تحلیل فنی : به شهر شب خوش آمدید | تحلیل فنی نمایش گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 - گیمفا
تحلیل فنی : به شهر شب خوش آمدید | تحلیل فنی نمایش گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 - گیمفا
تحلیل فنی : به شهر شب خوش آمدید | تحلیل فنی نمایش گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 - گیمفا
تحلیل فنی : به شهر شب خوش آمدید | تحلیل فنی نمایش گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 - گیمفا

تحلیل فنی : به شهر شب خوش آمدید | تحلیل فنی نمایش گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077

سعید حلاجیان
۲۰:۰۰ ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
تحلیل فنی : به شهر شب خوش آمدید | تحلیل فنی نمایش گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 - گیمفا

در جدیدترین قسمت از بخش تحلیل فنی به سراغ بازی Cyberpunk 2077 رفته و به تحلیل فنی و بررسی عملکرد تریلر جدید گیم‌پلی این بازی پرداخته‌ایم. با قسمت جدید تحلیل فنی همراه باشید.

انگار از آخرین باری که Cyberpunk 2077 را دیدیم ۲۰۷۷ سال می‌گذرد. این بازی چندین سال است که معرفی شده است، اما بالاخره به مقطعی رسیده‌ایم که تنها چند ماه تا عرضه‌ی این بازی که به جرات می‌توان آن را مورد انتظارترین بازی ۲۰۲۰ خطاب کرد مانده است. سی‌دی پراجکت رد هم بالاخره در قالب رویداد Night City Wire، تریلر جدیدی را از بازی به نمایش گذاشت و اطلاعاتی هم در مورد این بازی ارائه داد. همچنین دمویی پنج ساعته از بازی در اختیار اعضای رسانه قرار گرفت که اولین واکنش‌ها بسیار مثبت بوده‌اند. به همین سبب ما هم تصمیم گرفتیم که با نگاهی به ویدیوی منتشر شده از سوی سی‌دی پراجکت رد، بازی را از لحاظ فنی بررسی کنیم.

دانلود با کیفیت FHD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تحلیل فنی : به شهر شب خوش آمدید | تحلیل فنی نمایش گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 - گیمفا
تحلیل فنی : به شهر شب خوش آمدید | تحلیل فنی نمایش گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 - گیمفا
تحلیل فنی : به شهر شب خوش آمدید | تحلیل فنی نمایش گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 - گیمفا
تحلیل فنی : به شهر شب خوش آمدید | تحلیل فنی نمایش گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 - گیمفا
تحلیل فنی : به شهر شب خوش آمدید | تحلیل فنی نمایش گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • God.game گفت:

    دقیقا روز تولدم این شاهکار میاد.
    از تیم گیمفا هم بابت این ویدیو که خیلی زحمت میکشن تشکر میکنم…به امید روزی که هیچ گیمری بدون گیم نمونه.

  • گرافیک بازی از هر لحاظ، چه نور پردازی، کیفیت تکسچر ها و سایه زنی و طراحی چهره و انیمشین npc ها بسیار زیباست
    اما چند تا نکته میتونه تحسین منتقد ها رو چند برابر کنه
    اولی نقشه بازی و وسعت شهر نایت سیتی هست
    دومی مراحل فرعی فروشگاه ها و مغازه ها و تعاملاتی که با دنیای بازی میشه برقرار کرد
    سومی تعداد و تنوع npc ها و وسایل نقلیه، سلاح ها، گجت ها، لباس ها و شخصی سازی بازی
    تعداد دیالوگ ها و تعامل با npc ها
    آب و هوای پویا و…
    و همچین باگ ها و افت فریم تو تمامی بازی باید در نظر گرفته بشه
    که تا بازی منتشر نشه و ساعت ها برسی نشه نمیشه دربازه بازی نظر قطعی و نهایی رو داد..

  • PCMR گفت:

    یه جوری واسه این بازی هایپم که وقتی منتشر بشه احتمالا سکته قلبی میکنم…
    نمیدونم cdprبرای ویچر چه معجونی استفاده کرده که باعث شده حتی واسه یه بازی که علمی-تخیلی که زمین تا اسمون با ویچر فرق داره اینقدر انتظار بکشم و لحظه شماری کنم… بدون شک موفقیت خیلی زیاد ویچر۳ باعث شده این بازی اینقدر مورد انتظار قرار بگیره!!! مطمئن هستم cdpr ناامیدمون نمیکنه و با یه اکشن نقش افرینی فوقالعاده جذاب طرف هستیم که به احتمال زیاد مثل ویچر استاندارهای بازی سازی رو دگرگون میکنه!!

  • Neil_druckman گفت:

    من سی پراجکتو قبول دارم اما این ویدیویی که نشون دادن واقعا افتضاح بود.اولن گرافیکش روی مکسیموم pc بوده اونه کنسول ها که جای خود دارن.شوتینگ بازی هم که اصلا سنگینی اسلحه رو به فلانش گرفته.اما طراحی محیط و اتمسفر بازی واقعا اون حس نا امنی رو به بهترین نحو به ادم منتقل میکنه.سیستم انتخاب دیالوگ و ایناشم که قشنگ انقلابیه.ولی هوش مصنوعی قشنگ دیواره

    • Soroosh0097 گفت:

      😐 حاجی هرکی بازی کرده بود از شوتینگش راضی بود.شاید واقعا تو ۲۰۷۷ اسلحه ها اینجوری که الان هستن سنگین نباشن.درمورد گرافیکم خدایی خودت برو یه نگاه دیگه به اون سطح جزئیات تو محیط بیابونی یا به نورپردازی تو شب محیط شهری یه نگاه بنداز.خیلی واضحه که به عنوان یه open world فراتر از نسل هشتمه.اصلا به شخصه از اولشم توقع نداشتم رو ماکسیمم pc از این بالاتر باشه.

      • Neil_druckman گفت:

        دوست عزیز.یه لحظه جو رو بزار کنار.اولن تا جایی که من شنیدم کسایی که بازی رو تجربه کردن گفتن شوتینگش جای کار داره.جزییات تو محیط بیابونی ببخشید اونوقت رد دد چیه اگه این جزییاته.نورپردازی بازیم رو حالت rtx بود باید بدون اون دید.انتظارات از سایبرپامک خیلی خیلی زیاده.و بنظر من این ویدیو جوابگوی انتظارات نیست

        • ali.stop گفت:

          دوست عزیز میشه گفت تمام منتقدا گفتن شوتینگ بازی عالی بوده تنهاسلاح های سرد یخورده مشکل داشتن که اونم حل میشه
          به جز این هر کسی بازی رو انجام داده دهنش باز مونده از یه جای هم شنیدم بازی حتی مراحل فرعیشم چندتا پایان داره
          تازه تو این گیم پلی rtx خاموش بود و خود سی دی پروجکت گفته گرافیک بازی روی الترا حتی از اینم بهتره
          وقتی خوشت از بازی نمیاد بگو خوشم نمی یاد دیگه این حرف هارو از کجا میاری.

        • Soroosh0097 گفت:

          خود دیجیتال فاندری گفته rtx فعال نیست تو این ویدیو و اون تریلر دو دقیقه ای.جزئیاتش هم تو بیابون هر جور نگاه میکنم بیشتر از red dead 2 هستش.من رفتم از کلی سایت مقاله ی کسایی که تجربه کرده بودن رو دیدم.همه راضی بودن از شوتینگ.برو تو دو تا پست قبلی کامنتی که گذاشتم رو بخون کامل.قاعدتا اون کامنت رو از خودم در نیووردم.غالب کسایی که تجربه کرده بودن اینا رو گفته بودن.اون چیزی که گفته بودن جای کار داره melee attack بود.

        • AmiRmsD گفت:

          من نظرات بسیار زیادی راجع به بازی خوندم و شنیدم، تو سایت‌های مختلف، تو یوتیوب و…
          شما اولین نفری بودی که از گرافیک بازی ایراد گرفتی! فقط یه نگاه کوچیک به چهره شخصیت های بازی کافیه تا ادم به گرافیک محشر بازی پی ببره. درسته که انتظارات از این بازی واقعا بالاست ولی من فکر میکنم تا اینجای کار حداقل گرافیک و جرئیات محیط حرفی برای گفتن نذاشته.
          نمیخوام تعصبی رفتار کنما شما هم بالاخره نظرتو دادی، ولی ادم بعضی اوقات تو این سایت با یه کامنت‌هایی روبرو میشه که میخواد شاخ دربیاره!

          • Neil_druckman گفت:

            AmiRmsD
            اولن اولین نفر من نبودم که به گرافیک بازی گیر داده.دومن شما میتونی گرافیک چهره ها رو با عناوینی مثل گوست اف تسوشیما یا دث استرندینگ مقایسه کنی(کار ندارم به محتویاتشون سرفا گرافیک رو میگم)اونوقت مشخص میشه کی شاخ در میاره بعدشم من گفتم سایبرپانک مکسیموم ظرفیت اتمسفر رو داره اراعه میده یعنی بهتر از این نداریم

            ali.stop
            منبع حرفتو لطفا بده که کجا از شوتینگ تعریف کردن حمله نکن.صدتا فحش به انحصاریایه سونی میدید اما تا یه انتقاد کوچیک میکنم(تورو خدا نگو گرافیکش از عناوینی مثل گوست یا دث یا رد دد بالاتره)حمله میکنید

        • Neil_druckman گفت:

          من رفتم ریویو هارو خوندم.

          جزییات و داستان و انتخاب و آزادی عملو وحشتناک ازش تعریف کردن.اتمسفر رو دیونه کننده خوندن.گرافیک رو گفتن خیلی خوبه اما درا دیستنسش یکم مشکل داره.رانندگی بد نیست ولی فوق العاده نیست اما جزییات ماشین مخصوصا توی حالت اول شخص عالیه.سیستم هک کردن بسیار گسترده و خاص هست(بر عکس واچ داگز) و به روش های خیلی زیادی میشه یه مرحله رو رفت.گان پلیم نگفته بده ولی انقلابی نیست و مثل بقیه بازیاس(ولی من انتظار بیشتری داشتم)اما گفته که،اسلحه ها خاص هستن و خیلی متفاوتن با دیگر بازیا(اما مکانیزم و سنگینی و …. مثل اکثر بازیاس)دیگه ولی خیلی تعریف کردن.شدید هایپ شدم

    • Neil_druckman گفت:

      گرافیک بازی خیلی قویه درست اما من نگرانیم اینه چرا کنسولا نمایش نمیدن

  • fan گفت:

    ممنون از عوامل گیمفا همونطور که گفته شد جزعیات دیوانه واره تو بازی و انیمیشن ها و گرافیک همه نسل ۹ هستند. درود بر cdpr و درود بر cyberpunk 2077 :inlove:

  • Soroosh0097 گفت:

    به عنوان یه open world جزئیات خیلی خیلی زیادی داشت توی این تریلر…تو اون تیکه که از داخل ماشین داشت به محیط بیابونی نگاه میکرد سطح جزئیاتش حتی از rdr2 که یه غول تو زمینه گرافیک محسوب میشه هم بهتر بود…نور پردازیش هم یه لول خیلی بالایی داشت تو این ویدیو…اگه بتونه رو کنسولای نسل هشتمی یه گرافیک در حد rdr2 ارائه بده که واقعا عالی میشه…امیدوارم تو این پنج ماه cd projekt علاوه بر رفع باگ و بالانس کردن مکانیک ها بتونه تا حدی بازیو بهینه کنه که رو کنسول های نسل ۸ با یه گرافیک خوب ۱۰۸۰p 30fps بدون افت فریم و اذیت کردن اجرا بشه…و با انتشار آپدیت نسل نهم هم توقع دارم بازی تو لول جزئیات همین تریلر و با ری تریسینگ کامل(نه مثل این ویدیو ناقص) رو ps5 به صورت حداقل ۴k 30fps اجرا بشه.

  • برسی زیبایی بود
    من کلا فکر نمیکنم که اصلا توی سال ۲۰۷۷ ما به همچین شکلی که توی این بازی هست برسیم یعنی ۵۵ سال دیگه
    شاید ۱۵۰ سال دیگه اینجوری بشه شهرا
    یاد فیلم بازگشت به آینده میفتم سال ۱۹۸۵ ساختنش که آینده ۲۰۱۵ رو نشون میداد ما الان ۲۰۲۰ هستیم حتی ماشین پرنده یا چیزایی که تو فیلم بود اصلا هنوز بوجود نمیومده :idk:

  • John Rick گفت:

    سایبر و لست ۲ بازی کردن شون تو نسل ۸ حرومه باید تو نسل ۹ بازیشون کرد

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    واقعا ممنون به خاطر این پست جا داشت بیشتر کار بشه ولی خب یه مقدار منشوراتی میشد احتمالا ، فقط اخر ویدیو گفتین که بعد از این موفقیت احتمالی این عنوان این کمپانی در کنار ناتی داگ و راک استار قرار میگیره هر چند که واقعیت هست راکستار و ناتی داگ الان خیلی بزرگ هستن ولی فراموش نکنیم سی دی پروجکت رد فقط یک ای پی داره واقعا فکر کنین به این و این خودش واقعا بی نظیره خصوصا که با همین یک ای پی شد بزرگترین شرکت اروپا حتی یوبی رو جلو زد من چون عاشق این کمپانی هستم انقدر روش حساس هستم بهتون قول میدم بعد از این بازی سی دی پروجکت به جایگاهی برسه که هیچکس فکرشو نتونه بکنه یه نکته دیگه که یه آن پی سی هست تو ویدیو به اسم جودی من از الان امادم همه ماموریت هاشو انجام بدم :laugh: با اون خالکوبی ۱۳ رو بازوش :inlove: بازم ممنون به خاطر این پست .

  • سلام به سعید حلاجیانِ عزیز.
    با تشکر :heart: :heart: .

  • lastofus2 گفت:

    اولا مورد انتظار ترین بازی ۲۰۲۰ همین لست ۲ بود که سایبرپانک ترسید و تاخیر زد
    دوما شما میگید کیفیت بافت ها بالاس بعد خودتون میگید بازی روی گرافیک آر تی ایکس اجرا شده تازه اگر اون گرافیک رو در نظر بگیریم باز هم گرافیک بازی بالا نیست ( منظورم نسبت به گرافیکی که اجراش کرده ) یک نگاهی به گرافیک لست ۲ روی ۱٫۸ ترافلاپس گرافیک قدیمی پلی ۴ بندازید بفهمید جادوگری چیه
    سوما جزئیات ماشین اصلا بالا نبود
    چهارما شما به تایم ۶ نگاه کنید بازی روی گرافیک فوق قدرتمند اجرا شده ولی درا دیستانس بازی ضعیفه و وقتی ماشین میره جلوتر بعضی اجسام یکدفعه ظاهر میشن که شما بهش اشاره نکردید
    پنجما شما میگید واکنش ها مثبت بوده ولی من نظر خیلی ها رو میخوندم از بد بود انیمیشن ها و گان پلی ضعیف مینالیدن

    در کل به گوتی امسال لست ۲ سلام کنید 😎

  • BigMAhdi گفت:

    اگه این بازی تا انتشارش بتونه کمی از کارتونی بودنش رو کم کنه اونوقت میشه متا ۷۵ رو متصور شد 😯 :yes:

تحلیل فنی : به شهر شب خوش آمدید | تحلیل فنی نمایش گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 - گیمفا