توسعهدهندهی Assassin’s Creed Valhalla اطلاعاتی را در مورد وسعت نقشهی بازی منتشر کرد
اگرچه بیشتر بازیبازان معتقد هستند که یک عنوان جهانباز باید دنیایی غنی و با کیفیت را ارائه دهد و صرفا وسعت زیاد آن اهمیتی نخواهد داشت اما باز هم افرادی تمایل دارند توسعهدهندگان عناوین جهانباز هم چنان وسعت محیط بازیهای خود را بیشتر و گستردهتر کنند. از همین رو برخی از طرفداران از خبری که نشان میداد وسعت بازی Assassin’s Creed Valhalla از Assassin Creed Odyssey کوچکتر خواهد بود، بسیار ناامید شده و به آن معترض کردند.
با این حال آقای جولین لافریر (Julien Laferriere) تولیدکنندهی عنوان Assassin’s Creed Valhalla، در مصاحبهای اخبار امیدوارکنندهای را منتشر کرد و اظهار داشت که برخلاف اخبار گذشته نقشهی این بازی از نسخهی قبلی سری Assassin’s Creed کمی بزرگتر خواهد بود.
با این حال این خبر که نقشهی این بازی فقط کمی از عنوان Assassin’s Creed Odyssey بزرگتر خواهد بود، زیاد برای طرفداران وسیعتر شدن نقشهی بازیها چشمگیر نخواهد بود اما با توجه به وسعت بالای نقشهی Assassin’s Creed Odyssey و ماجراجوییهای زیاد آن، میتوان از وسعت زیاد نقشهی بازی مطمئن شد. آقای جولین لافریر در ادامه توضیح داد که نقشهی بازی بسیار عظیم بوده و شامل کشور پهناور انگلستان و نروژ خواهد بود. با اینکه یوبیسافت (Ubisoft) قصد داشت این نقشه بسیار واقعی و دقیق باشد اما باز هم توسعهدهندگان این بازی توانستند تا نقشهای وسیع و پرجزئیات را بسازند.
علاوه بر این موارد ذکر شده، ظاهراً در بازی Assassin’s Creed Valhalla چندین “دنیای مخفی” وجود دارد که البته به نقشهی اصلی متصل نیستند و جزئی از وسعت نقشهی بازی حساب نشدهاند. برای درک بهتر این دنیاهای مخفی میتوان به عنوان Assassin’s Creed Syndicate رجوع داشت. در این بازی بازیبازان میتوانستند از طریق پرشهای زمانی مناطق کوچی از لندن را در دوران جنگ جهانی اول مشاهده کنند و به کاوش در آن بپردازند. این دنیای مخفی با اینکه بخش کوچکی از شهر لندن را شامل میشد اما باز هم وسیع به نظر میرسید.
آقای جولین لافریر در مورد نقشهی بازی Assassin’s Creed Valhalla اظهار داشت:
من در واقع به شما میگویم که نقشهی این بازی از نقشهی عنوان Assassins Creed Odyssey احتمالا کمی بزرگتر است. من بسیار دقیق به مقایسهی این دو نپرداختهام اما میدانم که در بازی Assassin’s Creed Valhalla نه تنها تمام کشور وسیع انگلستان را قرار دادهایم بلکه بخش بزرگی از کشور نروژ نیز در این بازی حضور دارد. همچنین باید بدانید که دنیاهای مخفی دیگری نیز در بازی وجود دارند که من در حال حاضر نمیتوانم در مورد آنها چیزی بگویم اما اگر آنها را نیز به نقشهی اصلی بازی اضافه کنیم، بسیار گستردهتر خواهد شد. عنوان Assassin’s Creed Valhalla یک بازی کوچک نیست. این بازی بازیبازان را ساعات زیادی درگیر وسعت و گیمپلی خود خواهد کرد.
ممکن است وقتی شخصیت اصلی بازی یکی از افراد کلیدی یا جانوارن اسطورهای موجود در این بازی را بکشد، به یکی از این دنیاهای مخفی منتقل شود. در آنجا احتمالا ماموریتی خاص و یا حتی باسفایتی را شکست داده و سپس به دنیای اصلی بازی برگردد.
بازی Assassin Creed Valhalla در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ شما را به دل سرزمینها و جنگهای واینکینگها خواهد برد. طبق اطلاعات منتشر شده Assassin Creed Valhalla یک عنوان بیننسلی خواهد بود و برروی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای اکسباکس سری اکس، پلیاستیشن ۵، پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و سرویس گوگل استدیا منتشر خواهد شد. نسخهی رایانههای شخصی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) و یوپلی (Uplay) خواهد بود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
این بازی فقط شخصیت اصلی مرد داره ؟ :-/
وسعت نقشه به چه درد میخوره.
باید وسعت عمل ی چیزی هم اندازه بازی های راک استار باشه.
و گرنه هیچ.
البته فراموش نکنیم که پاریس در یونیتی هم خیلی عظیم بود ولی از هر ده تا مرحله فرعی نه تاش تکراری بود :cigarette:
اوریجینز و اودیسی نقشه های بسیار وسیعی داشتن اما تقریبا تو اورینجز بیشترش کویر بود و اودیسی هم که دریا و که محتوای زیادی نداشتن وقتی میخواستی از یه مکانی به اونور نقشه برا انجام ماموریت بری خسته کننده میشد کاش نقشه رو نصفش کنن ولی ساید کویست و مراحل و ایتم های متنوعی براش در نظر بگیرن که از خسته کننده بودن بازی کم بشه
باشه یاشه هایپ شدیم.گیم پلی بده باو این حرفا سر هر اسیسن هست هر چند خودم حش شیشمم میگه این عالی میشه
بزرگ ترین مشکل ub اینه که فکر میکنه هرچه مپ بزرگ تر باشه بهتره،
خوبه.همون اندازه ادیسه یا اورجینز باشه کافیه.البته احتمالا بخش وسیعی آب دریاها باشه.بحر حال نقشه بزرگ برای کاوش و گیم پلی زمانی زیاد خوبه.فقط چیزی که هست بهتره مبارزات از حالت نقش آفرینی بیرون بیاد.تو ادیسه برای کشتن هر دشمن باید ده بیست تا ضربه بهش میزدی و این خسته کننده میشه.تو اورجینز بازی راحت تر بود.
به نظرم در مورد ماموریت ها حرف بزنن خیلی بهتره تا بیایین در مورد وسعت بازی بحرفن ?:-) :ZZZ:
:yes:
مشخصه باید بزرگ باشه چون بخش های وسیعی از انگلستان مثل پادشاهی نورثامبریا و پادشاهی اسکس و پادشاهی مرسیا رو شامل میشه و این ها بخش بزرگی از انگلستان هستن و همچنین گفتن نوروژ هم شامل بازی میشه حالا نمیدونم مثل سری روگ فست ترول میکنی بین مناطق مختلف یا تمام دریای شرقی انگلستان بین نروز و دِین هم هست که وسعت مپ رو به شدت افزایش میده
یوبی سافت میخواد به دنیای نورس و والهالا هم گند بزنه
تقلید از انحصاری های سونی تو خون یوبی هست
قسم میخورم به هیچ وجه متعصبانه صحبت نمیکنم
موتور گرافیکی بازی همونی اودیسه رو ساختن
فقط با کمی رنگ و لعاب بیشتر
شخصی سازی ، مپ بازی و گیم پلی هم همونه
من عاشق سه گانه اولیه اساسین بودم
عاشق پرنس پرشیا و اسپرینتل سل
ولی برای یوبی سافت سه تا چیز مهمه
پول ، پول و بازهم پول
از اسم و پروت مشخصه متعصبانه صحبت نمیکنی
امیدوارم مثل اودیسه و حتی اوریجینز به تکرار مکررات نیوفته و وقت تلف کن نباشه…
دنیاهای مخفی
دنیاها؟