سازندگان Dead Island:Riptide دلایل خود را در مورد عدم عرضه ی این بازی بر روی Wii U اعلام کردند

۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۹

تهیه کننده ی خلاق بازی Dead Island: Riptide ، آقای Alexander Toplansky توضیح داد که چرا این بازی بر روی Wii U عرضه نمی شود.

آقای Toplansky می گوید که برای این که بازی بر روی Wii U عرضه شود ، باید موتور گرافیکی دوباره باز نویسی شود و این مسئله ای نیست که آن ها آمادگی انجام آن را داشته باشند.
Toplansky صحبت های خود را این چنین بیان می کند:

یکی از اهدافی که ما در بازی Dead Island: Riptide به دنبال آن هستیم ، توسعه بخشی  و بهبود موتور گرافیکی می باشد و این امر باعث ایجاد اصلاحات زیادی در بازی می شود.

شرایطی که لازم است که شما یک بازی را بر روی پلتفرم جدیدی عرضه کنید ، ایجاد هماهنگی بین پلتفرم و موتور گرافیکی است و یا در غیر این صورت پورت جدیدی را برای آن بسازید.

یکی از موارد بالا هم برای ما نتیجه ی رضایت بخشی را دارد. بنابراین تصمیم گرفتیم که بر روی پلتفرم های معقول به صرفه کار کنیم و اطمینان حاصل کنیم که می توانیم بهترین تجربه ی ممکن را برای گیمر ها فراهم سازیم.

زمانی که از او در مورد عرضه ی این بازی در آینده بر روی Wii U پرسیده شد ، این گونه پاسخ داد:

این مسئله ای این نیست که بتوانم قاطعانه آن را رد کنم ، اما هیچ برنامه ای برای عرضه ی آن نداریم.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید