تمامی ماموریتهای جانبی Assassin’s Creed 1 تنها در ۵ روز به بازی اضافه شده است
تیم سازندهی Assassin’s Creed 1 در شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، کار فوقالعادهای در رابطه با این بازی انجام دادهاند که به تازگی متوجهی آن شدهایم.
بسیاری از بازیبازان باور دارند اولین Assassin’s Creed تنوع زیادی نداشت و بیش از حد تکراری بود. جالب است بدانید اگر فرزند رئیس شرکت یوبیسافت پیشنهادات خود را مطرح نمیکرد وضعیت بدتر هم میشد. در آن دوره فرزند ایو گیلموت (Yves Guillemot) نسخهی اولیهی بازی را تجربه کرده و گفته بود که بازی حوصله سر بر است و به همین دلیل تیم توسعه دهنده مجبور شد فعالیتهای جانبی متعددی را به بازی اضافه کند.
نکتهی عجیب و باورنکردنی ماجرا این است که تیم سازندهی بازی تنها در عرض ۵ روز این ماموریتهای جانبی را به بازی اضافه کرد. همچنین تقریباََ تمامی این فعالیتهای جانبی بدون باگ بودند.
صحت صحبتهای فرزند ایو گیلموت نیز واقعاََ شگفتانگیز است. از طرفی توجه به صحبتهای یک بچه در مرحلهی حیاتی تولید یک بازی بزرگ که برای کل شرکت سرنوشتساز است نیز تا حد زیادی عجیب به نظر میرسد. جالب است بدانید نه تنها ماموریتهای جانبی در عرض ۵ روز ساخته شدهاند بلکه تنها ۶ نفر برروی آنها کار کردهاند.
متاسفانه یکی از این فعالیتهای جانبی شامل باگ و مشکلاتی بود که اصولاََ برای افرادی که قصد کامل کردن بازی را داشتند پیش میآمد به همین دلیل ممکن است حتی با آن رو به رو هم نشده باشید.
اطلاعات فوق از طریق چارلز رندال (Charled Randall)، برنامهنویس سابق یوبیسافت، منتشر شده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
یوبی باگ
#فکت ناصحیح :no:
نسخه اول یکی از بهترین های سری بود برای من به حدی که به دلایلی شوکه شدم از تجربش .. و از این جهت که این نسخه نزدیک ترین ارتباطات رو با اساسین های واقعی و تاریخ اون ها داشت ، برای من از مرز سرگرمی پا رو فراتر گذاشت…
😐 نه خسته
واقعا یادش بخیر
کی فکرشو می کرد این عنوان تبدیل ب یک ای پی قدرمت مند بشه
بازی تا نسخه ی رولیشن فوقالاده بود
از نسخه ی ۳ تا نسخه ی سیندیکت خوب بود
از اوریجین تا حالا شده ی عنوان نقش افرینی م اصلا یادش رفته ی زمانی بازی باز ها کنترل الطیر رو داشتند
یه زمانی با ی هیدن بلید ی پایگاه ادم رو می زدند
اقا جان مادرتون یه مقاله بنویسید و نقش افرینی رو به بچه ها توضیح بدید
دفعه اول نیستش تقریبا ۱۰۰ بار من دیدم بچه ها به ارجینز میگن نقش افرینی !
نمیدونم شاید من اشتباه میکنم
تو اشتباه می کنی کلا سری ac خیلی المت های یک بازی rpg رو از اول داشته مثل skill tree ها و upgrade های مختلف اینوتوری های زیاد و جدیدا ،درسته کرکتر رو خودت نمی سازی ولی کرکتر اصلی اونقدر دلنشین نیست چون انتخاب های دیگه ایم بهت می ده در کل این سری یک بازی اکشن ماجراجویی بوده با المان های rpg ولی بازی اخر رو تا اونجایی که من دیدم یک بازی کاملا rpg مثل ویچر بود پس بدون حتما نیاز نیست skyrim یا divinity یا wow رو rpg بگی
پس اگه اینطور هستش سیدنیکیت هم نقش افرینی بود دیگه چون چهار تا اپگرید داشت یا جی تی ای هم نقش افرینی چون میرفتی باشگاه عضله می اوردی یا state of decay هم نقش افرینیه چون اگه زامبی ها رو با تبر میزدی قدرت تبر زدنت بیشتر میشد یا کمپتو اپگرید میکردی ! (هزار تا بازی دیگه مد نظرم هست ولی بیخیالش)
اصلا ربطی به کارکتر سازی یا اپگرید نداره !
نحوه داستان و انتخاب ها هستش که شخصیت بازی رو شکل میده و باعث میشه نقش افرینی بشه نه چهارتا اپگرید
شما با انتخاب باعث میشی کارکترت انسانی خوب بد شوخ جدی بی اعصاب و … جلوه کنه این یعنی شخصیت رو خودت افریدی و نقش کارکتر رو شخصی سازی کردی
(این عکس چقدر خاطره انگیزه 🙂 :yes: )
کارشون جالب بوده بازی رو بچه تست کرده بعد گفته حوصله سربره رفتند براش ماموریت جانبی ساختند در ۵ روز (اثرات ژن خوب و پارتی)
من که از لحظه لحظش لذت بردم. در حد سری اتزیو نیست ولی ازسندیکیت هزار برابر بهتر بود برا من
اگر فعالیت های جانبی نبود بازی به جمع بدترین بازی می پیوست با این حال خود بازی نهایی هم خسته کن بود
ابهت کل سری اساسینو میشه تو الطائر دید واقعا ! :inlove:
ماموریت جمع کردن پرچمش غیر استاندارد بود
هرچی گشتم نتونستم همه شو پیدا کنم 🙁
یادش بخیر ۱۴ سالم بود ک بازیش میکردم
یاد بعضی مکانیزم های بازی افتادم ک اون موقع برام عجیب بنظر میومدن
یادتون میاد تو گیم گدا بود ک ازتون پول میخواستن و جالبه گیم واحد پولی نداشت 😐 :rotfl:
بعدم ازتون کینه میگرفتن و درعمل شجاعانه بهتون سنگ پرت میکردن 😀
یا از جیب طرف سکه میزدین ولی بهتون تیغه پرتابی میداد 😐 :yes:
یاد المعلم و الطیر کبیر بخیر 😥
یادم می یاد یه پیرمردایی بودن که اگه می دیدنت هلت می دادن
روانی ها :pissedoff:
اون جیب بریش خیلی به صرفه بود هی نمیرفتیم مغازه شارژ تیغ بخری :rotfl:
کلا ۵ روز ۶ نفر هم کار کردن تکراری هم بودند ولی چرا اون نسخه ها بیشتر کیف میداد؟؟ ….
چون اول نسخه سری بود
برای ده یازده سال پیش بود…
ازش انتظاری نذاشتیم
ولی از این هایی که جدیدا دارن توسعه پیدا می کنن من یکی که انتظارم رفته بالا….
گیمپلی تا حد زیادی درست شده…
باید یه فکر اساسی برای طراحی مرحله بکنن
اساسینزای جدیدو بازی نکردم ولی اساسینزا کلا حال آدمو به هم میزنه.ماموریتای خسته کننده و عدم جذابیت و هوش مصنوعی
با این شماره استارت زدم و بهترین نسخه از نظر من بود…..رولیشن هم به خاطر همین الطائر خیلی خوب بود….کلا خیلی کاریزماتیک بود….
اولین بازی و یکی از ضعیف ترین بازیهای سری بود.جالبه یه سری الطیر رو با اتزیو مقایسه میکنن که الطیر اصلا شخصیت پردازی نداشت یه شخصیت خشک که نه حسی داشت نه اعمالش حسی به آدم منتقل میکرد با طراحی مراحل ضعیف که مافیا ۳ از این کپی کرده متای ۸۱ هم به خاطر اولین بودنشه وگرنه مثل مافیا این نسل عرضه میشد مثل همون نمره میگرفت.
التایر کیه؟
الطائر طبیعی ترین حالت رو توی راه رفتن بین جمعیت رو داشت ، دویدنش هم همینطور ولی از قسمت دوم بعد شخصیت اصلی بازی راه رفتنش مثل نسخه اول نبود .
اساسینز کرید از رولیشن به بعد بازی سلیقه ای
خیلی ها بعد از کنترل کردن اتزیو دیگه دوست نداشتن کسی دیگه ای رو کنترل کن
بعضی ها هم از سیندیکیت به بعد همون اکشن ماجراجویی رو میخواستن و نقش آفرینی باهاشون سازگار نبود
اما باید بگم از سیندیکیت به بعد یوبی اساسینز کرید رو به تکامل رسونده
اون اولا که اومده بود خیلی خاص بود روی پی اس ۳ همه میگفتن عجب گرافیکی داره. مخصوصن موقعی که از ارتفاع خودشو ول میکرد پایین
با چه عنوانی هم این سری شروع شد حقیقتا الطایر شخصیت پردازیش تو بازی انقدر قوی بود که هرکسی رو به خودش جذب میکرد و انصافا لایق یک ریمیک تا ریمستر این نسخه :rose:
کاش این طراحی لباس بازی مثله قدیم بود یه ابهت عجیبی به شخصیت میداد.بعد رولیشن دیگه ریده شد تو ابهت این لباس.دیگه اون طراحی با وقارو نداشت
اینو قبول دارم واقعا تکراری بود ولی خداییش برای اولین نسخه سری شروع بسیار قدرتمندی داشت
فک کنم یوبیسافت چون تو همه ى بازیاش تو ۴-۵ روز ماموریت جانبى هارو اضافه مى کنه ، واسه همون اینقد بازیاش تکرارى و خسته کنندس. واقعا ذره اى احترام به مشترى قایل نیس این شرکت. جاست مانى!!