نویسندهی Assassin’s Creed Valhalla از شخصیت ایور میگوید
همانند Assassin’s Creed Odyssey، جدیدترین نسخه یعنی Assassin’s Creed Valhalla هم به شما اجازه خواهد داد که بین شخصیت مونث و مذکر انتخاب کنید. حال نویسندهی بازی، توضیحاتی را دربارهی تلاش برای منسجمتر کردن این شخصیت داده است.
شاید بتوان گفت که یکی از مشکلات Assassin’s Creed Odyssey، این بود که آزادی عمل بالای بازیباز در دنیای اطراف خود، منجر به شخصیتی نامنسجم شده بود. به طوری که با اعمال خود در ماموریتهای جانبی، میتوانستید مستقیما پیشزمینهی داستانی را نقض کنید. داربی مکدویت (Darby McDevitt)، کارگردان روایت بازی، به تازگی در این باره و شخصیت ایور صحبتهایی کرده است:
ما میخواستیم که ایور در فضای منسجمی زندگی کند و شخصیت منسجمی داشته باشد. پس وقتی به پایان بازی ما برسید، مهم نیست که چه راهی را در پیش گرفته باشید.ایور در هر صورت ایور خواهد ماند. همچنین تفاوتی ندارد که شخصیت مونث را انتخاب کنید یا مذکر. هر دو گزینه در بازی وجود دارند و هر دو گزینه به شما شخصیت کاملی خواهند داد. فکر کنم که با دیدن نتیجهی کار ما حسابی راضی خواهید شد. ایور شخصیتی است که به طرز خاصی مرموز است و نمیتوانیم منتظر بمانیم تا شما را درگیر رازهای بازی کنیم.
مانند سایر نسخههای سری Assassin’s Creed، این بازی هم در یک دورهی تاریخی واقعی و مشخص جریان خواهد داشت. این طور که به نظر میرسد، نویسندگان تحقیقات زیادی در مورد بازهی تاریخی مد نظر خودشان کردهاند و تلاش زیادی برای بازسازی دقیق عصر تاریک انگلستان و فرهنگ وایکینگها داشتهاند. همچنین چندی پیش کارگردان بازی اعلام کرد که از مقایسه شدن با God of War به خاطر ارتباط هر دو با افسانههای نورس نگران نیست.
Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۰ برروی پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. همچنین این بازی یکی از عناوین هنگام عرضهی کنسولهای نسل نهمی یعنی پلیاستیشن ۵ و اکسباکس سری اکس خواهد بود.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- برترین و داغترین اخبار و حواشی گیمینگ در سال ۲۰۲۴
- رسمی: سونی بازی سرویس محور God of War از بلوپوینت و پروژه جدید Bend Studios را لغو کرد
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- سیدی پراجکت همکاری با Sweet Baby را رد کرد: «ما حتی نام آنها را هم نشنیده بودیم»
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- RTX 5090 بدون DLSS عنوان Black Myth: Wukong را با نرخ ۲۹ فریم بر ثانیه اجرا میکند
- ۲۰ بازی خاطرهانگیز دیگر برای گیمرهای ایرانی
- اشاره سونی به PS6 در ماه گذشته که از چشم همه پنهان ماند؛ عرضه در سال ۲۰۲۸؟
- گیمپلی جدید بازی Black State گرافیک خیرهکننده آن را به تصویر میکشد
نظرات
چه باید کرد؟ از کی شکایت کرد؟
“پس وقتی به پایان بازی ما برسید، مهم نیست که چه راهی را در پیش گرفته باشید.ایور در هر صورت ایور خواهد ماند!”
یعنی اینکه کلا گیمرها سر کار هستن و نحوه ی بازیشون اصلا روی کاراکتر و سرنوشتش تاثیری نداره،از اون بازی های خر تو خر هست
که مثلا یه چوپان قتل می کنه و یه قاتل میره چوپانی چون در نهایت با وجود قتل چوپان بی گناه خوا هد بود و قاتل مجرم!!’
فکر کنم منظورشون یک چیزی مثل گرالت هست.
یعنی تمام انتخابهای گرالت از اول تا آخر بازی در چارچوب شخصیت خودش بود و گرالت در مجموع رفتار منسجمی داشت.
هر چند از طرفی بعید میدونم تو این مدت کوتاه بتونن مثل ویچر ۳ پر جزئیات و منسجم ظاهر بشند و یکم جنبهی تبلیغاتی هم داره این حرف.
منظورشو بد متوجه شدین . مثلا تو ادیسی شما میتونستین شخصیت رو از ریشه شکل بدین . مثلا یه آدم خشن و بی رحم یا … ولی اینجا شخصیت ایوور کاملا شکل گرفته و فقط شما انخاب هایی رو با توجه به شخصیتش انجام میدن که سرنوشتشو تعیین کنید نه این که کلا از ۰ بسازینش
موافقم
ما میخواستیم که ایور در فضای منسجمی زندگی کند و شخصیت منسجمی داشته باشد. پس وقتی به پایان بازی ما برسید، مهم نیست که چه راهی را در پیش گرفته باشید.
چه دلیل مسخرهای خداااااا…
کلا زدن صورت مسئلرو پاک کردن
کجایی الطائر…کجایی اتزیو…
تغییر سبک اساسین از مخفی کاری به نقش آفرینی….بخاطر جوگیر شدن سران یوبیسافت…باعث مرگ این فرانچایز توو دل هوادارایی شد که اون اساسین مرموز که چهرش معلوم نبود…کم حرف بود..ابهت داشت..باهوش بود و….
نه این نر خر که نه ابهت داره نه مرموز…این کاراکتر انگار از فور آنر اومده…واقعا حیف…….
………..
امید سلطانی
بهترین کامنتت تو گیمفا
آرش..داداش خودتی یا فیکته؟
دوست عزیز فورآنر بازی نکردی، بازی میکردی دو حالت داشت یا اعصابت به چیز میرفت بیمارستان روانی بودی یا حال عالمو میکردی البته اگه تیمت خوب بود، بلزم وایکینگ های اون خیلی فرق دارن با والهالا، و اگه اخبار رو خودت از پیج و چنل های یوتیوب دنبال کنی بهت قول میدم امیدوارتر بشی، چون شخصیتش یه مقداری شبیه ادوارده و این نویسنده روی خیلی از نسخه های محشر سری اساسین کار کرده از نظر داستانی من نگرانی ای ندارم، و یه توصیه دوستانه ای هم که بهت میکنم اینه که صبر کن بیاد بیرون شاید واقعا عالی بود
فکر کنم تلفظ درست اسم ایوار باشه نه ایور!!! توی وایکینگ که میگفتن ایوار
اسم پسر رگنار، آیوار اینطوری نوشته میشه “ivar”
ولی این شخصیت اساسین ایور به این صورت نوشته میشه “eivor”
اونم میشه
کی میخواد دست از هایپ برداره گیم پلی نشون بده خدا میدونه
نمیدونم چی بگم
داداش حدس زدن گیمپلی بازی کار سختی نیست…
همون قبلیاس…
تم مصر
تم یونان
حالا اسکاندیاوی
امیدوارم…امیدوارم همه چیشو کوبیده باشن و از نوع ساخته باشن…
اون مبارزه که وقتی تو لول ۲ با یه دشمن لول ۶ قرار میگیری…شمشیرو از پهنا ۴ بار توی گردنش میکنی و اون بابت این موضوع یکی از انگشتاشو بهت نشون میداد…حذف بشه و واقعگرایانهتر بشه
تو این زمان کار سختیه واقعا، چون تیم تبلیغات و بازاریابی و تیم ساخت گیم باید ارتباط فیزیکی داشته باشن رودر رو حرف بزنن که کدوم قسمت از گیمپلی که زیاد اسپویل هم نداشته باشه و یه مقدار هم اسرارآمیز باشه رو نشون بدن، تو این دوران این جور ارتباطات و هماهنگی ها سخت شده، تقریبا برای همه شرکت ها اینجوریه