سه تریلر جدید از عنوان Outriders منتشر شد - گیمفا
سه تریلر جدید از عنوان Outriders منتشر شد - گیمفا
سه تریلر جدید از عنوان Outriders منتشر شد - گیمفا
سه تریلر جدید از عنوان Outriders منتشر شد - گیمفا

سه تریلر جدید از عنوان Outriders منتشر شد

حسن اکرامی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
سه تریلر جدید از عنوان Outriders منتشر شد - گیمفا

به تازگی در جریان رویداد دوم Outriders Broadcast که مربوط به نمایش این بازی می‌شود، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) به عنوان ناشر بازی Outriders و استودیوی پیپل کن فلای (People Can Fly) که توسعه‌ی این عنوان را بر عهده دارد، به انتشار اطلاعات و تریلرهای مختلفی از این بازی ماجراجویی پرداختند.

طبق اطلاعاتی که در جربان مراسم ذکر شده منتشر شدند، شرکت اسکوئر انیکس سه ویدئو در مورد بازی Outriders منتشر کرده است که هرکدام حاوی اطلاعات و جزئیات زیادی در مورد داستان، گیم‌پلی و مبارزات و موسیقی متن بازی خواهند بود. اولین ویدئویی که در مورد بازی Outriders منتشر شده است، Journey and Structure نام دارد و نگاهی عمیق و پرجزئیات به مبارزات بازی، میدان‌های نبرد، چالش‌ها و ماموریت‌های جانبی، همراهان شما در طول این ماجراجویی و سیستم حمل و نقل سفر در دنیای گسترده‌ی آن خواهد داشت. همچنین در این ویدئو چندین محیط مختلف با طراحی منحصر به فرد به همراه انواع مختلفی از دشمنان را می‌توانید مشاهده کنید و اطلاعات مختلفی را در مورد آن‌ها کسب نمایید. استودیوی پیپل کن فلای در مورد این ویدئو بیانیه‌ای را برای بازی‌بازان و طرفداران این بازی منتشر کرده است:

بازی Outriders شامل یک تجربه‌ی گسترده و ماجراجویی منحصر به فرد خواهد بود که فقط به فکر پر کردن وقت بازی‌بازان با ساعت‌های مختلف گیم‌پلی نیست و می‌تواند این ماجراجویی گسترده را با داستانی عمیق و شخصیت‌پردازی فوق‌العاده‌ی خود بسیار جذاب و گیرا کند. داستان بازی دارای بخش‌های تاریک و علمی-تخیلی بسیاری است که بازی‌بازان را درگیر خود خواهد ساخت تا برای رسیدن به هدف خود از این سفر طولانی و دور اشتیاق داشته باشند. بخش داستانی این بازی شما را به سرزمین پهناور و وحشی Enoch خواهد برد که در آن یک نیروی تاریک و شیطانی قصد دارد انسان‌ها و تمدن‌های پیشرفته‌ی آن‌ها به صورت کامل از روی زمین محو سازد. در این سرزمین همه‌چیز بسیار مرموز و بیش از حد تکامل یافته خودنمایی خواهد کرد و شما با اسرار بسیاری از زندگی تمدن‌های انسانی در این دوره، بیابان‌های خشک و بی آب و علف، جنگل‌های سرسبز و انبوه و نقاط دور مرزی با موجودات عجیب و غریب بسیاری آشنا می‌شوید. در طول ماجراجویی خود قادر هستید قدرت‌ها و اسلحه‌های منحصر به فردی را کسب کرده و اکتشافی بی‌نهایت لذت‌بخش و باورنکردنی را برای خود رقم زنید. این شما هستید که سرنوشت همه‌چیز را تغییر خواهد داد و با تصمیمات شما است که اتفاقات و حوادث مختلف رخ می‌دهند.

دومین ویدئوی منتشر شده از بازی Outriders تحت عنوان Pyromancer بوده است که در واقع کلاس Pyromancer در بازی را معرفی می‌کند. در این ویدئو شما بهتر با پیشینه و گذشته‌ی این گروه، توانایی‌ها و مهارت‌های فوق‌العاده‌ی آن‌ها، مکانیسم‌های منحصر به فرد مبارزه، استفاده از قدرت‌های مختلف و توانایی ارتباطی آن‌ها با سایر افراد آشنا خواهید شد.

در نهایت نام سومین ویدئوی منتشر شده از بازی Outriders توسط شرکت اسکوئر انیکس، Music of Outriders نام دارد که در مورد موسیقی‌های متن بی‌نظیر این بازی است. این موسیقی‌ها توسط هنرمندی ساخته شده‌اند که برنده‌ی افتخارات متعدد بوده و تاکنون یک بار به جایزه‌ی بزرگ Emmy Award دست یافته و سه مرتبه در مراسم BAFTA کاندید دریافت جایزه‌ی بهترین موسیقی بوده است. این هنرمند سرشناس اینون زور (Inon Zur) نام دارد و اکنون تولید موسیقی‌های متن بازی Outriders را بر عهده گرفته است. این هنرمند و آهنگساز موفق درباره‌ی همکاری در پروژه‌ی ساخت بازی Outriders در جریان کنفرانس خبری اظهار داشت:

به عنوان یک آهنگساز، برای من همیشه درگیر شدن در پروسه‌ی ساخت دنیاهای جدید که از آن‌ها برای روایت حماسه‌ها و داستان‌های منحصر به فرد استفاده می‌شود، بسیار هیجان انگیز به شمار می‌آید؛ بنابراین من بسیار مشتاق هستم تا هرچه زودتر به شما نشان دهم که برای بازی علمی-تخیلی Outriders شرکت اسکوئر انیکس و استودیوی پیپل کن فلای چه قطعاتی بی‌نظیری را آماده کرده‌ام. برای من این تجربه‌ی بسیار شگفت‌انگیز و منحصر به فردی بود که قطعات موسیقی مربوط به آینده برای یک بازی ماجراجویی خلق کنم که همگی باید دارای یک ریتم سنگین و خاص باشند و به خوبی با حال و هوای تاریک و علمی-تخیلی این بازی هماهنگ شوند. من نمی‌توانم برای به اشتراک گذاشتن این قطعات هنری فوق‌العاده با شما بیشتر از این صبر کنم.

طبق اطلاعات منتشر شده، عنوان Outriders یک بازی علمی-تخیلی و ماجراجویی به شمار می‌آید که قرار است در تعطیلات سال جاری میلادی به عنوان یک بازی بین نسلی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردد. در پایان شما می‌توانید به تماشای سه ویدئوی منتشر شده از بازی Outriders که در جریان مراسم Outriders Broadcast توسط شرکت اسکوئر انیکس منتشر شده‌اند، بپردازید:

دانلود ویدئوی اول با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئوی اول با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئوی اول با کیفیت ۴۸۰p

دانلود ویدئوی دوم با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئوی دوم با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئوی دوم با کیفیت ۴۸۰p

دانلود ویدئوی سوم با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئوی سوم با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئوی سوم با کیفیت ۴۸۰p

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سه تریلر جدید از عنوان Outriders منتشر شد - گیمفا
سه تریلر جدید از عنوان Outriders منتشر شد - گیمفا
سه تریلر جدید از عنوان Outriders منتشر شد - گیمفا
سه تریلر جدید از عنوان Outriders منتشر شد - گیمفا
سه تریلر جدید از عنوان Outriders منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سه تریلر جدید از عنوان Outriders منتشر شد - گیمفا