هوش نیست با انگشت اشاره به سمت جلو را نشان میدهد و به زمین میافتد و بی هوش میشود. چارلز سریع برمیگردد و جلوی خود شخصی که تاریکی چهره اش را پوشانده است ، رو به رو میشود. چارلز بی وقفه با تیکه چوبی که در زیر پایش قرار دارد به سمت ان موجود یورش میبرد و با چنان ضربه به موجود میکوبد که باعث شکسته شدن اپن چوب میشود. ان موجود که میبیند ضربه ای خورده است با غرشی بسیار بلند به طرف چارلز میپرد و تماما کامل بر چارلز تسلط پیدا میکند. ان موجود دهن خود را نزدیک چارلز میبرد و با دندان هایی بسیار تیز همانند یک گرگ ، صورت چارلز را ….
پایان قسمت ۰
گفتم یه ذره بنویسم دیدم خیلی زیاد شد. 😀 اگه خواستید بقیه اش هم بنویسم فک کنم پنج دقیقه اول بازی هم نشه.
اویل ۴،اوت لست و سایلنت هیل رو ریختی تو ماست ها.ولی کار خوبی می کنی تصور خیلی خوب هست من خودم قبلا کلی ایده داشتم برای رزیدنت اویل ۸٫قرار بود دوتا سناریو باشد یکی با یک خبرنگار که وارد یک شهر زامبی زده می شود یکی هم گروه دو نفره کریس و ایتن که البته این دوتا هدف متفاوتی داشتند و در شهر یک نوع جدیدی زامبی بودند که قیافشون کامل شبیه انسان بود و به جای اینکه با گاز افراد را آلوده کنند از طریق ذهنی طرف را آلوده می کردند.
اره ترکیبی زدم ببینم چی میشه. ممنون که خوندی. 😉
میترسم تا زمان انتشار بازی انقدر کپ کام بخش های مختلف بازی رو در دسترس تستر ها قرار بده که برای گیمر ها فقط ۵۰ درصد بازی تازه بمونه!
امیدوارم این نسخه هم موفق ظاهر بشه.مطمئنا کپکام تجربه ای به مراتب بهتر و شاخ تر از نسخه هفتم که خودش هم بازی عالی ای بود برای گیمر ها تدارک دیده.
نظرت چیه که دیگه اخبارش رو دنبال نکنیم تا برامون تازگی داشته باشه. یاد امیزینگ ۲ افتادم که قبلش کلی تریلر و تیزر و تبلیغات ازش زدن بیرون که کل فیلم رو خیلی راحت میشد حدس زد و باعث شکست فیلم شد
من پایه هستم.
#به شایعه توجه نکنید
@handsomekiller47
@yazdan azizi
منم موافقم.
اصلا نگران نباش باور کن کل اطلاعات ما در حد ۱ یا ۲ ساعت اول بازی هست.بعد هم به این اطلاعات به چشم یک لانچ تریلر نگاه کن الان اگر بری لانچ تریلر رزیدنت اویل ۷ را نگاه کنی می بینی نصف صحنه های بازی را نشان داده بودند ولی آنقدر در هم ریخته بود که درست متوجه نشدیم قضیه چه.
تو کل بازی های رزیدنت اویل فقط از نسخه ۴ خوشم اومد شاهکار بود واقعا :yes:
بقیه نسخه ها هم خوب بود خصوصا ۲ ریمیک ولی ۴ واقعا شاهکاری بود که هیچ نسخه ای بهش نمیرسه
نمیفهمم چرا انقد سر بازی با هم وارد بحث و جدل میشید چه فن ها و چه هیترا باید منتظر بازی باشن ن اینکه قبل بازی هی به هم بپرن و همو بکوبن از نظر من بهترین کار منتظر بودن واسه بازی و دور موندن از حواشی بازیه