نیل دراکمن از ویژگی‌های شهر سیاتل در The Last of Us Part 2 می‌گوید - گیمفا
نیل دراکمن از ویژگی‌های شهر سیاتل در The Last of Us Part 2 می‌گوید - گیمفا
نیل دراکمن از ویژگی‌های شهر سیاتل در The Last of Us Part 2 می‌گوید - گیمفا
نیل دراکمن از ویژگی‌های شهر سیاتل در The Last of Us Part 2 می‌گوید - گیمفا
نیل دراکمن از ویژگی‌های شهر سیاتل در The Last of Us Part 2 می‌گوید - گیمفا
نیل دراکمن از ویژگی‌های شهر سیاتل در The Last of Us Part 2 می‌گوید - گیمفا

نیل دراکمن از ویژگی‌های شهر سیاتل در The Last of Us Part 2 می‌گوید

محسن رضوی فر
۱۱:۳۰ ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
نیل دراکمن از ویژگی‌های شهر سیاتل در The Last of Us Part 2 می‌گوید - گیمفا

کمتر از ۱۷ روز دیگر تا انتشار یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۲۰، یعنی بازی The Last of Us Part 2 باقی مانده است. تاکنون اطلاعات و نمایش‌های مختلفی از این بازی منتشر شده‌اند و تقریباً تا حدود زیادی با روند گیم‌پلی این عنوان آشنا شده‌ایم. یکی از بخش‌های مهم این بازی وجود محیط‌های متنوع و منحصربه‌فرد است. شهر سیاتل بزرگ نقطه‌ی اصلی داستان بازی است و بخش بزرگی از آن در این شهر جریان دارد. در همین حال، نیل دراکمن (Neil Druckman)، کارگردان بازی، از ویژگی‌های سیاتل و دلایل انتخاب این شهر برای این اثر توضیحاتی را ارائه داده است.

نیل دراکمن در گفتگو با وب‌سایت IGN توضیح داد که دلایل مختلفی برای انتخاب شهر سیاتل در بازی The Last of Us Part 2 وجود داشته و این موارد موجب تاثیر بسیار خوب برروی داستان و گیم‌پلی شده‌اند. یکی از دلایل انتخاب سیاتل، تنوع زیست محیطی آن بود که دست سازندگان را باز گذاشته بود.

یکی از دلایلی که سیاتل را انتخاب کردیم این است که مکان‌های متنوعی در آن وجود دارد. ما می‌دانستیم که می‌خواهیم زمان زیادی را در شهر بگذرانیم و به عنوان یک بازی خوب، نیاز داشتیم تا چیزهایی را در سبک‌ هنری و مکان‌ها تغییر دهیم.

دراکمن در ادامه به روند بازآفرینی شهر سیاتل برای بازی و اینکه ناتی داگ چگونه از معماری و ویژگی‌های شهر برای ارائه‌ی جزئیات استفاده کرده، اشاره کرد.

تیم ما بسیاری از معماری‌های سیاتل و پوشش گیاهی خاصی را که در آن قسمت از کشور رشد می‌کنند، مورد مطالعه قرار داد. آن‌ها موارد مختلفی را بررسی کردند تا ما بتوانیم به طرز صحیحی این عناصر را پیاده‌سازی کنیم.

طراحان مراحل نیز در کنار کار خود به مطالعه در مورد معماری شهر پرداختند. برای پیاده‌سازی انواع مختلفی از معماها، از مکان‌های جالب برای اکتشاف و یا سیستم فیزیک جدید ما استفاده شد.

این بازی همچنین سعی خواهد کرد از محیط‌های خود به منظور مبارزه و نگه‌داشتن بازیکنان روی انگشتان خود استفاده کند. دراکمن نمونه‌ای جالب از آن را مثال زد. وی در این خصوص گفت:

در قسمت مبارزات ما می‌خواستیم چیزهای آشنا و ناشناخته را با هم ترکیب کنیم. ما استاکرهایی داریم که در  داخل دیوار رشد کرده‌اند و بعضی اوقات آن‌ها مرده‌اند و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. اما گاهی اوقات نیز آن‌ها از دیوار جدا می‌شوند و به شما حمله می‌کنند.

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۳۹۹ (۱۹ ژوئن ۲۰۲۰) به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌اسیتشن ۴ عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر سینمایی این بازی که به‌تازگی منتشر شده را از طریق این لینک مشاهده بفرمایید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نیل دراکمن از ویژگی‌های شهر سیاتل در The Last of Us Part 2 می‌گوید - گیمفا
نیل دراکمن از ویژگی‌های شهر سیاتل در The Last of Us Part 2 می‌گوید - گیمفا
نیل دراکمن از ویژگی‌های شهر سیاتل در The Last of Us Part 2 می‌گوید - گیمفا
نیل دراکمن از ویژگی‌های شهر سیاتل در The Last of Us Part 2 می‌گوید - گیمفا
نیل دراکمن از ویژگی‌های شهر سیاتل در The Last of Us Part 2 می‌گوید - گیمفا
نیل دراکمن از ویژگی‌های شهر سیاتل در The Last of Us Part 2 می‌گوید - گیمفا
نیل دراکمن از ویژگی‌های شهر سیاتل در The Last of Us Part 2 می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نیل دراکمن از ویژگی‌های شهر سیاتل در The Last of Us Part 2 می‌گوید - گیمفا